יום ראשון, 30 בדצמבר 2018

זמן קריאה - "אל העמק הנעלם" סיפורים קצרים מאת: צחי ליבנה

הספר "אל העמק הנעלם" הוא אוסף של 54 סיפורים שכתב צחי ליבנה, המציגים באופן אותנטי ובשפה עשירה וקולחת את  החברה והתרבות הישראלית, מושבים ועיירות פיתוח, ההתישבות העובדת ותל אביב, מודרניות ואמונות תפלות, צעירים וזקנים, הורים וילדים, זוגיות, חברויות, צבא, פציעות והלם קרב, פיגועים, אובדן ואף אופטימיות.


אני אוהבת ספר שמכיל סיפורים קצרים, כל סיפור בפני עצמו עם היופי והמסר שלו, בספר אל העמק הנעלם אהבתי שהסיפורים מזכירים אותנו הם נוגעים בכל אדם שיכול למצוא משהו מוכר מהחיים שלו, עם הרבה תובנות ומסרים לחיים יותר מאושרים ויותר שמחים, עם הבנה שמותר לנו לחלום וגם להגיע ולממש את החלומות שלנו, שבעצם טוב לחלום ולשאוף ושיהיה לנו איזה עמק נעלם פרטי משלנו.
אלה סיפורים קצרים הנוגעים לכולנו, דמויות וסיטואציות יומיומיות המוכרות  לכולנו, יש בהם מתח עלילתי, הומור ולא אחת סיומם מפתיע, הם מציגים בסופו של דבר אופטימיות, ציפיה לעתיד ובחירה בחיים במקום בו שולט המוות.
לכל אחד מאיתנו יש העמק הנעלם שלו. עמק של תשוקות, של חלומות, של שאיפות כמוסות, שכדאי להתעקש להגיע אליו. גם הדמויות בספר כמו שואפות אל איזה עמק נעלם – כל אחת והעמק שלה, חלקן מגיעות אליו וחלקן לא, אבל הדרך לשם מרתקת ומרגשת.
למרות שמדובר באוסף סיפורים קצרים העומדים כל אחד בפני עצמו, יש חוט המקשר ביניהם, וניתן לראות בספר יחידה אחת - כל סיפור מציג עוד חלק ומוסיף עוד נדבך לסיפור הישראלי.
על המחבר
צחי ליבנה נולד בשנת 1951, גדל וחי כל חייו במושב כפר יחזקאל שבעמק יזרעאל. סבו וסבתו,  אנשי העליה השנייה היו ממייסדי המושב, בשנת 1921. הוא נקרא על שם דודו יצחק, אחיו היחידי של אביו, שנהרג במלחמת השחרור בקרב על ירושלים.  את שירותו הצבאי עשה כלוחם בסיירת אגוז. עם שיחרורו התמסר לפיתוח המשק שהיה לא פעיל שנים רבות. כל חייו היה חקלאי, גידל צאן ומטעים – זיתים והדרים. לפני כחמש עשרה שנה נאלץ, בעקבות משבר במשק, לצמצם את פעילותו ולצאת ולעבוד גם כשכיר. בזמן שהתפנה לו החל לכתוב. ספרו הראשון, "ירח על כידון הברוש", יצא לאור באופן לא מסחרי. "אל העמק  הנעלם" הוא ספרו  השני.
הספר: "אל העמק הנעלם" קובץ סיפורים קצרים
מאת: צחי ליבנה
הוצאת סטימצקי
380 עמודים, 94 ש"ח

יום שבת, 29 בדצמבר 2018

מותג הכפפות המוביל Easy Touch מציג ניקיון בריח שושן צחור!

מותג הכפפות המוביל Easy Touch, המתמחה בכפפות איכותיות המיועדות להגן על הידיים בעת ניקיונות, מציג לראשונה בישראל את הסדרה הסגולה, סדרת כפפות חד פעמיות חדשה ללא אבקה, היוצאת דופן בחוזקה ועמידותה ומבושמת בריח שושן צחור מרענן!

מבחינתי כפפות הניקיון הן מוצר חובה במדף חומרי הניקוי שלי ,אני מקפידה לשים כפפות כשאני מנקה במיוחד כשאני משתמשת בחומרי ניקוי חזקים כמו אקונומיקה להלבנת הכיורים, בעיקר בגלל שהן מגנות על ידיי ובכך אני שומרת עליהן, מחומרים כימיקליים שעלולים להזיק במגע ישיר ולגרום לגירויים וצריבות , כפפות הנקיון הן מאסט ,פריט חשוב בכל בית .
הסדרה החדשה בעלת ניחוח שושן צחור מתמשך , עשויה ניטריל 100% היפואלרגני, המהווה חומר עמיד ואטום לחלוטין המספק הגנה אידיאלית לכפות הידיים, הכפפות נעימות למגע, אינן מכילות אבקה ובעלות מרקם ייחודי למניעת החלקה. ריח השושן הצחור מנטרל את ריח הגומי השכיח בכפפות ניקיון רגילות הנוטה להישאר על הידיים, ומחליף אותו בכזה נעים ומבשם, הכפפות זמינות בחבילות של 80 יחידות וניתנות לרכישה בחמש מידות גודל שונות (XS- XL) להתאמה מושלמת לכפות הידיים.

קרדיט צילום: אפרת אשל
לאחר שהשתמשתי בכפפות בנקיון הבית ביום שישי, אהבתי מאוד את הריח של השושן הצחור, ריח מאוד נעים שהופך את השימוש בכפפות לנהדר ומאוד נוח, שינוי מבורך נוסף הוא בכך שהכפפות אינן מכילות את האבקה שאני ממש לא אוהבת כשאני משתמשת בכפפות חד פעמיות, וזה מהווה בשבילי שינוי מאוד טוב מאוד, ואני בהחלט ממליצה בחום על הכפפות של מותג הכפפות המוביל Easy Touch בריח שושן צחור, יופי של מוצר.
מותג Easy Touch- להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪.

יום חמישי, 27 בדצמבר 2018

U-CRAN תמצית חמוציות בעלת ריכוז גבוה במיוחד של רכיבים פעילים- ללא תוספת סוכר!!

חדש מהדס מוצרים טבעיים משיקה את U-CRAN (יו קראן) תמצית נוזלית מצמח החמוציות (קרנברי) בעלת ריכוז גבוה במיוחד של הרכיב הטבעי הפעיל בצמח PACs (פרואנטוציאנידין) בכמות של 9 מ"ג לכפית,בשילוב תמצית סטיביה, המקנה לתרכיז את טעמו המתוק, ללא תוספת סוכר.


קרדיט צילום: בני הכל לטובה
בממוצע כאחת מתוך 3 נשים בגילאי 15-65 מתמודדת עם דלקת בשלפוחית השתן שמקורה בכ85% מהפעמים בחיידק ה"אי-קולי" הנוטה להיצמד לשלפוחית השתן וליצור תהליך דלקתי. במחקרים נמצא שהרכיב הפעיל בפרי החמוציות מפחית את הצמדות חידקים אילה. החמוציות, פרי השייך למשפחת פירות היער ומקורן בצפון אמריקה, שמשו בעבר בין היתר - לחבישת פצעים וכמקור לוויטמין C בקרב מלחים בזמן הפלגתם ברחבי האוקיינוס.
דלקת בשלפוחית השתן יכולה להיות מטרד רציני לנשים שסובלות ממנה, ולפגוע מאוד באיכות החיים, עדיף להשתמש באופן קבוע בתמצית החמוציות של הדס שיש בה הרבה יתרונות ובהחלט יכולה לעזור מאוד גם במניעה וגם בטיפול, ואהבתי מאוד שתמצית החמוציות של הדס, ללא תוספת סוכר שזה גם יתרון משמעותי, אני בכל מקרה מאוד אהבתי את הטעם של התמצית  חמוציות ובהחלט מתכוונת להשתמש בה על בסיס בקביעות.
מה הם הסימנים המאפיינים את הדלקת בשלפוחית השתן?
צריבה/עקצוץ בזמן נתינת שתן / כאב או קושי בנשים. 
נתינת כמות קטנה של שתן אבל בתדירות גבוהה. 
לחץ בבטן התחתונה. 
שתן עכור או ריח לא נעים ועד דימום בהטלת השתן.
מה הם הסיבות הנפוצות לדלקות בדרכי השתן?
יחסי מין בהיגיינה אינטימית לא טובה
חוסר בשתיית נוזלים המוביל ליצירת משקעים בשתן דרך נתינת שתן לעתים רחוקות מדי 
שימוש בקוטל זרע או דיאפרגמה המשבשים את איזון חיידקי הפלורה הטבעיים בנרתיק.
בעיות של עצירות או שלשול.
שינויים בריריות הגוף בתקופת גיל המעבר.
סוכרת לא מאוזנת. 
ועד  היגיינה אינטימית מופרזת (ניקוי יתר)
את U-CRAN  תמצית חמוציות ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת הנבחרים במחיר של 59.9 ש"ח ל-150 מ"ל, תרכיז U-CRAN מיועד לכל בני המשפחה וניתן לשימוש לבני 6 ומעלה! הוראות שימוש על גבי האריזה ובהתאם להנחיות המטפל.
מוצרי "הדס" כשרים למהדרין ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. אחסנה במקום קר ויבש.  פרטים נוספים : www.floris.co.il  או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636

יום רביעי, 26 בדצמבר 2018

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה את "Pixy Cubes" – משחק מאתגר ויצירתי המעודד חשיבה...

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה את "Pixy Cubes" (פיקסי קיובס): משחק מאתגר ומהנה לכל המשפחה, המפתח חשיבה חזותית, זיכרון ויצירתיות.
קרדיט צילום:אופיר וייס
משחקי חשיבה הם תמיד טובים לילדים ומאוד עוזרים ביצירתיות ובחשיבה מחוץ לקופסה, המשחק החדש של יצרנית המשחקים "גאוני", ה-"Pixy Cubes" בהחלט מפתח חשיבה ויצירתיות ולדעתי זהו משחק מושלם לכל המשפחה בהחלט מאפשר זמן איכות ביחד ותרגול חשיבה חזותית זכרון ובעיקר את היצירתיות, המשחק מאוד מהנה ואפשר לבלות איתו שעות רבות של הנאה וחשיבה יצירתית והזדמנות נהדרת לבילוי משפחתי משותף, נהדר למתנה לילדים, נכדים ולמשפחה.

המשחק כולל קוביות פיקסי צבעוניות שעליהן מוצגים מגוון עיצובים וצורות, קלפי אתגר (משימה) וקלפי עיצוב, ומציע שלוש אפשרויות מהנות למשחק:

משחק תחרותי מהיר – המשתתפים צריכים לסדר את הקוביות במהירות לפי הדוגמאות המוצגות בקלפי האתגר. מי שמסדר ראשון – הוא המנצח.
משחק תחרותי המשלב זיכרון – על השחקנים לזכור את הדוגמה שבקלף ולהרכיבה מהזיכרון בעזרת הקוביות. מי שסידר ראשון – מנצח!
אפשרות שלישית של משחק מתבצעת באמצעות קלפי העיצוב, ומציעה משחק אישי ויצירתי של יצירת תמונות מעוצבות בעזרת הקוביות, לפי הדוגמאות המוצגות בקלפי העיצוב. כל אחד יכול לבחור את הדוגמה שירצה ולעצב תמונה צבעונית. כמו כן, אפשר להשתמש בקוביות לעיצוב תמונות כיד הדמיון.
המשחק מכיל 16 קוביות, 13 קלפי אתגר ו-10 קלפי עיצוב.
המשחקים מעודדים פיתוח של מגוון מיומנויות, בהן: יכולת חשיבה חזותית/מרחבית, היגיון, חידוד הזיכרון, עידוד החשיבה, היצירתית והזיכרון.
מתאים לילדים מגיל 6.
מחיר: 99 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים" מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשון, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).

יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

זמן קריאה - "שיעור בפרספקטיבה" מאת מיכל שטייניץ...

קיבלתי את הספר המקסים "שיעור בפרספקטיבה שכתבה מיכל שטייניץ לסקירת קריאה, מעבר להיותו רומן חושף וסוחף, יש בו גם הבנה לקורא על ראייה ומיקוד בחיים, לעיתים אני רואים שהכל חשוך כי כך בחרנו לראות בשלבים מסויימים בחיינו, אך אם נתבונן ללא הפרעות ונשנה את החשיבה הראשונית, נראה את מצבי החיים בפרספקטיבות שונות , יכולות להיות הפתעות מכיוונים לא צפויים ופתאום הכל נראה אחרת, יופי של רומן בהחלט עם ערך מוסף לקורא.


גיבורת הספר היא צלמת וחובבת טיולים, הוא אדריכל ואספן ספרים, הם נפגשו בלימודים ומאז הם ביחד.
כשבוקר אחד הם גילו "שני קווים ורודים" על המקלון, הוא קפץ משמחה עד השמים, ואצלה – השמים נפלו.
הוא ראה למולו את התגשמות ההבטחה למשפחה גדולה ומאושרת, ואילו היא – רק חושך בעיניים, חלחלה ופיק ברכיים. הידיעה שזהו זה, היא הולכת להפוך לאמא, ומאותו רגע דבר שוב לא יהיה כפי שהיה. לפניה השתרע עתידה כ"לשעברית"... "לשעבר נועזת ותוססת, חטובה ומטופחת. לשעבר חופשייה ונטולת דאגות. לשעבר צלמת עם קריירה מבטיחה לעתיד. הלשעבריות יוצאות לחופשת לידה ולא שבות ממנה לעולם, לא לקריירה ובעיקר לא אל עצמן".
הזוגיות המאושרת הפכה במהרה למאבק נואש וכואב, ככל שבטנה הלכה וגדלה כך הצטמצם עולמה ונסגר עליה, משהו השתלט עליה מבפנים ושאב אותה במערבולת מהירה, בתחושה של נפילה מסחררת מטה, ללא יכולת להרים את הראש או לקרוא לעזרה. החוויה המטלטלת לא פסחה גם על בן הזוג, שהתקשה להבין מה עובר על אשתו האהובה שהתהפכה עליו ככה פתאום, ומצא עצמו מוצף חששות ובודד במערכה.
העזרה הגיעה מכיוון לא צפוי. פגישה מקרית עם מכרה ותיקה עזרה לה למצוא את הפרספקטיבה והמיקוד בחייה, כשמו של הקורס אותו למדו יחד במחלקה לצילום, וכמו בחדר החושך, מתוך אפלה גדולה מתבהרת התמונה, השחור מלבין, הנגטיב הופך לפוזיטיב...  ומסתמן האור שבקצה המנהרה.
שיעור בפרספקטיבה הוא רומן חושף וסוחף על זוגיות במשבר, על רגישות יתר, על נשים אמזונות וגברים נעלמים, על אבהות, על אימהוּת ומהות ובכלל... הספר כתוב בשפה ייחודית ורעננה, מתובלת בהומור ובכנות, ששואבת את הקוראים לתוך עולמם של הגיבורים מתוך אהדה והזדהות עמוקה.
מיכל שטייניץ גדלה בין פרדסים ושדות בשרון, מתגוררת ביישוב קטן בהרי ירושלים עם בן זוגה,  שלוש בנות דעתניות וכלבה פמיניסטית מזן אסופי. לפרנסתה עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים ומנהלת פורום מקצועי באינטרנט. להנאתה מנגנת בפסנתר ועוסקת באמנות פלסטית. שיעור בפרספקטיבה הוא ספרה הראשון.
הספר: שיעור בפרספקטיבה
מאת: מיכל שטייניץ
עורכת: דפנה שחורי
הוצאת מטר
248 עמודים, 95 ש"ח

יום שני, 24 בדצמבר 2018

HANIT COHEN – MASTER OF BEAUTY

הכירו את חנית כהן, מאסטרית הביוטי שעומדת לעשות מהפכה בתחום המיקרובליידינג בישראל.
המראה של הפנים היא ללא ספק הגבות, גבות זה כרטיס הביקור, וברגע שהגבות נמרטו יותר מידיי, יש קרחות, והנראות שלהם מחייבת טיפול, פה נכנסת חנית כהן לתמונה עם ידי אומן ואהבה לתחום היא הופכת את הגבות למשולמות, ובכך היא חוסכת הרבה עוגמת נפש וצער לנשים שהגבות כל כך חשובות להן, אין ספק שבזכות חנית כהן הרבה נשים תחשפנה לתחום המיקרובליידינג גם בישראל.

כהן היא מומחית ישראלית בתחום שיקום השיער, שיקום הגבות והשגת טיפול יעיל ואפקטיבי בקרחות והתקרחות, בתמונה תראו את ההבדל בין הגבות, בעזרת השיטה של חנית כהן לאחר הטיפול מרה הגבות יהיה מושלם,

באקדמיה שלה מעבירה מאסטרית הביוטי, חנית כהן, קורסים מקצועיים וייחודיים המלמדים את השיטה, בקבוצות קטנות של עד 3 משתתפות.

כל קורס באקדמיה של כהן מעניק למשתתפת הדרכה צמודה של חנית, חוברת הדרכה מפורטת וערכת פרימיום יוקרתית. בנוסף סטודנטיות האקדמיה נהנות ממחירים אטרקטיביים על כל הציוד הנדרש לטיפולים השונים גם לאחר סיום הקורס ומליווי אישי של כהן במהלך כל הדרך.

אחת השיטות בהן מתמחה כהן היא המיקרובליידינג. המיקרובליידינג הינה שיטה חדשנית המספקת פתרון קבוע לגבות דלילות ונשירת שיער, שתי בעיות נפוצות גם אמל נשים וגם אצל גברים, הניתנות לפתרון פשוט וקל לביצוע.

כהן מציעה ללקחותיה הדמיית שיער באזורים הדלילים או הקרחים, לתקופה של עד 3 שנים. השיטה שמביאה חנית כהן היא בעלת הצלחות מוכחות לא רק בתחום הטכנולוגי אלא היא תורמת רבות גם לשיפור הביטחון העצמי ואיכות החיים של המטופלים, בעקבות השיפור המדהים במראה החיצוני.

חנית כהן מתאימה באופן אישי את שיטת הטיפול לכל מטופלת ומתכננת את צורת הגבה בהתאם למבנה הפנים, צבע העור ואפילו האופי של הלקוחה. בנוסף, היא עוסקת בתיקונים ושיפורים של טיפולים כושלים באיפור קבוע ושיטת השערה, שיטות שנחשבות כיום מיושנות ולא רלוונטיות וישנן לקוחות רבות שנפגעו מהן.

בנוסף לשיטות פורצות הדרך, תשיק כהן בקרוב ליין מוצרי קוסמטיקה איכותיים על שמה, שיביאו ללקוחותיה מגוון פתרונות קוסמטיים המתבססים על הידע המקצועי הרב שצברה בתחום.
ניתן למצוא:
האקדמיה- המכון של חנית,
בן גוריון 46, הרצליה
050-2200045
אינסטגרם: hanitacohen
פייסבוק: Hanit Microbladingמיקרובילדינג חנית כהן

יום חמישי, 20 בדצמבר 2018

זמן קריאה - "דג ברשת" מאת העיתונאי והעורך לשעבר אוד גונדר...

הספר "דג ברשת" שכתב אוד גונדר, שעבד ככתב ועורך חדשות בגלי צה"ל, ובהמשך עבר לעולם המחשבים וההייטק, מספר על  רועי גאון מחשבים , שמשרת ביחידה יוקרתית בצה"ל, ומקים יחידה פיקטיבית שמתפקדת כיחידה אמיתית, בהחלט סיפור דמיוני, אך מה שיפה בסיפור הזה שבעזרת טכנולוגיה מתקדמת והרבה יצירתיות זה בהחלט יכול להפוך לסיפור אמיתי, הספר "דג ברשת" לוקח את הקורא לשילוב בין המציאות של ימינו גאונות טכנולוגית, מול דבקות במטרה ותעוזה בהחלט ספר מעניין שמעורר להרבה חשיבה מחוץ לקופסה.

“תראי, יש בצבא 6743 גופים שונים, שמוגדרים כ’יחידה",  לכל אחת יש רשימות כוח אדם בסדיר ובקבע, ציוד לחימה, ציוד מינהלתי, תקציבי בינוי, קופה קטנה ומי יודע מה עוד. את רוצה לומר לי, שמישהו ישים לב ליחידה 6744?”
ובאמת איש לא שם לב, ורועי, גאון מחשבים המשרת ביחידה היוקרתית ביותר בצה”ל, מצליח להקים יחידה פיקטיבית־וירטואלית, המתַפקדת, לפחות לפי רישומי המחשבים הצה”ליים, כיחידה אמיתית, ואפילו קרבית, לכל דבר. אולם עבור רועי, הקמת היחידה היא רק תחילת הסיפור, שהופך מפתיע מרגע לרגע.
על רקע המציאות העכשווית, של “אומת הסטארט־אפ” מצד אחד, והמרובעות שמאפיינת כל ארגון גדול וכבד כצבא מצד שני, מגולל “דג ברשת” בהומור רב סיפור, שאין ישראלי ממנו: על אלתור ותעוזה, על היכולת להציע רעיונות מבריקים והנכונות לדבוק בהם עד תומם, על ניצול הזדמנויות ועל הגשמת חלומות. סיפור שמוכיח כי בעולם הסייבר המודרני, שבו “הכל אפשרי חוץ מטיסה במהירות האור וחזרה לאחור בזמן”, אין גבול למה שאפשר לעשות באמצעות מיומנות היי־טקית.
ועוד משהו: בתיאטרון האבסורד המוצג בספר משתתפים גם דוד בן גוריון וחיים וייצמן.
אוד גונדר עבד ככתב וכעורך חדשות ב”גלי צה”ל” וב”הארץ”,בהמשך עבר לעולם המחשבים והטכנולוגיה, זהו ספר הפרוזה הראשון שלו.

הספר: דג ברשת,   מאת: אוד גונדר
הוצאת קוראים
כריכה רכה
223 עמודים, 89 ש"ח
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים


יום רביעי, 19 בדצמבר 2018

"תבואות" משיקה אבקת קקאו נא, 100% טהורה ואורגנית

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מוצר חדש: אבקת קקאו נא 100% טבעית, טהורה ואורגנית, היישר מפרו. 


הקקאו הנא לא עובר תהליך של קלייה, והטמפרטורה במהלך שלבי עיבודו אינה עולה על 45 מעלות, כך שהערכים התזונתיים שלו נשמרים כמו גם טעמו המשובח.
פולי הקקאו הנא (raw) נחשבים לסופר פוד, טעמם עז והם עשירים בנוגדי חימצון, בויטמין C ובמינרלים ובהם ברזל, מגנזיום, סידן ואבץ, בנוסף, אבקת הקקאו של תבואות מיוצרת מפולי קקאו אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וכימיקלים.
אבקת הקקאו העשויה מפולי הקקאו הגולמיים, משמרת את הטעם המיוחד ואת ערכם התזונתי. מהקקאו אפשר להכין משקאות חמים וקרים, מאפים, עוגות ועוגיות, ממרחי שוקולד נהדרים ועוד מגוון מאכלים.
עם אבקת קקאו כזו משובחת, וחורף קריר וגשום, מגיע החשק לכוס של משקה חם שממש קל להכין ויוצא טעים מאוד, הכנתי עם אבקת הקקאו נא החדשה, ופשוט כיף להנות מכוס של קקאו חם בשעות הערב המאוחרות, מזגתי לכוס חד פעמית חלב, הרתחתי על הגז והוספתי כף גדושה של אבקת הקקאו נא, 2 כפיות סוכר  וכפית קונפלור להסמכה,וערבבתי עד שהמשקה הסמיך, מזגתי לכוס ונהניתי מכל לגימה.


קצת היסטוריה על הקקאו: מקורו של הקקאו בהרי האנדים. תרבות המאיה, ומאוחר יותר התרבות האצטקית, ייחסו לקקאו ולמשקה המופק ממנו תכונות מרפא ותכונות מאגיות, והוא נחשב למשקה אֵלים. ערך הפולים היה רב והם שימשו אמצעי תשלום, בדומה למטבעות כסף של ימינו.
הכובש הספרדי הרננדו קורטז הביא עמו לספרד את הפולים, אך המשקה התגלה לשאר אירופה רק כ-100 שנים מאוחר יותר, כשנסיכה ספרדית שנישאה למלך צרפת, הביאה עמה פולים כדי להכין לעצמה את המשקה הטעים. המשקה הפך ללהיט בכל אירופה.
ב-1828 המציא ההולנדי קונרד ואן טון שיטה להוציא את השומן מהפולים וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו – תהליך שסייע לייצור טבליות השוקולד המודרניות. מאז זרמו נהרות של שוקולד בין דפי ההיסטוריה וכעת שוחרי הבריאות והטעם – חוזרים למקור.
כשר בהשגחת בד"צ בעלז והרבנות מטה יהודה.
מחיר: 29.90 ₪ לאריזה של 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

זמן קריאה - "פשוט פלילי" מאת תומר שורץ...

בימים אלו שפרשת הרצח המזעזע של תאיר ראדה סוחפת את כולנו, ובעיקר השאלה האם רומן זדורוב הוא הרוצח? אין ספק שהפרשה סבוכה ומעוררת הרבה עניין ציבורי, אף אחד מאיתנו לא נכח בשעת הרצח וההרגשה שבהחלט מדובר במקרה מזעזע שנשאר הרבה שנים בכותרות, כשקיבלתי את ספר המתח "פשוט פלילי" שכתב עורך דין תומר שורץ, הסתקרנתי מאוד לקרוא אותו במיוחד לאור הסיפור המותח, שמביא הצצה לבית המשפט, לפרקליטות, כי תומר שורץ מעבר לכך שכתב את הספר המרתק הזה, הוא פרקליט שחי את הסיפור, ויכול להביא מבט נוסף על קביעות בית המשפט,ועל התנהלות הפרקליטות.


כשקראתי בשקיקה את הספר "פשוט פלילי" נכנסתי דרכו לכל מה שמתרחש מאחורי הקלעים בתיקים שהסעירו את המדינה, ותיק זדורוב בהחלט מהווה סערה במדינה, יש הגורסים לחפותו ויש המאמינים שהוא הרוצח, הדעות מאוד חלוקות, אך האם הגורסים לחפותו קראו לעומק את פסק הדין?
בספר המרתק  והמותח ,מסופר על פרקליט הוותיק כרמל פרידמן שתיקים רבים עברו תחת ידיו, אך תיק רצח אחד מוסיף לרדוף אותו, גם שנים לאחר שהורשע רומן זדורוב ברצח, ממשיך כרמל להרצות על הפער התהומי שבין הכרעות בית המשפט לקביעות 'בית הדין' של הרשתות החברתיות, והבנה שמה שרואים משם לא רואים מפה.
תיק רצח שנוחת כעת על שולחנו מעיר את השדים מרבצם, גלגלי המנגנון שזיהה כרמל בתיק זדורוב מתחילים לנוע שוב, והפעם כרמל נחוש לחשוף אותם ולפעול למען הצדק, גם במחיר אישי ומשפחתי כבד,מאבקו להרשעה מציב את כרמל בעין הסערה, כופה עליו בחירה בין האמת להישרדותו שלו ומטלטל את עולמו, התיק הזה הוא התיק שחיכה לו כל השנים, הוא גם התיק שחשש ממנו.
פשוט פלילי הוא רומן מתח משפטי עוכר שלווה המעוגן עמוק במציאות הישראלית.
המחבר: עו"ד תומר שורץ, מושבניק ועורך דין שמתמחה במשפט הפלילי, שימש במשך שנים תובע משטרתי ופרקליט בפרקליטות..תומר היה שותף לניהול תיקים רבים בפרקליטות, ובהם תיק הרצח המטלטל של הנערה דנה בנט,בשנים האחרונות, הפעם כסנגור, מייצג שורץ את א"ק בפרשת הרצח שבה הורשע רומן זדורוב,  בשנים האחרונות "חצה את הקווים" והיה לסנגור.
באתר האינטרנט שהקים, חושף שורץ סיפורי משפט מותחים וצבעוניים המגלים את נבכי העולם הפלילי.
זהו ספרו הראשון, מצרפת קישור לאתר האינטרנט שלו: www.pashut-plili.co.il
הספר: "פשוט פלילי",   מאת: תומר שורץ
259 עמודים, 98 ש"ח

תכירו את הסדרה החדשה של מוצרים ירוקים לנטרול ריחות: "ZERUM"

חברת "פרו-פרש", המתמחה בשיווק פתרונות ירוקים לנטרול ריחות, החלה לשווק בישראל את מוצרי חברת   ZERUM הספרדית, המציעה סדרת מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים לנטרול ריחות ולהפצת ניחוח נעים בבית, ברכב, במשרד ועוד.

התכשירים, המוצעים כג'ל או תרסיס (נוזל), מבוססים על תערובת ייחודית של שמנים ארומטיים וטבעיים, בטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים, מוצעים במגוון ניחוחות, ומתאימים לנטרול ריחות לא נעימים ולא רצויים כגון: סיגריות, אשפה, בעלי חיים, חדרי שירותים, ארון נעליים, ריפודים, בגדים, מטבח, מחסן ועוד..
באופן אישי אני חושבת שמאוד חשוב להשתמש בתרסיסים לנטרול ריחות, במטבח אחרי שמבשלים במיוחד כשמגיעים אורחים חשוב שלא ישארו ריחות של טיגון, בשירותים התרסיסים נמצאים קבוע, ומאוד אהבתי את הרעיון של סדרת מוצרים שמבוססים על חומרים טבעיים שזה מאוד מאוד חשוב, אני חייבת לציין שהריח נעים ופרשי, ואחרי שהשתמשתי בחלל השירותים והאמבטיה בהחלט התקבל משב של ריח רענן ונעים, ומאוד אהבתי את התרסיסים.

סדרת התרסיסים (100 מ"ל), מוצעת ב-14 ניחוחות: בשמים, פירות וצמחים ובהם תות, מלון, מנטה וציטרונלה (המשמש גם כדוחה יתושים), ניחוח אוריינטלי וניחוח נטורל (אוויר נקי).  התרסיסים מתאימים לשימוש נקודתי בחללים בהם רוצים לנטרל ריחות לא נעימים, או כדי להעניק לחלל ניחוח נעים.
הג'ל, המשווק בקופסאות בגדלים של 400 גרם ו-900 גרם, מוצע ב-4 ניחוחות: מלון, תות, מנטה ונטורל. הוא מתאים לשימוש לזמן ממושך (כחודשיים). אפשר גם לקחת רק מעט מהחומר, לשים בכלי דקורטיבי או בקופסה קטנה ולהניח, לפי הצורך, במקומות בהם רוצים לנטרל ריחות (מטבח, שירותים, מחסן, ארון נעליים ועוד). כאשר אין בכך יותר צורך, אפשר לסגור את הכלי או הקופסה.
קרדיט צילום : אייל קרן
מחירים: ספריי (100 מ"ל): 40 ש"ח;  ג'ל (400 גרם): 50 ש"ח; ג'ל (900 גרם): 120 ש"ח.
להשיג ברשת חנויות "הגרעין", ובאתר החברה www.zerumisrael.co.il
פרטים בטלפון: 03-7506666

יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

המעצבת רעומה זק"ש מציגה קולקציית סתיו-חורף 2019

מעצבת האופנה רעומה, משיקה בימים אלו את קולקציית חורף 2019 המשלבת קולקציה מיוחדת של פרחי ארץ ישראל בהשראת ימי ילדותה ואהבתה לארץ,

הקולקציה בנויה מחולצות, עליוניות, חצאיות, אפודות ומגוון ג'קטים מבדי כותנה, קטיפה, ויסקוזה ולייקרה, המצוירים ומודפסים בדפוס דיגיטלי.

העונה, בחרה רעומה כפרזנטורית את פאולה רוזנברג, מנחת טלוויזיה, מטפלת, מרצה ואישה חזקה. הבחירה בפאולה נולדה מתוך רצון להעביר את המסר כי הנשים של ימינו, אשר נדרשות לשלב בין קריירה למשפחה, בין תזונה, ספורט וחיי חברה - רוצות להרגיש טוב עם עצמן ולהיות יפות מבפנים ומבחוץ.

כשראיתי את רעומה התרשמתי מהכריזמה ומהאישיות הלבבית שלה, אישה שחיה עיצוב ואופנה ואוהבת מאוד את מה שהיא עושה, וגם את הלקוחות שלה שמקבלות ממנה יחס מאוד אישי, לאחר שהקשבתי לה כשהסבירה על קולקציית החורף החדשה שלה לשנת 2019  הבנתי במהרה שמדובר במעצבת שמשאירה חותם על העיצובים שלה, רעומה מעצבת עם כשרון ענק, זה מתבטא בציורי פרחים שציירה בעצמה, כלניות, רקפות, נרקיסים ועוד, לכל בגד יש את הסיפור, את האישיות,

והאישה שתלבש את הבגדים המיוחדים שרעומה עיצבה בהחלט תהייה מיוחדת וגם לבושה נהדר, שזה הכשרון של רעומה לתת את הטאץ המיוחד שלה בבגדים המעוצבים, וגם להדגיש את הסטייל והייחודיות בכל בגד, והכי חשוב לרעומה שהבגד יהיה נוח מעבר להיותו יפה ואופנתי, אין ספק שרעומה מעצבת מוכשרת מאוד, שאוהבת וחיה את עולם עיצוב האופנה, וזה אומר הכל.

העונה, המעצבת בחרה להשתמש מלבד פרחי ארץ ישראל, בצבעים חרדל, חום, בורדו, חציל ואפור המאפיינים את קשת הצבעים בעיצוביה וברוח הטרנדים העונתיים. "בחרתי לעצב פריטים הניתנים לשילוב אחד עם השני, בסדרות קטנות וייחודיות, ליצור מערכת לבוש מגוונת וייחודית" סיפרה רעומה.

רעומה מקפידה מאז ומתמיד להשתמש רק בבדים עשירים, רקמות, הדפסים וטקסטורות ייחודיות הנעשות על ידי רעומה . הנוחות בקולקציה היא ערך עליון בעיצובים ובהתאם למטרת העל של רעומה - להמשיך ולספק לקהל הלקוחות הנשי שלה פריטי אופנה המיישרים קו עם עולם האופנה העשיר מעבר לים אך עם שימת דגש לגוף האשה.

על קולקציית פרחי ארץ ישראל:
בד הנרקיסים צויר בהשראת ימי ילדותה של רעומה. בגבעת עדה, ביער, גדלו מרבדי פרחי בר ונרקיסים -  זו השראה לעיצוב הבד הייחודי בו נרקיסים ישראליים משתקפים במי הביצה וביניהם מתעופפות ציפורי דרור.
מהרקפות הוורודות, עיצבה רעומה בד ייחודי במראהו של ראשי הפרחים וממנו עיצבה חולצות מכופתרות אופנתיות. בנוסף, עיצבה בדי רשת עליהם רקפות בר- מהן יצרה שמלות, עליוניות וג'קטים, אשר מתאימים MIX & MATCH.
ביקור ב"דרום אדום" בחורף האחרון, במרבדי הפריחה עם משפחתה, גרמו לרעומה להתרגשות אדירה מיופיו של הטבע ובפרץ יצירתיות יצרה את בדי הכלניות האדומות. ציורי הכלניות הודפסו בדפוס דיגיטלי על בדי שיפון שקופים ובדי ויסקוזה טבעית המלטפים את הגוף, ומהם נוצרה קולקציה מיוחדת של חולצות מכופתרות וחצאיות בסדרת קפסולה קטנה.

בנוסף לרעומה מבחר בגדי ערב לאירועים בגזרות מחמיאות לקווי המתאר הנשיים המעניקים מצד אחד מראה זוהר, נשי ורך ומאידך, מראה אלגנטי וסקסי. בין הפריטים : שמלות, אוברולים וסטים של מכנסיים, חצאיות וחולצות, ואף שפע ג'קטים ומעילים מיוחדים.


קולקציית מכנסיים וחצאיות עם גזרות מנצחות מחטבות עם מותן גבוהה, לחלקם חגורת גומי מאחור שמאפשרות נוחות בישיבה במשרד ובטיסה, מושלמות לטיול בחו"ל.

קולקציית ג'קטים ומעילים משולבים בסוגי בדים שונים בהדפסים וטקסטורות מעניינות, נעימים וייחודיים ומתאימים לחורף הישראלי בגזרות שמחמיאות לגוף הנשי.

חולצות בשילובי בדים מיוחדים בגזרות מחמיאות, יצירות אומנות לבישות.
קולקציית הבייסיק פרטי בסיס מחטבים ומחמיאים, כל מה שצריך בשביל להיות לבושה טיפ טופ. הפריטים בצבעים שחור וכחול בלבד, מעשירים כל מלתחה.
בקולקציה גופיות עם מחשופים נכונים מבדים נשפכים, מכנסיים נוחים, טייצים, חצאיות מחטבות, עליוניות.
טווח מחירים:
חולצות וטוניקות                  249 ₪ - 699 ₪
ג'קטים, עליוניות ומעילים      349 ₪-949 ₪
חצאיות ומכנסיים                 249 ₪  - 699 ₪
שמלות ואוברולים                 599 ₪ -1199 ₪      
טווח מידות:
40- 50
ניתן להשיג:
בבוטיקי רעומה ברחבי הארץ
לרשימת הבוטיקים: www.reuma.co.il
אתר: www.reuma.co.il
פייסבוק reumadesign@ אינסטגרם@reumadesign  צילום: צחי וזאנה

אודות:
רעומה זק"ש, 59, אם לארבע בנות וסבתא לארבעה נכדים, הקימה את המותג רעומה לפני כ-30 שנים. לאורך השנים פיתחה רעומה סגנון ייחודי המאופיין בשימוש בבדים נוחים ומחמיאים ועיצוב גזרות נכונות המותאמות לגוף האישה. ההתמחות במידות בינוניות 40-50 הפכה את רעומה לרשת מובילה בתחום האופנה מיוחדת לנשים. העיצובים המרהיבים משווקים בעשרות חנויות ברחבי הארץ ובחו"ל בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

יום חמישי, 13 בדצמבר 2018

זמן קריאה- ספר חדש "משחק השקרים" מאת אוגוסט תומס....

הספר החדש שקיבלתי לסקירת קריאה נקרא משחק השקרים מאת אוגוסט תומס, טורקיה של ימינו, הדוהרת לעבר האסלאם הקיצוני, משמשת רקע מדויק ואותנטי לרומן ריגול מהיר ויחיד במינו, שמערב את כל השחקנים הבוחשים בקלחת האזורית: ממשלת טורקיה ההולכת ומקצינה, הסי.איי.אי, אירגוני הטרור ועוד.
במרכזה של רשת התככים הבינלאומית הסבוכה ניצבת פֶּני קסלר, מתמחה צעירה בשגרירות האמריקנית באנקרה, בירת טורקיה, שבחגיגת הארבעה ביולי בשגרירות הפכה שלא בטובתה לסמל, "הנערה עם הדגל."
כשפצצה אדירה מתפוצצת בעיצומה של החגיגה וקוטלת מאות חוגגים, מתחילה שרשרת של אירועים מסחררים, ופני, הגיבורה לשעבר, הופכת לנרדפת על חייה. רכבת ההרים של ניסיונותיה של פני לשרוד לוקחת אותה למקומות מסכני־חיים כסוריה, ומחייבת אותה לגייס כל פירור של יכולותיה כדי להתחמק מרודפיה רבי העוצמה, חלקם מתוך המחנה שלה עצמה.



הספר רצוף מתח ואקשן, פני קסלר מוצאת את עצמה בסיטואציות שאינן פשוטות, עם אנשים עוצמתיים, והיא צריכה להזהר לשמור על עצמה ולדעת להבחין מי רוצה את טובתה גם שהיא בטוחה שאותם אנשים מהצד שלה, בהחלט ספר מתעתע, ספר שנקרא בשקיקה ויכול להיות תסריט נהדר לסרט, שבו הצופה כמו הקורא ישאר מרותק למסך, יש משהו בספר משחק השקרים שגורם לעניין רב ומשאיר את הקורא בסקרנות ובחשיבה מעבר, אמנם הספר דמיוני אך לפעמים המציאות עולה על כל דמיון, בהחלט ספר מרתק.
זהו רומן הביכורים של אוגוסט תומס, והיא החלה לכתוב אותו בגיל 23 בלבד. היא מעורה היטב בתרבות הטורקית, ובעלת תארים אקדמיים מאוניברסיטאות באיסטנבול, אדינבורג ומסצ'וסטס. דוברת טורקית שוטפת ומתגוררת היום במסצ'וסטס.

"העלילה הג'יימס־בונדית סוחפת את הקורא..." הסקוטסמן
"מהמם... רומן שמעביר את המסורת של ג'ון לה־קארה וקן פולט למאה ה־21." אייריש אינדיפנדנט

ספר חדש: משחק השקרים,  מאת: אוגוסט תומס
תרגום: עמוס רגב
כריכה רכה, 335 עמודים,  מחיר: 94 ש"ח
הוצאת קוראים
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים

טננבלוט - סלסלת צמחי מרפא מהיער השחור לטיפול בכאבי גרון, שיעול והצטננות

חברת מורז המתמחה בטיפול בצמחי מרפא, מציעה לקראת החורף "סלסלת תוספים" מהטבע של מותג טננבלוט הישר מהיער השחור, על טהרת צמחי מרפא. 


כל חורף אני משתדלת להערך למחלות החורף מראש, ולהצטייד בתוספי תזונה על בסיס צמחי מרפא  ,את מותג טננבלוט אני מכירה כבר מזמן ומאוד התרשמתי מסלסלת התוספים מהטבע מהיער השחור, אין ספק שהם יכולים להועיל ולעזור כשאני מתחילה להרגיש את סימני ההתקררות הראשונים, באופן אישי אני מאוד מאמינה בצמחי מרפא מהטבע, כמובן שהם לא מחליפים ביקור אצל הרופא אך הם מאוד מועילים בחיזוק הגוף בעת מחלה, ומקלים על תסמיני מחלות החורף, עצה ממני נהדר לקחת במזוודה לחופשה את תוספי התזונה על בסיס צמחי מרפא בעיקר את הלכסניות לגרון, על כל צרה  שלא תבוא, אותי הם הצילו הרבה פעמים  בחופשה בחו"ל.


מותג טננבלוט המוכר כבר מעל 100 שנה, מבוסס על שילוב תמציות ייחודיות על טהרת צמחי מרפא הגדלים בסביבתם הטבעית, המסייעים לצלוח את תסמיני החורף בקלות.  מוצרי החברה הרשומים כתכשירי אמ"ר הנוסחאות הייחודיות, מסייעות בהקלה ובטיפול בתסמיני ההתקררות והשפעת כ-נזלת, סינוסיטיס, שיעול, כאב גרון צרידות וליחה, הקלה על דרכי הנשימה, בזכות מיצוי הרכיבים הפעילים בכל צמח וסיוע בקיצור זמן המחלה.
בסדרת טננבלוט, מגוון פתרונות טבעיים יעילים ובטוחים לכל המשפחה נטולי צבעי מאכל, ללא אלכוהול, נטולי אלרגניים כלקטוז וגלוטן: 


טננבלוט לכסניות לגרון,  להקלה מהירה על כאבי גרון הנובעים מדלקת, זיהומים, צרידות ויובש:


התכשיר הייחודי מבוסס על אזוב איסלנדי ומיצוי ייחודי של מלח ים, נוסף על צמחי מרפא, היוצרים יחד אפקט נוגד דלקות וזיהומים, מסככים את הגרון ומסייעים בהקלה משמעותית של תחושת הגירוי והכאב.  התכשיר הינו ללא חומרים משמרים וחומרי טעם וריח מלאכותיים. ללא סוכר. כשר פרווה.  בליסטר 20 לכסניות. מחיר מומלץ לצרכן:42.90 ₪
סירופ טננבלוט N  סירופ עם תוספת צמחים:
 

תמצית צמחים ארומטיים ומחטים מהיער השחור בגרמניה המעובדת עם סוכר קנים ודבש יערות ויוצרת תכשיר בעל טעם משובח. אינו מכיל אלכוהול. תמציות הצמחים הללו ידועות ברפואה העממית בהשפעתן המיטיבה לטיפול בתסמיני החורף. הסירופ מבוסס על צמחי מרפא מהיער השחור ובו תמציות צמחים מרוכזות של מחטי ארזים, עלי סלוויה, עלי נענע חריפה, שומר, אניס, קורנית וסמבוק.   סירופ טננבלוט N נטול חומרים משמרים וחומרי טעם וריח מלאכותיים. כשר בד"צ. מגיע בגודל 100 מ"ל ו- 250 מ"ל בעלות של 59.90 ₪ ו- 99.90 ₪ בהתאמה.
טננבלוט סוכריות צמחים, "הממתק" של החורף! 


סוכריות טננבלוט, מכילות את מרבית מרכיבי הסירופ, אם כי בריכוז עדין ובתוספת דבש עצי המחט מהיער השחור שבגרמניה. ניתן לצרוך את הסוכריות באופן שוטף או לשלבם, בעת הצורך, עם סירופ טננבלוט N במהלך היום, להקלה וריענון הנשימה. הסוכריות בהכשר בד"צ. 75 ג'. מחיר מומלץ לצרכן 21.90 ₪ ( כ- 13 סוכריות).
עוד בסדרת טננבלוט על המדף -  סירופ "טננבלוט D" ללא סוכר מאושר אגוד אי"ל לסוכרתיים, סירופ "טננבלוט קיד" ייעודי ילדים,  "אמיון פרו" סירופ לסיוע חיזוק המערכת החיסונית.
כל מוצרי מותג טננבלוט מופקים מרכיבים המאושרים על פי התקנים הבינלאומיים המחמירים והקפדניים ביותר. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. ניתן לצרוך אותם ללא צורך במרשם רופא. את מוצרי סדרת טננבלוט לחורף, המשווקים על ידי  מורז צמחי מרפא, ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית.
לפרטים נוספים:  www.tannenblut.co.il
חברת מורז נוסדה בשנת 1984 והינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במחקר, פיתוח, ייצור וייבוא מוצרים לטיפול וטיפוח הגוף, על טהרת צמחי מרפא, מהארץ ומהעולם.

יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בתחום דברי המאפה:רוגעלך בטעם שוקו-וניל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל, עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים נימוח עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות מדהימה של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה יוקרתית. הרוגעלך נימוח בפה ובעל טעם עשיר של אפייה ביתית, משווק במגש אותו ניתן להכניס לתנור (ללא העטיפה), רק לחמם ולהגיש והבית יתמלא בריחות נפלאים של אפייה.


אתם מכירים את זה שמגיעים אליכם אורחים ואין מה לכבד , אז הרוגעלך בטעם שוקו וניל של אחוה בדיוק סוגרים את הפינה הזו, אין צורך ללכת לקונדיטוריה או לאפות בבית, מחממים בתנור כמה דקות ומגישים חם, וטעים, בהחלט רוגעלך מאוד מזמינים וטעימים, עוד מאפה נהדר של אחוה במחיר שווה לכל נפש.
העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.
רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של "אחוה", אשר כוללות  רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים לצרף טעם נוסף מעניין וחדשני לסדרת הרוגעלך ונמשיך להקפיד גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן".
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

חדש ובריא יותר במדף הנקניקיות חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף ללא חומרים משמרים כלל...

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות חדשה ללא חומרים משמרים כלל. הסדרה החדשה מצטרפת לסדרת מוצרי יחיעם המיוצרים מ- 100% חומרים טבעיים והנה חלק מחזון החברה להביא לצרכן מוצרים המותאמים לתזונה בריאה יותר וצמצום רשימת הרכיבים במזון.

בשלב הראשון יושקו שני מוצרים חדשים:
נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות, שתיהן מכילות  12% חלבון.
זוהי הפעם הראשונה שמשווקות בישראל נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל והן היחידות מסוגן בארץ, לאחר פיתוח ארוך ומורכב, שכלל השקעות משמעותיות בציוד ייעודי ובידע טכנולוגי, ומחסומים רגולטוריים, הצליחה החברה לייצר נקניקיות איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט וכאמור, ללא חומרים משמרים כלל. הסדרה החדשה עברה מבחני טעם בקרב הורים וילדים והתוצאות מצוינות,  אין כל פגיעה בטעמן של הנקניקיות החדשות ביחס לנקניקיות הרגילות המשווקות כיום.
ואכן לאחר שטעמתי את הנקניקיות אני יכולה להגיד שמדובר במוצר איכותי וטעים,

לארוחת צהריים בן זוגי הכין את הנקניקיות החריפות ללא חומרים משמרים של יחיעם עם בצל פטריות ועגבניות בשילוב פסטה, יצא מושלם, מאוד טעים, משביע ומיוחד, הנקניקיות השתלבו מצויין בארוחה ומחסום החומרים המשמרים ירד לי מהראש בזכות הפיתוח הכל כך מיוחד הזה של יחיעם שבהחלט מהווה רוגע למשפחות שיכולות לקנות נקניקיות ללא רגשות אשם, והטעם שלהן מושלם.
מצרפת לכם את המתכון לנקניקיות חריפות עם פסטה,

מצרכים:
חצי חבילת נקניקיות חריפות חתוכות  יחיעם ללא חומרים משמרים
בצל קצוץ
3 שיני שום קצוצים
2 כפות שמן זית
חבילת פטריות
2 עגבניות מגורדות
פטרוזיליה
חצי חבילה פסטה מבושלת
חצי כפית פפריקה
מלח, פלפל
הוראות הכנה:
לטגן בצל עד השחמה, להוסיף פטריות ושום קצוץ, ולהקפיץ, להוסיף את הנקניקיות, את הפפריקה, מלח ופלפל לפי הטעם, ולהמשיך להקפיץ עלך המחבת עד להשחמה, להוסיף את הפסטה המבושלת,


ו-2 עגבניות מגורדות, ופטרוזילה, להגיש חם ולהנות.
תמיר דגן  מנהל השווק של "מעדני יחיעם: "בעקבות ההתפתחויות שחלו בשוק והתחזקות מגמת הבריאות בארץ ובעולם, השקנו סדרת נקניקיות חדשות המיוצרות ללא תוספת חומרים משמרים כלל, באמצעות פיתוח מיוחד הבלעדי ליחיעם".
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

יום שני, 10 בדצמבר 2018

זמן קריאה - ספר חדש מבית הוצאת סגול - "מונדרה" מאת מאיר גז....

את הספר "מונדרה"  שכתב מאיר גז, קראתי בשקיקה וביום אחד סיימתי לקרוא אותו, ומבחינתי זה אומר שזה ספר קולח ומרתק שמעניין אותי,  הסיפור הדמיוני והמרתק הצליח לסחוף אותי לתוך עלילה מרתקת ומרגשת, אמנם דמיונית אך בהחלט יש את הפן האנושי והזוגי בסיפור, כמו בחיים שפתאום אחרי שנים רבות של זוגיות משהו מטלטל קורה.

מהו מונדרה? אגדה? סיפור דמיוני? כוח קמאי הפועל ומשפיע על העבר, על ההווה ועל העתיד?
אריק גיבור הספר, נשוי ואב לילדה, עובד בחברת ביוטק שמתעתדת לפרוץ בטכנולוגיה יוצאת דופן שתשנה את העולם כפי שאנו מכירים אותו, אריק חווה משבר בנישואים ואינו מבין מדוע  אהבת חייו סיגל הפכה לאישה שהוא לא מכיר, במקביל הוא מגלה שיש מי שמנסים להתנקש בחייו, ושיש מי שעוקבים אחריו, אריק נקלע לסיטואציה קשה בה העבר והעתיד משחקים בו, כך שההווה הופך לבלתי אפשרי. הוא נאלץ להתמודד עם עולם תחתון, משפחת פשע מובילה, מיליונר מסתורי, משטרה ומחלקת חקירות.
בעודו מתמרן בין נישואיו הקורסים, ילדתו היחידה, עבודתו ואהבות חדשות ומסתוריות, הוא מנסה לחבר בין כל המאורעות ולשמור על שפיותו, כשמעל הכל מרחף המונדרה המסתורי. 
זהו ספרו הראשון של מאיר גז, מנתח מערכות, מגשר, משורר וסופר. 
הספר: "מונדרה",   מאת: מאיר גז
הוצאת סגול
152 עמודים,  69 ש"ח
כריכה רכה.
להשיג ברשתות הספרים ובאתר:
https://www.segolbooks.com/?id=bookdetails&fname=Mundra_MeirGaz.epub

"פרימור" משיקה 100% מיץ אננס סחוט טבעי...

חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה מיץ חדש: 100% מיץ אננס סחוט טבעי. המיץ החדש, בבקבוק 1 ליטר, מצטרף לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכוללת 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן 100% מיץ רימונים סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. מיץ אננס סחוט טבעי מאננס מאיכות מובחרת, הינו ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר,טעמו מתוק ורענן והוא ייכנס למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע.


מיץ אננס סחוט טבעי של פרימור בהחלט ענה לי על הציפיות ועל המשאלות, אני מאוד אוהבת אננס וזה נהדר שמיץ אננס סחוט טבעי מצטרף לסדרת המיצים המצויינת של פרימור, כמובן שמזגתי לי לכוס עם קרח,


ופשוט נהניתי מכל לגימה, טעם אננס טבעי ללא סוכר, הכי טעים שיש והכי מרענן בהחלט מאיכות מובחרת, ויצטרף קבוע למקרר שלנו.


100% מיץ אננס סחוט טבעי נבדק במבחני טעימה וזכה לציונים גבוהים במיוחד. "פרימור", המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, מגדילה את מגוון המיצים והמשקאות המצוננים מתוצרתה ומתרחבת לטעמי פרי חדשים. לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון , מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בהשקה המעניקה לפרימור הרחבת מגוון הטעמים המרעננים והאיכותיים משלה. "כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה טבעית איכותית טעימה ומרעננת לצרכן. קטגורית המיצים הסחוטים והמצוננים הינה הקטגוריה המובילה והנמכרת ביותר בפרימור ואנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן  טעם נוסף, המבוסס על איכות גבוהה של מיץ האננס הידוע בטעמו המתוק והנפלא".
"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצא בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.