יום חמישי, 29 ביוני 2017

PRO PLAN כי לכלב המתוק שלנו מגיע יותר...

כשיש חיית מחמד בבית אז זה מאוד תורם לילדים ולכל הבית, הכלב שלנו לואיס מכניס הרבה שמחת חיים לביתנו וכל פעם מחדש מזכיר לנו מהי אהבה ונאמנות של כלב שבהחלט כשמו מגיע מהלב ונותן את כל כולו , מקבל בשמחה את פנינו מלקק וקופץ זה מאוד מרחיב את הלב.
חלק מתחזוקה שוטפת של הכלב המתוק שלנו כולל מזון וחשוב לתת לו את מזון הכלבים שיתאים לגילו, משקלו, ובעיקר שיכיל רכיבים תזונתיים שישמרו עליו לאורך שנים, ועל בריאותו, אני בעד מזון יבש איכותי ולא אוהבת שלואיס יאכל שאריות מזון.


השבוע קיבל לואיס אוכל חדש להתנסות PRO PLAN שמשווק ע"י חברת פורינה שמובילה בעולם התזונה של חיות המחמד עם ידע ונסיון מצטבר למעלה מ-80 שנה, המזון מאוד איכותי ומכיל רכיבים ייחודיים ביניהם איכות החלבון שילוב נתחי בשר טרי,שומנים,סיבים תזונתיים, חומצות שומן אומגה 3, נוגדני חמצון ופרה ביוטיקה, שמבטיחים לבעלי החיים תזונה מאוזנת לשיפור איכות החיים ולשמירה על בריאותם לאורך זמן.

ע"פ מחקרים מזון כלבים איכותי מאוד תורם בכמה מישורים לבעלי החיים:
גדילה והתפתחות תקינה של הכלבים והגורים.
שיפור המערכת החיסונית בכל שלבי החיים.
עור ופרווה בריאים.
שמירה על כליות ועל תפקוד דרכי השתן.
שמירה על משקל גוף תקין.
עיכוב תהליכי הזדקנות
בריאות השיניים
אנרגיה ופעילות גופנית

לואיס המתוק שלנו התלהב מאוד מהאוכל וממש אהב , ולנו בהחלט חשוב לשמור על תזונה איכותית וטובה ובכך להבטיח חיים ארוכים ובריאים לכלב המתוק שלנו שתורם לנו בהרבה אושר ושמחה.
מצרפת קישור לאתר של פורינה למידע נוסף:
http://www.purina.co.il

דומינו'ס פיצה ואסף גרניט משיקים להיט נוסף המגיע הישר מעולם מסעדות השף – ארוחת טעימות!

השילוב של פיצות השף של אסף גרניט ביחד עם דומינו'ס פיצה הצליח מאוד, פיצות השף מאוד מיוחדות וטעימות, מאז שיש את פיצות השף אני ממש מגוונת בהזמנת הפיצות ואצלנו בבית נהנים כל פעם מחדש.
ובימים אלו דומינו'ס פיצה ואסף גרניט משיקים להיט נוסף המגיע הישר מעולם מסעדות השף – ארוחת טעימות!


דומינו'ס פיצה ואסף גרניט מוסיפים עוד "תבלין" ייחודי המגיע הישר מעולם מסעדות השף והגורמה – ארוחת טעימות! במסעדות שף ארוחת הטעימות מציגה את מלוא הדרתו של השף והמסעדה, אלו לא רק מנות מוקטנות אלא מנות שהן המיטב הקולינרי והחוויה אותה השף מעוניין להעביר את הסועדים. הטרנד, שהפך להיות חותמת ייחודית בכל מסעדת שף, חוסך את ההתלבטות איזה מנה לבחור ומאפשר לנו ליהנות מכל טעמי השף הנבחרים בבת אחת.
אז למה לבחור בפיצת שף אחת כשאפשר ליהנות משלוש במקביל? בעקבות הצלחת קטגורית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, הרשת מכניסה למהדורת הקיץ של פיצות השף Assaf Granit by Domino's Pizza עוד אלמנט מעולם הפרמיום עם ארוחת טעימות צמחונית ובשרית יחד עם עוד שלוש פיצות חדשות וייחודיות. ארוחת הטעימות ברשת, בדומה לארוחת טעימות המגיש שף במסעדתו, מציעה לסועדים שלושה טעמים שונים במקביל. בארוחת הטעימות חומרי הגלם חדשים ומשובחים ונאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. ארוחת הטעימות הצמחונית משלבת את 2 הפיצות החדשות – ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונה וארוחת שף בשרית משלבת את פיצת השף החדשה יא סלמי יחד עם 2 הפיצות המצוינות בקרנה ופולנטה.
אהבנו מאוד את ארוחת הטעימות שמאפשרת לטעום מכמה טעמים במקביל וגם לא להגזים, התפנקנו בערב פיצת שף מדהימה שמשאירה טעם לעוד עד הפעם הבאה.
קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית. מהדורת החורף כללה את – מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102.


וכעת, דומינו'ס פיצה משיקה את מהדורת הקיץ עם 3 פיצות חדשות: ברוקוליש, יא סלמי ופלפלאז' אך מעל לכול עם חדשנות בעולם הפיצות היא בשורת ארוחות הטעימות .


מהדורת הפרמיום Assaf Granit by Domino's Pizza מתרחבת עם שלוש פיצות חדשות ומפתיעות ובשורה קולינרית חדשה המגיעה מעולם מסעדות השף והגורמה :
2 ארוחת טעימות: צמחונית ובשרית.
פיצות השף כוללות את פיצת ברוקוליש , פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים, יא סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד ופיצת פלפלאז' המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל, טעמנו את הארוחה הבשרית והיא בהחלט חגיגה לאוהבי הפיצה, מאוד טעימה ובהחלט חגיגה מרשימה מעולם מסעדות השף.




ארוחת הטעימות הצמחונית משלבת את 2 הפיצות החדשות , ברוקוליש ופלפלאז' יחד עם פיצת ארבעת המחבתות המצליחה מהמהדורה הראשונה,הארוחה הצמחונית גם מגוונת וגם טעימה ומאפשרת הנאה לכל המשפחה,


וארוחת הטעימות הבשרית כוללת את פיצת השף החדשה יא סלמי יחד עם 2 הפיצות הוותיקות בקרנה ופולנטה.


לקראת ההשקה - מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת 2 מגשי פיצה - פיצת שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה
אז נשאר לכם רק לבחור ולהנות,
פיצת דומינו'ס שף ברוקוליש: פרחי הברוקולי הטריים המפוזרים על הפיצה מעניקים לה את הרעננות הקראנצ'ית המאפיינת אותה. כדורי המוצרלה הטרייה נימוחים ורכים עוטפים את הפיצה יחד עם גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה ונגיעות של שום קונפי המחזק את הטעמים. כל זה מוגש בליווי רוטב פסטו טעים וטרי ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, הלקוח מקבל בצד שקדים קלויים המוסיפים קראנצ' ופצפוץ של טעמים בפה.


פיצת דומינו'ס שף – יא סלמי: לחובבי ז'אנר הפיצות הבשריות יש פה הזדמנות להתאהב! פיצת "יא סלמי" נאפית עם סלמי משובח חתוך דק המעניק לפיצה טעם כפרי מעושן כשלצדו מפוזרים פרחי ברוקולי טריים ושום קונפי לחיבור הטעמים. כל אלו, מוגשים על בצק דק בתוספת שמן זית כתית ובליווי רוטב פלפל אדום משובח יחד עם גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה רכה וכדורי מוצרלה נימוחים. בצד, לפיזור ע"י הלקוח, שקדים הקלויים מוסיפים פיצוח קראנצ'י לטעמים המיוחדים שבה.  
פיצת דומינו'ס שף – פלפלאז': פיצה שכולה חגיגה לעיניים עם מגוון סוגים של פלפלים בטעמים שונים – החל מפלפל טרי קלוי בתנור, רוטב פלפל אדום ונגיעות של פלפל פפדיו אדום להקפצת הטעמים הפיקנטיים. לחיבור הטעמים מתווספות להן עגבניות שרי ושיני שום שבושלו בקונפי -תהליך בישול ארוך במיוחד המעניק להם טעם וניחוח ארומטי. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום ונגיעות של גבינת פרמז'נו גרנה פדאנה  לצד כדורי מוצרלה טעימים ונימוחים. להשלמת החוויה  מפוזרות בעדינות על עפיצה וטבעות בצל ירוק רעננות.

קרדיט צילום: דן פרץ,גלית נתן.

זמן קריאה - התחילו לספר! מאת: אסנת גואז.....

קיבלתי לסקירת קריאה את הספר החדש של אסנת גואז שנקרא - התחילו לספר!


הספר ´התחילו לספר!´ חושף את הסוד הטמון ביצירת סיפורים, ומציע את הנוסחה שעל בסיסה נבנים סיפורים המייצרים קשב, מניעים לפעולה ונוגעים באנשים. וכך, בזמן חוויית קריאה מהנה ומלאת השראה, נחשפים בפנינו סודות ההשפעה ומתגלה כוחו של הסיפור ככלי אסטרטגי. בספר תמצאו שלל דוגמאות, הדרכה מפורטת וכלים יישומיים לבניית סיפורים אפקטיביים.
 לדעתי האישית כל אדם יכול לכתוב ויכול להרצות מעבר לכשרון וכריזמה אישית ניתן ללמוד ופשוט ליישם, הספר הנפלא שכתבה אסנת גואז עוזר מאוד להבין איך מתחילים, אני קיבלתי הרבה השראה וכלים מהספר ובתור בלוגרית תמיד כדאי ללמוד עוד כלים ועוד אסטרטגיות ובספר "התחילו לספר!" מצאתי שלל כלים שבהחלט עוזרים למהלך הכתיבה.
בנוסף אני תקופה ארוכה מתלבטת לגבי כתיבה שקשורה לעבודתי כנומרולוגית, מה לכתוב כדי לעניין את הקוראים בדף הפייסבוק שלי ובאתר ופתאום כשקראתי את הספר התחדדה לי נקודה מאוד חשובה שאני מהרהרת עליה תקופה די ארוכה ופשוט לא מבצעת שסיפורים מקדמים מאוד ומעוררים עניין רב אצל קהל השומעים ועליי לשנס מותניים ופשוט לעבוד על סיפורים מרתקים מעבודתי היומיומית, אין ספק שהספר נתן לי הרבה בטחון,כלים ועזרה באיך להתחיל.
אז לא משנה אם אתם מנהיגים השואפים לקדם סדר יום ציבורי, מרצים המבקשים ליצור חוויה אצל המאזינים, בעלי עסקים המעוניינים להציג טוב יותר את מרכולתכם או אם אתם כותבים תכנים למחייתכם או אפילו להנאתכם – זכרו, אם יש בכם הרצון לגעת בנמענים שלכם – עליכם לתבל את דבריכם בסיפורים. לא בסתם סיפורים, אלא בסיפורים שבכוחם לקדם את האג´נדה, את המטרות ואת היעדים שהצבתם לעצמכם.
רוצים לדעת איך עושים זאת?
קראו את הספר - - - והתחילו לספר! אני קראתי ואני ממש ממליצה בחום, מתאים לאנשים שעומדים מול קהל, אנשי עסקים, עצמאיים,מנהלים ולכל אדם שרוצה להשאיר חותם.
הספר: התחילו לספר!  מאת:אסנת גואז.
262 עמודים, מחיר: 89 ש"ח
הוצאת דיאלוג הפצה.
קישור ליוטיוב על הספר : https://www.poprite.co.il/book
קישור לאתר הספר: http://www.tell-it.co.il

יום רביעי, 28 ביוני 2017

זמן קריאה - 55 דקות באנטבה מאת: אורה מורג הוצאת שוקן....

מבצע אנטבה זכור לי מאוד הייתי בת 10 ואני זוכרת איך כל המשפחה שלי ישבה מול הטלויזיה מודאגת ובמתח כאשר נודע שחטפו מטוס באנטבה, באותם ימים לא היה את עידן האינטרנט, פלאפונים, פייסבוק ופשוט שאבנו כל פיסת מידע רק מהטלויזיה שחור לבן ומהרדיו.
הספר 55 דקות באנטבה שכתבה אורה מורג סופרת לילדים ונוער מאוד מרתק ומעביר לילדים ולבני הנוער את סיפור חטיפת המטוס בשילוב סיפורם של שני ילדים תמי ועומרי שנכנסים לסיפור ועוזרים לכוחות הבטחון. 


דבר לא הכין את נוסעי טיסה 139 מתל אביב לפריז לסיוט הנורא שאליו עמדו להיכנס. מזג האוויר היה מושלם, הטייס הודיע שארוחת הצהריים תוגש מיד, ועומרי בן ה-14 גילה שמישהו דאג להושיב לצדו את תמי המקסימה, שאף היא, כמוהו, טסה ללא הורים. לפתע נשמעה ברחבי המטוס קריאה מצמררת: "לא לזוז! זו חטיפה!!! "
מרגע זה נסחפים נוסעי הטיסה למסע שסופו נחיתה באוּגַנדָה שבלב אפריקה. שליט אוּגַנדָה, אִידִי אָמִין, הוא עריץ אכזר המשתף פעולה עם חוטפי המטוס, המשתייכים לארגון טרור. החוטפים מאיימים להוציא להורג את כל בני הערובה, אם מדינת ישראל לא תשחרר מחבלים פלסטינים הכלואים בישראל.
ממשלת ישראל בראשותו של יצחק רבין נקלעת למצב קשה: סירוב לדרישת המחבלים יוביל לרצח בדם קר של 100 ישראלים; אך שחרור מחבלים רוצחים מבתי כלא פירושו הזמנת חטיפות נוספות. מבצע שִחרור במרחק אלפי קילומטרים מישראל נראה כפנטזיה מסוכנת. הזמן הולך ואוזל, והדעות בקרב חברי הממשלה ואנשי הצבא חלוקות: חלק לוחץ לצאת לפעולה, וחלק אחר טוען שזו תהיה משימת התאבדות.
עומרי ותמי רוקמים תוכנית נועזת שעשויה לספק ללוחמי צה"ל את פיסת המידע היקר מפז שחסרה להם, איך יצליחו הילדים החטופים להעביר את המידע היקר שברשותם? האם יצליחו להעבירו בזמן?
ב-4.7.17 חל יום השנה לחטיפת המטוס באנטבה, הספר מאוד חשוב לקריאה ומיועד לבני הנוער וגם למבוגרים, חשוב מאוד לזכור את התעוזה שלנו בתור עם שנלחם באוייבים מכל הכיוונים ולמרות היותנו מדינה קטנה אנו מצליחים להתמודד בצורה מעוררת השראה.
אורה מורג, סופרת לילדים ולנוער, זכתה בפרס זאב, פרס אקו"ם ופרס הספריות הציבוריות. זהו הספר ה-17 בסדרת ספרי המתח ההיסטוריים שלה על-שם אחיה, טוביה מורג ז"ל. 
הספר: 55 דקות באנטבה, מאת: אורה מורג
הוצאת שוקן
363 עמודים, 94 ש"ח.

יום שלישי, 27 ביוני 2017

B*56 לופט אירועים מול הים לאירוע חוויתי במיוחד...

השבוע הגעתי לקניון ארנה כדי להכיר מקרוב את האח התאום של מסעדת ביסטרו 56, שמציע לכם את כל האפשרויות בפורמט של לופט אירועים מודרני עם מטבח פתוח, חומרי גלם משובחים, שירות ללא פשרות לאווירה אינטימית של עד 150 איש,B*56  לופט ארנה הרצליה - במבט ישיר לגלי הים התיכון.





התרשמתי מהנוף הפתוח לים התיכון, לשבת באולם אירועים ופשוט להנות ממקום עם אוירה מיוחדת ונוף מהמם, ולהנות מאירוע עם סטייל,



בהרצליה כבר יודעים שאירועים עושים רק ב לופט האירועים 56 * B– האח התאום של מסעדת ביסטרו 56 (הכשרה) הוותיקה והמפורסמת. ואכן, המסעדה שנבחרה על ידי גולשי Rest כאחת מעשרת המסעדות הכשרות והאהובות בישראל, מהווה מודל מדויק לחוויה גסטרונומית ותרבותית שמצפה לכם בלופט... תוך התאמת התפריט לדופק של האירוע שלכם.
במקום מציעים לארח אירועים ייחודיים שייהנו ממטבח פתוח לעיניי הסועדים, נוף יאכטות קסום, תפריט המורכב מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר, שירות ללא פשרות ואווירה אינטימית למול הגלים, עם אירועים לעד-150 איש בלבד, שזה מאפשר הנאה גדולה מאירוע עם מעט אנשים,  ואם זה לא מספיק, במטבח מחכה חלון פנורמי ענק הצופה אל המרינה ואל הים התיכון ומוסיף את אוושת הגלים לתפריט.

 ב- לופט B*56 מציעים אירוח מושקע לכל סוגי האירועים: החל מאירועים פרטיים כמו חתונות, ימי הולדת,  בר\ת מצווה, בריתות, ימי נישואין ועד לאירועים עסקיים – שמוסיפים את הארומה הנכונה לעסקים. מי שמסתקרן לגבי מה שקורה במטבח הפתוח, ישמח לשמוע כי בחללים המופרדים מנשבות רוחות ים תיכוניות בנגיעות צרפתיות, כשהשף גבי אוחנה מתבל את התפריט בשפע בשרים, דגים, תוספות, סלטים וקינוחים המוגשים ישירות לאורחים מהמטבח הפתוח לצד מזיגה אישית של יינות הבית הנבחרים.

באירוע התרשמתי לטובה  מהיופי של הלופט,


אהבתי מאוד את המנות שהוגשו את הטעם ואת השילובים המיוחדים, המנות ברמה גבוהה טעימות מאוד ונהניתי מכל ביס,המנות מאוד מוקפדות מבחינת ההגשה והשילוב של הלופט המיוחד עושה את ההבדל.
אז מה טעמתי ב: B*56  לופט אירועים מול הים,
המנות הראשונות שהוגשו לשולחן,
לחם הבית ורוטב סלסה פיקנטי, סלט הבית,


פטריית פורטובלו: פטרייה גדולה ננולאת בבשר בקר עם בצל מטוגן וחצילים שרופים, מצופה בקראסט של פירורי לחם בזיגוג יין אדום ופטריות שמפניון, הטעם חלומי תענוג של מנה שעשוייה בצורה מושלמת ממש אהבתי,שילוב הטעמים מאוד מיוחד ומפתיע.

חציל הפתעות: חציל שרוף ומעליו בשר אנטריקוט טחון טרי עם צנוברים קלויים,סלסלת עגבניות הבית וטחינה ירוקה, מנה מפתיעה בטעמים של החציל עם האנטריקוט, חגיגה של טעמים , ממש אהבתי את המנה.

סלמון צרוב בנגיעות טריאקי, על מצע עלים ירוקים, הסלומון עשוי בצורה מושלמת עם מרקם נהדר לאחר הצריבה.

פסטייה 56 , עלי פילו ממולאים בבשר ופירות יבשים ומתובלים בהל וקינמון, מנה שמשלבת גם את המזרח עשוייה בצורה מדוייקת מבחינת בצק הפילו והתבלינים.

המנות העיקריות שהוגשו לשולחן:


חגיגה אמיתית של בשר עשוי היטב שאתה לא רוצה להפסיק לאכול, נתחים משובחים של צלעות טלה, אנטריקוט, נתח קצבים מדהים בטעמו, המנות העיקריות מוגשות עם מבחר תוספות, סירות תפוחי אדמה בתיבול טוסקני,סלט ירוק עם ויניגרט בלסמי, שעועית ירוקה מוקפצת עם שומשום, והנתח קצבים הוגש עם פטריות ותפוחי אדמה ברוטב מיוחד.


קינוחים:


לסיום הקינוחים הכשרים היו מיוחדים מאוד, לקחתי מכל קינוח ביס וכל ביס היה פשוט חלום, מבחר קינוחים מאוד מגוון, פילו תפוחים,סופלה שוקולד, מאפה אגסים טעים במיוחד, פבלובה, קינוח שוקולדי עם מצע מאפה שומשום, קינוח עם טעמים של לימונצלו, קינוחים מאוד מיוחדים.


דוגמאות מתפריט הזהב של לופט B*56:

מתאבנים קבבוני טלה בטחינה, שיפודי סאטה עוף ברוטב צילי ופטריות טריות. מנות ראשונות למרכז השולחן עם פטריית פורטובלו – ממולאת בבשר בקר עם רוטב פטריות ויין אדום, Buffallo Wings - כנפיים פריכות ברוטב צ'ילי מתוק, אנטיפסטי-ירקות קלויים חצילים קלויים, בטטות, עגבניות שרי, סלק, בצלים אפויים בחום בבסיס של סוכר חום, עיקריות של נתח קצבים- על הגריל עם רוטב ציר בקר ויין אדום, פילה סלמון טרי- בציפוי שומשום וקצח בליווי רוטב צ'ימיצ'ורי ואנטריקוט"56" בלאק אנגוס משובח (כ-300 גר') ברוטב יין אדום עם תוספות כיד המלך כמו תפו"א אפויים, אורז עם בטטה, שעועית מוקפצת בניחוח אסייתי ומתוקים נפלאים עם סופלה שוקולד עשיר, פבלובה ווניל בליווי פירות יער, פילו תפוחים טריים ועוד.

אין ספק שהלופט המיוחד לאירועים B*56  השאיר לי טעם לעוד, אני חושבת שהו מקום מדהים לכל אירוע שחשקה נפשכם,מסיבת יום הולדת, מסיבה לרגל יום נישואים, בריתות,בר מצווה, בת מצווה, חתונות אינטימיות, מקום מדהים ומיוחד.
לופט B*56  קניון ארנה, השונית 2, הרצליה
http://www.b56.co.il טלפון:09-956-5181 




יום ראשון, 25 ביוני 2017

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" מציע לקיץ "קרם יום לחות והגנה לעור" להגנה מפני קרני השמש...

מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra ("אמה לורה") מציע לימי הקיץ "קרם יום לחות והגנה על עור" – במיוחד לעור הפנים, להזנת העור ולהגנה מפני קרני השמש.
אני משתדלת בכל ימות השנה לשמור על עור פניי מקרינת השמש ובימי הקיץ בייחוד, הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ונזקי השמש מזיקים לאורך השנים, קיבלתי להתנסות את הקרם לחות להגנה על עור הפנים של מותג הקוסמטיקה המצויין אמה לורה.

הקרם מכיל רכיבים פעילים המבוססים על שמנים צמחיים ותמציות צמחים  ייחודיים המסייעים להגנה על העור מפני קרינת השמש, להזנת העור ומניעת נזקי השמש, על פי הרפואה הטבעית.  
בין המרכיבים: תמצית תה ירוק המכילה ריכוז גבוה של נוגדי חמצון המגנים על העור מפני קרני השמש ומסייעים לטיפול בבעיות עור; שמן אובליפיחה הידוע כמועיל לריפוי העור, להגנה מפני קרני השמש ולעיכוב תהליכי הזדקנות על פי הרפואה הטבעית. שמן אובליפיחה עשיר בבטא קרוטן (חומר מוצא לוויטמין A), וויטמין E התורם לשיפור בריאות העור, ומונע התחמצנות של התאים והזדקנות מוקדמת של העור. השמן אף עוזר לטיפול במגוון בעיות עור, כגון אקנה, דלקות עור, סבוריאה ועוד.  
לאחר התנסות בקרם על בסיס יומיומי אני חייבת לציין שממש אהבתי הקרם נמרח היטב על עור הפנים, המרקם שלו מצויין והכי חשוב הרכיבים שבו מבוססים על שמנים צמחיים שבעיניי זה ממש מעולה, התחלתי להרגיש שהעור נעים מאוד למגע ומוזן טוב ועור פניי נראה קורן ורענן, יצאתי גם לשמש ובהחלט ראיתי שיש הגנה מיטבית על עור הפנים שלי,יופי של מוצר שבהחלט אני מאמצת אותו.
כמו כן, הקרם מכיל שמנים מעולים נוספים המסייעים לטיפוח העור ולעיכוב תהליכי הזדקנות, בהם: שמן זרעי ענבים – עשיר בנוגדי חמצון רבי עוצמה ומסייע לשמירת הלחות; שמן שקדים מתוקים – מכיל ויטמין E ונוגדי חמצון ומסייע במניעת נזקי השמש; שמן קלנדולה – מרגיע גירויי עור, אנטי דלקתי ומחטא; חמאת שיאה – עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור ומעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים.
מרכיב חשוב נוסף בקרם של "אמה לורה" הוא חומצה היאלרונית - התורמת להרוויית העור בלחות בהיותה מסוגלת לספח כמות גדולה של מים, יש לציין שחומצה היאלרונית מיוצרת באופן טבעי בגופנו והיא זו שמקנה לעור את המראה החלק והתפוח, אלא שעם השנים רמת הייצור שלה פוחתת והעור נוטה להתקמט.
מחיר: 120 ₪ למיכל של 50 מ"ל.

מוצרי "אמה לורה" הם פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. בין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, שמן גזר, שמן אורז, חומצה היאלרונית, חמאת שיאה, ג'ל אלוורה, זרעי רימונים, אדמת חוואר צהובה, שמן זרעי ענבים ועוד. 
את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה" ודרך האתר:

מתאים מאוד לקניית מתנה לימי הולדת, לפינוק יולדת, ועוד...
http://www.ama-lurra.com, לפרטים על מיקום החנות בטלפון: 077-3214063.
קרדיט צילום: אבי ולדמן.

ליה לונדון השיקה חנות מפוארת בקניון האופנה קניון גינדי תל אביב....

ליה לונדון, רשת ההלבשה התחתונה המוכרת והאהובה מגיעה לקניון הכי אופנתי בישראל, הרשת השיקה חנות מפוארת ומושקעת נוספת בקניון גינדי בתל-אביב.

קרדיט צילום רפי דלויה
החנות החדשה היא ה-15 במספר של רשת ליה לונדון ומביאה אווירה ודגמים מדהימים ונוחים לקראת הקיץ, הגעתי להשקה החגיגית של החנות המקסימה והאופנתית כדי להתרשם ממגוון החזיות וההלבשה התחתונה שהחנות מציעה, וכן יש הרבה אפשרויות לכל אישה בכל גיל, מגוון רחב של חזיות, תחתונים, בגדי ים וכל מה כל אישה חשקה נפשה, צבעים מיוחדים, תחרות,בדים נוחים במיוחד, אין ספק שזוהי חגיגה לעיניים.


רשת ליה לונדון ידועה כרשת הלבשה תחתונה מרהיבה בישראל, עם מבחר מותגים ביניהם מותגי העילית היוקרתיים ואהובים דוגמת wacoal ,Freya ,Fantasie, Elomi ולכן אין זה מפתיע שגם רשת ליה לונדון נבחרה להיות אחת מעשרות החנויות אשר נפתחו בקניון האופנה גינדי tlv היוקרתי אשר רק החנויות הטובות ביותר בישראל זוכות להגיע אליו.


הרשת הפכה כבר מזמן לסמל של עוצמה ונשיות, שכן היא מקפידה לבחור פרטי הלבשה תחתונה אשר תואמים, לתפיסת עולמה, שהלבשה תחתונה הנה חלק בלתי נפרד מעולם האישה , ולכן על הפרטים להיות מחמיאים ואיכותיים, כך שכל אחת תרגיש בהן הכי נשית שיש, כי כדי להיות אישה חזקה צריך שיהיה לך הכי נוח שיש.

בליה לונדון יודעים להעריך את גוף האישה ומבינים כי חזייה הינה פריט חשוב מאוד בחייה של כל אישה, המלווה אותה במהלך היום כולו מבוקר ועד ערב, לכן החזייה חייבת להיות מותאמת באופן אישי, פרטני ומדויק ביותר לכל אישה בהתחשב בגילה, מבנה גופה וצרכיה הייחודיים.


ברשת ניתן למצוא חזיות בטווח מידות נרחב ביותר, בשלל דגמים וצבעים, העשויות מבדים איכותיים ,נושמים ואופנתיים השייכות למיטב היצרנים בעולם.

מגוון המידות הרחב של הרשת מאפשר התאמה מושלמת בין הפריט למבנה הגוף האינדיבידואלי.
בעוד שרוב המותגים מציעים חזיות במידות “סטנדרטיות”, עם מספר מידות “קאפ” והיקף מצומצם. ב”ליה לונדון” הטווח רחב בהרבה וכולל 64 מידות שונות, ניתן למצוא מהיקף 65 עד קאפ חזייה המותאמת בצורה מדויקת, תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים, צורת החזה ומבנהו וכדומה- תביא לתוצאות אופטימאליות.



טווח מחירים
הלבשה תחתונה- חזיות 350-400 ₪
תחתונים 100-120 ₪
בגדי ים- חזיות/שלם/טנקיני – 300-450 ₪
תחתונים 150-180 ₪

רשימת סניפים:
קניון קריון, קרית, ביאליק. קניון גרנד, חיפה. קניון עיר ימים, נתניה. קניון רננים, רעננה. קניון איילון, רמת גן. קניון עזריאלי, תל אביב. דיזינגוף סנטר, תל אביב. קניון קרית אונו. הקניון הגדול, פתח תקווה. קניון הזהב, ראשל”צ . קניון מלחה ירושלים. בילו סנטר. קניון הנגב, באר שבע. מלכת שבא אילת.
וקניון האופנה TLVגינדי ת”א

הרשת עתידה לפתוח עוד כ-5 סניפים בזמן הקרוב.
שירות לקוחות 03-6480653
פייסבוק: ליה לונדון –   leia London
אינסטגרם:   leialondonil
http://www.leialondon.co.il

תודה רבה לאורחת המיוחדת שנכחה בהשקה: נינה שאלנט