יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

מתכונים לספסל הלימודים

מתרגשים לקראת החזרה ללימודים? זה הזמן ללמוד איך מכינים כריך מנצח שיהפוך כל ביס לארוחה. מכניסים קטניות עשירות בחלבון ובברזל בלחמנית המבורגר ביתית ומקבלים סנדוויץ' מזין וטעים במיוחד, ויש גם 5 רעיונות מעולים איך להכין אותם בעצמכם.

כריך הוא הארוחה הכי זמינה וניידת שכולנו אוהבים לאכול, לא משנה אם זה בגן, בבית הספר או בעבודה. כדי להפוך את הסנדוויץ' הפשוט לארוחה שלמה, טעימה ומזינה מומלץ למלא אותו בממרחים המבוססים על קטניות – חומוס כמובן אבל גם עדשים, אפונה, שעועית ואפילו מש. הקטניות האלה, על שלל הסוגים והצבעים שלהן, עשירות במיוחד בחלבון ובברזל ונחשבות לחומר גלם חיוני לתזונה היום יומית של כולנו. ומה יותר יום יומי מלהכניס אותן לכריך?

לא רק חומוס: "סוגת" מעניקה 5 טיפים ורעיונות לממרחי קטניות:
לא רק חומוס - אחרי שמבשלים אותן, כל סוגי הקטניות יכולות בקלות להפוך לממרח טעים. אין סוף לגיוונים ולטעמים האפשריים.
מסביב לעולם – כמעט בכל מטבח אפשר למצוא ממרח שמבוסס על קטניות. למשל ממרח אפונה צהובה מיוון, ממרח שעועית שחורה ממקסיקו וממרח שעועית לבנה מרומניה.
קל ומהיר – אם לא התארגנתם מראש על השרייה ובישול מקדים, תמיד אפשר להכין ממרחים מבוססי עדשים, שלא זקוקות להשריה ומתבשלות תוך מקסימום חצי שעה.
מקפיצים טעמים – כל ממרח פשוט יכול להפוך לחגיגה אם מעשירים אותו במקפיצי טעם כמו לימון כבוש, הריסה, עגבניות מיובשות ועוד.
מעשירים בירקות ואגוזים – מוסיפים לבסיס הקטניות ירקות ואגוזים כדי להעשיר אותן גם בטעם, גם במרקם וגם בערכים תזונתיים. מומלץ לנסות להכין חומוס עם דלעת מבושלת וגרעיני דלעת קלויים או ממרח עדשים ירוקות, אבוקדו וקשיו.
אין כמו להכין לחמניות טריות בבית! ומה יותר כיף מלהכין אותן עם הילדים? אופים וממלאים בכל מילוי שאוהבים, דרך נהדרת לוודא שארוחת עשר לא תחזור עם הילדים הביתה מהלימודים.

מתכון של "סוגת" ללחמניות טריות:

קרדיט צילום: חגי לפלר
חומרים ל-8 לחמניות:
לתערובת השמרים:
1 כף  שמרים יבשים "סוגת"
1 כפית  סוכר דמררה "סוגת"
1 כוס מים חמימים

לבצק:
2 כפות  סוכר דמררה קלאסי
1/2 1 כוסות (210 גרם)  קמח רב תכליתי "סוגת"
1/2 1 כוסות (190 גרם)  קמח כוסמין מלא "סוגת"
2 כפות שמן זית
1 כפית מלח

לציפוי:
1 כפית  קורנפלור "סוגת"
1 כפית  סוכר חום כהה "סוגת"
קורט מלח
1 כף מים רותחים
שומשום "סוגת"

הוראות הכנה:
מערבבים בקערת המיקסר שמרים, סוכר וכוס מים חמימים. ממתינים 5 דקות עד שהתערובת מתחילה לתסוס.
מעבירים לקערה עם תערובת השמרים סוכר, קמחים, שמן ומלח ומערבלים במהירות איטית עם וו לישה במשך כ-5 דקות, עד שהבצק נפרד מהקערה (אפשר ללוש בידיים אם אין מיקסר). אם צריך מוסיפים עוד מעט קמח.
משמנים קערה בשמן זית ומניחים בה את הבצק. מכסים בניילון או מגבת ומשהים לשעה,  עד שהבצק מכפיל את הנפח.
לשים קצת את הבצק ומחלקים ל-8 חלקים, מכדררים כל חלק לכדור חלק ומניחים על תבנית מרופדת בנייר אפייה משומן. מכסים שוב ומתפיחים עוד 30 דקות.
מחממים תנור ל-180 מעלות.
טורפים בקערה קטנה קורנפלור, סוכר, מלח ומים רותחים לבלילה חלקה. מברישים את הלחמניות ומפזרים שומשום. אופים 15-20 דקות עד שהלחמניות זהובות.
בתאבון ולבריאות!

חברת "אחוה" משווקת לרגל ראש השנה עוגת דבש במחיר מנצח וממרח שומשום עם דבש...

עוגת הדבש של "אחוה" בטעם ביתי ובעיצוב חדש תימכר במחיר ללא תחרות של כ-5 שקלים בלבד!
ממרח שומשום עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא ודבש, הוא ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.


יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": בעקבות הקורונה תמשיך אחוה במבצעים מיוחדים על טחינה גולמית, חלוה ומוצרי מאפה לכל אורך חגי תשרי"
חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגת דבש בחושה, באריזה חגיגית חדשה ומהודרת ובמחיר ללא תחרות: כ- 5 שקלים בלבד! עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים, לצד מבצעי טחינה, חלוה ומוצרי מאפה נוספים.

בנוסף, מציעה "אחוה" לראש השנה ממרח שומשום עם דבש, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. ממרח שומשום עם דבש עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.


אין ספק שהמחירים האטרקטיבים והאיכות הנהדרת של חברת אחוה בהחלט מסייעים במיוחד בתקופה זו, ועכשיו לקראת חגי תשרי כל משפחה יכולה להנות מעוגת דבש נפלא, וממרח שומשום עם דבש טעים ביותר, אני מאוד אוהבת את ראש השנה ומצפה לתחילתה של שנה עברית חדשה עם התחלו חדשות והרבה בשורות טובות, וכיף כבר להתחיל את השנה הזו עם מוצרים נפלאים.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות הנחשב ל"Superfood" וכאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית. מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. "בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, ממרח השומשום עם דבש של חברת אחוה עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים של סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, חלבון והינו דל במלח. השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמידי שנה מציעה אחוה עוגת דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, כשהשנה, לאור משבר הקורונה, אף השקנו את העוגה באריזה חדשה ודאגנו שבמרבית רשתות המזון היא תימכר במחיר של חמישה שקלים בלבד. לדבריו, "בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. מאז ומתמיד המדיניות של אחוה היא לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, ובטח שנמשיך לעשות זאת כעת, כשהמשק במשבר ואנשים רבים מתמודדים עם קושי כלכלי ואבטלה, וננסה להמתיק את תקופת החגים ולתרום לאווירת החג".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגת דבש (400 גרם),
8 – 11 שקלים לממרח שומשום עם דבש (400 גרם).
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

יום שישי, 28 באוגוסט 2020

לחגים שמחים וטעימים במיוחד! לכבוד חגי תשרי, "נפטון" מציעה תערובות תיבול ורוטב שום ודבש איכותיים, להכנת מגוון מנות חגיגיות וטעימות. ויש גם מתכונים!

לכבוד חגי תשרי, מציעה "נפטון" רוטב שום ודבש ומגוון תערובות תיבול איכותיות, להכנת מנות חגיגיות וטעימות טעימות! 


נפטון מציעה גם מתכונים נהדרים וקלים להכנה, המתאימים לחגים ולכל השנה: פילה סלמון עסיסי ברוטב שום ודבש, כרוב ניצנים בתערובת תיבול פילדלפיה וניוקיס בתיבול תערובת פלפל לימון, בצל ושמן זית. חברת "נפטון" (משנת 1990), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים.


במבחר מוצרי נפטון לחגים:

רוטב שום ודבש: מכיל מלח, מלח לימון, שום, דבש, רוטב עגבניות ועוד. מתאים לבישול, תיבול ולמרינדות. 
תערובת פלפל לימון: מכילה פלפל שחור ולימון - לאוהבי הטעם החמוץ-חריף. התערובת אופיינית לדרום אפריקה ומתאימה לבשר, עוף, דג, אורז, ירקות מבושלים וסלטים. 
תערובת פילדלפיה: מכילה פפריקה, שום, גרגירי חרדל, כמון, פלפלים ועוד. טעם התערובת הארומטית, שמקורה בניו אורליאנס ארה"ב, פיקנטי ומתקתק. מתאימה לתיבול כל סוגי הבשרים והעופות, דגים, תפוחי אדמה, אורז, מוקפצים, ירקות בתנור, פשטידות וגם לסלטים כמו סלט כרוב וסלק טרי.

התערובות הנהדרות של חברת נפטון משדרגות כל תבשיל או סלט שתרצו להכין, אני אוהבת להשתמש בהן לתיבול של בשרים, עופות, תפוחי אדמה, סלטים חמים וסלטים קרים, והן בהחלט מוסיפות הרבה טעם למגוון המנות, לקראת ראש השנה אני מתחילה לחשוב מה להכין, ומאוד אוהבת שיש מתכונים מוצלחים, אז אודות לחברת נפטון יש הרבה רעיונות בזכות המתכונים המשובחים, אך גם יש עזרה רבה בתיבול האוכל בזכות תערובות התיבול הנהדרות, ורוטב שום הדבש שבעזרתו אני אכין עוף חגיגי עם תפוחים לשולחן החג, אין ספק שארוחת החג תהייה טעימה ביותר.


כשרות פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע. 
מחיר תערובות התבלינים: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 100 – 150 גרם); מחיר רוטב שום ודבש – 10.90 – 13.90 ש"ח (למשקל של 360 גרם).
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

"נפטון" מציעה מתכונים טעימים לחגי תשרי:
פילה סלמון עסיסי בשמן זית ורוטב שום ודבש

מצרכים:
1.5 ק"ג נתחי פילה סלמון
2 כפות שמן זית כתית
1 כפית שמן זית
1 רוטב שום ודבש של נפטון
1 כף רוטב סויה של נפטון
1 כף חמאה (לארוחה בשרית, להחליף במחמאה) רכה
אופן ההכנה:
לערבב את כל החומרים (למעט כפית שמן הזית) ולעסות את נתחי הפילה, להניח בקערה ולכסות בניילון נצמד. לשים במקרר ל-20 דקות
לחמם מחבת נון סטיק כבדה. רק כשהיא חמה – לשים בה כפית שמן זית ולהניח בה את נתחי הפילה – צד העור כלפי מטה (גם אם העור הוסר)
לטגן 5 דקות מצד אחד, ורק אז להפוך לצד השני. לטגן עוד 3 דקות בדיוק
להניח את הנתחים במחבת המכילה אותם בנוחיות. אם אין מקום לכולם בו זמנית, לטגן ב 2-3 סבבים
אפשר להגיש את הדג בטמפרטורת החדר
אם מכינים מראש והכוונה היא לחמם מאוחר יותר את הדג בתנור: לטגן רק 4 דקות מצד אחד ו-2 דקות מהצד השני, כדי שהדג לא יתייבש
הצעה: להגיש עם שעועית ירוקה עדינה וחלוטה, ולתבל במעט פלפל שחור גרוס של נפטון

כרוב ניצנים בתיבול תערובת פילדפיה

מצרכים:
1 אריזה של כרוב ניצנים קפוא
1/4 כוס שמן זית כתית
1 כפית תבלין פילדלפיה של נפטון
1 כפית מלח בישול
מעט מלח אטלנטי
אופן ההכנה:
מרתיחים מים בסיר ומוסיפים כפית מלח בישול. מניחים מעל הסיר שושנת אידוי ושמים בה את כרוב הניצנים הקפוא. מאדים כ-10 דקות. מסירים ומצננים
חוצים כל כרוב לשניים
מחממים מחבת כבדה וטובה (רצוי נון סטיק). כשהיא חמה, מוסיפים את השמן, מחכים כמה שניות ומוסיפים את הכרוב. מפזרים מעל את תערובת הפילדלפיה ומטגנים-מערבבים כ-3 דקות.
שמים בכלי הגשה מתאים ומפזרים מעל מעט מלח אטלנטי
אפשר להגיש חם או בטמפרטורת החדר
בארוחה חלבית אפשר להוסיף כף חמאה בסוף הטיגון, ולהגיש עם גבינת פרמז'ן מגוררת

ניוקי בתיבול תערובת פלפל לימון


מצרכים:
2 אריזות של ניוקי (קפוא, טרי או באריזת ואקום), מוכן עפ"י ההוראות
1 בצל פרוס ו/או 8 יחידות בצל ירוק (חלק לבן בלבד) – חתוך לחצי ופרוס לאורך
4 -5 כפות שמן זית כתית
1 כף שטוחה תבלין פלפל לימון של נפטון
1/2 כוס אגוזי מלך, קלויים במחבת
כמה עלי בזיליקום, חתוכים לאורך
אופן ההכנה:
לטגן את הבצל לשקיפות בלבד
כשהניוקיס עדיין חמים, לערבב עם הבצל והשמן בו טוגן. להוסיף את תערובת הפלפל-לימון ולערבב בעדינות
לשים בקערת הגשה מתאימה, ולפזר מעל אגוזי מלך ובזיליקום
בארוחה חלבית אפשר להוסיף כף חמאה בסוף הטיגון, ולהגיש גם עם גבינת פרמז'ן מגוררת

"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה (שעלה ב-1980), פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.
קרדיט צילום מנות – pexels

מרעננים ומארגנים את הבית לכבוד השנה החדשה עם מוצרי הראטן המעוצבים של "ליפסקי", תוצרת כחול לבן!

מרעננים ומארגנים את הבית לכבוד השנה החדשה עם מוצרי ראטן מעוצבים! חברת "ליפסקי" הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי פלסטיק, אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט דקורטיביים, מציעה מגוון מוצרים איכותיים ומעוצבים במראה ראטן אלגנטי, שיסייעו לארגון ולריענון חדרי האמבט, המטבח, המזווה, חדר הילדים ובכלל. 
המוצרים, תוצרת כחול לבן, וזוכים להצלחה בינלאומית רבה

שנה חדשה ממש בפתח, ולאחר ששהינו כל כך הרבה זמן בבתים, זוהי תקופה מצויינת לרענון והתחדשות בכל הבית, אני מכירה את חברת ליפסקי שנים רבות, ויכולה להגיד בלב שלם שהמוצרים שלה מצויינים ואיכותיים, בזכות המוצרים יש הרבה סדר וארגון בבית, וגם מראה נהדר, כדאי לפנק במתנות לחג, איכותיות ועם ערך, וגם להנות ממוצרים חדשניים ואיכותיים, בהחחלט התחלה נהדרת לשנה טובה ומאושרת.

"סל גל":

ארגונית ניידת הכוללת 4-3 סלסלות מפלסטיק קשיח ואיכותי, המתאימה למגוון שימושים בבית, במרפסת ובחצר. "סל גל" מוצע ב-2 גדלים: 3 קומות ו-4 קומות. הסלסלות מעוצבות כך שחלקן הקדמי פתוח במרכזן – מה שמאפשר שליפה והחזרה נוחים של האביזרים והפריטים המאוחסנים בהן. ליחידה התחתונה בארגונית אפשר לחבר 4 גלגלים (כלולים) - לניוד נוח. הסלסלות מורכבות זו על גבי זו בקלות ואפשר להפרידן בנוחות ובמהירות לצורך סידור, ניקוי ועוד.  הארגונית נוחה למגוון שימושים: במטבח – לארגון הירקות; לחדר הילדים – לארגון המשחקים; בחדר האמבט – לארגון מוצרי טואלטיקה ועוד. מחיר: 59 – 89 ש"ח (תלוי בגודל).

סט פח אשפה ומברשת אסלה, לחדרי האמבט והשירותים:

הסט מוצע במגוון צורות - עגול, ריבוע, מלבן וטרפז, ובצבעים קלאסיים של לבן, פרגמון, חום ואפור. אפשר לרכוש את הפחים ואת מברשות האסלה גם בנפרד. המוצרים מיוצרים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי. מחיר סט של פח אשפה ומברשת אסלה: 40 - 60 ש"ח.

סלסלות דקורטיביות לסידור הבית:

מוצעות ב-2 גדלים וניתנות לסידור מודולרי, כך שאפשר למקמן בכל מקום, לפי הצורך: בארון הבגדים, במטבח, במקרר, בחדר האמבט וברחבי הבית. הסלסלות מוצעות בצבעים קלאסיים של חום, אפור, פרגמון ולבן, המקלים על התאמתן לגווני הצבעים של הארונות, השידות וחלקי הבית השונים. מחירים: 15 – 25 ש"ח (תלוי בגודל).
סל כביסה מתקפל, פיתוח ייחודי של ליפסקי:

סל כביסה שניתן לקיפול בתום השימוש, כך שלא יתפוס מקום ויאפשר לשמור על הסדר והאסתטיקה בחדר הכביסה ובבית. הסל מוצע בדוגמת חורים אליפטיים, במגוון צבעים. ליפסקי מציעה גם סדרת גיגיות וסלי כביסה מעוצבים במראה ראטן, במגוון גדלים (40, 50 ו-60 ליטרים). בין הדגמים גם סלים הכוללים מכסה שניתן לפתיחה משני צדדיו, אותם ניתן למקם גם בנישות צרות. מחירים: 40 – 80  ש"ח (תלוי בגודל).
שידות מעוצבות: ב-3 גדלים:
 

3, 4 ו-5 מגירות. השידות מהוות פתרון שימושי ונוח לאחסון ולסידור הבית: בחדר הרחצה - לאחסון מגבות ומוצרי רחצה; המטבח והמזווה - לאחסון מוצרי מזון וניקוי; חדר הילדים  -לאחסון צעצועים, מחברות וספרי לימוד; החדרים - שידה ליד המיטה, ולאחסון לבנים וגרביים; המשרד וחדר העבודה - לאחסון ניירת וציוד משרדי ועוד. השידות מצוידות ב-2 רגליים אחוריות עם גלגלים, וב-2 רגליים קדמיות ללא גלגלים – כך שמצד אחד הן יציבות ומצד שני – נוחות להזזה, לפי הצורך. השידות עשויות מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח) איכותי – חומר חזק ועמיד לשנים רבות, והן מוצעות ב-2 צבעים: חום ולבן-אייבורי. מחיר:189 - 269 ש"ח (תלוי בגובה).
סט מהודר לחדר הרחצה:

הכולל סבוניה, כוס (למברשת ולמשחת שיניים) וכלי לסבון נוזלי, עם משאבת ניקל: לקבלת מראה טוטאל-לוק בחדר הרחצה,גם אני התחדשתי בסט מקסים עם מראה ראטן, בהחלט מוסיף הרבה וגם מאוד שימושי,מאוד אהבתי .



מומלץ לשלב מוצרים נוספים של ליפסקי במראה ראטן, בהם סט של פח אשפה ומברשת אסלה, סל כביסה, סלסלות תואמות ועוד. מחיר: 30 - 50 ש"ח

סדרת פחי אשפה למטבח:

מגוון דגמים ובהם - פח בנפח של 21 ליטר המונח על גבי בסיס וניתן לשליפה בקלות, לריקון ולשטיפה; פחי אשפה יוקרתיים בגדלים של  35 ליטר ו-55 ליטר, בעלי פתח רחב, לנוחות השימוש. הפחים עשויים מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח), חומר חזק ועמיד לשנים רבות, וקל לשטיפה ולניקוי. הפחים מוצעים במגוון צבעים קלאסיים. מחירים: 60 - 100 ש"ח.

להשיג: ברשתות הום-סנטר ואייס, ובחנויות מובחרות למוצרי אמבט.
קרדיט צילום תמונות: דיזיין אנד שוט

DR. BRONNER’S מציגים לראשונה בישראל: משחת שיניים ללא חומרי הקצפה

מוצר נוסף בסדרת המוצרים האורגניים של דר' ברונר'ס הגיע ארצה: משחת שיניים בטעם עדין של מנטה. משחת השיניים של דר' ברונר'ס מפחיתה פלאק, מסייעת להלבנת השיניים, מרעננת את הפה ואינה מכילה חומרי הקצפה סינתטיים.


קרדיט צילום: הדס ניצן
הרכיבים במשחת השיניים דר' ברונר'ס: גליצרין אורגני, מים, סיליקה, סיליקה מיובשת, קלציום קרבונט, קסנטן גאם, סודה לשתיה, סבון משמן קוקוס, שמן מנטה, חומצת לימון, סטיביה, אלו ורה, ויטמין E, שמן קוקוס, מנטול, שמן חמניות. כל הרכיבים טבעיים!

הסיליקה המיובשת והקלציום קרבונאט משמשים כחומרי ליטוש טבעיים. הסודה לשתייה והפוטסיום קוקואט בשילוב עם שמן קוקוס אורגני מנקים ביסודיות את השיניים. 

המשחה מיוצרת בסחר הוגן, היא טבעונית, 70% מהרכיבים שלה הם אורגניים ויש בה שמנים אתריים טבעיים. המשחה אינה מכילה SLS ואין בה רכיבים מלאכותיים: לא צבעי מאכל, לא חומרי טעם מלאכותיים, לא חומרים משמרים מלאכותיים ולא ממתיקים מלאכותיים. המשחה אינה מכילה פלואוריד, שנחשב על ידי רבים כחומר המסכן את בריאותנו.

בדר' ברונר'ס חשבו על הכל, עד הפרט האקולוגי האחרון, השפופרת עשויה מ-100% פלסטיק ממוחזר ואריזת הקרטון מתכלה.


מנסיון קודם שלי עם מוצרים של ד"ר ברונר'ס, אני חייבת לציין שמדובר במוצרים איכותיים ביותר, ביום יום מאוד חשוב לי לשמור על השיניים שלי, ולהעניק להם את הטיפול הטוב ביותר, אהבתי שהמשחת שיניים החדשנית הזו מכילה רכיבים טבעיים , לאחר שהתנסתי בצחצוח השיניים מאוד אהבתי את ההרגשה  וטעם המנטה ולאחר הצחצוח בהחלט היו רעננות ונקיון,  מאוד חשוב לשמור על השיניים והחניכיים לכן הקפדה מיטבית עושה את ההבדל, החדשנות של שילוב רכיבים טבעיים ללא חומרי הקצפה סינתטיים  והפחתה של אבן בשיניים עם הלבנה עושים את ההבדל.

מחיר מומלץ למשחת השיניים: 39.90 ₪ (140 גרם)
ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.
למידע נוסף אודות ד"ר ברונר'ס ומוצרי החברה, בקרו באתר:   h/ttps://www.drbronner.com

חברת ד"ר ברונר'ס היא עסק משפחתי המחויב לכבד את חזונו של המייסד עמנואל ברונר על ידי ייצור מוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לאחריות חברתית וסביבתית והקדשת רווחים לתיקון עולם. שיטות עסקיות מתקדמות הן חלק ממטרת החברה להוציא אל הפועל את משנתו של עמנואל ברונר ז"ל, שכתובה על גבי התוויות האייקוניות של המוצרים, לפיה עלינו לשמור על כדור הארץ ועל כל יושביו.
ברונר היה בן למשפחה יהודית בגרמניה ודור שלישי לשושלת יצרני סבון, שהיגר לארה"ב. שם הוא החל לייצר סבון מנטה תחת המותג ד"ר ברונר'ס. הוא הרצה על הפילוסופיה שלו וחילק בהרצאותיו את הסבון בחינם, אך עד מהרה הבין שאנשים לוקחים את הסבון מבלי להקשיב להרצאות שלו. לכן, החל לרשום את הפילוסופיה שלו על גבי בקבוקי הסבון בפונט קטן, אשר עדיין קיים על האריזות כיום. החברה התפתחה ונחשבת היום ליצרנית הסבון הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה ומותג מוביל בתחום בשוק הבינלאומי. לפי נתוני המכירות לשנת 2017 סבון של ד"ר ברונר'ס נמכר בממוצע בכל 2.2 שניות.

חברת VEGA מוצרים טבעונים משיקה: סדרת עוגיות בצק עלים טבעוניות, נטולות שומן טרנס ושומנים מוקשים וללא הנדסה גנטית

סידרנו לכם משהו מתוק ליד הקפה, עוגיות בצק עלים טבעוניות ללא חמאה המיוצרות בשילוב מסורת טוסקנית לתהליכים מודרניים כשהאתגר היה להוציא את החמאה מהבצק ועדיין לשמור על איכות ופריכות העוגייה, כאילו הרגע יצאו מהתנור.
חברת וגה מוצרים טבעונים משיקה סדרה של שלושה סוגי עוגיות בצק עלים טבעוניות:
 

קרדיט צילום: ניר עצמון
ונטליני הידועה בשם העממי "עוגיות אוזני פיל", ספוליאטינה מקלות בצק עלים ופיורנטינה כיסוני בצק עלים ממולאים בריבת משמש.
העוגיות מיוצרות בתהליך ה-"למינציה", תהליך של קיפול שכבות דקיקות של בצק זו על זו, נעשה באופן ידני. העוגיות כולן נטולות שומן טרנס ושומנים מוקשים וללא הנדסה גנטית, אינן מכילות כולסטרול וכשרות פרווה.
בימים אלו אני נזכרת בנוסטלגיה בביקורים שלי באיטליה, חלום רחוק שאני מחכה שיגיע שוב , עוגיות בצק העלים הטבעוניות של חברת וגה ממש הזכירו לי את איטליה, עוגיות נהדרות, טעימות להפליא, עם פריכות נהדרת,


ממש ממש אהבתי, כשמתחילים לאכול אי אפשר להפסיק מרוב שזה טעים, ואני ממליצה בחום, ובהחלט מתכוונת לקנות באופן קבוע גם בגלל הטעם וגם בזכות הרכיבים, וגם בגלל הגעגועים לאיטליה...


כמו קפיצה קטנה לאיטליה, מבלי לעלות על מטוס, אין כמו ונטליני, ספוליאטינה ופיורנטינה עם כוס קפה משובח וחברים טובים, רק עכשיו תגידו את השמות במבטא איטלקי.
מחיר מומלץ לצרכן: 21.90-22.90 ₪. 160 גר' לאריזה.
ניתן להשיג: בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.
חברת וגה מוצרים טבעוניים מציעה מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, כולם אלטרנטיבה למוצרים מהחי.
מוצרי וגה מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא רכיבים מהונדסים גנטית.
למידע נוסף אודות VEGA ומוצרי החברה, בקרו באתר: https://vegafoods.co.il/  
ובפייסבוק: @vegativoni

יום ראשון, 23 באוגוסט 2020

שעשועי אוכל - אסור או מותר? מותר! חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה: משחקרקרים עם אוכל!

כמה פעמים גערו בכם, כשהייתם ילדים, להפסיק לשחק עם האוכל? כמה פעמים גערתם בילדיכם? חברת "ביכורים מזון ומאפה", בשיתוף עם איריס גרינשפון - מאמנת לאורח חיים בריא, דווקא מציעים לשחק עם האוכל, ולהיעזר בדמיון כדי ליהנות מהאוכל ואפילו לשכנע סרבנים סדרתיים להצטרף למשחק ו... לטעום משהו חדש! החברה, המתמחה בייצור לחמים וקרקרים מזרעי פשתן, מציעה לארגן משחקרקרים משפחתיים, עליזים ומשעשעים, עם קרקרים פשתן בריאים ופריכים, קוטג' או גבינה לבנה, ירקות, טונה ועוד – כיד הדמיון הטובה עליכם.

מאוד כיף לשחק עם הילדים, נכדים, זה עוזר לפיתוח הדמיון, משחקים ויצירתיות עם אוכל אהובים עליי במיוחד, אני חושבת שכיף לייצור, לדמיין, וללמד את הילדים המתוקים שהם חופשיים לייצור ולשחק עם האוכל כיד הדמיון, ועם הקרקרים המעולים והטעימים של חברת ביכורים מזון ומאפה, מובטחת גם הנאה מהיצירתיות וגם קרקרים עם פשתן טעימים וקריספיים במיוחד, ודרך המשחק הילדים יאכלו מגוון מאכלים שונים, ממש רעיון מקסים.
איך משחקרקרים?


קרדיט צילומים: איריס גרינשפון
מי יפרק את הבית שלי? לבנות מגדל של קרקרים עם ממרח (למשל, קוטג' ונבטי חמניה) המונחים שתי וערב - כמו במשחק ג'אנגה וכל אחד, בתורו, צריך להסיר קרקר - בלי לפרק את המבנה! ולכרסם אותו. ואפשר גם לשחק הפוך: מורחים קרקרים בכל ממרח שאוהבים (אפשר להוסיף ירקות, זיתים, נבטוטים וכדומה). מניחים את כל הקרקרים המוכנים במגש המכילם בנוחות. במרכז צלחת הגשה מתאימה מניח כל אחד, בתורו, קרקר – כך שיתמוך ויסייע לבנות מבנה כלשהו (מסילה, דומינו, ג'אנגה, לוח שחמט...). כשסיימתם לבנות, כל אחד בוחר לעצמו כמה קרקרים שהוא רוצה, ומכרסם להנאתו.
סלטונה וכפות מקרקרים:



מכינים סלטונה עם שמן זית ולימון טרי, מלח ופלפל, יחד עם עגבניות ומלפפון טריים. שמים את הסלט בקערה ומעמידים את הקרקרים סמוך לדפנות. כל אחד מוזמן לאכול מהסלט, בתנאי שהוא משתמש בקרקר - בתור כף. אפשר לשחק בצורה דומה גם עם כל סלט אחר, שניתן לערום על הקרקר – סלט אבוקדו, ביצים, חומוס, קוביות חציל, פלפל וקישוא, ועוד.

קרדיט צילום: יוסף לבין
הקרקרים המיוחדים, המיוצרים מזרעי פשתן טחונים, מוצעים ב-3 טעמים נהדרים – שום, זעתר וטעם טבעי,הקרקרים מכילים רק 1 גרם פחמימה לקרקר, והם עשירים בחלבון (כ-40 גרם חלבון ב-100 גרם) ובסיבים תזונתיים. הם אינם מכילים חומרים משמרים, רכיבים מהונדסים גנטית, רכיבים מן החי, או תוספת סוכר. ניתן להשיגם ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ,
ובאתר "ביכורים מזון מאפה":
https://www.bikurim.co.il/

"מלח הארץ" מרחיבה את סדרת מטחנות הפרימיום 'אקסטרא תבלינים' ומשיקה מטחנה חדשה בסגנון איטלקי...

לאור הצלחת סדרת מטחנות הפרימיום "אקסטרא תבלינים', "מלח הארץ" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מטחנה נוספת– מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי.  המטחנה החדשה מכילה 100% רכיבים טבעיים- 75% מלח ים טבעי ו-25% תערובת של תבלינים ועשבי תיבול טבעיים בסגנון איטלקי, בהם: פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ'ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין.

מלח הארץ משיקה את המטחנה החדשה מתוך הכרות עם קהל הבשלנים בישראל, אשר מעריך את הקולינריה האיטלקית ומתחבר לטעמיו. מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי, מעניקה מענה לחובבי המטבח האיטלקי ומאפשרת לשפר ולשדרג מאכלים אהובים כמו פיצה, פסטה, רביולי ואף מאפים כמו פוקצ'ות, המככבים בכל בית. השימוש במטחנות מייתר את הצורך בתבלינים נוספים- מספר סיבובי מטחנה והמנה מקבלת תיבול בצורה טבעית המעניקה חוויה אנינה של טעם.

המטחנה החדשה של מלח הארץ בסגנון איטלקי, פשוט נהדרת לתיבול מנות, אהבתי מאוד את עושר התבלינים שנתנו ניחוח וטעם מיוחד למנה של תפוחי אדמה בתנור שהכנתי,

אצלנו בבית מאוד אוהבים לבשל ולהכין מגוון מנות והמטחנה בסגנון האיטלקי בהחלט משדרגת ומוסיפה טעם נהדר למנות, אני ממליצה מאוד.
אילנה גולן, מנהלת השיווק ב'מלח הארץ': "סדרת מטחנות אקסטרא תבלינים פותחה  כמענה למגמה הקולינרית המתרחבת בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל משובח  המכיל רכיבים טבעיים. המטחנות שפותחו עם תוספת תבלינים מאפשרות טחינה של המלח והתבלינים במקום המוסיפה ארומה נפלאה לכל תבשיל ומנה. מגמת הבשלנים הביתיים ממשיכה להתפתח למגוון סגנונות בישול וכתמיכה במגמה אנחנו משיקים כעת גם את מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי, המאופיינת במראה אתני ובעיצוב ייחודי".
סדרת 'אקסטרא תבלינים' של "מלח הארץ"  כוללת מטחנות מעוצבות המכילות תערובות של מלח ים טבעי ותבלינים בסגנונות מיוחדים ומסקרנים, בהם:, ספייסי, שום-פלפל וכעת מצטרף גם הסגנון האיטלקי. את מטחנות 'אקסטרא תבלינים' ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון. מחיר מטחנה ברשתות המובילות נע בין 14.90 ל- 17.90 ₪. כל המוצרים בסדרות המטחנות של 'מלח הארץ' כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.
"מלח הארץ", היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלחים משובחים מותאמים לצרכים של קהלים שונים, בטעמים ומרקמים שונים.  "מלח הארץ" מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע באזורי הקינון.
בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי. מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן.

יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

קמים בלילה לשירותים? " Netaרוקחות מהטבע" מציגה את "פרוסטנול" – כמוסות צמחיות וטבעיות מדקל ננסי, פרחי צבר וזרעי רימון

קמים בלילה לשירותים? חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציגה את "פרוסטנול" – כמוסות צמחיות טבעיות העשוית מדקל ננסי, פרחי צבר וזרעי רימון. הכמוסות מיוצרות בישראל, לעידוד ותמיכה בכלכלה כחול לבן.


הכמוסות מכילות: פרחי צבר, עלי אפילוביום, זרעי רימון, תמצית דקל ננסי ואבץ פיקולינט, אשר עפ"י דרכי הריפוי המסורתיות והטבעיות, עשויות לסייע בהתמודדות עם ערמונית מוגדלת. הכמוסות ללא חומרים משמרים או מלאכותיים, ועם תו תקן  GMP

אין ספק שהכמוסות הללו בהחלט יכולות להקל על בעייה שמאוד מטרידה, לקום באמצע הלילה לשירותים, הקימה הורסת את רצף השינה ואחר כך ממש קשה לחזור להרדם, ובגילאים מבוגרים זה ממש הופך להיות מטריד במיוחד, בהחלט פתרון טבעי של חברת נטע רוקחות מהטבע, שבכל עת רוקחת תוספי תזונה מצויינים ואיכותיים.

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, ממליצה גם על תזונה עתירת סיבים תזונתיים, מגוון של פירות וירקות, דגנים מלאים, קטניות, דגי ים צפוני (סלמון, מקרל, לברק) שומנים בריאים כמו שמן זית, אבוקדו, אגוזים ושקדים לא קלויים. "בנוסף, רצוי להימנע מצריכת שומן רווי, פחמימות פשוטות, סוכרים, מזון מתועש, חומרי שימור וצבעי מאכל. יש להקפיד על שתייה מרובה של מים לעידוד מתן שתן ועל פעילות גופנית יום יומית", הוסיפה .

כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין.
מחיר: 139 ש"ח.
להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים
ובאתר: http://www.netapharm.co.il/
מוצרי נטע רוקחות מהטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי,ההסתמכות על המידע היא על אחריות הקורא בלבד ובכל מקרה של בעיה בריאותית, מומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך.
קרדיט צילום: נטע רוקחות מהטבע

יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

יש קורונה? לא נוסעים לחו"ל? לא יוצאים מהבית? זה הזמן לשפץ את הבית, ונתחיל בדלתות הפנים.

הקורונה פה והיא כנראה לא תעלם כל כך מהר. השמים סגורים ולא ניתן לטוס לחופשות בחו"ל. התרבות מושבתת, יציאה למסעדה הפכה להיות "פרויקט", ובעיקר אנחנו נשארים בבית ובא לנו להתחדש ולשדרג את הבית. "דלתות דרור" באים לעזרתכם עם עצות וטיפים מדליקים איך להעניק לבית מראה חדש רק עם החלפה של דלתות הפנים. כי אם כבר "נתקענו" בבית בגלל הסגר, לפחות שיהיה בסטייל. ועוד לא דיברנו על המחירים המיוחדים לתקופה!


כלל ראשון בשיפוץ הבית ויאמר לכם זאת כל אדריכל ומעצב פנים הוא להתחיל ולטפל בפתחים וברצפה ועשיתם 90% מהעבודה. דלת כניסה חדשה תשנה את כל המראה של הבית חיצונית, ודלתות פנים מעוצבות, צבעוניות, ואפילו שחורות יעשו את השינוי מעוד חלל עם דלת, לבית עם לוק עכשווי ואופנתי.
מוכנים? יוצאים לדרך עם הטיפים הנכונים מהמעצבים והבעלים של דלתות דרור, ובמחירים הכי אטרקטיביים שתוכלו להשיג, שיעזרו לכם לעשות את השינוי הנכסף. 


טיפ ראשוןדלת מרכזית שונה ומעניינת
בחרו דלת אחת מרכזית בחלל הבית והתחילו את השינוי איתה. רצוי שתהיה זו דלת שרואים אותה מיד כשנכנסים. יכולה להיות דלת לחלל האורחים, דלת למטבח, או אפילו דלת לשירותי אורחים. עכשיו עצבו מחדש ועשו אותה מעניינת, מושכת את תשומת הלב והפכו אותה לפריט עיצובי שיסחט קריאות "וואהו". דלת אחת מרכזית שונה ומעוררת עניין תעשה את העבודה.
בדלתות דרור יעצבו עבורכם כל חלום וגחמה שתרצו ובכל צבע שתבחרו. דלת צבועה בצבע 100% גלוס ליצירת יתר דרמה, עם חלון צוהר עגול כמו באוניה, דלת עץ מחוספסת בעיצוב כניסה לאסם כמו בחוות בדרום ארה"ב, אותן דלתות ניתן לצבוע במנעד רחב של צבעים חזקים ומיוחדים בשילוב עם פרזול שחור שנותן את הלוק המושלם.
או דלת גבוהה במיוחד עם מידות לא סטנדרטיות (240 ס"מ) עם צבע מיוחד ומבריק בתנור שיעניקו לה נוכחות פיזית, וישדרו את החלומות שלכם. ככל שתלכו רחוק יותר לכיוון "משוגע" יותר, תצרו אפקט חזק יותר.
טיפ שני –  דלתות לחלל ה"מאסטר בדרום" של ההורים.
אם עד היום היינו רגילים לדלת אחת ואטומה, הרי שהיום אנשים רוצים לעצב את החלל בו הם נמצאים שעות רבות, כמו בסוויטה מלכותית של מלון 5 כוכבים. לכן הבחירה היא לדלת גדולה וכפולה עם שתי כנפיים נפתחות, ממש כמו בסרטים.
טיפ שלישי – דלתות בקו אפס.
הכוונה לדלתות הנמצאות בקו אחד עם הקיר והופכות לבלתי נראות בחלל. מדובר במגמה חזקה בשוק דלתות הפנים, עם דרישה הולכת וגוברת מצד האדריכלים הפרטיים, היות ודלתות קו אפס הן אלגנטיות ויוקרתיות ויוצרות קיר אחד אחיד בו הדלת לא נראית.
טיפ רביעי –צבע מיוחד
זה הזמן להעז ולבחור צבע מיוחד לדלתות הפנים. לא חייבים רק שחור ולבן. נסו לבחור את הצבע אפור אם אתם סולידיים יותר, או צבעים בגוונים פסטליים ועדינים שיעניקו לבית אווירה רגועה ולא משעממת. ואפשר גם להתפרע. לכו על זה ובגדול.
טיפ חמישי – דלת החוצצת בין שני חללים בעלי עיצוב וצבע שונים
אז הבן המתבגר שלכם החליט שהוא רוצה חדר "הארד קור" בצבע שחור, ובלי לצבוע גם את הדלת בשחור זה לא מושלם עבורו. אבל מה לעשות אם החלל אליו נפתחת הדלת הוא רגוע בצבע לבן? איך משלבים דרישות של מתבגר עם עיצוב הבית? פשוט מאד.
ב"דלתות דרור" מצאו את הפתרון המושלם וייצרו דלת שבצידה האחד צבועה בשחור, ובצידה השני בלבן, או כל צבע אחד שיידרש. כך יפנה הצד הלבן לחלל הבהיר, והצד השחור לחלל הכהה.
טיפ שישי – הוסיפו עניין לדלת סטנדרטית עם אלמנטים עיצוביים
את דלתות הסטנדרט ניתן לעצב בעזרת חריצים בעיצוב לפי דרישה, עם קווים נקיים כמסגרת לדלת או בסגנון הטוסקני הרומנטי עם הקווים המעוגלים. לחדרי השירותים אבל לא רק, ניתן לשים חלון עם "זכוכית סבתא", עם זכוכית בעיצוב גלים, זכוכית עם רשת מתכת עדינה המוטבעת בה, וזכוכית עם דגמי פרחים ואלמנטים רומנטיים. פטנט חביב לחדרי שירותים היא עינית אטומה בסמוך לידית המוארת באור כחול כאשר מישהו נמצא בשירותים. חוסך מצבים של חוסר נעימות.
טיפ שביעי –דלתות חדרי האמבטיה
בדלתות של חדרי האמבטיה, להלן החדרים הרטובים בבית, אסור להתפשר. לכו רק על דלתות בעלות עמידות גבוהה למים העשויות מחומרים איכותיים ביותר המיובאים מאיטליה. דלתות אלו עם עמידות גבוהה למים, יוצרים על ידי הזרקת חומרי הגלם האיטלקי לתבניות מוכנות עם עיצובים בלעדיים, כאשר הצביעה אח"כ נעשית במקום. הסטנדרט הוא לבן, אולם ניתן לצבוע בכל צבע לפי הזמנה מיוחדת. אלו דלתות חזקות במיוחד ונשארות לנצח, אינן סופחות או מושפעות ממים.
טיפ אחרון – מחירים
לא כל הדלתות שוות, אולי הן דומות במראה, אך שונות באיכות, בעיצוב, בשירות שתקבלו, ובזמן אספקה מהיר. כדי לדעת שעשיתם את הקניה הטובה ביותר, ב"דלתות דרור" מבטיחים לכם דלתות מעוצבות אם אפשרות לעיצוב אישי, חומרי גלם איכותיים ורמת גימור גבוהה, חברה בעלת מפעל לייצור מזה 20 שנה, ובמחירים הכי הוגנים ואטרקטיביים בשוק הדלתות. בתקופת הקורונה, מבצעים מיוחדים שלא תמצאו באף מקום אחר, על כל הדלתות.
”דלתות דרור" הם החופש לבחור. והם פה בשביל לעזור לכם לבחור את הדלת הכי טובה והכי מתאימה עבורכם. אחריות ניתנת לשנתיים, ולדלתות בעלות עמידות גבוהה למים, עד 10 שנים.


עכשיו, אחרי שדרוג הבית בעזרת דלתות חדשות ומעוצבות, הכי כייף בבית, ושום קורונה לא יכולה עליכם.
את "דלתות דרור" ניתן להשיג באחד מ-6 סניפי הרשת: פתח תקוה - בן ציון גליס 18, קריית עקרון צומת ביל"ו, - בוסי סנט ג'ורג' 9, ראשון לציון -ההגנה 2, רעננה - החרושת 2, נתניה - היצירה 6, ובירושלים – יד חרוצים 16 א.ת תלפיות.

כתובת האתר www.drordoors.co.il ,  פייסבוק "דלתות דרור"


"דלתות דרור" הוא עסק משפחתי לייצור ועיצוב דלתות מזה 20 שנה. הדלתות מיוצרות במפעל שלהם. דלתות סטנדרטיות, דלתות נגד מים, ועד לדלתות בהזמנה אישית בעיצוב ובצבעים שתבחרו. והיות ואת הייצור הכולל חיתוך, עבודות הפרזול, והצביעה בתנור הם עושים אצלם במפעל, זמן האספקה מהיר, איכות הדלתות גבוהה עם רמת גימור מושלמת, והמחיר נגיש ונוח. למה אתם מחכים?
ל"דלתות דרור" תקן הבטחת איכות בינלאומי iso9000/9001 ואישור מכון התקנים הישראלי.
קרדיט צילום: פלד שפיר

הילדים משועממים בחופש הגדול? נגמרו הרעיונות להפעלות? תנו להם לעצב את החדר לקראת חזרה לבית הספר!

לילך הניג שמול מעניקה טיפים שימושיים לשילוב ילדים במשימה החשובה לקראת שנת הלימודים החדשה.
סוגית עיצוב חדר הילדים היא סוגיה די מטרידה. לכאורה זהו חדר ש"זורקים" בו את כל המשחקים אבל בפועל החדר  אמור להיות מיועד ללימודים, בילוי של שעות משחק, פעילות יצירה, קריאה ועוד. אז איך גורמים לזה לקרות ולמה צריך לשים לב?
לילך הניג שמול, מנהלת מחלקת תכנון ועיצוב בחברת שניר,  מעניקה  טיפים לעיצוב חללים ביתיים עם הילדים כמשימה לקיץ ולקראת שנת הלימודים הבאה, תוך התאמה לצרכים הנוכחיים של הילדים ועל ידי מעורבות מלאה שלהם.


לדברי שמול: "החופש הגדול זו תקופה מעולה לייצר פעילות ולשתף את הילדים במיון, תרומה של צעצועים שאינם בשימוש, סידור וארגון נראות החדר מחדש. כשאנחנו מעצבים מחדש חלל שבו הילדים ישהו ביום יום שלהם, המטרה שלנו היא ליצור חלל מסודר ומאורגן, להוסיף אקססוריז ופאן אישי".
להלן מספר טיפים שכדאי לאמץ:
פונקציות וצרכים - הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לשאול מהן הפונקציות שאותן מעוניינים להכניס לחדר. קבלו החלטה על כמה אזורים שישרתו את הילדים: פינת לימוד, יצירה, פינת
קריאה/ישיבה נמוכה, אזור אחסון למשחקים ולספרים ואזור תחפושות. עכשיו כשמסודרים  בראש הצרכים, אפשר לגשת למשימת המיקום שלהם בחדר.
אחסון וצבעוניות - אנחנו לא יכולים לשלוט בצבעוניות של המשחקים או הספרים, אבל אנחנו כן יכולים לאחסן אותם בתוך מגירות, סלסלות וכלים וכך אנו "מנמיכים את עוצמת הרעש" שבצבעוניות הזאת. מומלץ לאחסן בכוורות  או בסלסלות   ייעודיות. בספרייה שילבנו יחד עם הספרים   קופסאות ארגון שבתוכן אחסנו את מוצרי היצירה השונים. את בובות הפרווה הגדולות הכנסנו לתוך סל בד אטום.
הילדים יכולים להיות אחראים על מיון המשחקים והכנסתם לקופסאות המתאימות על פי קטגוריות מתאימות. נחמד ליצור איתם מדבקות לכל קופסה וכך לדעת  מה מכילה כל אחת מהן, או למי היא שייכת.
סידור ומיון - לפני תחילת העיצוב, כדאי לשבת עם הילדים ולמיין את כל הציוד הקיים, אילו משחקים כבר אינם מעניינים אותם, מה אפשר לתרום או להעביר לחברים, לזרוק משחקים שבורים, חלקים של משחקי קופסה, טושים שאינם עובדים וכו'. לא תאמינו כמה דברים מיותרים תגלו, דברים שיצרו עומס. לאחר שתמיינו  הכל  אפשר יהיה להתחיל לסדר כל דבר  במגירה המיועדת לכך. ערך מוסף לסידור, העברת המשחקים שאינם בשימוש כתרומה.
עיצוב בגובה הילדים - כשמעצבים עבור מישהו, חשוב להתאים את העיצוב לצרכיו.  לכן ההמלצה היא לרדת לגובה הילד ולהבין מה הוא רואה  בגובה העיניים שלו.   אם יש פריטים שאתם לא רוצים שהילדים יגיעו אליהם, מומלץ להעלות אותם למעלה.
דבר חשוב נוסף הוא יצירת קיר גלריה לציורים וליצירות של הילדים. לא תאמינו כמה זה יכול להוסיף לביטחון העצמי שלהם! יחד איתם תוכלו לבחור את היצירות האהובות עליהם ביותר ולייצר קולאז' או מסגור של היצירות, גם אותו אפשר לבצע עם כל המשפחה.
לבסוף, יחד אפשר ליצור חדר שנעים ללמוד בו, לשבת בו, עם מספיק מקום ליצירה, לקרוא ולחשוב, לדמיין ולפרוח. .....

מתכון שובר שרב

ימי הקיץ והחום הכבד ששורר בחוץ מוציאים את החשק להיכנס למטבח ולבשל? אורי שביט מציעה פתרון קליל: ללמוד איך לבשל קינואה כדי שתצא הכי טעימה ואוורירית ומכינים ממנה סלט טאבולה קיצי, טעים ומזין בתוספת ירקות ועשבי תיבול טריים.

פלפלונים במילוי סלט קינואה קיצי /  מתכון של אורי שביט עבור "סוגת"


קרדיט צילום: חגי לפלר
כ-15 פלפלונים מתוקים צבעוניים
1 כוס קינואה "סוגת"

לסלט:
1-2 כוסות עשבי תיבול קצוצים (נענע, פטרוזיליה, בצל ירוק, כוסברה)
1-2 מלפפונים פריכים
1/2 בצל סגול קצוץ
1 פלפל צ'ילי אדום קצוץ
1 שן שום כתושה
קליפה מגוררת ומיץ מלימון אחד
2 כפות שמן זית
מלח, פלפל שחור גרוס

להגשה:
טחינה גולמית או מוכנה
חופן גרעיני חמנייה


מתחילים בבישול הקינואה: מעבירים את גרגירי הקינואה למסננת דקה ושוטפים במי ברז. אפשר גם להשרות 1-2 שעות בקערה עם מים ולסנן היטב.
אם מבשלים כמו פסטה: מרתיחים מים בסיר ומבשלים את הקינואה 10-15 דקות, מוודאים שהגרגירים רכים אבל עדיין נגיסים. מסננים היטב ומקררים לטמפטורת החדר.
אם מבשלים כמו אורז: שמים את הקינואה בסיר ומוסיפים 2 כוסות מים רותחים. מרתיחים שוב, מנמיכים את הלהבה ומכסים. מבשלים כ-15 דקות, עד שהנוזלים נעלמים והקינואה מתרככת. מניחים להתקרר.
מכינים את הירקות: חוצים לאורך את המלפפונים, מרוקנים את הגרעינים בכפית ופורסים. חוצים לאורך את הפלפלונים ומנקים מגרעינים. אם הם לא יציבים על משטח העבודה, מגלחים בסכין מעט מהתחתית ליצירת בסיס ישר.
מעבירים את הקינואה שהתקררה לקערה ומוסיפים את יתר חומרי הסלט. טועמים ואם צריך מחזקים תיבול.
ממלאים את הפלפלונים החצויים בסלט, מזלפים מעליהם טחינה, מפזרים גרעינים ומגישים.
בתאבון ולבריאות!

יום ראשון, 16 באוגוסט 2020

הרפתקאות קיץ לכל המשפחה במוזיאון תל אביב לאמנות - אוגוסט 2020

לגלות את המוזיאון – פעילות לכל המשפחה בזמן שהמוזיאון סגור לקהל
סודי ביותר: משימת ריגול במוזיאון - כתב חידה בלשי בין יצירות האמנות
חוויות והפעלות יצירתיות לילדים בתערוכה "אומרים אהבה יש בעולם"
הכניסה למוזיאון תל אביב לאמנות חינם לילדים ונוער עד גיל 18
הפעילות הכוללת ערכות יצירה והדרכה -  בתשלום ובהרשמה מראש
אגף החינוך של מוזיאון תל אביב לאמנות, מציג תכנית קיץ מעוררת השראה לכל המשפחה. המבוגרים והילדים, מוזמנים לגלות את עולם האמנות דרך חוויות מוזיאליות בגובה העיניים. במהלך מסע רצוף אתגרים מרתקים ברחבי המוזיאון ובזמן שהוא סגור לקהל הרחב!, ילמדו הילדים להתבונן, לחקור וליצור בעצמם, ממש אל מול יצירות מופת נדירות של המאסטרים הגדולים מכל הזמנים. החוויה המשפחתית של מוזיאון תל אביב הקיץ, כוללת משימות ריגול וכתב חידה בלשי בין חללי המוזיאון וגם פעילות עצמאית לכל המשפחה, בתערוכה החדשה "אוֹמְרִים אַהֲבָה יֵשׁ בָּעוֹלָם", המציגה יצירות שיצרו אמניות ואמניות במיוחד כמתנות עבור ילדיהם - יצירות מלאות אהבה, המבטאות ערכים של הורות, נתינה והקדשה אישית.


קרדיט צילום: אגף החינוך של מוזיאון תל אביב לאמנות
לגלות מוזיאון  - פעילות חוויתית לכל המשפחה בתערוכות, בזמן שהמוזיאון סגור לקהל הרחב
הזדמנות נפלאה לחוות את המוזיאון כשהוא סגור! למבקרים ונפתח במיוחד רק לפעילות המשפחתית שלכם. מוזיאון תל אביב לאמנות, מציע חוויה מוזיאלית חדשה ונכונה לתקופה: מסע משפחתי אינטימי במוזיאון הסגור, הכולל פעילות יצירתית בתערוכות המרכזיות ובאוספים, ומזמן לילדים התנסות וחשיפה לעולם האמנות. בכל גלריה נערכת פעילות משפחתית שונה, המציעה דרכי מבט מגוונות במרחב האמנותי.
הפעילות מתקיימת בהנחיית מדריכי אמנות ומשלבת ערכת פעילות מיוחדת לכל משפחה.
הפעילות נערכת באוספי הקבע, באוסף הישראלי ובתערוכות של האמנים ג'ף קונס וויליאם קנטרידג' .
הפעילות נערכת בין השעות 10:30 – 12:00, בזמן שהמוזיאון סגור, מסתיימת כשהוא נפתח ומאפשרת למעוניינים להמשיך בביקור ולפקוד את שאר התערוכות במוזיאון.
קהל יעד: גילאי 5-12
עלות 45  ₪ למשתתף – בהרשמה מראש
סודי ביותר: משימת ריגול במוזאון
כתב חידה בלשי לכל המשפחה. משימה משפחתית ברחבי המוזיאון, משחק מאתגר ומלא במסתורין, המשלב רמזים שונים בין יצירות האמנות שיסייעו למשתתפים לגלות היכן מסתתר המרגל החשאי.  הפעילות מתקיימת במהלך שעות הפתיחה של המוזיאון .
לגילאי 7 ומעלה
עלות: 80 ₪ לערכת כתב החידה (מתאים לעד 5 משתתפים) – בהרשמה מראש
חוויות יצירתיות בתערוכה לכל המשפחה –" אומרים אהבה יש בעולם"
דף פעילות לילדים, מחולק חינם בעמדה בכניסה לתערוכה לכל המשפחה "אומרים אהבה יש בעולם"  -  פעילות יצירתית עצמאית בגובה העיניים, המעודדת ילדים, לחפש, לחקור, להתבונן ולגלות אמנות.
קיר קהילה - הצל שלי ואני :  הזדמנות "להיכנס" אל תוך הסטודיו של האמן ולחוות תהליכי יצירה באמצעות דימויים מתוך התערוכה. הפעילות כוללת גם הצעה ל"סלפי" או "צילום משפחתי" בתוך ציור הקיר, המצולמים מוזמנים לחפש ולגלות את  הצילומים של עצמם ויקיריהם מסתתרים בחזית הקיר.
פעילות משפחתית פתוחה לכולם - ללא תשלום
מוזיאון תל אביב לאמנות מציע מרחב בטוח למבקרים ע"פ הנחיות משרד הבריאות תקנות התו הסגול
 למידע על מועדי הפעילות, הרשמה ורכישת כרטיסים
פעילות לכל המשפחה -אוגוסט 2020 - מוזיאון תל אביב  

הקרב הגדול של פירות הקיץ: מה כדאי לאכול - אבטיח או מלון?

שניהם חלק ממשפחת המלפפון אבל טעימים ומתוקים הרבה יותר. בשניהם יש מעל ל- 90% מים וכמויות מצוינות של ויטמינים ונוגדי חמצון. אבל מי מבין השניים הוא המנצח ויעניק לגופנו את מירב היתרונות?  על זאת ועוד במאמר שלפניכם
זירת האגרוף גועשת ורועשת. בצד אחד של הזירה עומד האבטיח: נפוח, גדול ומרשים, עם גלימת סטן בצבעי ירוק ואדום. מנגד בזירה, בגלימה בצבעי כתום וצהוב, עומד לו בביטחון גמור המלון: אומנם קטן יותר, צנוע ופופולרי פחות אבל לא פראייר בכלל. אז את מי כדאי לאמץ לתפריט ולקחת לבילוי בים או בבריכה בחודשי הקיץ, את האבטיח או את המלון? הפעמון מסמן שהקרב התחיל.

קרדיט צילום: shutterstock
האבטיח נהנה מפופולריות רבה בקרב הקהל הצעיר, אולם אבל הוא לא רק יפה מבחוץ. האבטיח עשיר בנוגדי חמצון המשבשים את הפעילות השלילית של הרדיקלים החופשיים. לפי מחקר שנערך באוניברסיטת לנצ׳סטר שבבריטניה ופורסם בשנת 2019, לאותם רדיקלים חופשיים יש השפעה על קשיי נשימה ואסטמה. נוגדי חמצון, ויטמין C במיוחד, יכולים לסייע במניעת אסטמה. לפי המחקר היעילות של ויטמין C כתוסף טרם הוכחה, אבל אכילה של פירות עשירים בוויטמין C כמו אבטיח יכולה מאד לסייע במניעת קשיי הנשימה. כך למשל כוס אבטיח של כ-150 גרם מכילה כ-16 אחוזים מן הצריכה היומית של הוויטמין ונחשבת מומלצת מאד.
האבטיח מפחית את הסיכון לחלות במחלות כלי דם, סוכרת ואפילו טרשת נפוצה, כך לפי מחקר שנעשה באוניברסיטת פלורידה בארה"ב, על פיו התגלה כי האבטיח עשיר ברכיבים המרחיבים כלי דם. החלק הלבן הפנימי שבו מכילה ציטרולין, חומצת-אמינו האחראית על הרגעת כאב ושרירים תפוסים, לכן כדאי לאכול גם אותו. ‌האבטיח מכיל ליקופן, שהינו נוגד חמצון חזק המאופיין בצבע האדום הכובש, הרבה יותר מבעגבניות. אפילו הסופר הנודע, מארק טווין העריץ את פרי האבטיח וכתב עליו כי הוא שולט ביד רמה על כל שאר פירות האדמה וכשטועמים אותו, מבינים מה אוכלים המלאכים.
המלון מנגד, מכיל בטא קרוטן, כמו בגזר, וזה מה שמעניק לו את הצבע הכתמתם שלו. ידוע כי יש בו המון ויטמין A החיוני לשמירה על העור, מערכת החיסון וכמובן הראייה. מבחינת אנרגיה, פחמימות וויטמין C, שניהם די דומים, עם יתרון קל למלון. בתחום האשלגן, המגנזיום והזרחן המלון בעל כמויות הרבה יותר משמעותיות, אבל האבטיח מכפר על זה בצורת החומצה הפולית שבו, חומצה הידועה כחיונית לנשים בהריון ובמיוחד לאלו המתכננות להיכנס להריון.
מעטים יודעים כי יש חשיבות גדולה לשמירה נכונה על המלון לפני שאוכלים אותו. אם הוא בשל חשוב לשים אותו מיד במקרר, רצוי במקום עם יותר לחות וחשוב לא לשטוף אותו, אלא אם זה ממש לפני האכילה, אחרת שכבת הלחות שמצטברת עליו עלולה לפגוע בטעם שלו.
לסיכום, נראה שלא תהיה כאן הכרעה וככל הנראה יהיה עדיף להכין שתי קופסאות לבילוי בבריכה בפעם הבאה, אחת עם מלון והשנייה עם אבטיח. ‌וחשוב לא פחות, לדברי תזונאים, עדיף לאכול דווקא מלון ואבטיח יחד מבלי לערבב עם פירות אחרים. הסיבה, המלון והאבטיח מכילים יותר מים מרוב הפירות ולכן מתעכלים מהר יותר, לכן לא רצוי לשלב אותם עם פירות נוספים. קיץ נעים!
מוגש כחומר מקצועי על ידי "חקלאי גרנות", משווקת פירות וירקות בהם אבטיח ומלון תחת מותג "חקלאי גרנות"


איך תרגישו אם בחדר בבית המלון – אין וילון? אז... למה לוותר על התחושה היוקרתית שהוא מעניק – בבית שלנו? המרכז הישראלי לריהוט מציג: טיפים לבחירת וילון

"איך תרגישו אם בחדר שהזמנתם בבית מלון – אין וילון? זה הרי אחד הדברים שאנחנו מצפים שיהיה במקום שאמור לפנק אותנו בתמורה למיטב כספינו. אז... למה לוותר על התחושה היוקרתית והמזמינה שווילון משדר - בבית בו אנו חיים, ועוד בתקופת הקורונה, בה אנחנו שוהים בבית יותר מתמיד?", אומרת נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, המונים כ-70 חנויות ריהוט מתחומי הווילונות, ארונות הקיר, חדרי השינה, פינות האוכל, מערכות הישיבה, חדרי ילדים ונוער, טפטים ועוד.


"וילון מוסיף המון: התאמה ועיצוב נכונים של וילונות יכולים לחולל בבית פלאים ולהפוך כל חדר - לחדר במלון בוטיק. שלא לדבר על כך שהווילון הנכון יכול, למשל, להסתיר חלון מכוער... אבל לפני הכל, חשוב לזכור שווילון הוא פריט שימושי - בעיקר בארץ שטופת שמש כשלנו, בה שליטה וויסות של קרני האור החודרות הביתה יכולים להשפיע על נוחות השהייה בכל אחד מחדרי הבית", היא מסבירה.


כדי להתאים וילון לחדר או לחלל יש לקחת בחשבון את גובה התקרה, גודל החלל, כיוון החלונות (צפון, מערב, דרום או מזרח), הסגנון העיצובי והשימוש המיועד: השיקול בבחירת וילון עבור חלונות עם תריסים, יהיה שונה מהשיקול בבחירת וילונות עבור חלון ללא תריסים, למשל. לדברי בוסאני, הכללים החשובים אליהם כדאי לשים לב, נובעים גם מהשאלה לאיזו מטרה נועד הווילון בחדר המסוים אליו רוצים להתאימו:


איטום: האם מעוניינים באיטום מוחלט? הצללה? ליצור חיץ בין תוך הבית למה שרואים מבחוץ, או ההיפך? דקורציה? כל תשובה תניב סוג וילון אחר: סוג אטום וכבד מתאים למניעת חדירה של קרני שמש לחדר מערבי ללא תריסים, בו השמש מכה ללא רחם ולכן הוא סופג כמות רבה של אור וחום חלק ניכר משעות היממה. אם החלון פונה לכיוון צפון – מומלץ להעדיף וילון שקוף, כי החדר לא מקבל הרבה אור. אם הכוונה היא לדקורציה – יכול בהחלט להתאים וילון שקוף או תחרה.
התאמה: אם המטרה היא וילון לחדר ילדים או לפינת משחקים – יתאים וילון צבעוני ומלא חיים. מומלץ להעדיף וילון פשוט, ללא מנגנונים מיוחדים, שכן לילדים יש נטייה להתעסק עם המנגנון והם עלולים להרוס אותו. למטבח, למשל, מומלץ וילון שקל להסירו ולנקותו או לכבסו. אם המטרה היא וילון לוויטרינה שפתוחה לעבר רחוב ראשי סואן ועתיר פיח – רצוי להעדיף וילון שעשוי מחומר שקל ונוח לכבס. בממ"ד, מומלץ להעדיף וילון בד, כדי שיהיה נוח לפתוח ולסגור את החלון שעל פי רוב, נפתח הצידה.
חומרים, צבעים וטקסטורות: האם מעוניינים בווילון שצבעיו מתמזגים בצבע הקיר, או דווקא בווילון שנותן זריקת צבע וחיוניות? אם החלון צר וארוך – יכול להתאים וילון רומאי או ונציאני. ויטרינה? יש ויטרינות שווילון ורטיקאלי הולם אותן מאוד. עליכם לראות מה אתם אוהבים ומה יעשה לכם כיף לראות, כי וילון הוא פריט נוכח.
גודל: מומלץ שהווילון לא יהיה מונח "בדיוק" על החלון, והדבר נכון שבעתיים בחדרים או בדירות קטנות, שכן וילון ארוך ורחב מעניק אשליה של גובה והוא "מגדיל" את החדר - וגם את החלון. לעומת זאת, בחדרי שינה קטנים רצוי להעדיף וילונות קטנים יותר (למשל, וילון רומי, גלילה או סטריפ) שמעניקים הרגשה "פתוחה".
צבע: מרבית הישראלים שמרנים ומעדיפים גוונים בהירים או לבנים של הווילונות, בין השאר כי הם מתאימים לשנים ארוכות. בשנים האחרונות יש יותר העזה ובוחרים גם צבעים כהים יותר (כחול, טורקיז, ירוק, בורדו) או דוגמאות וטקסטורות כמו פרחים, למשל. יש גם מי שבוחר "להלביש" על הווילון הגדול והמשתפל וילון נוסף – שהוא מעין סטריפ אופנתי וצבעוני. את וילון הסטריפ אפשר להחליף כל כמה שנים בווילון אחר - וזהו פיתרון נהדר עבור מי שבכל זאת רוצה לחדש ולשנות – בלי להחליף את כל הווילון ובלי שהתעוזה שהוא רוצה להפגין בצבעוניות או בדוגמא, ישתלטו על כל החדר.
תלייה: יש לזכור שלא מספיק לבחור את הווילון, צריך לבחור גם איך תולים אותו ולחשב בהתאמה את מה שצריך: אם מדובר במסילה – כדאי לשקול הוספת קרניז. אם רוצים לתלות על מוט – כדאי לבחור מוט עם נוכחות שיוסיף בעצמו לאווירה (אלא אם מעדיפים מוט שייבלע). מגע אישי נוסף ניתן לתת בבחירת חבקים עבור וילונות הבד המשתפלים.

"המרכז הישראלי לריהוט":
סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10, קומות ב' ו-ג'.
סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.
קרדיט צילום – המרכז הישראלי לריהוט

יום שישי, 14 באוגוסט 2020

"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY המשווקת על ידי שטראוס: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות

כשנתיים לאחר שהשיקה לראשונה את סדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב ONLY, משיקה חברת "יופיקס", המשווקת בישראל על ידי מחלבת שטראוס, טעם חדש המצטרף לסדרה: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות. המעדן החדש מבוסס על חומרי גלם מוכרים מן הצומח בהם שיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. המעדן הטבעוני אינו מכיל מייצבים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט.

המעדן החדש בטעם תות מצטרף לסדרת ONLY הכוללת מעדן פרוביוטי עם אפרסק ומעדן פרוביוטי עם אננס, מאז הושקו לראשונה עברו כל המוצרים שיפור משמעותי, אשר כלל שיפור טעמים ומרקם, כיום, זוכה הסדרה להצלחה בשוק תחליפי החלב והמעדן החדש בטעם תות קיבל את הציון המירבי במבחן טעימה שנעשה בקרב הקהל הטבעוני בשיתוף עמותת ויגן פרנדלי. בנוסף למעדנים, כוללת הסדרה משקה פרוביוטי ONLY עם תות ופטל ומשקה פרוביוטי ONLY עם תות ובננה.


לאחר שטעמתי את המעדן החדש בטעם תות, אני חייבת לציין שמאוד אהבתי וגם הטעם וגם המרקם מצויינים, המעדן נפלא לכולם ומאפשר גיוון באכילת מעדנים, לאחרונה הפחתתי צריכת חלב ואני מרגישה נפלא, המעדן הפרוביוטי ללא חלב נהדר גם לשומרי כשרות שרוצים להנות מאכילת מעדן טעים לאחר ארוחה בשרית, והשילוב של השיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ותות בהחלט מייצר מעדן טעים וגם עם ערכים תזונתיים נהדרים.
לדברי ד"ר אסף בוך, חוקר תזונה ורפואה מונעת, דיאטן קליני ויועץ תזונתי לחברת יופיקס, בפיתוח ארוך שנים הצליחו יזמי הקבוצה לייצר מעדן מבוסס רכיבים צמחיים ללא סויה וללא חלב המהווה תשלובת של חומרי גלם שלמים צמחיים באיכות תזונתית גבוהה כגון: שיבולת שועל מלאה, עדשים, קוקוס ושומשום. כל הרכיבים נשמרים באופן טבעי, ללא צורך בחומרים משמרים, בזכות תהליך התססה של חיידקים פרוביוטיים (ביפידובקטריה ולקטובצילוס), בטעם ומרקם נהדרים. "המוצרים של ONLY מתאימים לכל מי שחפץ בגיוון תזונתי, מעדן פרוביוטי מפנק על בסיס צמחי וכמובן לקהלי יעד הנמנעים או מפחיתים חלב ומוצריו - בין אם על רקע אלרגיה, רגישות, צמחונות או טבעונות. צריכת מוצרי ONLY יכולה להשתלב בתפריט היומי הן כארוחת בוקר, ארוחת ביניים (קינוח/ מוזלי/ בסיס לשייק ועוד שימושים רבים), או כחלק מארוחה מרכזית עבור מבוגרים או ילדים. המעדן מהווה מקור משמעותי לחיידקים פרוביוטיים. הרכב חיידקים זה נמצא במחקרים מדעיים כקשור בהטבה בתפקוד מערכת החיסון ומערכת העיכול. יתרה מכך, המוצר ברמת עיבוד נמוכה באופן יחסי למעדנים בכלל ומעדנים ללא חלב בפרט וצריכתו עשויה לעזור באימוץ דפוס אכילה מקיים יותר, ים תיכוני - מבוסס צומח - דפוס תזונה המקבל הדר ותשומת לב מרכזית בקרב מדעני התזונה והקהילה הרפואית". 
ONLY הינה פיתוח של חברת "יופיקס", העוסקת בפיתוח תחליפי חלב, בשיתוף חברת שטראוס, הסדרה מיוצרת בקו ייצור ייעודי אשר הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מעדני ONLY מיוצרים באותן שיטות מסורתיות בנות אלפי שנים של ייצור יוגורט שאינו מחלב אך עם אותם החיידקים. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של מוצרי ONLY אין בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור של פסולת. לאחרונה זכתה יופיקס בפרסים בינלאומיים על מוצרי ONLY,  בהם פרס החדשנות של תערוכת המזון המובילה בעולם אנוגה ובתחרות חדשנות מטעם חברת  פפסיקו העולמית.
לדברי סטיב גרין, מנכ"ל "יופיקס", שוק תחליפי החלב בישראל ובעולם נמצא בצמיחה חסרת תקדים בהשוואה לתחום המזון. בחציון האחרון צמח השוק בישראל בכ- 32%, למול חציון שנת 2019. "יופיקס שמה לעצמה מטרה לייצר מוצרים צמחיים מותססים, ידידותיים לסביבה, שמספקים רכיבים תזונתיים איכותיים, עם מיעוט רכיבים וברמת עיבוד נמוכה באופן יחסי. אחרי טעימות וקבוצות מיקוד, אנו שמחים להשיק את המעדן החדש בטעם תות, שהינו הטעם המוביל בקטגוריית היוגורטים בישראל, בסגמנט הפרי. למרות כמה מהמורות בדרך, לא וויתרנו, המשכנו לשפר ולפתח את המוצרים, עד שהגענו למתכון המנצח מבחינת הקהל".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 4.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם. 
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  

עמותת אנוש מציגה: מתנות מקוריות לראש השנה עם ערך חברתי המיוצרות על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית....

דווקא עכשיו, על רקע משבר הקורונה, חשוב לחזק את התעשייה המקומית ולרכוש מוצרים שיש בהם תרומה חברתית: בראש השנה – תשפ"א 2020 מציגה עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מתנות ומארזים מרהיבים לחגי תשרי. כל המוצרים, מיוצרים על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. הרווח ממכירת המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים - על מנת לסייע להם להשתלב בקהילה ולחזור ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. המסגרת התעסוקתית מהווה מודל שיקומי, שבו מתמודדים עם מגבלה נפשית, מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בתעסוקה בשוק. כמו כן, הרווח ממכירות המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים כתגמול על עבודתם ומהווה מקור הכנסה נוסף.
קטלוג המתנות לחג כולל:
מארזים ובהם כלי קרמיקה להגשה ומוצרי מזון גורמה המתאימים לחג
מתנות משעשעות לשולחן החג, לילדים ולכל המשפחה
סדרת סימניות מקוריות ואלגנטיות בעבודת יד ובמגוון עיצובים
מארזים ירוקים הכוללים מוצרים ירוקים מחומרים ממוחזרים
סדרת עיצובים לבית ולמשרד
עלות המארזים והמתנות נעה בין 8 ש"ח ל 175 ש"ח. מחירים מיוחדים לחברות וארגונים. את המארזים והמתנות ניתן לקבל במשלוח עד הבית.
ניתן להזמין את המארזים והמתנות ישירות מאתר חנות האון ליין של עמותת אנוש – "אנושופ" בכתובת: www.enoshop.co.il.

כאמור, כל רכישה באתר, מספקת תעסוקה והכנסה נוספת למתמודדים בעמותה.


קרדיט צילום: רויטל כהני שביט
מצ"ב לדוגמא מספר מתנות לחג:
מגשי וינטג' בעבודת יד - צבע כחול:
מגש קרמיקה מלבני בסגנון וינטג' גודל 28x15 – מחיר: 57 ₪
מגש קרמיקה מרובע בסגנון וינטג' גודל 23x23  - מחיר: 62 ₪
צלוחית וינטג' מרובעת קטנה גודל 13x13  - מחיר: 20 ₪
כרטיסי ברכה:
ברכות מעוצבות לשנה החדשה
מארז של 8 כרטיסי ברכה כולל 8 מעטפות מחיר: 18 ש"ח
סימניות במגוון צורות: דבורה, רימון, תפוח, יונה, עלה זית ועוד. מחיר: 42 ₪
מגש "הכל דבש": מגש קרמיקה לאינגליש קייק בעבודת יד. מחיר: 68 ₪.
קערית לדבש מקרמיקה בתוספת דבש 120 ג"ר - מחיר:25 ₪.
משחק טריוויה משפחתי – לשולחן החג ובכלל - מחיר: 28 ₪
אריחי ברכה מקרמיקה לתלייה על הקיר - מחיר: 33 ₪
צלחות מאוירות (15/20 ס"מ) - מחיר: 17/20 ₪
מגש אובלי (גדול/קטן) - מחיר: 45/59 ₪
מנכ"לית אנוש, ד"ר הלה הדס: "השנה הזו מאתגרת עבור כל מי שמייצר ומשווק מתנות לחג, אבל בעיקר עבור עסקים חברתיים המעסיקים אנשים עם מוגבלויות. עבור מתמודדים עם מגבלה נפשית, מסגרות התעסוקה מהוות מרכיב משמעותי בתהליך השיקום- זה המקום שבו הם מפתחים את כישורי העבודה לצד אינטראקציות וקשרים חברתיים החשובים להשתלבות בקהילה. מכירת המוצרים גם מאפשרת למתמודדי הנפש לקבל הכנסה נוספת,  לכן דווקא עכשיו, על רקע משבר הקורונה, זה הזמן לחזק את התעשייה המקומית ולרכוש מוצרים שיש בהם תרומה חברתית".
אודות עמותת אנוש:
עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה לפני מעל 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.
כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותהכ–700עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.
בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך, שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.
עמותת אנוש, היא הארגון הגדול ביותר, המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות, באמצעות סל שיקום. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, באמצעות פעולות סנגור, שינוי מדיניות וקידום חקיקה.
 

יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

מותג "עץ הזית" משיק שמן דלעת לתיבול סלטים, הכנת רטבים, בישול ואף להכנת קינוחים

בימים אלו משיק מותג עץ הזית  שמן מזרעי דלעת באריזת 250 מ"ל, לחווית תיבול ובישול.
שמן הדלעת של עץ הזית, מופק מזרעי דלעת איכותיים, בטעם אגוזי עשיר המוסיף טעם עמוק לכל מתכון, הן לתיבול והן לבישול, שימוש בשמן זרעי הדלעת מעשיר את אופיין של מנות רבות החל מסלטים, בשרים, ירקות בתנור ואף קינוחים. בנוסף מתאים שמן הדלעת להכנת מרינדות ורטבים.

שמן זרעי הדלעת של עץ הזית, מוסיף הרבה גיוון לארוחות הביתיות, אני באופן אישי מכינה הרבה ארוחות במהלך השבוע וחשוב לי מאוד לתבל ברכיבים איכותיים, וגם לגוון עם מתכונים מעניינים, שמן זרעי הדלעת מאוד סקרן אותי באופן אישי, איך הטעם משתלב , אחרי שהכנתי דלעת ערמונים בתנור עם זילוף של שמן הדלעת

וסלט עלים עשיר עם פטריות, ותפוחים , 


מאוד אהבתי את הטעם הנהדר בהחלט מוסיף עומק ועושר לכל תבשיל, ואני בהחלט מאמצת במזווה ובמטבח האישי שלי.

"עץ הזית" הינו מותג פרמיום האהוד מאוד בקרב הצרכנים ואשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא.

"עץ הזית", הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.

זמן קריאה "שוש, אהבה מאוחרת" מאת יפה פייגן-רייך...

"שוש, אהבה מאוחרת" הוא רומן ארוטי שנכתב על ידי יפה פייגן-רייך, המוציאה אותו בגיל 83 ומוכיחה לנו שאפשר ובכל גיל, הרומן עוקב אחר חייה של שוש הגיבורה, שרוצה מהחיים יותר, הספר חושף את הקושי וגם את האומץ לצאת בעקבות האהבה למרות הגיל המתקדם, הפחד מלרצות ולחשוק והצורך הבלתי פוסק לאהוב, לחשוק ולחוות את החיים עד תום.

 
"שוש, אהבה מאוחרת" עוקב אחר סיפורה של הגיבורה שרוצה יותר מהחיים, מחפשת אהבה, אינה מוכנה לוותר או לפחד ממנה ויוצאת למסע על אף חששותיה וספקותיה במטרה למצות את חייה עד תום. ספר על אהבה וסקס בקו תל אביב - ניו יורק.
הספר המקסים בהחלט מוכיח שאין גיל לאהבה, ובכל גיל אדם זקוק לזוגיות, לחיבוק, לחום, קראתי בהנאה מרובה את הספר הזה, ונשבתי בסיפורה של שוש שמחליטה לוותר על הפחדים, להחליט למרות הקושי הבריאותי שהיא הולכת בעקבות האהבה גם אם זה לא מוצא חן בסביבתה הקרובה, והיא חושבת על הכאן והעכשיו, ומחליטה שאת השנים שנותרו לה לחיות היא תמצה עד תום, למרות המכשולים בדרך, והאתגרים, היא הולכת בדרך בה בחרה, ספר נפלא עם הרבה הבנה מעבר על החיים, ועל משמעות האהבה והתשוקה.
יפה פייגן-רייך שוברת כל מוסכמה אפשרית, בספרה החדש "שוש אהבה מאוחרת", שנכתב בגיל 83 טווה עלילה ארוטית שמזכירה לנו שאף פעם לא מאוחר. היא מתוודעת למייק ללא ידיעה על הקשר שלו לבעלה שנפטר בעברו ובעקבות האהבה שניצתת בין השניים יוצאת למסע רבוי בחששות וספקות. היא מפקפקת במייק ומתרחקת ממנו, ובאותה נשימה זקוקה לו לצדה. היא נזכרת בעברה ומתוך כל מה שהיא חוותה היא החליטה להשיג את כל האהבות שהיו לה, גם עכשיו בגילה
זהו הרומן השני של יפה פייגן. בשנת 1996 פרסמה את הספר "הם שחקו ברכבות חשמליות" רומן ריגול בלשי המתרחש בפריז של שנות השישים היא סופרת למבוגרים וילדים, מציירת וכותבת מוזיקה. היא נולדה בחיפה ב-1936 למשפחה מכובדת – נצר למשפחת אברבנאל, אם צרפתייה ואב אוסטרי. סבה – ד"ר וילהלם רייך, היה ציר בקונגרס הציוני הראשון בבאזל והכיר טוב את חוזה המדינה בנימין זאב הרצל והיא קרובת משפחה של הסופר הנודע ליאון פויכטוונגר.
הספר: שוש אהבה מאוחרת
מאת: יפה פייגין - רייך
מחיר: 89 ₪ , 166 עמודים
להשיג בחנויות הספרים ובטלפון:
077-750-8086 
הוצאת מדיה 10