יום חמישי, 31 במרץ 2016

מותג מוצרי שמן הזית והטיפוח הטבעי Olea essence מבית הבד של הגולן פותח חנות ראשונה בתל אביב!

הוזמנתי להשקה של החנות המיוחדת של מותג מוצרי השמן והטיפוח Olea essence שנפתחה בתל אביב,כעת אפשר להנות משמן זית איכותי וממוצרי טיפוח משמן זית ישירות מבית הבד של הגולן.

כבר ביקרתי בעבר במרכז המבקרים של Olea essence בקצרין ומאוד התרשמתי מהמקום ומאיכות המוצרים,ואני מאוד שמחה שעכשיו יש חנות בתל אביב שניתן להנות מהמוצרים קרוב לבית.

הסיור בחנות המעוצבת והמקסימה מעורר תחושה שנמצאים במקום של מומחים בשמן זית,הבעלים אבנר טלמון מאוד אוהב את כל מה שקשור בשמן זית,אוהב את האדמה ומרגישים שהוא נהנה מכל רגע ומייצר באהבה רבה את המוצרים הנפלאים,אין מה להגיד כבר שמעתי הרצאות על שמן זית אבל רואים שזה מגיע מנשמתו ויש לו ידע רב בנושא.


לאחר שהצליח עם שני מרכזי מבקרים בקצרין ועין גב,אתר אינטרנט משגשג פעילות ענפה בחו"ל,Olea essence בניצוחו של אבנר טלמון מביא את הידע הישר לתל-אביב.
בית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות בסן פרנסיסקו, הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי. לאחר שנים של נסיונות, בית הבד של הגולן יצר שמני זית כתית מעולה המיוצרים בכבישה קרה וללא סינון בשילוב שלושה טעמים:
שמן זית בזיליקום - מופק מזיתים בשילוב עלי בזיליקום טריים המעניקים לשמן את טעמו הייחודי. לחובבי החומוס, שמן זית בזיליקום מתאים במיוחד כתוספת המשדרגת את הטעם.
שמן זית לימון - מופק מזיתים בשילוב לימונים טריים ארומטיים. טעם הלימון מעניק טוויסט לימוני עדין ומתאים במיוחד לתיבול סלטים ודגים.
שמן זית שום - מיוצר מזיתים טריים בשילוב שיני שום טרי. השמן מתאים במיוחד לתיבול פסטות וברוסקטות.
בנוסף לשמנים, המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על הסגולות של שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד. מוצר הדגל של המותג הוא תרחיץ זיתים גרגירי לפנים ולגוף המבוסס על גרעין הזית, שמן הזית, פרי הזית ושמנים צמחיים חשובים. התרחיץ עשיר בנוגדי חמצון טבעיים מהזית, ויטמינים, מינרלים ותכונות אנטי אייג'ינג. התרחיץ משאיר את העור רך ונעים כמו משי, בריח לימוני שמקורו בתמצית למון גראס המשולבת בתרחיץ כמרכיב מחטא טבעי.
את כל המוצרים של olea essence ניתן למצוא כעת בחנות החדשה של המותג שנפתחה בלב תל אביב, ברח' בן יהודה 17. לדברי אבנר טלמון, הבעלים של בית הבד של הגולן: "אנו מאמינים בהתחדשות מתמדת ועושים את המירב כדי לייצר מוצרים איכותיים וטבעיים לקהל לקוחותינו בארץ ובעולם. אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של olea essence בתל אביב ולהביא את הפסטורליות של הצפון למרכז הארץ. החנות בתל אביב היא יריית הפתיחה ועד סוף שנת 2016 צפויים להיפתח שני סניפים נוספים".
מחיר בקבוק שמן זית: 69 ₪ (250 מ"ל)
מחיר תרחיץ זיתים גרגירי: 59 ₪ (500 מ"ל)
החנות החדשה ממוקמת ברח' בן יהודה 17, תל אביב 050-2888715
להשיג גם במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב  050-2888705
ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /
Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!
הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים  לאחר הפקת השמן  ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. מעבדות אולאס אסנס, הצליחו  להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת "בית הבד של הגולן" בראשותו של הד"ר לכימיה גרגורי פיפקו, על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע  והקפדה על שמירת הסביבה. יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.
תגיעו לביקור בחנות בתל אביב,ממליצה בחום.

"אונה ישראל" משיקה מוצר חדש בסדרת המוצרים הייחודית לנטרול ריחות.....

כשראיתי לראשונה את התרסיס מנטרל הריחות אמרתי לעצמי וואו רעיון גאוני,התרסיס בגודל של כרטיס אשראי,ונוח מאוד לקחת אותו בתיק לכל מקום,למשרד,לטיול לרכב ועוד.
מאוד אהבתי את הרעיון של התרסיס שהוא מוצר חדשני שמשיקה "אונה ישראל",ונקרא ONA Card,אני בהחלט מאמצת אותו לתיק שלי,ריסוס של 3-4 לחיצות לאויר ואני מנטרלת ריחות של עישון,אשפה,ריח בשירותים ציבוריים פשוט תרסיס להיט.

התרסיס מוצע בנפח של 12 מ"ל,וחברת "אונה ישראל" המייצגת בישראל את המותג הקנדי  ONA בהחלט משווקת תכשירים ייחודים לנטרול ריחות, אני משתמשת כבר בספריי הגדול שלה בריח תפוח ובהחלט המוצרים מעולים.
כמו כל מוצריONA , תרסיס ONA Card מכיל נוסחה ייחודית המורכבת  מ-32 שמנים אתריים הפועלים לנטרול ריח. מולקולות השמנים האתריים נקשרות למולקולות הריח הרע, מנטרלות אותו ומעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק, "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו אבל לא מעלימים אותו.
חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.
תרסיס ONA Card מוצע בניחוח עדין של תפוח. מוצרים נוספים בסדרת ONA: ספריי בבקבוק של 250 מ"ל, מנטרל ריח מוצק בקופסה של 170 גרם, וג'ל בקופסה של 1 ליטר. את התכשיר בג'ל אפשר לצקת לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים שונים שיש בהם ריחות שרוצים להעלים (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.
מחירים: ספריי CARD ONA - 30-25 ₪ (12 מ"ל), ONA ספריי - 75 ₪ (250 מ"ל), קופסת ONA בלוק (מוצק) - 80 ₪ (170 גרם), קופסת ONA ג'ל - 180₪ (1 ליטר).
להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות- פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד. רשימת החנויות נמצאת באתר).  לחילופין אפשר לרכוש את המוצרים באתר החברה www.onaisrael.co.il.
לפרטים:03-7506666 , ona.sales@gmail.com


לכבוד חג הפסח – מחדשים את חדר האמבטיה עם מוצרי ליפסקי!

כל שנה לפני חג הפסח אני מאוד אוהבת להתחדש ולחדש זמן טוב לזרוק חפצים ישנים ולקנות אביזרים חדשים לבית,לקראת חג הפסח "ליפסקי" מציעה סטים מרהיבים בעיצוב ראטן ,פח אשפה ומברשת אסלה,וסט אביזרים לחדר הרחצה.
לכבוד חג הפסח,קיבלתי להתרשמות סט חגיגי לפסח,מארז מיוחד המכיל סט אביזרים מהודר לחדר הרחצה.

הסט כולל:סבוניה,כוס למברשת ומשחת שיניים וכלי לסבון עם משאבת ניקל במראה אלגנטי ובעיצוב ראטן קלוע ומסוגנן.
הסט ממש מקסים המשאבה של הסבון מאוד נוחה לתפעול בהחלט מחדש את חדר האמבטיה לקראת החג,אהבתי את העיצוב המיוחד מאוד אלגנטי,למרות היופי של הסט הוא גם מאוד פרקטי,המוצרים עשויים מפוליפרופילן חומר פלסטי קשיח,ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת,עמידים לאורך זמן, וקלים מאוד לניקוי.

בנוסף "ליפסקי" מציעה סט תואם של פח אשפה ומברשת אסלה בעיצוב דקורטיבי של ראטן קלוע דמוי קש,ב-3 עיצובים לבחירה:עגול,מרובע וטרפז -דגם יהלום.

הפח, בנפח של 6 ליטרים, כולל בתוכו פח פלסטיק פנימי עם ידית אחיזה - הנשלף החוצה לניקוי יעיל ונוח, ורגלית לפתיחת המכסה ללא מגע - להיגיינה מרבית. מברשת האסלה היא איכותית ויעילה, ומוצעת בעיצוב תואם. המארז מאורגן באופן קומפקטי ונוח מתוך התחשבות בסביבה - הפח מכיל בתוכו את מברשת האסלה לחיסכון באריזה ולמניעת בזבוז משאבים.
 

הסטים מוצעים במגוון צבעים קלאסיים - לבן, פרגמון, חום ואפור.
מחיר סט פח אשפה ומברשת אסלה: 50 - 90 ₪.
מחיר סט אביזרים לחדר הרחצה: 40 - 60 ₪.
להשיג ברשת הום-סנטר, ברשת אייס, ובחנויות המובחרות למוצרי אמבטיה.
קרדיט צילום: design and shoot



יום רביעי, 30 במרץ 2016

יצרנית העוגיות הוותיקה "פרנקל'ס" מציעה מבחר עוגיות ומאפים משובחים – כשרים לפסח במגוון טעמים נפלאים!

כשהייתי קטנה אני זוכרת שפסח היינו אוכלים את אותן עוגיות כל שנה,לא היו הרבה חידושים בתחום העוגיות הכשרות לפסח,ועכשיו בעת הזו המצב ממש השתנה,ויש מבחר משובח של עוגיות ומאפים כשרים לפסח.
כשקיבלתי להתנסות את העוגיות לפסח של "פרנקל'ס",ממש הסתקרנתי לגבי הטעם,והופתעתי מהטעם הנפלא של העוגיות,קשה להאמין שהן כשרות לפסח, ומעבר לזה שהעוגיות והמאפים משובחים ביותר יש מגוון טעמים נפלאים,שבהחלט לא הכרתי עד היום בעוגיות ומאפי פסח.
לכבוד פסח השיקה החברה סדרת מאפים מלוחים משובחים בשם "פסח ביס" ב-3 טעמים - טבעי, בצל ושום. המאפים מתאימים לנשנוש כמו שהם, או בשילוב עם סלט ירקות או מטבלי גבינה ושמנת.


כמו כן, מציעה החברה לפסח מבחר עשיר של עוגיות פריכות וטעימות, במגוון רחב של טעמים,  בראוניז, שוקוצ'יפס, ונילצ'יפס, עוגיות וניל, שקדים, קוקוס, אגוזים, קצפיות וניל, קצפיות קפוצ'ינו.



אני טעמתי מהסדרה המלוחה והמשובחת מאפה שום ,מעולה עם גבינה לבנה,ומהעוגיות נהניתי מעוגיות קוקוס נפלאות לצד הקפה,איזה כיף יהיה בפסח אפשר להנות מעוגיות ומאפים מיוחדים וטעימים,שאינם מכילים גלוטן,ומתאימים גם לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן לאורך כל השנה,אני ממליצה להם אישית להצטייד כי פסח זה זמן טוב.

המוצרים מיוצרים בתנאי ייצור קפדניים, במפעל נקי מקמחים ומגלוטן, על פי מתכונים ייחודיים; והם מיוצרים מחומרי גלם משובחים, ללא תוספות של חומרים משמרים, שומן טרנס וצבעי מאכל.  כמו כן, מציעה החברה גם פונצ' שוקולד (כדורי שוקולד) באריזות מיוחדות.  
העוגיות כשרות לפסח בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. העוגיות פרווה, ללא קטניות. לא שרויה. ברכתן "שהכול".
מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ לאריזה של 500 גרם.
להשיג ברשתות והחנויות: מחסני השוק, סופר ברקת, שוק העיר, סופר טוב והמטיב, שפע וברכה, שיווק זול ובגדול, סופר רמת אהרון, היפר ליפסקר, מילר מרקט (בית שמש), אהבת חסד ועוד חנויות נבחרות. לפרטים נוספים על החנויות: 052-7647496


חברת "תומר" מציעה לחג הפסח מבחר מוצרים כשרים לחג - להגשה לסעודת ליל הסדר ולפיקניקים בחיק הטבע

חג פסח מתקרב ולקראת החג אני נוהגת לקנות מוצרים כשרים כדי להרגיש את אוירת החג,ואני רוצה להמליץ לכם על מגוון מוצרים כשרים לחג של חברת "תומר",המתמחה בשיווק מוצרי מזון,שמתאימים גם להגשה חגיגית לשולחן החג,לאירוח טעים ולפיקניקים בחיק הטבע.
המוצרים מאוד נוחים להגשה ללא טרחה,אני מאוד אוהבת את עלי הגפן הממולאים באורז,מאוד טעים ואין צורך לטרוח ולהכין לבד,אצלי עלי הגפן נמצאים קבוע בארון המטבח ונהדרים גם לאירוח,הגפילטע פיש מאוד טעים וחוסך את ההכנה המייגעת לקראת החג.
מבין המוצרים לחג:

גפילטע פיש - תומר משווקת לפסח מתכון חדש של קציצות טעימות ואיכותיות מדג קרפיון, מוכנות להגשה לשולחן ליל הסדר. המוצר ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. כשר לפסח בהשגחת הרבנות ירושלים. מחיר: כ-13.90 ₪ לצנצנת של 555 גרם. (7 קציצות).
סדרת פלפלים מוחמצים מעולים במגוון טעמים ותיבולים (מתוצרת בולגריה) - במגוון הטעמים בסדרה - פלפלים אדומים קלויים על האש עם שום, פלפלונים אדומים וצהובים חריפים בחומץ, פלפלים אדומים בחומץ, פלפל פעמון אדום חריף ועוד. מתאים להגשה לשולחן החג ולפיקניקים בחיק הטבע בחול המועד. כשר פרווה בהשגחת הרבנות, וכשר לפסח - בד"צ בית יוסף לאוכלי קטניות. מחיר:  כ- 12.90 לצנצנת במשקל של כ- 540 גרם.
עלי גפן ממולאים באורז - בטעם ביתי, מוכנים להגשה לשולחן החג. מתאים לקחת לפיקניקים בחיק הטבע. כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"צ אגודת ישראל וכשר באישור הרבנות הראשית. מחיר 7.90 ₪ לאריזה של  400 גרם.  
סדרת תרסיסי שמן איכותיים - הכוללת - שמן קנולה, שמן זית ושמן חמניות. התרסיסים מתאימים לטיגון, בישול, אפייה ותיבול, ומאפשרים שימוש מופחת ומבוקר בשמן. לתרסיסים כשרות לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף. מחיר: כ- 11.90 ₪ ל- 170 גרם.
לפתני פירות - במגוון טעמים - קוקטייל פירות, אננס, משמש, דובדבן ועוד. להגשה ולהכנת קינוחי פירות, עוגות ומאפים. הלפתנים מתאימים גם לפיקניקים בחיק הטבע. מוצעים גם באריזות אישיות במארזי רביעיות.  כשר למהדרין בהשגחת בד"צ אגודת ישראל. כשר לפסח בהשגחת הרבנות. מחיר: כ-8 ₪ לקופסא של 850 גרם, מחיר רביעייה של קופסאות אישיות (113 גרם ליחידה)  - כ-11.90 ₪.
להשיג ברשתות השיווק.
חג פסח כשר ושמח.

k swiss קולקציית אביב קיץ 2015

חברה בינלאומית יוקרתית הקיימת בעולם כבר 50 שנה מציעה קולקצייה לנשים,גברים ובעתיד הקרוב גם ילדים,הגעתי לתצוגת הנעליים כדי להכיר מקרוב את הקולקצייה המרשימה.
אני חייבת לציין שמאוד התרשמתי משלל הדגמים,ובהחלט תצוגה מרהיבה ומרשימה של נעלי ספורט אופנתיות שלדעתי כולם מאוד יאהבו,כולל בני הנוער שאוהבים מאוד את הסגנון.
המותג כבר קיים בארצות הברית כ-50 שנה ומאוד מצליח,יתרון נוסף שמעבר לאיכות העור הסוליה של k swiss ,בגובה ביניים לא נמוכה מידיי ולא גבוהה שזה מאוד מוסיף ליופי של הנעליים.

החברה משיקה קולקציית נעליים טרנדיות ואיכותיות בנישת הסניקרס ונעלי ספורט אופנתיות.
החברה מתעדכנת באופן תדיר במגמות האופנה החדשות ומבקרת פעמיים בשנה בלוס אנג'לס במטה העולמי של K SWISS ומייבאת סמפלים של כל דגמי הקולקצייה (כ 500-600 בעונה לערך) ומתוכם בוחרת את הקולקצייה הבאה תוך התאמה לטרנדים של הקהל הישראלי.
בקולקציית נעלי האופנה היום יומית (סניקרס) ניתן למצוא דגמים המותאמים ליום יום וגם ליין ערב אופנתי ויוקרתי במיוחד בעיצובו של "בילי ריד" מעצב העל מארה"ב שבין היתר זכה בפרס מעצב הגברים של השנה המשתף פעולה עם K SWISS מזה מספר שנים בליין פרימיום משלו..
הנעליים מיוצרות מבדים איכותיים ועורות אמתיים תוך הקפדה על תיפורים רפידות וגימורים ברמה גבוהה.

בקולקציית נעלי הספורט ניתן למצוא מגוון דגמים לגברים ונשים בצבעים אופנתים וטרנדיים ובעזרת טכנולוגיית סוליית הצינורות המוקצפת "tubes technology" הייחודית לK SWISS המחלקת באופן מושלם את מרכז הכובד לכל אורך כף הרגל, רפידת הג'ל העבה והרשת התפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה, נעלי הספורט של KSWISS מספקות נוחות מקסימלית בריצה והליכה יום יומית.

טווחי מחירים:
גברים:
249-699
מידות: 
39.5-45
נשים:
299-499
מידות:
36-41
הקולקציה מיוצרת בווייטנאם, אינדונזיה, פורטוגל וסין
ניתן למצוא את המותג בכ- 50 נק' מכירה בפריסה ארצית בחנויות מותגים נבחרות
את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא באתר WWW.K-SWISS.CO.IL.
קרדיט צילום: טל קרפ


יום שלישי, 29 במרץ 2016

רגיעון סטיביה של הדס לילדים ומבוגרים,לעבור את חג הפסח רגועים....

חג פסח מתקרב ואיתו מגיע גם לחץ,חופשות ממושכות עם המשפחה,בארוחת החג,לצד רגעים יפים ומשמחים יש לעיתים גם חילוקי דעות,בקורת,ומצבי מתח,לעיתים קשה לנו להתגבר על זה באופן טבעי בעזרת חשיבה חיובית ושינוי גישה ואנו נעזרים באמצעים חיצוניים כדי להפיג את המתח.
מותג "הדס",מהמובילים בישראל בתחום ויטמינים ותוספי תזונה,בתקני איכות קפדניים,משיק לקראת החג את "רגיעון סטיביה",פיתוח מיוחד על טהרת צמח הסטיביה ללא סוכר.

רגיעון סטיביה של הדס,מציע מענה טבעי למצוקות ומתחים,השכיחים במיוחד בחג,והיתרון שהרגיעון מתאים לכל המשפחה גם לילדים וגם למבוגרים,מוצר מצויין שכדאי שיהיה בבית לכל צרה שלא תבוא,ללא תופעות לוואי של תחושת נמנום או טשטוש,התוסף אינו ממכר ואינו גורם לפיתוח תלות גם בשימוש יומיומי,ומבוסס על פורמולת צמחי מרפא ייחודית.
רגיעון סטיביה של הדס מכיל:
פסיפלורה-  צמח שמיוחסות לו תכונות המסייעות במקרים של עצבנות ותחושת חרדה.
כשותנית-   צמח העשיר בויטמינים מקבוצת B הידועים כמסייעים ביצירת תחושת רוגע, הפגת מתחים, חרדה ודאגות.
מליסה-  צמח שמיוחסות לו תכונה בעלת השפעה מרגיעה התורמת לשיפור דיכאונות, ומצבי רוח.
פרג תרבותי-  צמח שמיוחסות לו תכונות בעלות השפעה מרגיעה וסיוע במקרים של חרדות ועצבנות
פיתוח סדרת התוספים על טהרת הסטיביה ארך כשנה ומציע כיום לראשונה בישראל תוספי תזונה ללא סוכר, נטולי ממתיקים מלאכותיים ורכיבים מחוללי אלרגיה- כגלוטן, לקטוז, צבעי מאכל, חומרים משמרים, סויה ועוד.
הרגיעון של הדס יכול לעזור גם לסטודנטים לפני מבחנים ובתקופות לחץ,לתלמידים שנמצאים במתח לפני בגרויות,לאנשים שקשה להם לפני נסיעות,טיסות,וגם בחגים שידועים כפקק לחץ לכל המשפחה.
אופן שימוש:
ילדים מעל גיל 3: 1 כפית לפי הצורך, עד 3 פעמים ביום. ילדים מגיל 6: 2 כפיות לפי הצורך.
מבוגרים: 1-2 כפות לפי הצורך, עד 3 פעמים ביום.
המלצות: בתקופות של לחצים וחרדות, לפני אירועים חשובים, בתקופות בחינות וכד, ניתן ליטול את התוסף כחצי שעה לפני האירוע.
מחיר: 59.90 ש"ח ל-120 מ"ל,ניתן לרכוש בבתי מרקחת של קופות החולים ופרטיים,ובפארמים.
אחסון במקום קריר ויבש,המוצר כשר למהדרין.
פרטים נוספים - www.floris.co.il או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
קרדיט צילום : בני גם זו לטובה.

יום שני, 28 במרץ 2016

משפחת המלוכה מגיעה לארץ: לרגל חג הפסח PIP STUDIO משיקה את הסדרה הלבנה: ROYAL WHITE COLLECTION

התארחתי היום ברשת DOMO בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה כדי להתרשם מהסדרה הלבנה של חברת PIP STUDIO,שנקראת ROYAL WHITE COLLECTION.



DOMO חנות צבעונית וססגונית ולקראת חג הפסח,חג שבו אנו מעצבים את שולחן החג,וחשוב לנו שהשולחן יהיה ערוך בצורה מקורית וחדשנית,אני מאוד אוהבת שהכלים יהיו שילוב של פרקטיקה ואלגנטיות,ופשוט הלכתי לאיבוד בחנות מרוב היופי של הכלים הצבעוניים,והמיוחדים.





לרגל האביב PIP STUDIO משיקה קולקציית כלים חדשה בצבע לבן ROYAL WHITE COLLECTION עם עיטורים ייחודיים בכחול וזהב, המזכירה סגנון מלכותי וקלאסי,ממש התרשמתי מהקולקציה המרהיבה ביופיה,ובעיקר אלגנטית,אין ספק ששולחן החג יהיה מדהים.
הקולקצייה מיוחדת,ומאוד אהבתי שפריטי כלי האוכל, בעצם משמשים גם להגשת האוכל וגם לעיצוב ייחודי ומיוחד של השולחן,אין ספק שתקבלו הרבה מחמאות בשולחן האירוח.
העיצוב הנוכחי לסדרת הרויאל הלבנה נחשב יוצא דופן ביחס לסגנון העיצוב הייחודי של PIP: הקולקציה החדשה מעניקה בולטות לצבע הלבן הקלאסי, אך יחד עם זאת נשמרים העיטורים הציוריים האופייניים לPIP- בצבעי זהב וכחול. העיצוב הייחודי מביא עמו את תחושת האביב לשולחן החג עם המון לבן, שמחה ואור.
בין הפריטים בסדרה:
צלחות אוכל בגדלים שונים, למנות ראשונות, עיקריות ולהגשת עוגה. לצלחת יש צורה ייחודית (לא עגולה ולא מרובעת) אשר מעוטרת בקצוות בזהב. מחיר: בין 440-556  ₪ לסט של 5 צלחות.
הקנקן מהאוסף הלבן המלכותי של "פיפ סטודיו" הוא אביזר ייחודי בפני עצמו. הוא משמש לא רק עבור מזיגת תה אלא גם כפריט קישוט נהדר במטבח או בסלון. הוא עשוי פורצלן באיכות גבוהה ומעוטר בזהב עם פרטים כחולים מרשימים. מחיר: 383 ₪ .
מגש אובאלי - באמצעותו ניתן להפתיע את האורחים עם עוגות או עוגיות על מוצרי יוקרה.  גם במגש ניתן למצוא פרטים כחולים משולבים בזהב, לתחושת מראה מלכותי.            מחיר: 371 ₪ .
ספל ותחתית מפוארים - לכוס מלכותית של קפה או תה בסיום הארוחה. אף הם מעוטרים בצבעי הכחול והזהב הייחודיים. הספל בנפח של 225 מ"ל ובמרכז הצלוחית יש צורת פרח מעודן. מחיר: החל מ-77 ₪ לספל ותחתית לאספרסו ועד 580 ₪ לסט של 6 ספלים ותחתיות לתה או קפה.
קערת סוכר רויאל לבנה עם מכסה קישוט על השולחן, בשילוב כד החלב הלבן המלכותי יוצרת סט מלכותי שלם עשוי פורצלן. מחיר: בין 301-580 ₪ .
ניתן להשיג ברשת DOMO וברשתות  וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ.
לאתר "פלדינוקס", היבואנית הבלעדית של מותג PIP  בישראל:   http://www.paldinox.co.il/
טלפון ליצירת קשר: 08-9255501
PIP STUDIO - בית עיצוב הולנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם. פלדינוקס מייבאת ומשווקת באופן בלעדי כלי הגשה איכותיים, צבעוניים של פיפ סטודיו בישראל.
ממליצה לכם לבקר ולהתרשם.