יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

אלגנטיות שיא במטבח: רשת 'סולתם' משדרגת את המטבח לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ומשיקה את סדרת כלי הבישול Eelegant.

חברת סולתם כלי בישול הופכת לנו בחגים הקרבים את המטבח לאלגנטי ביותר עם סדרת כלי הבישול החדשה אלגנט. הסדרה ניחנת בצבעוניות מונוכרומטית חלקה ואפורה ומביאה עימה שיא חדש של שיק, איכות ואלגנטיות למטבח. הסדרה זמינה לרכישה בכלים בודדים או במארז.

אני מאוד אוהבת לחדש ולהתחדש לקראת החגים בכלי בישול חדשים, לרענן את מדפי המטבח, את כלי הבישול של חברת סולתם אני מכירה שנים רבות ומשתמשת בהם להרבה תבשילים, המחבתות והסירים של חברת סולתם פשוט מצויינים, לכן מאוד שמחתי להתחדש במחבת חדשה מסדרת אלגנט, סדרה מאוד מיוחדת ואיכותית,

ממליצה להכנס לחנויות סולתם ברחבי הארץ, להתרשם מההיצע הרחב, מגוון ההנחות, גם כאשר חושבים על מתנות לחגים אפשר להביא כלי בישול מסדרת אלגנט, מתנה נהדרת איכותית ושימושית.

בישול, במיוחד בימי החג, הוא צורה של אומנות המגיעה יד ביד עם אסתטיקה וחשיבה על הפרטים הקטנים, החל מהפרודוקטים, צורת הבישול, דרך ההגשה, הצלחות והכלים בהם אנו משתמשים. בדיוק לשם כך יצרה הרשת את סדרת האלגנט החדשה המגלמת איכות וגימור בלתי מתפשרים, לצד מראה אלגנטי שכיף לבשל בו ואף להעניק כמתנה מלאת אהבה.

הסדרה כוללת מגוון סירים בקטרים הנעים בין 18 עד 28 ס"מ, סוטאז'ים בקטרים של 20 עד 32 ס"מ, מחבתות בגדלים שונים ומגוונים ומארזי כלי בישול. הכלים כולם חזקים ועמידים במיוחד, מיוצרים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות קדימה. ציפוי Non stick food safe המשולב בהם מונע הדבקות מזון לדפנות ומאפשר ניקוי קל ומהיר גם בשטיפה ידנית. הכלים מאפשרים שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה להכנת אוכל בריא יותר. המכסה עשוי זכוכית שקופה המאפשרת לעקוב אחר התקדמות הליך הבישול ללא צורך בהרמת המכסה ומשולב בחריר לשחרור אדים. כמו כן, מאובזרים בידיות ארגונומיות נוחות לשימוש, העברה ואחיזה בטוחה. הכלים מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.

טווח מחירי הסדרה: 115 -730 שקלים.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

'סולתם' יצרנית כלים מובילה, יוצאת במבצעי רשת אטרקטיביים במיוחד, לקראת ראש השנה וחגי תשרי.  להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

כמדי שנה, ממתינים צרכנים רבים ברחבי הארץ להנחות ענק, המתקיימות רגע לפני חגי תשרי שבפתח, בכדי לרכוש לביתם או כמתנות חג מושקעות לאהובים. חברת 'סולתם' יוצאת בהנחות על מגוון מוצרים עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, לצד מחירי חג של פעם בשנה.

דוגמאות להנחות :

מארז 2 מחבתות Non Stick , 26 ס"מ + 20 ס"מ, עם ציפוי  129 ₪ במקום 389 ₪

פלנצ'ה יציקה 31 ס"מ עם עם ציפוי Non Stick ב-149 ₪  במקום 599 ₪.

מארז 5 חלקים, מחבת 24 ס"מ ,סיר 20+24 ס"מ,עם ציפוי Non stick איכותי, בגימור דמוי שיש  299 ₪ במקום 849 ₪

מארז סכו"ם מהודר, 24 חלקים, 6 סועדים  99 ₪ במקום 449 ₪

מארז  3 סכיני שף 99 ₪ במקום 439 ₪.

המבצעים ייערכו ברשת החנויות

בין התאריכים : 13.9.2022-18.10.2022

ברשת חנויות סולתם.

https://soltam.co.il/

קרדיט צילום:גל בן זאב

 

 

יום שלישי, 30 באוגוסט 2022

קיץ מרענן עם "פרימור" מותג המיצים הטבעיים "פרימור" מגיש מתכון קליל ומצנן לימי הקיץ החמים: ארטיק פירות אדומים

חברת "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים הטבעיים המובילה בישראל, מגישה יחד עם הבלוגרית הילה וייס ("אהבה יומיומית"), מתכון לארטיקים ביתיים, טעימים להפליא, עם פירות מרעננים ומיץ תפוח וחמוציות טבעי מהסדרה האדומה של פרימור: ארטיק פירות אדומים. ארטיקים נפלאים, קלים להכנה, מרכיבים טבעיים בלבד, מתאימים לאירוח וקינוח ולהכנה עם הילדים במסגרת פעילות משפחתית משותפת וטעימה.

קיץ מרענן!

מצרכים (לכ- 6 יחידות):

1 מיץ תפוח וחמוציות מהסדרה האדומה של "פרימור"

1/2 כוס פירות אדומים קפואים

1/2 כוס קוביות אננס קפוא

6 תבניות ארטיקים

אופן ההכנה:

1. בתוך תבניות ארטיקים מסדרים פירות קפואים: פירות אדומים קפואים – פירות יער, אוכמניות, פטל וכו' וקוביות אננס קפוא.

2. יוצקים מעל הפירות מיץ תפוח וחמוציות מהסדרה האדומה של פרימור ומכניסים להקפאה, למשך כשעתיים לפחות.

3. מחלצים את הארטיקים מתוך התבניות ומגישים.

 

יום שני, 29 באוגוסט 2022

רשת טיב טעם חולקת מתכון חגיגי: פרוסות אנטריקוט צלויות עם תבשיל פטריות ובצלים ברכז רימונים

רשת טיב טעם חולקת מתכון  חגיגי לשולחן החג –  פרוסות אנטריקוט צלויות עם תבשיל פטריות ובצלים ברכז רימונים.

הבשר והפטריות מרוויחים מבילוי משותף בתנור, ורכז הרימונים מעמיק את הטעמים ומהווה בסיס לרוטב העסיסי. זכרו להוציא את הנתח מהקירור לפחות שעה וחצי לפני תחילת הצלייה.

מרכיבים ל-6-8 מנות:

2 סלסילות פטריות שמפיניון שלמות

2 סלסילות פטריות פורטובלו קטנות שלמות

1 צנצנת פטריות יער כבושות מסוננות מנוזלים

1 צנצנת בצלצלי פנינה כבושים מסוננים מנוזלים

1 צרור תימין

6 כפות שמן זית

מלח ופלפל שחור גרוס

1/2 כוס רכז רימונים

נתח אנטריקוט במשקל ½1 ק”ג נקי משומן וגידים בטמפ’ החדר

אופן הכנה

יש לחמם את התנור ל-250 מעלות.  בתבנית גדולה ומעט עמוקה מניחים פטריות שמפיניון, פורטבלו, פטריות כבושות ובצלצלים כבושים. מפזרים תימין, יוצקים 4 כפות שמן זית, מפזרים מלח ופלפל ומערבבים היטב. יוצקים מעל רכז רימונים.  משמנים את נתח האנטריקוט ביתרת שמן הזית ומתבלים היטב במלח ופלפל. מניחים את הנתח במרכז התבנית על הפטריות והבצלים. צולים כ-15 דקות.  הופכים את הנתח ומוזגים עליו את הנוזלים שבתחתית התבנית. מחזירים לתנור ל-15 דקות נוספות. מוציאים ומצננים כ-15 דקות לפני הפריסה. פורסים את הבשר לפרוסות עבות כמספר הסועדים ומגישים לצד תבשיל הפטריות.

בתאבון וחג שמח…

מתכון: סבינה ולדמן | צילום: חיים יוסף | סגנון: אוריה גבע

 

יום שבת, 27 באוגוסט 2022

פריצת דרך מדעית בטיפול בדלקות כרוניות: פטנט ישראלי יחיד מסוגו בעולם שיסייע משמעותית בהקלה בכאבים

מאות אלפי ישראלים סובלים מכאבים חוזרים ונשנים במפרקים, עצמות ושרירים, המקשים על התפקוד היום יומי, או בשם הרשמי של התופעה- דלקת כרונית. פטנט חדש תוצרת כחול לבן, המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, יקל משמעותית על הכאבים תוך 30 יום בלבד, ולפעמים אפילו פחות מכך.

את חברת אמורפיקל אני מכירה כבר כמה שנים, ונוטלת באופן קבוע את הסידן האמורפי פרי פיתוח שלה, ומאוד שימח אותי להכיר את המוצר החדש שלה, לעזרה במצבים של דלקת כרונית, תופעה שבהחלט משבשת את חיי היום יום, ממליצה מאוד לקרוא על החברה ועל הפיתוחים שלה ולקבל החלטה אם רוצים לנסות כדי להקל על הכאבים שמקורם בדלקת כרונית, בנוסף מנסיון שלי בלבד ואני לא מחליפה עצות של רופאים, הסידן האמורפי שלהם מוצר מהפכני, אז אם סובלים כדאי לעצור ולנסות להקל על הכאב.

דלקת כרונית היא סימן לשיבוש חמור בתפקוד מערכות הגוף, והיא באה לידי ביטוי בכאבים באזורים שונים למשל בכאבי פרקים או כאבי ברכיים. הדלקת נוצרת מתקיפה של הגוף על ידי גורם חיצוני או פנימי, ועל כן המערכת החיסונית נכנסת למצב לוחמה. יש הקוראים לתופעה "צו 8 של הגוף". הסובלים מדלקות כרוניות מתקשים פעמים רבות בביצוע פעולות יומיומיות כמו הליכה, כתיבה, ישיבה או עלייה וירידה במדרגות, דבר שהופך את החיים לרצף בלתי נסבל של כאבים בלתי פוסקים.

אחד הגורמים להיווצרות של דלקת הינו מחסור  של בי קרבונט בגוף. מחסור זה מוביל להחמרה של דלקות פרקים ושרירים, וכן הכאב הכרוני יכול לנבוע ממצב של דלקת כרונית. לאורך השנים הטיפול בדלקות היה מבוסס על תרופות ונטילת אנטיביוטיקה, וכעת- Ph direct מביא בשורה לסובלים מכאבים כרוניים ודלקות. מדובר על תוסף תזונה  המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, והוא ניתן כאבקה באופן תת לשוני.

היתרון הבולט  של pH Direct הוא היכולת לספק לגוף בי קרבונט המטפל בדלקות הספיגה שלו בגוף גבוהה. בתהליך הספיגה הייחודי של התוסף, משתחרר סידן קרבונט אמורפי ישירות למחזור הדם, מספק בי קרבונט, וכך מביא לספיגת מינרלים מוגברת בגוף שמסייעת לטפל בדלקת, ובמקרים רבים להעלים אותה לחלוטין. כאשר מדובר למעשה על תהליך ספיגה יעיל מאוד שעומד על פי 2 עד 4 יותר מכל סידן אחר.

ענת מוקע, בת 60, מספרת כי נטלה pH direct לאחר שהחלה לחוש כאבים עזים בברכיים. "אחרי שבועיים באמת התחלתי לחוש הקלה בכאבים, עד כדי כך שלאחר תקופה פתאום שמתי לב ששכחתי מהם בכלל".

דר' משה חיימוביץ, מנכ"ל השירותים הווטרינרים בישראל בעבר, שנטל את התוסף לאחר ניתוח שעבר, מעיד : "אחרי ניתוח מפרקי ירך סבלתי מכאבים והזדקקתי לשיקום ארוך. pH דיירקט עזר לי בצורה מדהימה, הכאב נעלם וחזרתי לתפקוד מלא."

מנכ"ל חברת אמורפיקל, יוסי בן: "מדובר בגילוי מרעיש ודרמטי שיכול לסייע למאות אלפי בני אדם שסובלים מכאבים ולא מצליחים להפטר מהם. המוצר שלנו מטפל במחלות דלקתיות בצורה הטובה וחשוב מכך- הבטוחה ביותר שניתן למצוא".

אמורפיקל הינה חברת ביוטכנולוגיה חלוצית כחול-לבן, העוסקת בפיתוח תוספי תזונה מהפכניים. לחברה 125 פטנטים, מתוכם 67 אושרו והיתר בתהליך. החברה מפתחת בטכנולוגיה פורצת דרך את הביו-מינרל הסידן קרבונט האמורפי, שפותח בהשראת הסרטנים הכחולים – מכונת הסידן המשוכללת בטבע.

קרדיט צילום:חברת אמורפיקל

זמן קריאה – הקומפיותרפיסט, קובץ סיפורים מאת יעקב שדה

הספר הקומפיותרפיסט מאת יעקב שדה, מאגד קובץ של 12 סיפורים קצרים על גיבורים המנסים למצוא דרכם לאחר שהתגלגלו במודע או בלי משים, למצבי חיים יוצאי דופן, כל סיפור מעניין בפני עצמו, וניתן לקריאה לחוד, אני מאוד אוהבת סיפורים קצרים, וסיפוריו של יעקב שדה בהחלט מרתקים, ומעניינים, כל סיפור עולם ומלואו, ובהחלט ניתן ללמוד רבות מהסיפורים ולקבל מהם תובנות מחכימות לחיים.

קומם, רשף נווה, אבישי, רובי ואריאלה, כמו שאר הגיבורים בספר זה, מביאים את עצמם אל הקצה ואז, פוסעים פסיעה נוספת, הסיפורים כולם הם פרי הדמיון אך נכתבו בהשראת חוויות אותן חווה המחבר במהלך חייו.

קומם פיתח בינה מלאכותית פורצת דרך כדי להשתחרר מצילו הגדול של אביו. אבל הוא לא שיער מה תהיינה התוצאות.

סרן רשף נווה שירת בתפקיד בו כל טעות עלולה לגזור את גורל המדינה. והוא טעה…

אבישי, גבר אלפא ורומיאו לא קטן, חלם מילדות על מכונית אלפא רומיאו. כשרכש אותה לבסוף, גילה שהמחיר ששילם עליה היה יקר להחריד.

רובי שהצטרף לתוכנית ריאליטי בטלוויזיה, ניסה לכופף את חוקי המשחק לטובתו, אבל גילה שלמשחק חוקים משלו.

על פי תיאורית הכאוס, רפרוף כנפי פרפר בסין עשוי לחולל תגובת שרשרת שתגרום לסופת הוריקן באמריקה. כך, מכה קלה מידה של אריאלה התניעה שרשרת אירועים שחזרה אליה כבומרנג, לאחר שגרמה נזקים קשים ובלתי צפויים בדרכה.

יעקב שדה עוסק שנים רבות בתעשיית ההיטק כמהנדס ויזם.ספרו הקודם, 'ללא סימנים מקדימים' – קובץ סיפורים, יצא לאור בהוצאת ניב בשנת 2020.

הזיקה לכתיבה:

שדה תמיד רצה לכתוב. הוא השתתף בשתי סדנאות כתיבה. אחת בהנחייתה של עמליה כהנא כרמון והשנייה בהנחייתו של יורם קניוק. אולם, ההתמסרות הטוטלית שחברת הי-טק תובעת ממנהליה ויזמיה לא אפשרה לו את הזמן והפנאי הנפשי הדרוש להתמיד בכתיבה.

רק אחרי שמכר את מניותיו, התפנה לכתוב בראש שקט והשתתף בעוד שלוש סדנאות כתיבה  (עדנה שמש, לאה איני ואסתי חיים).

בין עלילות הסיפורים למציאות:

הסיפור אוֹכׇּא נולד מתוך ילדותו של המחבר. דמות הגיבור היא וריאציה על דמות המשוגע (כך הוא נקרא אז בפי הילדים) שהייתה נוכחת בשכונת מגוריו ביפו. בסיפור זה הוא מכה על חטא, כיצד הילדים,  כמו גם המבוגרים, לא השכילו להביט פנימה, מעבר לחיצוניותו של האדם החריג, אל תוך נפשו האומללה.

הסיפור נוזקה נולד מהיכרותו את הסכנות שיש בשימוש לא זהיר בתוכנות  שיש להן פוטנציאל הרסני.

הקומפיוטרפיסט נכתב בהשראת מאמר על כך שספרים ייכתבו בעתיד באמצעות בינה מלאכותית וזמן קצר אחר כך קיבל המחבר חיזוק להיתכנות האפשרות הזו מפיו של אחד המומחים לבינה מלאכותית  – פרופסור אמנון שעשוע מייסד מובילאיי. בסיפור זה הוא מנסה לחקור את ההשלכות של התפתחות שכזו.

גולנצ'יקים – נוצר בהשראת ידיעה בעיתון כיצד אדם סילק דייר סרבן שסירב לפנות את הדירה ששכר.

סימן לבאות נכתב בעקבות חוויה שקרתה למחבר עם קוראת שהתקשרה אליו בעקבות אחד הסיפורים בספר הראשון שלו.

רסיטל מבטא את התשוקה הלא ממומשת של המחבר לנגן על פסנתר.  תשוקה שנכזבה לגמרי אחרי שכשל באופן מחפיר גם לאחר מספר שנים של לימוד.

הסיפור תוכנית ריאליטי בא לעולם בעקבות הכעס שמעורר בו הניצול הגס של אנשים, בידי חברות המדיה, לצורך קידום הרייטינג שלהם.  הוא מתאר כמה רחוק הן עשויות ללכת.

עגורן נועד להטיל זרקור על היחס המתנשא של בעלי ממון לעובדיהם החלשים, במיוחד כאלה שהם ערבים או עולים חדשים. הסיפור מציע סוף אחר למקרה של יחס כזה.

אלפא רומיאו הוא סיפור ארוך, כמעט נובלה, העוסקת בשאלה בה מתחבט המחבר – האם יש בחירה חופשית. למרות שהסיפור מבטא גישה דטרמיניסטית  (האופן בו אופיו של אדם קובע את גורלו בלי אפשרות בחירה), לשדה עצמו אין עדיין דעה ברורה.

אפקט הפרפר הינו סיפור נוסף העוסק בשרשרת הדטרמיניסטית של סיבה – תוצאה, שקובעת את גורלו של אדם מבלי שהוא אפילו יודע מדוע קורה לו מה שקורה.

הקומפיותרפיסט

קובץ סיפורים

מאת: יעקב שדה

עורכת: עדנה שמש

סטימצקי הוצאה לאור

270 עמודים, 98 ש"ח

 

 

יום רביעי, 24 באוגוסט 2022

אתרPLASSON Online במבצע מדהים: כיורים מונחים לחדרי אמבט ושירותים ב-217 ש"ח בלבד, כולל משלוח ואחריות ל-10 שנים! הכיורים עשויים מחומר פולימרי המאפשר מגוון עיצובים מיוחדים

אתר PLASSON Online  במבצע מדהים: כיורים מונחים לחדרי האמבט והשירותים ב-217 ש"ח בלבד – כולל משלוח, ועם אחריות ל-10 שנים! הכיורים עשויים מ- ,DUROCOATחומר פולימרי המאפשר מגוון עיצובים מיוחדים. פלסאון – בית של פתרונות לאמבט ולמטבח.

המבחר כולל דגמים שונים של כיורים מונחים במותג הכיורים פדנטיקס. הכיורים מוצעים בצבעי לבן או לבן מט (תלוי בדגם) וההנחה עומדת על  66 – 75 אחוזים מהמחיר המלא!

קו הכיורים של פלסאון כולל כיורי רחצה במבחר צורות, גדלים וגימורים בעיצוב חדשני, כך שכל אחד יכול למצוא את הכיור המתאים לצרכיו.

יתכן ובחלק מהמוצרים הקרטון קרוע או פגום, איכות המוצר לא נפגעה.

פרטים באתר

צילום – פלסאון ישראל

 

יום ראשון, 21 באוגוסט 2022

יריד האמנים FUN ART@CRAFT של איגוד האמנים Fun Art CommUnity מגיע לדיזנגוף סנטר תל אביב, החל מהחודש הבא! יומיים של חגיגת יצירתיות שמחה, משולבת במפגש בינאישי עם יוצרים ואמנים מרחבי הארץ, בימי ה'-ו' בתחילת כל חודש. הסיפתח ב-1-2.9.22

אוהבים יצירות ועבודות יד מקוריות? יריד האמנים FUN ART@CRAFT של איגוד האמנים Fun Art CommUnity מגיע לדיזנגוף סנטר תל אביב, החל מהחודש הבא! יומיים של חגיגת יצירתיות שמחה, משולבת במפגש בינאישי עם יוצרים ואמנים מרחבי הארץ, בימי ה'-ו' בתחילת כל חודש.

הסיפתח  יתקיים ב- 1-2.9.22. שעות הפתיחה: ימי חמישי – 12:00 – 20:00. ימי ששי – 10:00 – 15:00. האמנים והיצירות יחכו לכם בגלרייה החברתית ובוטיק המעצבים, בקומה הראשונה.

בין היוצרים והיצירות במקום: מעצבי בגדים ותכשיטים * אקססוריז * אמני זכוכית * הום סטיילינג והום דקור * ציורים * פסלים * בובות אמן סרוגות ובובות בד * מוצרים לבית *  מומחים לפרקטיקות אלטרנטיביות (רפלקסולוגיה ועוד) * ועוד המווווון רעיונות נהדרים למתנות ייחודיות לחגים – ולכל מי שאוהבים.

איגוד האומנים FUN ART CommUnity מאפשר לכל יוצר הזדמנות לממש את כישרונותיו.

האיגוד (unitiy art  לשעבר) מקדם אירועי תרבות והנאה ובהם ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות לגילים שונים. פרטים בעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות וגלריית תצוגה מתחלפת ובה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט לתמונות: אלכס דונין

תתכוננו להתמכר! סבון "ירדן" – סבון ישראלי עם שורשים עתיקים, טבעי ואמיתי, בניחוח אל-זמני משכר ועוצמתי

תתכוננו להתמכר! סבון "ירדן" – סבון בריאות בשותפות עם הטבע – הוא סבון אמיתי ששורשיו עתיקים, בניחוח אל-זמני משכר ועוצמתי. הסבון המיתולוגי מיוצר משנת 1966 ב"חווה חקלאית ירדן" בית דגן, בשיטה טבעית עתיקה – ואך ורק מחומרים טבעיים. הוא לא נוסה על בעלי חיים וכל האריזות ניתנות למיחזור.

והריח? פשוט שובל של תענוג מתמשך. רק אחרי שתתמכרו בעצמכם, תבינו את כל אלה שמגיעים לחווה וקונים קרטון שלם של סבון, רק לעצמם!

אני מאוד אוהבת סבונים מיוחדים עם ריח מדהים, איכותיים וטבעיים,סבוני ירדן מעבר לכך שהם על השם של הבת שלי, מדובר בסבונים מאוד מיוחדים עם ריח מדהים במיוחד, אין כמו להתקלח עם סבון מוצק עם חומרים טבעיים, סבון שמיוצר לפי מתכון סודי ועתיק שעובר מדור לדור, בהחלט מדובר בסבון ייחודי, מאוד אהבתי את הניחוח ואת הרכיבים של סבוני ירדן, מדובר בסבון שממש לא תראו בכל מקום, ואחרי שתתנסו תרצו עוד ועוד,שמחה שהתנסתי והכרתי, וכעת אני בהחלט מאמצת לטווח ארוך, אני גם שוטפת את הפנים עם סבון ירדן בזמן המקלחת ובהחלט מרגישה את ההבדל, וכמובן שאין כמו כחול לבן הכי גאווה.

המתכון למרקוחי הסבונים המוצקים והנוזליים עובר מדור לדור במשפחת מלכי, ובני המשפחה – שעסקו מאות שנים גם בצמחי מרפא, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון מופלא, בניחוח ייחודי. מי שמכיר – יודע ומי שעוד לא מכיר… ובכן, יוכל להשלים את הפער  ולהבין, אחת ולתמיד, את ההבדל בין מתכון עתיק יומין, לבין "העתק-הדבק" של נוסחה מהאינטרנט…

הסבון אינו מכיל SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי.

מה הוא כן מכיל? שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס, מעורבבים עם ידע משפחתי עתיק יומין של משפחה ששורשיה מגיעים מאיטליה, כפר יאסיף, בריחה לרודוס ולטורקיה עם פרוץ הפרעות ועלייה מחודשת לארץ ישראל, עם הקמת המדינה. הסבון הוא כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

מחיר:כ-50 ש"ח* לאריזת שלישייה (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם).

תלוי רשת/חנות

כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר  https://jmalki.co.il/

קרדיט צילום: ורד מדמוני

יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

זמן קריאה – האנטומיה של הנשמה בגוף ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה מאת ורדה בן טל

קיבלתי לסקירה את הספר עב הכרס והמדהים "האנטומיה של הנשמה בגוף" ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה מאת ורדה בן טל, מורה ליוגה,הספר מאוד מעמיק ומאוד מסקרן, מבחינתי אני מאמינה מאוד שגוף ונפש קשורים יחדיו, עלינו לטפל גם בגוף וגם להפרות את הנפש הצמאה והסקרנית, כי בזכות התבוננות פנימית עמוקה אנו מגלים המון על עצמנו, ופחות נמצאים בחוסר שלווה ובהרגשה פנימית עצובה, נסתרות הן דרכי הנפש, ולכן הספר המופלא הזה, המשלב בין גוף לנפש, בהחלט ספר מאוד עוצמתי, וחשוב לכל אחד, וגם למטפלים, פסיכולוגיים, ובכלל לכולם, המון תובנות מקבלים מקריאתו, וגם שלל תרגילים של יוגה עם הדרכה מפורטת ומשמעות לכל חלק בגוף, מאוד אהבתי את הספר.

ורדה בן טל ,שוטטה במשך כמה שנים במרחבי מסורת היוגה, טעמה, התנסתה לעומק וחקרה במטרה לחוות את עצמה ואת חייה באופן נרחב ומשמעותי יותר, כחלק מהתהליך הזה היא פנתה גם לידע מתוקשר, מהלך שבו אדם מקבל ידע מישות שאינה בגוף.

בשנת 2010 הציעה לה ישות קוסמית, שאותה כבר הכירה ורדה היטב, לקבל לידיה חלקים מהידע הקוסמי של היוגה, וזאת מנקודת מבט חדשה ומתחדשת. ורדה נענתה להצעה.  התכנים לספר זה הוכתבו לה באמצעות תיקשור במשך תשע שנים ולכך נוספה חקירה שלה. בימים אלה יוצא לאור ספרה "האנטומיה של הנשמה בגוף, ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה".

"האנטומיה של הנשמה בגוף" הוא ספר עב כרס שמביא ידע חדשני, מעמיק ומקיף על האינטגרציה בין הנשמה לגוף, להכרה ולרגש. תחומים שעד לא מכבר נחשבו לנפרדים – רגש, חשיבה וביולוגיה, נשמה ורפואה, פסיכולוגיה ויוגה – נתווים כאן לכדי מבנים ביולוגיים-אנרגטיים, בפירוט ובעושר שטרם נראו בעבר.

נטיות נפשיות, דפוסים פסיכולוגיים וחוקיות נשמתית משפיעים על כל איבר בגוף. הספר סורק רבים מהם ומגלה את הקשרים, את החוקיות ואת הדרך לרפא בעיות שונות. הוא מתאר באופן שיטתי ומובנה כיצד תכנים המתקיימים כאנרגיה מתממשים לכדי תכנים המתקיימים בחומר ויוצרים את מציאות החיים שלנו – גם את המציאות החיצונית וגם את חוויית החיים שלנו את עצמנו.

בין הנושאים המובאים: התפקודים האנרגטיים של מערכות ואיברים בגוף, מבנה המוח כתקשורת בין הרוח לחומר, הנשימה כמערך אנרגטי ורגשי, המיניות כחוויה מטפיזית, בני האדם כתכלית בבריאה, מידותיה של הנשמה ויכולותיה, הנפש כמבנה הצלבה בין הנשמה לגוף, ההקרנה של האלוהות באמצעות הנשמה, בריאות וחולי בראי האישור הפנימי והמימוש הנשמתי, מערכת מרידיאנים בראשיתית, איך הגוף והנפש קשורים זה בזה? איך רגשות ומחשבות מיוצגים באיברים ובתאים? למה יש מחלות? מהי הפסיכולוגיה הנגזרת מפגיעות באיברים השונים?

התבונה והידע האצורים כאן התקבלו, כאמור, בתקשור מנקודת מבטה של אינטליגנציה קוסמית, פסיכולוגית במהותה, המכנה את עצמה "תמורה". המטרה שלה היא לעודד אותנו ליצור את דרכינו על פי ידיעותינו הפנימיות ולתת לנו כלים וידע שיעזרו לנו בכך. אנשי הטיפול יכולים ליישם את הידע על פי דרכם, ועם זאת, היוגה שזורה בספר באופן אורגני כערוץ יישום מרכזי לריפוי.

הספר נועד להעשיר כל אדם שמתעניין בהתפתחותו ובמשמעות של היותו אדם. רופאים, פסיכולוגים ומטפלים למיניהם ימצאו בו כלים רבים לריפוי.

"האנטומיה של הנשמה בגוף" כולל מאות תרגילי יוגה שהועברו גם הם בתקשור לוורדה בן טל, שנקשרים למידע התאורטי שבספר. כל התרגילים מודגמים בצילומים שאת רובם מבצעת ורדה

כתב על הספר מנשה כהן, פסיכולוג קליני, מומחה לטיפול בפוסטראומה, מחבר הספר "הדמות מאחורי המראה" ומאמרים רבים באתר "פסיכולוגיה עברית": "מנקודת מבטי כפסיכולוג קליני, זהו ספר לימוד מרתק לכל מי שמטפל באנשים. תיאור הצ'קרות בספר פורש מבנה של האדם בהתפתחותו השלמה, מבנה שהולך ומתבהר מפרק לפרק ונע בין היבטי הגוף, הנפש והרוח במשולב. תכנים מוכרים התבהרו לי והתחדדו בצורה מאד מעניינת ופגשתי רעיונות חדשים שהותירו אותי עם חומר רב למחשבה. מעבר לכך, הרגשתי את הדברים ברמה האנרגטית ואני יכול להעיד שעצם הקריאה בספר יכולה ליצור אצל הקורא תהליכי שינוי".

הוצאת מרקם/ 672 עמודים/ 229 שקל.

להשיג ברשת צומת ספרים ובאתר הוצאת מרקם

REBIRTH COLLECTION קולקציה חדשה למותג ארקטה 22/23

קולקציה חדשה למותג ARKETA. לאחר  שנה של עבודה, עיצוב וייצור, ARKETA מציגה מתיחת פנים חדשה למותג בקולקציית ה-  REBIRTH COLLECTION,  מגוון רחב של דגמים ועיצובים לגברים ונשים. 

לאחר כשנתיים של עבודה על דגמים שונים, מרעננים ומורכבים לביצוע ולייצור, ארקטה משיקה באוגוסט הקרוב קולקציה חדשה המתרחקת מאופנת המיינסטרים ומתמקדת באוונגרד.  הקולקציה מכילה שילובי בגדים, שימוש בחומרי גלם לא קונבציונליים והמון דיטלס, כולם בעיצובו של מעצב המותג ישראל פרץ.

הקולקציה הושקה באירוע נוצץ שהציג לראשונה את הפריטים, על עשרות דוגמניות שיצרו מיצג  אופנה בעזרת צוות סטיילינג, צוות איפור וצוות עיצוב שיער של שגרירי אינדולה בישראל וK18 ישראל.

אני השתתפתי בהשקה החגיגית של הקולקצייה המדהימה של ארקטה, ניכר שהושקעה הרבה מחשבה ויצירתיות בפריטי הקולקצייה המרהיבים, בכלל המקום של ארקטה מקום מאוד מסקרן, ומומלץ להגיע לבקר שם ולהנות גם מפריטי אומנות מרהיבים, שרשראות, בגדים מעוצבים,

הכל מאוד אוונגרדי  אדג'י מסקרן ומאוד שונה ממה שרגילים לראות בחנויות אחרות, מזכיר מראות של חו"ל ומאוד מרתק בפני עצמו, מאוד אהבתי את הקולקצייה ואת המראות בחנות המשגעת הזו, קחו לכם פסק זמן, תסעו לשם , הנאה מובטחת.

בקולקציית הREBIRTH ניתן לראות טווח רחב של פריטים במראה של רייב לצד מראה מוקפד, ומלא סטייל במגוון סוגי בדים וחומרי גלם כמו פשתן, אריג, דמויי עור, אבני חן, מתכות ופלסטיקים,  כאשר הצבעים הבולטים והמרכזיים בקולקציה הם השחור, לבן ובוהו.

טווח מחירים בקולקציה: החל מ-300  ₪ ש"ח ועד ל- 1500 ₪

ניתן להשיג  ב- Arketa Concept store  רח'  ניצנה 7  ת"א יפו.

קרדיט צילום: יח"צ

מוצר השנה 2022 בחירת המוצרים האהובים על הצרכנים….

מוצר השנה עם הלוגו האדום מוכר כבר שנים, והתנסתי בהרבה מוצרים נפלאים שזכו במוצר השנה במהלך השנים הקודמות, כל שנה אני מחכה בסקרנות רבה לגלות איזה מוצרים זכו בבחירת הצרכנים, וגם השנה זכו מוצרים נפלאים ואיכותיים.

השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2022,לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית.

פאנל מומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית. יש לנו זוכים עם שירותי דיגיטל ואפליקציות פורצות דרך (סטארט אפ ניישן במיטבה) וכמובן מוצרי צריכה, מזון ומשקאות שמשרטטים את הצרכן הישראלי.

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: מאחורי כל מוצר זוכה ומותג מוביל ישנו סיפור מעורר השראה. המכנה המשותף הגדול ביותר של כל הזוכים השנה הוא שכולם איתרו צורך אמיתי וענו עליו בצורה הטובה ביותר. פרס מוצר השנה מספר בדיוק את זה.

קיבלתי חלק מהמוצרים הזוכים להתנסות וחוות דעת שלי, מאוד אהבתי את המוצרים וחלקם בהחלט נהדרים לשימוש יום יומי, מדובר במוצרים איכותיים, אני מצרפת לכם את המוצרים שאהבתי.

סוויטאנגו עם סדרת ממתיק שולחני
סדרת ממתיקים מרכיבים טבעיים, המחליפים סוכר 1:1, ללא קלוריות וטעמי לוואי, הכנתי איתפ כדורי שוקולד טעימים, החלפתי את הסוכר בממתיק ויצא ממש טעים, המוצרים מתאימים גם לסוכרתיים, וזה ממש חשוב שהגיעו לרמה כזו נהדרת בטעם, וזהו מוצר מהפכני ממש.
מצרפת לכם את המתכון של כדורי השוקולד הבריאים יותר, יצא ממש טעים, 300 גרם בסקוויטים פתי בר מופחתי סוכר, 8 קוביות שוקלד מריר, 50 גרם חמאה, 3 כפות אבקת קקאו, 4 כפות ממתיק סוויטאנגו, חצי כוס חלב, קוקוס לציפוי, לערבב חלב עם קקאו וממתיק סוויטאנגו, לערבב טוב, להמיס במיקרו בנפרד את החמאה עם קוביות השוקולד המריר, לערבב את הכל ביחד, להוסיף את פירורי הביסקויטים, ליצור כדורים, לכסות בקוקוס, ולשים במקרר 3 שעות לפני ההגשה, בתאבון.

מוצר נוסף שאני ממש אוהבת אורז בסמטי קשמיר של יוחננוף

מדובר באורז בסמטי הודי אמיתי של המותג הפרטי יוחננוף, האורז יוצא אחד אחד לאחר הבישול, אני שוטפת היטב כוס אורז, משרה 20 דקות במים, מערבבת בסיר את האורז הבסמטי המסונן, מוסיפה, 2 כפות שמן, כפית גדושה מלח וממשיכה לערבב על אש קטנה עד שהאורז מתייבש, מוסיפה כוס ושלושת רבעים מים רותחים, מביאה לרתיחה נוספת, מנמיכה את האש ומבשלת 15 דקות על אש קטנה, לאחר מכן משאירה לכמה דקות, מערבבת את האורז סוגרת את המכסה לעוד 10 דקות ומגישה חם,

האורז יוצא פשוט מדהים, אחד אחד, ממליצה מאוד על האורז הבסמטי קשמיר פשוט מעולה ממש.

מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ עם BRUNCH & CRUNCH ,

מוצר מנצח נוסף זהו הפרעצל נמצא אצלי קבוע במקפיא, הבת שלי מאוד אוהבת לחמם ולאכול עם גבינת שמנת, או סתם כך, מיוצר מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, מחממים בתנור בחום 180 מעלות כ- 15 דקות ונהנים מפרעצל קראנצי טעים וטרי.

תה ויסוצקי עם חווית הצ'אי
לאחר ששותים את חווית הצ'אי של ויסוצקי, תה שחור בטעם שקדים ותה שחור בטעם קרמל מלוח, וואו זה ממש טעים ומפנק, חווית צ'אי ביתי כמו בהודו, זהו תה מאוד מיוחד בטעם,

אני מאוד אוהבת לשתות אותו, מוסיפה מעט חלב ויוצא מושלם.

פורינה עם פורינה ONE
גם את החתולים צריך לפנק עם מזון איכותי ומאוזן המבוסס מחקרית לשיפור רמות האנרגיה והחיוניות של החתולים.

בירה קרומבאכר עם Krombacher Pils
מדובר בבירת הפרימיום מספר 1 בגרמניה בעלת ניסיון רב בתחום עם עיצוב ומיתוג מחדש, בירה שכיף לשתות בבית וגם עם חברים בבילוי מחוץ לבית, הקיץ תמיד עושה חשק לבירה איכותית, וזו איכותית במיוחד.

סדרת "הילו קומוד" מבית Kivema
מדובר בטיפות עיניים ללא חומרים משמרים להקלה וטיפול ביובש בעיניים, ניתן להשתמש גם עם עדשות מגע, הרבה פעמים מרגישים צריבה בעיניים במיוחד לאחר הליכים רפואיים, הטיפות מקלות ועוזרות מיידית.

CLEARUP Baby
מגבוני קליר אפ בייבי לניקוי העפעפיים והריסים שפותח במיוחד לתינוקות מגיל 0, מעולים לנכד שלי שסובל מרגישות בעיניים, מאוד נוח עם המגבונים הללו לנקות לו את העיניים ולדעת שהם בטוחים לקטנטנים, מוצר מעולה, מגיע באריזות אישיות כך שנוח לשים בתיק כמה בודדים.

יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

"אני עולה לכיתה א' – הערכה והספר שכל ילד/ה שעולים לכיתה א' היו רוצים לקבל – חוויה מעצימה ובלתי נשכחת מובטחת

החופש הגדול בעיצומו והרבה הורים ישלחו את הילדים לראשונה לכיתה א', וההתרגשות בהחלט בשיאה במיוחד בתחילת השנה, ואין כמו להכין את הילדים המתוקים לכיתה א', אורית אללי יצרה ערכה מלאה ומקסימה של "אני עולה לכיתה א", בהחלט מתנה נהדרת לילדים, נכדים, ילדים של חברים, מתנה מעצימה ועוזרת ברגעים לפני הכניסה  לראשונה לבית הספר.

אורית אללי השתחררה מקריירה צבאית ענפה בדרגת אלוף משנה, ועל פי דבריה בתקופת הקורונה בילתה עם בנותייה הקטנות " 24/7 בבית, עובדה שאפשרה לה ללמוד דברים חדשים ולהיפתח לדברים נוספים שלא הכירה, היה לה רצון וזמן להשקיע בהן והתחילה לחשוב איך מכינים ילדה לכיתה א.

תחילה החלה בשלב של איסוף חומרים ומידע ומהר מאוד הבינה אורית שאותיות ומספרים, זו לא ההכנה היחידה שהילד/ה צריכים לפני המעבר הגדול לבית הספר. אורית החלה לארגן ולבנות תהליך מעצים עבור בתה הבכורה ועבור בת של חברה ודאגה לתעד את כל התהליך כדי לשמור אותו לבתה השנייה – כך נולד הספר "אני עולה לכיתה א'" שמלווה בתמונות של הילדות.

הספר "אני עולה לכיתה א'" בהוצאת מדיה 10, נולד כמתנה מאימא לבת וכולל תהליך מעצים וחוויתי שבו כל המשפחה לקוחת חלק ועורכת טקס מיוחד, לקראת המעבר של הילד/ה לבית הספר. "אנחנו אוהבים לציין תחנות חיים כמו בר או בת מצווה, סוויט 16, סיום תיכון וכעת ישנה הזדמנות לחגוג ולהנציח את הרגע שבו הילדים עולים לכיתה א' באופן חוויתי יותר ומעצים" משתפת אורית

המארז כולל קופסא מיוחדת שבה ממלאים ברכות מכל בני המשפחה וגם הילד/ה מברכים את עצמם, בתוך הקופסא תמצאו גם שלט לטקס "אני עולה לכיתה א'", כובע של אוניברסיטה כמו בחו"ל לציין את סיום התקופה עם סלפי, כוכבים של ברכות, ברכה ליום הולדת, רשימת המלצות להתנהגות נאותה בבית הספר שהמשפחה מקריאים לילד/ה כדוגמת: מה עושים כשיש צלצול? מה עושים כשלא יודעים את התשובה לשאלה של המורה? מתי פונים למורה? ובנוסף הערכה כוללת גם ספר שמלווה את כל התהליך עם ברקוד לסריקה שכולל הוראות ברורות ומפורטות לאיך מנהלים את הטקס באופן בייתי.

היה חשוב לאורית ליצור מוצר חדשני עם ערך מוסף, שיקנה להורים אפשרות שיעצים את הילדים ברגע החשוב בחייהם. בדיוק כפי שהכינה במיוחד עבור הבנות שלה, כשהיתה עוד אמא קרייריסטית ולא רצתה לפספס אף רגע חשוב.

ערכה מלאה של "אני עולה לכיתה א" ניתן להשיג בעלות 199 ₪

הספר "אני עולה לכיתה א'" ניתן להשיג בעלות של 79 ₪

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה:

http://www.media-10.co.il

 

 

 

 

 

 

מוסיפים טעם חדש לכל מנה עץ הזית משיק סדרת תרסיסי שמן זית כתית מעולה במגוון טעמים: צ'ילי, לימון ושום, המוסיפים טעם חדש לכל מנה

"עץ הזית" משיק חדשנות בקטגוריית התרסיסים , שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים של צ'ילי, לימון, ושום בתרסיס נוח לתפעול, שישדרגו כל מנה במטבח.

סדרת התרסיסים פותחה מתוך הכרות והבנת הצרכן הישראלי, אשר מחפש פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל, גם אני מאוד אוהבת להשתמש בתרסיס של שמן זית, מאוד נוח להכנת מגוון מנות במטבח, ואהבתי מאוד את תרסיסי השמן החדשים ,בהחלט מגוונים במטבח עם עושר הטעמים בשילוב שמן הזית.

הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים ובטעמים שכל אחד אוהב, השימוש בתרסיסים מעניק למנה מלבד תיבול שמן זית גם טעמים עדינים ואהובים של צ'ילי, לימון ושום אשר מוסיפים תיבול לכל מנה, והחידוש הנוסף שניתן להשתמש בתרסיס השמן בשלוש אפשרויות התזה, טפטוף, זרם אחיד, ופיזור רחב, הכל בהתאם לצורך בהכנת המנה הנדרשת.

התרסיסים נפלאים לתיבול מגוון מנות חמות וקרות כגון תיבול סלטים שונים,  פסטות, ירקות בתנור, דגים ועוד מגוון תבשילים ומאפים, אני הכנתי סלט צבעוני עשיר בירקות, פלפל אדום, מלפפון, חסה, גזר, ועגבניות שרי, הוספתי מעל גבינה בולגרית חתוכה לקוביות, ואגוזי מלך, ותיבלתי בתרסיס על בסיס שמן זית כתית מעולה בטעם לימון,

פשוט יצא נהדר, ומאוד אהבתי את התיבול ואת קלות השימוש בתרסיס הנפלא הזה, עץ הזית בהחלט שדרגו לנו את החיים.

תרסיסי שמן הזית של 'עץ הזית' מכילים 150 מ"ל ללא תוספת גז, בהשגחת בית יוסף, כשר פרווה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מצרפת מתכון נוסף:

'עץ הזית' הינו מותג אהוד ביותר בקרב הצרכנים אשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא . מוצריו מהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות. מותג 'עץ הזית' מביא לצרכן הישראלי מגוון רחב של מוצרים בעלי תועלות בריאותיות, קולינאריות ופונקציונאליות, עליהן שמה החברה דגש רב.