יום חמישי, 31 בינואר 2019

אסם משיקה MIX מיוחד במינו של ביסלי ואח של ביסלי...

אין מה להגיד את הביסלי של אסם כולם אוהבים, ביסלי מבחינתי זה חטיף שחייב להיות אצלנו במזווה , ונהדר לאירוח, לנשנוש, לקחת לטיול, בקיצור תמיד כיף לאכול אותו, במיוחד בגלל המרקם הקראנצי והמתפצפץ שלו, בשנה האחרונה הצטרף לביסלי אחיו הקטן שנקרא אח של ביסלי שקצר הצלחה רבה כתוספת מעניינת לביסלי הרגיל והמוכר.

ועכשיו במיוחד לרגל פתיחת השנה החדשה, אסם משיקה חטיף מעניין, מארז מיקס של ביסלי ואח של ביסלי, החטיף משלב בין ביסלי גריל לאח של ביסלי בטעם מעושן, ולאחר שטעמתי השילוב פשוט נהדר ועושה חשק לעוד ועוד, והקערה עם השילוב הזה התחסלה במהירות.

המיקס החדש מצטרף לשלוש מהדורות MIX  אשר חוזרות למדפים, במבה ביסלי גריל MIX 'במבה ביסלי בצל MIX וביסלי בשילוב אפרופו ותערובת פיצוחים.

חדש בקולנוע - "האשמים" סרט הביכורים של גוסטב מולר

צפיתי בהקרנת בכורה של הסרט החדש "האשמים" ,זהו אחד הסרטים הכי מדוברים של השנה, הסרט כולו מצולם בתחנת משטרה, אסגר הולם, קצין משטרה המשרת כמוקדן במוקד משטרתי עונה לשיחת חירום מאשה חטופה, כשהשיחה מתנתקת לפתע, מתחיל מרדף אחר האשה והחוטף, חמוש בטלפון בלבד, יוצא אסגר למרוץ נגד הזמן, עד מהרה הוא מבין שמדובר בפשע גדול בהרבה משחשב.


הסרט "האשמים" מאוד מתעתע וגרם לי כצופה לדמיין את התרחישים ששמעתי במהלך השיחה של אסגר הולם עם האנשים, הסרט מותח ומסקרן ומפתיעה המחשבה על הגאונות של יצירת סרט מתח שמבוסס על אדם אחד והופעה של שחקן אחד שלוקח את הצופה למחוזות שיחות החירום, אך יש שיחה אחת שגורמת לו לעשות דברים שאפילו מפתיעים אותו, ואותה שיחה סוחפת אותו אל הלא נודע, ואל תרחישים שאפילו לא דמיין שיגיע אליהם.

סרט הביכורים של גוסטב מולר הותיר את הקהל המום בבכורתו בפסטיבלי סאנדנס ורוטרדם, בשניהם זכה בפרס הקהל לסרט הטוב ביותר, מאז זכה הסרט בעשרות פרסים נוספים ברחבי העולם  לסרט, לבמאי ולשחקן הראשי.   
טריילר מתורגם לעברית:
https://youtu.be/RNGZfMroWm8
בין 9 המועמדים הסופיים לאוסקר לסרט הזר הטוב ביותר
אחד הסרטים הזרים הטובים של השנה - איגוד המבקרים האמריקאי NBR
פרס חביב הקהל - פסטיבל סאנדנס במסגרת הקולנוע העולמי
פרס חביב הקהל ופרס חבר השופטים הצעיר - פסטיבל רוטרדם
פרס הבמאי הטוב ביותר - פסטיבל ויאדוליד
פרס חבר השופטים - פסטיבל וושינגטון
פרס המבקרים - פסטיבל ציריך
פרס הבמאי הטוב ביותר - פסטיבל סיאטל
פרס חביב הקהל - פסטיבל סלוניקי
פרס הבמאי, פרס חביב הקהל ופרס העיר טורינו לתסריט ולשחקן - פסטיבל טורינו
פרס חביב הקהל - פסטיבל מונטקלייר
פרס הסרט הטוב ביותר - פסטיבל הבלטי לסרטי ביכורים
פרס הבמאי וסרט הביכורים הטובים ביותר - 2018Camerimage
פרס הבמאי והשחקן הטובים ביותר - פסטיבל מקאו
דנמרק 2018, 85 דקות, דנית, כתוביות לעברית ולאנגלית
החל מתאריך 31 בינואר בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ, בהפצת סרטי נחשון

היוצרים:
בימוי ותסריט:               גוסטב מולר                    Gustav Möller        
תסריטאי נוסף:             אמיל ניגארד אלברטסן    Emil Nygaard Albertsen
צילום:                           יספר ספניג                   Jasper Spanning 
עריכה:                          קרלה לופה היינצלמן     Carla Luffe Heintzelmann
עיצוב פסקול:                אוסקר סקריבר              Oskar Skeiver
הפקה:                          לינה פלינט                    Lina Flint  
שחקנים:
אסגר הולם:                  יאקוב סדרגרן                Jakob Cedergren
איבן:                             ג'סיקה דינאג'                Jessica Dinnage
מיקאל:                                     יוהאן אולסן                   Johan Olsen
רשיד:                           עומר שרגאווי               Omar Shargawi
מתילדה:                       קתינקה אברס-יאנסן     Katinka Evers-Jahnsen
דבר הבמאי גוסטב מולר:
תמיד האמנתי שהדימויים החזקים ביותר בסרט, אלה שנשארים אתך לאורך זמן, הם לא אלה הנראים לעין, אלא אלה שהצופה לא רואה.
הרעיון לסרט עלה כשנתקלתי במקרה בשיחה למוקד חירום משטרתי מאישה שנחטפה. היא נסעה במכונית ודברה בקודים מכיוון שלצידה ישב החוטף שלה. בהתחלה נסחפתי על ידי המתח שיצרה השיחה, כמו שכל מאזין היה נסחף. ואז התחלתי להרהר במה שהפך את השיחה הזו לכל כך מטרידה ומרתקת, על אף שהאזנתי רק להקלטת קול. ראיתי את האישה לפניי, את המכונית שבה היא הייתה, הדרך בה נסעה המכונית, ואפילו את החוטף שישב לצידה.
אני משער שכל אדם שהיה מקשיב לשיחה הזו, היה רואה דימויים שונים, מדמיין את האישה אחרת, את החוטף באופן שונה וכן הלאה.
התחלתי לחשוב מה יקרה אם אשתמש ברעיון הזה של דמיון נפשי בסרט?
החזון שלי בעשיית "האשמים" היה ליצור מותחן המונע באמצעות הגיבורים. יותר מזה, רציתי ליצור סרט שייתן לכל צופה וצופה חוויה שונה לגמרי. מבחינתי, כבמאי בתחילת הדרך, זו הייתה גם הזדמנות להרים סרט גדול שלא נראה כמו סרט דל תקציב. היה לנו גם מאוד חשוב להעביר תמונה ריאליסטית. אמיל ואני עשינו תחקיר מקיף לדעת בדיוק איך מוקדי החירום בדנמרק עובדים. דיברנו עם שוטרים והאזנו לעוד שיחות רבות מסוג זה. כדי לשמור על התחושה האותנטית של ההתרחשות, השתמשנו בשלוש מצלמות כדי לאפשר טייקים ארוכים.
יאקוב השחקן הראשי לא היה מודע להערות שקיבלו שאר השחקנים, על מנת לקבל ממנו תגובות אמתיות וגם כדי לשמור אותו דרוך ורענן לאורך כל הצילומים.
גם מבחינת הצופים, אני חושב שהדרך הטובה ביותר להגיע לחוויה משמעותית היא לגרום להם לשבת דרוכים בקצה הכיסא. אני אוהב את קו התפר בין הקולנוע האמנותי לקולנוע שפונה לקהל הרחב. עבורי, ההשראה הכי גדולה היא במאים כמו סקורסזה ואני יכול רק לשמוח בהצלחה לה זכה עד כה סרטי הראשון.
גוסטב מולר – בימוי ותסריט
נולד בגוטנבורג, שוודיה, בשנת 1988. למד בימוי סרטים בבית הספר הלאומי לקולנוע וסיים בשנת 2015. סרט הגמר שלו "בעלטה" בן ה- 28 דקות זכה בפרס הדור החדש בפסטיבל בדנמרק. "האשמים" הוא סרטו העלילתי הראשון.
אמיל ניגארד אלברטסן – תסריטאי שותף
נולד בלונדון, אנגליה. סיים את לימודיו בבית הספר הלאומי לקולנוע בדנמרק בשנת 2013. כתב שתי סדרות עבור הטלוויזיה הדנית. "האשמים" הוא התסריט הארוך השני שלו.
יספר ספניג – צילום
נולד בדנמרק, סיים את לימודיו בבית הספר הלאומי לקולנוע בדנמרק בשנת 2015. במהלך לימודיו צילם את הסרט "האליטה", סרט שזכה בשלל פרסים.
קרלה לופה היינצלמן – עריכה
עורכת סרטים שבסיסה בקונפהגן, עורכת סרטים וסרטי פרסומת. מיד לאחר שסיימה את לימודיה ב- 2015 בבית הספר הלאומי לקולנוע בדנמרק, הפכה לאחת העורכות המבוקשות בסקנדינביה, בין היתר עבדה עם יוצרים כמו בילי אוגוסט ומרין וורנר. העין העדינה שלה לרגש ותזמון העניקו לה את שמה הטוב בתעשיית הקולנוע הסקנדינבית.
אוסקר סקריבר – מעצב הפסקול
סיים את לימודיו בבית הספר לקולנוע בדנמרק בשנת 2011 כעורך סאונד. עבד במספר גדול של סרטים ותוכניות וסדרות טלוויזיה מאז. ביניהם הסרט "מלחמה" שהיה מעמד לאוסקר.
השחקנים
יאקוב סדרגרן – אסגר הולם

נולד בשוודיה וגדל בדנמרק. שחקן מוערך שביצע את הפריצה שלו בשנת 2000 עם סדרת הטלוויזיה הדנית "העכביש". מאז עבד במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה וגם בהצגות תיאטרון בדנמרק ומחוצה לה. ב- 2009 זכה בפרס האקדמיה הדנית ובפרס המבקרים כשחקן השנה על תפקידו בסרט " מאושרים במיוחד". היה מועמד לפרס השחקן על תפקידו ב"סאבמרינו"  של תומאס וינטרברג, עליו היה מועמד לפרס האקדמיה האירופאית לקולנוע.
ג'סיקה דינג'ה – איבן
שחקנית צעירה בקולנוע ובתיאטרון, בוגרת האקדמיה הלאומית לאומניות הבמה ב - 2016.   
יוהאן אולסן – מיקאל
דוקטור לביולוגיה, החוקר מבנה של חלבונים ותפקודם במחלקה לביולוגיה מולקולרית באוניברסיטת קופנהגן, בנוסף למשחק הוא גם מוזיקאי ומנהיג שתי להקות רוק דניות.
עומר שרגאווי – ראשיד
נולד לאם דנית ואב פלסטיני בקופנהגן. במאי וצלם סטילס בעברו. את עבודת הביכורים שלו כבמאי עשה בסרט "לך לשלום ג'מיל" ב-  2008.

יום רביעי, 30 בינואר 2019

חברת השדה משיקה גליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים...

במהלך השבוע עם כל העומס של העבודה אני משתדלת לקחת כמה דקות רק לעצמי, להתפנק עם כוס קפה מוקצף עם משהו מתוק, ובכך ההנאה מושלמת מבחינתי, השבוע קיבלתי להתנסות את הגליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים שחברת השדה מוצרים אורגניים משיקה בימים אלו, הגליליות מצטרפות להיצע המתוקים של חברת השדה וגם הן נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). בנוסף, אינן מכילות כולסטרול ושומן טרנס. 
 
 
לאחר שטעמתי את הגליליות המיוחדות הללו בזכות הרכיבים המיוחדים ובזכות הגלוטן בכוסמין ששונה מזה שבחיטה הרגילה (מבחינת המבנה המולקולרי שלו) וכן כמות הסיבים בו גדולה יותר, זו הסיבה, כפי הנראה, לכך שרבים מעידים כי מוצרי כוסמין קלים יותר לעיכול ובנוסף גם קרם החרובים שמהווה אלטרנטיבה מעולה למתוק הרגיל, אהבתי וגם הרגשתי מעולה כי נהניתי ממוצר מפנק אבל גם יותר מזין מבחינתי, הגליליות ממש טעימות ובהחלט אקנה אותן בכל הזדמנות שיהיו במזווה בבית.
 
קמח הכוסמין ממנו מיוצרות הגליליות עשיר בחלבון, ויטמינים ומינרלים. הגליליות במילוי קרם חרובים מהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למילוים הנפוצים בשוק, העשויים מקקאו וסוכר מולבן. לאבקת חרובים רמה נמוכה של שומן ביחס לאבקת קקאו, והיא גם אינה מכילה קפאין ותאוברומין הנמצאים בקקאו ושוקולד, כך שהיא בחירה בריאה יותר, במיוחד לילדים. 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ ליחידה 
במהלך חודש פברואר יערך מבצע "חגיגת כוסמין" מבית השדה: קנו שני פריטים מכוסמין ממבחר המוצרים, ביניהם: פסטות, ופלים, פתיבר, בייגלה, עוגיות, אובלטים ועוד וקבלו 50 אחוז הנחה על המוצר השני, הזול מבניהם. 
ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
 
חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.
למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה: https://ha-sade.com

יום שלישי, 29 בינואר 2019

חברת VEGA מוצרים טבעוניים מציגה:וגו - שוקולד טבעוני עם אגוזי לוז שלמים

חברת וגה מוצרים טבעוניים מציגה את vego, שוקולד ז'נדויה טבעוני,השוקולד מכיל רכיבים איכותיים בלבד כגון ממרח אגוזי לוז, אגוזי לוז שלמים וחמאת קקאו, השוקולד עדין, נימוח ומתקתק ודומה בטעמו לשוקולד חלב.

על שוקולד אומרים שממש אי אפשר בלעדיו, כולנו אוהבים את טעם השוקולד שכיף לאכול אותו ולטעום ממנו עוד ועוד קוביות, וברגע ששמעתי שהשוקולד טבעוני מאוד הסתקרנתי לגבי טעמו, לשמחתי אני יכולה להנות מכל שוקולד אך לאותם אנשים שנמנעים מחלב או חמאה אני חייבת להגיד שהשוקולד הטבעוני מאוד מאוד טעים וכמעט ולא הבחנתי שמדובר בשוקולד שאינו על בסיס חלב, וזוהי בהחלט הצלחה להגיע לטעם דומה של שוקולד חלב במוצר טבעוני.
שוקולד וגו אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים, הקקאו, וניל וסוכר שבשוקולד, נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן (Fair Trade).

קרדיט צילום: הדס ניצן
השוקולד מתאים לטבעונים, לרגישים ללקטוז,לנמנעים מחלב, לתומכים בסחר הוגן, לילדים עם אוטיזם ששומרים על תזונה ללא חיטה וללא קזאין ולכל אלו שאוהבים שוקולד מתוק וטעים עם רכיבים איכותיים, השוקולד משווק בטבלאות של 65 ו-150 גרם.

רכיבים: סוכר קנים*,אגוזי לוז שלמים* (20%), מסת קקאו *, אגוזי לוז טחונים, חמאת קקאו*,
מתחלב: לציטין סויה, תמצית וניל*. *רכיב עם אישור סחר הוגן.
מידע אלרגני: מכיל אגוזי לוז וסויה.   
מחיר מומלץ לחפיסה של 150 גר': 19.90 ₪
ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.
חברת וגה מוצרים טבעוניים מציעה מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, כולם אלטרנטיבה למוצרים מהחי.
מוצרי וגה מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא רכיבים מהונדסים גנטית.
למידע נוסף אודות VEGA ומוצרי החברה,
בקרו באתר: https://vegafoods.co.il/
 ובפייסבוק: @vegativoni

חברת VEGA מוצרים טבעוניים משיקה:קוּצִ'יקוּ הסוכריות האורגניות על מקל הראשונות בעולם ללא תוספת סוכר

חברת VEGA מוצרים טבעוניים משיקה:
קוּצִ'יקוּ הסוכריות האורגניות על מקל הראשונות בעולם ללא תוספת סוכר ללא ממתיקים מלאכותיים וגלוטן עשירות בסיבים תזונתיים ועם 0% שומן.


מבחינתי זוהי בשורה נהדרת בגלל שאני נמנעת מסוכר, ואני מאוד אוהבת סוכריות על מקל, מעבר ליתרון הנהדר שהסוכריות גם ללא ממתיקים מלאכותיים, הן גם בטעמים נפלאים אננס-תפוז, תפוח פוג'י, אוכמניות-לימון ורימון-אוכמניות, ולאחר שטעמתי והתנסתי הסוכריות של קוּצִ'יקוּ מאוד טעימות ומרגישים מצויין את טעמי הפירות המיוחדים, נהדר לילדים שרגישים לגלוטן וגם להורים שמעדיפים לתת ממתקים איכותיים לילדים, הסוכריות על מקל בהחלט נהדרות לכולם.

קוּצִ'יקוּ, הסוכריות הראשונות בעולם שהן אורגניות וללא סוכר, עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל שלא מן הטבע וללא חומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים, מקור הצבעים הוא צמחים: צנונית, תפוח, דומדמניות שחורות, גזר, דלעת, כורכום, כרוב סגול ועוד, הסוכריות מכילות סיבי טפיוקה הממתיקים אותן באופן טבעי והסוכריות מהוות מקור לסיבים תזונתיים (5 גרם סיבים תזונתיים בכל סוכריה). סוכריות קוּצִ'יקוּ מאושרות ללא גלוטן.
סוכריות קוּצִ'יקוּ מתאימות לילדים וגם למבוגרים, לרגישים לגלוטן, לנמנעים מסוכר ולשוחרי בריאות, בכל סוכריה פחות מ-13 קלוריות.

אריזה: מכילה 10 סוכריות על מקל
מחיר מומלץ לצרכן: 20.9 ₪
ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.
חברת וגה מוצרים טבעוניים מציעה מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, כולם אלטרנטיבה למוצרים מהחי.
מוצרי וגה מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא רכיבים מהונדסים גנטית.
למידע נוסף אודות VEGA ומוצרי החברה, בקרו באתר:

https://vegafoods.co.il/  
ובפייסבוק: @vegativoni

יום שני, 28 בינואר 2019

זמן קריאה - "משם ומכאן" מאת: סופי רחלנקו

"משם ומכאן" הוא ספר זיכרונות מיוחד באופן כתיבתו האישי והישיר, זהו סיפור עלייתה של משפחה קטנה מברית המועצות ארצה דרך פולין בנובמבר 1960, המביא דיוקנאות ציוריים, מראות וקולות, ממעברת נוף ים שליד הרצליה, שלא רק נעלמה מהשטח, אלא גם נמחקה מהתודעה של רוב הישראלים, תחשבו על זה מעברה בנוף ים שהיום נחשבת למקום יוקרתי, חיים של עלייה, עם כל הקושי שמלווה אך עם הרבה זכרונות וגעגועים למקום שבו בילתה סופי רחלנקו את שנות ילדותה המוקדמות, אין ספק שהרבה נשאר מאותה תקופה ובספר היא מעלה את זכרונותיה מאותה תקופה.

המחברת, סופי רחלנקו, חיה במעברה הזו בשש שנות נעוריה, בספרה היא משחזרת את המתחם של צריפי האזבסט האפרפרים ומחיה את דייריהם הססגוניים. היא אינה נרתעת מחשיפה עצמית, ומשתפת את הקורא בגעגועיה העזים להוריה ובזיכרונות אחרים מילדותה,במבט לאחור מתארת המחברת את תלאות המסע לישראל, את קשיי ההסתגלות למציאות החדשה בארץ ואת אהבתה המאוחרת לשפה העברית.
מעבר להיותו ספר זיכרונות, "משם ומכאן" הוא תיעוד של תקופה קרובה-רחוקה, ששובה את הלב באותנטיות ייחודית.
הסיפור המשפחתי שכולל 132 צילומים תועד במאגר המידע של בית התפוצות
על סופי רחלנקו
אמנית, סופרת ומורה, בת למשפחה של אמנים אמה ציירה ופיסלה וסבה צייר פורטרטים. היא עצמה התבלטה בציור כבר בילדותה והציגה במהלך השנים שש תערוכות יחיד בארץ ובצרפת. בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות, תואר ראשון בתרבות צרפת ואמנות התיאטרון ותואר שני בספרות צרפתית. במשך 34 שנים עסקה בהוראת השפה הצרפתית ותולדות האמנות.
זכתה במילגה מטעם ממשלת צרפת ולמדה בפריז במשך שנה במרכז לחקר והוראה של השפה הצרפתית והפצתה בעולם.זהו ספרה החמישי – השלישי בעברית. שני ספריה הראשונים יצאו לאור בצרפת.
עוד על סופי רחלנקו:
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99_%D7%A8%D7%97%D7%9C%D7%A0%D7%A7%D7%95
הספר: משם ומכאן   מאת: סופי רחלנקו
איפאבליש הוצאה לאור
133 עמודים, 89 ש"ח

יבשות וסדוקות לכם השפתיים? מורז משיקה את הערכה המושלמת להגנה וטיפול בשפתיים בעונת החורף

ימי החורף הקרים גורמים ליובש על השפתיים , תופעת השפתיים היבשות, הסדוקות והמגורות בעונת החורף- בשל הרוח העזה, הקור ושינוי הטמפרטורות בין "הפנים לחוץ" מעודדת את התפרצות הרפס השפתיים,וגם יש הטרום שפעת שחום הגוף עולה ומביא איתו גם את צרת הרפס השפתיים, תופעה שאני מכירה וסובלת ממנה באופן אישי. נמצא שהיקף נשאי וירוס ההרפס בעולם עומד על כ 90% בשל הקלות והזמינות הגבוהה להדבק בו - אם במגע ישיר דרך העור כבנשיקה או באמצעות הרוק.
התפרצות וירוס ההרפס נדמית לעיתים כבלתי צפויה, אך המחוללים מוכרים וידועים - חום גבוה, מתח נפשי, תזונה לקויה, חוסר שינה, שינויים הורמונאליים ועד פציעה וסידוק השפתיים, האופייניים לעונות המעבר והחורף.

חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח ושיווק תכשירים צמחיים בעלי יעילות מוכחת בטיפול ומניעת בעיות נפוצות, על טהרת צמחי מרפא ומינרלים ומשווקת גם את מוצרי "הובנר", מציעה לחורף 2019 את ה"ערכה" המושלמת למניעה וטיפול בהרפס השפתיים ושיקום עור שפתיים יבשות וסדוקות, זוהי ערכה מצויינת שנותנת מענה הולם לטיפול בתופעת השפתיים היבשות ובהרפס השפתיים.
סליציאה (SILICEA) ליפ הרפס ג'ל, תכשיר (אמ"ר) על בסיס צורן טהור המסייע בטיפול והרגעה של הרפס השפתיים בכל שלביו, מגיל 6 ומעלה!

תופעת הרפס השפתיים יכולה להיות סיוט בעיקר ברגע שההרפס מתפשט על כל השפתיים, לכן הייחודיות של סליציאה ליפ הרפס ג'ל זה הסיוע בכל שלבי הרפס השפתיים, מנסיון שלי אני מחזיקה משחות להרפס בכל תיק אפשרי, כי חושב לטפל בו ברגע שמרגישים את העקצוץ הראשון, בהחלט מאמצת את הליפ הרפס ג'ל כמוצר חובה בבית.
השימוש בתכשיר סיליצאה ליפ הרפס ג'ל: מומלץ להתחיל מיד עם תחילת הסימפטומים השכיחים להתפרצות ההרפס, כתחושת עקצוץ, גרד וצריבה בשפה. ייחודיות התכשיר ביכולת מינרל הצורן להיקשר לפצע, לעצור את תהליך התפתחותו ובמקביל להאיץ את ריפויו. בעת שימוש על פצע הרפס קיים, יסייע המינרל בייבוש הפצע, זירוז החלמתו ושיקום עור השפה העדין. לאחר הריפוי, מומלץ השימוש בשפתוני הלחות, בכדי לרכך את העור, לעזור בשיקום השפתיים ולהקנות להן  תחושה נעימה יותר.
חשוב! - הרפס השפתיים הינו וירוס מדבק ביותר. על מנת למנוע הדבקת הסובבים, מומלץ לשטוף ידיים לפני ואחרי כל טיפול בפצע, ולהימנע מלחלוק שפתונים ומשחות טיפוליות.
סיליצאה ליפ הרפס ג'ל מבית "הובנר" המשווקת על ידי מורז מוצעת במחיר של 49.90 לכמות של 5 גרם.
בנוסף מורז משיקה את סדרת מגני שפתיים הצמחיים בטעמי רימון, הדרים, דובדבן, וניל ומנטה, להגנה על השפתיים מפני יובש וסדקים,סדרה עם טעמים מיוחדים, השפתונים מכילים שעוות דבורים, ללא פרבנים ו- SLS. סדרת השפתונים מסייעת בהגנה על השפתיים מפני הרוחות העזות ושאר פגעי מזג האוויר ובנוסף מסיעות בטיפול בעור העדין של השפתיים, כאשר קיימת פגיעה כיובש, סדקים, קילוף ופציעה. השימוש בשפתונים מומלץ בכל עת, להקלה על אי הנוחות ועד סיוע בשיקום העור.

אני מאוד אהבתי את המרקם ואת המריחה על השפתיים, אהבתי מאוד את הטעמים המיוחדים, רימון ,הדרים, ווניל, יש טעמים נוספים של דובדבן ומנטה , ובכך יש גם טיפול לשפתיים מהיובש וגם עניין בטעם המיוחד, כל אחד והטעם הנבחר שלו,

וחברת מורז בהחלט מצאה פתרון נהדר לשפתיים הסדוקות מהיובש של ימי החורף, יופי של מוצר.

תכשירי ההגנה והטיפול לשפתיים של מורז בטעמי  וניל, רימון, דובדבן הדרים ומנטה מוצעים במחיר של  14.90 לכמות של 4.2 גרם.
במחקר קליני השוואתי בין תרופות נפוצות המוצעות כיום לטיפול בהרפס, לתכשיר סיליצאה ליפ הרפס, שפורסם ב Journal Of Dermatological Treatment 2007  נמצא - שתכשיר סיליצאה עולה בעשרות מונים במהירות הטיפול במצבי הרפס, בתחושת הכאב, צריבה, עקצוץ, גרד ובהקניית תחושת הקלה הכללית יתרונו שניתן לשימוש גם טרם ההתפרצות עם הופעת ה"עיקצוצים".     
קרדיט תמונות סטודיו קרול מישר.
את התכשירים  ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, בתי הטבע, קופות החולים ובתי המרקחת (ללא מרשם רופא). 
למידע נוסף ושירות לקוחות 04-8571888
 www.moraz.co.il
 http://www.silicea.co.il/ 

חוגגים את יום המשפחה במשחק מבדר – "פשוט לצחוק" יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה משחק קלפים נהדר

מחקרים מראים שצחוק בריא לגוף ולנפש! יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, מציעה לכבוד יום המשפחה משחק קלפים נהדר - "פשוט לצחוק", המעודד צחוק ושמחה ותורם לגיבוש המשפחתי! 

מזל שיש לנו חגים ,שבתות, ואת יום המשפחה שמתקרב אלינו ,כי בזכותם אנחנו יכולים לבלות בחיק המשפחה, גיבוש משפחתי מאוד נחוץ כי זהו זמן איכות של הילדים עם הוריהם , זמן חשוב שבו נמצאים ביחד ופשוט נהנים, ולכבוד יום המשפחה חברת גאוני שמייצרת משחקים ייחודיים עם הרבה מחשבה, מציגה משחק קלפים מיוחד שנקרא "פשוט לצחוק",משחק שיגרום להרבה משפחות לצחוק, ולהנות ביחד מזמן איכות מיוחד במינו, המשחק חשוב כי ביום יום אנחנו מאוד רציניים ופשוט שוכחים לחייך ולצחוק מכל הלב, ובעזרת המשחק הגאוני אנחנו נצחק ונצחק, ונהנה...

"פשוט לצחוק" הוא משחק קלפים מבדר, שבמהלכו המשתתפים צריכים להשלים סדרה של שלישיית פרצופים, באמצעות תנועות פנים וידיים בלבד. במשחק אסור לדבר, כך שהשחקן יכול לבקש את הקלף החסר רק באמצעות פנטומימה המחקה את הפרצוף הנדרש: חריצת לשון, צביטה בלחיים, משיכה באוזניים ועוד.
המשחק המשעשע מזכיר לכולנו כמה חשוב לצחוק ולהתבדח, מומלץ לשתף במשחק את כל בני המשפחה – אח, אחות, אבא, אמא, סבא, סבתא, דודים ובני דודים - ולצחוק ביחד בכיף.
המשחק כולל 36 קלפים של פרצופים מצחיקים של כל בני המשפחה.
מתאים מגיל 4 שנים ומעלה.
מחיר: 49.90 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות  ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר: http://www.geoni.co.il/
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).
קרדיט צילום: אופיר וייס

יום שישי, 25 בינואר 2019

M&M & MOVIE מרס ישראל משיקה אריזת Sharing של M&M בטעמים נבחרים

השבוע הוזמנתי לאירוע מקסים של מרס ישראל שהתקיים ביס פלאנט ראשון לציון, כדי להכיר את שיתוף הפעולה הייחודי והחדשני בין בית הקולנוע יס פלנט לבין השוקולד האהוב עליי במיוחד M&M ואני אוהבת את כל הטעמים וכל הצבעים,


תחשבו איזה כיף לכל המשפחה גם בילוי עם הילדים וגם חווית השוקולד אין ספק שהשילוב הצבעוני הזה הולך להיות משגע, ולפי מה שראיתי גם מאוד מיוחד, הילדים פשוט יתלהבו וגם המבוגרים, בינינו כולם אוהבים סרטים ואת M&M

בימים אלו מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing של כ- 300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים, זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת שהושקה בקיץ האחרון.


ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע יס פלאנט, כחלק מערכי המותג אשר מעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע, בנוסף, יציעו המזנונים בקולנוע תפריט מיוחד במחיר משתלם.

במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע,

וכן יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות M&M הקורא לצופים לכבות את הסלולרי., עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של  M&M ומקבלים במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.

כמו כן, תתקיים פעילות חוויתית של 'שעשועון מהסרטים' במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חבר'ה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.
משיווק מרס ישראל נמסר כי " בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת ה  Sharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של M&M ולאור הצלחת המהדורה והביקוש הגדול לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף. כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של מותג M&M , ויחד עם רשת הקולנוע המובילה בישראל יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את  חווית ה M&M עם חברים, תוך חיבור לעולם הקולנוע.

האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 21.90 שקלים במגוון רשתות המזון.

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  

זמן קריאה - טרילוגיית האירים של סופרת רבי המכר סי.אם.סיברוק – עכשיו בחנויות הספרים

קיבלתי לסקירת קריאה את טרילוגיית האירים, שהגיעה בימים אלה לרשתות הספרים, ותורגמה לעברית ויוצאת בהוצאת אדל, וכוללת את הספרים "אירי פראי", "אירי מפתה" ו"אירי מאולף", מדובר ברומן עכשווי, סקסי וממכר על שורשים משפחתיים, על אהבת ילדות שלא נשכחה, ועל חזרה למקורות. העלילה סוחפת את הקורא למסע פראי ומשוחרר מעכבות בנופיה של אירלנד הקסומה. גיבורי הסיפור הם חברי להקה, כשכל ספר עוסק בחבר אחר בלהקה ויכול להיקרא כספר יחיד.


בימים אלו אני גם מאוד אוהבת לקרוא ספרים שיש בהם פנטזיות , חלומות, וגם סיפור קליל שכיף לשקוע בו ופשוט להכנס למיטה החמימה ולקרוא ללא הפרעות רק אני והספרים בכיף, הספרים  על האירים השובבים בהחלט קולחים ובהחלט ניתן לקרוא אותם בחופשה, במטוס, אלו ספרים קלילים וכיפיים לקריאה ובכל ספר הקורא שוקע לסיפורם השונה של חברי הלהקה, בכל ספר מהטרילוגיה האיריים, מסופר בו על חבר להקה אחר, והקורא יוצא איתם למסע פראי כמו שחברי הלהקה משוחררי הרסן יכולים להיות, עם סקס פראי ללא מעצורים.
שני הספרים הראשונים בטרילוגיה האיריים כיכבו ברשימות רבי המכר בעולם וגם בישראל, כאן יצאו עד היום רק במהדורה דיגיטלית, עם יציאת הספר השלישי, יוצאת כעת הטרילוגיה גם במהדורה מודפסת לרשתות הספרים בישראל.
מתוך הספר הראשון "אירי פראי":

“אנשים יכולים לפגוע בך רק אם אתה מאפשר להם.” עיניו מאפילות. “אם אתה שם עליהם זין, אין להם שום השפעה עליך.”
“עצה טובה.” אני מרימה את הכוס שהוא מזג לי בתנועה של ברכה, “זה לחיי זריקת הזין.”
“אני בעד לזרוק זין,” הוא אומר, מטה את כוסו לעברי, “לחיים.” הוא מרים את הכוס לשפתיו ושותה. אני משתעלת כשהוויסקי שורף כל הדרך אל הקיבה שלי. הוא מגחך ומניד בראשו ואז מוזג עוד שוט.
“ולחיי הרשימה.”
חודש אחד – בלי חוקים, בלי חרטות. בלי שום דבר שינחה את דילייני מלבד הרשימה הארורה. זו הייתה ההבטחה שהיא נתנה למייב, פשוט נדרשו לה שישה חודשים לאזור את האומץ ובאמת לעשות את זה. דילייני יצאה לחפש אחר צרות, ומצאה אותן. תוך פחות מעשרים וארבע שעות באירלנד כל התוכניות שלה נהרסות ברגע, אבל מפגישות אותה עם זר סקסי ופראי.
קיליאן גלאגר, הזמר והגיטריסט המוביל המשגע והמקועקע של להקת ‘אירי פראי’, היה כל מה שדילייני אי פעם תפסה מרחק ממנו. הוא מדליק ומסוכן ובדיוק מה שהיא צריכה כדי לסמן ‘וי’ על מספר ארבע ברשימת ‘הדברים שחייבים לעשות לפני שמתים’ של מייב, לפני שהיא מרימה ידיים וחוזרת הביתה, רק שלרגע היא לא תיארה לעצמה שזה לא יהיה כל־כך פשוט.
מתוך הספר השני "אירי מפתה":

“ברי,” הוא חוזר על שמי, לוקח את ידי ומצמיד את מפרקי אצבעותיי אל שפתיו. “אני אוון גלאגר.”
“אני יודעת מי אתה.”
הוא מחייך כאילו ציפה בדיוק לתגובה הזאת ממני. חצי עולם יודע מי הוא, אבל לא משנה כמה מפורסם הוא הפך להיות, על כמה שערים של מגזינים הוא יככב או בכמה תוכניות טלוויזיה הוא ישתתף, הוא תמיד יהיה הילד שכבש את החלומות שלי. הילד שגרם לי להאמין באבירים לבנים ובפיות. הילד שנתן לי תקווה כשלא הייתה לי אף תקווה.
הילד שהפר את ההבטחה שלו ושבר את ליבי.
כבר מזמן אינני אותה ילדה שאוון הכיר פעם, אך כשלילה גשום אחד מפגיש באופן צפוי בינינו, נראה שבכל מקרה אוון כבר אינו זוכר אותי. יש לי סיכוי לקבל לילה אחד איתו. לילה להחיות בו את כל הפנטזיות האסורות שלי.
בעוד ההצלחה של להקת 'אירי פראי' מגיעה לשיאה, אוון גלאגר הולך ושוקע לתוך האפלה. עם כל ההצלחה, הכסף, המעריצות וההופעות ברחבי העולם, משהו חסר לו, משהו בתוכו ריק ואינו מגיע לכדי מילוי. מפגש מקרי עם יפהפייה שחורת שיער ותכולת עיניים באמצע הלילה בלובי מלון, אולי לא יעניק לו את הדבר הזה שהוא מחפש, אבל בהחלט יחמם את המיטה שלו, ולו ללילה אחד.
מתוך הספר השלישי "אירי מאולף":

אני שיין היינס, אליל רוק והתגלמות המילה ‘פראי’ בשם הלהקה 'אירי פראי'. נכון, אני יהיר, ויש לי סיבה להיות כזה. נשים אוהבות אותי, ולא רק מפני שאני מנגן באחת מלהקות הרוק המפורסמות ביותר בעולם, אלה מפני שאני יודע בדיוק איך לגרום לגופה של אישה לשיר בדרכים שהיא מעולם לא חשבה שאפשריות.
כשאני פוגש את מקנה פרייזר, אני רוצה לפרוט על מיתרי גופה ולגרום לה לזמר. אין לי שום כוונה להתמסד ולהתמתן, כמו יתר חברי הלהקה. אך כשמקנה נכנסת אל חיי, היא גורמת לי לפקפק בכל מה שאי פעם האמנתי בו. היא גורמת לי לרצות דברים שמעולם לא רציתי בעבר. מקנה שונה מהאחרות, היא אישה ששווה לתת לה הכול, אבל אני לא יודע אם אני מסוגל לתת לה את מה שהיא רוצה, כשאני לא חושב שיהיה לי את מחר.
מחיר ספר – 88 שקל.
בהוצאת אדל
כרגע שלושת הספרים בפורמט המודפס מוצעים במבצע ברשתות ובחנויות הספרים.
שלושת הספרים הדיגיטליים מוצעים גם הם במבצע באתר: https://bbooks.co.il/

יום רביעי, 23 בינואר 2019

נספרסו משיקה תערובות קפה במהדורה מוגבלת בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים של איסטנבול וונציה

נספרסו מזמינה אתכם לחזור אחורה בזמן ולצאת למסע של טעמים אל בתי הקפה ההיסטוריים והראשונים של איסטנבול וונציה עם תערובות חדשות במהדורה מוגבלת: Café Istanbul ו  Caffè Venezia  בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים  שפעלו בערים אלו, והאווירה התוססת ומלאת החיות שלהם. ומלאת החיים ששרה בהן.


אני מאוד אוהבת קפה אין יום שעובר בלי שאני אכין לפחות כמה כוסות במכונת הנספרסו המושלמת שלי, וכדי שממש לא יהיה משעמם נספרסו ממשיכה להוביל בתחום ביצירתיות ובאהבה לקפה ומביאה הרבה חידושים והפתעות, לשתות כוס קפה מבחינתי זה רגע לעצמי, רגע שאני מתחילה את היום, רגע שאני לוקחת הפסקות במהלך היום, וכשטעמתי את הקפה שלי שהכנתי מהקפסולות החדשות בהשראת בתי הקפה ההיסטוריים והראשונים של אינסטנבול וונציה, וואו זה מאוד מיוחד ועוצמתי בטעמים, ובהחלט אני אוהבת, את הרעיון ואת הטעם.

Café Istanbul 
איסטנבול מאז ומעולם הייתה כור היתוך המשלב תרבויות וטעמים. לפני עידן העיתונים, בתי הקפה של איסטנבול שימשו מקום מפגש חי ותוסס לחלפת רעיונות ודעות.
תערובת קפה איסטנבול  בעלת תווים ארומטיים עוצמתיים, תסחף אתכם ישירות אל לב האווירה התוססת וההומה של אותה תקופה  בבתי הקפה באיסטנבול.    
תערובת המשלבת פולי קפה מוקה תימן יחד עם פולי קפה מהודו, ויוצרת ספל קפה מיוחד במינו, עם טעמי קלייה מובחנים ותווי תבלין.
דרגת חוזק :10
המלצת שתייה עם חלב: "נגיעת" חלב.
המלצת הגשה: אספרסו ( 25 מ"ל )  או  (40 מ"ל)
Caffè Venezia
ונציה תמיד הייתה השער היצירתי לאירופה, עם היסטוריה רבת שנים, תרבות מתירנית וחיבה עזה לאומנות, מוסיקה ופסטיבלים. מה הפלא אם כן שבתי הקפה בוונציה, הפכו לעתים קרובות, לתערובת של אלגנטיות, תעוזה, פראיות וחן. תערובת הקפה החדשה מאופיינת בפרופיל אלגנטי ומאוזן, בהשראת בתי הקפה המיוחדים של ונציה והאווירה הרומנטית המאפיינת כל כך את העיר.
תערובת ייחודית של פולים ממקור הקפה באתיופיה- ה –Harrar   ופולי קפה מזן ערביקה מהודו, היוצרים ספל קפה עם ארומות אקזוטי של המזרח. תווים ארומטיים עוצמתיים ופרחוניים משולבים  יחדיו בתערובת קפה זו, בזכות פרופיל הקלייה המורכב של הפולים.
דרגת חוזק: 7
המלצת שתייה עם חלב: "נגיעת" חלב. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)
עילי שוורצמן מנהל תחום הקפה בנספרסו ישראל: "תערובות הקפה החדשות Café Istanbul ו- Caffè Venezia מעניקות לאוהבי הקפה קפיצה קטנה אל העבר, עם טעימה מהשווקים ובתי הקפה של איסטנבול או מאווירת הרומנטיקה של וונציה, מבלי אפילו לקנות כרטיס טיסה..."
 (על עיצוב הקפסולות אחראי האמן הנחשב Young Rascal, אשר עיצב את הקפסולות באיורים ססגוניים ועכשוויים עם קריצה לעבר, כדי להציע  לאוהבי הקפה טעימה חווייתית של בתי הקפה של פעם,

את התערובות החדשות במהדורה מוגבלת Café Istanbul; Caffè Veneziaניתן לרכוש באתר נספרסו:  www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.
 

עם עוף טוב הכל טוב....

את חברת עוף טוב אני מכירה שנים בזכות השניצלים הביתיים המשובחים שלה, ולאורך כל השנים אצלנו בבית מאוד נאמנים למוצרים המעולים והאיכותיים של עוף טוב, מאוד משמח לדעת שככל שהשנים חולפות עוף טוב עדיין ממשיכה להתפתח ולהפתיע עם מוצרים חדשים, מגוונים ואיכותיים,ועשירים בחלבון, והשנה גם להכנס לתחום הדגים ולהביא דגים משובחים עם ציפוי כמו שרק עוף טוב יודעת לעשות.

השבוע השתתפתי בסדנה מיוחדת שנערכה בסטודיו לבישול בתל אביב, הסדנת בישול המפתיעה הייתה עם מוצרי עוף טוב, ולא תאמינו מה אפשר להכין מהם ובכך לשדרג את הארוחות שמוגשות בבית לארוחות עם מנות מפתיעות וייחודיות, והכל עם המוצרים של עוף טוב ודג טוב, בהחלט התרשמתי ולמדתי המון מהסדנה הזו, וכמובן שאני אצרף גם את כל המתכונים בפוסט זה.

אך קודם כדאי להכיר לכם את החידושים האחרונים שעוף טוב מביאה לצרכן, ולאחר שטעמתי את חלקם הם פשוט מושלמים,


קבוצת ''עוף טוב'', מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים, קבוצת 'עוף טוב' מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות.

קבוצת עוף טוב, מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של מוצרי עוף: אצבעוף ביתי, סדרת אצבעות עוף במגוון של 4 מוצרים בעלי ציפויים פריכים, מגוונים וייחודיים, המשלבים גם ירקות:

אצבעוף בציפוי סלק
אצבעוף בציפוי צ'יפס
אצבעוף בציפוי צ'ילי
אצבעוף בציפוי שומשום
סדרת מוצרי אצבעוף ביתי החדשה של עוף טוב כוללת מוצרים  איכותיים ומזינים, שעשויים מנתח עוף שלם אשר גדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים.  מוצרי אצבעוף ביתי בציפויים המיוחדים טעימים מאד, מוסיפים גיוון, שמחה וכיף לארוחה הביתית.
את סדרת אצבעוף ביתי של עוף טוב ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המזון המובילות. המוצרים בסדרה מוצעים באריזות של 500 גרם ובמחיר של 32.90-34.90 ₪ לאריזה.
מוצרי אצבעוף ביתי בכשרות אוירבך מהדרין.
ותכירו גם את מגוון המוצרים של דג טוב:

הסדרה כוללה 6 מוצרים:   פילה אמנון מצופה – עשוי 100% נתח פילה דג (360 גרם, כ-3 נתחים באריזה) – במחיר מומלץ של: 31.90-35.90 ₪
נתחי פילה אמנון מצופה – עשויים 100% נתח פילה שלם ( 400 גרם, כ- 12 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 31.90-35.90  ₪
מקלוני דג בציפוי צ'ילי, בטעם חריף מעודן (600 גרם, כ- 20 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 27.90-29.90  ₪
מקלוני דג בציפוי צ'יפס, פריך ועסיסי (600 גרם, כ-20 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 27.90-29.90  ₪
קציצות דגים (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 27.90-29.90 ₪
קציצות דגים נורווגיות, מכילות סלמון (600 גרם, כ-17 יחידות באריזה) – במחיר מומלץ של: 27.90-29.90 ₪
המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה עונים על ערכי התזונה הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובשל כך מאומצת על ידי צרכנים בכל העולם. הם נהנים מיתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן ובקלוריות וקלים לעיכול.
הידעתם?

המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה משווקים בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות.
כשרות: פרווה, כשר למהדרין בהשגחת הרב אד אוירבך, אב"ד טבריה
כמו שציינתי למדתי רבות בסדנת הבישול ונהניתי מאוד, המתכונים קלים וניתן להכין אותם לארוחות צהריים מגוונות בבית, אני מצרפת לכם את כל המתכונים כדי שתכינו באהבה, המתכונים באדיבות הסטודיו לבישול בתל אביב בשיתוף פעולה עם חברת עוף טוב,
קציצות דג בחלב קוקוס וקארי ירוק (4 מנות)


מרכיבים:
12 קציצות דג
לרוטב:
2-1 בצל סגול/לבן פרוס דק
3 שיני שום קצוצות
1 גבעול למון גראס
4-3 עלי קפיר
4-3 פרוסות ג'ינג'ר
1 כף גדושה מחית קארי ירוק
1 פלפל צ'ילי אדום חתוך לטבעות
1 פחית קרם קוקוס (400 מ"ל) ועוד אחת בהתאם לצורך
1 כף רוטב דגים
1 כף סוכר חום
1 כף רוטב סויה
3 כפות שמן צמחי
250 גרם דלעת חתוכה לקוביות
12 עגבניות שרי חצויות
חופן עלי בזיליקום, חופן עלי כוסברה
אופן ההכנה:

1. מבשלים את הדלעת במים עם מעט רוטב סויה עד לחצי ריכוך (הדלעת תמשיך להתבשל בתוך התבשיל).
2. בסיר רחב, מאדים קלות(הזעה) בשמן צמחי בצל, שום, למון גראס, ג'ינג'ר ועלי קפיר. מוסיפים קרם קוקוס וכף גדושה מחית קארי.
3. מערבבים היטב ומוסיפים את הדלעת ומי הבישול שלה, מערבבים ומביאים לרתיחה קלה.
4. מוסיפים רוטב דגים, סוכר חום, רוטב סויה ואת קציצות הדג וממשיכים לבשל כרבע שעה על אש בינונית. בודקים את מרקם הרוטב והטעמים ומתקנים (צריך להיות קרמי עדין).
5. מוסיפים עגבניות שרי. מבשלים למשך 5 דקות ולבסוף מוסיפים את עשבי התיבול (כוסברה ובזיליקום).
מגישים לצד אורז לבן
קבב דגים ברוטב אריסה ועגבניות חרוכות מוגש על תפוח אדמה מדורה (4 מנות)

מרכיבים:
4 שיפודי יקיטורי מושרים חצי שעה במים
3-2 קציצות דג לכל סועד
מחבת פסים או פלנצ'ה
שמן צמחי לצלייה
חופן עלי כוסברה קצוצים גס
לתפוח אדמה מדורה:
מניחים את תפו"א בתבנית מעל מלח גס ואופים בתנור שחומם מראש בטמפ' של 200 מעלות עד לריכוך (כשעה). מכבים את התנור ומשאירים את תפוחי האדמה בתוכו לשמירתם חמים.
לרוטב:
5 עגבניות חרוכות על האש (כמו חצילים)
5 כפות שמן זית
1 כף גדושה אריסה
1 פלפל אדום חתוך לרצועות דקות (ז'וליין)
1 כפית מלח
אופן ההכנה:

בסיר סוטאז' (סיר רחב), מטגנים את רצועות הפלפל לריכוך והשחמה.
מוסיפים את העגבניות החרוכות מערבבים תוך מעיכתם עם כף עץ.
מוסיפים כפית מלח וממשיכים לערבב עד לקבלת מרקם של רוטב עגבניות גס.
 מוסיפים כף סוכר חום וכף גדושה אריסה.
מערבבים היטב וממשיכים לבשל עוד כ 5 דקות. בודקים טעמים וסמיכות. במידת הצורך מוסיפים מעט מים.
לקבב:

משפדים את קציצות הדג על היקיטורי. מחממים מחבת פסים (לא חובה פסים) וצולים בתוכה את הקציצות עם מעט שמן צמחי עד להשחמה נאה.
הגשה:
יוצרים "שלולית" מהרוטב במרכז הצלחת. מוציאים מהתנור תפוח אדמה חם. חוצים אותו לאורכו, כמעט עד הסוף, כך שיהיה עריסה לשיפוד. מניחים שיפוד במרכזו של תפוח האדמה ויוצקים מעל, כף נוספת מהרוטב. מפזרים מעל עלי כוסברה ומגישים.
סלט תאילנדי עם פילה דג פריך [4 מנות]
מרכיבים:
פילה דג  בציפוי פריך (1 לסועד)
1  פפאיה ירוקה קלופה [גודל בינוני]
10 עגבניות שרי חצויות

כוס כרוב אדום חתוך לרצועות דקות
חופן עלי נענע שלמים
חופן עלי כוסברה שלמים
חופן בצל ירוק חתוך לטבעות אלכסוניות
4 שיני שום כתוש

פלפל צ´ילי אדום פרוס דק [לפי הטעם]
עלי כרוב אדום - בהגשה
חופן אורז  קלוי וכתוש - בהגשה

רוטב לסלט:
6 כפות נאם פלה (רוטב דגים)
מיץ מלימון וחצי
4 כפות סוכר חום

אופן ההכנה:
מחממים פילה אמנון מצופה על פי ההוראות
1.  חותכים את הפפאיה לרצועות בעזרת קולפן ז'וליינים.
מכינים את הרוטב ע"י ערבוב מרכיביו עד להמסת הסוכר.

 2. בקערת ערבוב מוסיפים את כל יתר המרכיבים. מערבבים היטב עם היד (מומלץ עם כפפת גומי), תוך כדי מעיכת המרכיבים.
דיפ לדג:
4  כפיות רוטב דגים
1/4 כוס מים
2   כפות מיץ לימון
1  שן שום כתושה
3  כפות רוטב צ'ילי מתוק
1  כפית רוטב צ'ילי חריף
1 כף ג'ינג'ר טרי מגורר
מערבבים את כל המרכיבים לרוטב.
הרכבת המנה:
מניחים עלה רחב של כרוב סגול בצלחת מעליו מניחים חופן מהסלט ומפזרים אורז קלוי. לצדו מניחים את פילה הדג וקערית קטנה עם הדיפ.
*הנחת הסלט על עלה הכרוב תמנע את הרטבת הציפוי הפריך של פילה הדג.
 פיש & צ'יפס – דג פריך וצ'יפס ירקות אפויים עם איולי לימון כבוש
מרכיבים:
פילה דג  בציפוי פריך (1 לסועד)
לאיולי לימון כבוש:
2 חלמונים
1 שן שום, כתושה
1 כף חרדל , חלק
2 כפיות חומץ בן יין לבן
מלח
פלפל שחור גרוס
100 מ"ל שמן קנולה
80 מ"ל שמן זית
1 כף מחית לימון כבוש
אופן ההכנה:
1. טורפים חלמונים במטרפה  עד שהם תופחים וצבעם מתבהר (כמות גדולה, מומלץ בבלנדר מוט או מעבד מזון בפולסים).
2. מוסיפים תוך כדי טריפה שום, חרדל, מחית לימון כבוש, חומץ, מלח ופלפל עד לקבלת מרקם אחיד.
3. מזלפים פנימה שמן בקצב קבוע ואיטי תוך כדי טריפה עד לקבלת מסה אחידה ומבריקה.
*ניתן להכין "איולי" מהיר עם מיונז, ומחית לימון כבוש
לצ'יפס ירקות צבעוני אפוי:
1 בטטה,  1 סלק, 1  גזר , 1 קולורבי, שמן צמחי
לצ'יפס צבעוני:
1. מחממים את התנור לחום בינוני של 200
    מעלות.
2. חותכים את הירקות למקלות ארוכים
3. מערבבים עם מעט שמן
4. שוטחים את הירקות בשכבה אחת על תבנית  
     מרופדת בנייר אפייה.
5. מכניסים לאפייה למשך 20-15 דקות (לכל ירק
    זמן משלו).
    מוציאים מהתנור ובוזקים מעט מלח
הרכבת המנה:
1.מחממים את הדג בהתאם להוראות (יש להקפיד על פריכות הציפוי).
2. מניחים בצלחת סוגים שונים של צ'יפס אפוי ולצידו קערית עם איולי.
עם סכין חדה חותכים לרצועות את הדג הפריך ומניחים בצלחת.
בוריטו דה פויו – טורטיה במילוי עוף קריספי עם מגוון ירקות וממרחים


מרכיבים:
אצבעוף קריספי של עוף טוב
טורטיות
חסה ערבית
עלים – פטרוזיליה, כוסברה, בזיליקום
בצל סגול – רצועות דקות
בצל ירוק – טבעות
מלפפון - רצועות
אבוקדו פרוס
עגבניות – קוביות
צ'ילי אדום/ירוק - טבעות
ממרח פלפלים קלויים
פסטו ירוק של עשבי תיבול
נבטים
מלח
אופן ההכנה:
מחממים אצבעוף של עוף טוב, ע"פ ההוראות.
קולים טורטיה על מחבת יבשה חמה ומניחים על נייר אפיה. מניחים עלה חסה, אחד או שניים על הטורטיה (החסה מהווה שכבת בידוד שתמנע מהטורטיה רטיבות).
מפזרים מעל החסה מגוון ירקות וממרחים על פי הטעם ומקפידים להשאיר שוליים של כ 2 ס"מ לטובת הקיפול.

מניחים אצבעוף ומגלגלים את הטורטיה. אורזים בנייר אפיה, חותכים באמצע אלכסונית ונותנים ביס.
אצבעות עוף פריכים על דלורית צלויה ועדשים ברוטב טחינה סמוקה

מרכיבים:
אצבעוף של עוף טוב
2 סלקים בינוניים
1/2 כוס טחינה גולמית
מיץ מחצי לימון
מים
מלח
לדלורית:
1 כף עלי רוזמרין קצוצים
שמן זית
מלח גס
פלפל שחור גרוס
לעדשים:
1 כוס עדשים חומות
2 בצל יבש בינוני חתוך לקוביות
3 שיני שום כתושים
3 כפות שמן זית
1 כפית פפריקה מתוקה
צ'ילי יבש – ע"פ טעם
חופן פטרוזיליה קצוצה – בהגשה.
אופן ההכנה:
אופים את הסלקים שלמים בקליפתם בתנור בחום של 200 מעלות למשך שעה. מכבים ומניחים לסלקים להתקרר בתנור (יעשה מבעוד מועד).
מבשלים את העדשים בסיר עם מים (3-2 ס"מ מעל העדשים) . מביאים לרתיחה מנמיכים את האש ומבשלים בבעבוע קל עד לריכוך, אך יש לשמור על מרקם נגיס. מסננים את המים.
מקלפים את הדלורית וחותכים לאורכה לרבעים (או יותר, בהתאם לגודלה). מנקים את הפנים ומורחים את הרבעים בשמן זית. מניחים בתבנית מעל נייר אפיה ומתבלים ברוזמרין, מלח גס ופלפל שחור גרוס. צולים את הדלורית בתנור שחומם מראש ל200 מעלות, למשך כ 20 דקות עד לריכוך והשחמה.

במחבת מאדים בשמן זית את הבצל עד לריכוך ושקיפות. מוסיפים את השום, מערבבים וממשיכים לאדות עד שמריחים היטב את השום. מוסיפים את העדשים המסוננות, מערבבים היטב ומוסיפים מלח ופפריקה מתוקה. ממשיכים לבשל על אש נמוכה עוד כ 5 דקות. מוסיפים פטרוזיליה קצוצה, מערבבים בודקים טעמים ומכבים את האש.
לטחינה סלק:

קולפים את הסלקים וחותכים גס. שמים במעבד מזון מוסיפים שום ע"פ הטעם, כוס מים ומיץ לימון. טוחנים למחית חלקה (לא חובה חלקה – עניין של טעם). במידת הצורך מוסיפים מעט מים. מוסיפים את הטחינה במזיגה תוך כדי עבודת המעבד. בודקים סמיכות וטעמים ומוסיפים בהתאם מים/מיץ לימון/מלח.
להגשה: מניחים במרכז הצלחת רבע דלורית מעליה יוצקים מתבשיל העדשים ומניחים מעל בעדינות אצבעוף מרועפים. מסיימים ברוטב טחינה סמוקה מעל ומסביב.
קבוצת ''עוף טוב'', שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 וכיום הינה היצרנית המובילה של מוצרי מזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומוצרי הודו. 'עוף טוב' מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: מוצרי עוף קפואים מוכנים לאכילה הכוללים שניצלים וקציצות; פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וחלקי עופות קפואים ארוזים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש 'דג טוב' הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה.

באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.