יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

קולקציית חורף 2018-19 עם שיק מיוחד של - FIVE US

השבוע הגעתי לשואו רום של מותג האופנה FIVE US והתרשמתי מאוד מקולקציית חורף 2018-19, בעיצובו של שלומי רחימי המוכשר המעצב הראשי והבעלים של המותג.

הקולקצייה מושפעת מהכפר הגלובלי ומשדרת טרנדים, שיק וסטייל מוקפד, בינלאומיות אורבניות ונשיות במראה הקז'ואל היומיומי שמתאים גם לכל שעות היום, לנשים עסקיות, עובדות, יוצרות שמחפשות מענה אופנתי ומדויק,הדגמים מאוד ייחודיים מצד אחד עם מגוון צבעים, אפור,צהוב, ירוק, שחור, אדום לבן ועוד,

ומצד שני מאוד נוחים להתאמות, כל פריט יכול להשתלב מצויין עם חצאית, ג'קט מכנסיים ועוד, וממש אופנה שיקית ששמים אליה לב, ומקבלים עליה הרבה מחמאות.

פייב אס חרטה על דגלה מראה של אישה ללא גיל, מבחורה צעירה בשנות העשרים ועד אישה בוגרת ובשלה, כל פריט שהבטתי בו ממש אהבתי, וזה נדיר שאני רואה מגוון של פריטים וממש מתחברת לרובם, וזה סוד הקסם של אופנתFIVE  US  שהיא מביאה איתה משהו שונה בעולם האופנתי.

קרדיט צילום: חלי פרידמן
קולקציית המותג מאופיינת בבדים איכותיים במיוחד בשילוב אלמנטים בעבודת יד, המקנים לה טאץ' ייחודי ואישי, וצביעת הבדים נעשית בשיטה חדשנית למראה מיוחד ותוסס, לכל פריט יש את הרקמה המיוחדת של המותג, ואחד מהדברים שמאוד אהבתי שהמותג כחול לבן לגמרי, מהבדים ועד המוצר הסופי, הכל נעשה במתפרה ובפיקוח קפדני של המעצב הראשי שלומי רחימי שעוסק בתחום כבר 25 שנים,

ובעל נסיון רב מאוד בתחום האופנה, שלומי מגיע מאהבה לעיצוב ולכל פריט הוא מקדיש את מירב תשומת הלב, והתוצאה הסופית פריטי אופנה ייחודיים ושיקים עם הרבה סטייל ונוכחות.

הצבעים המובילים הם נייבי, אפור, בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, פודרה, ירקרק, אפרפר ולבן מטאלי

קרדיט צילום: חלי פרידמן
והם משתלבים נהדר עם משחקים צבע מיוחדים של פסים, תפרים, שפשופים, אפליקציות והסמל המסחרי של המותג.

קרדיט צילום:חלי פרידמן
בנוסף ניתן לראות בקולקציה של FIVE US דפוסים גאומטריים אבסטרקטים, משבצות ופסים, שהופכים את האאוטפיטס לעכשוויים ותואמים את האופנות והטרנדים ברחבי העולם.

הקולקציה הוצגה בשואו רום בבית פנורמה בן צבי 84 ת"א , שואו רום מרווח עם חנייה חינם ליד, ושם ניתן לקנות גם ליחידים, FIVE US משווקת גם בחנויות ובבוטיקים ברחבי הארץ.

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל.
פייסבוק: Five us - פייב אס
https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/
אינסטגרם:
@fiveus.fashion
טל: 03-6825575
בית פנורמה,דרך בן צבי 84 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה