יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

אוצרות הטבע לטיפוח היופי! מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש "Ama Lurra" מציג סדרת תכשירים טבעיים חדשים...

מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש Ama Lurra ("אמה לורה"), מציג סדרת תכשירים חדשה לטיפוח העור המיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד, קו המוצרים הוא פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף, המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור.  


אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת להשתמש בקוסמטיקה טבעית לטיפוח העור, והייחודיות של המוצרים מעבר לכך שהם מיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד, היא המרקם המיוחד והריח הטבעי של המוצרים, אין ספק שברגע שחומרי הגלם אינם מתועשים אלא מגיעים מהטבע אני מאוד רגועה שאני משתמשת בהם על גופי ועור פניי.
המוצרים של מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש  Ama Lurra מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל שימוש בדטרגנטים,מבין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, זרעי רימונים, חומצה היאלורונית, אדמת חוואר צהובה ועוד.  
קו המוצרים כולל:
סבונים, תכשירים וקרמים לפנים ולגוף, מוצרים משלימים - סבוניות, מברשות, ספוגים ועוד, וקו מוצרים לבית – נרות, מבערים ועוד.  
לימי החורף, ולהתמודדות עם מזג האוויר היבש, מציעה "אמה לורה" תכשירים מעולים לטיפוח העור:
סבון אבני מדבר  – סבון טבעי יפיפה המיוצר משילוב של מגוון סבונים המבוססים על שמנים צמחיים וצמחי מרפא, כגון: שמן זית, שמן קוקוס, שמן דקל, חמאת שיאה, חלב עיזים, צמח לבנדר, צמח הדס, זרעי רימונים, קינמון, שמן אתרי קינמון, שמן אתרי תפוז, שמן אתרי ילנג, שמן אתרי גרניום ושמן אתרי לבנדר. הסבון נהדר לניקוי הפנים, הגוף, הקרקפת ולאזורים האינטימיים. השמנים הצמחיים מזינים את העור בוויטמינים, במינרליים ובנוגדי חמצון ותורמים להגנה ולשמירה של בריאות העור. בנוסף, השילוב העשיר של חומרי הגלם מקנה לסבון מראה פראי ויפיפה של אבני מדבר ססגוניות.


קרם ידיים מחמאת שיאה ופרחי הורד – קרם ידיים העשוי מחמאת אגוז שיאה, אשר לה סגולות מיוחדות להזנה ולטיפול בעור יבש, סדוק ורגיש. חמאת שיאה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור, מעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים, ומסייעים לריפוי העור במקרים של כוויות, פצעי קור, עור יבש וסדוק, אקזמות, ודלקות וגירויים בעור. חמאת שיאה עשירה בוויטמינים A, E ו-F ובנוגדי חמצון התורמים לבריאות העור ופועלים נגד הזדקנות. בנוסף, הקרם מועשר בתמצית פרח הורד בעל ניחוח עדין של ורדים.


לאחר התרשמות שלי מסבון אבני מדבר ומקרם הידיים,התרשמתי לטובה מאיכות המוצרים, קרם הידיים מדהים, פותר את בעיית היובש שאופיינית לידיים בימי החורף והמרקם שלו מאוד נעים בתחושה הכללית, מוצר ממש איכותי ומעולה.
"סבון אבני מדבר " מאוד יפה בנראות שלו ומעבר ליופי השתמשתי בו לניקוי עור הפנים, וניקוי הגוף, הסבון מותיר את העור רך ומלא לחות ואינו מייבש, בהחלט אני מאמצת אותו כסבון לפנים ולכל הגוף, מאוד אהבתי את איכות השמנים.
המוצרים משווקים באריזות מהודרות שכיף להשתמש בהם וגם לתת במתנה לימי הולדת,למסיבת רווקות, לאמא, ליולדת ועוד...


המוצרים נמכרים בשיטת סחר הוגן (צמצום פערי תיווך) על מנת להציע מחירים נוחים לצרכן, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם.
מחירים: סבון אבני מדבר – 30 ₪. קרם ידיים: 55 ₪.  
את המוצרים אפשר  להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה: http://www.ama-lurra.com
לפרטים על מוצרי החברה באתר:
http://www.ama-lurra.com



יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

מציע לחורף אNutri Care את Win Winter פורמולה ייחודית ומקיפה המכילה ויטמין C סמבוק שחור ועוד...

כל חורף יש לי את ההתמודדות עם מחלות החורף, שפעת,צינון, דלקת גרון ועוד, אני מקפידה באופן קבוע שכל המשפחה תקח ויטמין c, כדי לחזק את מערכת החיסון שיותר רגישה בימים הקרים.
שמחתי להתנסות במוצר מעולה שמותג תוספי התזונה Nutri Care מציע לחורף, פורמולה ייחודית ומקיפה בשם  Win Winter המכילה מגוון רחב של מרכיבים, בהם: ויטמיןC , תמצית סמבוק שחור ומגוון תמציות צמחים ופטריות מרפא.
אהבתי מאוד את הייחודיות של המוצר שמרכז בתוכו גם ויטמין c וגם תמצית סמבוק שחור ומגוון תמציות צמחים ופטריות מרפא, חשוב מאוד לשמור על בריאותנו ולהגיע לאיזון טוב ואני תמיד בעד רכיבים שמחזקים את הגוף ועוזרים במניעת מחלות, כל השנים דגלתי במתן ויטמין c וסמבוק שחור לילדים שלי, ולשמחתי זה ממש עזר במניעת מחלות החורף, ועכשיו שיש את הפורמולה הייחודית הזאת זה מאוד מקל עליי.

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה שאפשר לחזק את מערכת החיסון באמצעות כמה דרכים, בהם: צריכה קבועה של ויטמינים המסייעים לחיזוק הגוף כמו ויטמין C ופרוביוטיקה, הקפדה על אכילת מזון בריא ועשיר בנוגדי חמצון, וכן צריכה של צמחי מרפא הידועים לפי הרפואה הטבעית והמסורתית בסגולותיהם לחיזוק מערכת החיסון, על חלק מהצמחים אף נערכו מחקרים הנותנים תוקף מדעי לשימוש המסורתי בהם לאורך השנים, פורמולת Win Winter מכילה שילוב של מרכיבים, אשר לכל אחד מהם סגולות מיוחדות לפי הרפואה הטבעית לחיזוק המערכת החיסונית ולהתמודדות עם מחלות החורף.
מבין המרכיבים: ויטמין C 500 מ"ג (לא חומצי) – נוגד חמצון רב עוצמה, תמצית סמבוק שחור המוכח מחקרית כמסייע להתמודדות עם מחלות חורף, פטריית ריישי הידועה בחיזוק הגוף ומערכת החיסון, שום ופטריית שיטאקי  - בעלי סגולות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות, תמצית פרופוליס ותמצית תה ירוק – עשירים בנוגדי חמצון, תמצית אסטרגלוס הנחשב כמחזק של מערכת החיסון, ותערובת ייחודית של פלפל שחור, כורכום, רוזמרין וג'ינג'ר, המסייעת בשיפור ספיגתם בגוף של החומרים שבפורמולה.
המוצר כשר בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר לצרכן:  110 ₪ ל-60 כמוסות.
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית,בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.
 קרדיט צילום: יח"צ

יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

לרגל החורף, Olea essence מבית הבד של הגולן מציגים סדרת טיפוח טבעית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית...

בעונת החורף עורי נוטה להיות יבש מהרגיל ומצריך הזנה, התחדשות ולחות. מותג הטיפוח הטבעי Olea essence מבית הבד של הגולן מציג סדרת מוצרים חורפית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית.
הייחודיות של המוצרים המעולים olea essence של בכך שהם מכילים שמן זית אמיתי ונסיון רב במוצרי טיפוח המבוססים על שמן הזית.
המוצרים של olea essence  מיוצרים בבית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו. בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי.
סדרת החורף כוללת שבעה מוצרים: קרם לשיקום העור, מסיכה לשער, שפתון לחות טיפולי, קרם ידיים, חמאת גוף, סרום לפנים ותרחיץ לפנים לעור עדין ורגיש. כל אחד מהמוצרים עונה על פונקציה שונה,הזנת הגוף והפנים, הענקת לחות, סיוע להתחדשות העור והתמודדות עם יובש וגרד.


קרדיט צילום:ריצ'ארד האר.
קיבלתי להתנסות שפתון לחות טיפולי, וקרם ידיים נהדר לימי החורף הקרים בהם אני מרגישה ששפתיי זקוקות ללחות איכותית וכפות ידיי יבשות מתמיד, מאוד חשוב לי שמוצרי הטיפוח יהיו איכותיים ביותר וממש אהבתי את שני המוצרים שקיבלתי, שיכולים גם להיות אצלי בתיק קבוע, המרקם מצויין וגם הריח של המוצרים והכי חשוב האיכות הבלתי מתפשרת.



המותג olea essence מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על סגולות שמן הזית; מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג'ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד.
לדברי אבנר טלמון, הבעלים של olea essence: "המוצרים שלנו נמכרים לאורך כל השנה, ובעונת החורף אנו רואים את הצורך המוגבר בהגנה וטיפוח העור מקור ומיובש. כל המוצרים שלנו 100% טבעיים ומבוססים על פרי ושמן הזית שאנו מייצרים במעבדותינו בבית הבד של הגולן בתהליך קפדני. Olea essence משקיעה בטיפוח והגנה על האדם וסביבתו, ומכאן נובעת איכות ללא פשרות הבאה לידי ביטוי בכל מוצרי בית הבד של הגולן".
מחירים: קרם לשיקום העור 50 מ”ל (159ָ), מסיכה לשיער 50 מ"ל (99 ₪), שפתון לחות טיפולי 15 מ"ל (66 ₪), קרם ידיים 15 מ"ל (60 ₪), חמאת גוף 100 מ"ל (180 ₪), סרום לפנים 30 מ"ל (315 ₪), תרחיץ לעור עדין ורגיש 120 מ”ל (49 ₪).
להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715
קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב  050-2888705

ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /
Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים! הסוד הטמון במוצרי Olea essence, הוא הגילוי כי בתוצרים של הזית, הנזרקים  לאחר הפקת השמן  ומזהמים את הסביבה, קיימות סגולות טיפוליות, מחטאות ובריאות. מעבדות אולאס אסנס, הצליחו  להפיק משאריות הזית תכשירים בעלי ערך מוסף ולשמר את הערך האקולוגי בגולן. מוצרי אולאה אסנס מיוצרים במעבדת "בית הבד של הגולן". על פי  תפיסת עולמם של הבעלים המייסדים, אבנר וסמדר טלמון, הדוגלת בחיים הרמוניים עם הטבע  והקפדה על שמירת הסביבה. יעילות המוצרים טמונה בשילוב בין שמן הזית ושמנים צמחיים וארומטיים בתהליך ייחודי, על טהרת חומרים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעים וריחות סינתטיים.

סוקה מרקט תל טביב חווית אירוח ייחודית בעולם האירועים והחתונות...

הוזמנתי לסוקה מרקט כדי לראות מקרוב את חווית האירוח הייחודית בעולם האירועים והחתונות, אין ספק שמדובר בקונספט שונה ממה שרובנו מכירים.


כל אירוע חתונה,בת מצווה,ברית מעורר הרבה תחושות של שמחה וגם רצון לעשות אירוע מיוחד, כשהגעתי לסוקה מרקט בתל אביב התרשמתי ממקום שבהחלט שובר שגרה ומאוד מזמין.


סוקה מרקט תל אביב מציע חווית אירוח חדשה בעולם האירועים והחתונות, חוויה המשלבת מטבחים מגוונים ממקומות שונים בעולם, השואבת את השראתה מהשווקים המובילים בעולם:
שוק בורו בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק ,לה בוקריה של ברצלונה ועוד…

קרדיט צילום:שי לי עוזיאל.
מדובר על קונספט של אוכל רחוב, STREET FOOD , אוכל פשוט רק עם פרשנות מדויקת. בעולם וגם בארץ קיימת תופעה, שהולכת ומתחזקת, אחר חיפוש של אוכל פשוט, אוכל שלא עושה רושם, בגובה העיניים, לא פלצני, קז'ואל, שמדבר גם לאנשי פודיס מתוחכמים וגם לאלו שפחות מבינים באוכל. ומצד שני אוכל מוקפד עם פילוסופיה ברורה של דיוק, טריות, המוגש בפורמט של FUN FOOD.
סוקה מרקט הנה חלוצת מתחמי האירועים שאימצה לעצמה את סגנון האוכל רחוב באירועים ומציעה אוכל פרנדלי , ידידותי למשתמש, שכייף לפגוש אותו ולאכול אותו פעם עם האצבעות, פעם בתוך פיתה , פעם בכלי חד פעמי מיוחד, אוכל טעים וצבעוני שפוגשים במטבחי שוק בכל העולם או ברחוב ואותם מכין השף לעיני הלקוח במקום, באירוע עצמו.
מדובר בדיאלוג שנוצר עם האורח הן מצד השפים שעומדים בכל עמדה והן מצד בחירת חומרי גלם האיכותיים, השירות והתפעול שמוצגים ברמה הכי גבוהה שיש, טעמתי ממגוון המנות ובהחלט יש הרגשה של חוויה משולבת של טעם, של הנראות של הבישול ביחד עם ההגשה הייחודית, מאוד נהניתי ממגוון המטבחים, מטבח אסייתי, דרום אמריקאי, ישראלי ים תיכוני, איטלקי, אמריקאי שבכולם הבישול נעשה באופן פרונטלי לעיני האורחים באירוע, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים מכל העולם לצד המיטב שבתוצרת המקומית.


אז מה יש בתפריט :
עמדה ישראלית ים תיכונית הכוללת : שישליק, קבב טלה, פיתות טריות, סביך בהרכבה אישית – חצילים, ביצה קשה, סלט ערבי קצוץ, עמבה, חמוצים ועוד...




עמדה אסייתית הכוללת: דים סאם, לחמניות באו, סלטי איטריות מוקפצות, פד תאי, סלט יר'קות אסייתי ועוד..




עמדה מרוקאית הכוללת : תבשיל סבתא  טלה /בקר, קוסקוס, אורז עם פרגית, מטבוחה, לחם פראנה, כבושים מתובלים, סלט גזר/כרוב מרוקאי.
עמדה יוונית הכוללת : שווארמה של טלה בתוך לאפות טריות, ברבוניות מטוגנות, עלי גפן ממולאים, סלט יווני , סופלקי.





עמדה איטלקית הכוללת : פסטות, פוקצ'ות, אנטיפסטי, ברוסקטות ועוד....



עמדה דרום אמריקאית הכוללת : שפונדרה, צימיצ'ורי, צ'וריסוס, אסאדו, אנפנדס.
עמדה אמריקאית הכוללת: המבורגר שפונדרה ואנטריקוט עם כל התוספות , סלט קונסלאו.

וכמובן בר איכותי עם מגוון המשקאות,



ובסוף האירוע סוקה מציעה שולחן קינוחים מהסרטים, מאוד ייחודי,





עמדת קפה ותה מפנקת,

מה שנשאר זה להתענג על המתוק,

סוקה מרקט תל אביב שוכן בין גלריות ולופטים של אומנים באזור קריית המלאכה שבדרום תל אביב.
שוקן 27, הכניסה משביל המרץ. טלפון 073-2480313 אתר הבית http://soccatlv.co.il/


קרדיט תמונות: גלית נתן

יום שבת, 24 בדצמבר 2016

רגע חם מאסם מרקים נמסים בסטיק...

בחורף קר יורד גשם והכי כיף להתחמם עם מרק חם, אך שאנו עובדים ונמצאים במרוץ ועדיין רוצים להתפנק ולא לחשב קלוריות,אסם הקלה עלינו את החיים עם מוצר חדש מרקים נמסים בסטיק וכל זה עד 99 קלוריות לכוס.



זוהי סדרת מרקי "רגע חם" של אסם באריזת סטיק נוחה לנשיאה, בטעמים נפלאים של אפונה,תירס,עגבניות,טעם עוף וירקות,ומה שעוד אהבתי שהמרק נמס עוף והמרק נמס ירקות מצורפים אליהם מנה מדודה של שקדי מרק גם בסטיק, ומה שנשאר זה לשלוף סטיק מרק, לערבב בכוס מים רותחים ולקחת רגע חם לעצמנו.


טעמתי את המרק בסטיק בטעם עגבניות, מאוד טעים, וגם נוח מאוד לקחת בתיק לעבודה,לימודים,פגישות,טיולים,בתי מלון ועוד,שמים בתיק ויש פתרון נהדר לרגע של רעב ובחורף כשקר יש ממש צורך למרק בכל שעות היום.


מומלץ בחום.

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

"נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" מאת יצחק ישראל שימרון.....

"נצחתי ואנצח" הוא סיפרו של יצחק ישראל שימרון המאגד שיעורי מודעות רוחנית, שסוחף, מרגש ומשנה מציאות של אלפי אנשים, אני חושבת שהספר מתאים לכל אדם שרוצה לעשות שינוי בחייו ולהיות יותר במודעות פנימית.

עמוק בפנים לכל אחד מאיתנו יש הרבה מחשבות והרהורים על החיים, ואיך אפשר לחיות חיים יותר מאושרים עם תכלית פנימית, החומר מאוד חיצוני ולעיתים אינו גורם לנו לאושר פנימי אמיתי , בשנים האחרונות אני משתדלת להיות יותר במודעות ולהסתכל פנימה מה באמת עושה אותי מאושרת בחיי? אני משתדלת לאזן בין החומר לרוח ובאמת מרגישה סוג של שלווה ושל סיפוק פנימי מחיי.
אני לא דתיה אך אני תמיד בוחרת בלמידה והתבוננות מכל מלמדיי השכלתי וחשוב להיות בפתיחות והקשבה, ולהכניס רובד יותר רוחני לחיים,זה בהחלט גורם לתהליכים ולשינוי תודעתי, שעוזר מאוד בחיי היום יום במניעת תסכולים, והתמודדות.
הספר "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ" הפך לדרך חיים של אנשים רבים שלא האמינו שאפשר לחיות אחרת,אנשים שזכו לשנות את חייהם ולהיות פשוט מאושרים,במהרה הפך הספר לדרך חיים וכיום לימודי "נצחתי ואנצח" מתקיימים ברחבי הארץ ואף בעולם.
הספר נכתב מתוך הבנה משיחות עם אנשים על הספקות,על הכאב,על המאבקים, על המשברים,ונסיונות ותובנות שעבר יצחק ישראל שמרון בחייו, ובספר "נצחתי ואנצח" הוא רשם את כל התשובות על השאלות, ומה שנשאר זה להכנס למעמקי הספר ויש הרבה מה ללמוד ולהבין.
למדרש מגיעים כמעט כל ערב, המורה, איש העסקים, הרווקה שמחפשת את הדרך, החייל, העורך דין ואף הרופאה…כולם כאחד, שווים בין שווים, מסובים לשולחן מבורך בשפע וכל טוב, משוחחים על הספקות, על הכאב, על המאבקים, על המשברים והמניעות ומקשיבים בהשתוקקות לשיעורים מתוך ליקוטי "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ", לפרשות שבוע, למעמקי תורת החסידות המאירה כל נפש אבודה ומעירה את הדעת לחיים טובים ומאושרים יותר.
שיטת ׳ניצחתי ואנצח׳ מבוססת על תורת החסידות של הבעל שם טוב הקדוש ועל תורתו של רבי נחמן מברסלב המגלים לנו את הקשר בין עולם המחשבה, הדיבור והמעשה,השיטה מלמדת כיצד להכניס רוחניות לגשמיות. 
כל העשייה שלנו, מפעולה שגרתית ופשוטה ועד למעשה מאתגר ומהפכני, הכל נעשה בכוונת הלב ובחשק גדול. והודות לכך אנו יוצרים מציאות מאושרת מחוברת בכל רגע למי שאנחנו עמוק בפנים. 
הסרטון המצורף שסחף כבר מעל עשרות אלף צפיות:  https://youtu.be/A5hwZHdsLB0
http://www.nitsachti-vanatseach.net/

יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

מה חדש בניקול?

אני מאוד מאוד אוהבת את המוצרים של חברת ניקול, ניתן למצוא אצלי בבית באופן קבוע, שקיות לאוכל, שקיות להקפאה, נייר אפייה,תבניות לאפייה,תבניות למאפינס,מגבונים לניקוי הבית, מגבוני נייר לספיגת שמן, המון מוצרים איכותיים שאני לא מחליפה אותם בשום מוצר אחר, על איכות אני לא מתפשרת.


הכי משמח אותי לראות שניקול ממשיכה לחדש לנו ולהביא מוצרים חדשניים נוספים, ועכשיו לקראת חג החנוכה, שבו מארחים ומטגנים לביבות וסופגניות ונהנים מחג כיפי ביחד עם המשפחה האהובה, ניקול מציגה שני מוצרים חדשניים שנוחים מאוד לשימוש ומקלים על החיים, את שניהם מאוד אהבתי, ניקול המגבת הבריאה לספיגה מוגברת של האוכל שטוגן, לביבות,סופגניות,שניצלים, ועוד , מוצר חובה בכל בית.


ומוצר חדשני נוסף שמאוד אהבתי, כיסוי מגן לכיריים, ברגע שמנקים ומבריקים את הכיריים מניחים ואז גם אם מטגנים, ומבשלים, הכיריים נשארים נקיים ומבריקים, המוצר מאוד נוח, ונראה יפה על הכיריים.



מאחלת לכולם חג חנוכה שמח עם הרבה אור.