יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

חדש מ"בר-אל": סדרת עוגיות ללא גלוטן....

גם חולי צליאק ורגישים לגלוטן יכולים להתפנק בעוגיות טעימות ופריכות,והעוגיות החדשות של חברת "בר-אל",בהחלט טעימות ,ומתקרבות מאוד למקור ,לעוגיות עם גלוטן.
טעמתי את העוגיות בטעם חלבה,עוגיות ללא גלוטן וטבעוניות,העוגיות פריכות ונימוחות,אני לא אוהבת מתיקות יתר ועוגיות החלבה פשוט נפלאות,ומאוד קשה להאמין שאין בהן גלוטן.

סדרת העוגיות כוללת 4 טעמים מעולים:

עוגיות בטעם חלבה -ללא גלוטן וטבעוניות, עוגיות מלוחות - ללא גלוטן וללא תוספת סוכר (וללא תחליפי סוכר), עוגיות וניל שוקולד צ'יפס - ללא גלוטן, ועוגיות שוקו - שוקולד צ'יפס - ללא גלוטן.
כל העוגיות בסדרה הן ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא לקטוז וקזאין.
העוגיות פריכות וטעימות במיוחד, ומאפשרות לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן ליהנות מנשנוש טעים וכיפי בין הארוחות, ומקינוח טעים לצד הקפה/התה.
עפרי בר-מאיר, מנהלת השיווק של "בר-אל", מציינת כי סדרת העוגיות החדשה הנה חלק מהמאמץ הנרחב של "בר-אל" לפתח מוצרים חדשים ללא גלוטן שיהיו טעימים ודומים כמה שאפשר למקור - עם גלוטן, ועם זאת גם משלבים אלמנטים בריאותיים נוספים, העונים על צרכים של אוכלוסיות נוספות, כמו - מוצרים ללא תוספת סוכר, טבעונים, ללא לקטוז וקזאין ועוד. העוגיות גם מהוות פתרון נהדר לנשנוש במשרד, בטיולים ולקחת לנסיעה לחו"ל.
כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא.
מחיר לאריזת עוגיות: 19-20 ש"ח (לאריזה במשקל 200 גרם).
להשיג ברשת יינות ביתן, שופרסל (מחלקות GREEN), אושר עד ובבתי טבע ברחבי הארץ.
פרטים נוספים באתר הבית: www.BarelLife.co.il
חברת "בר-אל" מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן במגוון קטגוריות, כגון - לחמים ומאפים, עוגות, עוגיות, קמחים, תערובות להכנה בבית (פנקייק, פסטה, עוגות ועוד).

מותג אופנת הגברים מרסל " Twist Of Fashion".....

הוזמנתי ליום צילומים לקולקציית החורף של מותג אופנת הגברים מרסל,אופנה שיקית וחתיכית לגברים בכל הגילאים,בהחלט בגדים עם ייחוד,הפרזנטור הנבחר לדגמן הוא רון אלוף.


שוחחתי עם קרן נחום הבעלים והמעצבת הראשית ובהחלט התרשמתי מההקפדה ומהחשיבות שהיא נותנת לכך שהבגדים יענו על הצרכים של הגבר הישראלי,ההשראה מגיעה מהעולם וחשוב לה להקפיד שהבדים יהיו איכותיים והמראה הכללי יתאים לכלל הגברים גם לצעירים,ועוד פרט חשוב הבגדים מיוצרים בארץ תוצרת כחול לבן.


מרסל מותג לאופנת גברים, מוביל ומכתיב אופנה וטרנדים ברמה בינלאומית הנותן מענה לגבר הישראלי בכל ממשקי החיים. מרסל פוגש את הגבר שלה בכל פינה ברחוב, ביומיום, באירוע ערב ובהופעות מרשימות.
המותג מביא תכנים של אופנה, עיצוב, שיקיות, סטייליסטיות מובילות ועכשוויות במלתחה של הגבר הישראלי.
הקולקציה מתחלקת ל-2 קטגוריות:
  • מכופתרות המתאימות לאירועי ערב
  • קז'ואל- יומיומי.
בקולקציית החורף יש מס' קבוצות של פריטים, בתוכה: פוטרים המתחלקים לעליוניות ולמכנסיים עבים, חמים המתאימים לעונה, מלאי סטייל ובצבעי חורף: בורדו, קמל, שחור המשפיעים על הלוק.
הגזרות של החולצות /פוטרים מאוד נכונות, המבליטות את הגוף הגברי בסגנון מאוד חתיכי.
הנועזות של מרסל בצבעיו פורצת גבולות בעוד שכיום הגבר הישראלי מגלה כמיהה ורצון לבגדים צבעוניים.
אחת הגזרות היותר בולטות בקולקציה היא גרסת האוברסייז שתפסה במה מרכזית בעולם האופנה הבינלאומי, טרנד שהתפשט והשפיע על מגמות האופנה.
בקולקציה מגוון רחב של טי שירטס אופנתיות, ססגוניות, עם שילובים וחיבורים הנעשים בקפידה.
בימים אלו המותג נמצא בתהליכים להרחבת במת הג'ינסים, הדנים. כיום קיימים מס' דגמים טרנדיים.
קרן ואלי נחום הינם בעלי חברת מרסל. כאשר אלי- המוביל את החברה. וזכיין של יצרן הרוכסנים הגדול בעולם- YKK.
איך דגם נולד?
בעלת ומעצבת החברה, קרן נחום: " ההשראות שלי לעיצוב הקולקציה מגיעות מכיוונים שונים בחיים, יכול להגיע מסרט קולנוע ישן וטוב, תרבויות שונות ומקומות יצירתיים ולא שגרתיים, כמו מסעדה מדהימה, פינה מקסימה המתחברים לעולם הגבר וכך אני מחברת סיפור שלם ויוצרת את הדגם הבא. החומרים בהם אני משתמשת משתנים כל הזמן, כותנות דקות, בד צוללנים, מודפסים, צביעות, חיתוכי לייזר. הקו העיצובי העונה מתבטא בעיקר ברוכסנים; ברוב דגמי הקולקציה קיים רוכסן היוצר  את המראה המסוקס, הגברי והאופנתי".
אלי וקנין מנהל שיווק ומכירות, עובד עם רוב רשתות האופנה בישראל, מכיר את השוק, הגזרות ואת הצרכים של הגבר הישראלי, ומביא זאת לידי ביטוי בעבודות הניהול של העסק. נוגע בגבר המיינסטרים לעומת חברות אחרות המביאות את הבייסיבק הרגיל.
המותג הינו סיטונאי הנמכר לחנויות אופנה הנבחרות בישראל מדן ועד אילת, תוך ביקוש הולך ומתגבר.
במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, באסטרטגיה של התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.
מידות הקולקציה:
S-XXL
טווחי מחירים:
t-shirt : 99-169 ₪
פוטר- 199-299 ₪
מכנסי קזו'אל- 199-249 ₪
ג'ינסים- 299-399 ₪
לרשת כ-100 נק' מכירה באמצעות חנויות סיטונאיות.
לרשימת החנויות המלאה ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק:MARSEL, מרסל בגדי מעצבים.

חברת רפאל'ס, יצרנית הגרנולה וחטיפי הדגנים המומחית, משיקה סדרת מוצרי דגנים חדשה: פתיתי דגנים

סדרת הדגנים החדשה של חברת רפאל'ס,הינה סדרה של 7 תערובות דגנים מיוחדת הכוללת,פתיתי כוסמין מלאים, פתיתי חיטה מלאה, פתיתי שעורה מלאה, פתיתי שיפון מלאים, פתיתי שיבולת שועל מלאה (עבה), פתיתי שיבולת שועל מלאה (דקה) ומיקס פתיתי דגנים.

הפתיתים מיועדים למגוון שימושים,לחמים,עוגות,כדורי שוקולד,שייקים,עוגיות,מאפים מלוחים,ציפוי לשניצל ועוד,היתרון ערכים תזונתיים גבוהים,והעשרת המזונות.
רובנו מכירים את שיבולת השועל ומשתמשים בה להכנת דייסה,להכנת עוגיות,תערובת הדגנים החדשה מאפשרת שימוש נרחב במגוון דגנים,והתפעלתי מאוד מפתיתי שיפון מלאים ופתיתי כוסמין מלאים שבהחלט מגוונים ומזינים.

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.
מחיר מומלץ לצרכן: 7 - 9 ₪ לאריזת 400 גרם.
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

חדש על המדף בתחום הכריכים המוכנים: סדרת כריכים חדשה 100% קמח מלא תושק על ידי "עינת תעשיות מזון"

קיבלתי להתנסות כריכים מהסדרה החדשה שתושק בקרוב על ידי "עינת תעשיות מזון",כריך חביתה,וכריך בולגרית,אהבתי מאוד את הלחמניה הטעימה והרכה 100% קמח מלא.

כריך הגבינה בולגרית היה טרי וטעים,בצירוף ירקות חתוכים ובהחלט כריך משביע זמין ונגיש בדרכים,לכל אדם שעסוק וממהר ורוצה להנות מכריך טעים,כריך החביתה היה מיוחד,חביתת ירק טעימה,חיממתי את שני הכריכים בטוסטר לחימום קליל והכריכים ממש טעימים.


חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה סדרת כריכים חדשים מקמח חיטה מלא. החברה תחל בייצור ושיווק של כריכי חביתה, בולגרית וסלמי, כולם מלחמניות 100% קמח מלא, פרי פיתוח של עינת תעשיות מזון, לחמניות טעימות, רכות, עמידות בחיי מדף ומיוצרות בלעדית עבור ליין הכריכים של עינת. סדרת הכריכים החדשה של עינת תשווק ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.
לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל חברת עינת: "סדרת הכריכים החדשה מצטרפת לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון", אשר פיתוחם נובע מתוך רצון לתת מענה לצורך במזון בעל ערכים משופרים, זמין ונגיש בדרכים. כמומחית בתחום הכריכים, עינת שמחה לה למטרה להרחיב את ההיצע ולתת לצרכנים פתרונות מגוונים כמו כריך ללא גלוטן, כריך ללא חומרים מהחי (טבעוני) ועוד".
עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, ייצור בתנאי
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20 ₪ (כ-22 - 24 ₪ בדיל ארוחה + שתיה בחנויות הנוחות).
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.
להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.


חדש מ"עינת תעשיות מזון": בייגל טוסט קלאסי

לאנשים שעובדים ולסטודנטים אין תמיד את הזמן והאפשרות להערך לקחת אוכל איתם או להכין אוכל,לכן הפתרון של כריכים מוכנים מאוד מקל ופותר הרבה.
חברת "עינת תעשיות מזון" ידועה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות,ועכשיו חדש חדש,כריך חדש,בייגל טוסט קלאסי במשקל 200 גרם המכיל,מטבוחה,זיתים ירוקים וגבינה צהובה,טרי וטעים בסגנון כריך ביתי.

התנסתי בכריך טוסט החדש,הוצאתי מהשקית שמתי בטוסטר והגשתי לארוחת ערב קלילה, הטוסט מאוד טעים,ונוח וזמין והכי חשוב קל להכנה.

לדברי חיים ברקוביץ, מנהל השיווק של עינת: "בייגל הטוסט החדש מצטרף לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון" לאור דרישת הצרכנים. שדרגנו את הרכיבים ועדכנו אותם לטעם של הלקוחות, שינינו את האריזה לקו העיצובי של כריכי עינת והתגובות להן זוכה המוצר טובות מאוד. החימום בנקודות המכירה עצמן נועד להביא לצרכן את המוצר טרי וחם באיכות מעולה".
עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, ייצור בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות גבוהה והפצה מצוננת, המבטיחים מוצרים איכותיים, בטוחים ומהנים לצרכנים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 18 ₪-20 ₪.
כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.
להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.

חדש "עדן קינוחים": עוגת גבינה אוכמניות

קינוחים אני מאוד אוהבת, והכי כיף להתפנק עם קינוחים מיוחדים בבית באריזה אישית של "עדן קינוחים",אז הפינוק כבר ממש מושלם,לוקחים קינוח באריזה אישית ונהנים.
לאחרונה אני מתנסה במגוון קינוחים של חברת "עדן קינוחים" והם ממש טעימים,ועכשיו קיבלתי להתנסות קינוח חדש ואיכותי ומיוחד, עוגת גבינה עשירה עם אוכמניות ופירורי עוגיות.

טעמתי וממש נהניתי,העוגה מכילה גבינה 5%,שמנת ופירורי עוגיות,לעוגה טעם עשיר ממש כמו עוגה מקונדיטוריה ביתית,ובתחתית העוגה שילוב של האוכמניות שממש מוסיף לטעם עם הגבינה ,וכל גביע קינוח מכיל כ-90 מ"ל עוגה,פינוק אישי ומפנק.

הקינוח החדש יימכר בכל רשתות השיווק,חנויות הנוחות והמרכולים ברחבי הארץ,אני ממש ממליצה לכם לטעום אותו,קינוח נהדר, והגודל של הגביע מאוד נוח גם מבחינת השליטה על הקלוריות.
חברת עדן קינוחים מתמחה בייצור מגוון קינוחים אישיים,איכותים וטעימים תוך הקפדה על חומרים טריים ומשובחים,לחברה מגוון קינוחים קרים בהם מלבי,עוגת גבינה פירורים,מוס שוקולד טרמיסו ועוד.
 מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13 שקלים למארז 2 יחידות (במשקל 90 גרם ליחידה)
כשר חלבי בהשגחת הבד"צ עדה חרדית ורבנות ראשון לציון.
להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.


"אחוה" מפתיעה ומשיקה מוצר חדש ומפנק במיוחד: ממרח חלוה

אצלנו בבית אוהבים מאוד לאכול חלוה,והפעם באחוה חשבו על מוצר גאוני,ממרח חלוה איכותי בצנצנת,בריא ומזין הטעם המוכר והפעם למריחה,היתרון הענק מכיל 50% טחינה גולמית.

טעמתי את ממרח החלוה ממש טעים,וגם נהדר להכנת כריכים לארוחת ביניים מפנקת וטעימה,וגם מעולה לשלוח לילדים לבית הספר,הבת שלי מאוד אוהבת כריכים מתוקים במיוחד עם שוקולד למריחה,ועכשיו אני יכולה לגוון לה את הכריכים עם ממרח החלוה הטעים ומזין.

חברת אחוה ידועה במוצרי החלוה ,טחינה ודברי מאפה,ממרח החלוה החדש,הינו מעדן שומשום למריחה,בעל מרקם עשיר,אינו מפריש שומן,נימוח ונמס בפה,הממרח שומר על טריותו לאורך זמן,ומורגש בו הטעם הייחודי של החלוה.
יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "ממרח חלוה הוא דרך נהדרת ובריאה ליהנות מ'משהו מתוק' על פרוסה. ממרח החלוה, המבוסס על זירעוני השומשום  הטבעיים (50%), מאפשר ליהנות מכל היתרונות התזונתיים של השומשום בצורה קלה, ובשילוב יומיומי עם הטעם האהוב והמוכר של החלוה. ממרח החלוה עשיר בחומצות שומן חיונית ומכיל ערכים תזונתיים חשובים בתזונה יומיומית כמו: חלבון, סיבים, סידן וברזל.  יתרון נוסף של הממרח הוא היותו דל נתרן, דבר חשוב מאד בעולם בו אנו מנסים כל הזמן להתמודד עם כמות הנתרן (מלח) הגבוהה שהמזון מסביבנו מכיל. אכן, ממרח החלוה בצנצנת החדשה, הוא דרך נהדרת לשלב כמה נקודות זכות בתזונה, בלי להתפשר על הטעם או על נוחות ההגשה".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 12 - 10 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

הסרט "חתונה מנייר" סרט נוגע ללב.....

 



אתמול צפיתי בסרט הישראלי החדש "חתונה מנייר",סרט הביכורים של ניצן גלעדי,בהשתתפות שחקנים מרגשים ומעולים,אסי לוי,מורן רוזנבלט,רועי אסף,אריה צ'רנר ונוספים.
התרגשתי מאוד לראות את הסרט,אני חושבת שזהו סרט חובה לכל אדם,אני חייבת לציין שהסרט נוגע ללב,והמשחק של מורן רוזנבלט ששיחקה גם בתפוחים מן המדבר,ושל אסי לוי שזכורה מאביבה אהובתי,פשוט לרגעים לקחו אותי למחשבה שאני צופה בעלילה אמיתית.
הסרט "חתונה מנייר" מספר על חגית,בחורה צעירה עם לקות שכלית קלה,חגית חיה עם אמא שרה,וחולמת להתחתן עם בנו של בעל המפעל לנייר טואלט בו עובדת,ההודעה על סגירת המפעל מטלטלת את חייה של חגית ומעמידה בסכנה את סיפור אהבתה.

אין לתאר במילים את התובנות של הסרט,חגית המדהימה שמתעקשת לחיות חיים רגילים ואינה מוותרת לעצמה,האמא שרה שאותה משחקת אסי לוי,מגוננת ושומרת על חגית ומקריבה המון למענה במסירות רבה,הסרט מדבר על חמלה לחלש,ומביא את הצופה לעצירה ומחשבה על החיים,על יחסים במשפחה,ובעיקר להיות יותר פתוחים מכילים ומקבלים את השונה,ממש אהבתי,וממליצה לכם לצפות בסרט שלדעתי האישית יגיע רחוק.

לאחר שחזר מסיבוב פסטיבלים בינלאומיים בלונדון בטורונטו, קטף שלושה פרסים בפסטיבל ירושלים היה מועמד לתשעה פרסי אופיר וקטף שניים מהם, מגיע סרטו של ניצן גלעדי, "חתונה מנייר", לבתי הקולנוע בארץ החל מה-24.12.15.
הסרט נקנה להפצה בארה"ב ואת הזכויות להפצה רכשו במשותף חברות ההפצה  Outsider Pictures ו- Strand Releasing   מסוכנות המכירות של הסרט- 6 sales. זהו מהלך משותף ראון מסוג זה לשתי החברות האמריקאיות, המתמחות בהפצה של סרטים זרים. הסרט מיועד לעלות על האקרנים בארה"ב באביב.
ניצן גלעדי הבמאי: "הרעיון לסרט התחיל בתמונה של אישה בשמלת גלילי נייר טואלט, שעמדה על שולחני במשך שנים. היא צולמה במהלך פרויקט תיאטרון רחוב שעשיתי, על שלוש נשים אבודות שמתהלכות ברחוב ומחפשות חתן. באותה תקופה גרתי במצפה רמון ועבדתי בעבודות שונות, שדרכן התוודעתי לקשיים הרבים של אלו הנמצאים בשולי החברה. ההתמודדות עם השונות נראתה לי הרבה יותר מורכבת בפריפריה, שאין בה שירותים מתאימים כמו בעיר. הקשר החזק שנוצר לי למצפה ולנופיו בזמן מגוריי שם, הביאו אותי להבנה שאני רוצה לביים בו סרט. את מערכת היחסים בין חגית ואמה עצבתי בהשראת מערכת היחסים של אבי ואחי, הלוקה בהלם קרב: הבדידות של אבי מול האבחון והרצון שלו להגן ולשחרר בו זמנית והמצוקה של אחי, שהיה נדחה על ידי נשים לאחר שסיפר על מוגבלותו, במציאת קשר רומנטי. הסרט "חתונה מנייר" עוסק בעולמו המיוחד של השונה, המתקשה להתקיים בחיי היום יום והרצון והמאבק שלו על עצמאות."
מן הבקורות:
"סרט מבטיח... שובר לבבות... למורן רוזנבלט יש את המבט של פטרישיה ארקט הצעירה וחגית שלה זוהרת עם אור פנימי..." -Screen International
 "הברקה...סרט ראשון פנטסטי...תסריט מרשים...יופי מהפנט...משחק מדהים של שתי השחקניות הראשיות"- Cinevue
"סרט הביכורים העלילתי של ניצן גלעדי חושף בימאי עם כישרון מבטיח. בעיקר בולטת ראייה אסתטית יוצאת דופן, וכן היכולת להוציא את המיטב מהשחקנים. מורן רוזנבלט מגלמת בכישרון רב את הדמות הראשית" -גלובס
פרסים:
מועמד ל- 9 פרסי אופיר האקדמיה הישראלית לקולנוע
זוכה 2 פרסי אופיר האקדמיה לקולנוע:
  • פרס השחקנית הטובה ביותר למורן רוזנבלט
  • פרס עיצוב התלבושות הטוב ביותר
הבחירה הרשמית פסטיבל טורונטו
התחרות הרשמית פסטיבל לונדון BFI
זוכה 3 פרסים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2015:
  • סרט הביכורים הטוב ביותר ע"ש ענת פרחי ז"ל
  • פרס חג'ג לשחקנית הטובה ביותר-אסי לוי
  • ציון לשבח מאת לסרט ביכורים מאת תא המבקרים הבינלאומי FIPRESCI
מדינה ושנת יציאה ישראל 2015
אורך הסרט 82
שפת הסרט עברית, אנגלית
שפת כתוביות אנגלית





יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

חורף בריא עם תערובת קטניות אורגנית של "תבואות"!

בחורף מאוד קר ויש לי חשק רוב הזמן לאכול מרקים חמים,אשר מחממים את כל הגוף,וגם נותנים אנרגיה,אחד מהמרקים האהובים עליי ביותר זה מרק קטניות,אני אוהבת את כל סוגי הקטניות שמאוד בריאים ומזינים.
חברת "תבואות" ידועה בייצור ושיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים,מציעה במיוחד לחורף "תערובת קטניות אורגנית למרק",הכוללת מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים,כשפתחתי את השקית ראיתי מגוון רחב וצבעוני,עדשים ירוקות,עדשים אדומות,אפונה ירוקה,גריסי פנינה,פולי אזוקי וחיטת כוסמין,תערובת מיוחדת ביותר.

מאוד אהבתי את התערובת,כך שבעצם אפשר להכין מרק,נזיד,תוספת חמה וגם תבשיל וסלטים בריאים ומזינים,אני רגועה שכל מה שאני אוהבת נמצא בתערובת הקטניות המיוחדת הזו למרק,ואני בהחלט מאמצת את המוצר.
הנטורופתית ד"ר הילה גבע אבירם, מנהלת רשת מכללות "מדיטבע" ויועצת ל"תבואות", מציינת כי התערובת משלבת דגנים וקטניות להשלמת חלבון מלא מהצומח. הקטניות עשירות בסיבים תזונתיים, בוויטמינים ומינרלים, בהם גופרית (מינרל נוגד חמצון הידוע ב"ניקוי" כבד). התערובת תורמת לתחושת שובע לאורך זמן, ובעלת ערך גליקמי נמוך המאזן את רמות הסוכר בדם ומונע היפוגליקמיה.  מומלץ לשלב את התערובת, לאחר הכנתה, עם סלט של ירקות טריים, מתובל בשמן זית ולימון לקבלת כל אבות המזון בארוחה אחת - טעימה, משביעה ומזינה.
התערובת האורגנית חשובה מאוד לבריאות בהיותה נקייה מחומרי הדברה מזיקים. הגידולים הם טבעיים ללא שימוש בדשנים כימיים וללא הנדסה גנטית.  
כמובן שהכנתי מרק מחמם להנאת כל המשפחה,השתמשתי במתכון המצורף,והוספתי תפוחי אדמה חתוכים,ושתי כפיות מרק בצל,יצא מרק משגע בטעמו,מזין ביותר וכמובן שגם משביע,הקטניות והדגנים ידועים בכך שמרגישים שובע לזמן ארוך לאחר שאוכלים אותם.
הצעה למתכון להכנת מרק: משרים את התערובת כחצי שעה, שוטפים ומסננים. מטגנים בסיר 2 בצלים קצוצים עד להזהבה, מוסיפים את התערובת ותבלינים - כף אבקת מרק אורגנית, מלח ופלפל לפי הטעם ומערבבים. יוצקים מים עד הכיסוי ועוד 2 כוסות מים מעל גובה התערובת. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עם מכסה סגור עד לריכוך הקטניות. (אפשר לבשל בסיר לחץ 30-40 דקות).
מחיר לצרכן: 16.90 ₪ לאריזה של 500 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז"א.
להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

קלינקס לעבור את החורף עם מגוון מוצרים איכותיים ומפנקים...

בתקופת החורף אני זקוקה לטישו איכותי בגלל ריבוי מחלות והצטננויות לי ולבני משפחתי.
אני באופן אישי מאוד אוהבת את המוצרים האיכותיים והמפנקים של קלינקס.

בעזרת הטישו העדין והרך הרבה יותר קל להתמודד עם מחלות החורף.
אתם מכירים את התחושה שהאף נוזל ונוזל ומתחילה אדמומית סביב המקום שמקנחים בלי הפסקה, אז אני גיליתי את מגבוני האף קלינקס אקליפטוס,

שילוב ייחודי של ניחוח האקליפטוס המעניק תחושת רעננות עם רכות של 3 שכבות.
מסייע ומקל על גודש באף ומשפר את ההרגשה הכללית, מגבוני אף מעולים ביותר שחובה שיהיו בבית לימי צינון קשים.
ממחטות אף נוספות של קלינקס שטובות למניעת אף אדום ומגורה,נקראות ממחטות קלינקס לושן, מכילות קרם לחות,אלוורה ויטמין Eלהפחתת אדמומיות בעת צינון או אלרגיה.

בנוסף אני לא מוותרת על הקופסאות הצבעוניות והמיוחדות של קלינקס,עיצוב יפה שכיף לשים אותן ברחבי הבית כולל חדר שינה, וכך נהנים גם מטישו איכותי ורך וגם מקופסה מעוצבת.

מתאים גם למשרדים, ניתן למלא את הקופסה לשימוש חוזר.
ועוד מוצר מדליק מקלינקס, מגבוני אף באריזות כיס, נהדר לתיקים, מתאים לארנק ולכיס אחורי במכנס.

מצרפת קישור לאתר קלינקס ומאחלת לכם המשך חורף נעים.
http://kleenex.co.il/

Nutri Care" " מציג סדרת אבקות חלבון לצמחונים וטבעונים - להשלמה תזונתית בתפריט היומי

צמחוניים טבעוניים וספורטאים ,זקוקים לתוספת חלבונים כדי לקבל את כמות החלבון המומלצת ביום,והרבה יותר קל לקבל את התוספת מאבקת חלבון,שמכינים ממנה משקה טעים ומזין.
אחרי שהבת שלי מתאמנת בחדר כושר היא מקפידה לאכול מזון שמכיל חלבונים,אך הרבה יותר קל כששותים משקה שמכיל כבר את החלבונים הדרושים לגוף,יודעים בדיוק כמה להוסיף ואין הפתעות,וגם ההכנה מאוד פשוטה וקלה יחסית לחיים שגם ככה הם מאוד עמוסים ומעייפים.
לחלבונים חשיבות רבה לגופנו. הם משמשים כחומר הבניין העיקרי של הגוף. בחלבוני גוף האדם מופיעים 22 סוגים של חומצות אמינו, אשר 9 מהם הם חומצות אמינו חיוניות שהגוף אינו יכול לייצר אותם בעצמו, אלא מקבל מהמזון, מסביר גיל שטרית, נטורופת של Nutri Care. המזונות העיקריים בתזונה שמהווים מקור טוב לחלבון מקורם מהחי ומהצומח - בקר, עוף, דגים, חלב ומוצריו וביצים, ומהצומח - מקטניות  - כמו שעועית, סויה, עדשים, חומוס ועוד. מזונות מהחי מכילים כמות גדולה יותר של חלבון מאשר מהצומח. בנוסף, על הצמחונים ליצור שילוב של מזונות מהצומח לקבלת חלבון מלא - כמו אורז ועדשים, חומוס עם פול, חמין (ערבוב של שעועית, תפוחי אדמה, עדשים ועוד). עוד מציין שטרית, כי כמות החלבון המומלצת ליום היא לפחות 0.8 גרם חלבון ל 1 ק"ג (לאדם מבוגר). ומאחר וכמות החלבון במזון מן הצומח קטנה יותר ל- 100 גרם, לעומת מקורה מן החי, על הצמחונים והטבעונים לאכול כמות גדולה של מזון, או להיעזר בתוספי תזונה.
מותג תוספי התזונה ""Nutri Care משיק סדרה של אבקות חלבון מן הצומח להשלמה תזונתית של מנת החלבון היומית לצמחונים וטבעונים. הסדרה כוללת 3 סוגים - אבקת חלבון אורז, אבקת חלבון אפונה ואבקת חלבון סויה.
גיל שטרית, נטורופת של Nutri Care, מסביר כי סדרת אבקות החלבון המופקת מאורז, אפונה וסויה, מאפשרת לצמחונים וטבעונים לקבל את כמות החלבון המומלצת ליום, הנדרשת לתפקודי הגוף השונים. אבקות החלבון חשובות במיוחד לעוסקים בספורט, אשר מחסור בחלבון עלול לגרום להם להרס של תאי השריר.
עוד מציין, כי סדרת המוצרים מכילה ריכוז גבוה של חלבון, אשר ניתן לקבלו מהמזון רק בתנאי שאוכלים כמויות גדולות מאוד של מזונות העשירים בחלבון, במיוחד אם צורכים רק מזון מן הצומח, שמכיל, כאמור, פחות חלבון לעומת מזון מן החי.
אני הכנתי לי כוס משקה מאבקת חלבון אורז בטעם וניל,לאחר שהתאמנתי במכשיר הכושר שנמצא בביתי,מאוד טעים וקל להכנה,משקה שייק מפנק.
לסדרת המוצרים תוvegan friendly  - למוצרים טבעונים. 
אופן השימוש - להוסיף 2 כפות אבקה לכלי מתאים (2 כפות = 15 גרם), להוסיף 250-300 מ"ל נוזלים (מיץ, מים), לבחוש היטב ולהגיש. מומלץ להשתמש בשייקר או בלנדר. מינון - עד פעמיים ביום.
כשרות - פרווה בהשגחת רבנות ראש העין.
מחיר: 137 ש"ח (ל- 600 גרם).
 להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

יום שני, 21 בדצמבר 2015

"ליה לונדון" - הלבשה תחתונה בסטייל ובנוחות......

ליה לונדון היא היבואנית הרשמית בישראל של מותגי עילית, דוגמת wacoal ,Freya ,Fantasie,    Elomi הנמכרים ברשתות האופנה הנחשבות בעולם.
הוזמנתי לתצוגת אופנה של ליה לונדון כדי להתרשם מהקולקצייה המהממת של ההלבשה התחתונה שיש לה להציע,אהבתי את השילוב של הצבעים,במיוחד את הנוחות שנראית ממראה החזיות,דגש על חזיות בהתאמה מושלמת לכל אישה בכל מידה.
בליה לונדון חושבים על כל אישה בכל שלב בחייה,אישה צעירה,אישה בוגרת, תמצא את מה שהיא אוהבת ומה שנוח לה,אחרי שלובשים פעם ראשונה את אחד מהפריטים שיש לליה לונדון להציע בתחום ההלבשה התחתונה,חזיות,תחתונים,חזיות ספורט ועוד,פשוט מרגישים נוחות בלתי רגילה והכי חשוב עם הרבה סטייל ושיק.
רשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון, מבינה שחזייה הינה פריט חשוב מאוד בחיי אישה, המלווה אותה מבוקר ועד ערב ולכן החזייה חייבת להיות מותאמת באופן אישי ופרטני לכל אישה בהתחשב בגילה, מבנה גופה וצרכיה הייחודיים.
ברשת "ליה לונדון" ניתן למצוא חזיות בטווח מידות רחב בשלל צבעים, צורות, דגמים, בדים וגזרות. העשויות מבדים איכותיים ,נושמים ואופנתיים השייכות למיטב היצרנים בעולם.
לחזייה במידה מדויקת יש את היכולת לגרום לכל אישה להראות ולהרגיש טוב עם עצמה.
ברשת "ליה לונדון"  מגוון רחב יותר של מידות, לקבלת " זיווג"  מושלם בין הפריט למבנה הגוף האינדיבידואלי.  התאמה מושלמת זו מושגת תודות למנעד הרחב של המידות והגזרות. בעוד שמותגים רבים המתמחים בהלבשה תחתונה מציעים חזיות במידות "סטנדרטיות", עם מספר מידות "קאפ" והיקף מצומצם.  ב"ליה לונדון" הטווח רחב בהרבה וכולל 64 מידות שונות,  ניתן למצוא מהיקף 65 עד קאפ jj  חזייה המותאמת בצורה מדויקת, תוך התחשבות בגזרת הגוף ואורכו, רוחב הכתפיים, צורת החזה ומבנהו וכדומה-  תביא לתוצאות אופטימאליות.
ברשת  "ליה לונדון" מצוידים חדרי ההלבשה בפוסטר המפרט את התכונות הייחודיות לכל גזרה: גזרת סטרפלס, מחשוף עמוק, תמיכת צד, חצי קאפ, כיסוי מלא וכו'.
על מנת לסייע לכל אחת לבחור נכון, עומדות לרשות לקוחות הרשת מוכרות מנוסות, מקצועיות, בעלות ניסיון עשיר בלבני נשים המעניקות יחס אישי ונעים. צוות החנות מוכשר להתאים את החזייה הנכונה בהתאמה אישית, מקצועית ובמידה המדויקת. תוך שאילת שאלות נכונות המסייעות בבחירת הדגם והמידה, והכל בצניעות וברגישות המתבקשת. כך שכל אישה, בכל מידה תוכל ליהנות ממגוון של גזרות וצבעים שונים של חזיות המעניקות תמיכה ונוחות מושלמת.
מחירי החזיות נעים בין 350 ל380 ₪  כאשר יש חזיות פרמיום במחיר 550 ₪. מחירי התחתונים הם 100 שח  או 120 ₪
בנוסף לתחתונים ולחזיות ניתן למצוא בחנות מבחר של סטים יוקרתיים  "פרימיום" של הלבשה תחתונה לכלות, מחטבים מחמיאים לשמירה על הגזרה מתחת לשמלה או לחצאית, חזיות ספורט לתמיכה מושלמת בפעילות גופנית, חזיות הנקה ידידותיות למשתמשת ובעונת הקיץ בגדי ים וחוף, בגזרות מחמיאות ושלמות ועוד.

לדברי יפעת דה-לרנה ברכה, מנכ"לית ליה לונדון: " אנו הנשים יודעות שבמרדף החיים, עם כל המטלות והמשימות שמוטלות על כתפינו וככאלו שרוצות להרגיש  כשוות ערך גם למין החזק, הנשיות שבנו יכולה להיטשטש ולעיתים להעלם.
השמחה שלנו בליה לונדון היא לעזור לכל אישה להתחבר לרגש ולפנימיות שלה בכל שלב בחייה ולהדגיש את הנשיות שבה.
כנערה וכאישה צעירה כשהעור עדיין צעיר ומתוח וגם כשהגוף משתנה עם הלידות והשנים.
רק את יודעת שהחזיה שאת לובשת לא רק נותנת לך את התמיכה המסורתית שאת צריכה אלא גם גורמת לך להרגיש סקסית, נחשקת, נועזת ומלאת ביטחון."

מותגים:
Fantasie Logo
פנטסי הינו מותג אלגנטי ואופנתי, אשר מידותיו מגיעות עד לקאפ K  עם היקפים גדולים, וגם למידות קטנות  החל מהיקף 65 .
הגזרות של מותג פנטסי תומכות בחזה ללא מאמץ, תוך מתן תחושת נוחות מרבית . בזכות היותן חזיות מבדים עמידים , חזקים ונעימים הן מעניקים תחושה מדהימה כל פעם מחדש.
עם החזיות של פנטזי הלקוחה תהיה עם ותרגיש בלי !
למותג פנטסי מבחר רב של דגמים וגזרות:
  • Full cup
  • Balcony
  • Side support
  • Plunge
  • Half cup

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-
MARIANA    - (של FANTASIE)    
גזרת HALF CUP
חזייה רומנטית לכל מטרה. להרמה ועיצוב החזה, לתמיכה מלאה ומראה מעוצב ונוח. החזייה מעגלת ומרימה את החזה. גזרת פוש אפ ללא פוש אפ .
הדגם מרים את החזה , מתאים למחשוף פתוח  , יוצר מראה BOOST סקסי  הודות ריפוד קל של הקאפ  , מתאים לכל סוגי החזה.
מחיר 380 ₪ לחזייה, 120 ₪ לזוג תחתונים

Freya-Logo-(low-resolution)
פריה הינו מותג צעיר, נועז ואופנתי המכוון לנשים שאוהבות אופנה וסטייל בכל גיל.
הדגמים של פריה משלבים גזרה נוחה ועיצוב כייפי וצעיר, יחד עם תמיכה מרבית. זאת בהתאם לקו האופנה , צבעוניות, רעננות וחדשנות.
מבחר גדול של צבעים אשר מתאימים לכל בגד ואירוע.  
בחזיות של פרייה ניתן למצוא מפתחים גדולים המתאימים לשלל בגדים כגון מחשופים עמוקים וגם טי שרט. הדגם מתאים גם למידות היקף צרות וגם למידות קאפ גדולות .
החל מהיקף 60 ועד קאפ K
לפריה מבחר רב של דגמים וגזרות:
  • Full cup
  • Balcony
  • Side support
  • Plunge
  • Half cup
  • Long line
  • Freya active sport

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-
GLOW AFTER  (של FREYA)
גזרת BALCONY
מעניקה כיסוי עם תמיכה לחזה, החזייה  יוצרת מפתח סקסי ונאה לחזה .
חזייה ללא ריפוד . הדגם צבעוני וצעיר ואופנתי.
שילובי בדים וגזרות המעניקים ללקוחה תחושת נוחות ומראה סקסי
מחיר 350 שח לחזייה, 100 שח לזוג תחתונים



ווקאול הינו מותג פרימיום המכוון לנשים אשר אוהבות סטייל,
איכות גבוהה ונוחות מרבית.
ישנן 2 ורסיות של המותג:
Wacoal America - דגמים משודרגים, אך קרובים לגזרות בייסיק וקז'ואל.
מחירן בארץ: חזייה  380 ₪  תחתון 120 ₪  
Wacoal Europe - דגמי "קוטור" מעוטרים וייחודים שלא רואים כל יום בכל מקום. הדגמים מבדים רכים ויוקרתיים, סקסיים ותומכים.
מחירן בארץ: חזייה  550 ₪  תחתון 180 ₪  

דגם שראינו לדוגמא בתצוגה-
EMBRACE LACE- (של WACOAL)
דגם סקסי / קז'ואל של מותג ווקאל
דגם אשר מתאים לכל אירוע - החל מיום יום ועד לערב רומנטי. שילוב של קאפ רך ונושם עם רקמה עדינה העוטפת את היקף החזייה למראה אלגנטי וסקסי. הדגם מעניק מחשוף והרמה צנועה לחזה.  חזייה זו מעגלת את החזה . חזייה זו עם קאפ חלק כך שמתאימה לכל בגד וגם לטי שרט.
לקוחה אשר מודדת אותה "שבויה" בקסם של יופי ונוחות.
מחיר 380 ₪ לחזייה, 120 ₪ לזוג תחתונים

רשימת סניפים:
קניון קריון, קרית, ביאליק 04-8759493
קניון גרנד, חיפה 04-8220989
קניון עיר ימים, נתניה 09-8853104
קניון רננים, רעננה09-7465811
קניון איילון, רמת גן 03-6186261
קניון עזריאלי, תל אביב 03-6911934
דיזינגוף סנטר, תל אביב  03-6297681
קניון קרית אונו 03-7362608
הקניון הגדול, פתח תקווה 03-9231251
קניון הזהב, ראשל"צ  03-9542340
קניון מלחה ירושלים 02-6791422
בילו סנטר 08-9349421
קניון הנגב, באר שבע 08-6237039
מלכת שבא אילת 08-6331456
שירות לקוחות 03-6480653