יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

" קרשר ישראל" מציגה נקיון מעולם אחר....

השבוע הכרתי מקרוב את חברת "קרשר ישראל", שהינה חברה בינלאומית (מגרמניה), מהגדולות בעולם בתכנון פיתוח וייצור מכונות וציוד לנקיון, ומשווקת למעלה מ-300 דגמים שונים למגזר הפרטי ולמגזר התעשייתי, וממש הופתעתי והתפעלתי מיכולות הנקיון של המכשירים שהוצגו בפניי.

אני מכירה הרבה אנשים, ואני אחת מהם שפחות נחמד וכיף להם לנקות את הבית, אבל אין הרבה ברירות והבית זקוק לתחזוקה שוטפת, ואחרי שלמדתי על המכשירים של חברת קרשר ישראל הבנתי שניתן לנקות את הבית בצורה יסודית,יעילה אבל גם מהירה ונוחה, המטאטא החשמלי מגיע לכל פינה ומטאטא במהירות את הבית, אין צורך להתכופף לאסוף עם יעה ולזרוק לפח, המכשיר אוסף בתוכו את כל הלכלוך ומגיע לכל פינה, התנסתי בבית שלי והתפעלתי מיכולת הנקיון היסודית והמהירה, בהחלט פתרון נוח, לכל סוגי המשטחים, קרמיקה, פרקטים רצפות רגילות ועוד...

המכשיר הנוסף והסופר מעולה שחברת קרשר ישראל מציגה, מכשיר מהפכני לספוג'נה ביתית, אני רק נזכרת במילוי הדלי בסחיטת הסמרטוט וההתכופפות לדלי וכבר יוצא לי כל החשק מהנקיון, בזכות המכשיר המהפכני הזה תוכלו לנקות את הבית בקלילות וביעילות רבה, המכשיר מאוד קל לתפעול ממלאים בו 2 כוסות מים, מעט נוזל ניקוי, ועוברים איתו כמו שואב אבק בכל משטחי הבית,הוא מבצע 5 פעולות במקביל, טיאוט, שאיבה,קרצוף, יניקה וייבוש, המכשיר זכה בצדק כמוצר השנה ומביא הרבה שקט בתחום הנקיון, לאנשים עסוקים,


כמובן שאני קניתי את מכשיר הפלא הזה, ועכשיו הנקיון של הפרקטים בבית והקרמיקה יעברו בצורה קלה וידידותית יותר, תזכרו שכדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות יצירתיים והנקיון יכול להיות הרבה יותר ידידותי בזכות הנפלאות של "קרשר ישראל", לשמחתי פונים עכשיו גם למגזר הפרטי.

"קרשר ישראל" באמצעות חברת "שלדן", הוקמה לפני כ-21 שנים, והינה החברה המובילה בישראל בשיווק מכונות וציוד לנקיות במגזר הפרטי ובמגזר התעשייתי- ציבורי.
דוד דהן, מנכ"ל חב' "קרשר ירשאל" (חב' "דן שלדן" בע"מ), בשנת 2018 החברה הגדילה את היקף המכירות ב-18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בהיקף מכירות כללי של 25 מליון ₪.
בשנת 2018, מכרה חברת "קרשר ישראל" למגזר הביתי 19,1500 מכונות שונות לנקיון, ובמגזר התעשייתי מכרה החברה כ- 1,460 מכונות לנקיון.
מוצרים של חב' "קרשר ישראל" עפ"י קטגוריות:

שואבי אבק, החברה משווקת 28 דגמים שונים של שואבי אבק ביתיים, ו-40 סוגים של שואבי אבק תעשייתיים.
מכונות לשטיפה בלחץ, החברה משווקת כ-36 דגמים ביתיים וכ-48 דגמים תעשייתיים.
מכונות לניקוי בקיטור, החברה משווקת כ-8 דגמים ביתיים וכ-4 דגמים תעשייתיים. 4.
מכונות לשטיפה וקרצוף הרצפה וספונג'ה, החברה משווקת 2 דגמים ביתיים (מכונת פלור קלינר- מכשיר מהפכני לספונג'ה שנבחר בשנת 2018 כמוצר המוביל בקטגוריה נקיון הבית), ו-40 מכונות תעשייתיות.
מטאטאים חשמליים, החברה משווקת 6 מוצרים ביתיים ו-21 מוצרים תעשייתיים.
דוד דהן מנכ"ל החברה מציין: "שלחברת "קרשר ישראל" יכולת לייצר מכונות נקיון בהתאם לדרישות הלקוח, לפרוייקטים מיוחדים".

לחב' "קרשר ישראל" יש גם 3 חטיבות נוספות:
חטיבה לייצור ולשיווק והתקנה של מכונות לרחיצת מכוניות.
חטיבת לייצור ולשיווק דטרגנטים ירוקים (בעלי תו הנקודה הירוקה).
חטיבת לייצור ולשיווק פיוצ'ר ט'ק.
מצרפת קישור: לאתר קרשר ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה