יום שלישי, 27 בפברואר 2018

סיגל זמיר - מכון קוסמטיקה מזן אחר...

השבוע הגעתי למכון קוסמטיקה מקסים במיוחד בראשון לציון שהקימה סיגל זמיר, קוסמטיקאית ותיקה מאוד, שחשוב לה בראש ובראשונה לתת מענה אישי לכל אישה שמגיעה לטיפולי פנים, סיגל חייכנית,נמרצת, אישה עם לב גדול שמבחינתה כל אישה ראויה ליחס טוב ולטיפול הכי מקצועי שהיא יכולה להעניק, וזו כבר זכות גדולה מבחינתי.

סיגל זמיר, קוסמטיקאית ואחות חדר ניתוח כבר 30 שנה, יצרה לאחר התמקצעות רבת שנים בתחום, וחקר בלתי פוסק את התחום, את שיטת הטריפולית, המשלבת טיפול ב – 3 שכבות של העור ב – 3 טכלוגיות חדשות ב – 3 חדרים.

הטריפול – מטפל  בשלוש שכבות העור, באפידרמיס, בדרמיס התחתון והעליון ובפסיה שמתחת לשריר.
בחדר האחד נעשה טיפול בשכבות העור העמוקות. נועד למתיחה, למיצוק ולחיזוק עור הפנים. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית אולטרה סאונד בטוחה, באמצעות מכשיר טיפול מהפכני, המבוסס על טכנולוגיית HIFU דור שני, להידוק העור באמצעים לא פולשניים, וללא זריקות. לטיפול אין תופעות לוואי המלוות לעיתים טיפולים מעין אלו, אינו יוצר שטפי דם.

הטיפול המתקדם מבטיח שיפור בעור הפנים כבר לאחר הטיפול הראשון, שיפור במרקם העור ובמיצוקו, ומאפשר שמירה על מראה צעיר ורענן לאורך זמן.
בחדר השני - טיפול בשכבת האפידרמיס -  פילניג, החדרת לחות עם מחטים וטיפולים משולבים בשיטת ה – IPL (Intense Pulsed Light), לבעיות של פיגמנטציה, אקנה, כלי דם פגועים. כן מתבצעות בחדר זה צריבות פגעי שמש.
בחדר השלישי – עובדים על השריר האפירדמיס והדרמיס. זהו חדר השיקום וההזנה. הטיפולים נעשים באמצעות תכשירים ומכשיר המתמקדים בהזרמת אנרגיה לתאי העור (ATP), הגורמת להגברת קצב התחדשות התאים, בהחדרת חומרים פעילים עד לדרמיס ובהמרצת שרירי הפנים ללא מאמץ. "חדר זה" אומרת זמיר, "זה חדר המלכות, שבו אני מבקשת לא לדבר ולהתרכז בתנועות המדדיטטיביות של המכשיר, להירגע ולחשוב רק מחשבות טובות".
סיגל מתמקצעת באופן שוטף ועובדת עם התכשירים והטכנלוגיות החדישים והמתקדמים ביותר, ביניהם:
טיפול העיניים מבית גינו פריז, AGE LOGIC EYE. הפתרון המהיר והמוכח לעיניים צעירות ורעננות.


הטיפול נעשה באמצעות מכשיר הידרדרמי סלולר אנרג'י  בשילוב חומרים פעילים מרוכזים וייחודים וטכניקת עיסוי של גינו פריז, ומטפל בו זמנית בכל סימני הגיל והעייפות סביב העיניים, קמטים, קמטוטים ,רפיון , סימני עייפות , נפיחויות ,עיגולים כהים,

בטיפול הייחודי הזה התנסתה פנינה הבלוגרית ובהחלט זוהי הייתה חוויה מבחינתה גם מבחינת נעימות הטיפול וגם מבחינת התוצאות, היה בהחלט שינוי במראה הפנים ומסביב לעיניים לאחר הטיפול שהיה גם מפנק וגם מועיל. 



מעבדות המחקר והפיתוח של גינו פריז מפתחות בהקפדה ובסטנדרטים גבוהים וסביבה מטוהרת את המוצרים המשמשים לטיפול EYE LOGIC.
המוצרים (סרום ג'ל המחדיר חומרים פעילים באמצעות המכשיר , סרום קרם המחדרים חומרים פעילים באמצעות עיסוי ייחודי לגינו פריז ומסכת בד ייחודית לעיניים) מגיעים במינונים לשימוש אישי, כך שמספקים בטיחות אופטימלית טובה ביותר וכך עונים על הצרכים הספציפיים של אזור מתאר העין הרגיש.
הטיפול אורך כ – 40 דקות שכולל כמה שלבים: הסרת איפור, ניקוז לימפטי והחדרה עמוקה עם סרום עיניים יוניזציה כפולה, מסכה אישית סביב העיניים, מריחת קרם עיניים.

תוצאות ממעבדות המחקר והפיתוח של גינו פריז מצביעות על כך, כי כבר לאחר הטיפול הראשון, 87.5% מהנבדקים מצאו כי קווי המתאר של העין נעשו חלקים יותר, מוצקים יותר וחלקים יותר, 100% מהנבדקים מצאו כי סימני העייפות סביב העיניים נמחקו וכי העיגולים השחורים והנפיחות סביב העיניים הופחתו ברמה ניכרת. 
הממצאים המחקריים של מעבדות גינו מראים כי לאחר הטיפול הראשון יש ירידה משמעותית של 40.2% בעומק הקמט, ועליה משמעותית של 46.7% במיצוק העור.
זמן טיפול העיניים – 40 דקות
מחיר לטיפול בודד – 325 ₪
מומלצת סדרה בת 4-6 טיפולים בהתאם להמלצת הקוסמטיקאית.
אודות סיגל זמיר:
זמיר התוודעה לתחום הקוסמטיקה כבר בגיל 12, כשהופיעו פצעונים על פניה, כתוצאה מהפרשת סבום בעור ונזקקה לטיפול קוסמטי. היא נשבתה בקסמי עולם הקוסמטיקה והחלה להציע 'טיפולי פנים' לבנות השכונה, באמצעות סיר אדים ונייר טואלט. כשהיתה בת 14 פגשה את רוזי דיי, אחותו של צלם האופנה סמי בן גד ז"ל, שהכניסה אותה לחברת Nature Beauty למכירת תכשירי איפור. וכל זאת במקביל ללימודיה התיכוניים, במגמת סיעוד. עם הזמן, היא רכשה מיומנות בתחום האיפור והחלה לאפר כלות ולהתמחות באיפור לאירועים ולצילומים.
לקראת יום האשה הבינלאומי שיחול ב – 8.3.2018, ניתן לרכוש שוברים לטיפול פנים מבית גינו פריז במרכז לקוסמטיקה טריפולית.
הטיפול -
45 דקות, במחיר של 199 ₪ במקום 600 ₪ ומתנה מפנקת מבית גינו לכל לקוחה.
המבצע עד ה – 8.3.18
להזמנת שובר, ניתן ליצור קשר עם סיגל, בטלפון  050-2648810

מלון רמדה נתניה מרשת מלונות לשם משיק את "סוויט בייבי"SuiteBaby מלון היולדות הראשון בישראל...

כל אישה אחרי לידה זקוקה לזמן איכות עם תינוקה ועם עצמה, אני זוכרת שאחרי שילדתי לראשונה הייתי די בהלם, מה עושים עם התינוק החמוד שנולד, איך מניקים? איך רוחצים? ועוד הרבה שאלות ופחדים שהתעוררו אצלי בתוך הלב, כמובן שהמשפחה עוזרת אבל עדיין הייתי זקוקה ליותר שקט ושלווה ומקום שונה כדי  להסתגל לסטטוס החדש שלי אמא.
היום הוזמנתי למקום למלון סויטות מקסים בנתניה, מלון רמדה שמשקיף על הים, מלון מהמם ורגוע כדי להכיר את SuiteBaby מלון היולדות המפנק בישראל לראשונה בישראל, בהחלט רעיון מבריק שיעשה פלאים אצל היולדת הטרייה ותינוקה, ובהחלט הרוגע והשלווה יעשו את שלהם והאמא תהייה הרבה יותר בטוחה ושמחה.

מלון "רמדה נתניה" מרשת מלונות לשם, משיק את "סוויט בייבי", מלונית היולדות המפנקת בישראל. "סוויט בייבי" משלבת בין חופשה מושלמת בבית מלון מפנק, לחופשת התאוששות לאחר הלידה. במלונית, מערך תמיכה מקצועי שמטרתו לעטוף את האם בשקט וברוגע נפשי מתחילת השהות ועד סיומה.
"סוויט בייבי" יציע אירוח מפנק ותומך ליולדות המשתחררות מבית החולים לאחר הלידה ומבקשות להירגע ולהשלים שעות שינה טרם החזרה לשגרה. לצורך כך, הוסבו קומות שלמות למלונית יולדות, אשר כוללות סוויטות מפנקות לאימהות ותינוקייה.
כל סוויטה כוללת חדר שינה, סלון אירוח, פינת אוכל מטבחון ומרפסת הפונה לנוף עוצר הנשימה של אגן הים התיכון.



הסוויטות מאובזרות בעריסה לתינוק, פינת החתלה, כורסת הנקה, מיני בר מלא כל טוב, פינת קפה/תה. כל הארוחות מוגשות בהגשה אישית ישירות לסוויטה בכלים מהודרים התפריט  עשיר ומגוון ומותאם אישית לכל יולדת.




הסתובבתי בסוויטה ובהחלט התרשמתי שיש שם כל מה שיולדת טרייה זקוקה, הכל מוקפד, מסודר, בהחלט שקט נפשי עם מקצועיות ודגשים על כל הפרטים הקטנים העיקר שהיולדת תרגיש עטופה ומוגנת.


את היולדת מלווה צוות מקצועי ומנוסה המונה מערך דולות, אשר יעניק ליולדת מעטפת ייחודית למען השקט הנפשי, רוגע וביטחון לאורך כל שעות היום.  הצוות ילווה את האם והילוד בימיהם הראשונים יחד ויעניק הדרכת הנקה, סיוע ברחיצה סיוע בהאכלה ובהחלפת חיתול. ליולדת יינתן בנוסף ייעוץ לימים שלאחר הלידה בנושאי תזונה ובריאות. בני משפחת היולדת יוכלו להצטרף ליולדת ולילוד לשהייה בסוויטה וכן ליהנות משימוש במתקני המלון השונים וזאת במחירים מיוחדים.
מהתרשמות שלי אני בהחלט ממליצה, ממש אהבתי את מה שראיתי, זוהי יכולה להיות מתנה נפלאה ליולדת ובעיקר זמן איכות ופינוק עם התינוק והבן זוג, זמן לעצור לחוות ולהנות בעיקר אחרי הלידה שהגוף זקוק לאנרגיה של התחדשות.
יולדת אשר תרצה להאריך את זמן השהייה ו/או לערוך ברית/בריתה במלון תזכה למחירים אטרקטיביים.
קיימת אופציה לסבסוד השהות על ידי קופות החולים,ביטוחים פרטיים, בהתאם לפוליסות היולדת.
מחירים:
תקופת ההשקה: 990 ₪ ללילה, אין מינימום לילות. עבור היולדת + תינוק + בן זוג/מלווה.   פנסיון מלא (3 ארוחות בסוויטת היולדת)
לאחר תקופת ההשקה: 1490 ₪ ללילה, עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שני לילות : המחיר ללילה יורד ל- 1290 ₪  . עבור יולדת + תינוק.
עבור שהייה של שלושה לילות או יותר: המחיר ללילה יורד ל-1090 ₪ . עבור יולדת + תינוק.
תוספת מבוגר 280 ₪ ללילה
תוספת ילד 170 ₪
המחירים כוללים את כל החבילה המפנקת-  (אירוח בסוויטה, פנסיון מלא, יועצת, מערך דולות, תינוקייה, מתנות וכו')
אודות רמדה נתניה:

מלון הסוויטות המפואר רמדה נתניה, מרשת ווינדהאם העולמית - רשת המלונות הגדולה ביותר בעולם המונה למעלה מ-8,000 בתי מלון, ממוקם על הטיילת הדרומית של נתניה. המלון כולל 164 סוויטות מרווחות, מתוכן סוויטות המתאימות ל 6- אורחים וסוויטות לליל כלולות. כל הסוויטות פונות לנוף המרהיב של הים התיכון. המלון מציע שפע של אפשרויות קולינאריות הכוללות ארוחות בוקר וערב עשירות ומגוונות במסעדת המלון, וכן ארוחות קלות מסביב לבריכה.
במלון בריכה חצי אולימפית, ספא בן שתי קומות המציע מגוון עיסויים ע"י מיטב המטפלים והמטפלות וחדר כושר מאובזר. בנוסף, במלון משחקיית ילדים, אולמות אירועים ובית כנסת מפואר המתאימים למגוון רחב של סוגי אירועים - משפחתיים ו/או עסקיים.
להזמנות: 9410*
חניה תת קרקעית חינם לאורחי המלון; אינטרנט חינם בכל שטחי המלון.

יום שבת, 24 בפברואר 2018

נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018 הכוללת את סדרת 'נעמןSmart Cook ' עם הטכנולוגיה החדשנית...

נעמן המובילה את עולם הבישול והאירוח, משיקה לקראת הפסח את קולקציית אביב-קיץ 2018: המילה האחרונה במקצועיות ובעיצוב הכוללת מגוון גדול של כלי בישול והגשה, שלל גאדג'טים למטבח ומגוון אביזרי אירוח בדגמים ובגוונים המביאים עמם משב רוח מרענן וחגיגי במיוחד.

זמן אביב, חג פסח בפתח בשבילי באופן אישי זה תמיד התחדשות, אני אוהבת לחדש ולהתחדש ואחרי שראיתי את קולקציית אביב-קיץ 2018 של נעמן בהחלט עשה לי חשק לחדש, צלחות וכלי הגשה יפים ביותר, סדרת סירים ומחבתות של בישול חכם שחוסכים הרבה במטבח,אין ספק שהגיוון והמקצועיות והצבעוניות של הדגמים פשוט ברמה אחת מעל כולם.

אני באופן אישי מאוד אוהבת את הכלים, מחבתות, סירים, כלי בית ועוד של נעמן שהמון מוצרים מככבים אצלי בבית, וכל חג משתדלת להתחדש בכלים ייחודים שיקשטו לי את השולחן ואת המטבח.


ראיתי את סדרת הסירים והמחבתות החדשה של 'נעמן 'Smart Cook עם הטכנולוגיה הייחודית, שמרכזת את השמן במרכז התחתית ומאפשרת בקרה על כמות השמן וריכוזו מבלי שיזלוג לשולי התחתית גם בתהליך הבישול והטיגון.


הקולקציות החדשות של נעמן מצטיינות בפרקטיות ובנוחות וכוללות מגוון רחב של כלי אוכל,   כלי בישול לאפייה ולהגשה בטקסטורות ובעיצובים מקוריים ויפיפיים. הכלים משמשים בו זמנית לבישול, לחימום והגשה וגם לאחסון במקרר.

בולטת בייחודה הסדרה השקופה והקלאסית מביתBORCAM  - המותג המוביל בתחום כלי זכוכית רב שימושיים ואיכותיים. בקולקציית האביב מבחר כלי הגשה בצבעי פסטל מעודנים מסדרתCANDY , המעשירים ומשמחים כל שולחן בחג ובשאר ימות השנה, כלי הגשה א-סימטריים מסדרתAQUA  בטקסטורות מרהיבות עם מראה של קרמיקה בעבודת יד, סדרת METALLIC - "תכשיטי מטבח" של כלי אחסון אלגנטיים העשויים ממתכת קלה בציפוי אמייל בגוונים אופנתיים, ומבחר מוצרי אקריליק בlook- שקוף, נקי ואלגנטי.

והשנה, על שולחן החג ניתן יהיה להוסיף גם סט סכו"ם כסוף ומשובח, בסגנון וינטג' יוקרתי ובו סכינים שנעשו בעבודת יד מיוחדת והן קלות (חלולות) ונוחות מאד לשימוש.
דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, מציין: "קולקציית אביב-קיץ 2018 מפתיעה ומרגשת. המובילות, העדכניות והחדשנות שלנו מבטיחות ללקוחות בישראל חוויית קנייה מהנה ומשתלמת במיוחד, הודות למבצעי החג האטרקטיביים,כחברה המחויבת לסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, רתמנו לקולקציית האביב שלנו, טכנולוגיה חדשנית בינלאומית ובלעדית לרשת נעמן .

עם סדרת הסירים והמחבתות החדשה של 'נעמן 'Smart Cook המבטיחה פיזור חום שווה ואפשרות לשליטה על כמות השמן הנצרך – לבישול בריא יותר ובפחות קלוריות. עם המוצרים שלנו, המאופיינים בעיצוב, נוחות ומקצועיות, יש לכם את הכלים להצליח במטבח ולהפתיע את האורחים המסובים לשולחן החג אצלכם."

עוד בקולקציה סדרות של כלי הגשה קלאסיים וכלים במגוון הדפסים מודרניים וצבעוניים. וגם בעונה הקרובה ימשיכו לככב בחנויות הרשת שלל פטנטים וגאדג'טים מהסדרה המוצלחת של הכלים המתקפלים המפנים מקום במגירות ועושים סדר במטבח.

נעמן בהובלת היועץ הקולינארי שלה השף אסף גרניט, יוצאת לרגל חג הפסח  במבצעים אטרקטיביים במיוחד – 50% הנחה בקניה מעל 199 ₪, 40% בקנייה בין 100 ל-199 ₪ ו-30% הנחה בקניה עד 100 ₪ על כלי בישול וטיגון, סכו"ם, כלי אוכל והגשה, אביזרי אחסון ותבניות.

וגם מבצע השקה מיוחד של מבחר הכלים מסדרת 'נעמן'Smart Cook   שניתן יהיה לרכוש ב-40% הנחה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. המבצע בתוקף עד 30.4.18 ו/או עד גמר המלאי.
רשת נעמן, המובילה את עולם הבישול והאירוח בישראל, מציעה לקראת חג הפסח סדרה חדשנית של כלי בישול: "נעמן Smart Cook" – סדרת סירים ומחבתות בטכנולוגיה ייחודית המבטיחה בישול חכם - בריא יותר ובפחות קלוריות.

במרכז הסירים והמחבתות מסדרת "נעמן Smart Cook" יש את ה-Oil Control System (שני עיגולים חרוטים: עיגול פנימי קטן – 5 גרם / עיגול גדול - 10 גרם) - טכנולוגיה המרכזת את השמן במרכז התחתית ומאפשרת בקרה על כמותו וריכוזו – מבלי שיזלוג לשולי התחתית, גם בתהליך הבישול והטיגון. לכל מוצרי "נעמן Smart Cook" ציפוי ה- non stick המתקדם המונע הידבקות התבשיל לתחתית הכלי.
"נעמן Smart Cook" שפותחה יחד עם השף אסף גרניט  היועץ הקולינארי של נעמן, מיוצרת באופן בלעדי עבור נעמן בטכנולוגיות המתקדמות בתחום, תוך הקפדה על עמידה בתקנים המחמירים בארה"ב ובאירופה. הסדרה החדשנית כוללת מגוון סירים ומחבתות בגדלים ובנפחים שונים: 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ ו-32 ס"מ (מחבתות) ו-2,6, 4,7 ו-7 ליטר (סירים). לסירים ולמחבתות בסדרה החדשה המתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ובתנור עד 150 מעלות, ידיות העשויות מבקליט שהן ארגונומיות, נוחות ובטוחות (soft touch) לאחיזה ולנשיאה ואינן מתחממות. הכלים ניתנים לשטיפה בטוחה וקלה במדיח כלים.
כמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות הרשת מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים - רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור הארוך בעמדות האריזה.
לרשת נעמן פריסת חנויות ארצית והיא מובילה בענף ייבוא ושיווק של כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים: כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי.

יום חמישי, 22 בפברואר 2018

חברת GEOHE ישראל משיקה את אולם הקונספט הייחודי והראשון מסוגו בעולם: אולם המים!

חברת GROHE, החברה הגרמנית הגדולה והמובילה בעולם בתחום ברזי מטבח ואמבט, מנגנוני הדחה, כלים ואביזרים סניטריים, משיקה בימים אלו את אולם הקונספט הייחודי שלה והראשון מסוגו בעולם ברחוב הלחי בבני ברק, האולם החדש משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים.
על עיצוב אולם הקונספט אמונים השותפים אדריכל אדר אופנהיים והמעצבת סיגל גריל ממשרד "גריל אופנהיים אדריכלות ועיצוב פנים" יחד עם רעות עירון, מעצבת תערוכות וחללים מוזיאליים.

אולם הקונספט משלב בין ההיצע הייחודי של חברת GROHE לבין חווית ביקור יחידה במינה הפונה אל כל החושים. האולם מציג עיצוב מקורי וייחודי כשמטרתו, בראש ובראשונה, לברוא שפה קונספטואלית מבודלת ל- GROHE הלקוחה מדימויים שמקורם בעולם המים ומאפייניו.

כשהסתובבתי באולם הקונספט של חברת  GEOHE אהבתי מאוד לראות את העיצוב המיוחד, עיצוב מעולם המים עם חדשנות יוצאת דופן, ברז שיוצאת ממנו סודה קרה או מים קרים, אין צורך במתקנים ששמים על השיש במטבח והכי נחמד שאפשר להתנסות במתחם, בנוסף התרשמתי מראש המקלחת המיוחד שברגע שלוחצים על כפתורים משתנה הזרם, מאוד אהבתי שאני יכולה לנסות במתחם ולראות איך זה עובד, אז היתרון הכי גדול באולם הקונספט שיש המחשה למוצרים, וכך אני יכולה להחליט אם זה מתאים לי לקנייה או לא, בהחלט חוויה יוצאת דופן וחדשנית ללקוח.


"האולם החדש משקף את עוצמתה של GEOHE כמובילה בתחום והוא בא להציג בפני הקהל המקצועי וקהל המשפצים את החוזקות של המותג תוך שמירה על ארבעת העקרונות המובילים אותו הכרוכים זה בזה: איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות" מוסר נדב הרטל, מנכ"ל GEOHE בישראל. .

GEOHE  שחגגה 80 שנות פעילות, הינה החברה היחידה המייצרת ומשווקת לכ- 130 מדינות ברחבי העולם כאשר ב- 20 השנה האחרונות מיובאים מוצרי החברה לארץ באופן בלעדי על ידי חברת אורגל. "ההחלטה לרכז את תצוגת התכלית של כלל מוצרי החברה באולם קונספט גדול ומרשים נבעה מתוך הרצון לחבר את הקהל הישראלי עם העוצמה של המותג ולתת תצוגת תכלית של מגוון המוצרים והפתרונות, תוך הקניית חווית עיצוב שונה, מרגשת ומקורית" מוסרת מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק.
חווית ספא מפנקת,
הכניסה לאולם הקונספט של GROHE מפתיעה ומסקרנת ומעניקה אווירה מימית של גלים ואדוות גלים,בשיטוט ברחבי האולם עולה חווית ספא מפנקת, שקטה ורגועה, הנקשרת באפן טבעי עם מוצרי GROHEכאשר הגוונים והצורות הגיאומטריות באולם מעניקים תחושה עוטפת ורגועה של מים רכים ונעימים, הצבעוניות של האולם, הנובעת כמובן מגוון המותג הכחול של GROHE נעה בין כחול עמוק לטורקיז ותכלת.

מוטיב המים, שהביא לתכנון ועיצוב אולם הקונספט בשיטת הטוטאל דיזיין, תורגם לשלושה מרכזים מעגליים המדגישים, כל אחד, מוצר דגל משמעותי וחשוב של החברה. סביב כל מרכז, בנויים קירות חצי מעוגלים ברדיוסים שונים המהווים כמו תהודה של המוצר המודגש ומחזקים אותו באמצעות מוצרים נלווים המוצגים עליהם.  בנוסף, מרכז רביעי תוכנן סביב בריכת משאלות מדומה שעליה מוקרן וידאו ארט של אדוות גלים וסביבה ניצבים ספסלים המאפשרים התרגעות בדיוק כמו בזמן שמשוטטים בגלריה.
על מנת למקסם את החוויה, יצרו המעצבים מאין מסלול המדמה שיטוט בתערוכה שבה רב הנסתר על הגלוי. וכך, על מנת להיחשף לכל המוצרים המוצגים, יש לנוע כבתוך מבוך מעט מסתורי שבו התצוגה הולכת ונחשפת בהדרגה,קירות המבוך, המדמים פסלים שכמו נובעים מהקרקע, תוכננו כך שהם מושכים את העין להציץ ולבדוק מה מוצג מאחוריהם כמו גם מה מוצג בקיר הסמוך.
איכות, טכנולוגיה, עיצוב, קיימות,
ברז מטבח המייצר סודה, אסלה היגיינית והחכמה בעולם, ראש מקלחת עם תאורת לד – 9 יציאות מים שונות, הם רק חלק ממוצרי GROHE המוצגים באולם התצוגה החדש מציגים את חזונה של GROHE  להמשיך ולהציג חידושים מפתיעים בתחום תוך הקפדה על ייצור איכותי חסר פשרות, עיצוב מודרני מתקדם, חדשנות ומובילות.

חברת GROHE שנרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן הענק היפני LixiL שוקדת ומשקיעה מאמצים תמידיים במחקר ופיתוח טכנולוגי המשתקף בדמותם של מרכיבים ומוצרים מוגמרים המעשירים כל חלל רטוב ומעניקים משמעות חדשה לשימוש בו. העיצוב ההרמוני של מוצרי החברה המפנקים משלב צורניות ופונקציונאליות המגיעים לשיאים של שלמות ואסתטיקה אותם ניתן להתאים בקלות לכל סגנון עיצוב שהוא. תוצרי מחלקת העיצוב הפנימית של המותג הביאו את החברה לזכות לא פעם בפרסים היוקרתיים הקיימים בתחום. בנוסף, ומתוך השראה מהטבע ומהמים כמקור החיים, פועלת החברה לפי סטנדרטים של קיימות ואחריות ומובילה עקרונות של הגנה על איכות הסביבה ושל חסכון באנרגיה ובמשאבים.

על מנת לשמור על מובילות קבועה ויציבה בתחום, דואגת GROHE להשיק באופן קבוע מוצרים חדשניים ומפתיעים הנחשבים לחוד החנית חסר התחרות בתחום. שלושה מוצרי דגל, שהושקו בחודשים האחרונים, נבחרו לשמש כמוצגים מרכזיים באולם התצוגה:
ראש המקלחת המפנקת Aqua Symphony -

כולל תאורת לד היקפית עם אור רך ומשתנה ומספר רב של יציאות מים שונות הניתנות להפעלה נפרדת באמצעות מערכת שליטה חכמה (Smart Control). מערכת חדשנית זו, המאפשרת את בחירת עוצמת הזרם וטמפרטורת המים של כל יציאה, משנה את התפיסה של עולם הברזים ולראשונה ב- GROHE מחליפה את מערכות הברזים של פעם בשליטה המתבצעת בלחיצת כפתור.

אסלת Sensia Arena בעלת טכנולוגיית המתזים לשטיפה אינטימית לצד טכנולוגיות חדשות המונעות הידבקות חיידקים והופכות את האסלה לנקייה ולהיגיינית בעולם.

ברז המטבח Grohe Blue המסנן ומקרר את המים בשלב הראשון ומכין מהם סודה עדינה או גסה בשלב השני.      
אולם הקונספט החדש של GEOHE, הלחי 7, בני ברק
קרדיט צילום תמונות:אלעד שריג.

"תבואות" משיקה "פסטה טריקולור אורגנית" מחיטת דורום אורגנית – בשלושה צבעים!

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "פסטה טריקולור אורגנית" – פסטה מחיטת דורום אורגנית בשלושה צבעים: צהוב, ירוק וכתום.

פסטה טריקולור אורגנית, המיובאת מאיטליה, מוצעת בצורת פוזילי בשלושה צבעים: פסטה צהובה, מחיטת דורום בצבעה הטבעי, פסטה ירוקה – שמשולבת בה אבקת תרד אורגנית, ופסטה כתומה – עם אבקת עגבניות אורגנית.

המוצר לא מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים, אצלנו בבית אני מכינה לפחות פעמיים בשבוע מנת פסטה, ולאחר שטעמתי את הפסטה טריקולור אורגנית היא מאוד טעימה ובהחלט מוסיפה צבע לצלחת.

הצבעוניות המיוחדת של הפסטה יוצרת מנה יפה, שמחה וטעימה, שכיף להגיש ולאכול, אפשר להגישה עם רוטב שאוהבים, להכין ממנה סלטים קרים או חמים,  פשטידות, בולונז ועוד. 
מעבר לצבעוניות המזמינה של הפסטה טריקולור אורגנית, לאחר שבשלתי אותה היא טעימה לי גם לאכילה ללא רוטב או עם הקרמה של גבינה צהובה מעל, וגם כתוספת לרוטב, אני הכנתי רוטב שמנת עם חתיכות דג סלומון ופטריות, הוספתי מעל הפסטה פר'מזן ויצא פשוט מדהים וטעים.




הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האיכותיות של תבואות, בהן: פסטה מקמח דורום מלא אורגני ופסטה מקמח כוסמין מלא אורגני.
הפסטה כשרה פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ארגון STAR-K.
מחיר: 9.90 ₪ לאריזה של 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: http://www.tvuot.co.il