יום שלישי, 30 ביוני 2020

טיול משפחתי במנהרות הזמן של העיר עכו - האתרים ומקומות הבילוי

מבנים עתיקים ושבילים מהתקופה העותמנית הם דבר שבשגרה, למי שגדלו בעיר עכו.  למטיילים בעיר צפויה  אטרקציה של  לטיול סוריאליסטי בעיר הנמל מהעתיקות בעולם.
כבר מהרגע שנכנסים לעיר העתיקה בעכו, הבריזה, ריח הים והנוף מסירים את אווירת היומיום והחופשה מתחילה.  בזכות  האתרים ההיסטוריים בעיר, הקולינריה , האטרקציות התיירותיות והעובדה שכולם זקוקים לחופשה קטנה בארץ, עכו היא המקום המושלם לחופשה משפחתית (עם ילדים ובלי).
לרוב האטרקציות בעיר ניתן לרכוש כרטיס משולב. ילד עד גיל 5 חינם, 30 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לאתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי. 
אולמות האבירים בעכו

ביקור באולמות האבירים, מבטיח הצצה אל חייהם של האבירים הצלבנים שחיו בעכו לפני מאות שנים. בתוך מכלול האולמות, מוצג סיפור בן 4,000 שנה-באמצעות מוצגים מוזיקאליים, הקרנות על הקירות של מסעי הצלב ועוד מידע רב על התקופות השונות. במהלך הסיור יקבל כל מבקר אוזנייה לשימוש ב-10 שפות להפעלת כל התצוגות. במהלך היום יהיו פתוחים חלק מהרחובות, קאפלה, חנויות ושוק האמנים מהתקופה הצלבנית: נפחות פלדה, נפחות זכוכית, קדרות, אריגה, ריקמה, רציעת עור, קליעת סלים, ייצור בשמים ושמנים ועוד. האולמות משתרעים על פני שטח עצום מתחת לפני הקרקע וכוללים דוכני אמנים אותנטיים וקמרונות אדירים ומרהיבים. הסיור באולמות האבירים הינו חוויה תיירותית יוצאת דופן.
מתי- חמישי עד שבת בשעות 10:00-17:00.
איפה-ויצמן 1 עכו
כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 30 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.
קרדיט צילום אולמות האבירים אלה לייטוס
מוזיאון עוקשי
בעכו העתיקה, בצמוד לאולמות האבירים, במבנה קמרונות מצולבים עתיק מהתקופה העות'ומאנית, נמצא מוזיאון המציג תערוכות מתחלפות של אמנות ישראלית לצד תצוגת הקבע מעבודותיו של האמן אבשלום עוקשי ז"ל (1916 – 1980) אשר היה אחד הציירים הישראלים החשובים ביותר והטביע היטב את חותמו על האמנות הארצי-שראלית. את רוב שנותיו עשה האמן בעכו בה חי, יצר והקים את סדנת הציור שלו שהפכה לאחר מותו ל"מוזיאון עוקשי לאמנות" במטרה להנחיל את מורשתו האמנותית לדורות הבאים. עוקשי שימש מורה לציור ברוב בתי הספר בעכו. כמו כן לימד בחוג לאמנות של אוניברסיטת חיפה בשנותיה הראשונות. נושאיו הראשונים מושרשים בטבע ובמציאות האנושית והרוחנית בארץ ושואבים מן המקורות עליהם גדל בבית סבו.
המוזיאון מנהל דיאלוג קבוע עם אמנים הנמנים עם ממשיכי דרכו של עוקשי ועם תלמידיו ומציג מעבודותיהם בכל הזדמנות.
מתי- חמישי עד שבת בשעות 10:00-17:00.
איפה-ויצמן 1 עכו
כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 30 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.
מוזיאון "אוצרות בחומה"

בעכו העתיקה שוכן בלב החומה המזרחית מוזיאון שמטרתו לשמר את המורשת ההיסטורית המרתקת של העיר ולשחזר מראות אותנטיים מהעבר. דרך מאות החפצים המוצגים במוזיאון, המבקרים מתוודעים לבעלי המלאכה המסורתיים שעבדו בשווקים, לרהיטים המרהיבים של עשירי העיר ולרקמת החיים בעיר שהייתה מקום מפגש ייחודי של אמונות ודתות. מלבד תצוגות הקבע במוזיאון, מוצגות גם תערוכות מתחלפות אחת לשלושה חודשים. בתערוכה ניתן לראות כיצד השתנו העיצובים והטכניקות בהתאם לרוח התקופה ולאופנה. השילוב הקסום בין אולמות האבן המקומרים לבין מאות החפצים יוצרים חוויה מיוחדת וייחודית. פנינה נוספת במוזיאון היא החצר הפנימית המעוגלת שעל החומה בה ניצבו בעבר התותחים. כיום משמשת הגינה לקבלת פנים, ערבי תרבות ואירועים פרטיים.
הביקור במוזיאון אטרקטיבי למבוגרים וילדים כאחד.
ניתן להזמין סיורים מודרכים בליווי שחקן. השחקן מעורר לחיים (תרתי משמע) את החפצים ומשתף את הקהל בהווי המוזיאון.
מתי- חמישי עד שבת בשעות 10:00-17:00.
איפה-ויצמן 1 עכו
כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 30 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.
קרדיט צילום מוזאון אוצרות החומה יגאל יששכרוב
 גן בוטני
הגן הבוטני בעכו מציג את מגוון הצמחייה באגן הים התיכון. על פני 21 הדונמים שלו בצפון העיר עכו נשתלה צמחייה מהרי האטלס באפריקה הצפונית, מיערות חצי האי האיברי, מגוון מינים עתיקים מהאיים הקנאריים, צמחיית הים התיכון המזרחי וכמובן גם צמחים מאזורי החוף והנגב בישראל. הפארק כולל אטרקציות לכל המשפחה: גני שעשועים, מסלולי הליכה, נקודות תצפית, פינות ישיבה  ומזרקת מים, ביניהן נסללו שבילים רחבים נוחים ונגישים.
ימים א'-ה' בין השעות 21:00-15:00, ו' (וערבי חג)- 18:00-14:00
שבת וחג בין השעות 20:00-9:00
אקסטרים פארק אתגר עכו

פארק האקסטרים בעכו הוא הגדול והמקצועי ביותר בישראל, ובו קיר הטיפוס הגדול ביותר במזרח התיכון בגובה 32 מטרים, אומגה ענקית באורך 90 מטרים, מסלולי SKY TRACK ומעל 2000 מטרים של קירות טיפוס, עם כ 8,000 אחיזות טיפוס אשר עוצבו בצרפת במיוחד עבור הפארק. בפארק מגוון מתקנים, המותאמים לכל רמת קושי ולכל גיל. לטובת הקטנטנים וההורים, הכשירו מתחם שעשועים, מרחבים ירוקים עם פינות ישיבה ובית קפה.
ֹפארק אקסטרים עכו, רחוב שלום הגליל 3, עכו - פרק אקסטרים עכו ב-WAZE
ימי ו’: 10:00-15:15
קבוצות בתיאום מראש לאורך כל היום.
מבצע לחודשי הקיץ, כרטיס כניסה חד פעמי לטיפוס ושהות בפארק ב-30 ₪, כניסה ליום מלא הכוללת פעילות של שלוש שעות בכל האטרקציות באתר ב-130 ₪
קרדיט צילום אקסטרים פארק עכו – שפן הסלע
חופי הים – ים טורקיז ממש כמו בקריביים

חוף הלגונה, לגונה קסומה, שהפכה לחוף מוסדר, נקי ושקט מאוד, בסוף הטיילת הצפונית של עכו. בחוף התקינו מתקנים חדשים וחנייה בשפע.
חוף הארגמן בכניסה הדרומית לעיר עכו הוכרז כאחד מחופי הים הנקיים והמסודרים בישראל. החוף נהנה מחול רך ומפרץ טבעי המגן עליו משלושת עבריו. מהחוף נשקף מראה בלתי נשכח של עכו העתיקה. בשנים האחרונות החוף עבר שיפוץ המקנה אווירה הרבה יותר נעימה להגיע לחוף ולשהות בו.
קרדיט צילום עכו מלמעלה – איתמר גרינברג
בעכו העתיקה ניתן למצוא אטרקציות שימלאו חופשה שלמה, אבל מחוץ לחומות העיר קיימים נקודות עניין מומלצים, כמו  גבעת נפוליאון או בשמה הרשמי "תל עכו", הממוקמת בחלקה המזרחי של העיר והיא מקום נפלא לבילוי משפחתי בחיק הטבע.

יום שני, 29 ביוני 2020

רוצים מתכון מהיר ומשגע לארוחה קלילה ומהירה? קבלו: "נפטון" מציגה "רוטב לפיצה", להכנת מגוון מנות טעימות ומציעה מתכון מהיר הכנה של שבלולי פיצה נהדרים

רוצים מתכון מהיר ומשגע לארוחה קלילה ומהירה שתתפקד מצוין גם לאירוח? חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "רוטב לפיצה" - להכנת מגוון מנות טעימות ומציעה מתכון מהיר הכנה של שבלולי פיצה נהדרים.


הרוטב מכיל בין השאר: רכז עגבניות, אורגנו, טימין, בזיליקום ושמן קנולה והוא ללא מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל או חומרים משמרים.
הרוטב לפיצה המעולה של חברת נפטון, מצטרף לשאר המוצרים הנפלאים שחברת נפטון מציעה, מאוד נוח להכין פיצה ביתית עם הרוטב הזה, במיוחד כאשר אין רעיונות לארוחת ערב ורוצים ארוחה מהירה וטעימה, אני החלטתי לפנק את יקיריי עם פיצה מהירה עם טורטיה, מרחתי על הטורטיות את רוטב הפיצה הנפלא של חברת נפטון, 


מעל פזרתי גבינה בולגרית וגבינה צהובה, ופטריות, וזיתים,ואורגנו, יצא ממש משגע וטעים, בהחלט פינוק כלבבי.


כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.  
מחיר: 12.90 ש"ח (לבקבוק במשקל 330 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, יש חסד, פרש מרקט, שוק מהדרין.
"נפטון" מציעה מתכון לשבלולי פיצה מבצק מלאווח, עם רוטב עשיר וגבינת מוצרלה


קרדיט צילום מנה – PIXABAY
חומרים:
1 חבילה של מלאווח (להפשיר כמה דקות)
1 בקבוק רוטב לפיצה של "נפטון"
2 כוסות גבינה צהובה (רצוי מוצרלה) מגוררת
ביצה טרופה
שומשום
שמן זית כתית
אופן הכנה:
לחמם תנור ל-180 מעלות
על משטח העבודה לפרוס נייר אפייה, להברישו במעט שמן זית ולהניח מעליו מלאווח. למרוח מעט שמן זית גם מעל למלאווח. להניח מעל עוד נייר אפייה, ולרדד מעט
להסיר את נייר האפייה העליון. למרוח על המלאווח רוטב פיצה ולפזר מוצרלה מעל
לגלגל את המלאווח לרולדה ולהקפיא כ-10 דקות
להוציא מהמקפיא ולחתוך לפרוסות בעובי של 1.5- 2 ס"מ
להניח את הפרוסות בתבנית אפייה מרופדת בנייר אפייה, במרחק קל. למרוח את השבלולים בביצה טרופה, ולפזר מעל מעט פירורי גבינה צהובה, ושומשום.
לאפות 25 – 30 דקות, עד להזהבה
לחזור על הפעולות עם עוד עלי מלאווח, לפי הצורך
גיוון: להוסיף פרוסות של פטריות או זיתים, לפני הגלגול לרולדה
"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של מונוסודיום גלוטמט וצבעי מאכל. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.

יום חמישי, 25 ביוני 2020

השוקולטיירית עירית ברנשטיין מציגה: סדנת שוקולד עם הרבה אהבה...

השבוע השתתפתי בסדנת שוקולד חוויתית שהעבירה השוקולטיירית עירית ברנשטיין, שוקולד מסמל בעיניי טעם מאוד מיוחד שאני כל כך אוהבת, אני אוהבת שוקולד על כל סוגיו, ועם הרבה שילובים, בתקופה האחרונה שאנחנו נמצאים בעידן הקורונה היה כיף לצאת ולעבור סדנה מתוקה וכיפית ופשוט להנות מכל מה שיש לשוקולד להציע.


עירית ברנשטיין היא אישה סקרנית, צבעונית ורבת פעלים אשר לפני שנים מימשה חלום והקימה את "השולחן המתוק". בהכשרתה המקצועית היא קונדיטורית ושולקטיירית,  יועצת לכלכלת המשפחה, יועצת זוגית ומגשרת, אשר משלבת את כל הידע הרב שצברה בסדנאות שוקולד חווייתיות ומעצימות.


לעירית יש ברק בעיניים כשמדובר בשוקולד והיא ממש נרגשת עם כל ההתעסקות סביב השוקולד, היא בוחרת במטבעות שוקולד הכי איכותיים,


ומתחילה להעביר סדנה סביב השוקולד נותנת לטעום את המטבע שוקולד ופשוט מלמדת, הכנו ביחד עם עירית וולקנו סופלה משגע, פרלינים מדהימים במילויים שונים של קוקוס, לימון ודובדבנים, ואיך אפשר בלי עוגיות רעידת אדמה, בהחלט חוויה נהדרת שאני ממש ממליצה עליה.


לעירית יש המון ידע בכל מה שקשור לשוקולד, הסופלה שהכנו איתה הוא אחד הטעימים שאכלתי, סופלה רך שכל ביס ממנו פשוט תענוג, אין ספק שהתמלאתי באנרגיה חיובית והרגשתי ממש טוב במהלך הסדנה, אהבתי שעבדנו בקלילות ובחופשיות עם השוקולד,



ובמיוחד את התחלת הסדנה שבה כל אחד מאיתנו יוצר חופשי ומכין תמונה משלו עם הרבה שוקולד ומלא סוכריות, בהחלט יוצר סוג של חיבור בין המשתתפים וגורם ליותר פתיחות.



עירית ברנשטיין היא בהכשרתה יועצת לכלכלת המשפחה יועצת זוגית ומגשרת ובנוסף לכל אלה בוגרת לימודי תקשור. בזכות כל הידע שצברה וחוש ההומור המדהים שלה, מצליחה עירית להעניק למשתתפי הסדנאות שלה ערך מוסף הרבה מעבר לחוויה המתוקה של הכנת מתכונים מתוקים. את הידע הרב שלה היא משלבת בהומור רב בתכני הסדנה ובהתאמה לקהל המשתתפים.
עירית ברנשטיין, הבעלים של "השולחן המתוק" מרחיבה את מגוון הסדנאות שהיא מקיימת ומשיקה סדנת שוקולד באוריינטציה של ייעוץ ארגוני. לאחר שהסדנה פעלה בפורמט זה בהרצה וזכתה לתגובות מפרגנות מאוד מעסקים, ארגונים ועמותות בהם התקיימה, פותחת ברנשטיין את סדנת הייעוץ הארגוני דרך עבודה בשוקולד גם לעסקים במגזר הפרטי.
הסדנה היא חווייתית, מצחיקה, מעצימה ומלכדת ומציעה כלי יצירתי לייעוץ ארגוני דרך יצירה משותפת בשוקולד. הסדנה מתחלקת לשני חלקים ובחלק הראשון כל משתתף מכין עבודה בשוקולד שמתארת אותו, ובהמשך הוא מציג אותה ומספר על עצמו דרכה.
בחלק השני מתחלקים העובדים לקבוצות ועירית מנהלת דינמיקה קבוצתית בקבוצות, כשכל קבוצה מקבלת עוגות טורט ביתיות בגדלים שונים שעירית הכינה מראש, שקי זילוף עם קצפות בטעמים שונים, שוקולד מומס וסוכריות צבעוניות. בעזרת חומרים אלה מכינה כל קבוצה מיצג של האני מאמין שלה, המטרה או החלום שלה לגבי העסק או הארגון בו היא עובדת לאחר סיעור מוחות מעמיק, מצחיק ומרתק בין כולם. משך הסדנה  3 שעות והיא מיועדת לקבוצות של עד 60 אנשים. 
סדנת השוקולד באוריינטציה של ייעוץ ארגוני היא גם הצעה מצויינת לפעילות מגבשת לצוות עובדים. לעתים קרובות מדובר בקבוצת אנשים המכירים זה את זה על רקע של סביבה תחרותית ורוויית מתח. הפעילות בסדנה מצליחה להוציא מחברי הקבוצה ביטויים של שיתוף פעולה, חדשנות ויצירתיות.
סדנאות השוקולד של עירית ברנשטיין פועלות בכשרות למהדרין של מועצה דתית באריאל.
עירית מציעה מספר סדנאות שוקולד לקהלים שונים: מסיבות רווקות, ערב זוגות וסדנת יומולדת.  כל סדנה נמשכת שעתיים ובה המשתתפים מכינים ביחד מתכונים מתוקים: עוגיות שוקולד רעידת אמה, פרלינים, סופלה שוקולד ובין לבין נהנים מארוחה קלה מלוחה שעירית מגישה, ששוברת את המתוק . מעבר לכך כוללת הסדנה שלושה מעגלים:  מעגל ראשון של סבב היכרות הכולל שאלות רבות מצידה של עירית לחוגגים בהתאם לתוכן האירוע (מסיבת רווקות, מסיבת זוגות, חגיגת יומולדת ועוד), במעגל השני איחולים אישיים לחתן/כלת האירוע בהם משלבת עירית כלים מהייעוץ הזוגי ובמעגל השלישי חתן/כלת השמחה משיב לשאלות ולברכות שקיבלו. סדנת היומולדת כוללת גם קישוט קבוצתי של עוגת טורט, שתהפוך לעוגת יומולדת. 
מצרפת מתכונים של עירית ברנשטיין מסדנת השוקולד:
וולקנו סופלה

400 גרם שוקולד
100 גרם חמאה להתיך ביחד
8 ביצים להפריד ולהקציף עם
 100 גרם סוכר
להתחיל לאחד את השוקולד עם החלמונים
אחר כך החלבונים ולבסוף מוסיפים
 1 כף 20 גרם קמח מנופה לא תופח
יוצקים לקוקוטים עד כדי 3/4 גובה
מכניסים פנימה כפתור או קובית שוקולד
אופים 8 עד 10 דקות
עוגיות רעידת אדמה:

600גרם שוקולד 80 גרם שמן להתיך ביחד
8 ביצים עם
260 גרם סוכר לערבב ביחד
לאחד את 2 התערובות ולהוסיף
 1/2 ק"ג קמח תופת
או 480 גרם קמח עם 20 גרם אבקת אפיה
וקורט מלח
לצקת לקעריות לכסות בניילון נצמד
ולהניח במקרר להתייצבות
לקמח את הידיים באבקת סוכר
לקרוץ כדורים לא גדולים
להניח בתבנית אפיה עם מרווחים סבירים
לאפות עד שמתבקע
(קשה בחוץ וחי בפנים)
פרלינים

מצפים תבנית סיליקון בשוקולד
רק את הפנים ומרוקנים
מכניסים למקרר להקשות
מכינים גנאש: 100גרם שמנת מתוקה
עם 200 גרם שוקולד
מוסיפים חומרי טעם
יוצקים עד כדי 3/4 גובה
מחזירים למקרר
מכסים עם שוקולד
מחזירים למקרר

לינק לאתר של עירית ברנשטיין: 
https://www.sweettable.co.il/

יום שני, 22 ביוני 2020

החופש הגדול הוא זמן נהדר לריענון חדר הילדים "המרכז הישראלי לריהוט" מציע רעיונות וטיפים לגיוון, חידוש ושינוי החדר, כך שתמיד יהיה שם כיף לילדים, וטוב על הנשמה

החופש הגדול הוא זמן נהדר לריענון חדר הילדים. נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, נותנת רעיונות וטיפים לגיוון, חידוש ושינוי החדר, כך שתמיד יהיה שם כיף לילדים, וטוב על הנשמה. הקניונים מונים כ-70 חנויות ריהוט מתחומי חדרי הילדים, ארונות קיר, חדרי שינה, פינות אוכל, מערכות ישיבה, חדרי נוער ועוד.

 
ילדים גדלים מהר וטעמם משתנה: הגיבורים והדמויות שחביבות עליהם היום – כנראה לא ידברו אליהם בעוד שנה או שנתיים. דמויות כמו דורה, בוב הבנאי ואחרים – עדיף לצרף לחדר כבובה, או על כרית או פוסטר נחמד, שכן הם מתאימים לפרק זמן קצר יחסית.


כדאי שבחדר יהיו פריטי ריהוט שיישארו לאורך זמן - כמו ארון, מיטה וכוורת בצבע ובגוון אהוב. מדובר בפריטים אל זמניים שבקלות ניתן להתאימם לטעמו המשתנה של הילד (למשל: להוסיף לדלת הארון מראה, לשנות את התכולה של הכוורת, ועוד).


במקביל, כדאי שבחדר יהיו פריטים שניתן להחליפם בקלות - כמו כיסא, כריות, וילונות או שטיח - כך שהחדר יותאם במהירות ובנוחות לשלב בו הילד נמצא. הילד שהיום מאוד אוהב צהוב, מחר אולי יאהב ירוק. עדיף שהצהוב יהיה בכרית – שנוח וקל להחליף, ולא בתור הצבע של הארון.


בכל גיל, ובוודאי בגילאים הצעירים, לילדים יש כמויות עצומות של צעצועים, משחקים, ספרים, בובות וחפצים ובחלק ניכר מהמקרים הם – וגם ההורים – לא ממש זוכרים מה יש ומה עדיין שמיש. כדי שהילד באמת יוכל ליהנות מהמבחר – יש לצמצמו ולהנגישו.


קודם כל, תמיינו הכל ותישארו רק עם מה שהילד ואתם רוצים ואוהבים. מה שאמור להישמר (לאחות צעירה, לתינוק ...) תארזו טוב ותוציאו מהחדר, או שתשימו במדף גבוה בארון, לשימוש עתידי. מה שלא מתאים וגם לא יתאים – תעניקו למישהו ומה ששבור – תזרקו. אגב, מומלץ לעשות זאת גם עם הבגדים...
עכשיו בצעו מיון משני ותשאירו זמין ונגיש - רק את מה שהילד ממש אוהב, כרגע. חלק מהמשחקים מומלץ להחביא ולהחליף בכל שבוע, כך שהילד יספיק "להתגעגע" אליהם וכך הוא גם יהנה מהם בכל פעם מחדש.
אפשר להוסיף פתרונות אחסון כמו סלסלות לבובות ודמויות, תיבת אוצר לתחפושות וקופסאות לדברים קטנים – שיכולים בקלות לשנות את יעודם.
"המרכז הישראלי לריהוט":
סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.
סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.
קרדיט צילום – המרכז הישראלי לריהוט.

יום ראשון, 21 ביוני 2020

הפתעה בקציצה "אבוקדו גרנות" מגישה מתכון מקורי עם אבוקדו: קציצות עוף עם אבוקדו

חברת "אבוקדו גרנות", המשווקת המובילה בישראל של אבוקדו ופירות וירקות טריים של חקלאי גרנות, מגישה מתכון למנה מקורית וטעימה: קציצות עוף עם רכיב מפתיע – אבוקדו! מתכון קל הכנה המשלב אבוקדו במנה המתאימה כמנה עיקרית בארוחת צהריים, ערב ובאירוח משפחתי.


קרדיט צילום: הדס ניצן
בתיאבון!
מצרכים (לכ-4 מנות ראשונות):
1/2 קילו חזה עוף טחון
1/2 אבוקדו בשל מסוג "אבוקדו גרנות"
1/4 כוס קמח
1 בצל קצוץ דק
1 חופן גדול של פטרוזיליה קצוצה
1 כף לימון פרסי
1/4 כפית מלח
1/4 כפית פלפל שחור
אופן ההכנה:
מערבבים חצי קילו חזה עוף טחון עם חצי אבוקדו בשל ומעוך ועם רבע כוס קמח.
מוסיפים לתערובת בצל קצוץ דק וחופן גדול של פטרוזיליה קצוצה.
מתבלים בכף לימון פרסי, מלח ופלפל.
מגלגלים לקציצות.
מכניסים לתנור בחום גבוה למשך כ-20 דקות.
ניתן להגיש לצד אורז וסלט ירקות מתובל.

חברת כרמית חולקת מתכון קל להכנה ומזין - קרקר דגנים עם אבוקדו, פסטו ארוגולה וגבינת עזים

ארוחת ערב , אירוח או סתם נשנוש לצהריים? המתכון הבא עונה בדיוק על הדרישות קל להכנה במינימום זמן, ומזין. חברת כרמית חולקת מתכון קל להכנה קרקר דגנים עם אבוקדו, פסטו ארוגולה וגבינת עזים.


רכיבים:
חבילת פניני קרקר דגנים
1 אבוקדו בשל
¼ כוס גבינת עזים
מיץ לימון
מלח ופלפל שחור
צ׳ילי גרוס
שמן זית
לפסטו ארוגולה:
חבילת ארוגולה שטופה ומסוננת
½ כוס שמן זית
¼ כוס צנוברים קלויים
¼ כפית מלח
פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה:
בקערת בלנדר טוחנים את הארוגולה, שמן זית, צנוברים, מלח ופלפל עד למרקם טחון.
שופכים לצנצנת ושומרים במקרר.
מועכים בקערה אבוקדו לכדי מחית ומתבלים במיץ לימון, מלח ופלפל שחור.
מורחים ממחית האבוקדו על גבי הקרקרים.
מעל האבוקדו מטפטפים נגיעות מהפסטו ארוגולה ומפוררים מגבינת העזים מלמעלה.
בוזקים מעט שמן זית, ומפזרים צ׳ילי גרוס.

מורחים על פניני קרקר דגנים בטעם שאוהבים, ומגישים.

יום שבת, 20 ביוני 2020

גן גורו בלילות לינת שטח וסיורים מודרכים למשפחות בגן החיות האוסטרלי ביולי-אוגוסט

בימי החופש הגדול, גן גורו – גן החיות האוסטרלי מזמין אתכם לחוויה לילית יוצאת דופן הכוללת לינת שטח באוהלים, סיור לילי מודרך מלווה בפנסים וסיור האכלת בוקר בין בעלי החיים האוסטרליים.
לאורך כל חודשי יולי-אוגוסט בימים שלישי וחמישי בכל שבוע, גן גורו פותח את שעריו ללינת שטח וסיורים איכותיים ומודרכים בקבוצות קטנות.

 
קרדיט צילום: נוי עינב
משפחות עם ילדים, מוזמנים לחוות חוויה יוצאת דופן – שינה בגן חיות וצפייה הכי קרוב שאפשר בבעלי החיים רגע לפני שהם הולכים לישון וברגע שהם מתעוררים בבוקר.
עם רדת החשיכה, נצא מלווים בפנסים לפגוש את בעלי חיים פעילי הלילה. נצפה בהתנהגותם, נכיר את אורח חייהם הלילי, נקשיב לקולות הלילה ונלמד כיצד הם פועלים בחשיכה. ביחד נאיר בפנסים את הדרך, נברך אותם בברכת לילה טוב ונהנה מזמן חופשי שקט במתחם האוהלים הירוק.
מתחם האוהלים נמצא בסמוך למבוך הדינוזאורים גן גו יורה, שם הילדים יימצאו דינוזאורים מדברים סביב תאורה צבעונית.

בבוקר נתעורר לקולות מגוון בעלי החיים של הגן ונקבל לפתח האוהל מארז ארוחת בוקר קלה. לאחר מכן נצא ביחד לסיור "בוקר טוב גן גורו" בו נזכה להאכיל את בעלי החיים בהאכלה הראשונה של היום ונצפה בהתנהגותם הייחודית בשעות הערות הראשונות של היום.

הפעילות "גן גורו בלילות" תתקיים לאורך כל יולי אוגוסט, בכל שבוע בימים שלישי וחמישי.
יש להזמין כרטיסים מראש באתר בלבד, תשלום 130 ₪ מגיל שנתיים.
למידע והרשמה: https://tic.li/8zbWnjO

יום רביעי, 17 ביוני 2020

סיורים מודרכים ביום ובלילה בפארק המעיינות המתאימים לכל גיל...

סיורי ליל ירח מלא וסיורי זריחה בפארק המעיינות
עמק המעיינות בורך בעשרות מעיינות טבעיים בטמפרטורה קבועה של 25 מעלות, הנובעים לאורך כל השנה. 
שעות החשיכה ולפנות בוקר, הן שעות קסם בפארק בהן הטבע מתעורר מחדש, מזג האוויר נעים ואפשר ליהנות מנפלאותיו לאורו של הירח. 
לכבוד עונת הקיץ, צוות פארק המעיינות מזמין את המבקרים ליהנות מחוויה ייחודית המתאימה לזוגות, משפחות וילדים: סיורי ליל ירח מלא וסיורי זריחה רכובים בהנהיגה עצמית אל מול הרי הגלבוע והגלעד.

סיור ליל ירח מלא
בלילות ירח מלא בכל תחילת חודש, בחודשים יוני-יולי-אוגוסט יתקיימו סיורים מודרכים בשעות 20:00 וב-22:00 על גבי רכבי גולף בנהיגה עצמית. 
בסיורים נכיר נקודות תצפית שונות בפארק, נהנה מטבילה במעיינות הנעימים לאור ירח, נשמע סיפורי מקום מעניינים ונקשיב לקולות הטבע. הסיור כולל הליכה רגלית קסומה ב"שביל הרטוב" המתאים גם לקטנטנים (הליכה רגלית של כ-300 מטר בתוך מים עד גובה הקרסוליים).
הסיורים יתקיימו בתאריכים:                                                                                                   
חמישי 2.7.2020
חמישי, סיור רומנטי לכבוד טו באב 6.8.2020 
לפרטים והזמנת כרטיסים: https://tic.li/8yNGMDg
סיור זריחה
רגע לפני עלות השחר, נפגש בכניסה לפארק המעיינות, נקבל רכבי גולף בנהיגה עצמית ונצא לסיור מרתק בפארק המעיינות.
בסיור נעבור על פני שלוש המעיינות הטבעיים הנובעים כל השנה עם מים צלולים ובטמפרטורה קבועה. הסיור כולל הליכה רגלית קסומה ב"שביל הרטוב" המתאים גם לקטנטנים (הליכה רגלית של כ-300 מטר בתוך מים נעימים עד גובה הקרסוליים).
עם זריחה נעלה לתצפית זריחת השמש מתל השלושה, בתצפית נתפנק עם תה צמחים.
הסיורים יתקיימו בתאריכים:
שישי 3.7.2020 (יש להתעדכן בשעה המדויקת באתר)
שישי 7.8.2020
לפרטים והזמנת כרטיסים: https://tic.li/8yNGMDg
קרדיט צילום: אורן גבאי ג

על היום הבינלאומי שחל במהלך חודש יוני ל'אנשים שלא יודעים לבשל'...

היום הבינלאומי המוקדש בכל שנה, בחודש יוני,  לאלה שקשה להם לתפקד במטבח, לאלו בעלי ידיים שמאליות וחוסר כישרון בכל מה שקשור לבישול, אפיה ולהכנת אוכל, "לאנשים שלא יודעים לבשל", זה היום לזכור שמסתובבים בינינו כאלו שתמיד ישפך להם יותר מדי מלח או שישכחו לתבל, העוגה לא תתפח ותמיד ישימו יותר או פחות מדי או שיישרף להם התבשיל..
זה היום לחבק אותם ולהגיד שזה בסדר לא לדעת לבשל, שאם הם לא אוהבים לעשות את זה, הם לפחות חייבים לדעת מספר כללים לתזונה מאוזנת ובריאה.
רותי אבירי דיאטנית קלינית, והיועצת התזונאית של חברת טונה סטארקיסט מציעה- אם אלו שלא יודעים לבשל היו יודעים שאפשר לחמם טונה, חייהם היו משתנים, ידוע לכולם ומוכח מחקרית, שדגים הם אחד המזונות הבריאים והמומלצים בתזונה שלנו, ואנשים נרתעים מלבשל ולהכין אותם, מה שגורם לאכילה מעטה מידיי ולפגיעה בבריאות.


השימוש השכיח בטונה הוא כממרח בלחם או כתוספת בסלט, אך רבים לא יודעים שהטונה (כשמוציאים אותה מהקופסה) ניתנת לחימום ויכולה להוות תחליף שווה תזונתית למנה חלבונית בארוחה חמה ומבושלת.

והנה המלצות נוספות:
הפחיתו בסוכר:
הסוכר עשה וכנראה עוד עתיד לעשות "רעש גדול" מבחינה תזונתית. הכניסה של החוקים החדשים לסימון מוצרי מזון גרמה לתעשייה להפחית סוכר במוצרי מזון שונים והתועלת הבריאותית של המהלך לאוכלוסייה ברורה וחשובה!
הפחיתו בנתרן:
הנתרן, שהינו מלח בישול, הוא ה'תבלין' המשמעותי במזון שלנו. בזכות יכולותיו לשפר טעמים, למנוע לחות והיווצרות פטוגנים ואף לשפר את צבע ומראה המזון, המלח הוא תוסף טעם משמעותי, אך מבחינה בריאותית מומלץ להמעיט בצריכתו.
כשקונים מוצרי מזון, מומלץ להשוות את ערכי הנתרן ולהעדיף את אלו עם הערכים הנמוכים ולמצוא תחליפים למתן טעמים במקום המלח.

צרכו מספיק חלבונים:
החלבונים הפכו לאב המזון הטרנדי והמועדף. חשיבות החלבון היא בבניית רקמת שריר ורקמות אחרות, יצירת אנזימים והורמונים ונוגדני מערכת חיסון. בחסר באנרגיה- חלבון ישמש גם כמקור לאנרגיה. כמויות החלבון שיש לצרוך ביום נעות בין 13 גר' (בגיל שנה) ועד 56 גר' (לגבר מבוגר). לאנשים פעילים מומלץ לצרוך כמות חלבון של 1.2 גר' חלבון לק"ג משקל גוף ואף יותר לפי מידת פעילותם. דוגמאות: 100 גר' חזה עוף מבושל יכילו 29 גר' חלבון, סלמון מבושל יכיל 22 גר', טונה בשמן 26 גר' , גבינה לבנה 10 גר', וגם בצומח ניתן למצוא כמויות חלבון גבוהות למשל ב- 100 גר' פולי סויה מבושלים (אדממה) נמצא 17 גר' חלבון ובאותה כמות של עדשים מבושלות נמצא 9 גר' חלבון.
הגבירו את צריכת הדגים:
הקשר בין דגים לבריאות הולך וממשיך להיחקר ועדין בארץ לא צורכים מספיק דגים.  מבין הדגים, לטונה בקופסה יש יתרונות נוספים היות ולצד כל היתרונות הנ"ל היא מהווה את הדג הנגיש, הזמין והפשוט ביותר לאכילה. בנוסף, היא מנגישה את החלבון בשמן או במים, בשמן זית כתית מעולה או בשמן קנולה ובתוספות תיבול שמאפשרות לגוון את המנה החלבונית ללא מאמץ. אחת הדרכים הפשוטות, להגביר צריכת הדגים שידועה כנמוכה בקרב מבוגרים וילדים ולשפר את הבריאות של כלל האוכלוסייה, היא ע"י אכילת טונה בקופסה!

שומנים זה חשוב:
התזונה הים תיכונית נחשבת למודל התזונה הטוב ביותר,  היא מבוססת על צריכה גבוהה של דגנים מלאים, קטניות, זרעים, אגוזים, ירקות ופירות, דגי ים, ושמן זית. כל שילוב בין מזונות שמרכיבים את התזונה הים תיכונית מקל על השגת ההמלצות התזונתיות שלה.
העשירו את התפריט עם מזון עשיר באומגה 3:
חומצת השומן אולי הכי מוכרת ונחקרת בין השאר בהקשר לבריאות כלי הדם, בריאות מערכת החיסון והשפעה על מצב הרוח. אומגה 3 מן החי נמצאת בדגים, ובצומח במזונות כגון אגוזי מלך, זרעי פשתן, צ'יה או פולי סויה. הטונה היא דג לכל דבר, וככל הדגים מכילה חלבון איכותי, ושפע של ויטמינים מינרלים וחומצות שומן מסוג אומגה 3, ולמרות שהיא נמצאת בקופסה, היא אינה מכילה חומרים משמרים (השימור נעשה ע"י שימוש בחום) ובנוסף, רב הערכים התזונתיים נשמרים בהשוואה לדג הטרי!
פאסט פוד יכול להיות בריא:
אורח החיים המודרני, גורם לנו לחפש פתרונות קלים ומהירים ויש לנו פחות זמן וחשק להשקיע בהכנת הארוחה חשוב לדעת שישנם מגוון מוצרי מזון בריאים שיכולים לתת מענה מהיר וזמין והכי חשוב מזין ובריא כמו טונה, גבינות, או אפילו ירקות קפואים שיכולים לקצר משמעותית את זמני הכנת הארוחות. חשוב לדעת, שלמרות שהטונה בקופסת שימורים, היא שומרת על הערכים התזונתיים כשל הדג הטרי ואף אינה מכילה חומרים משמרים.

קרדיט צילום: ניר עצמון

יום שלישי, 16 ביוני 2020

הכיור נשחק מרוב עבודה בחודשי ההסגר? מדגל מציעה את "יהלום 75 גרנד" - כיור פרימיום איכותי של פדנטיקס (PEDANTIX), גדול במיוחד ועם אחריות לכל החיים!

הכיור נשחק מרוב עבודה בחודשי ההסגר? חברת "מדגל" מבית "פלסאון" (משנת 1973), מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט המעוצבים וכיורי הפרימיום ,PEDANTIX  מציעה את "יהלום 75 גרנד" – כיור גרניט איכותי של פדנטיקס, גדול במיוחד, שלא מפחד מעבודה קשה – שכן הוא עם אחריות לכל החיים!
 
הכיור מותאם למטבח הישראלי והוא נוח מאוד לשימוש יומיומי, להכלה של כלים מלוכלכים ולשטיפת תבניות גדולות וסירים גבוהים. הוא בעל קווים ישרים, באורך של 77 ס"מ ובעומק 21 ס״מ (המתאימים לרוחב ארון פנימי 76 ס״מ). לכיור יש אפשרות ל-5 חורים, למשל: לברז מטבח, ברז פילטר למי שתיה, סבון כלים, סבון ידיים וכד', והוא כולל פתח ניקוז לטוחן אשפה. אפשר לבחור בין התקנה אינטגרלית (אפס) להתקנה שטוחה. מוצע בצבעים: לבן, יסמין, אפור מטאלי או שחור מטאלי.


כיורי הגרניט של PEDANTIX מיוצרים מסלע גרניט, שהוא מחצב טבעי, איכותי וחזק במיוחד, המעניק להם קשיות גבוהה, חוזק ועמידות בפני שריטות. מרקם הכיור יוצר מראה אחיד והומוגני ורכיב הצבע, שהוא חלק בלתי נפרד מהרכב החומר, מונע שינוי גוון ומבטיח את יציבות צבע הכיור. בהיותו עמיד בפני חומרי ניקוי חזקים, הכיור מתנקה בקלות ובנוחות. להשגת איכות התקנה אופטימלית, מותאמים כל הכיורים של פדנטיקס להתקנה אינטגרלית או שטוחה, כבר במהלך ייצורם במפעל באירופה.

לפדנטיקס עוד מבחר כיורי פרימיום בגדלים שונים.
מוזמנים להתרשם מהקטלוג באתר: www.madgal.co.il.
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט, וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים ומעוצבים, במחירים הוגנים ומשתלמים. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות ובהתחדשות. ב-2019 מדגל השיקה כ-100 דגמים שונים של ארונות אמבט, במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 החברה רכשה את PEDANTIX ונכנסה לתחום כיורי הפרימיום למטבח. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001  ותקנים בינלאומיים מחמירים.
קרדיט צילום – חברת מדגל

מתי קפצת בפעם האחרונה? הפארקים האתגריים SKY JUMP שנפתחו מחדש, מציעים חוויה משחררת מלאת אדרנלין וכיף, תוך הקפדה על התו הסגול!

מתי קפצת בפעם האחרונה? הפארקים האתגריים והממוזגים SKY JUMP נפתחו מחדש, והם מציעים חוויה משחררת ומלאת אדרנלין וכיף! 


מאוד משמח שאפשר להגיע למקום כיפי ולהתחיל להשתחרר מכל תקופת הקורונה, אני באופן אישי מחפשת מקומות עם מרחבים שאפשר להנות בהם, ואין כמו פארק אתגרי וממוזג עם תו תקן סגול, להתחיל להשתחרר מכל הסגר שהיה, ופשוט לקפוץ ולהנות בלי חשבון, אין כמו רגעים כאלו של חופש וכיף, להנאה לכל המשפחה, אני בהחלט מתכוונת לבלות בפארק האתגרי SKY JUMP .

בסקיי ג'אמפ מקפידים על הוראות התו הסגול: בכניסה מתבצעת מדידת חום, כל העובדים עוטים מסיכה ונשמר מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, באמצעות ניטור מספר הנמצאים במתחם בו זמנית.
סקיי ג'אמפ, שחזרו לעבוד בתחילת החודש, גם מפרגנים לרופאים, אחיות, פרמדיקים וילדיהם והם מארחים אותם עד לסוף החודש, לשעת קפיצה חינם. עד כה פקדו את הפארקים עשרות משפחות של רופאים ואחיות מכל רחבי הארץ.


הפארקים - בנמל תל אביב וברעננה - כוללים מתחמי כיף שונים ובהם עשרות משטחי טרמפולינות ומתחמי קפיצה, קירות טיפוס מאתגרים וקולנוע רב חושי.


באתר ניתן לרכוש מראש כרטיסים ליום ולשעת קפיצה מסוימים, מה שאומר שאפשר להתארגן - כמה חברים או בני משפחה ביחד - ולתאם את הבילוי למועד משותף. כיף, לא?
מתאים מגיל 3.
מחירים: 60-40 ש"ח לשעת קפיצה ראשונה (תלוי בגיל), 30 ש"ח לשעה השנייה, קולנוע רב חושי - 30-20 ש"ח.
שעות פתיחה:  א-ה'  16:00 – 20:00,  שישי: 11:00 – 19:00, שבת, חג וחופשות: 10:00 – 20:00.
כתובות: פארק SKY JUMP ברעננה: רח' היצירה 2, רעננה.
פארק SKY JUMP בתל אביב: נמל תל אביב, מבנה 19  (סמוך לריבוק).
קרדיט צילום – פארק סקיי ג'אמפ
www.skyjump.co.il    
https://www.facebook.com/skyjumpranna

יום ראשון, 14 ביוני 2020

הכפתור במכנסיים לוחץ? "ד"ר גרין – בריאות מהטבע" מציע: "גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות המכילות מיצוי גרסיניה קמבוג'יה, קונג'אק, ג'ימנמה, מלוח קיפח וכרומיום פיקולינאט - שעשויים לסייע לירידה במשקל

הכפתור במכנסיים לוחץ? "ד"ר גרין – בריאות מהטבע" (משנת 1991), המתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה, מציע את "גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות העשויות לסייע בתהליך הירידה במשקל. הכמוסות מכילות מיצוי של גרסיניה קמבוג'יה, קונג'אק, ג'ימנמה, מלוח קיפח וכרומיום פיקולינאט,מעבדות החברה פועלות בעין יהב שבערבה.

קרדיט צילום: תום חוליגנוב
בכמוסות שילוב של 4 צמחים והמינרל כרום, שעפ"י הרפואה הטבעית, תורמים לתחושת שובע (מאחר והם מכילים כמות גבוהה של סיבים תזונתיים שסופחים הרבה מים), הם מסייעים במצבים של עצירות והם עשויים לסייע בהפחתת רמות הכולסטרול והשומנים ולהאצת קצב חילוף החומרים בגוף, השילוב הייחודי בתוסף התזונה אינו מכיל חומרים מלאכותיים, משמרים או כימיים.


בתקופת הקורונה פחות שמרתי על תזונה מאוזנת, והעלתי במשקל, עכשיו כשהגיע הקיץ ואני רוצה להנות בחוף הים, ובבריכה אני חייבת לתפוס את עצמי בידיים ולהתחיל להכנס למשטר של כושר ותזונה דלת פחמימות, שמחתי שיש את האפשרות הנהדרת של גרין באלאנס שבהחלט יכול לעזור לי מאוד בהתמודדות עם תהליך הירידה במשקל, ומרגיע אותי שתוסף התזונה גרין באלנס מכיל צמחים טבעיים עם כמות גבוהה של סיבים תזונתיים.

גרין באלנאנס מכיל:
גרסיניה קמבוג'יה: מופק מאבקה של קליפת פרי הגדל בדרום אסיה, העשויה לסייע בטיפול במצבי עצירות כרונית ובהורדת רמות השומנים והכולסטרול הרע. הקליפה מכילה חומצה הידרוקסי-ציטרית (HCA), שעשויה לעכב פעולה שהופכת פחמימות לשומנים.
קונג'אק: ריכוז גבוה במיוחד של סיבים תזונתיים מסיסים במים. במהלך עיכולם, הסיבים מתנפחים ותופסים מקום רב בקיבה, באופן הגורם להפחתת אותות הרעב הפיזיולוגיים במוח. הצמח מכיל גם רכיבים משתנים, המביאים לסילוק עודפי נוזלים מהגוף.
ג'ימנמה: צמח מטפס שמקורו במרכז ובדרום הודו, המשמש ברפואה ההודית כתרופה טבעית לסוכרת. החומר הפעיל בצמח מורכב ממולקולות המוכרות בשם "חומצות ג'ימנמיק", העשויות להשפיע על רמות הסוכר וחומצות האמינו במעיים.
מלוח קיפח: מצמחי המאכל החשובים במדבריות הנגב, המשמש את הבדואים ואת הצאן למאכל. ברפואה העממית מפיקים ממנו תכשירים לטיפול בבעיות לב, סוכרת וכאבי בטן ולהקלה בכאבי שרירים, פרקים, שיעול ועוד.
כרומיום פיקולינאט: המינרל כרום מעורב בתהליך ייצור האינסולין בגוף, מאזן את הפרשתו ומווסת את רמות הסוכר בדם. המינרל מסייע באיזון רמות הסוכר, הטריגליצרידים והכולסטרול ועשוי לסייע בירידה במשקל, מאחר והוא מגביר את קצב שריפת השומנים ומשפיע על הפחתת הרעב והכמיהה למתוקים ולפחמימות.
מחיר: 169.90 ש"ח לאריזה (90 כמוסות).
כשר פרווה בהשגחת הרבנות האזורית הערבה התיכונה ובד"ץ העדה החרדית.
להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע ובאתר http://www.tevayarok.co.il/

שנת הלימודים המאתגרת שחווינו הסתיימה ומגיע לכם חיזוק חיובי! סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון רעיונות למתנות מעוצבות, שימושיות ואיכותיות למורים, לילדי הגן ולתלמידים, עם אמירה אישית מחבקת

גם שנת הלימודים המורכבת והמאתגרת שחווינו הגיעה לסיומה - ולכל מורה, ילד ותלמיד מגיע חיזוק חיובי! סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לפנק כל אחד ואחת מהם במתנה מעוצבת, שימושית ואיכותית, עם אמירה אישית מחבקת כמו למשל: "כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו", "תודה שאת עוזרת לי לצמוח", "מורה טוב הוא כמו מגדלור: מאיר את הדרך לאחרים", "זה הזמן שלך לזרוח ולדעת, ולגעת בהכל", ועוד. כל אחד מהפריטים מוצע במגוון דגמים ועיצובים ועם מבחר אמירות יצירתיות ומשפטים אישיים, לבחירה. 


סטודיו אהבה קטנה בהחלט מפנק, והכי כיף לקבל ולהעניק מתנה עם אמירה אישית, באתר של אהבה קטנה תמצאו המון רעיונות למתנות מקסימות ומעוצבות, וכאשר סוף שנת הלימודים בפתח זוהי הזדמנות נהדרת לחבק את המורות, מורים, גננות והתלמידים שעברו שנה בהחלט לא פשוטה בצל הקורונה, תקופה שלמדנו ממנה רבות על ערבות הדדית, ועל הסתכלות פנימית, לכן סטודיו אהבה קטנה מאוד תורם בזכות המתנות עם האמירות האישיות, וזה פשוט מחמם את הלב.
ספל אישי:

לקפה, תה, שוקו, סחלב, חליטת צמחים או מים עם צמחי מרפא - שיחמם גם את הלב. גובה 9.5 ס"מ, קוטר 8 ס"מ, רוחב הספל כולל ידית - 12 ס"מ. מתאים לשימוש במדיח כלים. מחיר: 35 ש"ח. מתאים למורים.
תיק שרוך:

תיק קטן ונוח, לפעילות קלילה, שיכיל בנוחות בקבוק מים, כריך, טישו ועוד משהו שוודאי תצטרכו. 31 * 43 ס"מ. הדפס הדוגמה דו צדדי. צבע השרוך לבן או שחור, לפי הקיים במלאי. מחיר: 39 ש"ח. מתאים למורים ולתלמידים.
מערכת שעות אישית:

גיליון בגודל 4A לתלייה בחדר, לשימוש רב פעמי: אם המערכת השתנתה, פשוט מוחקים וכותבים מחדש! בצירוף טוש מחיק. מחיר: 19 ש"ח. מתאים לתלמידים.
לוח קיץ:

2 לוחות שנה מעוצבים לחודשי החופש הגדול, מוצמדים למקרר, עם התוכניות והימים שמילאתם - שמחכים להתממש. כל לוח מקושט במדבקות מעוצבות ושקופות. הגיליונות, בגודל ,A3 כוללים תאריכים עבריים ולועזיים, הדפסה על נייר נטול עץ 250 ג' המותאם לכתיבה. 88 מדבקות, 2 מגנטים בקוטר 5.5 ס"מ בגימור קריסטלי, ועט. מחיר: 58 ש"ח. מתאים לתלמידים.
בקבוק נירוסטה אישי:

בקבוק רב פעמי הכולל קשית מובנית לשתייה נוחה. הבקבוק שומר זמן רב על איכות נוזל השתייה והטמפרטורה שלו, כמו גם על איכות הסביבה. מכיל 600 מ"ל. גודל: 24 * 7 ס"מ (כולל הפקק). מידות ההדפסה: 10 * 10  ס"מ. רקע לבן. מחיר: 39 ש"ח. מתאים למורים ולתלמידים.
מדבקות שם צבעוניות:

גיליון מדבקות שם מעוצבות, עמידות במים ובטוחות לשימוש במדיח הכלים או במיקרוגל – לסימון ברור מה של מי. בכל גיליון גדלים וצורות שונים, המתאימים להדבקה על כל חפץ חלק וקשיח. מחיר: 19 ש"ח (48 מדבקות) ; 38 ש"ח (138 מדבקות). ** מדבקות שקופות: מיועדות להדבקה על המדבקות הצבעוניות, למתן הגנה על הצבע והכיתוב לאורך זמן. מחיר: 23 ש"ח (48 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות) ; 42 ש"ח (138 מדבקות צבעוניות ומדבקות שקופות). מתאים לתלמידים.
מדבקות למחברות וספרים:

סט עם 14 מדבקות שם מלבניות מעוצבות, בגודל 6 * 2.4 ס"מ, מודפסות בגימור מט. במדבקות מקום לשם, כיתה ומקצוע. גיליון בגודל 13 * 18.5 ס"מ. מחיר: 16 ש"ח. מתאים לתלמידים.
עציץ פורח במיכל פח בהשראת קופסת שימורים:

זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בעציץ מוכן, המכיל אדמה מדושנת. יפה וגם טעים. קופסת פח עגולה בקוטר 9 ס"מ ובגובה 8.5 ס"מ, עם תווית מעוצבת. כולל הוראות השקיה וטיפול. מחיר: 46 ש"ח. מתאים למורים.
מחברת ספירלה אישית:

שרק מחכה להתמלא ברעיונות, הערות והארות! גודל 5A, שורות או חלקה, עם כריכה צבעונית מודפסת ומעוצבת. 70 דפים, בכריכה רכה או קשה, עם  ספירלת מתכת בצבעי לבן, כסף או שחור, לפי הקיים במלאי. מחיר: 28 ש"ח. מתאים למורים.
סימניית מתכת אישית:

סימניית מתכת עם הדפסה איכותית בגימור מבריק. 7.5 * 5 ס"מ. מחיר: 19 ש"ח. שימושי לספרים, מחברות ויומנים. מתאים למורים ולתלמידים.
את הפריטים אפשר להזמין בקלות באתר הסטודיו: https://ahavaktana.co.il ולקבל במשלוח ישיר לבית.
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

יום שבת, 13 ביוני 2020

חברת כרמית חולקת מתכון קייצי מרענן - שייק מוקה מפנק עם עוגיות קרמל

חברת כרמית חולקת מתכון קייצי - שייק מוקה מפנק  עם עוגיות קרמל .
 

שייק מוקה עם עוגיות קרמל (מתכון ל-2 שייקים)
מצרכים:
אחד וחצי כוס חלב
2 כדורי גלידת וניל
3 כפיות קפה נמס מגורען
½ כוס עוגיות קרמל
סירופ שוקולד
אופן הכנה:
בבלנדר מניחים חלב, קפה, גלידה ועוגיות וטוחנים עד שמתקבל שייק.
מקשטים את הכוס עם סירופ שוקולד ושופכים לתוכה את השייק.
ניתן להוסיף קצפת מעל ושברי עוגיות.
מתכון : עדי דב.
קרדיט צילום: גלי איתן
בתאבון!