יום שישי, 28 בפברואר 2020

לכבוד חג פורים, מציע סטודיו "אהבה קטנה" להפתיע עם משלוח מנות ובו קופסת איחולי "טונה שמחה"....

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לכבוד חג פורים להפתיע את החברים והמשפחה עם משלוח מנות ובו קופסת איחולי "טונה שמחה" בדגמים מיוחדים לחג, הסטודיו מציע גם מדבקות אישיות, מעוצבות ועליזות – לחג שמח באמת!

משלוח מנות היא אחת ממצוות חג פורים ומטרתה להרבות אחווה ורעות בעם ישראל, לפי המצווה, על כל אחד לשלוח לפחות לאדם אחד משלוח מנות, הכולל מינימום שתי מנות מזון (אחת ממטרות החג היא לספק צורכי מזון לעניים, כדי שיוכלו לערוך את סעודת פורים), כיום נהוג להמיר את שתי מנות המזון בשתי קופסאות שימורים כשאחת מהן, לפחות, היא קופסת שימורים של דגים (טונה, סרדינים וכדומה).
אני מאוד מאוד אוהבת את חג פורים ואת כל השמחה שיש בחג הזה, כיף לתת משלוחי מנות וכיף לקבל משלוחי מנות, זהו מנהג קבוע שלנו כל שנה בחג הפורים, מאוד אהבתי את הרעיון היצירתי של סטודיו אהבה קטנה, הקופסה של טונה שמחה בהחלט מאוד ייחודית ומאפשרת לתת תשומת לב לאנשים שאנחנו אוהבים עם הפתעה נהדרת, בהחלט משלוח מנות אישי ושונה עם רעיון מאוד מקסים, אני מאוד אוהבת את מגוון המוצרים המקסימים של סטודיו אהבה קטנה וממש ממליצה להכנס לאתר ולהתרשם, בהחלט יש הרבה הפתעות ורעיונות מקסימים.

קופסת "טונה שמחה" מזכירה בסגנונה קופסת שימורים קטנה של טונה, רק שהיא מכילה דגיגי שוקולד מוזהבים! לתווית שעל הקופסה ניתן להוסיף אמירה אישית, כמו למשל: "טונה שמחה", "טונה של אהבה" ועוד.

יום רביעי, 26 בפברואר 2020

הטרנדים האחרונים בעיצוב דלתות פנים, לשנת 2020....

דלתות בבית מאוד מוסיפות ליופי ולנוחות , כאשר משפצים או עוברים לדירה חדשה מאוד כדאי להשקיע בדלתות איכותיות שנותנות מראה מיוחד לכל חללי הדירה או הבית או המשרד, אני חושבת שהטאץ של דלתות איכותיות יוצר את ההבדל, הרבה פעמים אנו משפצים את המטבח, אמבטיה, חדרים, קונים ריהוט מודרני ומעוצב ופחות חושבים על דלתות הדירה, מנסיון אישי שלי דלת יפה ואיכותית מאוד מוסיפה ומאוד חשוב לשים שם דגש מיוחד, לאחר שהכרתי את דלתות דרור,בהחלט ממליצה עליהם בחום.

"דלתות דרור" הוא עסק משפחתי לייצור ועיצוב דלתות מזה 20 שנה,מהיום הראשון עוד כשפתחו חנות קטנה ברעננה היה להם חזון להיות מהגדולים והמובילים בתחום. כיום לחברה 6 אולמות תצוגה רחבי ידיים הפרוסים בפריסה ארצית, מעוצבים באותה שפה עיצובית עם קולקציות מתחדשות אחת לכמה חודשים. חללי אולמות התצוגה הם רחבי ידיים ומעוצבים עם דגש על כל פינה וכל פרט. בכל אחד מ-6 הסניפים ניתן למצוא פינת אירוח נוחה ומזמינה בה יקבל כל לקוח קפה ועוגיות טעימות. מהכורסאות בפינת האירוח ניתן לבחון את שפע הדגמים המותקנים באולם, החל מהדלתות הסטנדרטיות, דרך אלו נגד מים, כאשר בולטות במיוחד הן הדלתות בהזמנות מיוחדות, הכוללות דגמים מיוחדים ובלעדיים אותם ניתן למצוא רק ב"דלתות דרור" בכל 6 הסניפים. עד לשנת 2021 יפתחו עוד 2 סניפים חדשים אחד באזור הצפון והשני בדרום, וזאת מתוך צורך ודרישה של לקוחות מאותם האזורים.

בכל ששת אולמות התצוגה של "דלתות דרור" מזמינים את הלקוח להיכנס ולהתרשם ממנעד רחב של דלתות סטנדרט ודלתות מיוחדות נגד מים העשויות מחומרים מיובאים מאיטליה, ודלתות בהזמנה אישית. את כל הדלתות הם מייצרים במפעל שלהם העומד לשירותם בלעדית, ייצור מקומי בישראל עם תו תקן כחול לבן. וזה כולל חיתוך על פי מידות, עבודת פרזול וצבע בתנור, וגם את הדלתות המיוחדות ע"פ הזמנה. הדלתות בעלות עמידות נגד מים מיוצרות בהתזה לתבניות מוכנות מראש על פי עיצובים בלעדיים שלהם. עם החומרים האיכותיים אותם הם מייבאים מאיטליה.

לאורך כל הדרך עומד לנגד עיניהם אותו חזון שמלווה אותם מהיום הראשון, לתת את השירות הטוב ביותר ואת האיכות הבלתי מתפשרת. הם פה כדי להגשים לנו את כל החלומות שלנו.
הטרנדים הלוהטים לשנת 2020:
שלום דרור ושחר חדד, שותפים ומנכ"לים של "דלתות דרור" אומרים שהשינוי הכי דומיננטי לשנת 2020 הם עיצובים מיוחדים ומשוגעים. הם מעידים כי כיום אנשים מעיזים להעז הרבה יותר מפעם, אבל במידה הנכונה. הלהיט בעיצוב דלתות פנים הבית מתמקד בדלת אחת מרכזית שתהיה מבחינת "וואהו". אנשים מוכנים להשקיע תוספת למחיר ולו כדי שתהיה להם דלת אחת שהם אוהבים והיא לא כמו של כולם. באותן דלתות משוגעות מגולמים כל החלומות של בעלי הבית, ובדרך כלל הן תהיינה הדלתות לחדרי השירותים ו/או לשירותי האורחים.
גם בדלתות חדר השינה של ההורים, ה"המאסטר בדרום" יש חידושים והמצאות. אנשים אוהבים לדמיין שהם חיים בסוויטה מלכותית של מלון 5 כוכבים, ובוחרים דלת גדולה עם 2 כנפיים גדולות הנפתחות ברוב פאר והדר לשני הצדדים.

באולם התצוגה הגדול והמעוצב שבפתח תקוה שהוא אחד מששת הסניפים של הרשת, תוכלו למצוא מגוון של דלתות סטנדרטיות, דלתות פולימר בעלות עמידות מקסימלית במים, לצד דלתות מיוחדות ודלתות ה"וואהו" שמקבלות קריאות התפעלות כל פעם שאורחים באים.
קחו לדוגמה דלת שחורה ומבריקה צבועה ב- 100% גלוס עם חלון צוהר עגול סטייל ספינת האהבה. או "דלת האסם" מהמיוחדות והמבוקשות ביותר, עשויה מלוחות עץ רחבות בלוק מחוספס, כמו לקוחה מהאסמים של החוות הגדולות. ניתן לצבוע אותה במנעד של צבעים חזקים ומיוחדים ביחד עם פרזול שחור שנותן את הגימור הנכון.
גם בדלתות הסטנדרט יש אופנות מתחלפות. הדלתות של פעם בצבעים של עץ על גווניו הם הכי פאסה, הדרישה כיום היא לגוונים בהירים כדי למקסם את החללים ולהעניק תחושת של גודל. את דלתות הסטנדרט מעצבים בעזרת חריצים, אם בסגנון הטוסקני הרומנטי והמעוגל, אם כמסגרת נקייה ועדינה לדלת ועוד.

טרנד נוסף שבולט בתחום עיצוב דלתות הפנים הוא שילובים של הדלתות עם חומרים נוספים המבוססים על עיצובי האולד פאשן וה"וינטאג'" . לדוגמה "זכוכית הסבתא". חלונות בדלתות עם זכוכית בעיצוב גלים, זכוכית עם רשת מתכת עדינה המוטבעת בה, דגמים של פרחים ואלמנטים רומנטיים ועוד.
אולם, ה-טרנד המשמעותי ביותר של שנת 2020 הוא ללא ספק השימוש בצבע. אנשים מעיזים וכבר לא מפחדים מצבע. דלתות בצבע חרדל, צהוב, אפור, פיסטוק, והרבה שחור. ללא ספק שהשחור מוביל. צבעוניות עזה זו תתמקד לרוב בדלתות חדרי השירותים או שרותי האורחים שיתפסו את כל תשומת הלב, כאשר שאר הדלתות בבית יהיו רגועות ובצבעי פסטל עדינים.
ישנה עליה משמעותית בדרישה, בעיקר מהאדריכלים הפרטיים, לדלתות בקו אפס הנמצאות בקו אחד עם הקיר והופכות לבלתי נראות בחלל,דלתות קו אפס הן אלגנטיות ויוקרתיות.
ישנם מצבים בהם הדלת מפרידה בין 2 חללים השונים באווירה ובצבעיות, ב"דלתות דרור" מצאו את הפתרון המושלם וייצרו דלת שבצידה האחד צבועה בשחור, ובצידה השני בלבן, או כל צבע שידרש. כך יפנה הצד הלבן לחלל הבהיר, והצד השחור לחלל הכהה.
חשוב לציין כי היות ו"דלתות דרור" הם היצרנים של הדלתות במפעל שלהם, יש ביכולתם להגשים כל פנטזיה גם ההזויה ביותר, ולייצר את כל מגוון הדלתות המיוחדות כמו גובה לא סטנדרטי של 2.40 מ, דלתות בפתיחה כפולה, ודלתות בקו אפס, בזמן הקצר ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

פרזול, ב-2020 הצבע השחור שולט גם בפרזול. צירים וידיות שחורות על דלתות אפורות הוא הדבר הבא. את כל מוצרי הפרזול, כולל הצירים הנסתרים, המנעולים והצילינדרים, ב"דלתות דרור" מקפידים לרכוש מהמפעלים המובילים בתחום, ואת המוצרים האיכותיים ביותר ומהמתקדמים בארץ.
פטנט חביב לחדרי שירותים - עינית אטומה בסמוך לידית תדליק אור כחול כאשר מישהו נמצא בשירותים. חוסך מצבים של חוסר נעימות.
מנעולים, חסל סדר המנעולים עם הלשונית. למי שלא שם לב, היום כבר לא טורקים דלתות. המנעולים החדשים הם מגנטיים, מושכים את הדלת והיא נסגרת לבדה, ובשקט.
משקופים, שיפצתם את הבית ויש לכם קירות בעובי משתנה? עד היום היה קושי להתאים משקופים במראה אחיד לעובי קירות שונה. כיום הבעיה נפתרה היות וכל המשקופים הם בהלבשה ישירה.

"דלתות דרור" הם החופש לבחור,הם שם בשבילכם כדי לתת את השירות הטוב ביותר, ולעזור לכם לבחור את הכי טוב עבורכם. את הדגמים המעודכנים לשנת 2020, באיכות הטובה ביותר, ובמחיר הנח עבורכם. אחריות ניתנת לשנתיים, ולדלתות הפולימר עד 10 שנים.
את "דלתות דרור" ניתן להשיג באחד מ-6 סניפי "דלתות דרור": פתח תקוה - בן ציון גלי 18, קרית עקרון צומת ביל"ו, - בוסטי סנט ג'ורג' 9, ראשון לציון -ההגנה 2, רעננה - החרושת 2, נתניה - היצירה 6, ובירושלים – יד חרוצים 16 א.ת תלפיות.
כתובת האתר: www.drordoors.co.il פייסבוק: "דלתות דרור"
מעצבת רוני ברטל , צילום רוני גור

זמן קריאה - שקדים קלויים מאת אלי שקדי / הוצאה לאור כרמל ירושלים...

הספר 'שקדים קלויים' מאת אלי שקדי, הוצאה לאור כרמל ירושלים, הוא ספר המציג את סיפור חייו של המחבר כילד שגדל בירושלים של פעם וצמח והתבגר יחד עימה, בשפה עשירה אך תמציתית, מתובלת בהומור, המחבר מפיח חיים בתמונות, במקומות, בדמויות מן הבוהמה הירושלמית, באירועים וביחסים בתוך המשפחה ומחוצה לה, בטרגדיות של מלחמה ובקומדיות קטנות של החיים. הספר מגולל את סיפורו של ילד צעיר החבוי בתוך המבוגר, בוחן את עברו ואת עתידו, והמבוגר בוחן בעיני ילד את חייו, חלומותיו ופשרם.

שקדים משדרגים כל ארוחה ומאוד מזינים וטובים, הספר שקדים קלויים הינו ספר עם סיפורים שכיף לקרוא, כמו שכיף לאכול את השקדים  הקלויים ולהנות , כך נהנים מהכתיבה והסיפורים של אלי שקדי, אהבתי שיש מקבץ סיפורים שכל אחד מהם בפני עצמו, כך כל סיפור מתובל ומרתק או מצחיק, וכשקוראים את כל הסיפורים מתקבלת תמונה על אירועי חייו של אלי שקדי, בהחלט אירועים מרתקים ומחשלים, עם חלומות, הומור, התבגרות, משפחתיות ועוד...
אלי שקדי, מחבר הספר 'שקדים קלויים': "בעיני רוחי ראיתי ספר המורכב מקובץ של סיפורים קצרים כמו חידת תצרף, כאשר מכל סיפור הקורא לומד פואנטה מחיי כילד וכמבוגר. בסיום הקריאה מתקבלת התמונה המלאה המתארת סיטואציות מחיי, התייחסויות היסטוריות, דרמות ודילמות. הספר 'שקדים קלויים' הוא ספר שכייף להניח ליד המיטה, לקרוא בו סיפור או שניים ולהירדם עם חיוך". 
הספר 'שקדים קלויים' כולל פרק מיוחד עם הרבה הומור, המוקדש למונחים אשר ליוו את המחבר כילד שגדל בירושלים: 
"ללחוץ על הקומקום" - שמישהו ימלא את הקומקום החשמלי במים וירתיח אותם, הציפייה היא בעצם לקבל ליד כוס משקה חם. פירוש רש"י: "תכין לי בבקשה כוס תה/קפה ותביא לי אותה למקום שבו אני רובצת. אתה רשאי כמובן להכין אחת גם לעצמך".
"בא לך" - הצורה המנומסת של "לך תעשה את זה כבר בלי טענות ומענות בבקשה"... "בא לך ללכת למכולת ? כמובן שבא לי, איך לא ? מה, השתגעתי?"
"נודוגני / מגזז" - יוצר גזים במערכת העיכול, "זה אוכל נודוגני משהו משהו"... "משהו שאכלתי גיזז אותי חבל על הזמן".
לאורך העלילה המחבר בוחן מגוון סיטואציות שבהן התנסה, ומתאר תמונות מתוך חייו באופן סוחף ומרתק. בין הסיפורים:
מה גורם להייטקיסט, אחרי קריירה מצליחה בת 31 שנים, למרוד בעולם ההייטק ולפתוח בקריירה חדשה ושונה – כתיבה ועריכת לשון. כיצד השינוי הזה מוביל את המחבר לבחון מחדש את מהלך חייו ולזהות את נקודות המפנה והשבר, כיצד התמודד עם השינוי ומה הייתה ההשפעה על המשך חייו.
"ילד טוב ירושלים", בן דור המדינה שגדל והתחנך בירושלים של פעם וספג את ייחודה, את נופיה ואת רחובותיה, את הקונפליקט הדתי-חילוני בבית ומחוצה לו ואת "לב" הבוהמה הירושלמית של שנות השישים כפי שרחשה בבית הקפה המיתולוגי "ניצן", שהיה שייך להוריו.
נער סקרן הבוחן כל דבר בעיניו ובעיני רוחו, שואב ספרים ומדמיין עולמות, ממציא המצאות ומחבל תחבולות, שקט ומרָצה במעשיו אך סוער ומבעבע בפנימיותו, מורד בדת ובבתי הספר שבהם למד.
חייל קרבי שחווה את מלחמת ההתשה ומלחמת יום כיפור, יצא מהן "בשלום" אבל מראותיהן נשארו לעולמים חקוקים במעמקי נפשו, מורד במסלולים המותווים של הצבא ושל האקדמיה.
עובד מצטיין בהייטק שטיפס בשלבי הקריירה עד שנוכח כי בעצם מתקיים בו "אֱהב את המלאכה ושְׂנא את הרבנות", במקרה זה, את הניהול – ו"שבר את הכלים" בדרכו לקריירה שנייה.
אודות אלי שקדי, מחבר הספר:
בעל תואר בהנדסת מחשבים, בעברו הייטקיסט – מתכנן ומתכנת מערכות הפעלה ביחידת סמך של משרד האוצר, ולאחר מכן בחברת הייטק עולמית. עתה עורך לשון ותוכן ומתנדב למען הקהילה. הספר 'שקדים קלויים' הוא ספר הביכורים שלו.
ניתן לרכוש את הספר: שקדים קלויים
ישירות בהוצאת הספרים כרמל ירושלים  https://carmelph.co.il/
ברשתות הספרים סטימצקי, צומת ספרים ובחנויות המובחרות
217 עמ' / מחיר לצרכן 79 ₪

חגיגה איטלקית בסגנון טבעוני "משומשו" משיקה פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" מקיבוץ גן-שמואל, ממשיך להפתיע ומביא בשורה חדשה וחשובה בתחום תחליפי החלב: לאחר שהשיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, אשר כולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים,
משיק המותג  גבינה טבעונית חדשה:

פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן.
הגבינה הטבעונית החדשה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים, בטעם נפלא של פרמז'ן משובח. הפרמזן תשווק באריזת 150 גרם והיא נהדרת לשימוש בפסטות, במאפים ובסלטים.
בשנה האחרונה אני עברתי לאכול יותר מוצרים טבעוניים, ולאחר שהתנסתי בפתיתים הטבעוניים המעולים בסגנון פרמז'ן אני מאוד מאוד ממליצה, אני השתמשתי בהם כתוספת לתבשיל מאוד טעים שהכנתי, איטריות אורז עם טחון צמחוני ועגבניות, והתוספת של פתיתי הפרמז'ן הטבעוניים בהחלט הוסיפו מאוד וממש נתנו לי תחושה שאני אוכלת פתיתי פרמז'ן רגילים גם בטעם הנהדר וגם במרקם , ואני בהחלט אשתמש בהם למגוון מאכלים שונים, "משומשו" ממשיכים לייצר גבינות חדשות ומאוד טעימות, בהחלט פתרון מצויין לכולם.

לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, פיתוח ישראלי הצליח לאחרונה ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאיננו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות מסדרת "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית עבור קהל הצרכנים, ובמיוחד עבור אלו שעד עכשיו לא יכלו לצרוך מוצרי חלב והתקשו לספק לגופם את כמות הסידן היומית.
לדברי מנהלי החברה, אייל אדוט ועומר אליאב, מותג "משומשו" שם לו למטרה לייצר תחליפי גבינות בכל הקטגוריות ולהציג תחליפים טעימים הנותנים מענה לקהל הטבעוני, לנמנעים מחלב ולשומרי הכשרות. "סדרת הממרחים הטבעונים שהשקנו לפני כשנה זוכה לשמחתנו להצלחה רבה. אנו בטוחים שקהל הלקוחות ייהנה גם מהמוצר החדש, הפרמז'ן".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 – 19.90 ₪ לאריזת 150 גרם. 
להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  
תגיות

בוקר טוב מתחיל עם דגני נסטלה החדשים מופחתי סוכר וטעימים...

אין ספק ששחר חדש הגיע, אצלנו בבית מאוד אוהבים את דגני נסטלה ושנים אנחנו נהנים מהם עם תוספת חלב, יוגורט, או סתם כנשנוש, לאחרונה הרחיבה נסטלה את מגוון המוצרים שלה ובימים אלו מושקים אותם המוצרים האהובים והמצליחים אך הפעם במתיקות מעודנת, עם פחות מ-10% סוכר, וזוהי בשורה נהדרת לכולנו.

סדרת המוצרים מופחתת סוכר כוללת את פיטנס שקדים ודבש, האני נאט צ'יריוס, וקראנץ' שוקולד, המוצרים מכילים דגנים מלאים, הם מתווספים למוצרים הקיימים, כך שכל אחד יכול לבחור מה שהוא מעדיף,

הצ'יריוס מכיל 100% דגנים מלאים, פיטנס שקדים ודבש מיוצר במתכון משופר עם הפחתה של 50% מכמות הסוכר ותוספת של 40% שקדים פרוסים, בהחלט שיפור תזונתי גבוה מאוד ועמידה בתקן סימון המזון של משרד הבריאות.

לאחר שטעמנו את מגוון הדגנים מופחתי הסוכר, בהחלט טעימים מאוד, מכילים חומרי גלם חדשניים וטבעיים כולל פרי המונק המעניק מתיקות טבעית ללא ממתיקים מלאכותיים, את מבחן הטעימה שלנו הם עברו בקלילות, והם עברו גם בהצלחה גדולה את מבחני הטעימה בקרב הצרכנים, ועומדים בסטנדרטים גבוהים של טעם ואיכות.

להשיג ברשתות השיווק המובילות בארץ, כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ חוג חתם סופר ב"ב וסטאר קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

לפתוח את הבוקר עם מיץ רימונים....

החורף עדיין כאן, והוא מלווה במקרי הצטננויות בקרב אנשים רבים באוכלוסייה ומכל שכבות הגיל. "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים הגדולה בישראל, משווקת מיץ רימונים סחוט 100% טבעי. מיץ הרימונים של פרימור הינו 100% מיץ טבעי אשר נסחט מרימונים איכותיים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. המיץ משווק בבקבוק משפחתי של 1 ליטר, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. 

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על סגולותיו הרפואיות הרבות של פרי הרימון, מומחים ממליצים על שתייה של כוס מיץ רימונים באופן קבוע ויומיומי, רצוי בארוחת הבוקר, בנוסף להיותו מתוק וטעים, הוא גם מזין ובריא, עוזר לפעילות תקינה של מערכות הגוף, מגן מפני התפתחות חיידקים ובעיות ומחזק את המערכת החיסונית.
את מיץ הרימונים הסחוט של חברת פרימור אני מכירה מאוד טוב וקונה אותו לביתי באופן קבוע, מאוד קשה לסחוט רימונים בבית והיתרון של מיץ הרימונים הסחוט שהוא מכיל רכיבים תזונתיים נהדרים ומאוד טוב לשתות אותו, במיוחד בעונת החורף שיש ריבוי של מחלות באויר, התפנקתי בבוקר עם המיץ רימונים סחוט 100% , אין ספק שארוחה מזינה עם מיץ הרימונים של פרימור בהחלט נותנת לי אנרגיה נהדרת להמשך היום.

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאיים ב"פרימור", "אנו גאים בכך שמיץ הרימונים שלנו הוא מיץ איכותי, טעים ומוביל בקטגורייה, המיץ הנמכר ביותר בישראל מזה כמה שנים. הצרכן הישראלי אוהב את המיץ ואת טעמו הייחודי של מיץ הרימונים".  
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.90 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשרות: בהשגחת חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

יום רביעי, 19 בפברואר 2020

חברת "טבע ירוק" מציגה את Ener Good - מארז משפחתי של מרובעי אנרגיה מעולים בטעמים נהדרים...

חברת "טבע ירוק", המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בריאות, מציגה את:


צילום – תום חוליגנוב

Ener Good  – מרובעי אנרגיה המבוססים על פירות מיובשים, קוקוס וקקאו, בשני טעמים נהדרים, החטיפים משווקים במארז משפחתי במשקל של 300 גרם, המכיל 12 מרובעים.
מרובעי Ener Good  מכילים אך ורק רכיבים איכותיים וטבעיים מהצומח: תמרים, דובדבני אמרנה מיובשים, חמוציות מיובשות, קקאו נא אורגני, אבקת קקאו, פתיתי קוקוס ואבקת חרובים - ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן.
בסדרת מרובעי האנרגיה הטבעיים, שני טעמים:

מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו. מכילים: תמרים (50%), פתיתי קוקוס (35%), אבקת חרובים אורגנית (10%), קקאו אורגני (5%).
מרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. מכילים: דובדבן אמרנה מיובש (25%), חמוציות ללא תוספת סוכר, תמרים אורגניים, שבבי קוקוס, אבקת קקאו.
טעמתי את מרובעי האנרגיה הטבעיים והם פשוט מעולים, מאוד מאוד טעימים, ללא תוספת סוכר שזה ממש חשוב, נותנים אנרגיה כאשר יש חשק לאכול משהו מפנק, מחליפים עוגיה, שוקולד, עוגה ועוד, מבחינתי מרובעי האנרגיה נהדרים בשבילי לפני פעילות ספורטיבית, אני מאוד אהבתי את הנוחות של המארז ואת הגודל של כל יחידה, בהחלט מוצר חובה בכל בית, ושני הטעמים מוצלחים מאוד.

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שכאשר מעוניינים באנרגיה זמינה ומהירה ממקורות טובים וטבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים או תוספת של סוכר - המרובעים של Ener Good יספקו אותה באופן מיטבי, שכן הם משלבים סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים שונים ועוד. "מרובעי האנרגיה האלה נהדרים כארוחת ביניים, לפני אימון ספורט, ליד כוס קפה או כפינוק בערב", הוסיפה.
האריזה המשפחתית מאפשרת לכל אחד מבני הבית ליהנות מחטיף אנרגיה, טעים ובריא - בבית, בעבודה או בשעות הפנאי. מומלץ לאחסן במקום קריר ויבש.
כשרות: כשר פרווה באישור המועצה הדתית בית שמש, ובהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: 35 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.
להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ. 

יום שני, 17 בפברואר 2020

זמן קריאה - סולו לשניים מאת מאיר גז מבית הוצאת סטימצקי....

הספר החדש של מאיר גז "סולו לשניים" הינו סיפור דמיוני הסוחף את הקורא לתוך עלילה מעניינת, מסתורית  ומרתקת, ברגע שהתחלתי לקרוא לא הנחתי מהיד עד שסיימתי אותו, השילוב של מתח,סכנות, עם סקס, מאוד מצא חן בעיניי, בהחלט רומן מתח נהדר שלוקח את הקורא למגוון מקומות, ביניהם נתניה, אתיופיה, קרואטיה אנגליה ועוד, סיפור מסחרר עם הרבה אירועים, והרבה מיסתורין, כיף לקרוא ספר כזה, וגם נהדר לקחת את סולו לשניים לחופשה, או סתם לקחת פסק זמן ממטלות היום יום ולקרוא בהנאה רבה, אהבתי.

המסתורין הוא סוד עוצמתו של סולו, ארגון מתנקשים חשאי במיוחד שגם חבריו הבכירים לא יודעים מי עומד בראשו, וחלק מחבריו אף אינם יודעים שהם חברים בו...
מורן, גיבור הספר, מאוהב עד כלות באהבת ילדותו האניגמטית, רותם, דרכיהם נפרדות ומצטלבות שוב ושוב, ושניהם, יחד ולחוד, חווים עולם של תעתועים, סכנות, מוות ותשוקה.
העלילה מתפתחת לכיוונים מפתיעים. סודות מהעבר נחשפים, ידידים מתגלים כאויבים ואנשים ברחבי העולם נאלצים להיפרד מחייהם בשלב מוקדם מהצפוי.
זהו ספרו השני של מאיר גז –משורר, מגשר ומנתח מערכות. ספרו הראשון הוא "מונדרה", (2018), סיפור דמיוני מרתק.
הספר: סולו לשניים
157 עמודים, 89 ש"ח
להשיג ברשת הספרים "סטימצקי"

"נפטון" מציגה תערובת תיבול "חוויאג' למרק" טעימה - עם מתכון משובח להכנת מרק בשר תימני אסלי...

חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "חוויאג' למרק" - תערובת תיבול טעימה לתיבול מגוון מאכלים בניחוח תימני - בשר, עוף, דגים, מרקים, קציצות, תפוחי אדמה, אורז, ירקות מבושלים ועוד.

כמו כל מוצרי התבלינים ותערובות התיבול של נפטון, גם החוויאג' למרק הוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט.
חוויאג' למרק הוא תערובת תיבול תימנית מסורתית, המכילה חלק או את כל התבלינים הבאים, ביחסים שונים, כנהוג בכל אזור במדינה: כוסברה מיובשת, כורכום, הל, כמון, פלפל שחור וחילבה.
אחרי שהתנסתי בחוויאג' למרק המעולה של חברת נפטון, אני ממש ממליצה עליו, הכנתי מרק ירקות עשיר עם כנפיים, שמתי מגוון ירקות, בטטה, גזר, סלרי, קישואים , תפוחי אדמה, בצל, שורש פטרוזיליה, הוספתי כנפיים של עוף, ותיבלתי עם החוויאג' למרק,

ויצא מרק משגע, עם טעם נהדר, מבחינתי זהו מרק שטוב גם במיוחד לימי החורף הקרים ובזכות התבלין הזה שמכיל כורכום חילבה הל ועוד, אין ספק שזהו מרק מנצח גם לשמירה על הבריאות,

וכדאי לזכור שלא השתמשתי באבקת מרק בכלל ויצא מרק מדהים, אני בהחלט מאמצת את החוויאג' למרק של חברת נפטון, ומצרפת אותו לשאר התבלינים המוצלחים שלהם.
כשרות מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע.
מחיר: 10.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 150 גרם). בימים אלה, התבלין מוצע במבצע מיוחד ברשתות שיווק (לדוגמה: 2 תבלינים ב-15 ש"ח בחצי חינם, תבלין ב-8.90 ש"ח ביינות ביתן, 2 תבלינים ב-16 ש"ח בסלאח דבאח).
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
"נפטון" מציעה מתכון טעים במיוחד של מרק בשר תימני אסלי - שיכול להוות ארוחה מלאה – והוא מתאים במיוחד לימי החורף הקרים.
מרק בשר תימני אסלי, בתיבול חוויאג' למרק של "נפטון"

קרדיט צילום: דניאל לילה
המצרכים (6 מנות):
1-1.5 ק"ג כתף בקר, חתוך לקוביות
2.5 ליטר מים
צרור פטרוזיליה
צרור כוסברה
2 בצלים בינוניים, חתוכים לקוביות בינוניות
6 שיני שום גדולות, פרוסות
3 עגבניות בשלות – מגורדות
6 תפו"א קלופים, חתוכים לקוביות גדולות
4 גזרים, חתוכים לקוביות בינוניות
2 כפות חוויאג' מרק של נפטון
1 כף פפריקה מתוקה של נפטון
1/4 כפית פפריקה חריפה של נפטון
1/4 כפית פלפל שחור של נפטון
1 כפית מלח
4 כפות שמן זית
2 כפות שמן צמחי
רשות:
2 כפות רכז עגבניות
חתיכת דלעת
עצמות בקר
קישוא, חתוך לקוביות בינוניות
אופן ההכנה:
שמים את השמנים בסיר גדול ומזהיבים את הבצל. מוציאים לצלחת.
באותו סיר צורבים את קוביות הבשר מכל הצדדים, בכמה סבבים.
מחזירים לסיר – שבו כל הבשר הצרוב - את הבצל, ומוסיפים מים כדי כיסוי. מביאים לרתיחה ומקפים את הקצף שנוצר מעל. מוסיפים את התבלינים, מכסים וממשיכים לבשל, תוך בעבוע עדין, כשעה.
מוסיפים את הירקות למרק. על נוזלי המרק רק לכסות את התכולה, ולכן רק אם יש צורך – להוסיף עוד מים רותחים.
לכסות כמעט לגמרי ולבשל עוד כשעה וחצי, עד שהבשר מאוד רך. אחרי כ-3/4 שעה לטעום ולתקן תיבול.
הגשה:
צלחת עם לחוח, סלוף, חלה או לחם
קערית חילבה, או קערית עם עגבניות מרוסקות וסחוג - ירוק או אדום - של נפטון
צלחת עם גרגיר הנחלים, עלי חסה רעננים, בצל ירוק, שמיניות בצל, צנוניות וסלרי
"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.
ב-2019 החברה עברה מיתוג מחדש, והלוגו והמכסים בצבע כחול רויאל.

יום שבת, 15 בפברואר 2020

לקראת חג פורים אסם משיקה ערגליות תפוז וקרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה...

אני מאוד אוהבת את חג פורים ואת מנהג משלוחי המנות, מאוד כיף להכין משלוחי מנות ולתת למשפחה ולחברים אהובים, השנה לקראת פורים אסם משיקה את ערגליות תפוז , ואת קרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה, בהחלט חידושים מפתיעים וטעימים במיוחד אשר מגוונים ומחדשים לנו טעמים חדשים, בנוסף למגוון הטעמים שקיימים.

ערגליות תפוז בהחלט מזכירה במילוי שלה מרמלדה תפוזים, והטעם מאוד ייחודי, טעם פירותי שמצטרף למגוון הטעמים הקיימים בסדרת ערגליות, תות,שוקולד ופטל, תפוז הוא אחד מפירות ההדר האהובים בישראל, וממש כיף לאכול את ערגליות במילוי תפוז וגם לגוון עם טעם נוסף בסדרה.

העוגייה האהובה בהרבה בתים בישראל קרמוגית, מגיעה בהשקה מיוחדת עם קרם בטעם בננה, בהחלט עוגיה עשירה ומפנקת לצד קפה, שוקו,תה, כנשנוש טעים ומיוחד, הטעם החדש מצטרף למגוון הטעמים של סדרת קרמוגית, קרמוגית במילוי שוקולד, קרמוגית במילוי חלבה וקרמוגית שוקו עם קרם אגוזים.

אין ספק שמשלוחי המנות לפורים יהיו מגוונים ומיוחדים בזכות הערגליות תפוז וקרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

יום חמישי, 13 בפברואר 2020

לכבוד יום המשפחה, מציע סטודיו "אהבה קטנה" להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים....

לכבוד יום המשפחה, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, להתחדש עם מבחר מקסים של שלטים מעוצבים: לדלת הכניסה, לדלת החדר, לתיבת הדואר ולימי ההולדת המשפחתיים.

השלטים מוצעים במגוון עיצובים, חומרים, דוגמאות וסגנונות: עץ, מתכת, מגנט, שלט עץ בשילוב תליונים (שאפשר לרשום את הילדים, ותמיד אפשר להוסיף עוד שם), שלטי אותיות, שלטי עץ עם איורים במגוון דוגמאות ועוד.
סטודיו אהבה קטנה מצליח כל פעם להפתיע אותי מחדש, השלטים המקסימים מתאימים לכל בית ופשוט מוסיפים הרבה יופי, הם מעוצבים בצבעים מקסימים עם מגוון עיצובים שכל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב, אני בהחלט אוהבת את כל השלטים ורוצה לחדש את דלת ביתי עם שלט קסום שעליו רשום שם המשפחה, הבחירה ממש לא קלה המגוון רחב ומאוד יפה, ואני ממש ממליצה להכנס לאתר של סטודיו אהבה קטנה ופשוט להנות ממגוון מוצרים , ביניהם השלטים החדשים והם בהחלט מתאימים להביא מתנה לבית חדש, מתנה ליום המשפחה, מתנה מפנקת לאנשים שאוהבים, זוהי מתנה עם אמירה אישית שתזכר להרבה שנים,



בנוסף לשם המשפחה, אפשר להוסיף כיתובים מיוחדים (בהתאם לדגם) כמו: "כאן גרים באהבה", "אין כמו בבית" ועוד.  מחירי השלטים: החל מ- 20 ש"ח עד 100 ש"ח.

בנוסף, מציע הסטודיו "שלט ימי ההולדת" מקורי ומשמח: שלט משפחתי עם תליונים שבהם רשומים שמות ותאריכי ימי ההולדת של בני המשפחה, השלט מחולק לחודשי השנה, כשמכל חודש נוצרת שרשרת תליונים של ברי המזל שנולדו או התחתנו בו.

לשרשרת אין סוף, ותמיד אפשר לצרף אליה עוד יקירים וחברים. על התליונים, המוצעים בצורות לב ועיגול, ניתן לרשום שם ותאריך, יש אפשרות להזמין שלט עם שם ו-30 תליונים מודפסים, או לרכוש תליונים ללא הדפסה, ולרשום עליהם לבד.

מחיר שלט עם 30 תליונים מודפסים: 280 ש"ח, שלט עם 30 תליונים לא מודפסים - 169 ש"ח, בכל עת אפשר להזמין תליונים נוספים.

את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
קרדיט צילום – אילה ג'רפין

חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים...

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, לחמים, לחמניות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מציעה להתפנק עם כריכוני לחמניות פשתן חורפיים, טריים ובריאים – לארוחה עשירה וחמימה עם חברים או בני משפחה.
לחמניות הפשתן מיוצרות מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית, הלחמניות עשירות באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, והן מכילות כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-2 גרם ללחמנייה במשקל 50 גרם). הן לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, והרכבן המיוחד מקנה תחושת שובע ומסייע בשמירה על משקל תקין,הלחמניות משווקות באריזה מיוחדת השומרת על טריותן.

אני משתמשת כבר תקופה בלחמי הבריאות של חברת "ביכורים מזון ומאפה", והלחמים המעולים עוזרים לי לשמור על תזונה נכונה נטולת סוכר ועדיין להנות מלחמים טעימים, ולהכין איתם מגוון כריכים, בשנים האחרונות אני מאוד מקפידה לאכול לחמים שעשירים מבחינה תזונתית ולא להתפשר על אכילת לחמים לבנים שממש לא תורמים לי כלום חוץ מאשר קלוריות וסוכר, אני מאוד ממליצה על חברת ביכורים מזון ומאפה, ועל הלחמניות פשתן המצויינות זרעי פשתן בהחלט מועילים מאוד בתזונה לכל אחד.
כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
מחיר: 18 – 22 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם. בכל אריזה 5 לחמניות.
מתכונים ללחמניות פשתן חמימות:
קר בחוץ, המזגן דולק, החברים הגיעו ומתחשק משהו שהוא לא ארוחה אבל גם לא חטיפים-פיצוחים? יש! כריכונים חמימים מלחמניות פשתן. מומלץ לחצות את הלחמניות ולחמם בטוסטר אובן או בתנור, עד שהם קראנצ'יים כמו שאוהבים:
כריכון עם גבינת מוצרלה, בצל סגול, סלמון מעושן ופטרוזיליה

לפזר גבינת מוצרלה על חצאי לחמנייה ולטסטר, עד שהגבינה תימס. להוציא ולהניח מעל הגבינה פרוסות דקיקות של בצל סגול. להניח מעל פרוסת סלמון מעושן. לעטר במעט פטרוזיליה טרייה קצוצה.
כריכון עם ביצת עין, בצל לבן, חסה, אבוקדו ושומשום קלוי

למרוח חצי לחמנייה עם אבוקדו, לפזר מעליו פרוסות דקיקות של בצל ולהניח מעל חסה. להניח מעל לחסה ביצת עין - מתובלת בשומשום קלוי, מלח אטלנטי, מעט טימין ופלפל שחור גרוס. לכסות בחצי השני של הלחמנייה.
כריכון עם פטריות, גבינה מעושנת, בטטה סגולה וירקות

למרוח חצי לחמנייה עם מיונז. להניח מעל פיטריות פורטובלו חמות - צלויות או מטוגנות, גבינה צהובה מעושנת, פרוסות דקיקות של עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ, שכבה דקה של פטריות חמות יחד עם פרוסה דקה של בטטה סגולה מטוגנת. להניח מעל הכל עלה חסה עסיסי ולכסות בחצי השני של הלחמנייה.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ. דרך אתר החברה ניתן לקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/
הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.
קרדיט צילומי מתכונים – PIXABAY
קרדיט צילום לחמניות - אייל קרן

זמן קריאה - מקום מחסה מאת נורה רוברטס...

מקום מחסה מאת נורה רוברטס (האגדית!!!), סיפור עוצמתי ומותח על רגש ועל גבורה, יש משהו בספרי מתח שגורמים להמשך אל הספר ולנסות לגלות פרטים על המשך ההתרחשויות, הספר החדש שכתבה נורה רוברטס, מכניס את הקורא לסקרנות ומתח עד לסוף הקריאה, ונורה רוברטס ממשיכה להוכיח שהיא סופרת מדהימה גם עם הספר מקום מחסה,הספר מביא בצורה מאוד דומה את מקרה הרצח בארצות הברי כתוצאה מירי, והמציאות עולה על כל דמיון בספר המתח הזה, זהו ספר שלא תרצו להניח בצד עש שתסיימו אותו בשקיקה, מומלץ מאוד.

זה היה ערב טיפוסי בקניון בפורטלנד, מיין. שלוש חברות בנות עשרה חיכו שהסרט יתחיל, בחור פלירטט עם בחורה שמכרה משקפי שמש, ואימהות ערכו קניות כשילדיהן עימן. ואז הגיעו היורים.
הכאוס והטבח נמשכו שמונה דקות לפני שהם נורו למוות. אבל אלה שהיו שם, יחיו את הזוועה לעד. בשנים הבאות אחד מהם יקדיש את חייו לקריירה בתחום אכיפת החוק. מישהי אחרת תסתגר בתוך עצמה בניסיון לקבור את הזיכרון של הסתתרותה בתא שירותים, כשהיא אוחזת בייאוש במכשיר הטלפון שלה; כך עד שתמצא דרך לצקת את רגשותיה ליצירות האומנות שלה.

בעוד הניצולים מתאוששים אט-אט, מוצאים מחסה ובונים את עצמם מחדש, הם מגלים שבחורה אחת - שלא הייתה מרוצה ממחיר המוות בקניון - ממתינה במארב, והפעם ייתכן שלא ימצאו מחסה.
הספר: מקום מחסה
מאת: נורה רוברטס
453 עמודים, 98 ש"ח
הוצאת אור עם
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

יום רביעי, 12 בפברואר 2020

פטנט עולמי כרית ניקוי כלים חדשנית בעלת פורמולת סבון ייחודית הנמצאת בתוך כרית הניקוי לשימוש רב פעמי

תכירו את המוצר חדש והמהפכני מבית היוצר של AIDOR INTERNATIONAL חברה לפטנטים ומוצרים חדשניים ומהפכניים:
Squeezee Eeasy פיתוח ישראלי בעל פטנט עולמי רשום שנמכר ברשתות ענק באירופה וארה"ב כגון : WALMART  ו TARGATE וכעת גם בישראל!

כרית ניקוי כלים חדשנית בעלת פורמולת סבון ייחודית הנמצאת בתוך כרית הניקוי לשימוש רב פעמי, בהחלט פטנט יוצא דופן כרית ניקוי כלים עם הסבון בתוכה, כך ששוטפים את הכלים אין צורך בסבון כלים, הכרית הזו בהחלט מאוד שימושית בכל בית, משרד, חברה, וגם מאוד יעילה בזכות הנקיון הנהדר, ובכך אין צורך לקנות סבון כלים בנפרד, אני ממש התפעלתי מהרעיון, וגם המחיר נהדר כך שבהחלט אני מאמצת את כרית הנקיון הזו, וממש ממליצה עליה.

Squeezee Eeasy כרית ניקוי כלים חדשנית בעלת פורמולת סבון ייחודית הנמצאת בתוך הכרית לשימוש רב פעמי. אין צורך לרכוש חומר סבון כלים בנפרד, הפורמולה האנטיבקטרילית שמצויה בתוך  הכרית מהונדסת בעיצוב גמיש המאפשר לשפשף למתוח ופשוט ללחוץ ולהרטיב במים, כל לחיצה מפרישה סבון  בריח לימוני לשטיפת הכלים, 300 כלים בכרית ניקוי אחת.

הוראות שימוש: ללחוץ או לסחוט את הספוג תוך הרטבתו בין פעמיים לשלוש.
מחיר : 15 ₪ למארז של שלישייה
להשיג ברשת "סופר יודה" ובאתר http://easysqueezee.co.il.vp4.me/easysqueezee
AIDOR INTERNATIONAL  שנוסדה בשנת 2012, הינה חברת פטנטים המתמחה בהמצאה של מוצרים המשפרים את איכות חייהם של הצרכנים תוך שילוב של חיסכון לסביבה.

יום ראשון, 9 בפברואר 2020

זמן קריאה -"הכתר אותי" רומן אירוטי אחרון בטרילוגיה המלכותית של ג'נבה לי...

בימים אלו יצא לאור הרומן האירוטי "הכתר אותי" מאת ג'נבה לי, זהו החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית הסאגה המלכותית,קדמו לו: שלוט בי ו-כבוש אותי,ועכשיו הכתר אותי, זמין לרכישה בגרסה המודפסת, אני בטוחה שמי שקרא את שני החלקים הראשונים מאוד סקרן לקרוא את ההמשך' ולדעת איך מסתיים סיפורם של אלכסנדר וקלרה שנלחמים כל העת על אהבתם...

העולם ניסה לקרוע אותי מזרועותיו, אך אלכסנדר נאבק עליי, תובע עליי את בעלותו. אני שייכת לו - גוף, לב ונפש, גיליתי את כוחי בו. בשליטתו, באהבתו.
למרות זאת, המשכתי להרגיש באפלה המאיימת להטיל את צילה עלינו, מאיימת להכריע אותנו, חשבתי שאני יודעת מה יהיה משקל נישואיי לאלכסנדר, כיצד ישפיעו על עצמאותי, על הקשר בינינו. טעיתי.
למרות הקשיים בדרך, נאבקים אלכסנדר וקלרה על אהבתם, ונאלצים לעמוד מול שעתם המאתגרת ביותר בסיום המסחרר של טרילוגיית הסאגה המלכותית.

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il
הספר:הכתר אותי
מאת: ג'נבה לי
הוצאת ספר לכל
264 עמודים, 98 ש"ח

" Netaרוקחות מהטבע" מציגה את "מרכוזית" ו"מרכוזית H", העשויות לסייע בהתמודדות עם קשיי קשב וריכוז...

חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "מרכוזית" ו"מרכוזית H" - תכשירים צמחיים, העשויים לסייע בהתמודדות עם קשיי קשב וריכוז, ועם תופעות של היפראקטיביות והתנהגות אימפולסיבית. שני התכשירים עשויים מרכיבים צמחיים וטבעיים בלבד, ללא כל חומרים משמרים.

"תקופת המבחנים בבתי הספר, בתיכונים ובאוניברסיטאות בעיצומה ולמי מאיתנו שמתקשים להתרכז, התקופה מלחיצה שבעתיים", מסבירה הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין. "תמצית 'מרכוזית' מכילה בקופה, ג'ינקו בילובה, גוטה קולה, רוזמרין, וויטניה ושיזנדרה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע בשיפור הזיכרון, הריכוז, החשיבה וזרימת הדם", אמרה.
יש ילדים שמאוד סובלים מהפרעות של קשב וריכוז, לאותם ילדים נדמה שממש לא מבינים אותם והם חיים עם קושי עצום כי אין להם שקט פנימי ומנוחה, וההתנהגות שלהם ממש בלתי נשלטת, לכן בעיניי תוסף תזונה בהחלט יכול לעזור, אין מה להפסיד כי התסכול מאוד קשה גם להורים וגם לילדים, חברת נטע רוקחות מהטבע מומחית בתוספי תזונה על בסיס צמחי מרפא, ותוספי התזונה החדשים שלה מרכוזית, ומרכוזית H ,בהחלט יכולים לעזור בהתמודדות הזו, והכי חשוב שהרכיבים צמחיים וטבעיים וללא חומרים משמרים, כמובן שזה לא מחליף ייעוץ מקצועי אבל תזכרו שידע זה כח.

"מי שמתמודד גם עם תופעות של אימפולסיביות והיפראקטיביות, עשוי למצוא שתמצית 'מרכוזית H' עשויה לסייע לו בנוסף, גם בהתמודדות איתן. התמצית מכילה בקופה, רוזמרין, ג'ינסנג סיבירי, בבונג, מליסה, סקוטלריה ופסיפלורה, המוכרים ברפואה הטבעית כעשויים לסייע באיזון מערכת העצבים ובשיפור יכולת הלמידה והריכוז.
ספירין ממליצה גם לשמור על אווירה שקטה, להימנע מצלילים חדים ומצבעים בהירים מדי, כמו כן, מומלץ להוריד מהתפריט מזונות אלרגנים כמו חיטה, תירס, סויה, מוצרי חלב, פרי הדר וצבעי מאכל ולהפחית בצריכת סוכרים, מומלץ גם להרבות בשתיית מים ותה צמחים (ג'ינג'ר, קמומיל), לבצע פעילות גופנית יומית בת 30 דקות ולהוסיף גם תרגילי נשימה והרפיה, דמיון מודרך או מדיטציה.
התכשיר בעל תו תקן  .GMP
כשר למהדרין בהשגחת הרב רובין, ובהשגחת הרבנות בית שמש.
מחיר מומלץ: 159 ש"ח לבקבוק המכיל 100 מ"ל.
להשיג בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ודרך האתר:  http://www.netapharm.co.il/