יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

תכירו את מסיכת השיער המצויינת של מורז – מסיכת פוליגונום לטיפול ושיקום שיער פגום ויבש...

מנוי במסרים

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת המסרים בתפוז

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל

החורף בפתח ושינויי מזג האוויר בעונות המעבר והחורף הישראלי  פוגעים במראה השיער שלנו, השיער נוטה יותר להתייבש, חסר ברק, ופחות מסתדר, אני צובעת את השיער באופן קבוע ומרגישה שהשיער נפגם כתוצאה מהצבע, בעיקר מפריע לי החוסר ברק, והתייבשות בקצוות, לכן מאוד שמחתי להכיר את המסיכה הטיפולית הנפלאה לשיער של חברת מורז, חברה מאוד ותיקה ואיכותית, שאני מכירה שנים ומאוד מרוצה מהמוצרים האיכותיים שלה.


המסיכה לשיער של מורז מבוססת על בסיס צמח הפוליגונום, והינה דור חדש לטיפול, שיקום ובריאות השיער.
מסיכת השיער של מורז מיועדת במיוחד לטיפול בשיער יבש עד יבש מאד ולאחר טיפולי שיער (הבהרה, צביעה, סלסול או החלקה) מבוססת על צמח הארכובית - פוליגונום בלועזית, צמח גלילי המוכר בספרות העממית והמחקרית כבעל סגולות נפלאות לעור ולשיער.
המסיכה מבוססת על 65% מיצוי צמח הפוליגונום, בשילוב חומצות אמיניות ותערובת שמנים המתהדקים על השערה ובכך תומכים בשיקום וריכוך השערה והזנה של השיער מהקרקפת עד לקצוות.
כבר לאחר השימוש הראשון במסיכת פוליגונום, הרגשתי בהבדל משמעותי ברכות השיער שלי ובברק שהיה עליו לאחר השימוש, שימוש במסיכת פוליגונום, פעמיים עד שלוש בשבוע ישקם את מבנה השערה ויקנה מראה שיער בריא, רך ומלא ברק, לאורך זמן, אהבתי גם שהשיער הסתדר מצויין לאחר החפיפה והיה מאוד רך ונעים למגע והריח פשוט ריח משגע, אני ממש ממליצה בחום על המסיכה לשיער של מורז על בסיס צמח הפוליגונום.

לדברי שמחה דגן עזריאל, נטורופתית ויועצת "מורז"  - "יתרונה של מסיכת הפוליגונום, בהגנה "מצטברת" על מבנה השערה בעיקר למי שנחשפת לטיפולי שיער חוזרים. כמו כן, מותירה המסיכה מרקם הגנה דקיק על השיער והקרקפת, המגן עליהם מפני פגעי מזג האוויר, קרינת השמש והרס שמקורו ברדיקליים חופשיים".
מסיכת פוליגונום מתאימה מאוד לשיער שעבר החלקה. אינה מכילה SLS ,שמנים מינראליים ופרבנים וככל מוצרי מורז לא נוסתה על בעלי חיים.
המלצת שימוש: לאחר החפיפה, יש למרוח בנדיבות את המסכה על השיער והקרקפת, תוך כדי תנועות עיסוי. יש להשאיר כ 10-15 דקות ולשטוף במים פושרים. לשיקום שיער יבש ופגום במיוחד מומלץ שימוש במסכה פעמיים עד שלוש בשבוע. עם שיפור מצב השיער, ניתן להפחית את השימוש בהדרגה לפעם בשבוע. מומלץ לשלב בשמפו טיפולי של מורז להחייאת השיער.
את מסיכת השיער "פוליגונום" של מורז כשאר מוצרי "מורז" ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית, במחיר של   69.90 ש"ח, ל 350 מ"ל / גרם. 
לפרטים נוספים: moraz.co.il.
חברת מורז נוסדה בשנת 1984 והינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במחקר, פיתוח וייצור מוצרים לטיפול, טיפוח ושיקום העור והגוף, על טהרת צמחי מרפא שמקורם בגליל ובעמקי הצפון. מורז מתמקדת בחקר סגולותיהם הרפואיים של צמחים אילו ובשילובם בתכשיריה, בריכוזים פעילים גבוהים, לכדי יעילות מוכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה