יום שלישי, 28 בפברואר 2017

חדש: רשת מתחמי מציאות מדומה – "VR STATION" נפתחה בסינמה סיטי בגלילות ובמתחם "אניגמה" בראשל"צ

תארו לעצמכם שאתם בוחרים להיכנס לעולם מדומיין והחוויה בו כל כך מוחשית שלא בא לכם לחזור בחזרה... משחקים במציאות מדומה הם ללא ספק  חוויה  שלא משאירה אף אחד אדיש! את החוויה המדהימה הזו תוכלו לחוות ב-VR STATION רשת מתחמי המציאות המדומה החדשה הגדולה והמתקדמת בישראל, ומהמתקדמות בעולם, שנפתחה לאחרונה בסינמה סיטי בגלילות ובמתחם אניגמה בראשון לציון.


הגעתי  עם בן זוגי לשעה של חוויה במתחם של המציאות המדומה בגלילות, לאחר התנסות באמת הייתה חוויה יוצאת דופן, ושעה של כיף, האטרקציה מתאימה לכל המשפחה גם לילדים וגם למבוגרים, ובהחלט אפשר להעביר גיבוש משפחתי, נכנסים לאוירה וממש מרגישים בתוך סרט, אי אפשר להאמין שזוהי מציאות מדומה, הכל נראה כל כך מוחשי ואמיתי, ממש כיף אמיתי,אתם חייבים לנסות, שווה את ההגעה למקום.
מתחמי VR STATION מציעים חוויה מדהימה ויוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך כדי  אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. (דבר הקרוי בז'רגון המקצועי - "מיקס ריאליטי"). המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה:         HTC-VIVE.
חוויית המשחק מתחילה עוד לפני שנכנסים אל המתחמים, במראה המרהיב שלהם. המתחמים מעוצבים בקו עיצוב ייחודי - כתחנת רכבת תחתית, וחוויית הנסיעה משתלבת בשיגור של כל שחקן לעולם הדמיוני שבו הוא בוחר לשחק. קונספט הנסיעה ברכבת תחתית מקיף את החוויה כולה. המשתתף הוא הנוסע, ומפעיל המשחק לבוש ככרטיסן, הוא מנקב את כרטיס הכניסה של ה"נוסע" ומלווה אותו תוך כדי המשחק.


מגוון המשחקים הוא רחב: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם גם משחקים המאפשרים משחק בקבוצה (עד 4 אנשים) באותו עולם דמיוני עם משימות משותפות, המספקים חוויה מיוחדת במינה. משך המשחקים – חצי שעה או שעה.


לפני תחילת המשחק המשתתפים יכולים לצפות בטריילרים המציגים את המשחקים השונים כדי לבחור לאיזה עולם הם רוצים להשתגר, ומקבלים הדרכה  באמצעות סיור מודרך במציאות מדומה, פרי פיתוח של היזמים, על אופן המשחק ושימוש בג'ויסטיקים המיוחדים של מערכת ה-HTC VIVE.
בן זוגי התנסה במשחק הרפתקאות ואקשן, הייתה לו חוויה מיוחדת ראיתי לפי איך שהוא זז שהוא ממש נכנס למשחק והוציא הרבה אנרגיה, הייחודיות שיכולים לשחק כמה אנשים במקביל וממש להרגיש בתוך סרט, אכן מציאות מדומה במיטבה.



בסיום המשחק המשתתפים מקבלים לינק ב-SMS לתמונה ולסרטון שלהם  שצולמו בזמן ששיחקו – מזכרת לחוויה המיוחדת.
סרטון להמחשה
https://youtu.be/AZ-JdCt8_xg
במתחם VR STATION בסינמה סיטי בגלילות 7 עמדות של  HTC VIVE שמאפשרות לשחקן להיכנס לעולמות דמיוניים שבחר בעמדות מעוצבות ויפות המספקות פרטיות.


כמו כן במתחם בגלילות מוצעות אטרקציות וחוויות נוספות של מציאות מדומה:
מתוך התנסות אישית בפחד גבהים הייתי המומה כמה שזה מרגיש אמיתי, הרגשתי שאני נמצאת בגובה ופשוט התחושה הייתה התגברות על הרבה פחדים שהציפו אותי, וזה היה נהדר לעבור את ההתנסות הזו, הייתה לי ממש חוויה באטרקציה הזו ואני ממליצה לכל אחד לנסות פשוט מדהים.


* "פחד גבהים" – אטרקציה מדהימה שבה המשתתף הולך על קורה בגובה הרצפה כדי להציל חתלתול שנמצא בקצה הקורה. המשימה פשוטה לכאורה אולם משקפי המציאות מדומה שמרכיב השחקן מעלים אותו במעלית לגובה של כ-120 קומות והוא מרגיש שהוא יוצא מהמעלית ונדרש ללכת על פיגום בגובה עצום. זוהי חוויה עוצמתית למבוגרים ולצעירים גם יחד.


* כסאות סימולטור – המשתתף צופה בסרט מציאות מדומה מרהיב של נסיעה ברכבת הרים ב-360 מעלות, תוך כדי ישיבה על כיסא סימולטור הנע בסנכרון עם הסרט. משך הסרטים – כ-5 דקות. החוויה מתאימה במיוחד לילדים,החל מגיל 3.



ממש הרגשתי שאני נמצאת בלונה פארק ועושה סיור ברכבת הרים, אך התוספת המעניינת הייתה הנוף שנשקף וכל המראות מסביב, זה ממש מעצים את החוויה.
מתחם VR STATION בראשל"צ ממוקם במתחם חדרי הבריחה "אניגמה", המציע מגוון חדרי בריחה מרתקים המדורגים בין עשרת חדרי הבריחה הטובים בישראל (פארק היורה, אינדיאנה ג'ונס, הצוללת). מתחםVR STATION   בראשל"צ הוא מתחם המציאות המדומה הגדול בישראל ויש בו עשר עמדות פעילות.
הסניפים בראשל"צ ובגלילות מציעים גם פעילות לחברות ולארגונים, ימי הולדת וימי גיבוש.  
המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.
מחירים: מציאות מדומה (בשני המתחמים): 70 ₪ לחצי שעה, 130 ₪ לשעה שלמה.
סימולטור רכבת הרים – (במתחם גלילות) – 30 ₪. אטרקציית פחד גבהים (במתחם גלילות): 25 ₪.
שעות פתיחה: ימים א' - ו' בשעות  11:00 – 2:00 בלילה. יום שבת מהשעה 9:00 בבוקר עד 2 בלילה.
כתובות: הסניף בגלילות - סינמה סיטי גלילות,  הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9.
לפרטים ולהזמנת מקום:  http://www.vrstation.co.il

יום שני, 27 בפברואר 2017

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר.


הממרח החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 365 מ"ג סידן, 11 גרם חלבונים, 3 מ"ג ברזל ו- 8 גרם סיבים תזונתיים. הממרח אינו מכיל חומרים מהחי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי - VEGAN FREINDLY), ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר מתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.


לאחר שטעמתי את ממרח הטחינה עם שוקולד אני חייבת לציין שהממרח מאוד טעים, ונהדר גם לאנשים שסובלים מרמות סוכר גבוהות בדם וכך מאפשר להם להנות מאיכות מפנקת של טחינה מתוקה, הרעיון של שילוב שוקולד עם טחינה מאוד ייחודי ונהדר לרגעים שממש מתחשק מתוק אבל עדיין צריך לשמור על הבריאות.


סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן שזוכים להצלחה כבירה. לאור הביקוש, הוחלט בחברה על השקת ממרח השוקולד בגרסה ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. "למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן ואנו שמחים להוסיף לסדרה גם ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר".
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, בימים אלו, המודעות לחשיבות הפחתת כמות הסוכר המוסף למזונות גבוהה מאד בקרב אנשי רפואה והציבור הרחב. מחקרים לאורך השנים מצאו קשר מובהק בין צריכה גבוהה של סוכר לבין השמנה והעלאת הסיכון הבריאותי למחלות רבות. עם זאת, לא תמיד קל ליצור מזון טעים ומתוק שיספק הנאה ומצד שני יעמוד בקריטריונים המחמירים של ההמלצות להפחית כמות הסוכר. למשל תחום ממרחי השוקולד שנשאר ללא שינויים במשך שנים רבות. לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. על רקע זה, נעים לגלות חידוש בתחום ממרחי השוקולד המגיע דווקא מעולם הטחינה. חברת "אחוה" פיתחה לאחרונה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד מריר ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח חדשני המבסס את היתרונות של ממרח השוקולד על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (365 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (8 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (37 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר בחידוש טכנולוגי בענף המזון, המאפשר לציבור הרחב ליהנות ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
קרדיט צילום: יעל האן, רם נתן.

׳הטחנות הגדולות של א"י׳ משיקה לחג פורים קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי

אני ממש אוהבת את חג פורים, זהו חג גם של ילדים וגם של מבוגרים כולם אוהבים להתחפש, וגם לפנק ולהתפנק עם משלוחי מנות שבתוכם אוזני המן, ורצוי אוזני המן באפייה ביתית כי זה הכי טעים, אין מה לעשות מה שאופים בבית זה הכי מהלב.
לאחרונה יש מגמה של שמירה על ערכים תזונתיים גם בקמח, הטחנות הגדולות של ארץ ישראל שידועות בקמח איכותי מאוד יוצאים בהשקה חדשה לחג פורים, קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי, כך שאוזני ההמן יהיו משודרגים גם בטעם וגם בסוג הקמח, וכך נהנה בפורים מאוזני המן מקמח כוסמין מלא, עשיר בסיבים תזונתיים.


קמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה מעולה להכנת אוזני המן נימוחים, טעימים ומזינים.  הקמח, השייך ל"סדרה הבריאה" של הטחנות הגדולות, מיוצר מגרעין הכוסמין בשלמותו, והוא עשיר בוויטמינים, מינרלים, חלבונים וסיבים תזונתיים. הקמח מיוצר בתהליך טחינה ארוך במיוחד לקבלת קמח עדין מאוד, דבר המקנה לבצק אווריריות ורכות. אין צורך לערבב את הקמח עם קמחים אחרים. המאפים והלחמים מקמח כוסמין מלא בטחינה דקה הם בעלי טעם עשיר וניחוח של בריאות.


לאריזה המבוקרת של קמח הכוסמין המלא 100% יתרון חשוב: היא מונעת איבוד של חלק מהקמח ושל חלקי הגרעין המלא, העשירים בסובין ובערכים תזונתיים, שאינם עוברים בנפה רגילה בתהליך הניפוי.
'קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי' שייך לסדרת קמחים ללא צורך בניפוי שמשיקה הטחנה בימים אלה.
הסדרה כוללת: קמח לחם, קמח לחם מלא 100%, קמח כוסמין מלא 100% בטחינה דקה וקמח חיטה לבן בהיר.
מחיר מומלץ לצרכן של קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי: 10-8 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).
להשיג ברשתות ובחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סופר ברקת, שהרבני (רמת השרון), פורטי סטריט רמת גן, סיטונאות רחמים, סיטונאות נעמה סוידאן, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית וירושלים, המאפייה של ראסל ירושלים, שמואל שפע ירושלים, ל.א.ב.ל, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, סופר הס (כפר הס), לחם ברויטמן אילת, חנות טבע בראשית באילת, לחם בורקין בנימינה, מאפיית קצרין, 'המזווה' - חנות אינטרנטית, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות. מידע על חנויות נוספות אפשר לקבל בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.
הילה יבניאלי-בוכריס, מומחית האפייה של "הטחנות הגדולות של א"י" מציעה מתכונים נהדרים של אוזני המן מ"קמח כוסמין מלא 100% ללא צורך בניפוי":
אוזני המן מקמח כוסמין מלא 100% במילוי ממרח תמרים וקינמון:


כ-30-20 אוזני המן, תנור מחומם ל-170 מעלות, 15-10 דקות
חומרים:
300 גרם קמח כוסמין מלא 100%, מהסדרה הבריאה מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
10 גרם אבקת אפייה
100 גרם אבקת סוכר
200 גרם חמאה קרה מאוד, חתוכה לקוביות
2 חלמונים
1 כפית תמצית וניל איכותית
30 מ"ל שמנת מתוקה

חומרים למלית:
450 גרם ממרח תמרים (אנחנו השתמשנו בצמח תמרים)
1 כפית גדושה קינמון טחון (לפי הטעם)

אופן ההכנה:
מערבבים קמח, אבקת אפייה ואבקת סוכר במעבד מזון.
מוסיפים את החמאה הקרה, וממשיכים לערבב עד לקבלת תערובת פירורית.
מוסיפים את החלמונים, תמצית הוָוניל והשמנת, ומעבדים עד לקבלת בצק שנפרד מהדפנות של המעבד (לא יותר מדי כדי לא לחמם את החמאה יתר על המידה)
מעבירים את הבצק למשטח מקומח קלות, מעבדים מעט לאיחוד.
עוטפים בנייר אפייה ומקררים כשעה (אפשר להשאיר במקרר כל הלילה. אפשר גם להקפיא למשך עד 3 חודשים).
מרדדים את הבצק על משטח מקומח וקורצים עיגולים בגודל הרצוי. מערבבים ממרח תמרים עם קינמון. מניחים כפית מהמלית על כל עיגול ומעצבים כאוזן המן.
מקפיאים לפחות ל-30 דקות לפני האפייה.
אופים 14-10 דקות בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות.

אוזני המן מקמח כוסמין מלא 100% במילוי קרם אגוזים:


כ-30-20 אוזני המן, תנור מחומם ל-170 מעלות, 15-10 דקות
חומרים:
300 גרם קמח כוסמין מלא 100%, מהסדרה הבריאה מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
10 גרם אבקת אפייה
100 גרם אבקת סוכר
200 גרם חמאה קרה מאוד, חתוכה לקוביות
2 חלמונים
1 כפית תמצית וניל איכותית
30 מ"ל שמנת מתוקה

מלית קרם אגוזים:
200 גרם חמאה רכה
100 גרם סוכר (1/2 כוס)
100 גרם בוטנים קצוצים
100 גרם אגוזי מלך קצוצים
2 ביצים
2 כפות קורנפלור
תמצית שקדים

אופן ההכנה:
מערבבים קמח, אבקת אפייה ואבקת סוכר במעבד מזון.
מוסיפים את החמאה הקרה, וממשיכים לערבב עד לקבלת תערובת פירורית.
מוסיפים את החלמונים, תמצית הוָוניל והשמנת ומעבדים עד לקבלת בצק שנפרד מדפנות המעבד (לא יותר מדי כדי לא לחמם את החמאה יתר על המידה)
מעבירים את הבצק למשטח מקומח קלות, מעבדים מעט לאיחוד.
עוטפים בנייר אפייה ומקררים כשעה (אפשר להשאיר במקרר כל הלילה. אפשר גם להקפיא למשך 3 חודשים).

מערבבים את כל חומרי המלית במעבד מזון.
מניחים למנוחה במקרר לפחות שעה ועד לילה.
מרדדים את הבצק על משטח מקומח, קורצים עיגולים בגודל הרצוי.
מניחים כפית של מלית על כל עיגול ומעצבים כאוזן המן.
שימו לב שהמלית מתנפחת ומתרחבת באפייה ומתנו את הכמות.
מקפיאים לפחות ל-30 דקות לפני האפייה.
אופים 14-10 דקות בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות.

למידע נוסף ומתכונים:
http://www.hagdolot.co.il/
https://www.facebook.com/hagdolot.co.il
קרדיט לצילומים: מנחם גרייבסקי,רם נתן

'ברא צמחים' משיקה את "ברא רוגע": פורמולה צמחי מרפא המסייעת להשרות תחושת רוגע ולהורדת רמות המתח

קצב החיים המהיר משפיע על כולנו נבחינת מתחים והתמודדות יומיומית עם המשימות השגרתיות, החיים בישראל גם אינם פשוטים במיוחד עם ההתמודדות הבטחונית שיוצרת לחץ ופחד אצל רבים, היו תקופות בחיי שעברתי משברים אישיים ורוב הפעמים מאוד התנגדתי לטיפול בתרופות הרגעה והעדפתי להשתמש באלטרנטיבות אחרות.
ועכשיו חדש ,חברת "'ברא צמחים'" משיקה את 'ברא רוגע' -  פורמולת צמחי מרפא, פרי פיתוח חדשני, שמסייעת "להוריד הילוך" ולהשיב את החיים למסלול רגוע, מצויין בשבילי ברגעים שיותר קשה לי.

'ברא רוגע' הינה פיתוח חדש תוצרת כחול-לבן של חברת "ברא צמחים", פורמולה ייחודית המיוצרת תחת בקרת איכות ותנאי ייצור קפדניים, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומיוצרת בטכנולוגיית מיצוי סטטית דינמית המבטיחה  שמירה על מקסימום הרכיבים בצמח באופן הטבעי והאיכותי ביותר, לספיגה ויעילות מקסימלית. 'ברא רוגע' הינה תמצית נוזלית מרוכזת לספיגה יעילה ומהירה, ללא חומרים משמרים, תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, מתאים לצמחונים ולטבעונים. הפורמולה כשרה למהדרין (בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר, בני ברק).


הצמחים שבמוצר:
קמומיל – זהו אחד הצמחים המוכרים והטעימים ביותר לשתייה בחליטה. הקמומיל הוא צמח ארומטי עדין בעל מסורת ארוכת שנים כצמח מרפא בעל פעילות מגוונת מאוד. בראיית רפואת הצמחים המסורתית יש לו איכות מרפה כללית, ואנרגיה המשרה תחושת נינוחות. כיום המדע קושר את איכויות הקמומיל  לתכולת השמנים הנדפים שבצמח.  


ולריאן - לא ניתן להתעלם מריחו המודגש ומטעמו הדומיננטי של הוולריאן. זהו הצמח המפורסם ביותר עבור אנשים הסובלים מכעסים, ממחשבות טורדות ומחוסר שקט פנימי - שמשפיעים גם על השינה. כיום המחקר המדעי תורם להבנת מנגנוני הפעולה של הוולריאן שמתקשרים לחומצה הולריאנית שהצמח מכיל.
פסיפלורה - עלי הפסיפלורה תורמים לתחושה מרפה ומרגיעה,ברפואת הצמחים המסורתית ממליצים על נטילת מיצוי עלי פסיפלורה לפני השינה להרפיית הגוף, להרגעה כללית ממתחים ולשינה טובה ועמוקה.  המחקר המדעי תרם לזיהוי הרכיבים העיקריים בצמח ומנגנוני הפעולה הביולוגיים המשוערים שלהם.


קערורית – צמח עדין שנחשב לצמח מפתח ברפואת הצמחים האנגלית לחיזוק מנטלי של האדם. נהוג להשתמש בו במיוחד בתקופות עמוסות ורוויות בגורמי מתח.


זנב הארי -  ברפואת הצמחים המסורתית מהווה הלאונורוס צמח שמווסת תהליכים מגוונים בגוף. יש לו איכות מקררת ומרגיעה, ובמסורת של רפואת הצמחים האנגלית מייחסים לו תכונות של צמח שזורע שמחה בלב במצבים של יגון. אין כמו הלאונורוס להרגעת תחושה של סערה בלב ולהחזרת השקט הפנימי.
מליסה – זהו אחד מצמחי המרפא העתיקים ביותר בשימוש האדם. למליסה ניחוח לימוני משכר שמקורו בשמנים הארומטיים שבעלים להם מיוחסת השפעתה העיקרית. ברפואה המסורתית משמשת המליסה במצבים של חוסר שקט כללי, תחושת מועקה, ובעיות שינה.


שרון קוצר - הרבליסט קליני ומנהל מחקר ופיתוח בחברת 'ברא צמחים'  'ברא רוגע' הינו שילוב של תמציות צמחים בפיתוח ייחודי ושילובם יחדיו נועד לסייע להירגע ולחוש נינוחות. 'ברא רוגע' מורכב מצמחים בעלי סגולות הידועות מאות שנים ברפואת הצמחים המסורתית , ושילוב צמחים אלה הינה דרך טבעית וקלה "להורדת הילוך" במתח והלחץ היום יומיים".
חברת "ברא צמחים" מובילה למעלה מעשור את 'עולם המחר' של רפואת צמחי המרפא, באמצעות מכלול שלם הכולל: מחקר, פיתוח, ייצור שיווק ומרכז ידע לאנשי מקצוע. החברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה, המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על שילוב בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ידע קליני רחב וטכנולוגיות ייצור מתקדמות המבטיחות מיצוי שלם של כל צמח ושמירה על מקסימום הרכיבים הפעילים בו.
* המונח 'צמחי מרפא' מתייחס להגדרה המקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
*הכתוב מסתמך על גישות הרבליסטיות ונטורופתיות מסורתיות. למען הסר ספק המידע אינו  מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר

יום שישי, 24 בפברואר 2017

הקפה המפנק שלי טסטר צויס Barista....

הכי כיף לי לשבת בתחילת הבוקר לפני הלחץ של כל היום מול הנוף שנשקף מחלון ביתי , ולהנות מכוס קפה מפנק ופשוט לשקוע במחשבות ולארגן את המשימות.


טסטר צויס מבית נסקפה זה קפה הנמס המעודף עלינו בבית, אני מאוד אוהבת את הטעם המשובח והארומה העשירה, אני מקציפה חלב במכשיר מיוחד, מוסיפה לקפה וזה יוצא מפנק וטעים.


לאחרונה מותג הקפה הבינלאומי  NESCAFE Tasters Choice משיק בישראל חדשנות מבית נסקפה את טסטר צויס בריסטה, עם תוספת ייחודית של פולי קפה בטחינה דקה, טעמתי ובהחלט טעים לי אותו קפה נמס איכותי אך הפעם בחדשנות של התוספת הייחודית פולי ערביקה בטחינה דקה, גיוון נוסף בעולם הקפה נמס, ולי כצרכנית כיף שחושבים על שדרוגים ומוספים לי חוויות נוספות בעולם הקפה.


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

יום חמישי, 23 בפברואר 2017

"תומר" מציעה לחג פורים ממרחים מעולים למילוי אוזני המן במגוון טעמים....

חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, מציעה לחג פורים ממרחים מעולים למילוי ולהכנת אוזני המן טעימים ומפנקים: ממרח חמאת בוטנים קלאסי או קראנצ'י עם שברי בוטנים וקונפיטורות משובחות 70% פרי במותג המוכר FRUPPA המגיע במגוון טעמי הפירות.

אני מאוד אוהבת להשתמש בממרח חמאת בוטנים של חברת תומר שמביאה לארץ מוצרים ממש איכותיים, חמאת הבוטנים מתאימה למגוון שימושים, סאטה עוף, לזילוף על עוגה, להכנת עוגיות, מילוי אוזני המן ועוד...
השבוע קיבלתי להתנסות את הממרח חמאת בוטנים המעולה של חברת תומר, והכנתי מיני פופקייקס טעימים עם חמאת בוטנים,הטעם של החמאת בוטנים מוסיף מאוד ומשתלב מצויין, הוספתי לזה רוטב חמאת בוטנים שיצא מצויין בזכות הוספת חלב שעידן את המרקם של חמאת הבוטנים ויצא מדהים.

מצרכים:
100 גרם חמאה בטמפרטורת החדר.
2 כפות חמאת בוטנים.
1 ביצה
75 גרם סוכר
175 גרם קמח
חצי כפית אבקת אפייה
140 מ"ל חלב
מערבבים את כל החומרים, שמים בשקית זילוף, ומזלפים לתבנית של מולטי קייק שמיועדת להכנת פופקייק, משאירים עד שמוכן, בינתיים מערבבים 4 כפות חמאת בוטנים עם 4 כפות חלב ומניחים ליד הפופקייקס ונהנים.

כשרויות: ממרח בוטנים – כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף. קונפיטורות - כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ובד"ץ בית יוסף,להשיג בכל רשתות השיווק.
מחירים: חמאת בוטנים – כ-10.90 ₪ (ל- 510 גרם), קונפיטורה -כ- 14.90 ₪ (לצנצנת של 450 גרם).
להלן הצעה למתכון להכנת אוזני המן לקראת חג פורים שמתקרב,

חומרים להכנת הבצק:
1 כוס קמח
3 כפות אבקת סוכר
70 גרם חמאה קרה (אפשר גם מרגרינה)
3 כפות שמנת חמוצה (לגרסת פרווה אפשר להחליף את השמנת בביצה).
מעט מים לפי הצורך
להכין מלית:
מלית חמאת בוטנים עם קונפיטורה - מערבבים בקערה 2 כפות חמאת בוטנים ו-3 כפות קונפיטורה בכל טעם שאוהבים. ניתן לגוון, ובמקום קונפיטורה לשלב עם החמאת בוטנים ממרח שוקולד.
אופן ההכנה:
בעזרת הידיים או במעבד מזון מעבדים את חומרי הבצק לבצק אחיד.
על משטח מעט מקומח מהדקים את הבצק לכדור חלק.
עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר לשעה.
לאחר הקירור מרדדים לעובי של 0.5 ס"מ וחורצים עיגולים.
בכל עיגול מניחים את המלית וסוגרים עם מעט מים את המאפה.
מומלץ לקרר מעט שוב לפני האפייה.
אופים בחום של 170 מעלות כ - 10 דקות, או עד שהבצק מזהיב מעט.
לאחר קירור המאפה - מפזרים אבקת סוכר לקישוט.
קרדיט צילום: יח"צ, רם נתן, עידו קימלוב


"הטחנות הגדולות של א"י" מציגה לחג פורים אריזה מיוחדת, חגיגית ומעוצבת לקמח לבן בהיר...

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה, מציעה לכבוד חג פורים אריזה חגיגית ומיוחדת לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב מיוחד בסגנון רטרו, שעל גביה מתכון מעולה להכנת אוזני המן במילוי אגוזים.


כמו כן, לכבוד החג, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.
כל פעם שאני רואה את האריזות הצבעוניות של החגים עם קופסת הפח שתואמת את החג אני ממש מתפעלת, הקופסאות מאוד מיוחדות ומהוות קישוט בפני עצמו על השיש, וגם שומרות על הקמח ארוז, וגם ללא חשש שחרקים יכנסו לקמח,פשוט קופסאות מופלאות.


כמו הקופסה כך קמח החיטה שמגיע באריזה צבעונית שמאפיינת את החג כולל מתכון, האריזה של חג פורים עושה חשק להכין אוזני המן לכל המשפחה, יש מתכון יש קמח מעולה ואיכותי מה צריך יותר, אני לא מחליפה את הקמח של הטחנות הגדולות של ארץ ישראל, זהו קמח איכותי שמיטב קונדטוריות בוטיק משתמשות בו לאפיית המאפים הייחודים שלהם.
אריזת הקמח לחג פורים נמנית על סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award , לשנת 2015.
הילה יבניאלי-בוכריס, מומחית האפייה של 'הטחנות הגדולות של א"י' מציעה מתכון להכנת אוזני המן במילוי אגוזים, המוצג על גבי אריזת הקמח:


חומרים (להכנת 15-24 יחידות):
לבצק:
120 גרם חמאה
50 גרם אבקת סוכר
ביצה1  
גרידה מחצי לימון
1 כפית תמצית וניל
180 גרם קמח לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
50 גרם שקדים טחונים
למלית אגוזים:
100 גרם דבש
300 מ"ל חלב
100 גרם חמאה
200 גרם סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
300 גרם אגוזים קצוצים
300 גרם פירורי ביסקוויטים
הכנת המלית:
שמים בסיר בינוני-גדול דבש, חלב, חמאה וסוכר ומביאים לרתיחה. מורידים מהאש ומוסיפים אגוזים ופירורי ביסקוויטים. מערבבים היטב ומקררים.
אופן ההכנה:
1. מעבדים חמאה ואבקת סוכר במיקסר עם וו גיטרה.
2. מוסיפים ביצה, גרידת לימון ותמצית וניל.
3. מוסיפים את הקמח והשקדים הטחונים ומעבדים מעט עד לאיחוד הבצק. מניחים את הבצק למנוחה בצד כ- 30 דקות. מכינים את המלית.
4. מרדדים את הבצק למלבן בעזרת מערוך. קורצים עיגולים לגודל הרצוי בעזרת כוס או מקד לעוגיות, ממלאים במלית ועוטפים למשולש.
5. אופים 12-10 דקות בתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות, עד שהשוליים מזהיבים.
6. ניתן לפזר אבקת סוכר לפני ההגשה.
מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר אריזת קמח: 4-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).  מחיר קופסת פח מהודרת: 12 ₪.
אפשר להשיג את הקמחים ברשתות והחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סופר ברקת, שהרבני (רמת השרון), פורטי סטריט רמת גן, סיטונאות רחמים, סיטונאות נעמה סוידאן, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית וירושלים, המאפייה של ראסל ירושלים, שמואל שפע ירושלים, ל.א.ב.ל, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, סופר הס (כפר הס), לחם ברויטמן אילת, חנות טבע בראשית באילת, לחם בורקין בנימינה, מאפיית קצרין, 'המזווה' - חנות אינטרנטית, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.

למידע נוסף ומתכונים:
http://www.hagdolot.co.il/
https://www.facebook.com/hagdolot.co.il


מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב בשקית אישית פינוק חדש מפיטנס....

בתקופה האחרונה התחלתי לעשות כושר באופן קבוע ולנסות לרדת במשקל, והרבה פעמים אני חייבת לנשנש משהו טעים ומפנק, בעיקר אחרי הצהריים שאני שותה את הקפה השני של היום.
לשמחתי הרבה פיטנס ממשיך להתרחב ולהפתיע במוצר נוסף וטעים, מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב בשקית אישית, רק 99 קלוריות לכל השקית וכך יש לי כמות מספקת של נשנוש שוקולדי מפנק, אני אוכלת בצורה מבוקרת וגם נהנית בעיקר שתוקף אותי חשק למשהו מתוק.


המיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב מצטרפות למגוון עשיר וטעים של המוצרים האיכותיים של Fitness.


שקית הפינוקים של המיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב, מכילה כ-24 מיני פריכיות מזוגגות בשוקולד חלב מפנק, כל ביס שטעמתי נימוח וטעים השילוב של הדגנים המלאים עם שוקולד החלב בגודל ביס ממש מדליק, והמלצה שלי לשים בתיק כשתוקף רעב וחשק למתוק, כדאי שיהיה לכל צרה שלא תבוא.
ממליצה בחום ממש טעים.

יום שלישי, 21 בפברואר 2017

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" השיק "סרום שמני הזנה" לטיפול בעור יבש ולהזנת העור בעונת החורף

האוויר היבש בחורף מחד והתנורים וחימום הבית מאידך גורמים להתייבשות עורנו בימי החורף. העור הופך ליבש ולעתים אף למחוספס וסדוק, לכן מומלץ להעשיר את העור בלחות ובשמנים המגנים על העור ו"כולאים" את הלחות בתוך העור.
מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra"" ("אמה לורה"), מציע לחורף "סרום שמני הזנה" – עשיר בשמנים צמחיים טבעיים להזנת העור ולטיפול בעור יבש.

אני מקפידה באופן קבוע למרוח סרום על עור הפנים לפני קרם לחות, מאוד חשוב להגנה ושמירה לאורך זמן על מראה צעיר ומטופח, לסרום משמנים איכותיים יש יתרון ענק בגלל הרכיבים הטבעיים שנמצאים בסרום, השתמשתי כבר במוצרים לטיפוח הגוף והפנים של Ama Lurra ואין ספק שמדובר במוצרים מעולים ואיכותיים במיוחד.

סרום שמני הזנה מכיל שילוב מיוחד של שמן זרעי רימונים, שמן סובין האורז ושמנים צמחיים ארומטיים - לילי, נרולי ופטשולי, הפועלים ביחד בסינרגיה, מעצימים את האפקטיביות של כל אחד מהם ומשפרים את רמת הלחות בעור.
שמן זרעי רימונים בכבישה קרה ידוע בסגולותיו לפי הרפואה הטבעית כאנטי-אייג'ינג המסייע למניעת הזדקנות העור. שמן זרעי הרימון עשיר בנוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקים סביבתיים, וכן מכיל חומצת שומן לינולאית המסייעת לחיזוק וייצוב תאי העור, מגבירה את גמישות העור ומונעת קמטים, שמן זרעי רימונים גם יכול לסייע בהבהרת כתמים כגון כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש.
שמן סובין האורז ידוע בשימושו בטיפולי פנים בתרבות היפנית. השמן עשיר בחומצות שומן ומסייע בהזנה ובריכוך העור. השמן גם פועל כמסנן קרינה ומונע נזקים עמוקים של קרני השמש.
בנוסף, הסרום מכיל ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להתמודדות עם רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור, וכן מכיל שמנים צמחיים ארומטיים כמו פטשולי, לילי ונרולי, המסייעים להרגעה ולחידוש תאי העור ומקנים לסרום ניחוח נהדר.
התחלתי להשתמש בסרום שמני הזנה של Ama Lurra על בסיס יומיומי, בבוקר אני שמה מתחת לקרם הלחות, ובערב אני מורחת אותו על פנים נקיות לפני השינה, אני מרגישה שעור הפנים מוזן היטב, הרבה פחות יבש לאורך היום, ונראה קורן יותר, מוצר נהדר שאני בהחלט מאמצת לטיפול וטיפוח עור הפנים שלי.
אל תוותרו על שימוש בסרום מאוד חשוב , נזקי השמש, היובש בחורף גורמים לפנים להראות הרבה פחות צעירים וחיוניים מה שתשקיעו עכשיו ישתלם לעתיד, ומראה הפנים זה כרטיס הביקור שלנו לעתיד החלום של כולנו להשאר צעירים לנצח, אך עד שתתגלה תרופת פלאים עלינו לשמור על עצמנו.
אופן השימוש: מומלץ למרוח את הסרום שמני הזנה על העור לפני השימוש בקרם לחות, או כטיפול בפני עצמו בעור יבש, יש למרוח פעמיים ביום – בוקר וערב.
 מחיר: 110 ₪ לבקבוק של 30 מ"ל.
את מוצרי "אמה לורה" אפשר  להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה:
http://www.ama-lurra.com
קרדיט צילום:  אבי ולדמן.

חדש ב- :Nutri Care תוסף תזונה "נוטרי-פן" – כמוסות חומצת אמינו חיונית - L-טריפטופן

מחקרים מראים כי לחומצת האמינו L-טריפטופן השפעה מיטיבה במצבים של דיכאון והפרעות שינה
טרדות החיים, הדאגות, העבודה, היום יום לעיתים לוקחים אותנו למצב של שחיקה ואף לדאגה יותר רצינית שמשבשת לנו את החיים וגורמת למתח, לתפקוד נמוך, לנדודי שינה ועוד, אני באופן אישי מעדיפה לנסות אלטרנטיבות שונות ברגעים של לחץ ממשי, במהלך חיי עברתי גם רגעים לא פשוטים שהצריכו ממני הרבה כוחות נפשיים והשפיעו עליי באותן תקופות.
מאוד חשוב שיש אלטרנטיבה שאפשר להעזר בה, כמו תוסף התזונה "נוטרי -פן", L-טריפטופן הוא אחד מחומצות האמינו החיוניות לגופנו, גוף האדם אינו מסוגל לסנטז טריפטופן ולכן היא מהווה חומצת אמינו חיונית אותה יש לצרוך דרך המזון, מסבירה הנטורופתית ג'ולי ברוך' L טריפטופן מצוי בעיקר במזונות העשירים בחלבון כמו בשר בקר, דגים, עוף, חלב, ביצים, קטניות ועוד.
בגוף משמשת חומצת האמינו L -טריפטופן למגוון תפקודים פיזיולוגיים ונפשיים, בין היתר הטריפטופן אחראי לייצור רכיבים ביוכימיים שונים במוח כגון סרוטונין, מלטונין, דופמין, בטא אנדורפין, מונואמינים ונוראפינפרין, האחראים למצב של רגיעה, הפחתת פעילות עצבית, שיכוך כאבים ושינה.
באנשים הסובלים מדיכאון, חרדות, מיגרנה, הפרעות שינה וכאבי ראש כתוצאה ממתח ולחץ נצפתה רמה נמוכה של חומצת האמינו הזו כתוצאה מתפריט דל או ליקוי בחילוף החומרים.
הנטורופתית ג'ולי ברוך מציינת כי מחקרים מוכיחים את ההשפעה המטיבה של חומצת האמינו L-טריפטופן במצבים של דיכאון והפרעות שינה.
מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק את תוסף התזונה "נוטרי-פן", המכיל את חומצת האמינו L - טריפטופן", התכשיר משווק בכמוסות.

התכשיר כשר פרווה בהשגחת המועצה הדתית חולון.
מחיר: 95 ₪ ל- 60 כמוסות.
להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.
המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.

X"וטיקס" טיפות אוזניים חדשות של פלוריש - 3 יתרונות בטיפה אחת!

אתם מכירים את התחושה שקמים בוקר אחד ומרגישים כאב אוזניים ופשוט חייבים באותו רגע לשכך את הכאב הבלתי נסבל הזה, אז יש פתרון שאינו דורש מרשם רופא ויכול לעזור כעזרה ראשונה בבית,בטיול,בחופשה בכל מקום.
טיפה אחת מ X"וטיקס" טיפות האוזניים החדשות,  פיתוח חברת "פלוריש"  - מסייעת בטיפול בזיהום ובדלקת, אלחוש הכאב ומניעת הצטברות שעוות אוזניים!

דלקות אוזניים הינה תופעה נפוצה מאד בגיל צעיר ושכיחה גם בקרב בוגרים, בעיקר בעונת החורף.
הסיבות מגוונות החל מהצטברות נוזלים, זיהום ויראלי או חיידקי, הפרשת והצטברות שעווה מוגברת לאורך זמן ועוד, חפץ זר ועוד, חשוב מאוד לשמור על האוזניים שלנו, אני אומרת את זה מנסיון כאחת שסובלת באופן כרוני מסחרחורת ורטיגו שהתחילה כתוצאה של בעיה באוזן השמאלית, המערכת הפנימית של האוזן חשובה מאוד מאוד ושומרת על איזון.
X"וטיקס" - מבוסס שמנים טבעיים: שמן זית, שמן עץ התה, שמן גרניום, מציע מענה לשלוש בעיות נפוצות בטיפה אחת: 
X"וטיקס" מכיל שמנים צמחיים המסייעים בהמסת השעווה וסילוקה ויוצרים מעטה מגן ומלחך בפנים האוזן.
X"וטיקס" הקלה בכאבי אוזניים באמצעות רכיבים מאלחשים ואנטי דלקתיים.
X"וטיקס" סיוע בטיפול בדלקות באמצעות שמנים אתריים עם פעילות אנטי פטריתים ואנטי זיהומיים. 
טיפות X"וטיקס" יכולים לסייע במצבי דלקת, לטיפול בשמירת היגיינת האוזן והסרת שעווה מוגברת, הטיפות מתאימים לפעוטות וילדים, לשחיינים ולעוסקים בספורט, לאוכלוסיה הבוגרת ולכל המעוניין לשמור על היגיינת האוזן ובריאותה.
הוראות שימוש: 3-4 טיפות בכל אוזן, עד 3 פעמים ביום למשך 2-3 ימים, ההמלצות אינם מחליפות טיפול רפואי.
את טיפות אוזניים X"וטיקס" ניתן לרכוש בבתי המרקחת והפארמים. תכולה- 15 מ"ל, במחיר: 29.90 ש"ח.
אחסנה במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז. פרטים נוספים http://www.floris.co.il
או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
קרדיט תמונה  - לימור רוזיליו

סנפרוסט משיקה תירס Super Sweet טעים במיוחד....

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול קלחי תירס, אני קונה באופן קבוע אריזה של קלחי תירס, אך אחד מהדברים שיותר מפריעים לי שאף פעם אני לא יודעת כמה התירס יהיה מתוק, רק אחרי שאני מכינה אני מגלה את הטעם.


אני מאוד אוהבת לאכול תירס הכי מתוק שיש שירגיש לי במתיקות כמו מקופסה של תירס אך שיהיה  במתיקות טבעית וללא תוספת סוכר, וכשטעמתי את קלחוני התירס שסנפרוסט משיקה בימים אלו, ממש נדהמתי מהטעם מתוק מתוק ובהחלט הנאה צרופה של טעם ואיכות, פשוט מושלם מבחינתי.


קלחוני התירס מסוג Super Sweet מגיעים באריזה שמיועדת להקפאה, התירס במתיקות טבעית ללא תוספת סוכר, והופעתי שלמרות המתיקות המדהימה יש בתירס Super Sweet 30% פחות קלוריות מתירס מסוג רגיל, אין ספק שזוהי תוספת נוספת למגמת הבריאות וחשיבות תזונה מופחתת סוכר, פשוט נפלא.
כמובן שקלחוני התירס התחסלו במהירות, ההכנה ממש פשוטה מרתיחים מים, מוסיפים את הקלחונים ל-3 דקות והתירס מוכן לאכילה, אני חושבת שהכי טעים לאכול ככה וזוהי חגיגה לכל המשפחה גם להורים וגם לילדים, אני ממש ממליצה מוצר מעולה.

יום רביעי, 15 בפברואר 2017

המדריך לעיסוי תינוקות מבית ג'ונסונס®

עיסוי מהנה בכל גיל ואצל תינוקות יש חשיבות גדולה בעיסוי, קרבה בן האם לתינוקה, ברגע שהתינוק חש מגע של חום זה תורם לו בהרגשה בטוחה ועוטפת, מחקרים רבים מדברים על חשיבות החיבוק והמגע של האם עם התינוק, כשהילדים שלי היו תינוקות הקפדתי לאחר כל מקלחת למרוח עליהם תחליב לגוף של תינוקות הכי אהבתי של גונסונס בגלל הריח והמרקם, ואני זוכרת את זה כזמן מקרב מאוד ולאחר מכן הם ישנו בצורה רגועה יותר למשך כל הלילה.
שגרת עיסוי היא דרך נפלאה לחזק את הקשר בין האם לתינוק ופסיכולוגים ומחקרים רבים מראים שקשר חיובי בין אם לילד, מסייע ביצירת בסיס לקשרים עתידיים, ולכן קשר קרוב הוא כה חיוני להתפתחות של ילדכם. בנוסף, שגרת עיסוי יכולה לסייע גם בהרגעת התינוק, לסייע בתהליך העיכול ולהרגיע כאבי בטן הנגרמים כתוצאה מגזים ומעצירות, להגדיל את העלייה במשקל היומית שלו, לשפר את ההסתגלות לשנת לילה ולסייע לו לישון שינה עמוקה יותר, להקל על גודש באף ועל כאבי שיניים צומחות, לסייע בהתפתחות תקינה של קואורדינציה, גמישות וטונוס השרירים, לשפר את המודעות לגוף, להמריץ את מערכת החיסון ועוד.
בשל היתרונות הרבים בשגרת עיסוי, מותג מוצרי התינוקות ג'ונסונס® ממליץ לא לוותר על שגרה זו גם בחורף – מחממים היטב את החדר ומתחילים...

בשבועות הראשונים עסו את התינוק בתנועות איטיות וחיוביות, מבלי להתמקד זמן ממושך באזור אחד. חלק מהילודים יעדיפו ליטופים עדינים בגב מעל לבגדים.
הנחת הידיים אם תינוקכם מסכים לעיסוי, התחילו בהנחת היד על גופו, ללא תנועה. שיטה זו משמשת לפני עיסוי של כל חלק בגוף. זוהי דרך מצוינת להעניק לתינוקכם תחושת ביטחון והנאה ממגע.
עיסוי רגליים הקפידו לשים כמות תחליב מספיקה על ידיכם לפני שאתם מתחילים בעיסוי. בילודים כדאי להתחיל עיסוי ברגליים, כי זהו אזור בגוף שהמגע בו מתקבל על ידם בקלות יחסית. ליטופים בכיוון מטה מרגיעים יותר.
רגליים – תנועות חליבה ביד אחת איחזו בעדינות בקרסולו של תינוקכם. הניחו את ידכם השנייה בחלק העליון של ירכו תוך שאתם עוטפים את הירך בידכם, ואז החליקו אותה לכיוון הקרסול. חזרו על תנועה זו באופן נחוש וקצבי, כשאתם מחליפים את הידיים – בכל פעם יד אחרת בקרסול והשנייה יורדת מטה.
עיסוי כפות רגליים רוב התינוקות אוהבים עיסוי של כפות רגליהם. שימו לב לתגובות של תינוקכם במקרה שהוא רגיש למגע זה. עיסוי קצר של כפות הרגליים יכול להשפיע לטובה על הגוף כולו. בעדינות לחצו וגלגלו כל אחת מאצבעות הרגליים שלו בין האגודל והאצבע שלכם. לטפו באמצעות האגודל שלכם את גב כף הרגל מהאצבעות לכיוון הקרסול, לסירוגין, בכל פעם באגודל אחר. חזרו על התנועה מספר פעמים.
עיסוי בטן לאחר החלמת חבל הטבור של התינוק, עיסוי עדין של הבטן עשוי להקל על פעולות העיכול שלו ועל בעיות אחרות בבטן. התחילו בהנחת ידכם על בטנו של תינוקכם במגע בטוח ומרגיע. אם תינוקכם שמח למגע, עסו את בטנו בתנועות חתירה עדינות, כשיד אחת עוקבת אחר השנייה.
עיסוי גב מגע עור בעור יכול לחזק את תחושת הקשר בין התינוק, אימו ואביו. עסו את גבו של תינוקכם כשאתם מחזיקים אותו קרוב לחזה שלכם, התחילו בצווארו ורדו למטה בתנועות ליטוף.
תנועות עיסוי אלה מבוססות על הספר "עיסוי תינוקות: מדריך להורים אוהבים" מאת וימאלה מק'קלור, מייסדת IAIM.
ג'ונסונס® מציעים מבחר שמנים ותחליבים המתאימים לשגרת העיסוי ומעניקים לעורו של התינוק את הלחות לה העור זקוק, קיבלתי להתנסות את התחליב לחות המדהים של ג'ונסונס בייבי, ריח בעל ניחוח מיוחד מאוד מרגיע, התחליב נמרח ברכות ונספג היטב בעור, כיף אמיתי לטיפוח עורו העדין של התינוק, ואין פלא תינוקות קסומים ומתוקים להפליא והכי כיף לנו לפנק אותם ולתת להם אהבה ללא תנאים.
תחליב לחות ג'ונסונס® בייבי
מזין את עורו של תינוקך למשך 24 שעות. מוצר מס' 1 לפי בחירת בתי החולים בארה"ב. בעל ניחוח קלאסי רענן.  עדינות מוכחת מדעית™ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, היפואלרגני וללא פרבנים.
מחיר מומלץ לצרכן:  24.20 ₪ (300 מ"ל), 33.30 ₪ (500 מ"ל)
ג'ונסונס®  מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון מציעה מבחר מוצרי תינוקות ביניהם משחת החתלה, שמן אמבט, סבון נוזלי, שמפו ועוד. חברת ג'ונסון & ג'ונסון עוסקת במחקר ופיתוח, ייצור ומכירה של מגוון רחב של מוצרים בתחום הבריאות והיופי כמעט בכל מדינות העולם– עם ותק של למעלה מ-120 שנה. מוצרי ג'ונסנוס® נבדקים לפי הסטנדרטים הקפדניים ביותר, ידידותיים לסביבה ומתאימים לצרכיהם המיוחדים והרגישים של תינוקות. מוצרי החברה מבוססים על מחקרים, ניסיון וידע של למעלה מ-120 שנה.


בשורה לתושבי רחובות: 'גלובוס מקס' מחזירה את הקולנוע לעיר!

אתמול לרגל חג האהבה הוזמנתי להקרנה רומנטית במיוחד במתחם החדש והמקסים של גלובוס מקס בקניון עופר הענק ברחובות ,אין ספק שזה היה בילוי הולם וכיפי עם בן זוגי היקר, התפנקנו ביין ומגוון מתוקים, התרשמנו מחווית הקולונע הייחודית של גלובוס מקס חוויה של קולנוע בוטיק איכותי, ולקינוח נהנינו מסרט רומנטי וסקסי 50 גוונים של אופל.



גלובוס מקס, רשת הקולנוע הגדולה בארץ שהשיקה לפני כחודש קומפלקס ענק ומפואר באושילנד כפר סבא, חונכת היום מתחם בתי קולנוע בקניון עופר רחובות, בקונספט חדש של "קולנוע בוטיק עם יתרונות של מגה קומפלקס", זאת במטרה לתת לתושבי רחובות והסביבה אפשרות ליהנות מעולם הקולנוע והסרטים, ולפי מה שהתרשמתי המתחם מקסים, וחווית הצפיה בסרט בהחלט ענתה לי מאוד על הציפיות, נהניתי ממערכת סאונד מרשימה, מסך גדול, מושבים נוחים שאפשר להמתח ולהשען אחרונית עם הכסא וגם יכולת לשבת בנוחות מירבית עם הבן זוג, הרגשתי כאילו אני נמצאת רק עם בן זוגי בקולונע.


הבחירה ברחובות לבניית מתחם קולנוע בוטיק מבית גלובוס מקס נעשתה מתוך מחשבה על תושבי העיר והסביבה, שיצאו בקריאה במשך זמן רב  להחזרת הקולנוע לעיר, עקב סגירתו של קולנוע חן, ולמען העצמת חווית תרבות הפנאי והבילוי בעיר,המתחם בהחלט מהווה בילוי ראוי וכיפי.

מתחם הקולנוע החדש של גלובוס מקס, הכולל 6 אולמות קולנוע חדישים, שיפעלו 7 ימים בשבוע. הקולנוע החדש ישרת את כל תושבי רחובות והסביבה שיוכלו ליהנות מאולמות עם מערכות סאונד מתקדמות בעולם  Dolby Atmos, וממתחם אינטימי ונעים בעיצוב חדשני ומפואר אשר נבנה בקפידה כדי להעניק חווית קולנוע איכותית ומפנקת לתושבי העיר, וגם איכות שאינה מתפשרת של גלובוס מקס.
ירון כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובוס מקס ישראל: "אנו שמחים להיות הראשונים להחזיר את  הקולנוע לעיר רחובות שעד לא מזמן נאלצו תושביה לצאת מחוץ לעיר בשביל סרט.


גלובוס מקס רחובות נבנה בקונספט קצת שונה משאר מתחמי הקולנוע של הרשת, הוא מהווה מעין קולנוע בוטיק בתוך קניון, קולנוע חמים ואינטימי יותר. המטרה שלנו הייתה להתאים עד כמה שאפשר את בתי הקולנוע לדרישות ולמאפייני האוכלוסייה בעיר שמצד אחד חיפשה קולנוע בוטיק ואינטימי יותר ומאידך את חווית הצפייה והאווירה של בתי קולנוע גדולים שאנו רואים במגה קומפלקסים.  גלובוס מקס ממשיכה להביא את חווית הקולנוע לכל מקום אפשרי בארץ מתוך תפיסה שלכולם מגיע ליהנות מהסרטים הטובים ביותר וכמו גם ליישר קו עם חווית בתי הקולנוע בעולם."




רשת גלובוס מקס מונה כיום 12 מתחמי בתי קולנוע בכל רחבי הארץ, ובכוונת הרשת להגיע בעתיד ל- 18 מתחמי בתי קולנוע מפוארים בפריסה ארצית. בתי הקולנוע בקניון עופר רחבות יפעלו בין השעות  10:00 - 24:00 , בממוצע יתקיימו בין 25-30 הקרנות סרטים ביום. כמו כן החברה מפיצה סרטים ומייצגת בישראל את חברות וורנר יוניברסל, פאראמונט וסרטים עצמאיים נוספים.


יום שלישי, 14 בפברואר 2017

אצבעוני עיתונים לילדים בגובה העיניים....

הוצאת אצבעוני פועלת משנת 1952, 65 שנים של אינספור סיפורים,כתבות, שעשועונים ועוד, כל כך הרבה שנים של התפתחות צמיחה ובעיקר עיתונים מעניינים ומרחיבי אופקים לילדים שלנו החל מגילאי 3 עד גיל 12.

אני זוכרת שהייתי בת 12 כל כך ציפיתי למגזין השבועי שלי שיגיע וקראתי בשקיקה כל כתבה, זה כיף לחכות פעם בשבוע להפתעה בשבילך בתיבת הדואר ולקחת פסק זמן לעצמך בלי הפרעות.
הוצאת אצבעוני דואגת שיהיה מעניין לילדים שלנו, העיתונים מותאמים לגילאי הילדים לפי רמות ושלבי התפתחות, הגרפיקה צבעונית ונעימה לעין, תחומי עניין מיוחדים לילדים כמו כתבות מחיי הילדים,משפחה,בתי ספר ועוד, הרחבת אופקים בנושאים רבים,הסטוריה,טבע ,תרבות, מדע ועוד נושאים רבים ומגוונים,שפה פשוטה וקלה לקריאה לשיפור הבנת הנקרא, והכי חשוב עבודת צוות וזמן איכות של הורים וילדים שלא יסולא בפז בימים אלו, והכי מרוויחים הם שני הצדדים שנפגשים למפגש איכותי ואישי.

קיבלתי כמה חוברות של הוצאת אצבעוני אלו ארבעה עיתונים שונים המותאמים לכל אחת מתקופת הילדות הצעירה, עלעלתי והתרשמתי מאוד, איכות של כתיבה, תמונות מדהימות, שילוב של נייר כרומו ונייר נטול עץ למקסימום איכות, ממש כיף לדפדף ולהנות משלל פעיליות,סיפורים, תשבצים, צביעה, חוברות מקסימות.

צב צב: לשלב טרום קריאה גילאי 6-3
צב צב מותאם לילדים שעדיין לא לומדים לקרוא, כל גליון הוא ספר ילדים לכל דבר, 24 עמודים גדולים בכריכה דקה, בכל גליון משולבות פעילויות להכרת האותיות, מספרים צורה או צבע, לכל גליון נושא מרכזי המלווה את הסיפור ואת הפעילויות, חגים,גוף האדם,מדע,טבע,בעלי חיים, זהירות בדרכים ועוד, העיתון מודפס ברובו על נייר נטו עץ הנעים לקריאה ונוח לצביעה.
דבון: השלב השני גילאי 7-5
דבון מותאם לילדים הלומדים לקרוא, גן חובה חטיבות צעירות וכיתה א', לכל גליון של דבון נושא מרכזי המלווה את הסיפורים, הכתבות והפעילויות, דבון מיועד לעבודת צוות של הורים וילדים, בדבון סיפורים לקוראים החדשים המותאמים לתוכנית הלימודים של כיתה א', וכיף לילדים לקרוא סיפורים בכוחות עצמם.

אצבעוני: השלב השלישי גילאי 11-7
אצבעוני עיתון הילדים הותיק בישראל ואחד מהעיתונים הותיקים בעולם, בכל גליון של אצבעוני מבחר של סיפורים,כתבות העשרה,מדור חדשות,מוסף באנגלית קלה,עמודי שעשועונים, מדור כלכלי ללימוד מושגי יסוד בכלכלה,בדיחות ועוד, גם ההורים נהנים מאוד לקרוא את העיתון בעצמם.
משבצת: השלב הרביעי גילאי 12-8
עיתון לילדים שלא אוהבים לקרוא, הייחודיות בעיתון משבצת שאנו מעודדים את הילדים שמסרבים לקרוא באופן עקיף, בכל גליון של משבצת מגוון גדול של חידות,תשצבשים,תפזורות,סודוקו,משחקי מילים,חידוני ידע ועוד, כל חידה היא גם קריאה של משפט,הבנת הנקרא וניתוח תוכן, וכך הילדים חוקרים שואלים את ההורים, מחפשים באינטרנט ומרחיבים אופקים וגם מפתחים חשיבה לוגית, גם אני התלהבתי מהחוברת ומצאתי את עצמי עונה על החידות ופותרת תשבצים,ממש כיף.
מאחורי אצבעוני יש צוות מוצלח שאוהב את עבודתו, רמי שיר עורך את עיתוני אצבעוני, הוא דור שביעי של סופרים ועיתונאים,אירית מאור מעצבת גרפית ומאיירת ראשית של עיתוני אצבעוני מזה 16 שנים, זוהר אביב כתבה עשרות רבי מכר לילדים והיא כותבת את הסיפור בהמשכים של אצבעוני, אפרת מרקו עורכת את מוסף טיק טאק לאנגלית ולתרבות עולם.
מצרפת לכם את האתר של אצבעוני,

https://www.ezbeoni.co.il/