יום שישי, 31 ביולי 2020

פיתוח ישראלי חדש: גרנולה מפתיתי כוסמין! "נוטרה זן" משיקה סדרת גרנולה נהדרת - "כוסמין קלאסי" ו"כוסמין עם פירות ואגוזים": עוד דרך לשמור על תזונה בריאה - גם בימים אלה

פיתוח ישראלי חדש: גרנולה מפתיתי כוסמין!
מותג NutraZen (נוטרה זן) הישראלי, המתמחה בשיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים משיק, לראשונה בארץ, סדרת גרנולה נהדרת מפתיתי כוסמין - "כוסמין קלאסי" ו"כוסמין עם פירות ואגוזים", עוד דרך לשמור על תזונה בריאה – גם בימים אלה של משבר הקורונה.

הגרנולות הפריכות והטעימות פותחו ויוצרו בישראל והן ללא תוספת סוכר לבן, חומרים משמרים, רכיבים מן החי, חומרי טעם וריח או צבעים וחומרים מלאכותיים. האריזות מאפשרות סגירה חוזרת, לנוחות השימוש ולשמירה על הטריות.
הגרנולות נטולות סימונים אדומים (כזכור, עפ"י רפורמת המזון, יש לסמן מזון המכיל סוכר, נתרן ושומן רווי בכמות גבוהה).
נהדר לשלבן עם יוגורט, גלידה, סלט ירקות או פירות וגם ככה סתם, כנשנוש.


אצלנו בבית אוכלים גרנולה על בסיס קבוע בעיקר כתוספת ליוגורט, וממש חשוב לי שהגרנולה תהייה מרכיבים טבעיים ואיכותית, לאחר שהתנסתי בגרנולה החדשה מפתיתי כוסמין, מה שנשאר לי להגיד זה פשוט וואו, ,בהחלט שאפו לנוטרה זן על הפיתוח הגאוני, גרנולה נהדרת וממש טעימה ופריכה מפתיתי כוסמין, הוספתי ליוגורט וממש נהניתי מהטעם והמרקם המשובחים, בהחלט גרנולה מאוד ייחודית, אני בטוח מאמצת קבוע בבית, מאוד אהבתי.

בסדרת הגרנולה המיוחדת 2 טעמים:

כוסמין קלאסי: מכילה פתיתי כוסמין מלא, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.
כוסמין פירות ואגוזים: מכילה פתיתי כוסמין, גרעיני חמניה ודלעת, שקדים, קשיו, חמוציות, צימוקים, סילאן טבעי, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית.
כשר: פרווה בהשגחת הרבנות כפר תבור.
מחיר: 26.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם ובתי טבע פרטיים.

יום חמישי, 30 ביולי 2020

טכנולוגיית היפר פולס - הדבר הבא באסתטיקה שלכם

אך לפני מספר שנים מועטות פרצה לחיינו טכנולוגיה חדשה שהיא לא פחות מפריצת דרך עבור רבים מאתנו.


אולי רבים, זו הגדרה רחבה מדי, אבל כל מי שסובל מעודף שיער במקומות בלתי רצויים בגוף צריך להכיר את טכנולוגיית היפר פולס מבית לאונרדו - והכי יפה שהיא כאן והיא משלנו.


הטיבה לתאר זאת בשפתה שלה...אחת שבדקה כבר הכל.
מיכל מסירה את הפרווה:
הוויכוח הממוסחר של איזו טכנולוגיה טובה יותר להסרת שיער, לייזר כזה, לייזר אחר, IPL ,אפילציה… כל זה כבר מאחוריי. אני שמוצאי הגנטי נטוע עמוק באדמת אסיה התיכונה "נתברכתי" כמו שנאמר בכמות שיער עודף לתפארת מדינת ישראל ומזמן הפסקתי להיות פשרנית בעניין. הפרווה חייבת לעוף ויפה שעה אחת קודם, מה שעה?! במקרה הזה כל דקה קובעת.
ללא קשר למוצאי הגנטי עצם העובדה שבחרתי לי קריירה בתחום השיווק הדיגיטלי, לא הותירה לי שעה פנויה ביממה לטיפוח עצמי שלא לדבר על גיזום פיזיקלי בפועל של הפרווה.
ומכאן ש בימי שישי בערב, קצת לפני ה"סברי מרנן" במקום ליהנות עם הצוות המשפחתי ולגלוש סטלנית משהו לעונג שבת איכותי, אני המשופמת כמעט, עומדת במרכז המקלחת מרוחה בשעווה חמה וכל שלושים שניות ככה בערך...צווחות האימה שלי מרעידות את חצי תל אביב בואכה רמת גן.
לא, זה ממש לא ניתן לתאר את הסבל…
הרבה שאלו  אותי למה לא לייזר…..? כאילו הזמן שלי בלי מגבלות, כאילו אני לא עובדת בשתי משרות, אחת בכסף ואחת אצל הבעל והילדים! מגיעה למיטה סחוטה כמו סחבה של ספונג'ה. מי יש לו שעתיים של סבל לשכב על מיטת הטיפולים ללייזר, וגם כואב! אני פחות בעניין של כאב. 
אם כאב אז שהשכנים ישמעו את השעווה מהמקלחת ואם שעתיים זמן לבזבז, אז בשינה ערבה…. גם שעתיים וגם כאבים… אני רק שעירה לא פושעת.
איזה מתיקות, היו על הפנים של רויטל חברה שלי, כשבאה אליי ביציאה המדהימה הזאת: "אחותי 18 דקות גוף שלם" ואני חשבתי ש 18  דקות  זה משהו אחר ככה ביני לבין הבעל החמוד שלי אפילו בונוס 3 דקות יש פה… אבל זה משהו אחר.
18 דקות הסרת שיער מכל הגוף ללא כאבים בכלל! חזרתי על זה כמה פעמים בראש (בערך שלוש) והתקשרתי למקצוענית בתחום הקרובה למקום מגוריי.

 אם לומר את האמת התקשרתי בחששות כבדים וגם בספקות, יכול להיות שאפול קורבן לחרטה???  ש18  דקות זה המקדמה ואח"כ מגיעות שעתיים של סבל? או ששוב יסבירו לי שאצלי בגלל הגנטיקה צריכה לרבוץ כאן שעות על גביי שעות בכל זאת?
שמה של המקצוענית קארן (פרטיה המדויקים שמורים במערכת כמו רבות שכמותה בארץ.) קיבלה אותי בחיוך מאיר והאמת מלא בביטחון. עוד לפני שהקצנתי לשנייה את המבט הסקפטי היא שרבבה משפט חביב:
מיכל תכירי - היפר פולס - המכשיר המהיר בעולם להסרת שיער מקצועית ללא כאב! וכל מילה מיותרת.
מיותרת מה הכוונה? קארן עזרה לי להיחלץ משארית הביגוד שעוד הפריעה לטיפול, ומכאן זה זורם ומהר… מה מהר? מטורף! - מסתבר, שקצת לפני שהנחתה אותי בטלפון, את מה לגלח ואיך להתכונן למפגש, קיבלה קארן את המכשיר המתקדם יותר בסדרה של ההיפר פולס: FEATHERLITE וככה יוצא לי על הטיפול הראשון להרוויח עוד 7 דקות זה אומר 11 דקות לטיפול גוף מלא ולא כואב בכלל.


קארן מסייעת לי להבין ימין ושמאל תרימי רגל ...תורידי שכבי על הצד...תחזרי… היד למעלה היד למטה  ואני מרגישה רק את ידית הקרה מטיילת לי על הגוף. דרך הקור מופיעה לה חמימות קלה הבזקים מהירים מאוד 7 בשנייה מכסים במהירות רצועות ארוכות לאורך כל הגוף שלי והופ זה נגמר:
קארן מחייכת אני מתיישבת בזהירות בכל זאת לא בת עשרים YOU KNOW הפסקת צהריים שלי עוד רחוקה מסיום ואני בשוק מהמהירות בשוק מהתחושה בהלם שיש לי עוד זמן לסנדוויץ' לפני שאני מקפצת לי עם סוד קטן חדש חזרה למשרד המפונפן.
בא לי עוד...  מה עכשיו לחכות שישה שבועות - באסה.
ניתן להשיג באתר החברה:
www.leonardo-tech.com 
או בטלפון : * 6104
פייסבוק: Leonardo Cosmetics
אינסטגרם: leonardo_skin.care
קרדיט צילום: שי יחזקאלי

יום שני, 27 ביולי 2020

חוזרים לגן ולבית הספר ושומרים בסטייל על הבריאות וההיגיינה: סטודיו "אהבה קטנה" מציע מוצרים מעוצבים עם אמירה אישית, לחזרה נעימה ומסוגננת לשנת לימודים – רגילה, מקוונת או גם וגם!

חוזרים לגן ולבית הספר ושומרים בסטייל על הבריאות וההיגיינה: סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע מגוון מוצרים אישיים ומעוצבים עם אמירה אישית, לחזרה נעימה ומסוגננת לשנת לימודים – רגילה, מקוונת או גם וגם!

את המוצרים ניתן לרכוש בקלות באתר הסטודיו https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
סטודיו אהבה קטנה מציע מוצרים ייחודיים עם אמירה אישית מכל הלב, בימים אלו חשוב להזמין מוצרים עם ערך אישי, ואני באופן אישי ממש ממליצה על מגוון המוצרים של סטודיו אהבה קטנה, מוצרים שמגיעים עם הרבה אהבה והרבה מחשבה, ועכשיו בזמן החופש הגדול זהו זמן נהדר להצטייד לקראת החזרה לבית הספר, ולהתחדש ולחדש כל ילד וילדה וגם ההורים ישמחו לקבל מתנה כזו משמעותית ומיוחדת עם משפט השראה שעושה את ההבדל.
כל מוצר מוצע בעיצוב ייחודי, וניתן להוסיף לו שם ומשפטי השראה, כמו למשל:


כל יום הוא הזדמנות חדשה
לא כל יום הוא טוב, אבל בכל יום יש משהו טוב
כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו
אם נלך לבד נגיע מהר, אם נלך ביחד נגיע רחוק
בחיים אל תגיד שהשמיים הם הגבול, כשיש עקבות על הירח
לפעמים הדברים הקטנים ממלאים הכי הרבה מקום בלב
הדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא להמציא אותו

בין המוצרים: כל סוגי המדבקות לסימון מה שלי ומה שלך (מדבקות ייעודיות למחברות, סנדוויץ', ציוד, בקבוק, אופניים, תיק, סוודר, מעיל ועוד), מחברות, יומנים, בקבוק שתייה, פלייסמנט ועוד.
מדבקות סימון:
48 מדבקות שם מעוצבות, מתאימות להדבקה על כל חפץ קשיח, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל. מתאימות לסימון המוצץ כמו גם קופסת האוכל. בכל גיליון מדבקות במספר גדלים וצורות. הדפסה צבעונית על גבי מדבקות איכותיות תוצרת גרמניה. מחיר: 19 ש"ח. (ניתן להוסיף מדבקות שקופות תואמות, להגנה על הצבע והכיתוב).
מדבקות בית ספר:

14 מדבקות עם השם והכיתה ומקום להשלמת המקצוע הנלמד. מדבקות נייר מלבניות בגודל 6 * 2.4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. גיליון בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 16 ש"ח.
מדבקות סנדוויץ':

30 מדבקות ויניל עגולות בקוטר 3.3 ס"מ, מודפסות בגימור מט. 2 גיליונות בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 19 ש"ח.
מדבקות גיהוץ:
20 מדבקות שם בגדלים שונים, המתגהצות על רוב סוגי הבדים. ניתן להוסיף גם מספר טלפון. לגיליון מצורף דף פרגמנט והוראות גיהוץ. מחיר: 19 ש"ח.
מדבקות XL:
13 מדבקות ויניל בגימור מט, בגיליון בגודל 18.5 * 13 ס"מ, בתוספת גיליון מדבקות שקופות תואמות - להגנה מפני פגעי מזג האוויר. המדבקות עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל. מתאימות גם לסימון פריטים גדולים, כמו אופניים. מחיר: 29 ש"ח.
בקבוק נירוסטה:

 500 מ"ל. מידות: 23 * 7 ס"מ. מחיר: 39 ש"ח.
קלמר מתכת:

מידות: 18.5 * 8 ס"מ בגימור וינטג'. הדפסה על מדבקת ויניל איכותית ועמידה. מחיר: 34 ש"ח.
מחברת:

מחברת ספירלה שורות או ריקה, 70 דף, בגודל 5A. כריכה קשה או רכה. מחיר: 28- 35 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).
יומן שבועי:

יומן ספירלה לשנת 2020- 2021. מידות: 17 * 24 ס"מ. מוצע בכריכה קשה או רכה. מחיר: 37- 47 ש"ח (תלוי בסוג הכריכה).
יומן אישי:

יומן ספירלה ללא תאריכים, 80 עמודים, בגודל 5A (מחברת רגילה). כריכה רכה בגימור למינציה איכותי. מחיר: 35 ש"ח.
מערכת שעות:
לתלייה בחדר, בגודל גיליון 4A ולשימוש רב פעמי. בצירוף טוש מחיק. מחיר: 19 ש"ח.
פלייסמנט:

רב פעמי מבד כביס, בגודל  29 * 39 ס"מ . ניתן להדפיס עליו שם וכל כיתוב שרוצים. מחיר: 38 ש"ח.
ערכה לבית הספר:

כוללת 102 מדבקות סימון עמידות למים, עם שם הילד בהדפסה צבעונית; 28 מדבקות שם מלבניות בגודל 6 * 2.4 ס"מ; מערכת שעות עם שם הילד וטוש מחיק. (ניתן להוסיף יומן ובקבוק תואמים לסט). מחיר: 65 ש"ח.
את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו: https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

המותג Fresh Ones , מציג מוצר פרימיום חדש- מגבון דו שכבתי

Fresh Ones גאים להציג פיתוח ראשון מסוגו בארץ- מגבונים לחים דו שכבתיים- דאבל קייר  Double care . המותג מציג חדשנות בקטגוריה המבוססת על מחקר ופיתוח ומעניק באמצעות ההגנה הכפולה מגע רך ומפנק לצד ניקיון מושלם. המגבונים בטוחים לשימוש לתינוקות מיומם הראשון.
Fresh Ones  גאים להציג פיתוח ראשון מסוגו בארץ- מגבונים לחים דו שכבתיים.


אמהות לתינוקות רוצות להיות בטוחות שהן מגנות על התינוקות באופן מושלם, באמצעות ההגנה הכפולה המגבונים הייחודים הללו נותנים הגנה לתינוק , עם תוספת של מגע רך ומפנק ונקיון מושלם, אין ספק שהמגבונים בהחלט חדשניים,ומאוד ייחודיים.
המגבונים בטוחים לשימוש מהיום הראשון
הפורמולה עשירה במרכיבי לחות, נבדקה דרמטולוגית ומותאמת לעור רגיש במיוחד. 
ניקוי עור התינוק מעולם לא היה קל יותר.
הפורמולה עשירה במרכיבי לחות, נבדקה דרמטולוגית ומותאמת לעור רגיש במיוחד. 

לראשונה בישראל:
מגבון דו-שכבתי להגנה כפולה
לחווית החתלה נעימה וקלה יותר
פתיחת אריזה נוחה יותר
2 מגבונים יחד בשליפה אחת
כרגע בלעדי ברשת
מחיר מומלץ לצרכן:  25.90 ₪
Fresh Ones- הבחירה הטבעית שלך
ניתן להשיג בבלעדיות ברשת שופרסל

המותג Fresh One  מוצרי היגיינה משלימים לתינוקות שהפך לשם גנרי למגבונים לחים בעולם. המגבונים מיוצרים באיכות גבוהה במיוחד ומשלבים מידע חדשני ומדע מתקדם, ומעניקים פתרון אופטימלי לצרכים המשתנים של האם ותינוקה. לפרשוואנס מגוון רחב של מגבונים מבד, כותנה או נייר לתינוקות צעירים ולשלב הגמילה מחיתולים, כמו גם מגוון מוצרים למבוגרים כמו מגבונים סניטריים ומגבונים להסרת איפור.

יום האבוקדו הבינלאומי עם "חקלאי גרנות" – מגישה מתכון מקורי עם מלך הפירות: גספצ'ו אבוקדו מלפפון ונענע

לרגל יום האבוקדו הבינלאומי, שמצוין מידי שנה ב-31 ליולי ולרגל הקיץ, מגישה חברת "חקלאי גרנות", המשווקת המובילה בישראל של תוצרת פירות וירקות טריים בהם מותג "אבוקדו גרנות", מתכון קייצי ומרענן במיוחד – גספצ'ו אבוקדו, מלפפון ונענע. המתכון קל הכנה, נפלא להגשה בארוחות חגיגיות ובבילוי מפנק. 


קרדיט צילום: הדס ניצן
קיץ נעים ומהנה!
מצרכים:
1 אבוקדו קלוף וללא גלעין של "אבוקדו גרנות"
1/2 לימון סחוט למיץ

1 מלפפון קלוף
1 פרוסת לחם לבן ללא הקשה
1 שום קטן
6 עלי נענע קצוצים

1/2 כוס מים קרים
2 כפות שמן זית
קורט מלח
קורט פלפל


אופן ההכנה:
טוחנים את האבוקדו והמלפפון בעזרת בלנדר ידני לכדי מחית. מוסיפים את הלחם והשום וטוחנים.
מוסיפים את מיץ הלימון, שמן הזית, מעט מלח ופלפל וטוחנים שוב.
מוסיפים את המים תוך כדי טחינה עד קבלת מהמרקם הרצוי.
מוזגים לכוסות רחבות ומגישים קר. ניתן לפזר סלט קצוץ קטן מעל ולהגיש לצד מקלות מלוחים או בייגלה.

יום שישי, 24 ביולי 2020

המאפינס עתירי החלבון של BAKE CITY נחתו בארץ: בסדרה 6 טעמים נהדרים: בננה אגוזים, שוקולד צ'יפס, אוכמניות, לימון ופרג, עוגת יום הולדת ושוקולד כפול. בכל מאפין 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי

המאפינס עתירי החלבון של "בייק סיטי" ((BAKE CITY מארצות הברית, נחתו בארץ: בכל מאפין 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי. המאפין גדול (113 גרם) וארוז באריזה אישית ונוחה לנשיאה, השומרת על הטריות וההיגיינה.

מאפין הוא עוגה, מאחר והיא נאפית בתבנית שקעים, היא מייצרת מספר עוגות אישיות, עגולות ותפוחות. המאפין המקורי נוצר באנגליה בסביבות המאה ה-11, מהחמצת שמרים – והוא היה שטוח, כיום אנו מכירים את המאפין האמריקאי, שפותח במאה ה-19 עם המצאת אבקת האפייה – והוא תפוח וגבוה.

בסדרת המאפינס שישה טעמים נהדרים:
שוקולד צ'יפס
בננה אגוזים
אוכמניות
עוגת יום הולדת
שוקולד כפול
לימון ופרג
לאחרונה אני מתאמנת יותר ואני משתדלת לאכול יותר חלבון, וגם לעיתים מתחשק לי להתפנק עם משהו מתוק, במיוחד לאחר שאני חוזרת מהליכה ,



טעמתי את המאפינס הנהדר בטעם בננה אגוזים, לצד קפה קר ממש התפנקתי,


המאפינס עתיר החלבון של חברת בייק סיטי שהגיע מארצות הברית לארצנו בהחלט טעים, והוא מעולה לכל מי שרוצה להוסיף חלבון לארוחות היומיות שלו וגם למי שרוצה להתפנק באכילת מאפינס, בהחלט שילוב נהדר של הבננה והאגוזים עם החלבון אהבתי ואני ממליצה.

כשר חלבי בהשגחת ou.
מחיר: 15.80 ש"ח למאפין.
להשיג ברשתות סופר פארם, BE, חדרי כושר, חנויות טבע, בתי מרקחת, חנויות נוחות ורשת AM-PM.
קרדיט צילום :BAKE CITY


יום חמישי, 23 ביולי 2020

הפתרון לארוחות הבוקר של החופש הגדול -דגני בוקר לילדים עם פחות סוכר וטעם מצוין דורית שאלתיאל דיאטנית

החופש הגדול כבר כאן, חלקנו ההורים עדיין עובדים במשרדים וחלקנו מהבית, בעוד אנו טובעים בערמות המיילים ובשיחות הזום, ילדינו דורשים את שלהם ומצפים לקבל ארוחת בוקר טעימה עם זאת, לנו כהורים חשוב לשמור על אורח חיים מאוזן לכל המשפחה שכולל ארוחת בוקר משביעה ומזינה, ובמיוחד כאשר מחקרים מראים כי ארוחת בוקר היא ארוחה חשובה. אז איך אפשר לעשות את זה תוך כדי הסחות הדעת והחופש הגדול ?
בחופש הגדול ילדים רבים מדלגים על ארוחת הבוקר מסיבות שונות: הם קמו מאוחר, הם ממהרים לעיסוקים שלהם, הם לא רעבים, אין להם זמן ועוד שלל תירוצים. אבל כמו שכבר ידוע מדובר בארוחה חשובה. ארוחת בוקר משפרת ריכוז ותפקוד, מפחיתה רעב לאורך היום, ובכך תורמת לתזונה מאוזנת יותר להמשך היום.
דגני בוקר בהחלט יכולים לספק מענה לארוחת בוקר קלילה משביעה ומאוזנת אך קיימים סוגים רבים של דגני בוקר ולעיתים קשה לבחור את הסוג הטוב ביותר עבורנו שיכול להשתלב בארוחת הבוקר לכל המשפחה. בעת בחירת דגני בוקר חשוב לבחון את הרכב המוצר, העדיפו מוצרים על בסיס דגנים מלאים, השוו את כמות הסוכר בין המוצרים והעדיפו מוצרים ללא ממתיקים מלאכותיים כאשר מדובר במוצר המיועד לילדים.


בדגני נסטלה שוקדים על מציאת פתרונות טובים יותר לכל המשפחה מתוך מחויבות להציע לצרכנים מוצרים טובים ומזינים יותר המשלבים טעם נהדר. מוצרי צ'יריוס מכילים 100% דגנים מלאים, מסך הדגנים, ולאורך השנים נעשו בהם שיפורים תזונתיים שכללו הפחתות הדרגתיות של סוכר ונתרן. שיפורים תזונתיים יכולים להיות מאתגרים במיוחד כשמדובר על מוצרים המיועדים לילדים, כשעניין החשיבות על שמירת הטעם עולה במיוחד בקהל זה.

דגני הצ'יריוס המשופרים של נסטלה בהחלט מאוד טעימים, ואני מופתעת שהטעם נשאר נהדר למרות הפחתת הסוכר המשמעותית, אין ספק שכל המשפחה יכולה להנות מדגנים מלאים טובים יותר, במיוחד בתקופה האחרונה שרובנו נמצאים עם הילדים הרבה בבית, וכל הזמן מחפשים מה לאכול, ורצוי שהתזונה תהייה יותר מאוזנת ועם ערכים תזונתיים רבים יותר, בהחלט תורם לכולנו, אצלי בבית ממש אהבו, ואני ממליצה באהבה,


לפני כשנתיים, צוות הפיתוח של דגני הבוקר של נסטלה החליט לקחת את המשימה הקשה של הפחתת סוכר בדגני הבוקר האני נאט צ'יריוס על מנת ליצר מוצר העונה על דרישות הצרכנים – ההורים והילדים. מצד אחד, מוצר ששומר על הטעם המצוין שלו, ומצד שני מכיל פחות סוכר. לאחר פיתוח מאומץ הצליחו להגיע למוצר מעולה שעונה על כל הדרישות, זאת ע"י תוספת של רכז פרי המונק המאפשר הפחתת סוכר שלא על ידי שימוש בממתיקים מלאכותיים.

הודות לרכז פרי המונק הופחתו כ-60% מכמות הסוכר במוצר בהשוואה למוצר הקיים, מבלי לפגוע בטעמו. כך שכעת תוכלו לבחור בין שני המוצרים הקיימים על המדף – האני נאט צ'יריוס הקלאסי והאני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת המכיל כ-3/4 כפית סוכר במנה של 30 ג'.

האני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת מכיל 100% דגנים מלאים (מסך הדגנים) בדומה ליתר מוצרי צ'יריוס, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. המוצר עבר בהצלחה מבחני טעימה בקרב ילדים ומהווה פתרון מצוין לתקופת החופש הגדול לארוחת בוקר טעימה ומזינה הכוללת דגנים מלאים בשילוב חלבון- חלב/יוגורט/משקה צמחי מועשר בסידן, פרי ומים.

האירוע המרכזי של הקיץ בירושלים ארץ האגדות בגן הבוטני בירושלים

אוגוסט 2020 בגן הבוטני בגבעת רם בירושלים
מי לא רוצה להפוך לדמות בסיפורי האגדות? להתהלך ביער המסתורי עם מספר הסיפורים ולפגוש את הפיה הקסומה והשדונים הקטנטנים? לפתור חידות וליהנות מחויה מהאגדות?
במהלך אוגוסט מזמינים אתכם עיריית ירושלים, חברת אריאל  והגן הבוטני לחווייה מרתקת. בשעות בין הערביים יהפוך המקום לגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים מפגשים מפתיעים עם דמויות שמסמלות את חווית הילדות הגדולה מכל- האגדות.

קרדיט צילום: תום עמית
בגן ימתינו למבקרים דמויות מסיפורי האגדות ביניהן: ג'פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, שדונית שובבה, גמד מכרות חרוץ, פיה קסומה, , מספר סיפורים ועוד שילוו את הילדים בשבילים ובפינות מסתוריות שהוארו בתאורה קסומה ומיוחדת ואפקטים של גחליליות, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות.


קרדיט צילום: אלדד אלוני
את פני המבקרים יקבלו ג'פטו ופינוקיו שיעניקו לכל אחד כתב חידה ומפה. הילדים יוכלו להצטלם עם דמויות מהאגדות ולבקר ב-9 תחנות משחקים בהם תתקיים פעילות חווייתית מיוחדת הכוללת: מגרש הקריקט של עליזה בארץ הפלאות, ננסה להציל את רפונדזל מהמגדל הגבוה, קיר החידות של המפטי דמפטי, שביל המשאלות, מסלול הדרקון הראשון שלי, מפגש עם אלזה במפל הנסתר, הליכה בעקבות רעש הפטישים בצלע ההר וחיפוש זהב במכרה יחד עם הגמדים, מתקני טיפוס של ג'ק ואפון הפלא ובחממה הטרופית החדשה ניפגש עם פיטר פן וטינקרבל.

נציין כי הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים פתח את שעריו בפני הקהל על פי הנחיות משרד הבריאות בהתאם לתו הסגול, כבר לפני מספר שבועות. הגן משתרע על שטח של כ120 דונם, כאשר שטח ארץ האגדות מהווה כרבע מהגן וניתן להכניס בו מאות רבות של משפחות בו זמנית בריחוק חברתי מאושר על פי הנחיות משרד הבריאות.

הגן הבוטני דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים ומבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור, על פי הנחיות משרד הבריאות. כרטיסים בהזמנה מראש בלבד.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון ציין כי "כמו בכל שנה, הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם מקיים גם השנה, אירוע קיץ מרהיב, מלא תוכן וערכים חינוכיים, המעמיקים את הקשר לטבע. אנו עושים את מירב המאמצים כדי לשמור על בריאות כולנו ופועלים על פי התו הסגול. הגן הבוטני מתפרש על שטח עצום של עשרות דונמים ולכן ניתן לשהות בו תוך הקפדה על הכללים. ארץ האגדות הינו ארוע שמתאים לכל המשפחה ומעניק חוויה כייפית ומרעננת בנוף קסום ומלא צבעים וריחות כמו שיש רק בירושלים. אני מזמין את כל תושבי המדינה להגיע באוגוסט לבירה וליהנות ממגוון החוויות שיש לעיר שלנו להציע".


קרדיט צילום: תום עמית
כתב חידה
המסלול מתחיל עם ג'פטו ופינוקיו ליד האגם המופלא הפורח כולו בפריחת הלוטוסים המתנשאים לגובה של כ- 2 מטר. הילדים והמבוגרים יוזמנו לפסוע ולהיכנס לארץ האגדות, אל תוך הסיפורים ולצאת למסע חיפוש אחר חפץ קסום שנעלם.

כל משפחה תקבל  בכניסה כתב חידה הכולל מפה של ארץ האגדות. על מנת לפתור את כתב החידה יצטרכו המשתתפים לעזור לג'פטו לאתר את החפצים שהתבלבלו בין האגדות ולמצוא את החפץ הקסום שנעלם.

בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, מחויבים המבקרים בהנחיות הבאות:
מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש באתר בימות וכך גם התשלום. המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 50 איש; כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף).
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,400 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות ורובן פורחות כעת (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות נופים מרהיבים לאורך כל השנה.

הקיץ אומנם כבר כאן, אבל בגן יש עוד הרבה פריחה. בכניסה לגן ערוגות של צמחים רב-שנתיים מכל העולם בפריחה מסחררת.
בחלקת דרום אפריקה צמחים בשרניים מיוחדים. בחלקת אמריקה פרחי הענק הריחניים של עצי המגנוליה ופריחת האלמוגן העשבוני האדומה, בחלקת אסיה תוכלו ליהנות מעצים שונים ביניהם אגסים ואלונים ובחלקת הים התיכון עצים גבוהים, צל ופינות קסומות, אל תפספסו את פריחת הקורנית והאזוב, צמחי תבלין שיש להם גם פריחה יפה.

פעילות לכל המשפחה מתאים לילדים בגילאי 3-12
למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות הקשורות לאגדות
שעות הפעילות:
ימים א-ה בין השעות 17:00-22:30
במוצ"ש בין השעות 1800-22:30.
מחיר: מחיר כניסה:  79 ₪    כרטיס ירושלמי: 29 ₪   מנויים: 25 ₪.
להזמנת כרטיסים -   https://bit.ly/35wPckl
לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012
http://www.botanic.co.il/
לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012  באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן
ניתן להזמין כרטיסים רק דרך אתר בימות: https://bit.ly/2YvXqHZ

יום רביעי, 22 ביולי 2020

זמן קריאה - לצייר את החיים מחדש מאת אסתר פייר גבאי

הספר "לצייר את החיים מחדש" מאת אסתר פייר גבאי, נכתב לאחר  מסע אישי  של המחברת,בעקבות סיפורם של הוריה, "גיבורי שואה" שנפגשו מיד לאחר סיום המלחמה ומאז במשך 60 שנה, בחרו לחיות כל יום מחדש, מתוך אופטימיות ואהבה למרות המחיר הכבד שגבתה מהם המלחמה. 


במהלך הקריאה בין המילים המרתקות, משולבים ציורים צבעוניים ויפייפיים שציירו השניים יחדיו, ומרגש ממש לקרוא את הסיפור מעורר ההשראה ומלא בעוצמה והעצמה, הוריה של אתי פייר גבאי גיבורי שואה שהתמודדו עם רצח של בני משפחתם, הם הכירו לאחר מלחמת העולם השנייה, שיקמו את חייהם למרות הטרגדיה והקימו משפחה לתפארת.

אביה של אתי נלחם בגיל 21 בצבא הרוסי מול הנאצים, ספג צרור יריות לפנים ונפצע אנושות, אמה היתה נערה ששרדה עבודות כפייה ואת צעדת המוות, המאורעות הללו השאירו את חותמם ופגעו בבריאותם הפיזית של ההורים, שסבלו לאורך השנים ממחלות, ניתוחים, אירועים מוחיים וכאבים קשים. אך הוריה של אתי בחרו לחיות יום יום חיים מלאי אהבה, נחישות, אופטימיות והומור מיוחד. בגיל 60 התחילו לצייר יחדיו על אותו בד חלק ולאחר לכתם השאירו מאחוריהם מאות ציורים מלאי צבע ואופטימיות, המאפיינים את גישתם לחיים.

אין ספק שהשילוב של הסיפור העוצמתי ביחד עם הציורים המיוחדים והצבעוניים, מאוד מיוחד ושובה לב, קראיתי את הספר בנשימה אחת והבנתי כמה שמחה ואופטימיות חשובים גם במצבים קשים, כי החיים חזקים מכל דבר אחר, ולמרות הסיפור הכואב והמחשל שהוריה של אסתר פייר גבאי עברו, הם נשארו עם אופטימיות ושמחה והשאירו אחריהם ירושה משמעותית, את הציורים שלהם ואת סיפור חייהם,שמעוררים הרבה זכרונות משמעותיים מההורים.

את המסע לשורשיה החלה אתי דווקא לאחר לכתם של הוריה, שנפטרו בגיל מתקדם כנגד כל הסיכויים (אביה בגיל 89 ואמה בגיל 77). עם מותה של האם אמר האב כי היא "הפרה" במותה את הברית בין השניים להישאר תמיד ביחד. בספרה החדש "לצייר את החיים מחדש" משלבת אתי בין סיפור חייהם לציוריהם העדינים ומשרטטת ביד אומן את העליות והמורדות לצד המאבק התמידי לחיים מלאי השראה: "הורי בחרו לשדר מסר של תקווה וניצחון הרוח, הניכר בדרך חייהם ובכל אחד ממאות הציורים שהשאירו אחריהם", מספרת אתי.


אתי פייר גבאי (בת 64, נשואה + 2 בנות ונכד, מתגוררת בראשל"צ) גדלה בבית שהיה רווי בסבל פיזי מצד הוריה, אך מצד שני הם הוקירו יום יום את ניצחון הרוח והאהבה והביאו לעולם 3 ילדים. אתי נישאה לדוד גבאי בגיל 21, דוד מומחה ברפואת המשפחה וכיום השניים מציינים 43 שנות נישואין.

כשבתה הבכורה היתה בת שנתיים, עברה אתי להתגורר בחיפה בעקבות עבודתו של דוד. שם חלתה להפתעתה  בזיהום קשה במעיים, ממנו סבלה במשך כעשור. מצבה השתפר והתדרדר לסירוגין לאורך השנים.  
למרות הכל היה לאתי חלום להיות עורכת דין, בגיל 33 החלה לימודי משפטים, לאחריהם התגייסה לשירות בתי הסוהר, ועבדה כעו"ד במשך 16 שנים. תוך כדי העבודה החלה להשתתף באינספור קורסים וסדנאות להתפתחות והעצמה אישית, כולל אימון אישי-משפחתי ועסקי, NLP, הנחיית קבוצות ועוד. בגיל 40 אחרי שהצליחה להתחזק מבחינה פיזית ילדה את בתה השנייה.

אתי שהיה לה צימאון טבעי ללימודים פגשה את מיטב המנטורים בארץ, שהפכו להיות מוריה הטובים ביותר, ביניהם: אלון אולמן, ניר דובדבני, ערן שטרן, ד"ר יניב זייד ועוד.
בגיל 55 החליטה אתי לפשוט את המדים, לעזוב את עריכת הדין ולהגשים חלום נוסף. נרשמה ללימודי הכשרת מנטורים למערכות יחסים וזוגיות של מרכז החוויה הדיאלוגית בשיתוף אונ' בר אילן והפכה למנטורית למערכות יחסים וזוגיות, מרצה, מנחה סדנאות, מאמנת יחידים וזוגות. "הקליניקה שלי נולדה מתוך רצון להעניק ידע וכלים מעשיים ליישום לזוגות בתחילת דרכם ולא רק ברגעי משבר, וכיום אני מובילה שינוי לחיים מאושרים יותר באמצעות תהליך ופיתוח תובנות חדשות בקרב בני הזוג" מספרת אתי.

ההשראה לספר שכתבה הגיעה בשנת 2010, כ-3 חודשים לאחר מות אביה, אתי השתתפה  במשלחת שב"ס במסע לפולין למחנות ההשמדה במסגרת "עדים במדים". מסע קשה ששינה את חייה וקיבל את הכינוי "מפחד לדחף, לעוצמה". "שם זה קרה, בטקס בטרבלינקה, החזקתי שם את דגל ישראל ,היה קפוא עם ברד דוקרני. נזכרתי באמא שעבדה בעבודות כפייה קשות בתנאים מחפירים ובאבא שנלחם ונפצע אנושות ולפתע הרגשתי אושר בלתי מוסבר, ניצחון וגאווה מופלאה. עמדתי על אותה אדמה ואמרתי לעצמי שניצחנו, יש לנו מדינה. הרגשתי כי גבהתי ב-5 ס"מ". 

בעקבות המסע האישי שעברה במסע לפולין החליטה אתי לפני כתשעה חודשים, לכתוב ספר, לספר את מסכת חייהם של הוריה שהיוו עבורה מודל לבחירה בחיים ממקום קשה. מודל זוגיות  מופלאה של 60 שנה של אהבה, הקשבה ומסירות. את הספר שכתבה קוראים בנשימה אחת, והוא כולל הצצה ל-14 ציורים המעניקים ערך ומשמעות. כיום ביתה של אתי בראשון לציון מציג עשרות ציורים צבעוניים, אופטימיים, מלאי חיים,  שהוריה ציירו יחדיו – עדות לחיים שלמים שהיו וציירו יחד.

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד.
ניתן לרכוש את הספר ישירות מהסופרת בטלפון 050-6279742
הספר: "לצייר את החיים מחדש"
מאת: אסתר פייר גבאי
מחיר: 70 ש"ח
73 עמודים
הוצאת מדיה 10

יום שני, 20 ביולי 2020

העור יבש ומגרד? בעיות העור והאלרגיות לא נפתרות? הפטרת מרימה ראש? הפתרון "שמן הלילה PsoEasy "

הרבה מאיתנו מכירים את התופעות שגורמות לנו לחוסר נוחות כמו ,העור יבש ומגרד?  בעיות העור והאלרגיות לא נפתרות? הפטרת מרימה ראש?

קרדיט צילום: איתן דור
כמה טיפות באמבט מפנק או מריחה ישירות על עור נקי ולח של "שמן הלילה PsoEasy ", יקלו, יסיעו בטיפוח, החלמה והרגעה מידית של העור העדין, וזוהי בשורה בהחלט חדשנית, אני למודת סבל מבעיות של אלרגיה בעור, אדמומיות שמופיעה על הידיים והרגליים, גרד מציק באזור הירכיים, במיוחד בחודשי הקיץ הלחים והחמים, ולמרות שניסיתי אינספור משחות שקיבלתי מרופא העור לא מצאתי פתרון שיפתור לי את הבעיה הזו כמו שצריך, עד שגיליתי את שמן הלילה  PsoEasy , אין מילים בפי כמה הודיה ותודה אני חייבת למוצר הזה, אחרי שהתנסתי במשך שבוע שלם ומרחתי על אזור הירך שסבלתי כל כך מגרד שם ואדמומיות , השמן בהחלט הניב תוצאות ותופעת הגרד פחתה משמעותית וגם האדמומיות, בהחלט מוצר מעולה מבית  PsoEasy.
שמן הלילה של , PsoEasy מבוסס על נוסחה חדשנית של צמחי מרפא הידועים כמסייעים באופן טבעי בהקלה ובטיפול בבעיות עור כגון קשקשת, אדמומיות, גירוי וגרוד הנובעים מפסוריאזיס, שפשפות, פטרת, דלקות ופציעות בעור.



שמן הלילה של ,PsoEasy מבוסס על שילוב צמחי מרפא שהוכחו במחקרים קליניים כאפקטיביים, יחד עם רכיבים טבעיים המוכרים בספרות העממית ביכולתם לטפל ולהשפיע על העור לטובה, בשילוב מינרלים מים המלח בנוסחה מאוזנת וחדשנית!

בין הרכיבים הבולטים:
שמן זרעי ענבים, שנחקר מדעית על תועלתו בטיפול בפסוריאזיס, בזכות היותו בעל כמות חומצה לינולאית (אומגה-6 ) גבוהה במיוחד. חומצה זו הוכחה כמסייעת בליחוח העור ומאפשרת בכך את שיקומו.
שמן לבנדר ושמן הרוזמרין הידועים בהיותם אנטי דלקתיים, אנטי בקטריאליים  (בעלי יכולת חיטוי) וביכולתם להקל על כאב, נוסף על זירוז החלמת העור.
שמן נבט חיטה עשיר בויטמין E הנחשב לנוגד חמצון חזק המסייע בשיקום העור.
שמן  קלנדולה מסייע בהרגעת עור מגורה ושמן-עץ-התה מוכר בספרות כמסייע בטיפול בפטרת וזיהומים ויראליים וחידקיים.
תוספת של מיצוי צמח הארניקה, צמח ההיפופיאה ומינרלים מים המלח, מקנים תחושה מידית של הקלה, מזרזים את ההחלמה ושיקום העור.
בנוסף לשימוש טיפולי רגיל במריחה על עור נקי, ניתן להוסיף מספר טיפות של שמן הלילה PsoEasy   למי האמבט ולטבול למשך כ- 15 דקות. טבילה זו תסייע בטיפול והקלה בתסמיני עור באזורים נרחבים, שההגעה אליהם פחות נוחה.
בנוסף, השפעתם החיובית של השמנים האתריים על מערכת העצבים, תקל על נדודי שינה, עצבנות ומתח ובכך יסייעו למערכת החיסונית של הגוף בהתמודדותה עם בעיות העור.  
שמן הלילה של , PsoEasy נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ונמכר בכמות של 120 מ"ל במחיר של 125 ש"ח ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, לפרטים טלפון 02-6722544 מצרפת את דף הפייסבוק

טוויטי, באגס באני, סילבסטר ודפי דאק יבלו הקיץ בדיזנגוף סנטר

קיץ של לוני טונס בסנטר בחופש הגדול
26 ביולי עד 21 באוגוסט 2020, בימים ראשון – חמישי בין השעות 11:00 – 17:00, בימי שישי בין השעות 10:00 - 14:00
בובות אדם מקוריות, פעילות אוריגמי לילדים, עמדות צילום אינטראקטיביות, חנות מרצ'נדייז ראשונה מסוגה ועוד הפתעות..

הפעילות בשיתוף LDI – מחזיקת הזכויות הרשמית מטעם Warner Brothers
דיזנגוף סנטר יארח לראשונה את הדמויות האהובות של הלוני טונס, שחלקן הוטסו במיוחד לארץ והקהל הרחב מוזמן להשתתף במגוון רחב של פעילויות בחינם:
בכל שעה עגולה יתקיימו מפגשי Meet&Greet, בהם יוכלו הילדים לפגוש את הדמויות האהובות עליהם ולהצטלם עמן. הדמויות יסתובבו גם ברחבי הסנטר ויזמינו את הילדים לקחת חלק בתחנות המיוחדות.
פעילויות אוריגמי מיוחדות בהן ניתן להכין מוביילים של טוויטי, בובות אצבע של דאפי דאק, באגס באני ועוד. בנוסף, סדנת אוריגמי למתקדמים תתקיים בכל יום חול בין 11:00-16:00 ובימי שישי בין 10:00-14:00. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הסדנאות יתקיימו מדי חצי שעה בסגנון קפסולות ויוגבלו ל-10 משתתפים, ובמהלכן כל משפחה תקבל שולחן נפרד משלה.

חנות פופ-אפ מיוחדת של מוצרי לוני טונס, שיכללו, בין השאר: מבחר עשיר של בובות שמיובאות במיוחד לארץ, חולצות מקוריות ממותגות, מוצרי חזרה לבית ספר, הלבשה תחתונה ועוד. במקום ניתן יהיה לרכוש מילקשייק כתום מיוחד, שיוגש בכוסות באגס באני רב פעמיות (מקבלים את הכוס במתנה, עלות משקה 25 ₪, כשר חלבי).
עמדות צילום – בגשר הסמוך לחנות ברוריה יוצבו עמדות צילום סרטונים אינטראקטיביות, בהן דמויות יוצבו לרשות הקהל לצילום.
תחרויות – במהלך כל ימי הפסטיבל יתקיימו תחרויות היתוליות עם באגס באני ודמויות נוספות, ביניהן תחרויות ריצה, תחרויות תחפושות והפתעות נוספות.
לדברי דן פילץ: "מאחר ולצערי הקורונה לא הולכת להיעלם מחיינו בקרוב נערכנו בהתאם, לטובת המשפחות הרבות שמגיעות לסנטר ומחפשות תעסוקה ובילוי לילדים בשעות הפנאי הרבות שבחופש הגדול. פיזרנו את הפעילויות במוקדים שונים במטרה לרווח ולא לייצר אזורים צפופים והתקהלויות. כמות המשתתפים בסדנאות תוגבל ל-10 משתתפים, והפעילות בשולחנות מרוחקים אחד מהשני ולא תתאפשר פעילות של ילדים מחוץ לתא הגרעיני שלהם. כל אזור פעילות תגודר בחבלים ותפוקח על ידי סדרנים מקצועיים, הכל במטרה להבטיח את שלומם ובריאות מבקרינו".
ההשתתפות בכל הפעילויות - בחינם!
הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 26 ביולי – 21 באוגוסט 2020, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-17:00 ובימי שישי בין 10:00-14:00 בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.
הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות התו הסגול.
קרדיט צילום: אלכס קפלן

חברת כרמית חולקת מתכון מתוק וקל הכנה יחד עם הילדים מאפינס שוקולד עם מרשמלו חרוך.

חברת כרמית חולקת מתכון מתוק וקל הכנה עם הילדים - מאפינס שוקולד עם מרשמלו חרוך תשכחו מכל מה שידעתם על מאפינס! יש לנו טיפ שישדרג כל מתכון – צרבו מרשמלו של כרמית על הגז או בעזרת ברנר (היעזרו בהורים לשם כך ! ) ואז הניחו אותם על המאפינס! מומלץ לאכול אחד לפני שמגישים, כי לא בטוח שישאר לכם  


רכיבים:
250 גרם חמאה חתוכה לקוביות
שוקולד "אגו" מריר שבור למשולשים 250
 3/4 כוס מים רותחים
קורט מלח
 3/4 כוס קמח תופח
 1 כוס קמח לבן
חצי כפית אבקת סודה לשתייה
 חצי כוס אבקת קקאו
 אחד וחצי כוסות סוכר
4 ביצים שלמות
2 כפות שמן זית
1/2 כוס ריוויון

אופן ההכנה
בסיר קטן ממיסים את החמאה, השוקולד, המים והמלח על אש נמוכה. מחממים בינתיים תנור ל-160 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה. בקערה גדולה נפרדת, מערבבים עם מטרפה קמח תופח, קמח לבן, סודה לשתייה, קקאו וסוכר. בקערה בינונית נפרדת, טורפים את הביצים עם שמן הזית והריוויון
מוזגים את תערובת הביצים אל קערת היבשים וטורפים.
מוסיפים את תערובת השוקולד שנמסה ומערבבים עד לקבלת מסה חלקה בלי גושים.
יוצקים אל מנז'טים ייעודיים למאפינס המונחים בתבנית אפייה עם שקעים למאפינס. מכניסים לתנור שחומם ל-20-30 דקות אפייה. מוציאים את המאפינס מהתנור כאשר קיסם שננעץ במרכזם יוצא יבש.


 לקרם השוקולד
 150 גרם שוקולד אגו מריר קצוץ
 גרם חמאה חתוכה 75

בקערה חסינת חום מניחים את החמאה והשוקולד ומניחים מעל לסיר עם מים רותחים (בן מארי). מערבבים עם לקקן עד שמתקבל קרם חלק ואחיד. טובלים כל מאפין בציפוי השוקולד ומניחים להתייבש, מקשטים במרשמלו לא לפני ששורפים אותו מעט – ורק בנוכחות ההורים.
קרדיט מתכון : ליאור משיח
קרדיט צילום : אנטולי מיכאלו

חוגגים את יום הג'נקפוד הבינלאומי עם המבורגר מיוחד לכל המשפחה

לכבוד יום הג'נקפוד הבינלאומי שיצוין ברחבי העולם ב-21 ביולי, אורי שביט מכינה גרסה מקורית, טבעונית ובריאה להמבורגר עסיסי שניתן להכין בקלות משני חומרי גלם שיש בכל בית – אורז ועדשים
למה כדאי לשלב בתזונה היום יומית דגנים מלאים וקטניות?
במיוחד בימים אלה, חשוב לוודא שכל המשפחה צורכת מזון בריא ומאוזן, שמחזק את הגוף. דגנים מלאים כמו אורז מלא, שיבולת שועל קינואה וקטניות כמו עדשים, חומוס ושעועית מהווים כל אחד בנפרד מקור מוצלח לחלבון, ויטמינים ומינרלים שונים. השילוב ביניהם מספק לגוף חלבון מלא, המכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם ומעלה את תחושת השובע, מכיוון שהם עשירים בסיבים תזונתיים.

המבורגר עדשים ואורז/ מתכון של אורי שביט

קרדיט צילום: חגי לפלר
חומרים ל 8-10 יחידות
3/4 כוס עדשים ירוקות "סוגת"
3/4 כוס אורז פרסי קלאסי "סוגת"
1 בטטה קטנה (100 גרם), מגוררת גס
1/2 בצל סגול, קצוץ דק
2 שיני שום, כתושות
3/4 כוס פירורי לחם לבנים "סוגת"
1 כפית עלי תימין ורוזמרין קצוצים
1 כפית פפריקה מתוקה
1/2 כפית פפריקה מעושנת
1/2 כפית כמון
מלח, פלפל שחור גרוס
2 כפות שמן זית

שמן זית להברשה
מבשלים את העדשים בשפע מים ללא מלח במשך כ-20 דקות, עד שהן רכות אך לא מתפרקות. מסננים ומניחים להתקרר.
במקביל, מבשלים את האורז לפי הוראות ההכנה שעל האריזה. מפרידים את הגרגירי במזלג ומניחים להתקרר.
מעבירים את האורז ו-1/2 1 כוסות של עדשים מבושלות למעבד מזון. מוסיפים בטטה וטוחנים ב"פולסים" לתערובת גסה (לא משחה). מעבירים לקערה.
מוסיפים לקערה את יתרת העדשים ןיתר החומרים ולשים בידיים לתערובת אחידה. מעבירים למקרר לחצי שעה.
מלהיטים מחבת נון-סטיק מעל להבה גבוהה. יוצרים מהתערובת קציצות גדולות, מברישים במעט שמן וצורבים אותן במשך כמה דקות מכל צד, להשחמה.
אפשר לאפות: מחממים תנור ל-200 מעלות, מסדרים את הקציצות על נייר אפייה משומן, מברישים בשמן ואופים כ-20 דקות להתייצבות והזהבה.
בתום ההכנה ממתינים כ-5 דקות להתייצבות לפני שמגישים.

יום ראשון, 19 ביולי 2020

מה זה משנה אם קוראים לזה אסלה יפנית, בידה או מושב אסלה חכם? העיקר שנהנים ממנו! חברת "פלסאון" מציגה את הדור הבא של מושב האסלה החכם: היגייני, בטיחותי, איכותי, שוטף, מייבש ואף מחמם!

גם אתם התלהבתם – ובצדק! – מהאסלה היפנית, שכל כך הרבה מדברים בשבחה? התווכחתם אם נכון לתארה כמושב אסלה חכם? בידה? בידה משודרג? האמת היא שלא משנה איך תקראו לזה, כל זמן שתוכלו ליהנות ממנו!
חברת "פלסאון" הישראלית מציגה את הדור הבא של מושב האסלה החכם: איכותי, בטיחותי, היגייני, שוטף, מייבש ובימים קרים – גם מתחמם ומחמם.

החברה, מהמובילות בארץ ובעולם במתן פתרונות לחדר האמבט ובפתרונות חיבור, מתמחה במוצרים מעוצבים לחדר האמבט ובמוצרי סניטציה.

חיישן המותקן במושב המתקדם מאפשר להפעילו רק אם יושבים עליו. בעזרת פאנל שליטה הכולל פונקציות שונות, ניתן לבחור את הפעולה הרצויה: שטיפה, ייבוש, חימום ועוד.
ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק של "פלסאון ישראל", ציינה ש"המושב החכם נוח מאוד, חסכוני ואקולוגי: הוא חוסך את עלויות השימוש בנייר טואלט ובמגבונים, תורם לצמצום כריתת עצים ופסולת בד לא ארוג (ממנו עשויים מרבית המגבונים) ובכך גם מונע סתימות במערכות הביוב". שימוש במושב החכם יכול לסייע בצמצום ואפילו במניעת תופעות כמו גרד, רגישות של העור ותחושת אי נוחות, מאחר והוא מייתר את פעולת הניגוב ובה בעת, מנקה ושוטף.

למושב דגמים שונים ונוחים להתקנה, המתאימים למרבית האסלות, כהכנה להתקנה, יש צורך בנקודת מים קרים ובנקודת חשמל מוגנת מים.
המושב מוצע עם פאנל שליטה צדי, או עם שלט
בין הפונקציות: סוגי שטיפה שונים, שליטה בטמפרטורת מי השטיפה, 3 דרגות לחימום המושב, שליטה בטמפרטורת אוויר הייבוש, אפקט מסאז' ועוד 
צבע לבן
אחריות: שנה
מחיר: החל מ- 2,739 ש"ח.
לפרטים:  https://www.plassondesign.co.il/
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

יום שבת, 18 ביולי 2020

זמן קריאה - "תורת המכירות" 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך מאת קובי יהודה...

קיבלתי לסקירה את הספר הנפלא של קובי יהודה, תורת המכירות 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך, אנחנו נמצאים בשנת 2020 וחווים משבר מאוד עמוק בעקבות הקורונה, משבר שפוגע בהרבה עסקים ופשוט צריך להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה, ובעת הזו זה בהחלט לא פשוט בעיקר בגלל הכח הנוסף שכל עצמאי צריך לקבל, הספר הזה בהחלט יכול לתת את הדרבון ואת האנרגיה לשינוי וליצירת מחזור מכירות גדול יותר, אין ספק שצריך לעבוד ולהשקיע וליישם את הצעדים המעשיים שבהם מלמד קובי יהודה כיצד לפעול, אך בהחלט אהבתי את הפרקטיות ואת המוטיבציה שקיבלתי מהספר הזה, ובעיקר כלים נהדרים ליצירת מכירות חדשות בעסק שלי,בהחלט ספר חובה לעצמאים.


משבר הקורונה הוא מכה לעצמאים אבל גם הזדמנות יקרה ללמוד ולאמץ כלי עבודה חדשים, שיאפשרו שיקום של העסק והרחבתו ביציאה מהמשבר,קובי יהודה – מנטור המכירות של אנשי העסקים וארגונים, מפרסם דווקא עכשיו את "תורת המכירות – 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך" ומזכיר לנו שמכירות הן מיומנות נרכשת ומפתח להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה לקהלים חדשים.
ספר חובה לכל בעל עסק, איש מכירות או אנשי ציבור ופוליטיקאים, שצריכים להעביר מסר חשוב ואפקטיבי לטובת גיוס לקוחות לצד ניהול זמן ואנרגיות – כך שיישאר זמן גם לחיים אישיים, קובי יהודה הוא מנטור למכירות מהמובילים בתחום, חי למעלה מ-16 שנה את עולם המכירות וחוקר את התחום והשפעתו במישור העסקי והאישי.  "המטרה שלי היא לתת טיפים ולהציע כלים בגישה חדשה ושונה, המאפשרים לכל אחד להפוך לסוכן מכירות טוב יותר לעסק שלו ולסגור יותר עסקאות. להתמודד עם סירוב וללמוד איך להפוך את המילה 'לא' לתמריץ שמעודד להמשיך".


קובי יהודה (בן 35, ר"ג) הוא הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו, שהתמחה במכירות בחברות הגדולות במשק הישראלי, ביניהן ביטוח ישיר, פוקס, וקסטרו, ולאחר מעל עשור כשכיר יצא לעצמאות והפך למנטור מכירות המעניק ייעוץ, אימון, הדרכה וליווי, הרצאות וקורסים למחלקות מכירה בארגונים, צוותי שירות ומכירות אנשי עסקים ועצמאיים, אנשי ציבור ופוליטיקאים, שרוצים לדעת איך להעביר את המסר שלהם.
קובי יהודה נחשב למטאור בעולם העסקים. הוא החל את דרכו באורט בהכשרה מקצועית להנדסאות אלקטרוניקה (11 יח') מסלול שסיים בהשראת סבתו, ("המרצה שלי אמר לי בפנים כי לעולם לא אצליח".. הוא משחזר), שכבר בגיל 13 הושיבה אותו בסלון והסבירה לו כי יוכל להיות כל דבר שירצה בחיים, אבל קודם.. שיסיים מסלול הנדסאות. הסבתא המיתולוגית של קובי היא מקור השראה והיתה דוברת 8 שפות, ספורטאית וקוראת ספרים, שקדנית, חובבת טאיצ'י ומדיטציות שנפטרה בגיל 94 וממשיכה להוות מקור השראה גם היום.
את דרכו המקצועית החל קובי בתחום המכירות בחברות אופנה ארציות, כמו פוקס וקסטרו והוכר כמוכר מצטיין. אבל כשעבר תחום והצטרף למכירה טלפונית בביטוח ישיר, גילה שבגלל שהגיע מרקע שונה משאר המוכרים הוא חייב לנסח לעצמו תסריט שיחה אחר ורק בזכות אחד המנהלים, שלקח אותו תחת חסותו, סיים את קורס ההכשרה. "הייתי עושה 200 שיחות ביום, עבדתי 12 שעות ולקח לי זמן להבין שאני צריך תסריט שיחה אחר. שאתה חייב להעביר את התשוקה והאותנטיות שלך בשיחה אחרת זה לא עובד", הוא מסביר.
אימו שידעה למכור את כולם אך לא את עצמה, נעזרה בכישורים המנטליים והמקצועיים של קובי, וכעבור זמן מה הצליחה להגשים את עצמה כמעצבת תכשיטים. אמו שהיתה המודל להשראה עבורו, חלתה לפתע בסרטן ונפטרה מהמחלה. רק בשבעה של אמו הבין קובי שאם אמו הצליחה למכור את עצמה, הוא יכול לעזור לכל עצמאי/ת למכור את עצמם אפילו "שלא נולדו אנשי מכירות", ויצא לעצמאות. את הסדנה הראשונה העביר בחברת הביטוח בה עבד ומאז הוא לא נח לרגע.. בזמנו הפנוי הוא רץ חצי מרתון, מתאמן בחדר כושר, חובב קולנוע, סטנדאפים, מסעדות וברים, מתאמן בטאיצ'י ומדיטציות בהשראת סבתו ועוד. 

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה : http://www.media-10.co.il/
הספר: "תורת המכירות"
מאת: קובי יהודה
הוצאת מדיה 10
218 עמודים
מחיר: 89 ש"ח

זמן קריאה "מפריח בועות" – אוסף סיפורים קצרים של תובנות ומשמעויות מאת רן ונדל

קיבלתי לסקירה את אוסף הסיפורים הקצרים, מפריח בועות, זהו ספר הביכורים של רן ונדל, בכתיבה מושכת, מחדשת ושנונה, עם הרבה תובנות , נכנסתי לקריאה קסומה ומהנה של מגוון סיפורים קצרים על בחור צעיר שיצא למסע זורם במיוחד, מקבץ הסיפורים כוללים חוויות של רן ונדל ושל אחרים, חלק מהסיפורים בדויים, הרעיון לתרום לשיפור החברה.
רוב הסיפורים נכתבו בזמן מסע החיים של רן ונדל, באי קטן בתאילנד, אי גדול באוסטרליה ובניו זילנד הפראית, אוסף של חוויות חברתיות, תרבותיות, לימודיות ושל חופש, בחלק מהזמן רון ונדל היה מדריך צליל ועזר לאנשים להתגבר על הפחד שלהם, ולהפוך את הצלילה להנאה ולכלי מרגיע, ועוד סיפורים מעניינים תוכלו למצוא בספר מפריח בועות, ותבינו על אהבה,חמלה,תשוקה נתינה וקבלה, בהחלט אוסף סיפורים מעניינים ומעצימים.

רן ונדל הוא נשמה חופשית, "ילד טוב מכבים רעות" שנולד במקרה בדור ה-Y ולא כביטניק בשנות ה-60, או כנער פרחים מוודסטוק ? מסע של צעיר אחרי צבא, מקבל טוויסט של כתיבה. מסע של ישראלי שנודד בעולם ומספר: " אני נהנה לגלות ולהכיר את העולם, אני אוהב את הארץ, אבל לפעמים אני מרגיש שהדור אליו אני משויך, מתקדם כל כך, שלפעמים הבסיס הפשוט אבד". על כתיבה בדור שלו רן מספר "שהיא הדרך להנציח זכרונות, וככל שיש יותר תופעות של פוסטים רגעיים וזמניים, כך עולה הצורך להנציח חותם בספר משמעותי" ? רן מספר על השילוב של אורח החיים שיצר לעצמו, אורח חיים שכולל כתיבה, שנכתבת ממקום של הנצחה וממקום תראפויטי, לצד מסעות בעולם, כחלק מדור שמרגיש כאזרח העולם הגלובאלי, ולצד מדיטציה לנשמה  ? ההשפעה מאתגר קרת, על התובנות שלמד מטיוליו בחו"ל ועל הצורך להשמיע קול חדש, אחר, קול שאומר אני אזרח של העולם.

כתיבה בדור ה-Y |  STORYTELLING
מדוע אנו רוצים לטעום מהכל בחיים?
"שוב, בגלל החשיפה לכל כך הרבה תכנים ותחומים. אני מאמין גם שבנוסף לתפיסה אישית, זה עניין שמאוד מושפע משלבים בחיים. ברור שאני צעיר, כשכתבתי את זה לפני יותר משנתיים הייתי בן עשרים ושלוש! מעבר לכך, “Twenty four and there’s so much more” כמו ששר ניל יאנג".
"ההכרות הרחבה, יכולה להוביל אותך לדברים שאולי יותר מתאימים ומושכים אותך. בנאדם הוא לא רק המקצוע בו הוא מתעסק, ובעולם היום, שאני מרגיש שהוא סופר דינמי, האפשרויות פתוחות וזמינות מתמיד".
הכתיבה כתראפיה
"חוויות אישיות כבר לא מספיקות, אני רוצה סיפור, תוכן, תובנות, משהו שיעניין, ישכיל וימשוך את הקורא".
מה קרה לכתיבה בשביל עצמי, כתיבה שתסדר לי את המחשבות על דף? כתיבה חופשית בלי אובר התחשבות בקורא, הלוא זו הכתיבה הכי אמתית, וכמו אצל הרבה אנשים, מבחינתי גם הכי מעניינת.
 כשהיה איזשהו אירוע שקרה לי, ובעקבותיו עלו כל מיני רגשות ומחשבות שלא היו לי ברורים – כתבתי. בזמן הכתיבה, ועוד יותר בזמן הקריאה של מה שכתבתי, הבנתי מה אני מרגיש בקשר לכל זה. מה גם שהכתיבה הייתה הערך המוסף שלי לעצמי בטיול. עוד דבר שהתעסקתי בו ונתן לי את הפן של היצירה שלפעמים היה חסר לי. מעולם לא קרה לי שכתבתי ולא הרגשתי טוב עם זה. עד היום, אני מברך כל דבר שאני כותב. לא תמיד זה יוצא בקלות, ולפעמים הדעה שלי משתנה ממה שכתבתי, אבל תמיד כשאני מסיים לכתוב סיפור או קטע, אני מתמלא בסיפוק ושלווה גדולים.
מפריח הבועות?
האמת שהשם היה אמור להיות בועות פורחות. לאחר התייעצות עם אחותי הגדולה טלי, היא אמרה ש"מפריח בועות" נשמע יותר אקטיבי, וזה התחבר לי הרבה יותר. גם לצילום של אומנות הרחוב של לוסי, שמופיע על הכריכה.
מופיע בספר סיפור בשם "פרודוקס בועת הטיול". כתבתי אותו כשחזרתי למלבורן בסוף השנה שלי באוסטרליה. כבר אחרי שעברתי די הרבה מקומות, שבחלקם השתקעתי למשך מספר חודשים. הפכתי מקומות חדשים וזרים לאזורי נוחות מוכרים. אני חושב שזה משהו שמלווה את כולם. הבועה בה גדלנו, הבועה בתיכון, הבועה בצבא, הבועה בטיול, והבועות הקטנות בתוך הטיול. הבועה של הלימודים, הבועה של העבודה, הבועה של המשפחה. כל בועה והיציאה ממנה. עלתה אצלי השאלה אם הבועות מתפוצצות או שהם בכלל לא היו קיימות מלכתחילה, אם זה הכל בועות שהסביבה שלנו ואנחנו יצרנו.
הספר: מפריח בועות
מאת: רון ונדל
הוצאת אופיר ביכורים
186 עמודים, 70 ש"ח