יום שלישי, 31 במרץ 2020

זמן קריאה - "גן העדן הסגול" – ספר חדש של ד"ר כהרמלה לנגנטל-נשר....

הספר "גן העדן הסגול, נכתב ע"י כהרמלה לנגנטל-נשר ,שעברה בגיל 60 ארבע פעמים מוות קליני, ובנס חזרה לחיים. ארבע פעמים הרגישה שהיא נופלת אל תוך בור שחור וכשהתעוררה מצאה עצמה על המיטה בבית החולים, אלה היו ארבע ההחייאות שבוצעו בה, בהחלט לא פשוט לעבור ,הרבה פעמים מוות קליני, ולהחליט לכתוב ספר כל כך משמעותי על הזכרונות במהלך המוות הקליני, נושא שמאוד מעניין ומרתק בפני עצמו, אני באופן אישי הכרתי את ד"ר כהרמלה לגנטל - נשר, כקולגה לתחום המיסטיקה, כהרמלה הייתה דמות מרתקת וחכמה, בכל דבר שעשתה השתדלה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, עם הרבה השקעה והתמדה , הספר המקסים גן העדן הסגול, בהחלט מראה את יכולות הכתיבה המופלאות שלה, ואת הסקרנות לחקירה, אין ספק שהיא השאירה את חותמה בעולם הזה, כהרמלה אזכור אותך תמיד באהבה.

המוות הקליני הגיע בעקבות התקף לב שהוביל לאירוע מוחי קשה, כהרמלה איבדה את יכולת הדיבור, הקריאה והכתיבה, ורופאיה ראו בה מקרה אבוד. אך אז, כעוף החול המתרומם מן האפר, היא החלה את מסעה לשיקום יכולותיה: תחילה באמירת מילים בודדות, ובהמשך משפטים קצרים, ואז ארוכים, ולבסוף שיחה קולחת, שרק מכריה הטובים יכלו עוד להבחין בשרידיו של האירוע המוחי. לאחר שהצליחה לדבר החלה שוב לקרוא, משפט משפט, פסקה, ושוב ספרים שלמים. ואז, לאט־לאט, אך בעקביות ובהתמדה, חזרה לאהבתה הגדולה – הכתיבה!
לאחר שעברה שיקום ארוך, סיפרה כהרמלה לילדיה כי בזמן המוות הקליני היא ביקרה בגן עדן ושם פגשה את הוריה, אחיה, דמות מסתורית בשם אנה שהיא בת דודתה של אמה שמעולם לא פגשה אותה ורק שמעה את שמה פעמים ספורות, ואף את סבתה שאמרה לה כי עדיין לא הגיעה זמנה לעלות למעלה וביקשה ממנה לחזור ולכתוב את סיפור השואה של משפחתה. לאחר חצי שנה בבית חולים, שבה כהרמלה הביתה ובמשך שלושה חודשים רצופים כתבה את הספר "גן העדן הסגול".
בגן העדן אליו הגיעה כהרמלה בעת המוות הקליני שלה, הכל היה צבוע לדבריה באינסוף גוונים של סגול. להפתעתה, היא לא ראתה שם את חייה שלה עוברים לפניה, אלא דווקא קטעים מחייהם של אהוביה – בעיקר קטעי חיים מהימים הנוראים של ימי מלחמת העולם השנייה – ימי השואה. החוויה העוצמתית שעברה והבקשה של סבתה, הובילו את כהרמלה, בת לניצולי שואה, למסע ארוך אל נבכי זיכרונותיה ואל הבטחות העבר שלא קיימה, ואף אל יומן עתיק, כתוב פולנית, מהימים שלפני המלחמה – דפי זיכרון דהויים. מהזיכרון נולד הצורך לחפש אמת חמקמקה, שחיכתה להתגלות בצידו האחר של העולם.  גילוי זה נתן טעם לחייה ואף למותה. זמן קצר לאחר שסיימה לכתוב את "גן העדן הסגול" נפטרה כהרמלה.
הסופרת כהרמלה לנגנטל־נשר ז"ל היתה ד"ר לחינוך ואם לשישה, כבעלת ניסיון רב בתחום החינוך כמחנכת, כמנהלת וכמפקחת, היא כתבה ספרי לימוד בתחום אסטרטגיות למידה, הקניית הקריאה ודרכי הוראה, ועסקה באבחון ובייעוץ למערכות חינוך ולתלמידים בעלי קשיים לימודיים. את תוכניות הלימוד שכתבה לומדים כיום במאות בתי ספר, ועשרות אלפי תלמידים לומדים מספריה בארץ ובעולם.
כהרמלה אף עסקה באופן מקיף במיסטיקה והתמחתה באסטרולוגיה, וגם בתחום זה הביאה לידי ביטוי את יכולות ההוראה שלה. היא כתבה סדרת ספרים מקיפה שעוסקת במיסטיקה, הכתובה בצורה מאורגנת ומסודרת מן היסודות, ונושאת את השם: "שפת הכוכבים". את האות ה”א, כאות שותקת, הוסיפה כהרמלה לשמה כשהייתה בת 55, לאחר משבר רפואי.
הספר: גן העדן הסגול, מאת: כהרמלה לנגנטל - נשר
כריכה רכה
הוצאת פאנל אור
376 עמודים
מחיר: 98 שקל
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://n.sendmsg.co.il/f30025/

יום ראשון, 22 במרץ 2020

זמן קריאה - רומן אירוטי חדש שהוכתר לרב מכר ברשימת הניו יורק טיימס: עד טרוור מאת אורורה רוז ריינודלס

תכירו את הרומן האירוטי החדש "עד טרוור" מאת אורורה רוז ריינולדס,הוכתר לרב מכר ברשימת הניו יורק טיימס,אין ספק שקריאה בימי הקורונה ממש מועילה וגם מעבירה את הזמן, הרומן "עד טרוור" בהחלט גרם לי לקרוא בהנאה ולהכנס לסיפור של ליז וטרוור, ליז היפה גם מבפנים וגם מבחוץ, בעלת לב זהב , בחורה שאוהבת לעזור מכל הלב, וטרוור השרמנטי שכל אישה בעיר רוצה אותו אוהב את ליז, ורוצה להגן עליה בכל מחיר מהבחירה שלה לעבוד במועדון חשפנות, הוא לא יודע שמאחורי הבחירה הזו יש דברים מתחת לשטח...

טרוור מייסון תכנן מראש את חייו ,להצליח בעסק המשפחתי ולעשות חיים בלי להתחייב לאף אחת במשך כמה שנים, עד שיתמסד, אבל אז הוא פוגש את ליז,  ליז הייז היפה, הביישנית וכל מה שהוא עשוי היה לחלום עליו... אבל היא לא מתאימה לתוכניות שלו.
לאחר שהוא דוחה אותה ופוגע בה קשות, ליז מחליטה להמשיך בחייה, אבל טרוור לא מצליח לוותר עליה, ונראה שככל שהוא מנסה להתרחק ממנה, כך הרגשות שלו כלפיה נעשים עזים יותר.
לליז הייז נמאס לחכות לטרוור, והיא לא רוצה שהוא ישבור שוב את ליבה, אבל טרוור לא מאפשר לה לשכוח אותו כשהוא שב ומפלס את דרכו לחייה.
האם טרוור יצליח להוכיח לה שהוא ראוי לכך שהיא תתאהב בו שוב, והאם הוא יהיה מוכן לשנות את תוכניותיו כדי להכניס אותה אל תוך ליבו?

כתבה: אורורה רוז ריינולדס, מחברת הספר "עד נובמבר" שכיכב ברשימת רבי המכר של  USA   TODAY .
רומן אירוטי: עד טרוור
מאת: אורורה רוז ריינולדס
כריכה רכה
224 עמודים
מחיר: 98 שקל
הוצאת ספר לכל
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט:
www.bookme.co.il

"פרימור" משיקה לראשונה סדרת מיצים אורגניים: מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות אורגני

"פרימור", היצרנית המומחית בסחיטת מיצים ומובילת השוק בישראל, מציגה חדשנות בקטגוריה ומחדדת את תפיסת הטבעיות באמצעות השקת מוצרים סחוטים אורגניים , מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות סחוט טבעי אורגני, בטעם נפלא הכי קרוב לפרי, נסחטים מפירות אורגניים מובחרים ללא סימון אדום.

חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה לראשונה סדרת מיצים סחוטים אורגניים. הסדרה כוללת שני מיצים חדשים: מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי אורגני ומיץ אשכוליות אדומות 100% סחוט טבעי אורגני. המיצים החדשים נסחטים מפירות אורגניים טבעיים, בטעם הקרוב ביותר לטבע, ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל, לרשתות המזון ולרשתות הטבע האורגניות המתמחות ברחבי הארץ.
"פרימור", המחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום המיצים הסחוטים, מביאה באמצעות הסדרה החדשה חדשנות בקטגוריה ומחדדת את תפיסת הטבעיות באמצעות השקת מוצרים סחוטים אורגניים. במסגרת חוק סימון המוצרים החדש, לא יסומנו המיצים החדשים במדבקה אדומה, בשל היותם סחוטים וטבעיים מחומר גלם אחד. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בבשורה עבור צרכני הקטגוריה וקהל שוחרי הבריאות, ובמיוחד עבור  הקהל האורגני. "כמובילי הקטגוריה וכמומחים בסחיטת מיצים טבעיים, אנו מרחיבים את המגוון ומספקים  המענה לקהל הלקוחות שוחרי הבריאות בכלל והאורגני בפרט, באמצעות מיצים סחוטים טבעיים ואורגניים".
סדרת המיצים האורגניים החדשה מצטרפת לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. לאחרונה הצטרף לסדרה גם מיץ אננס 100% סחוט טבעי, מפרי אננס מאיכות מובחרת, ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.
קיבלתי להתנסות מיץ תפוזים סחוט טבעי אורגני, ומיץ אשכוליות אדומות סחוט טבעי אורגני של חברת פרימור, באופן אישי אני מקפידה שיהיה לי במקרר מיצים סחוטים טבעיים של חברת פרימור כשאני רוצה להתפנק במשקה חוץ ממים, המיצים הסחוטים החדשים הם גם אורגניים , וגם מאוד טעימים.

אין כמו להתחיל את היום באנרגיה טובה, בארוחת הבוקר מזגתי כוס של אשכוליות אדומות ופשוט נהנתי ממשקה נהדר וטבעי עם ערכים תזונתיים גבוהים, מאוד אהבתי את הטעם ואת הרעננות של הסחוט האורגני של פרימור, אין ספק שזוהי בשורה מרעננת וחדשנית בתחום המיצים הטבעיים.
"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצאת בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. מוצרי מותג פרימור מיוצרים בשני מפעלים קיבוציים שונים, קיבוץ גת וקיבוץ גן שמואל, המשווקים את תוצרתם לכל רחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

יום שישי, 20 במרץ 2020

חברת "אחוה" משווקת לרגל חג הפסח ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית...

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת לרגל חג הפסח ממרחי שומשום מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם דבש, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר.


ממרחי השומשום המתוקים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד, מצטרפים לממרח החלוה האהוב של אחוה. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים.

אין ספק שהממרחים המעולים של חברת אחוה שמבוססים על טחינה גולמית משומשום מלא, נהדרים לחג הפסח ולכל השנה ומצויינים לאכילה בזכות הטעם הנפלא שלהם וגם בזכות היתרונות התזונתיים, כאשר מתחשק להתפנק עם ממרח מתוק אני ממש מעדיפה את ממרחי אחוה , השילובים של הטעמים משגעים והממרחים נמרחים נהדר על לחם, מצה, פנקייק כשר לפסח, וגם כתוספת מתוקה ליוגורט, פרי ועוד, אני מרחתי את ממרח השומשום ושוקולד על פנקייק שהוכן עם בננה מרוסקת, לצד הפנקייק תותים שיש בשפע בעונה הזו, וביחד זוהי חגיגה נהדרת במיוחד לימים אלו שכולנו נמצאים בבית, זהו זמן נהדר להתפנק ולפנק את המשפחה האהובה.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שומשום עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות ממצה מתוקה בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו"

קרדיט צילום: יעל האן
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

לכבוד חג הפסח, "נפטון" מציעה ליהנות ממבחר תבלינים משובחים וכשרים לפסח, להכנת מנות חגיגיות...

חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציעה לכבוד חג הפסח וחול המועד ליהנות ממבחר תבלינים משובחים וכשרים לפסח להכנה של מנות טעימות, עסיסיות וחגיגיות.

לכבוד החג, נפטון מציעה שני מתכונים נהדרים: פילטים של דג אמנון ב"תערובת לתיבול פלפל לימון", ותפוחי אדמה קריספיים ב"תערובת לתיבול פילדלפיה", המנות טעימות, מנחמות ומיוחדות, ומביאות את ניחוח העולם הגדול – לשולחן החג הביתי.
חג פסח מתקרב וזוהי הזדמנות נהדרת להערך לחג ולהחליט מה מכינים לשולחן הסדר, וגם לפני החג הכי כיף לעשות סדר במזווה ולהתחדש בתבלינים חדשים וכשרים לפסח, אצלי בבית אני מרבה להשתמש בתבליני נפטון ומאוד מרוצה מאיכות התבלינים ומהריח הנהדר שיש בהם, ריח של תבלינים מיוחדים וטריים, בכל מה שקשור לאוכל הכל מתחיל מהתיבול, אוכל עם תבלין עושה את ההבדל, ובתבליני נפטון יש סוג של קסם שעושה את ההבדל, ואין ספק שאלו תבלינים משובחים ונהדרים.
אני הכנתי דג סלומון בתנור והשתמשתי בתערובות לתיבול פלפל ולימון ושילבתי ביחד עם תערובת הפילדלפיה של חברת נפטון, יצא ממש טעים לצד פולנטה תירס עם פטריות...

החברה מציעה מגוון רחב של תבלינים ותערובות תיבול מעולים, ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטומט. המוצרים כשרים לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחירים: 9.90 – 12.90  ש"ח (לאריזות במשקל 100 - 150 גרם).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
"נפטון" מציעה מתכונים טעימים לליל הסדר ולחול המועד:
תפוחי אדמה קריספיים ב"תערובת לתיבול פילדלפיה"

לאוהבי הטעם המתקתק-פיקנטי-חריף: "תערובת התיבול פילדלפיה" בעלת ניחוח ארומטי, טעמה מתקתק ופיקנטי בו זמנית. מקורה מניו אוליאנס ארה"ב והיא מכילה עשבי תיבול שונים (אורגנו, בזיליקום, טימין), פפריקה, גרגרי חרדל, זרעי כמון ו/או כוסברה, פלפל שחור ועוד. התבלין מתאים מאוד לתיבול כל סוגי הבשרים והעופות, דגים, תפוחי אדמה, אורז, מוקפצים, ירקות בתנור, פשטידות וגם לסלטים כמו סלט כרוב וסלק טרי.

מצרכים:
12 תפוחי אדמה בינוניים, שטופים (עם הקליפה)
3 כפות תבלין פילדלפיה של נפטון
1.5 כפיות פפריקה מתוקה של נפטון
1/2 כפית מלח
1/2 כפית פלפל שחור טחון של נפטון
2/3 כוס שמן זית
2 כפות מיונז איכותי
מי שאוהב יותר חריף: יוסיף 1/2 -1 כפית פפריקה חריפה של נפטון
אופן ההכנה:
לבשל את תפוחי האדמה במים רותחים ומומלחים עד שהם כמעט עשויים (בערך 10 דקות מרגע שהמים רותחים). על תפוחי האדמה להיות רכים אך לא רכים מדי. לסנן ולצנן מעט
לחתוך את תפוחי האדמה לרבעים או לטריזים
לערבב את כל התבלינים, השמן והמיונז, ולשים בתבנית תנור
להוסיף את תפוחי האדמה ולערבב בעדינות
לחמם תנור מראש, ל-250 מעלות
לשים את התבנית בתנור, להנמיך את האש ל-220 מעלות ולצלות את תפוחי האדמה כ-25 דקות, עד שהם קריספיים
פילה אמנון בתנור, בתיבול תערובת לתיבול פלפל לימון

לאוהבי טעם החמוץ-חריף: "תערובת לתיבול פלפל לימון" אופיינית לדרום אפריקה, והיא מתאימה למגוון מנות – החל בבשרים, עופות ודגים, וכלה בתוספות וסלטים.

מצרכים:
8 נתחי פילה אמנון
7 כפות מיץ לימון טרי
1/2 + 1 כפית מלח
3 – 4 כפות שמן זית
2 כפיות פלפל-לימון של נפטון
1/2 כפית שום גבישי של נפטון
1 כפית תבלין של פטרוזיליה מיובשת של נפטון
1 כפית של כוסברה מיובשת של נפטון
 אופן ההכנה:
להשרות את נתחי הדג במיץ לימון ו-1/2 כפית מלח
לערבב: שמן זית, תבלינים וכפית מלח
להבריש בנדיבות כל פילה בתערובת, ולהניח בתבנית מרופדת בנייר אפייה ומרוססת בשמן, כשהעור כלפי מטה. להניח מעל נייר אפייה, כך שיכסה את הפילטים באופן רופף
לחמם תנור מראש ל-180 מעלות. לצלות את הפילטים כ-13 דקות. להסיר את נייר האפייה ולצלות עוד 1- 2 דקות. אם יש צורך, לצלות עוד מספר דקות
"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.
קרדיט צילום תבלינים – אייל קרן
קרדיט צילום מנות –אתר pexels

יום שלישי, 17 במרץ 2020

"DENSITY KIDS" פיתוח ישראלי יחיד מסוגו בעולם תוסף סידן אמורפי באבקה לילדים....

חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל" משיקה בימים אילה פיתוח ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם-  תוסף סידן אמורפי באבקה, המסייע להתפתחות מיטבית של ילדים ונוער!

מחזק את המערכת החיסונית, מסייע בבניה תקינה וחיזוק העצמות, המפרקים והשיניים.
לפי סקר "התזונה הלאומי" 2016  של משרד הבריאות  78% מכלל בני הנוער בישראל אינם צורכים מספיק סידן, בהתאם להמלצות. מחסור במינרל בגוף הילד והמתבגר, בגילאי 4-18 בהם נבנית עיקר מסת השריר, העצם ומבנה השן שילוו אותו שנים ארוכות, עלולה להשפיע על בריאות ילדינו ואיכות חייהם, עם העלייה בתוחלת החיים.
סידן מגיל צעיר מאוד מאוד חשוב להתפתחות, ויש לו משמעות מכרעת להמשך החיים, עדיף כבר מגיל צעיר להתחיל לסגל מודעות לחשיבות הסידן בגופנו, ואצל ילדים ומתבגרים ברגע שמטעימים את זה בשגרה והם מבינים את החשיבות אז אפשר בהחלט לשפר להם את איכות החיים כשיהיו מבוגרים יותר, העידן הנוכחי הינו עידן של להספיק דברים, להיות הרבה ליד המחשבים, לאכול הרבה אוכל מתועש, החיים המהירים פוגעים גם בילדים ובנוער, לכן מאוד שמחתי שיש את הפתרון של הסידן האמורפי באבקה בטעם תפוז גם לדור הצעיר, אני נוטלת את קפליות הסידן האמורפי ומאוד מרוצה, בעיקר מכך שאני דואגת לשמירה על איכות חיים להמשך, כי מחסור בסידן גורם להרבה בעיות, הדללות עצם, שבירת עצמות, ועוד...

תוסף "DENSITY KIDS" (דנסיטי קידס) בטעם תפוז מתקתק, פותח בטכנולוגית "ננו" - המתקדמת כיום בעולם!  בזכות השימוש ב"ננו טכנולוגיה" התאפשר פיתוח תוסף המבוסס על חלקיקים בגודל זעיר, המסיסים פי 120 מתוספים מוכרים אחרים ובעלי יכולת ספיגה משופרת של פי 2-4.6 יותר, מתוספים המוצעים כיום על המדף.
השילוב של המבנה האמורפי הייחודי וחלקיקי הננו, יוצרים אפקט כפול-  זמינות ביולוגית גבוהה של הסידן והגעה יעילה לאברי המטרה, המקנים לתוסף אפקטיביות גבוהה בשימוש.
התוצאה:
- חיזוק המערכת החיסונית.
- סיוע בצבירת מסת עצם ובנית שלד ומפרקים חזקים יותר.
- סיוע בחיזוק וצמיחה של השניים, לבריאותן לאורך שנים.
- סיוע בפעילות תקינה של  הלב, מערכת העצבים וקרישת הדם.
- מסייע לבריאות והתפתחות טובה יותר.
 "DENSITY KIDS" מוצע באבקה בטעם תפוז, שילדים אוהבים!
התוסף מיועד לגילאי 4-18 ומוצע במנות אישיות, נוחות לשימוש ונשיאה מחיר מארז "DENSITY KIDS" הכולל 60 מנות של 150 מ"ג הוא 169 ש"ח לצרכן. המוצר כשר פרווה. לרכישה ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע. קו מידע 1700-70-9524.
 "DENSITY SPORT" הינו תוסף חדשני מסדרת "דנסיטי" המבוססת על מינרל הסידן האמורפי, פיתוח חברת הביו טכנולוגיה הישראלית "אמורפיקל". "אמורפיקל" הינה החברה הראשונה בעולם לפיתוח וייצור מינרל סידן אמורפי כתוסף,  עליו מתקימים בימים אילה מחקרים קליניים במרכזים רפואיים מובילים בארץ ובחו"ל. לחברה 121 פטנטים, מתוכם 39 רשומים והשאר 82 במספר, בבחינה.
סידן במעגלי החיים כתבה וערכה ד"ר ענת גרינשטיין נטורופתית  N.D ופסיכותרפיסטית יועצת מקצועית למותג "דנסיטי". מרצה במכללת וינגיט ומטפלת בקליניקה פרטית בקריית אונו 0543141882
כהורים אנו עדים לכך שילדנו אינם נחשפים למגוון רב של מזונות.  התזונה שלהם לרוב  מבוססת על מזון שמכיל הרבה מאוד סוכרים, ושומנים (חטיפים, עוגות,  מיצים ממותקים). מזון שמכיל ג'אנק פוד החסר בוויטמינים ומינרלים.
מהיכן מתחיל האנטי הזה לאוכל בריא, מהיכן מתחילים ההרגלים באכילה בריאה ?
הרגלי האכילה מתחילים עוד בשלב ההנקה. אנו כהורים אמורים לשמש מודל לילד בכל ההיבטים . החל מהשלבים הראשוניים בו תינוק שבוכה מבין שהוריו מאכילים אותו גם שכואב לו, שעצוב לו, שהוא זקוק לחום ואהבה . הוא גדל להבין שבכל מצב רגשי האוכל הופך למנחם. שהאוכל הוא פיצוי על שעמום, כאב, עצבות ,בדידות ושעמום. גם בשלב מאוחר יותר שהכל סב בבית סביב אוכל "אוכל כאהבה" הילד ממשיך להבין שהוא ממלא את הריקנות שבתוכו באוכל במקום משחק, חברים ועוד. ילד שחשוף מגיל צעיר לאכילה לא מאוזנת ,לכמות גדולה של אוכל, למזונות שפחות מיטיבים עימו יכול להגיע לחסרים של ויטמינים ומינרלים.
אמרו כן ...
הרגלי האכילה בזמנים קבועים.
אכילה סביב שולחן, אכילה משפחתית.
לארוחת בוקר היא ארוחה חשובה ועל כן אין לוותר עליה.
ההורים מהווים מודל לחיקוי.
לאכילה בזמנים קבועים ורק סביב שולחן .
לשיתוף ילדים בהכנת המזון בהתאם ליכולותיהם ולגילם.
לשיתוף ילדים ברשימת הקניות השבועיות ולבחירת המזונות בסופר.
לחשיפת הילד למזון מגוון ולאלטרנטיבות שונות של הכנתו.
לחשיפת הילדים לטעמים כדי לסייע בפיתוח חוש הטעם, בכדי לצמצם את התמכרותם לסוכרים.
להכנסת מזון חדש ולא מוכר בכל שבוע.
לצבעוניות במזון - להכניס שפע של צבעים מירקות ופירות  בשילוב הארוחה או בין הארוחות.
להנחה של ירקות חתוכים ופירות במטבח. כך שהילד יכול לגשת ולקחת בין הארוחות.
לחשיפת הילד למרקמים שונים .
לאפשר לילד לאכול נשנוש אחד ביום שתבחרו יחדיו.
להסביר לילד בהתאם לגילו את הרציונל מאחורי אכילת מזון בריא. הסבר ברוב המקרים יכול לסייע להבנה בבחירת המזון. 
מגוון רב של מזונות כך נוכל לספק לגוף מגוון של ויטמינים ומינרלים שיסייעו בהתפתחות תקינה של הגוף והמוח.
להניח את "הנשנושים" על השיש שילד יהיה חשוף אליו וידע שהוא יכול לקחת .
אמרו לא ...
לא לתת לילד לאכול או להאכיל אותו סביב פעילות כמו צפייה בטלוויזיה, משחק או כל פעילות אחרת.
לא להבטיח לילד פיצוי לאחר ארוחה כפרס מנחם.
לא להכריח את הילד לסיים את כל האוכל בצלחת.
לא להכריח לאכול מזון שאינו רוצה.
לא להעמיס על הצלחת כמות גדולה.
לא להגיד לילד "אתה אוכל הרבה " או "אתה צריך לרדת במשקל".
לא להחביא ממתקים ולאסור על ילד לאכול.
לא להכניס את האויב הבייתה .
להשתדל כמה שאפשר לא לחשוף ילדים לאוכל מוכן, כיוון שלאחר מכן הם יתקשו לאכול אוכל ביתי.
הימנעות משתייה ממותקת ושתיית דייאט. (חומרים משמרים וצבעי מאכל)
לא למנוע לחלוטין מילד "נשנושים" בין הארוחות . רק דאגו שהם יהיו בריאים נטולי שומן טראס ושומן רווי ומופחתים במלח.
רצוי כמה שפחות לחשוף ילדים לקופאין המצוי בקקאו, שוקולד, תה שחור, קולה. (התמכרות לקופאין ועוררות מערכת העצבים)
לא לקורנפלקס או פרוסת שוקולד לארוחת בוקר, מכילים הרבה סוכרים ויביאו את הילד להיפוגליקמיה (חוסר שקט, חוסר ריכוז ועצבנות).
לא להפעיל לחץ על הילד או ניסיון לשדל אותו לאכול מאכלים חדשים ולא מוכרים.  לרוב הילד יסרב לטעום או יפתח רגשות שליליים מראש.
גם אם ילד לא רוצה/אוהב מזון מסוים זה לא אומר שאי אפשר לתת לו בשלב מאוחר יותר.
ככל שילד יגלה את הטעם המתוק בשלב מאוחר יותר כך יסכים להיחשף למגוון טעמים.
לא לאכול ארוחות ליליות .
לא להפוך ג`אנק פוד למזון עיקרי.
להימנע ממזון מטוגן (צ'יפס, פלאפל, חציל מטוגן, בשר מטוגן וכד').
להימנע מרטבים שמנים וממיונז (להעדיף רסק עגבניות, קטשופ, שמן זית כתית, חומץ טבעי, מיונז טבעי ורוטב סויה).
להימנע מהמלחה ומחטיפים מלוחים, הם מעלים לחץ דם דבר הפוגע בתפקוד כלי דם, בלב ובמוח. להמעיט בקינוחים ובאכילת ממתקים: שוקולד חלב, סוכריות, גלידות וכד'.
אחד המינרלים המשמעותיים ביותר בגופנו ובעיקר בקרב ילדים ובני נוער הוא סידן.
סקר "משרד הבריאות והתזונה  הלאומי" מצא שרק 22.5% מכלל התלמידים בחטיבת ביניים ובתיכון צורכים סידן בהתאם להמלצות.
הספיגה מהמזון בגיל הינקות מגיע ל - 60% אולם במהלך ועד גיל ההתבגרות הספיגה מגיעה ל 25%-35% וככל שאנו מתבגרים היא מתמעטת.
כיוון שכך המצב, ילדים ובני נוער יזדקקו לתוספי סידן במידה ואינם מספקים זאת מהמזון או במידה והספיגה אינה טובה.
בתקופת ההתבגרות תקופת זו מתחילה אצל בנות בגיל 12-10 ואצל בנים בגיל 14-13 מתרחשים תהליכים מואצים של גדילה, שינויים תכופים במשקל ובעיצוב הגוף. לכן, צריכת סידן בתקופה זו חיונית להמשך התפתחות בניית העצם, לסיוע להשגת צפיפות עצם מרבית ולהפחתת אחוזי השומן בגוף.
בשל העובדה שבני נוער מצויים שעות רבות מחוץ לבית קיים פיתוי גדול יותר בצריכת מזונות העשירים בשומנים ובסוכרים, חטיפים ארוזים, מיצים ומשקאות קלים, קמח לבן, ופלים, עוגות ועוגיות מלח ותוספי מזון, אשר ערכם התזונתי של מזונות אלה נמוך. ישנם גורמים רבים משפיעים על בחירת המזון של מתבגרים, הרגלי אכילה משפחתיים, הרגלי אכילה כבילוי מחוץ לבית  עם חברים. חשיפה לפרסומות ותכנים שונים באמצעי תקשורת. גיל ההתבגרות הוא הזמן הקריטי לבניית מערכת שלד תקינה, זהו הזמן בו מצטברת רוב כמות הסידן הדרושה. אצל בנות, 95% מהכמות הסופית של מסת העצם נקבעת עד גיל 17 ו-99% ממנה עד גיל 27! גיל ההתבגרות הוא  מעין "חלון הזדמנויות" למקסם את  מסת העצם לשיא צפיפותה.
בתקופת השירות הצבאי, בשל פעילות גופנית רבה ומאומצת. מחסור בסידן,  עשוי להוביל לשברי מאמץ בקרב חיילים ביחידות קרביות.
תפקידי הסידן
עצמות - הסידן הינו מינרל החשוב לבניית העצם הגדלה. הבעיה השכיחה ביותר כתוצאה מחסר בסידן היא רככת. עד גיל 20  מתרחשת בניית מסת העצם לרמת מקסימלית. ככל שבניית העצם תהייה טובה יותר היא תקטין בעתיד את הסיכון לאוסטאופורוזיס.
מערכת החיסון - אנו עדים לכך שילדים בשנותיהם הראשונות חולים לעתים קרובות בעיקר במחלות של מערכת הנשימה,  אלרגיות, אטופיק דרמטיטיס ועוד .סידן הינו מינרל שיכול לסייע בחיזוק מערכת החיסונית בקרב ילדים.
השמנה- סידן מווסת את קצב שריפת השומנים על כן ,הוא נחשב כאחד הגורמים המגנים מפני תופעת ההשמנה בקרב ילדים.
נדודי שינה - חסר עלול להביא לנדודי שינה במחזור השינה בקרב ילדים.
שיניים - ריבוי עששת ועיכוב בצמיחת שיניים קבועות. 
בנוסף חסר בסידן עשוי להביא לבעיות נוירולוגיות , ריבוי בשברי מאמץ, בעיה בכווץ שרירי השלד והלב.
מדוע חסר לנו סידן ?
חוסר חומציות בקיבה פוגעת בספיגתו.( לחץ, חסר באבץ, אי סבילות למזון , חיידק הליקובקטר פילורי. 
סוכרים ושומנים הנצרכים בכמות מוגברת נקשרים אל הסידן ומונעים את ספיגתו.
עודף זרחן המצוי במזונות מן החי משבש את ספיגת הסידן . זרחן הינו חומצי ואילו סידן הינו בסיסי. כשהיחס מופר יש בעיה בספיגתו.
אלכוהול, קופאין, עודף נתרן יפריעו לספיגתו.
חסר בוויטמין D  -ויטמין המסייע לספיגת הסידן . חסר בחשיפה לשמש, מקדמי הגנה ובעיות עיכול וספיגה )
מזונות בעלי אינדקס גליקמי גבוה -מצוי לרוב בפחמימות פשוטות.
חסר פעילות גופנית.
הספיגה מהמזון בגיל הינקות מגיע ל – 60% אולם במהלך גיל ההתבגרות הספיגה מגיעה ל 25%-35% וככל שאנו מתבגרים היא מתמעטת.
סקר "משרד הבריאות והתזונה  הלאומי" של משרד הבריאות מצא שרק 22.5% מכלל התלמידים בחטיבת ביניים ובתיכון צורכים סידן בהתאם להמלצות
סידן נמצא במזונות מן הצומח והחי אולם ספיגתו גדולה יותר במזונות מן הצומח וזאת בשל רמתו הנמוכו של הזרחן לעומת מזונות מן החי.
מקורות ירקות ירוקים, אגוזים,טחינה ,שקדים,ממרח שקדים, פירות יבשים
קצובה יומית לילדים ובני נוער הם בין 1000-1300
כיוון שאחוז גבוה מהילדים לא אוכל מספיק אם בכלל מוצרים המכילים סידן יש להוסיף תוספי תזונה המכילים סידן. המומלץ ביותר הוא הסידן האמורפי באבקה לילדים ובני נוער.
כתבה וערכה ד"ר ענת גרינשטיין נטורופתית  N.D ופסיכותרפיסטית . מרצה במכללת וינגיט ומטפלת בקליניקה פרטית בקריית אונו 0543141882

X"וטיקס" טיפות האוזניים של FLORIS מבוססות רכיבים טבעיים 3 סיבות טובות להקלה באוזניים

טיפה אחת מ X"וטיקס" (אוטיקס) טיפות האוזניים פיתוח חברת "FLORIS"  - מסייעת לטיפול במקרים של זיהום , דלקת, באלחוש הכאב ובמניעת הצטברות שעוות אוזניים!
בימים אלו חשוב מאוד לדאוג לבריאותנו ולהצטייד על כל צרה שלא תגיע, דלקות אוזניים נפוצות  מאד בגיל צעיר ושכיחות גם בקרב בוגרים, הסיבות מגוונות החל מהצטברות נוזלים, זיהום, הפרשת והצטברות שעווה מוגברת לאורך זמן ועוד, טיפות האזניים אוטיקס של חברת פלוריש יכולות לתת מענה לכאבי אוזניים, בעבר סבלתי מכאב אוזניים וזהו כאב ממש בלתי נסבל, מאז אני מקפידה שתהייה לי בקופסת העזרה הראשונה תשובה לכאבי אוזניים שפשוט מפתיעים בלי הודעה מראש, מנסיון אני מאוד ממליצה על טיפות האוזניים  X"וטיקס , מאוד כדאי לשמור לכל צרה שעלולה להגיע, וטוב שהטיפות יהיו בבית.
 
X"וטיקס" - טיפות אוזניים המבוססות על שמנים צמחיים   שמן זית, שמן עץ התה, שמן גרניום
ועוד רכיבים טבעיים המציעים יחד בטיפה אחת  מענה לבעיות נפוצות
-  X"וטיקס" מכיל שמנים צמחיים המסייעים בהמסת השעווה וסילוקה ויוצרים מעטה מגן ומלחך בפנים האוזן.
- X"וטיקס" עוזר להקל על כאבי אוזניים באמצעות רכיבים מאלחשים ואנטי דלקתיים.
- X"וטיקס" מסייע בטיפול בדלקות באמצעות שמנים אתריים עם פעילות אנטי פטרייתית ואנטי זיהומיים. 
 
טיפות X"וטיקס", מיועדות לשמירת היגיינת האוזן והסרת שעווה מוגברת ויכולות לסייע בטיפול במצבי דלקת.
הטיפות מתאימות לכל בני המשפחה - מגיל 3 ומעלה, לשחיינים ולעוסקים בספורט, לאוכלוסיה הבוגרת ולכל המעוניין לשמור על היגיינת האוזן ובריאותה.
הוראות שימוש: 3-4 טיפות בכל אוזן, עד 3 פעמים ביום למשך 2-3 ימים.
אוטיקס הוא אבזר רפואי . יש להעיין בעלון המצורף לאריזה לפני השימוש . יש להרחיק מהישג ידם של ילדים.
את טיפות אוזניים X"וטיקס" ניתן לרכוש בבתי המרקחת והפארמים. תכולה- 15 מ"ל, במחיר: 29.90 ש"ח.
אחסנה במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז.
פרטים נוספים - www.floris.co.il
או בקו יעוץ והדרכה 

יום שני, 16 במרץ 2020

לכבוד חג הפסח, חברת "ליפסקי" משיקה את "סל גל" – ארגונית ניידת ופרקטית עם סלסלות מרווחות...

לכבוד חג הפסח, משיקה חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור כחול-לבן של מוצרי פלסטיק, אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט דקורטיביים, את "סל גל" – ארגונית ניידת הכוללת יחידות של סלסלות מרווחות מפלסטיק קשיח ואיכותי, הארגונית הפרקטית מתאימה למגוון שימושים בבית, במרפסת ובחצר.

חג פסח מתקרב והרבה מאיתנו נמצאים בעת הזו בבתים, לכן זוהי הזדמנות מצויינת לעשות סדר וארגון מחודש בבית, לתפוס פינות שונות בבית ולארגן חפצים, מסמכים, משחקים, ועוד, כדאי גם לשתף את הילדים ובכך לייצור זמן איכות,הארגונית הניידת שחברת ליפסקי משיקה בימים אלו, בהחלט חיונית ונהדרת בכל בית או משרד, חברת ליפסקי פיתחה ארגונית ניידת איכותית ומאוד פרקטית, מאוד אהבתי את העיצוב ואת נוחות השימוש, אני אחסנתי שם, צמר, רקמות ועוד יצירות אומנות, בהחלט סלסלות מרווחות ומאוד נוחות לאחסון ולשימוש.

"סל גל" מוצע ב- 2 גדלים: 3 קומות ו-4 קומות. הסלסלות מעוצבות כך שחלקן הקדמי פתוח במרכזן – מה שמאפשר שליפה והחזרה נוחים של האביזרים והפריטים המאוחסנים בהן.  

ליחידה התחתונה בארגונית אפשר לחבר 4 גלגלים (כלולים) - לניוד נוח. הסלסלות מורכבות זו על גבי זו בקלות ואפשר להפרידן בנוחות ובמהירות לצורך סידור, ניקוי ועוד. 
הארגונית, אשר עשויה מפלסטיק איכותי תוצרת ישראל, מעולה לארגון נוח ושימושי:
במטבח – לארגון הירקות (תפוחי אדמה, דלורית, בטטות, בצל, שום ועוד) והפירות (אבוקדו, תפוז, בננות, קלמנטינות ועוד)
בחדר האמבט – לארגון וסידור של מגוון פריטים: סבונים, בקבוקי שמפו, קצף גילוח, דאודורנט, מגבונים ועוד...

במזווה – לארגון נוח של קופסאות שימורים, קמח, סוכר, אורז, פסטה וכדומה
בחדר או בפינת השירות - לארגון נוח של אביזרים וחומרי ניקוי למדיח, למכונת הכביסה ולמייבש
בחדר הילדים – לארגון וסידור נוח של משחקי קופסה, קוביות משחק, בובות ועוד

במרפסת או בחצר – לסידור נוח של פריטים לטיפול בעציצים (למשל משפך) ובכביסה (למשל אטבים)
בחדר העבודה – לארגון ציוד משרדי
הארגונית החדשה מצטרפת למגוון מוצרי "ליפסקי" האיכותיים, בהם: "מברשת הקסם" – מברשת אסלה עם פטנט של ליפסקי, המאפשר להכניס לידית עצמה את חומר הניקוי!; פחי אשפה למטבח ולשירותים; סלסלות אחסון בגדלים שונים; שידת מגירות; סלי כביסה במגוון גדלים ועיצובים - כולל סל כביסה מתקפל, ועוד.
צבע: לבן אייבורי.
מחירים: "סל גל" 3 יחידות/קומות (רוחב 26.5 ס"מ, עומק 36.5 ס"מ, גובה 72 ס"מ): 59 – 79 ש"ח.

"סל גל" 4 יחידות/קומות (רוחב 26.5 ס"מ, עומק 36.5 ס"מ, גובה 96 ס"מ): 69 - 89 ש"ח.
להשיג ברשתות הום סנטר, אייס, חנויות מובחרות ברחבי הארץ ודרך האתרים שלהם.

יום ראשון, 15 במרץ 2020

לכבוד חג הפסח, השיק סטודיו "אהבה קטנה" קולקציה מקסימה של מתנות אביביות ומשמחות עם אמירה אישית..

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לחג הפסח קולקציה מקסימה של מתנות מיוחדות, משמחות ואביביות עם אמירה אישית, שכיף לתת ולקבל,  אפשר גם לשמח את המשפחה והחברים במשלוח ישיר לביתם.


אני מאוד אוהבת את העיצובים הייחודיים של סטודיו אהבה קטנה, ובימים אלו שחג פסח מתקרב, זהו זמן נהדר לפנק את האנשים היקרים לליבנו ולהזמין להם מתנה מיוחדת ומקורית לכבוד פסח והמתנות באתר מאוד מגוונות והמחירים נוחים, חג פסח מגיע פעם בשנה והוא גם מבשר על תחילת האביב והזדמנות לחגוג עם המשפחה ולהנות ביחד, אני באופן אישי כבר חושבת על מתנות לחג ובהחלט ממליצה לכם מאוד להכנס לאתר של סטודיו אהבה קטנה, אתם תאהבו את מה שתראו , ומהנסיון שלי הם מדהימים, והכל נעשה שם מאהבה.
חג שמח!
קולקציית החג כוללת:

מעמד מתכת איכותי למצות: קומקפטי ונוח, מתאים לאריזת מצות אחת. מידות 12 * 20 ס"מ. גימור מטאלי מט עם הדפסה איכותית הנשארת לאורך שנים. מחיר: 38 ש"ח.

קופסת ליל שימורים לפסח: קופסת שימורים מעוצבת שעליה הדפסה על ויניל איכותי ועמיד. בקופסה מתחבאות סוכריות שוקולד חלב ממולא, כשר לפסח. קוטר 8 ס"מ וגובה 3.5 ס"מ, עם פותחן מובנה. מחיר: 24 ש"ח.

ציפית לכרית בעיצוב משפחתי אישי: השנה יהיו לכולם כריות מעוצבות להסב עליהן כבני מלכים, כמצוות החג. הציפית לבנה, בגודל 50 ס"מ * 70 ס"מ (מתאימה לכרית סטנדרטית). ההדפסה איכותית ועמידה לאורך שנים. מחיר כרית: 35 ש"ח, 4 כריות – 100 ש"ח.

מגבת מטבח מעוצבת לליל הסדר: מגבת מעוצבת ואיכותית, מתאימה לסימני הסדר. עשויה 100% בד מכותנה סופגת ונעימה, שיישאר כזה גם בשנים הבאות. מידות 33 ס"מ * 54 ס"מ. מחיר: 35 ש"ח.

ספר מתכונים אישי למתכוני פסח: 80 עמודים מנייר 120 גרם. כריכה רכה ועמידה בפני רטיבות. גודל הדף 5A. מחיר: 38 ש"ח.

קופסת מתכת מעוצבת למצות: אריזת מתכת בעיצוב וינטג' עם הדפסה מעוצבת על ויניל איכותי ועמיד. הקופסה אטומה היטב ומתאימה לשמירה על פריכות ושלמות המצות. מידות 21 ס"מ על 21 ס"מ. מחיר: 47 ש"ח.

תחתית לכוס: אביבית ופרחונית. לכל תחתית אפשר להוסיף שם שונה. מחיר: 14 ש"ח.
סט מדבקות מעוצבות לסימון "כשר לפסח" ו"חמץ" בארונות המטבח: להתמצאות נוחה, מהירה ומעוצבת במטבח. במוצאי החג מסירים בקלות את המדבקות - בלי להשאיר סימנים. מדבקות ויניל מלבניות בגודל 2 ס"מ * 4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. גיליון בגודל  18.5 ס"מ * 13 ס"מ. מכיל 15 מדבקות "חמץ" ו- 9 מדבקות "כשר לפסח". מחיר: 10 ש"ח.

קופסת אגוזים עם אגוזי מלך: בגימור וינטג'. קופסת מתכת גלילית ומעוצבת בקוטר 6 ס"מ ובגובה 10 ס"מ. מדבקת ויניל איכותית ועמידה. הקופסה מכילה אגוזי מלך. מחיר: 22 ש"ח.

זרעי אביב בקופסת פח מעוצבת: עציץ מעוצב עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי – לחג אביב שמח ומלא פריחה והתחדשות. העציץ שוכן באריזה בהשראת קופסת שימורים. קוטר 9 ס"מ וגובה 8.5 ס"מ, הקופסה מכילה אדמה מדושנת וזרעים. מחיר: 46 ש"ח.
משחקים בנושא החג, בקופסאות מתכת מעוצבות וקומפקטיות: "שתיים מי יודע?" משחק זיכרון הכולל 17 זוגות כרטיסי משחק איכותיים ; "ארבע מי יודע?" משחק רביעיות הכולל 11 רביעיות קלפים איכותיים. מחיר: 35 ש"ח.

מארזי מתנה חגיגיים ומיוחדים, המשלבים מגוון מוצרים:ספר מתכונים ומגבת מטבח (73 ש"ח) ; קופסת מצות, ספר מתכונים, קופסת אגוזים, משחק ומגבת מטבח (167 ש"ח) ; מעמד למצות, קופסת אגוזים ועציץ בפחית או מגבת (95 ש"ח) ; ספר מתכונים, קופסת אגוזים ומגבת (95 ש"ח).
את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
 קרדיט צילום – סטודיו אהבה קטנה


יום שבת, 14 במרץ 2020

יצרנית המשחקים הישראלית "תילתן", מציעה לחג הפסח ולחול המועד משחקי "דומינו משולשים" ...

יצרנית המשחקים הישראלית "תילתן" (משנת 1995), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה, מתמטיקה וגאומטריה מקוריים לילדים, מציעה לחג הפסח ולחול ה מועד משחקי "דומינו משולשים" – המסייעים לרכוש מיומנויות מתמטיות בדרך של משחק והנאה!
המשחקים, מסדרת "מתמטי-קל", כוללים שני משחקים:

"דומינו משולשים עד 12" ו-"דומינו משולשים עד 20",המשחקים מכילים אריחי דומינו משולשים (במקום המלבניים המוכרים), כך שהם מאפשרים משחק רב כיווני.  
משחקי הדומינו פותחו במטרה להנגיש ולקרב חשבון בסיסי לכל ילד וילדה, ללא חשש או רתיעה. התאמת המשולשים זה לזה נעשית בשלושה כיוונים ובכמה דרכים: התאמת המספר לכמות הפריטים, התאמת מספר לפתרון תרגיל, חיבור או חיסור סך הנקודות שעל גבי הקוביות המאוירות שבמשולשים, התאמת כמות הפריטים לפתרון התרגיל, ועוד.

המשחקים מעודדים תרגול של פעולות חשבון מגוונות (עד 12, או עד 20), זריזות מחשבה, ראייה חזותית ומרחבית, מהירות תגובה, זריזות ידיים ויכולות מוטוריות. אפשר לשחק בדומינו בכמה רמות. כל משחק מיועד לקבוצת גיל צעירה שונה.

בימים אלו לפני חופשת פסח ומשבר הקורונה אין ספק שמאוד כיף להעסיק את הילדים ולבלות במחיצתם שעות של חוויות ומשחקים, משחק הדומינו משולשים הינו משחק מאוד כיפי ילדים ומבוגרים אוהבים לשחק בדומינו, והאפשרות שניתנת פה להתאמן בחשבון בדרך נעימה ומקורית בהחלט יכולה לגרום לילדים בגן להתחיל להתאמן לקראת בית הספר, משחק מאוד מומלץ לקנייה לילדים, וגם כקנייה כמתנה לפסח, בהחלט יתרום לילדים.
המשחקים מוצעים באריזה נוחה וקומפקטית, המתאימה גם לטיולים, לפיקניקים ולמפגש משפחתי או חברי עם ילדים, כמו כל דומינו, גם דומינו משולשים הם משחקים חברתיים ותחרותיים.
בכל משחק: 30 משולשי דומינו העשויים מקרטון עבה וקשיח, בגודל נוח לאחיזה.
מתאים ל-4-1 שחקנים, מגיל 4 שנים (דומינו משולשים עד 12) ומגיל 6 שנים (דומינו משולשים עד 20).
מחיר: 35 ש"ח.
לרכישה ולמידע נוסף: אתר תילתן - https://www.tiltan.com/.
את המשלוח ניתן לשלוח לבית המזמין או לשמח מישהו, במשלוח ישיר לביתו.
חברת "תילתן – ערכות למידה" (משנת 1995), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק משחקי חשיבה ועזרי למידה לילדים בתחומי המתמטיקה, הגאומטריה, המדעים ועוד. המשחקים פותחו במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים למידה תוך כדי התנסות ומשחק מהנים. המשחקים זוכים להצלחה בישראל, גרמניה, שווייץ ועוד, והם נרכשים בידי גורמי חינוך שונים.
קרדיט צילום: חברת תילתן

יצרנית דגני הבוקר Nature’s Path מציגה: סדרת דגני בוקר אורגניים ללא שאריות חומרי הדברה...

מחקרים רבים מראים כי ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר במהלך היום, מכיוון שהיא מסייעת לשיפור יכולת החשיבה, הלמידה והזיכרון. ארוחה הכוללת דגני בוקר היא פעמים רבות האפשרות הזמינה והקלה ביותר עבורנו, אך איזה דגני בוקר לבחור מתוך השפע המוצג על המדפים? הנה כמה נתונים שעשויים לסייע לבחירה נכונה.

כבר שנים רבות שארוחת הבוקר שלי מכילה דגנים, מעבר לכך שמאוד נוח למלא קערת דגנים ולאכול, אני מקבלת אנרגיה נהדרת למשך היום, חשוב לי מאוד לאכול דגנים מועשרים בסיבים תזונתיים ואכותיים ללא כמויות סוכר, אני מאוד אוהבת את דגני הבוקר של חברת דגנים אורגניים, ללא שאריות חומרי הדברה, וללא רכיבים מהונדסים גנטית *1% מהרווחים נתרם לרווחתן של חיות בר,

קיבלתי להתנסות את הריטאג' מולטיגריין – פתיתים מתערובת עתירת דגנים – חיטה, חיטת קמוט, שעורה, כוסמין, שיבולת שועל, דוחן וקינואה, מאוד אהבתי את ההרכב שיש בדגנים, בהחלט ארוחת בוקר משובחת ומזינה ואיכותית.

הרצון לבחור אוכל בריא הוא לעיתים משימה מבלבלת למדי,על גבי האריזות של מוצרי מזון רבים מתנוססות מילים כגון "דגנים מלאים", "רכיבים טבעיים בלבד", "מועשר בסיבים". אך האם כל אלו אכן מבטיחים מוצרים בריאים? אם הם לא מאושרים כאורגניים, לאו דווקא.

למה אורגני? בשנים האחרונות, נעשה שימוש רב בהנדסה גנטית בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, כדי לפתח זנים של חיטה, תירס, סויה, אורז, שיבולת שועל וכן סלק סוכר (ממנו מופק רוב הסוכר הלבן), שיהיו עמידים יותר מפני מזיקים. אך הכנת הזרעים המהונדסים גנטית, גידול הצמחים מזרעים אלה, דישון הצמחים, אחסון הצמחים לאחר הקצירה – כל אלו מחייבים שימוש בדשנים פטרוכימיקלים ובחומרים סינתטיים נוספים. חלק מחומרים כימיים אלה נשארים ברכיבים שמשמשים להכנת מוצרי המזון וכן באדמה ומשם מגיעים למי התהום. במוצרים אורגניים אין רכיבים מהונדסים גנטית ואין שאריות של חומרי הדברה רעילים.

מיום היוסדה, נייטשר'ס פאת' הציבה לעצמה כמטרה עיקרית ייצור של דגני בוקר נקיים והייתה החברה הראשונה בארה"ב שקיבלה אישור אורגני מה-USDA (מחלקת החקלאות של ארה"ב) עבור דגני הבוקר שלה. מאז ועד היום היא עובדת יד ביד עם החקלאים, מתוך הבנה עמוקה של חשיבות הדאגה לשמירה על איכות חומרי הגלם, כמו גם איכות האדמה, כדי שכדור הארץ יהיה בריא וכדי לתרום לבריאות כולנו. נייטשר'ס פאת' פועלת כדי להבטיח שכל השרשרת תהיה אורגנית - משלב זריעת הזרעים, דרך הטיפול באדמה ועד לשיטות הייצור של דגני הבוקר. 

שרשרת אורגנית זו מבטיחה שדגני הבוקר של נייטשר'ס פאת' יהיו נקיים מרכיבים מהונדסים גנטית, משאריות חומרי הדברה, מצבעי מאכל מלאכותיים ומחומרים משמרים.

בסדרת דגני הבוקר האורגניים המיועדת למבוגרים – אבל לא רק - תמצאו:

הריטאג' מולטיגריין – פתיתים מתערובת עתירת דגנים – חיטה, חיטת קמוט, שעורה, כוסמין, שיבולת שועל, דוחן וקינואה
סנרייז קראנץ' מייפל – תירס, אורז, אורז, פשתן קינואה, כוסמת ואמרנט עם סירופ מייפל
הול או'ס – עיגולי תירס ואורז מלאים
האניד קורן פלייקס – פתיתי תירס עם דבש
אופטימום פאוור – פתיתי דגנים בתוספת פשתן, אוכמניות וקינמון
סמארט בראן – פתיתים עשירים בפסיליום וסובין שיבולת שועל המכילים 42% סיבים תזונתיים
סדרת דגני הבוקר מהווים מקור מצויין לחלבון ולסיבים תזונתיים, והם מאוד טעימים. הסדרה בעלת אישור ופיקוח אורגני והיא כשרה.
מחיר מומלץ לצרכן 22.90-28.50 ₪.
ניתן להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.
קרדיט צילוום: הדס ניצן

יום חמישי, 12 במרץ 2020

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה: סדרת פסטות אורגניות מעדשים אדומות, אפונה, אורז מלא וכוסמת ...

חברת השדה מוצרים אורגניים משיקה סדרה חדשה של פסטות אורגניות והפעם פסטות מיוצרות מקמחי קטניות, אורז מלא וכוסמת, ולא מקמח חיטה.

קרדיט צילום: הדס ניצן
בשנה האחרונה התחלתי לאכול פסטות עם פחות קמח לבן, החידוש של חברת השדה עם פסטות ייחודיות שאינן מכילות קמח חיטה ממש מוצא חן בעיניי, זה מאפשר גיוון יותר בריא עם ערכים תזונתיים גבוהים, קטניות, עדשים,אפונה,כוסמת, ואורז מלא בהחלט מאוד תורמים לתזונה ומגוונים את האפשרויות של המזון אצלי בבית,

אין ספק שהכל מתחיל במודעות יותר גבוהה והבנה שבכוחנו לעשות את השינוי הדרוש ולהתחיל לצרוך מזון , עשיר בחלבון, נטול גלוטן, ועשיר בסיבים תזונתיים, וגם מאוד חשוב שסדרת הפסטות האורגניות גם מאוד מאוד טעימה, ואפשר לשלב אותה עם מגוון רטבים, ותוספת עשירה של ירקות, פטריות כל מה שחשקה נפשכם.
בסדרה:
ספגטי 100% עדשים אדומות
ספגטי וטורטליוני 100% כוסמת
פוזילי 100% אפונה ירוקה
פנה 100% אורז מלא
יתרונות הפסטות הם רבים. זמן בישול הפסטות קצר ביחס לזמן בישול קטניות, אך הפסטות מכילות את כל הערכים התזונתיים של המרכיב היחידי בכל אחת מהן, קרי כמות נכבדת של חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו.
הפסטות מאוד טעימות ומשתלבות מצויין עם מגוון רטבים, ומהוות דרך קלה לתת לילדים התנסות ראשונה עם עדשים, אפונה ועוד, הפסטות נטולות גלוטן באופן טבעי, ולכן מתאימות גם לצליאקים ולנמנעים מגלוטן. מכיוון שהן אורגניות, הפסטות אינן מכילות שאריות חומרי הדברה או רכיבים מהונדסים גנטית, ומקור הצבעים היפים שלהן הוא מהרכיבים הטבעיים שלהם (ראו את הצבע הנהדר של ספגטי עדשים אדומות לדוגמה).
מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪ ליחידה
ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999.  החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.
למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה:
https://ha-sade.com
פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@

יום רביעי, 11 במרץ 2020

טיפוח ויופי בשביל החיים - "פור לה וידה"....

בימים אלה חוגג המרכז לטיפולי אסתטיקה "פור לה וידה" אשר בעיר רמת גן, 10 שנים של עשיה, של יופי וטיפוח ושל העצמה נשית,כל אישה בכל גיל ובכל שעה רוצה להיות יפה.

להיות יפה פירושו להיות מטופחת מכף רגל עד ראש. אין קיצורי דרך ולהגיע לתוצאות הטובות הדרך מחייבות השקעה. ולא רק, כי חשוב לוודא שאת הטיפולים יש לעבור אצל מישהי מקצועית, בעלת ידע וניסיון שצברה במשך השנים, שיודעת ומכירה את כל רזי היופי, אין ספק שטיפוח ויופי חשובים בכל גיל ונותנים הרגשה טובה ואנרגיה חיובית, כשהגעתי למאכז לטיפולי אסתטיקה "פור לה וידה", הבנתי שזהו מקום נהדר כדי להתפנק בו ולקבל טיפולי יופי, אין ספק כשיש מקצועיות עם אנרגיה חיובית והעצמה אישית השמיים הם הגבול.
על המעצמה הזו אחראית אביטל מאירי, קוסמטיקאית מדופלמת מזה 26 שנה ואוטוריטה בתחום, שנים רבות היא עבדה בחברות הקוסמטיקה מובילות בישראל ורכשה ניסיון וידע רב, לפני כעשור החליטה לפתוח מקום משלה, וזאת ממקום של שליחות לעולם, כך היא מרגישה בוקר בוקר כשהיא מגיעה לעבודה שהתפקיד שלה בעולם הזה הוא לעזור, להעניק ולפרגן לנשים מתוך אהבה וכבוד למקצוע, אביטל המאירי היא הכוהנת של עולם הטיפוח והקוסמטיקה, ומאסטרית מובילה בתחום, חשתי שאביטל אוהבת מאוד את מה שהיא עושה ומבחינתה המרכז טיפוח שלה הוא עולם ומלואו.

בלב העיר רמת גן שוכן המרכז לטיפולי האסתטיקה של אביטל "פור לה וידה". כשמו כן הוא, עבור החיים, ובעיקר החיים היפים. הקליניקה מעוצבת בצבעי הלבן, תוך הקפדה על חלוקה אזורית של כל תחום טיפול ועל ניקיון בוהק. חדרים מיוחדים לטיפולי האסתטיקה והאנטי-אייג'ינג, הזרקות וטיפולי פנים, אזור לטיפול ועיצוב השיער, חדר למכונת השיזוף, תחום מיוחד מחלקת מניקור פדיקור, הסרות שיער ועוד.

אם גם את מבקשת להיות יפה ומטופחת תמיד, "פור לה וידה" הוא המקום המקצועי והנכון בו תוכלי תחת קורת גג אחת למצוא את כל הטיפולים הדרושים. מיד לכשתגיעי תקבל אותך אביטל שהיא הפנים היפות של המקום, מטופחת, מאופרת בעדינות, לבושה באלגנטיות וקשובה לכל אחת. עבורה שיתוף פעולה עם הלקוחה הוא התהליך הנכון. הפגישה הראשונה נועדה לתיאום ציפיות בין אביטל לכל לקוחה. וזאת כדי למנוע ציפיות לא ריאליות והגדרת המטרה הרצויה. משם נקבע מסלול טיפול אישי לכל אחת להשגת התוצאות המרביות ולהעצמת היופי של כל אחת. בנוסף, כל אחת מצולמת לפני תחילת הטיפול כדי להשוות עם התוצאות לאחר הטיפול. ”השיפור הוא וודאי ונראה לעין" אומרת אביטל, "וזו שמחה הדדית שלי ושל הלקוחה לראות את ההבדל בין לפני הטיפול ואחריו". לא בכדי היא משמשת גורו למאות לקוחותיה שהולכים אחריה באש ובמים.
תחומי ההתמחות של אביטל ב"פור לה וידה" הם רבים ומגוונים:
הטיפול החשוב והמוביל של הקליניקה ואשר מטופל בלעדית על ידי אביטל הוא טיפול האנטי-אייג'ינג. זוהי נישת ההתמחות הראשית שלה. מהפך לאידיאל יופי נשי מושלם. מדובר טיפולים המיועדים לנשים שרוצות להיראות ולהרגיש צעירות וזוהרות. "אין קסמים" אומרת אביטל, "זהו תהליך הוליסטי ומשלים". השלב הראשון הוא לאזן את העור. אם מדובר בעור יבש, בעור שמן או מעורב, ולפעמים גם עור הסובל מאקנה או צלקות ופצעים של פוסט אקנה. לאחר שהושג האיזון  יש צורך להזין  את העור מחדש ולהחזיר לו את החיות והברק. ורק כשהושגה המטרה של איזון והזנה מחודשת של העור, הלקוחה מקבלת הדרכה  להמשך הטיפול ושימור האיזון בבית. שיגרת טיפוח הכוללת את התכשירים הנכונים המותאמים אישית לה.

מחקרים בעולם ממליצים על גיל 27 בו כל אישה צריכה להתחיל את שיגרת הטיפוח שלה. ואביטל תומכת ומאמינה שטיפול מקדים יכול לעכב הזדקנות ולשמר את הקיים, קשה הרבה יותר להחזיר את הגלגל לאחור. הניסיון  של אביטל מלמד שלכל עונה יש את הטיפול המתאים, טיפול לחורף בו החימום בבתים מייבש את העור, בקיץ שמירה מחום של השמש והלחות הגבוהה, הכלור בבריכות והמלח של הים, ומעל הכול יש להישמר מהמתח וסטרס שמלווה אותנו לאורך כל השנה ומהווה טריגר דומיננטי בפגיעה בעור הפנים. יש להגיע לאיזון בין גוף ונפש בשילוב עם תזונה נכונה.
במסגרת טיפולי האנטי אייג'ינג, מטפלת אביטל גם בבעיות של סבוראה, אקנה, דלקות אחרי אקנה, מסכות פחם שחור המוחדר את העור עם לייזר, ועוד.

טיפולי פלזמה מתמקדים בהרמת עפעפיים והעלמת קמטים וקמטוטים. מכשור מתקדם ביותר מאפשר למחט חשמלית לעבור נקודה נקודה על העפעפיים ועור הפנים, ממש כמו בתפירה. העור נפתח ונמתח עד להעלמת עודפי העור בעפעפיים, והעלמת הקמטים. טיפול זה אינו דורש ניתוח ואשפוז בבית חולים, אלא רק כ- 5 ימי החלמה, שווה את המאמץ כי התוצאות מדברות בעד עצמן.
טיפול מזוטרפיה שימוש במכונה מהמתקדמות בתחום ולה 12 מחטים הפותחות את נקבוביות העור ומחדירות ומזינות אותו בחומרים חיוניים שהעור איבד במהלך השנים כמו חומצות היאלרוניות, פפטידים ועוד. התוצאה המתקבלת היא עור חלק וקטיפתי לאחר טיפול אחד.
טיפולי פרקשיונל , הכוללים סדרת טיפולים של 6-8 מפגשים. טיפולים מקצועניים לפוסט אקנה, עידון והעלמת צלקות וסימני בעור, בעיקר לאלה שיש להן נקבוביות פתוחות בעור. הטיפול הוא עמוק באזורים שמתחת לעור והתוצאה היא צמצום וסתימה של הנקבוביות.
טיפולים נוספים שניתן לעבור ב"פור לה וידה" הם:
שיזוף הגוף במכונת שיזוף או תחליפים אורגננים אחרים לשיזוף טבעי.
הסרת שיער בלייזר או שעווה.
איפור לכל אירוע, איפור כלות או לאירועים מיוחדים, וגם איפור קבוע אופנתי וטרנדי. האיפור הקבוע מתמחה בעיצוב הגבות שהן המסגרת של הפנים. עיצוב גבות בטכנולוגיות הכי מתקדמות, הדורשות ציור של הגבה באופן היוצר אשליה של תלת מימד ומראה טבעי.
טיפול ועיצוב השיער.
הסרת קעקועים
טיפולי מניקור, פדיקור, פדיקור רפואי, פטרת וציפורן חודרנית. עיצוב ציפורניים, לק וג'ל, ובניית ציפורניים.
אביטל מבקשת להדגיש בפני, כי כל לקוחה שנכנסת בשעריה זוכה לטיפול וחוויה כמו כלה ביום חתונתה. כל אחת תרגיש מלכה כשכל ההתרחשות סביבה.

ב"פור לה וידה" משתמשים במוצרים ומיכשור מהמקצועיים, המובילים והטובים בתחום. מוצרים של חוה זינגבוים, דרמלוסופי, ביופור, ביו-פפטיקס ועוד. המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, של החברות המובילות בתחום. מגוון המכשור הוא של חברת "לאונרדו" ו-"ונוס", מכשירים לטיפולי אנטי אייג'ינג כמו גלי רדיו, מכשירים לטיפולים מיוחדים לעור, מכשור להורדת קעקועים ועוד.
ביקשתי מאביטל, המאסטרית הגדולה לתת טיפ אחד שהוא מבחינת "מאסט" עבור כל אישה. "הגנה, הגנה ושוב הגנה" היא אומרת לי, ולכל מי שחושבת שאם היא לא יוצאת לשמש היא מוגנת, אביטל מדגישה את הקרינה מהמחשבים וממנורות הפלורסנט שעושים שמות בעור. לשמור על שגרת הטיפוח, היא מדגיש יש להתחיל כבר בגיל 27. אישה שרוצה להיות מטופחת חייבת לנהל רישום ביומן ומעקב אחרי הזמנים לטיפולי הטיפוח, שימור, הזרקות, ציפורניים, הסרת שיער ועוד. ולכל מי שהיא אשת קריירה עסוקה שעובדת עד מאוחר, אל דאגה, כי אביטל כאמור קשובה לצרכים של כל אחת ועובדת עד השעות המאוחרות של הלילה.
"פור לה וידה" הוא המקום הנכון והמכון המושלם לכל מי שרוצה להגיע לתוצאות המקסימליות להיות מטופחת וזוהרת, מבפנים ומבחוץ.

פור לה וידה, רחוב ביאליק 48 רמת גן
קרדיט צילום: שי סבג