יום שבת, 31 באוקטובר 2015

זמן קריאה - ספר חדש: "הגן האלוהי" מאת ד"ר דוד חוה

"הגן האלוהי" מאת ד"ר דוד חוה, בהוצאת "גוונים" הוא ספר מתח מרתק, העוסק בתגלית הנוגעת לתהליך האבולוציוני שעובר המין האנושי.

כשקוראים את הספר נכנסים לעולם שלם של סקרנות בלתי פוסקת,אני אדם חוקר מטבעי והספר "הגן האלוהי",גרם לי להתחברות לשאלות הם יש מטרה בחיים,מה היעד שלנו,זה כיף לפתח את הרעיונות הללו ולהבין דברים שהם מעבר ליום יום השגרתי של כל אדם.
הספר בהחלט מדרבן להבין את החיים שמעבר,ולקבל השראה על המין האנושי,ועל רמת המוסר והצדק של בני אדם.
על מה מסופר בספר,
רגע לפני שד"ר רפאל מאירי, מדען צעיר ומבטיח במכון ויצמן, עומד לפרסם את תוצאות מחקרו פורץ הדרך בנוגע לגנום האנושי והתהליך האבולוציוני, מופיעים על סף דלת מעבדתו שלושה אנשים, אשר דורשים ממנו להשמיד את תוצאות המחקר, בטענה שנשקפת מהן סכנה לגורל האנושות. רפאל מסרב לדרישה, וכעבור מספר דקות נשמע קול פיצוץ והוא נעלם. בקצהו השני של העולם יוצר שותפו היחיד של רפאל למחקר, פרופ' ארווין קרוס מאוניברסיטת שיקגו, קשר עם אשתו של המדען הישראלי הנעדר, ד"ר שני מאירי, ומספר לה כי, לדעתו, בעלה לא נהרג בפיצוץ, אלא נחטף, וכי הוא מאמין שישנה דרך להצילו.  במסע, אליו יוצאת שני על מנת למצוא את בעלה היא עוברת בין יבשות כשהיא מלווה בעידו המופנם והכריזמטי, סטודנט העובד תחת הנחייתו של רפאל; במקביל, נפגש ארווין בברלין עם ארכיאולוגית בשם קלאודיה מתוך תקווה, שהיא תוכל לשפוך מעט אור על הפרשה המוזרה. קלאודיה מתארת בפניו מקרה שהתרחש לפני כעשרים שנה, וארווין מוצא קווי דמיון מדאיגים בין המקרה שקרה והפרשה הנוכחית. העלאת המקרה מהעבר והניסיון לחדש את העניין בו, מתקיל את השניים עם אותו גורם מסתורי אשר אחראי להיעלמותו של רפאל. שני ועידו מגיעים לגרמניה ולאחר תלאות הם חוברים לארווין וקלאודיה. הם מוצאים את עצמם נמלטים  מאנשי סוכנות הביון האמריקנית אשר מאמינים כי הם אוחזים בידיהם מידע בעל חשיבות ביטחונית, ונתקלים באותו גורם מסתורי ורב עוצמה, העומד מאחורי סדרת אירועים שנראים כבלתי אפשריים. שני נחשפת אל תגליותיו של רפאל ומגלה את האמת הבלתי נתפסת על האנושות והאבולוציה, אמת אשר תטלטל את יסודות עולמה.
על הסופר ד"ר דוד חוה, בן 47,תושב רמת גן, בעל תואר ראשון ברוקחות מבית הספר לרוקחות שבירושלים, תואר שני בנוירוביוכימיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שלישי במדעי החיים מהאוניברסיטה החופשית שבברלין, גרמניה. תחום ההתמחות של לימודי התואר השלישי היה ביולוגיה התפתחותית כשעיקר עבודת המחקר התבססה על ביולוגיה מולקולרית. "הגן האלוהי" הוא ספרו השני אחרי "צאצאי הנבואה" (סטימצקי, 2012).
הספר ,"הגן האלוהי", מאת ד"ר דוד חוה.
הוצאת הספרים "גוונים", 319 עמודים,מחיר לצרכן 64 ש"ח.
להשיג בכל חנויות הספרים, באמצעות חנות ההוצאה ברחוב בר כוכבא 29 תל אביב ובאתר ההוצאה http://www.gvanim-books.com.


יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

חדש מסבוקלם cc cream קרם מייק אפ מאחד גוון....

אני מאוד מאוד אוהבת את מוצרי הטיפוח לפנים של סבוקלם, מעולים לעור הפנים שלי ואינם גורמים לי לגירויים,עקצוצים או אדמומיות,ובעיקר נמרחים נהדר על פניי.
הפעם קיבלתי להתנסות את קרם המייק אפ החדש של סבוקלם שנקרא cc cream,קרם שמאחד גוון.


חקרתי וניסיתי להבין מה ההבדל בין BB קרם ל-CC קרם סבוקלם.
שניהם משמשים כמייק אפ ה-BB קרם מטשטש קמטים למראה מושלם,מייק אפ עם כיסוי מלא ואנטי אייג'נג,מתאים לעור רגיל עד יבש, SPF 35 מתאים לנשים בגילאי 35 ומעלה.
CC קרם  קרם מייק אפ,קליל יותר,בעל רמת כיסוי בינוני גבוה,מונע פיגמנטציה בזכות UVA מסנני קרינה גבוהים במיוחד,הקרם מעניק מראה חלק ואחיד,מיועד לנשים בגילאי 18-45 המעוניינות במראה זוהר וחלק,ובטיפוח למניעת פיגמנטציה עתידית, מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור שמן ומעורב,SPF 30.
הקרם מוצע ב-3 גוונים שונים להתאמה מקסימלית,לעור בהיר,בינוני,ושזוף.
לי באופן אישי עדיף קרם מייק אפ CC בגלל שאני פחות אוהבת את הכובד של המייק אפ,אני מעדיפה קרם קליל שמונע פיגמנטציה,נותן לי הגנה מהשמש,ומראה פנים אחיד וזוהר.
מרחתי את הקרם מייק-אפ CC,ומאוד נהניתי הקרם קליל ונעים,המרקם מרגיש טוב על עור הפנים,לאחר המריחה לא הרגשתי הזעה בעור הפנים,והתקבל מראה מטופח וחלק, מוצר נהדר נוסף של סבוקלם.
מצרפת תמונה שלי לאחר השימוש בקרם מייק אפ CC,אני בת 48 ומתוך בחירה מעדיפה תמיד למרוח מייק אפ קליל,אני לא אוהבת איפור כבד,מסתפקת בקרם פנים,קרם עיניים,עפרון שחור לעיניים,מייק אפ cc,ואודם.
תודה לסבוקלם על המוצר הנהדר.



ממש כדאי לנסות ועכשיו יש מבצע מצויין בסופר-פארם עד ה-12.11.15, על כל קנייה בחנות מקבלים קרם בגודל 10 מ"ל, בצירוף הקופון הבא,ממש כדאי.


יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי 'Nature Valley' משיק חטיף חדשני חטיפי פופקורן .....

אני מאוד אוהבת פופקורן ועכשיו חדש חדש ממותג החטיפים Nature Valley  , חטיף חדשני ביותר חטיף פופקורן.
הוזמנתי להשקה כדי להכיר מקרוב את החטיף החדש,לאחר שטעמתי את החטיף ממש התמוגגתי,לראשונה בישראל חטיף המאפשר לשמור על המשקל עד 92 קלוריות בלבד,והטעם חלום.


החטיף בעל מרקם אוורירי של פופקורן,עם פריכות שנשמרת,בשלב ההשקה ישווקו חטיפי פופקורן בשני טעמים:
חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט.


בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים.


החטיפים ימכרו במארזים של חמישה חטיפים,בכל רשתות השיווק,החטיפים עשויים מדגנים מלאים ומכילים ויטמנים,מינרלים וסיבים תזונתיים כאשר הפופקורן מהווה מרכיב עיקרי ומשמעותי,והמחיר 19.90 ש"ח למארז.
אני מאוד אוהבת לאכול חטיפי דגנים ומקפידה שיהיו עד 100 קלוריות,החטיף החדש של  מוצר חדשני ביותר,שמשלב בתוכו את הערכים שקשורים לפוקורן,קליל,בריא,מפנק,טעים וכיפי.


ישראל היא המדינה השנייה בעולם אחרי אנגליה שמשיקה את החטיף הזה,אחרי תהליכי פיתוח ארוכים ומורכבים.
חברת ג'נרל מילס ישראל אחראית על הבאת המוצר החדשני לישראל,החברה ערכה מבחן טעימה לחטיף החדש בקרב 160 מבוגרים בגילאי 20 עד 40,צרכנים של חטיפי גרנולה.
ממצאי המחקר עולה כי 93% אהבו מאוד את החטיף,במיוחד את הטעם,שילוב הרכיבים,קלוריות נמוכות וייחודיות.
אין ספק שמדובר בחטיף חדשני ופורץ דרך בתחום חטיפי הדגנים.
אודות
Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.
חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.
ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ

יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

אירוע השקת הספר החדש: לילה במתנה מאת אבי ברססט

הוזמנתי להשקה מקסימה לרגל הוצאת ספרו החדש "לילה במתנה",של אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה.


אבי ברססט מומחה שינה בעל שם עולמי שחרט על דגלו,לחקור את עולם השינה,הספר נותן כלים לשינה יעילה,ויש בו הרבה טיפים מעניינים.
היה מרתק לשמוע את נאומו של אבי ברססט ולהבין ממנו כמה חשוב לו תחום השינה,ואיך הוא החליט להביא נוחות מירבית ללקוחותיו,ממש מרגישים שהוא אוהב את עבודתו והוא מרגיש שליחות גדולה בתפקידו.
הספר מאוד מעניין וממש מומלץ בכל בית,מתאים גם כקנייה כמתנה למעבר לדירה חדשה,לימי הולדת ועוד.
"שנת הלילה שלנו היא הגשר הבטוח ליום הנפלא שיבוא לאחריה,ואתם חייבים לעשות הכל כדי שהיא תהיה טובה במיוחד",ציטוט מהספר לילה במתנה.
האיורים בספר מקסימים,הנחתי את הספר בסלון ובתי בת ה-14 פתחה אותו,וממש קראה ממנו,ראיתי שהיא מדפדפת ופשוט קוראת בסקרנות,המון טיפים מצויינים של נסיון רב שנים בתחום השינה.
האירוע היה מקסים,והרבה ידוענים הגיעו להשקת הספר בינהם,השחקנית ההוליוודית מורן אטיאס, אחותה שני אטיאס, ענת הראל, גילי סער, השף ניר צוק, הראל מויאל, ג. יפית, המעצבת גלית לוי, אור לובושיץ הבעל של שרי גבעתי ועוד.
במסגרת ההשקה החגיגית התקיימה הופעה אינטימית ומיוחדת של הזמרת ריטה בליווי פסנתר,היה מאוד מיוחד.

הספר נמכר כעת ברשת סטימצקי,מחיר 99 ש"ח.
על רשת הולנדיה: הרשת הוקמה בשנת 1981 ומאז מייבאת, מייצרת ומוכרת את מערכות השינה היוקרתיות והאיכותיות ביותר בעולם. "הולנדיה" עידנה והביאה לכלל שלמות את שנת הלילה הטובה ביותר, תוך התחשבות בכל צרכי השינה, באמצעות מערכות מהונדסות חסרות תקדים בתעשיית מוצרי השינה.
הולנדיה הינה נציגה בלעדית בישראל של מותגי השינה הידועים בעולם כדוגמת Auping, Tempur, Elgante, Forms וRiflex.


יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

סומט גולד פורמולה חדשה הטובה ביותר לניקוי כלים למדיח....

יש לי מדיח כלים כבר שנים,וזה ממש מקל עליי בעיקר שמגיעים אורחים וערימות הכלים מצטברות.
חשוב לי שהטבליות למדיח יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר,נקיון והברקה של הכלים,ללא שטיפה מוקדמת במים,קיבלתי להתנסות את טבליות סומט גולד  החדשות ואני משתפת בהתנסות בהן.


הוספתי את סומט גולד למדיח והפעלתי תוכנית רגילה של שעה,הכלים יצאו בוהקים ומבריקים.
אציין שאני מפעילה מדיח כל שלושה ימים,הכלים נשארים בתוך המדיח,וממש הופתעתי ממידת הנקיון.
לטבליות החדשות של סומט שנקראות סומט גולד,נוסחה ייחודית עם מליון חלקיקים פעילים לכלים נקיים יותר בהשוואה למתחרים,הסרת שאריות מזון וכתמים קשים כמו כתמי תה ושומן,ומעניק לכלים ברק ובוהק.
סומט יוצאת במבצע מיוחד לרגל ההשקה:
לקוח שהתנסה במוצר ואינו מרוצה מהתוצאות יוכל לקבל את כספו בחזרה,המבצע בתוקף במסגרת תקופת ההשקה ועד ה-31.1.16 בכל נקודות המכירה.
הייחודיות של טבליות סומט גולד,טיפול יעיל בכל סוגי הלכלוך שנשארים על הכלים לפני ההדחה,הבטחה לנקיון יסודי של כתמים קשים של קפה ותה,שאריות עמילן ופסטה,שומן שרוף,אבנית,שאריות ביצים,ריח רע וכל זאת ללא צורך בהשרייה.
מגוון היתרונות של סומט גולד:
ניקוי עמוק ויסודי.
נוזל הברקה לכלים בוהקים.
פעולת מלח לריכוך המים ולהפחתת אבנית.
הסרת כתמי תה.
הגנה על המדיח מפני אבנית.
Power Booster רכיב להגברת כושר הניקוי להסרת לכלוך עקשן ללא צורך בהשרייה.
הגנה על הזכוכית מפני קורוזיה.
הברקת סכו"ם ונירוסטה.
מעניק ניקיון הגייני.
MicroActive עם מליון חלקיקים לפיזור והעצמת הנקיון.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
סומט גולד - 44 טבליות,מחיר מומלץ לצרכן 40 ש"ח.
סומט גולד - 22 טבליות,מחיר מומלץ לצרכן 22 ש"ח.

חדש "מטומי טיפי" פטנט ייחודי לאחסון אבקת חלב לתינוקות...

תינוקות בבית אור בבית, אבל גם הרבה טרחה סביב בקבוקי האוכל, בעיקר שנמצאים מחוץ לבית,כל יציאה דורשת התארגנות מיוחדת.
קיבלתי להתנסות את המוצר החדש מבית "טומי טיפי" החברה האנגלית,מיכל ייחודי לאחסון אבקת החלב לתינוק.



ביקשתי מאחותי אמא טרייה לתינוקת שתנסה את המיכל ותחווה את דעתה,מבחינת נוחות.
הייחוד של המיכל החדש הוא בנוחות בכך שהוא נכנס לתוך הבקבוק,אין צורך לקחת מיכל נוסף בנפרד,מה שחוסך מקום בתיק ביציאה מהבית.
האמא הטרייה ציינה שזהו פטנט גאוני,נוח מאוד,ככה היא גם לא שוכחת את האבקה בבית,היא הכינה מנה בתוך המיכל ובזמן ההאכלה הוציאה את המיכל מהבקבוק,פתחה את הפקק ושפכה את תוכן המיכל לבקבוק,ערבוב ובתאבון לתינוקת.
המיכל מתאים לכל בקבוקי טומי טיפי מסדרת הכי טבעי כמו אמא.
מחיר לצרכן:39.90 ש"ח, לאריזה הכוללת 6 מיכלים.
חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee" שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, ברשתות למוצרי תינוקות ובחנויות הפרטיות למוצרי תינוקות. לבירור נק' מכירה הקרובה לביתכם התקשרו: 08-9426633.
אתר הנסיך הקטן : www.littleprince.co.il

יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

BG paint מקבוצת אשטרום משיקה את: מניפת הצבעים החדשנית בעולם

מי לא מכיר את הצורך לראות את הבית צבוע ולחדש את קירות החדרים, אבל כשאני צריכה לבחור צבע אני ממש מתבלבלת כל כך הרבה גוונים וצבעים ולעיתים אני פשוט מוותרת.
כדי שהחיים יהיו קלים יותר,הכירו את מניפת הצבעים החדשנית לא רק בארץ אלא בכל העולם,חידוש מהפכני שנקרא מניפת הצבעים BG paint מקבוצת אשטרום,מבוססת על פיתוח מקומי ומותאמת לטעם הישראלי.


אין את החשש איך הצבע יראה על הקיר,המניפה ממוקדת ומדוייקת,ומעניקה כלי מקצועי ויעיל לבחירת הגוונים.

מה שמיוחד במניפה זה הידידותיות למשתמש ובחירת גוונים מדויקת,556  צבעים וגוונים המורכבים מ-8 משפחות בהם כ-70 גוונים לכל צבע.
בשונה מהמניפות הקיימות היום בשוק המציעות פי 3 מבחר צבעים, דבר היוצר אצל הצרכן בלבול וקושי בבחירת הצבע הרצוי.
במניפת הצבעים של BG paint ניתן למצוא מבחר גדול ומדויק של צבעים שנבחר מתוך ניסיון ומבחני בדיקה ובהתאמה לטרנדים המובילים בארץ ובעולם כפי שנבחנו על ידי צוות הפיתוח של חברת BG BOND.
ממש התרשמתי מהמניפה,בקרוב אני צריכה לצבוע מספר חדרים בבית,ועכשיו הרבה יותר קל לבחור.
המניפה החדשה של BG paint מחולקת לשני צדדים (ומכאן הפטנט): פתיחת המניפה לימין - נותנת את הרצף המושלם של הצבע הכרומטי (צבעים מעושנים) ופתיחת המניפה לשמאל - נותנת את הרצף המושלם לצבעים 'חיים'. זו המניפה הראשונה בעולם הבנויה בפורמט הזה ומאפשרת ללקוח לראות את הגוונים בסוג הצבע שהוא רוצה וכך מסייעת לו להגיע לבחירה המהירה והנכונה ביותר עבורו.
לדברי מירי פיקרסקי רובין, מעצבת BG paint "רוב האנשים בוחרים לצבוע את קירות הבית בגוונים בהירים, כגון: לבן, שמנת או נגזרות שונות של צבע הלבן. במניפה החדשה, יצרנו דוגמת צבע מאורכת וגדולה במיוחד העוזרת להבין טוב יותר איך יראה כל גוון על הקיר ובמיוחד בקטגורית הגוונים הבהירים. בנוסף, העיצוב המיוחד של המניפה- בה מסודרים הצבעים בכל קבוצה בשכבות ובגבהים שונים, מאפשרת לבחור בכמה גוונים, להניח אותם האחד ליד השני ולראות בקלות קומבינציות ושילובים של גוונים מתאימים."
בנוסף, BG paint מובילה מהפכה ירוקה בתחומה. כל המוצרים הם בעלי תו תקן ירוק והאריזות ניתנות למיחזור. הצבעים מכילים פולימרים על בסיס מים, מה שתורם גם כן לאיכות הסביבה. מאחר והחברה מתמחה בייצור מרכיב הפולימרים (דבקים) שהינו מרכיב מרכזי בצבע, החומר הנשפך לפחי BG paint הינו טרי ואיכותי כי מיד לאחר הכנתו נשפך לפחים וכך שומרים על איכות וטריות ועמידות הצבע על הקיר.

לדברי שרון לבנטר, מנכ"ל BG בונד,  "מהלך בניית המניפה החדשה מוביל אותנו ליצרן בצמיחה בשוק הצבע, בנוסף אנו מאמינים כי הצרכן צריך מגוון צבעים אשר עונים על הטעם והסגנון הייחודי לו ולשם כך יצאנו למהלך משמעותי זה. נמשיך לעדכן ולהפתיע גם בעתיד".
צבעים גורמים לתחושה של יצירתיות,תצאו מהקופסה ותצבעו את החדרים בצבעים מעניינים,צבע נותן חיים לבית,ואנרגיות טובות.
ניתן להשיג: בחנויות למוצרי בית, בניה, עשה זאת בעצמך, DIY וכו'''.

לפרטים נוספים: אתר הבית של BG BOND
חפשו אותנו גם בפייסבוק
חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.
 




יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

חברת "תומר" מציגה סדרת אטריות בטעמים – פטריות, בזיליקום, שום וצ'ילי

קיבלתי להתנסות סדרת אטריות  מאוד מעניינת שנקראת PICCATA, בטעמים בזיליקום ושום.


האיטריות עשויות מסולת חיטה דורום בשילוב ירקות מיובשים במגוון הטעמים,שום,בזיליקום,פטריות וצ'ילי.
הכנתי את האטריות בטעם בזיליקום לארוחת צהריים, ואני חייבת לציין שהיא מדהימה ואיכותית,טעם הבזיליקום מורגש בעדינות באיטריות,הוספתי לפסטה רוטב משום קצוץ,עלי מרווה וחמאה,מעל פיזרתי פרמז'ן והטעם מדהים,הרגשתי איטליה ובהחלט מוצר נפלא.


ניסיתי גם את האיטריות בטעם שום,מאוד מעניינות בטעם,הוספתי להן רוטב שמנת עם פטריות, חמאה,בצל וערמונים,פיזרתי מעל פרמז'ן,הבנות שלי ממש התלהבו,מנה שאינה מביישת מסעדה.


האיטריות רחבות ומצטיינות בטעמים עשירים,ניתן לאכלן כמו שהן,או לשלב עם רוטבי שמנת או עגבניות,במרקי עוף או ירקות,בהכנת פשטידות,במנות אסייתיות של עוף וירקות מוקפצים ועוד.
הסדרה כוללת 4 טעמים:

אטריות בטעם פטריות.
אטריות בטעם בזיליקום.
אטריות בטעם שום.
איטריות בטעם צ'ילי.
הוראות הכנה: לבשל במים רותחים כ-7-9 דקות, לסנן ולמזוג לרוטב המוכן מראש. להמתין כ- 4- 3 דקות ולהגיש. 
כשר באישור הרבנות לישראל.
מחיר: 11.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק.


יום שישי, 16 באוקטובר 2015

Nutri Care מציג פורמולה טבעית להתמודדות עם מתח וחרדה – "Cool Down"

במדינה שלנו מתח וחרדה הם חלק משגרת החיים,וגם חיי היום יום מלווים בפחדים וחששות,בתקופה האחרונה אני באופן אישי מרגישה פחות בטחון בגלל רצף האירועים שפוקדים את מדינתי האהובה.
אני באופן אישי בתקופות של מתח מעדיפה לקחת פסק זמן מטרדות היום,להנות מזמן מנוחה ושקט,הליכה בטבע,עבודות יצירה,קריאת ספרים,אך לעיתים עוצמת המתח כל כך גבוהה,וכדי להרגע כדאי להכיר גם תוסף טבעי שנקרא "קול דאון".


מבחינתי עדיף להעזר בפורמולות צמחיות, מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג פורמולה ייחודית, Cool Down,המכילה תערובת של צמחים המוכרים על פי הרפואה הטבעית כבעלי השפעה מרגיעה,נוגדת מתח וחרדה,מסייעת במצבי אי שקט ועצבנות,הפרעות שינה ועוד.
מבין הצמחים בפרומולה,פסיפלורה,כישות,קערורית,קמומיל ותרזה,כמו כן הפורמולה מכילה גם מגנזיום וויטמין B6,המסייעים להרגעה,הפורמולה מוצעת בטיפות או בכמוסות.
הנחיות לשימוש:
תמצית: 10-20 טיפות מהולות ב-1/3 כוס מים, 1-3 פעמים ביום,או לפי הצורך,71 ש"ח לבקבוק 30 מ"ל.
כמוסות: 1-3 כמוסות,לפי הצורך, 71 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות.
להשיג: ברשתות הטבע,חנויות טבע,רשתות פארם ובתי מרקחת מובחרים.


זמן קריאה - ספר חדש "זה החלום שנחשב " מאת אריה דריפוס

הספר החדש שנקרא "זה החלום שנחשב",נכתב ע"י אריה דריפוס,הספר מאגד בתוכו קובץ סיפורים חובקי עולם,שכל סיפור הוא עולם בפני עצמו.
עלילות מרתקות על נשים וגברים שנאבקים בתעתועי הגורל,ומצליחים להתגבר על מכשולי החיים.
אהבתי לקרוא את הסיפורים ולראות שחלומות מתגשמים למרות הקשיים,ואנשים מעולמות כל כך שונים שעוברים מהמורות קשות,מצליחים למרות הקושי.
הסיפורים לוקחים אותנו לברלין וליערות אפריקה, למפגש לילי בשדה תעופה ריק למחצה בניו יורק ולחגיגה נאצית במלחמת העולם השנייה, לפריז על המתרחש ברחובותיה, למרוץ הנדל"ני בחיפה ולכרמל בעתות מלחמה. לאהבה על מגוון היבטיה שמור מקום נכבד. לעתים זוהי אהבה שונה, אחרת, מפתיעה. מגוון הדמויות המתוארות כמעט אין סופי. הן מייצגות טיפוסים אוניברסליים במצבי לחץ ומצוקה, אך הנקודה היהודית-ישראלית תמיד ברקע. המוטו של הספר הזה הוא: אם תרצו אין זה חלום, זה סיפור הצלחה.
הספר "זה החלום שנחשב", הינו ספרו השני של המחבר אריה דריפוס, שהוציא לראשונה רומן ריגול בשם "מלחמת הנדמה לי" בשנת 1995.
אריה דריפוס מספר על כמה מהסיפורים בספר: "הסיפור 'קיקו', שמתמקד בצביעות היהודית  בצד  השני של האוקיאנוס ובבדידותו של הפרט שמנסה להתעלם מהשורשים שלו. קו המחשבה שלי ברור, האמונה במסורת אינה מובילה רחוק אבל בהעדרה לא צועדים  קדימה. הסיפור 'נר התשיעי' לוקח אותנו למדינת 'המגיע  לי'. הגיבור לוקח אחריות  על חייו ומגיע  לאור שבקצה המנהרה בדרך  הקשה בלי לשכוח לרגע מנין הוא בא. הסיפור 'גם אני הייתי שם'  ובאופן שונה  'זר  מלידה'  ו'חלום  כתום' הם נושאי דברם של אלה שאינם מוותרים לעצמם ורודפים אחר החלום שלהם עד שהוא מתגשם. 'המרפסת  לשום  מקום' מתאר את המתרחש בשולי החברה. 'בדרך  לשבע  נשיקות' הוא סיפור אופטימי שמנסה להזכיר עד כמה החיים האפורים של כל אחד ואחד מאיתנו עשויים להיות מרתקים אם רק יודעים ליהנות מהם. מה יותר בנאלי מנשיקה שהיא מנת חלקנו  מהיום הראשון שלנו? האמנם?".
מסלול חייו ופועלו של אריה דריפוס (79), מחבר הספר, מציבים אותו כמועמד טבעי להצטרף לשלל הדמויות שהוא מתאר. אריה עלה מצרפת, למד בבית הספר החקלאי "מקווה ישראל", התגייס, סיים לימודים אקדמאיים באוניברסיטה העברית והחל מיד לעסוק בחינוך, בעיקר בקרב מוכי גורל. היה מפקח מחוזי על החינוך המשלים ומדריך בבית ספר אוניברסיטאי להכשרה מדריכי נוער  במצוקה בסנגל. הוא יצא לשליחויות ארוכות טווח בחו"ל, וחזר כדי להתחיל קריירה שנייה כמתנדב בקרב ילדים נצרכים, במועצה לילד החוסה, בעמותת "קליר" בירוחם, בהוראה במוסדות עם אוכלוסייה בעייתית ובבית חולים לחולי נפש  'שלוותה'. "אני מבורך בשני דברים חשובים", הוא מתפאר בכל הזדמנות, "יש לי תשעה נכדים לחלום עליהם מדי לילה ואני קם מדי בוקר עם תקווה מתחדשת שביום החדש יינתן לי להגשים עוד חלום קטן".


הספר, "זה החלום שנחשב", מאת אריה דריפוס.
הוצאת "ספרי צמרת", 215 עמודים, מחיר לצרכן 68 ש"ח.
להשיג בכל חנויות הספרים, בחנות ההוצאה ברחוב המצודה 3 אזור, ובחנות המקוונת של ההוצאה,http://www.netbook.co.il.

יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

הספר שיגרום לכם לישון טוב בלילה ולהתעורר עם חיוך: לילה במתנה מאת אבי ברססט

קיבלתי לסקירה את הספר החדש שנקרא "לילה במתנה",את הספר כתב אבי ברססט בעלי רשת הולנדיה.


אבי ברססט מומחה בכל מה שקשור בשינה ובאיכות שינה,ובספר שלו מגלים איך אפשר להשיג שנת לילה טובה.
הספר המקסים מאגד בתוכו סדרת טיפים,ציטוטים,המלצות ושלל אנקדוטות, שמסייעים להשיג שנת לילה איכותית יותר.
שינה נעימה ואיכותית תורמת רבות לתפקוד במהלך היום,הלחץ היום יומי,מזרון שאינו נוח,כרית לא נוחה,יכולים לפגום בשינה שלנו,הספר מכיל בתוכו שלל רעיונות לשינה איכותית.
הידעתם שגם מזונות מסויימים שנאכלים סמוך לשעת השינה גורמים לעירנות וקשיים להרדם,הספר נותן פתרונות מעשיים ועצות ממש טובות, ציטוט מהספר, לגבי מזונות שאפשר לצרוך במידה קטנה לפני השינה,יוגורט,מעט שקדים או אגוזים,מעט פירות טריים או מיובשים או מעט גרנולה.
ציטוט נוסף מהספר,"בתוך החדר האינטמי שלי",חדר השינה,החדר האינטימי שלנו,הוא המקדש שבו מתחדשים הגוף והנפש,הדבר קשור לכך שבזמן השינה אנו נמצאים במצב פגיע וחשוף ולכן על חדר השינה שלנו להיות מקום מגונן ומחבק,כזה שעוטף אותנו באינטימיות ומאפשר לנו לחדש את כוחנו מכל הבחינות הפיזי,המנטאלי,האנרגטי ועוד.
אין ספק שחדר השינה הינו המקדש הפרטי והאינטמי שלנו שממלא אותנו באנרגיה,ולכן חשוב מאוד לשמור על שינה שלווה ורגועה שמטעינה אותנו באנרגיות חיוביות.
ממש אהבתי את הספר,לקחתי ממנו שלל טיפים ועצות, מקסים לקנות כמתנה לבית חדש,לזוג צעיר,ובכלל לקריאה.
הספר "לילה במתנה"
מחיר - 99 ש"ח, להשיג ברשת סטימצקי.



יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

רשת "לאפייט" Lafayette Italy משיקה קולקציית סתיו חורף 2015/16....

רשת "לאפייט" וותיקה מאוד בארץ בתחום הנעליים ותיקי העור,הרשת מייבאת את המותגים המובילים באיטליה,ושמחתי מאוד לראות מקרוב את נבחרת מעצבי העל מאיטליה שעומדים מאחורי העיצובים הייחודים,וכמובן נהניתי מתצוגת אופנה שבה הציגו הדוגמניות את קולקציית סתיו חורף 2015/16 של לאפייט.



התרשמתי מאוד מהקולקצייה שמחכה לנו בסתיו חורף 2015/16,קולקצייה מרשימה ביותר,עיצובים מיוחדים שכל אישה תהנה שיהיו לה בבית, אני מאוד אוהבת נעליים וצריכה הרבה מקום בבית לנעליים חדשות.
בלאפייט אהבתי מאוד את הסגנון,את היופי של הנעליים והתיקים, והרגשתי ממש כאילו אני נמצאת באיטליה,והתרשמתי מאוד מהעיצובים של המעצבים האיטלקיים שהגיעו במיוחד להשקה.


נבחרת מעצבים זו הגיעה לארץ לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2015/16 אשר תיערך בסניפי הרשת ברחבי הארץ.  מעצבים אלה הינם מבכירי המעצבים של 40 חברות האופנה האיטלקיות המובילות אשר מיוצגות ברשת.  חברות אופנה אלה מייצרות מותג פרטי ומיוחד לרשת "לאפייט".  מעצבי העל אשר באים לביקור:

המעצבים מדווחים כי מגמות האופנה לחורף הקרוב יתאפיינו בנעליים קלאסיות ואלגנטיות, רובם בצבעי שחור או לבן, ועליהם משחקים בגימורים וצורות, אפליקציות שונות, וזריקות צבע מרהיבות בעיטורים, אבזמים, אבני סוורובסקי מיוחדות ותכשיטים אשר יהפכו כל נעל ליצירת אמנות.

מעבר לדגמים הקלאסיים יוצר כל מעצב ליין של נעליים בצבעים עזים וגזרות נועזות למי שחשקה נפשה להתבלט בין טיפות הגשם.


Enrico Barbato  הוא מעצב יליד איטליה בן 38. מזה כ-15 שנה הוא עובד בחברת ACCADEMIA OF VENICE אשר הוקמה בשנת 1971.  החברה מייצרת בעיקר לשוק הבינלאומי, כגון ארצות הברית, יפן, אוסטרליה, איחוד האמירויות הערביות, רוסיה ועוד.  בחברה שמים דגש על בחירת חומרי גלם משובחים, שילוב אקססוריז ואבנים טובות, הקפדה על עבודת יד, פריטים מושקעים ומודלים מיוחדים בסגנון צעיר וקלאסי.  נעלי המותג מאופיינות באלגנטיות בעלי קווים פשוטים אך עם פריטים מתוחכמים תוך הקפדה טוטלית על נוחות הנעל.
לדברי Barbato  ההשראה לעיצוב הנעליים הקולקציה הנוכחית הינה המסע הדמיוני משלהי הסתיו אל עבר החורף העמוק.  חברת ACCADEMIA ממוקמת באזור היסטורי ליד ונציה היכן שהים נושק לעיר העתיקה של ונציה על מבוך תעלותיה.  ניתן לראות בצבעי הקולקציה הנוכחית את צבעי העלים המשתנים בסתיו מירוק לצהוב לזהוב וסופם בחום, כולם מתמזגים עם כחול הים העמוק ואור המים בתעלות. עוד צבעים מעוררי השראה הם השחור של הלילות החורפיים ולבן הפנינה המייצג את השדות המכוסים בשלג.  גם שינוי הצורה של העלים הנושרים היווה השראה לעיצוב הקולקציה ומייצג טרנספורמציה של צורה וצבע דרך האקססוריז העשירים, אבני הסוורובסקי וקישוטי העורות.  צבעים נוספים שישלטו בעונה הקרובה הם
לדברי המעצב, אישה אשר נועלת נעליי ACCADEMIA תנצח בהרפתקאות הג'ונגל העירוני.  החל מהקו האלגנטי ועד לקוו היומיומי, דרך מגוון של נעלי סניקרס המיוחדות של המותג.


Gilberto Ballin  הוא מעצב איטלקי ידוע בן 40 אשר למעשה גדל במפעל הנעליים אשר הקימו הוריו בשנת 1978 בשם Moda di Fausto.  הוא השתלם בחברות ברחבי אירופה ובשנים האחרונות משמש כמעצב הבית של החברה.  איכות חסרת פשרות, התייחסות אל כל נעל כאל יצירת אמנות לאישה ותמהיל מאוזן בין העבודה המסורתית לסגנון מודרני הם המוטו אשר מלווה את החברה לאורך השנים.  כיום החברה חולשת על אינספור שווקים ברחבי העולם.

קולקציית סתיו חורף שלGilberto  מאופיינת בשפע צבעים המתורגמים לעיצוב בקונספט חורפי, תוך שילוב אבזמים שונים, פרטים אשר מעניקים תחושה של שנות ה-60 משם נשאבה ההשראה לקולקציה הנוכחית.  ניתן למצוא בעיצובים שלו נעליי עקב קלאסיות בגימור מבריק או מט וכן משחקים עם צבעים שונים, מרקמים והכל בארומה אירופאית, נשית המתאימה לכל אישה בכל הזדמנות - עבודה, יום יום, יציאה חגיגית ועוד.

Pietro Massarotto  הינו מעצב איטלקי בן 37.  הוא הקים את המותג DONNA LAURA בתוך חברת הנעליים Matina.  הנעליים מיוצרות באיטליה ממיטב העורות והבדים.  עיצוב מודרני ותחכום תוך שמירה על עבודת היד המסורתית, מאפיינים את מוצריה החברה.

נעלי דונה לאורה מאופיינות בסגנון נשי אלגנטי בקווים פשוטים עם פרטים מתוחכמים והכל מחומרים רכים אשר תורמים לנוחות הנעל.  הקו המנחה בקולקציה הנוכחית הוא אלגנטיות ללא פשרה על נוחות.  הקולקציה מאופיינת בצבעי שחור קלאסיים עם הבהקי צבע באבזמים מיוחדים, פריטים מסוגננים אשר הופכים כל נעל למיוחדת במינה.  טרנד מיוחד בחורף הקרוב בקולקציה של DONNA LAURA הינו מגפונים בסגנון ספורטיבי וכן נעליים בעלות סוליות ג'ל מרופדות מיוחדות.  הצבעים אשר ישלטו בחורף הזה יהיו בורדו, כחול ואפור פחם, השואבים השראתם מהעצמת הצבעים עם בוא ימי החורף לאירופה.

רשת "לאפייט" על 8 סניפיה ברחבי הארץ מביאה ללקוחותיה את מיטב ההנעלה העולמית בכל עונה.  המותגים המשווקים בארץ ידועים באיכותם, בעיצובם וביוקרה שהם מקרינים.  שילובים מרהיבים של אלגנטיות ותחכום, קלאסיות ורעננות, צבעי חורף קלאסיים מצד אחד ומצד שני קריצת צבעוניות.  המוטו אשר מלווה את הרשת לאורך השנים הינו כי כל אישה יכולה למצוא את הנעל או התיק המתאימים לטעמה.  מגפיים, מגפונים, נעלי בובה, נעלי עקב ואפילו נעליים בסגנון ספורטיבי - את כולם ניתן למצוא בקולקציית החורף של "לאפייט".

במיוחד בעונה האחרונה, ניתן למצוא ברשת דגמים נועזים מהרגיל, צבעים עזים ומבחר עצום של סגנונות ודגמים: מנעלי מוקסין ובלרינה יומיומיים בצבעים קלאסיים ועד לנעלי עקב סופר אלגנטיות בעלות טרנד עכשווי.

ניתן להשיג בסניפי הרשת:
תל אביב :       גן העיר - אבן גבירול 71 , 5279036 - 03
רמת גן :          קניון איילון, 6199436 - 03
כפר סבא :      קניון בית יתיר, וייצמן 42, 7450286 -09
ראשל"צ :       קניון הזהב, טל. 03-9524987.
נתניה:            קניון עיר ימים, טל: 09-7684007
חיפה:             מרכז דן פנורמה,שדרות הנשיא 109, 04-8101696
קריית ביאליק:  קריון, 04-8742898
הרצליה פיתוח: מרכז עודפים הרצליה outlet מדינת היהודים 85, 09-9569371

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

צנטרום ג'וניור, מולטיויטמין מותאם לילדים, מכיל 22 ויטמינים ומינרלים חיוניים להשלמת תזונת הילדים

כאמא מאוד חשוב לי שהילדים ישמרו על תזונה מאוזנת, לעיתים לא אוהבים לאכול פירות וירקות, ואני יותר רגועה שאני משלימה להם את התזונה עם ויטמנים.
במקרה של הבן שלי שלא מוכן לאכול ירקות ופירות בכלל, זה ממש חשוב לתת לו השלמה.
קיבלתי להתנסות את צנטרום גוניור, שמכיל 22 ויטמנים ומינרלים חיוניים להתפתחות הילד, מיועד לגילאי 4-12.
הקופסה מכילה 30 טבליות ללעיסה או מציצה בטעם פטל לימון.
צנטרום ג'וניור, מולטיויטמין מותאם לילדים, מכיל 22 ויטמינים ומינרלים חיוניים להשלמת תזונת הילדים.

בריאות טובה מתחילה בתזונה מאוזנת, שמספקת את הרמה הנדרשת של כל המרכיבים התזונתיים, כולל ויטמינים ומינרלים בכמויות המתאימות. תזונה נכונה משפיעה על בריאותם של הילדים ועל גדילתם התקינה. בנוסף להשפעה הפיזיולוגית על הילד, משפיעה התזונה גם במישור הרגשי והשכלי וחשובה במיוחד עקב השלכותיה לטווח ארוך והשפעתה על הרגלי האכילה בעתיד.
בשנות ה - 2000 , התזונה לרוב אינה מכילה את כל הויטמינים והמינרלים, הן מבחינה כמותית והן מבחינת המגוון הנחוץ. מחקרים על הרגלי תזונה בארץ ובעולם מצביעים על כך שרק חלק קטן באוכלוסייה אוכל לפי ההמלצות וכי הרגלי אכילה לקויים נפוצים במיוחד בקרב ילדים ובני נוער.
כשהתזונה אינה מאוזנת, ניתן להשלים את החסר בעזרת מולטיויטמין צנטרום ג'וניור, אשר עשוי לתרום לחיזוק הגוף להתפתחות תקינה ולמניעת חוסרים ומעניק שקט נפשי ובטחון להורים בידיעה כי כל יום הילד עשוי לקבל השלמה תזונתית אופטימלית.
  • צנטרום ג'וניור  מכיל 22 ויטמינים ומינרליים חיוניים להתפתחות הילד.
  • מגיע בטבליות מציצה ו/או לעיסה בטעם פטל לימון שילדים אוהבים.
  • מיוצר בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם.
  • צנטרום ג'וניור ממשפחת מוצרי צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם.
  • המולטיויטמין מס' 1 בעולם*.
  •  
מינון ואופן השימוש המומלץ:
מינון מומלץ: 1 טבליה ביום. מומלץ לילדים מגיל 4 עד 12.
מומלץ ליטול את הטבלייה לאחר הארוחה. בנוסף, מומלץ לאמץ ארוחה קבועה, כאשר בסיומה נוטלים את צנטרום ג'וניור - כך קל יותר לזכור.
מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 30 טבליות: 65.50 ₪,
"צנטרום ג'וניור" ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ

 *עפ"י סקר IMS  שנערך בדצמבר 2013
טיפים להתנהלות יומיומית, תזונתית, לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז
הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירולוגית/התנהגותית בה הילדים סובלים מהפרעות בריכוז ובקשב. בקרב חלק מהילדים מופיעה גם בעיית התנהגות, אימפולסיביות ולעיתים פעילות יתר.
פעמים רבות ישנה השפעה של ההפרעה על אופן האכילה, כמות ובחירת המזון אשר מתבטאת בהשמנת יתר או רזון. לדוגמא, אם נשאיר את הילד לאכול לבדו נמצא אותו לעיתים לאחר זמן מה חולמני, משחק עם האוכל או פשוט עסוק במשהו אחר. אם יהיה עסוק במשחק או פעילות, לרוב ישכח לאכול, ולאחר מכן כשיהיה רעב מאוד יאכל את הדברים הראשונים שימצא בסביבה.
בנוסף לכך, ילדים הצורכים תרופות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז סובלים לרוב מאיבוד תיאבון לשעות ארוכות. לאחר שפעילות התרופה פגה, הרעב עלול לגרום לילד לאכול מכל הבא ליד ללא סינון. עינת ששון, הדיאטנית הראשית של צנטרום, נותנת כמה טיפים תזונתיים להורים לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז.
  1. רחוק מהעין רחוק מהלב. ילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז נוטים לעיתים לפתח דפוסי אכילה שונים מילדים אחרים. במחקרים נראה כי ילדים אלו צורכים יותר שתייה ממותקת, אוכלים בתדירות גבוהה אך תכולת הפירות נמוכה יותר. נסו להרחיק מהבית שתייה ממותקת אך החזיקו פירות וירקות מגוונים שיוכלו לשמש גם לאכילה וגם לסחיטת מיץ, בעל ערך תזונתי גבוה ממיץ בבקבוק, במקרה הצורך.
  2. ארוחת בוקר. נסו להקפיד במיוחד על ארוחת בוקר, אם הילד מקבל או לא מקבל טיפול תרופתי. במידה והילד מקבל תרופה בבוקר, ארוחת הבוקר חיונית כיוון שיעברו שעות ארוכות של אכילה מעטה מאוד בעקבות נטילת הכדור, שעות בהן הילד יהיה בלימודים ויוציא אנרגיה. בנוסף, המזון יכול להקל על תופעות לוואי אפשריות אחרות של התרופה, כמו בחילות. במידה והילד אינו צורך תרופה והוא פעלתן ומוציא אנרגיה רבה, הרי הארוחה חיונית לו לשם שבירת צום הלילה ואספקת אנרגיה לשם הפעילות.
  3. נסו להיות גמישים יותר. כאשר עוסקים בתזונת ילדים ובני נוער, לרוב ההמלצה התזונתית המקצועית היא להרגיל את הילדים לסדר יום עם ארוחות קבועות המכילות מזון בעל ערך תזונתי גבוה. בילדים בעלי הפרעת קשב ההמלצה הזו פחות מעשית, וגמישות היא שם המשחק. אם הילד מטופל בתרופות לטיפול בהפרעה ואינו רעב בשעות הבוקר והצהריים אלא לאחר מכן, הקפידו שתהיה לו אפשרות מפתה כך שיאכל במשך היום פירות שהוא אוהב, מעדן, שקית אגוזים או חטיף בריאות. בשעה שפעילות התרופה פגה יש להגיש לילד ארוחה מלאה ומזינה. אם הילד מעוניין בתוספת, תנו לו, כך גם לגבי ארוחת לילה. במחקר שפורסם ב-2014 ונערך על תזונת ילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז המטופלים תרופתית לעומת ילדים ללא ההפרעה, נראה כי בקרב הילדים המטופלים תרופתית כמות צריכת המזון נמוכה יותר במשך היום וגבוהה יותר בערב לעומת הילדים ללא הפרעת קשב אך עדיין סך הקלוריות וכן צריכת הוויטמינים והמינרלים היומית נמוכים יותר באופן משמעותי.


  1. צרו עניין באוכל. ילדים הם ילדים ואוהבים לשחק וליצור באוכל. נסו לתת לילד התעסקות מהנה עם האוכל בזמן הארוחה. הכינו מטבלי גבינה מותכת או גבינה בטעמים שונים ותנו לילד לטבול לחם, ירקות טריים ומבושלים בגבינה כך תגדילו את כמות הירקות והחלבון הנאכל. הכינו עם הילדים שייק פירות עם יוגורט, חלב או גלידת שמנת, וזאת במידה והילד נמצא במשקל נמוך וצריך העשרה. יתכן וההכנה העצמית תגרה את הילד לאכול יותר.
  2. צמצמו את האפשרויות. ילדים בעלי הפרעת קשב, לרוב, לא יקשיבו לסיפורים רבי מלל כולל תפריט ארוחה מורכב. הציגו עד שתי אפשרויות לבחירת הארוחה ותנו לילד לבחור. עמדו מולו וודאו שהקשיב לכם וענה מתוך מחשבה ולא מתוך אימפולסיביות או בחירת האפשרות הראשונה שהצעתם. במידה ותתנו אפשרויות רבות מידי יתכן וירצה לבחור מאוחר יותר או בכלל לא.
  3. טרנדים בתזונה. מספר מחקרים בוצעו על רכיבים בתזונה, תוספים או דיאטות מיוחדות שיכולות לעזור לסימפטומים של הפרעת קשב וריכוז. חלק מההמלצות מבוססות מחקרים ותרמו לחלק גדול מהילדים שהשתתפו במחקר. המלצות אחרות אולי תרמו לחלק מהילדים אך לא הוכחו כיעילות במחקר מדעי. ההמלצות המוצעות לרוב קשורות ברכיבים שעשויים לשפר את תפקוד המוח והן: דיאטה עשירה בחלבון כמו ריבוי קטניות, גבינות ובשר העשויים לשפר את הריכוז, הפחתה בצריכת צבעי מאכל וחומרים משמרים, הפחתת פחמימות פשוטות כמו מאכלים המכילים סוכר, דבש, סירופ תירס, קמח לבן וכדומה, העשרת התפריט בפחמימות מורכבות כמו ירקות ופירות וכן העשרת התזונה בחומצות שומן מסוג אומגה 3 המצויות בטונה, סלמון, אגוזי מלך, שמן קנולה וכדומה.
  4. השלמת התזונה היומיומית. ילדים רבים בעלי הפרעת קשב וריכוז אינם ניזונים באופן יומיומי מכל מגוון אבות המזון, ולכן עלולים עם הזמן לפתח מחסורים ברכיבים החיוניים לגדילה ולהתפתחות, במיוחד בגיל הילדות. עקב כך ניתן להוסיף לתזונה מולטיוטמין יומי, כגון צנטרום ג'וניור המכיל 22 ויטמינים ומינרלים ללא צבעי מאכל וללא תוספת סוכר.




יום שישי, 9 באוקטובר 2015

חדש מחברת "תומר" סדרת מוזלי VITALIA,מוזלי קראנצ'י.....

אני מאוד אוהבת מוזלי,וממש משתדלת לאכול לפחות פעם ביום,תוספת נפלאה לפירות ויוגורט לבן.
למוזלי יש ערך תזונתי גבוה בזכות שיבולת השועל,דגן בעל ערך תזונתי גבוה,עשיר בחלבון,ברזל,מגנזיום וחומצה פולית,ובעיקר עשיר בסיבים תזונתיים המסייעים לעיכול ולתחושת שובע,בנוסף הפירות המיובשים והגרעינים מספקים אנרגיה זמינה וויטמנים ומינרליים חיוניים לגוף.
אצלנו בבית הילדים שלי מעדיפים לאכול יוגורט עם מוזלי או קערת חלב עם מוזלי, ממש טעים להם ולדעתי האישית בעל ערך מוסף גבוה יותר מאשר הקורנפלקס.
לפעמים הבת שלי מעדיפה לקחת לבית הספר שקית עם מוזלי,נשנוש טעים,אנרגטי ומשביע בין הארוחות.
חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת המוזלי VITALIA ומשיקה שני טעמים חדשים ועשירים במרכיבים טעימים:

מוזלי קראנצ'י בתוספת צימוקים, שוקולד ובננה.
ומוזלי קראנצ'י בתוספת צימוקים, תפוח עץ מיובש, גרעיני חמניות וקינמון.
שני הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת המוזלי שמשווקת חברת תומר, בהם - מוזלי קרנצ'י עם פירות, מוזלי קרנצ'י עם אגוזים, וגרנולה בתוספת פירות ואגוזים.
טעמתי את מוזלי קראנצ'י בתוספת צימוקים,שוקולד ובננה,ממש אהבתי,מרגישים את הקראנציות והטריות,השילוב של הצימוקים השוקולד והבננה מאוד מוסיפים בטעם,בהחלט טעים.
אני הכנתי מנה טעימה של המוזלי קראנצ'י בתוספת צימוקים שוקולד בננה,הוספתי יוגורט ורימונים,ממש טעים ארוחת ביניים משביעה ועשירה בסיבים תזונתיים.

 
כשרות בד"צ חתם סופר.
מחיר:  15 ש"ח לשקית של 600 גרם.
להשיג ברשתות השיווק.



יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

Care Nutri מציגה את "קנדי קר" – Candi Care פורמולה לטיפול בפטריית קנדידה

החיים המתועשים שלנו גורמים לעיתים לבעיות במערכות הגוף ,וגם במערכת העיכול.
מודעות היא חלק מהטיפול, על פטריית הקנדידה שמעתי,אך איך לטפל בה,או למנוע אותה לא ממש ידעתי.
"Candi Care" הינה פורמולה מחברת Nutri Care ,הפורמולה משלבת מרכיבים יעילים המסייעים לטיפול בפטריית הקנדידה,אשר חלקם הוכחו במחקרים קליניים,שמן אורגנו,אגוז מלך שחור,חומצה קפלירית,פו ד'ארקו וביוטין.

מהי קנדידה? פטריית שמר,השוכנת באופן טבעי בריריות הגוף ובעיקר במערכת העיכול במעי הגס.
במצב תקין היא נמצאת תחת שליטתם של החיידקים הידידותיים המצויים במעיים, המגנים מפני התפשטותה. כשהאיזון במעיים מופר מסיבות שונות (כגון - תרופות, טיפול אנטיביוטי, מערכת חיסונית חלשה, צריכה מוגזמת של סוכר, תזונה לא מאוזנת, מתח ועוד) - הדבר מוביל לתנאי גידול אופטימליים עבור הקנדידה והיא  מתחילה להתפשט בגוף. התפשטותה עלולה לגרום למגוון רחב של בעיות במערכות הגוף השונות, כגון: דלקות כרוניות, בעיות הורמונליות, אלרגיות וכאבים, חולשה כללית, אפטות בפה, כאבי בטן, גירוי בפי הטבעת, זיהום באיברי המין אצל נשים, שינויים במצב הרוח ועוד.
על מנת למגר את הקנדידה בצורה יעילה, מומלץ לשלב בין תזונה מתאימה ותוספי תזונה.  יש להקפיד על תזונה עשירה בירקות (ירוקים בעיקר), דגנים מלאים, דגים, קטניות וזרעים, שתייה מרובה של מים או תה צמחים (בלי סוכר), תוך הימנעות מסוכרים, אלכוהול, מוצרי חלב, קמח לבן, תה, קפה וכן גם עישון. כמו כן, מומלץ להשתמש בתוספי תזונה בעלי פעילות אנטי פטרייתית ואנטי בקטריאלית.
היות שהתזונה שלי לוקה בחסר גם אם אני מאוד משתדלת, אני בהחלט אנסה לאמץ את הטיפים,ואתחיל לנסות את הפורמולה "קנדי קר".
הנחיות לשימוש: 2 כמוסות פעמיים ביום עם הארוחה.
כשר פרווה באישור הרבנות.
מחיר: 98 ₪ ל-48 כמוסות.
להשיג: ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע.

יום רביעי, 7 באוקטובר 2015

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, משיק: מוצצים הזוהרים בחשיכה

תינוק בבית אור בבית אך לצד השמחה ,כהורים לתינוקות יש הרבה מטלות, וחלק מהן לדאוג לתינוק לכל צרכיו.
אני זוכרת שילדיי נולדו היה לי מאוד חשוב להרגיל אותם למוצץ ממש מגיל יום, כי ברגעי משבר של בכי ,המוצץ היה מרגיע אותם ומרגיע אותי,הבעייה התחילה שהיו נאבדים מוצצים בעיקר בלילה,לא רציתי להדליק את האור והייתי מגששת בחשיכה למצוא מוצץ שירגיע את המתוקים.
בימים אלו יותר קל להורים,בשונה ממני שעברו שנים רבות מאז שילדיי היו תינוקות,וכעת בהתאם לחדשנות ההורים נהנים מנוחות,מוצצים הזוהרים בחשיכה,פטנט נהדר להורים למציאת המוצץ האבוד בלילה.
בימים אלו, משיק NUK מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם,מוצצים הזוהרים בחשיכה,המשלבים את כל היתרונות של מוצצי NUK,יחד עם עיצובים חדשים וייחודים.


הייחודיות של פטמת המוצץ של NUK שהיא עוצבה בדומה לפטמת האם במהלך ההנקה,להתאמה אופטימלית לפיו של התינוק,המוצצים החדשים בעלי פטמות מסיליקון,מיוצרים בגרמניה,בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.
הייחוד של המוצצים הזוהרים בלילה,פתרון להורים מותשים,המוצצים מגיעים עם כפתור שטוח הזוהר בחשיכה,עשוי מחומר בטוח לגמרי עבור תינוקות,ובעיצובים מדליקים המתאימים גם לבנות וגם לבנים.
ניתן להשיג: ברשת סופר פארם,ברשת מוצצים ובחנויות המתמחות בתינוקות, או לרכוש ישירות בלינק:
http://www.nukisrael.co.il/shop