יום ראשון, 28 בנובמבר 2021

זמן קריאה - ספר חדש: קפה שחור ברכבת אקספרס מאת מאיר גז...

ספרו החדש של מאיר גז "קפה שחור ברכבת אקספרס", בהוצאת סטימצקי הוצאת לאור, מצטרף לספריו הקודמים והמשובחים "מונדרה", "סולו לשניים" , ואוסף השירים "וגם אם חולמים אנחנו", מאוד אהבתי לקרוא את הספר ואת העלילה בהחלט ספר שאפשר לקרוא בבת אחת ללא עצירות כי יש מתח באויר והסקרנות שלי חייבת לבוא על סיפוקה, בהחלט רכבת הרים מטורפת והשתלשלות מהירה של אירועים, עד לסוף המפתיע, הספר כתוב בצורה קולחת ומרתקת.



הספר החדש "קפה שחור ברכבת אקספרס, הינו ספר מתח קצבי ומרתק על מאיה רווקה יפהפייה המחפשת אחר המיועד שלה, יום אחד מאיה נפגשת עם אמיר, בנו של איל הון ישראלי, הדייט המוצלח בבית הקפה הקטן והאינטימי מסתיים בנשיקה. למחרת בבוקר מתברר למאיה כי אמיר מצא את מותו בתאונת רכבת מספר שעות בלבד לאחר שנפגשו לאחרונה. מאיה הופכת לחשודה מיידית ומוצאת את עצמה בעין הסערה, אירוע רודף אירוע, ודומה כי בכול יום שעובר האמת חמקמקה ומתעתעת. כמו בתנועת רכבת, העלילה דוהרת לקראת פתרון התעלומה כשבכל רגע, הפתעה חדשה מגיחה על המסילה וטורפת את כול הקלפים.  

מאיר גז, מחבר הספר: " אני מאמין שהחיים שלנו הם כאן ועכשיו ולכן חשוב שנהנה מרגעים קטנים כגדולים כמו קריאת ספר שעושה טוב לנשמה, כמו גם, מהדרך שאנחנו עושים ומההחלטות שאנו מקבלים. מגיל צעיר התחלתי לכתוב בהתחלה שירים למגירה ולחבר'ה ומשנת 2018 כותב ספרי מתח קלילים וקצביים השזורים בדמיון רב. אני מזמין אתכם להתרווח בכיסא ולהתרגש כמוני מקפה שחור ברכבת אקספרס.."

על מחבר הספר: מאיר גז, סופר, משורר, מגשר, יזם ומנתח מערכות מידע בעיקר בתחום הביטוח לדבריו 'תחום שמרני אבל מרתק שגם בו אפשר לתת ביטוי ליצירתיות'. הספר קפה שחור ברכבת אקספרס הוא ספרו הרביעי. מאיר מחבר ספרי המתח: 'מונדרה' ו'סולו לשניים' ואוסף השירים 'וגם אם חולמים אנחנו'.

קטע מתוך הספר קפה שחור ברכבת אקספרס, פרק 2 עמ' 14-15

קבעתי עם אמיר בבית קפה בתל אביב. לקחתי מונית מרמת גן ולאחר כרבע שעה הגעתי לבית הקפה ברחוב מנחם בגין. הפגישות הללו לעיתים מביכות יותר מראיון עבודה ולעיתים מוזרות במיוחד. פניו של אמיר היו עגולות יחסית, עיניו החומות הביעו רוך ועוצמה, שערו החום היה מסופר קצוץ. הוא היה רזה יחסית ולבש מכנסי ג'ינס אפורים משופשפים, טי-שירט עם הדפס ו'נעלי אמצע', כפי שאני מכנה נעליים שאינן אלגנטיות אך גם לא ספורטיביות. פתחנו מייד בשיחה נעימה, הוא הזמין אספרסו כפול ואני הפוך גדול; הוא הזמין עוגת טריקולד ואני עוגת גבינה; הוא לא הוסיף סוכר וגמע את הקפה במהירות והזמין עוד כוס וגם כוס מים קרים, ואני... הייתי מרותקת.

השיחה בינינו קלחה, הסיפורים שלו היו מעניינים, הוא התגלה כבחור ורבלי שאפשר להקשיב לו שעות. הרגשתי שאני נמשכת אליו ומתרפקת, כשלפתע הוא זע במקומו וסימן לי להביט מאחוריו. לא כל-כך הבנתי מה הוא רוצה, אז הוא לחש לי, "תסתכלי על שתי הבחורות מאחוריי, מצד שמאל."

ראיתי שתי בחורות מטופחות מאוד ונאות. הוא סינן לי שעדיף שהן לא תראינה אותו, ושהוא מעדיף שנלך.  

"למה?" שאלתי בתמיהה.

"הבחורה הימנית," אמר, "רודפת אחריי כבר תקופה."

הבטתי בו בהשתאות, "למה?"

"אני חושב שהיא שוטרת סמויה," אמר.

"מה? אז...?" השתוממתי. 

אמיר חייך אליי ואמר בלחש, "בואי נגיד שאני לא שה תמים." 

אוקיי, שוב נפלתי, חשבתי לעצמי בזמן שחייכתי אליו, ובכל זאת, נמשכתי אליו וגם הסקרנות אחזה בי. לפעמים המשיכה חזקה מההיגיון, ובעצם לא רק לפעמים. נפרדנו, התחבקנו קלות ונתנו נשיקה על הלחי. הוא עמד קרוב אליי ורציתי עוד ממנו, ובלי משים הרגשתי את שפתיו על שפתיי. התנשקנו ארוכות, זה היה מאוד נעים והשאיר בי טעם של עוד. ידו ליטפה אותי, רציתי אותו, אבל הראש אמר לי לא, אז חייכתי אליו והחלפנו כמה מילים שאחריהן הלכנו כל אחד לדרכו. תיארתי לעצמי שלא אשמע ממנו שוב, "וטוב שכך," לחשתי לעצמי. לא תיארתי לעצמי שההיכרות הזו תשנה את חיי.

ניתן לרכוש את הספר קפה שחור ברכבת אקספרס, מאת מאיר גז, ברשת סטימצקי באתר ובחנויות, באתר: http://www.meirgez.com 

188 עמודים, מחיר לצרכן 92 ש"ח

 

 

 

 

 

המתיקות חוזרת סוגת מחזירה את סוכר דק דק האהוב באריזה חדשה ונוחה ובגרסה חדשה נוספת מסוכר דמררה

הוא מתמוסס בקלות, אידיאלי להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים בעלי מרקם קליל ואוורירי. לא סוכר לבן ולא אבקת סוכר – סוגת מחזירה למדפים את הסוכר הדקיק והאהוב "סוכר דק דק" באריזה חדשה, מעוצבת ונוחה לשימוש, ובשני סוגים - סוכר דק דק וסוכר חום דמררה דק דק.



לאור הצלחתו בעבר, "סוגת" מחזירה את "סוכר דק דק", המתמוסס בקלות ומושלם להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים מפנקים בעלי מרקם קליל ואוורירי. הסוכר דק דק נטחן לאבקה ומעורב במעט עמילן למניעת גושים. הוא למעשה סוכר דקיק, בעל גבישים קטנים ועדינים, במרקם רך ואוורירי יותר מזה של הסוכר הרגיל. לראשונה משיקה סוגת גם גרסה של סוכר חום דמררה דק דק, העשיר בארומה הודות לתוספת מולסה (סירופ הנוצר במהלך בישול מיץ קנה סוכר בעת זיקוק הסוכר הלבן ) אשר עוטפת כל גרגיר וגרגיר.



מכיוון שהגבישים שלו קטנים בהרבה משל הסוכר המוכר, הסוכר הדק מתמוסס בקלות גם במשקאות קרים ומאכלים שאינם עוברים תהליך של חימום, בארוחת בוקר של דגנים, וכמובן מתמוסס במהירות במשקאות חמים.

הסוכר דק דק החדש של סוגת בהחלט נהדר למגוון מאפים, קצפות, מרנגים ועוד, ומהווה חידוש נהדר לכל בית, אהבתי מאוד את הצנצנות של ה-500 גרם מאוד נוחות לשמירה במזווה, ועכשיו לקראת חג החנוכה בהחלט אפשר להכין מגוון סופגניות, מתאים מאוד גם לאחר הכנת ספינג' כאשר טובלים בסוכר, אז יכולים לפזר מעל סוכר דק דק ופשוט להנות, אני מאוד אוהבת להכין מקלות מבצק עלים ולפזר על הבצק לפני שמגלגלים סוכר בנדיבות, יוצא ממש טעים והסוכר דק דק נהדר מאוד למאפה הזה,



סוכר דק דק מצטיין במיוחד בהכנת קצפות ומרנגים, שיקבלו ברק ומרקם תפוח ואוורירי, ובקונדיטוריה הוא משמש להכנת בצקים, סוגי מוס שונים, סופלה ובלילות רכות, כך שלא במקרה הוא נקרא באנגלית גם Baking Sugar. בנוסף, הסוכר הדק מושלם לפיזור על פירות, עוגות, עוגיות ודגני בוקר, ויעניק להם מתיקות במרקם עדין.

סוגת טוחנת את הסוכר הדק בבית הזיקוק בקריית גת והוא נארז באריזת צנצנת נוחה לשימוש, מעוצבת וצבעונית במשקל 500 גרם. תמצאו אותו על מדפי המרכולים ברחבי הארץ.

סוגת מציעה סוגים שונים של סוכר מובחר מהאיכות הגבוהה ביותר - מסוכר לבן, דרך סוכר דמררה ועד הסוכר החום הכהה, העשיר במולסה. כל אחד מסוגי הסוכר ניחן בטעם ובמתיקות שונים ויכול לשמש אתכם במגוון שימושים שונים - בהמתקת משקאות, בבישול וכמובן באפייה. ההנאה מסוכר סוגת מובטחת לכם, הצרכנים, בשל איכות הסוכר וההקפדה על תהליכי ייצור מתקדמים, טעמו המשובח והאריזות האסתטיות והנוחות לשימוש.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת והמפעל משתרע על פני כ-100 דונם בקרית גת. לסוגת מגוון רחב של מוצרים, החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד לקמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר, לאורך כל הדרך מהשדה ועד לצלחת.

 

סוף שנה באמבטיה חברת "סבח" תקיים הפנינג מכירות מיוחד לחיסול עודפים של מגוון ארונות אמבט בעיצובים יוקרתיים

בין התאריכים 6-7 בדצמבר תקיים החברה מכירה מיוחדת לחיסול עודפים ותצוגות במחירים חסרי תקדים ובהנחות מטורפות • לראשונה, מגוון ארונות אמבט יוקרתיים בעיצובים חלומיים יימכרו ישירות לצרכן במחיר של החל מ-400 ₪ לארון אמבט יוקרתי



את הפנינג המכירות הזה אתם לא רוצים לפספס. חברת "סבח", המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה, תערוך בתאריכים 6-7 בדצמבר הפנינג מכירות מיוחד, במסגרתו תחסל החברה את מגוון העודפים שלה בתחום עיצוב האמבט, במחירים חסרי תקדים ובהנחות משמעותיות. ארונות אמבט בעיצובים ייחודיים, במגוון סגנונות, צבעים וגדלים ובמחירים ללא תחרות, החל מ-400 ₪ לארון אמבט, יוצעו למכירה באולם התצוגה הראשי של החברה במודיעין, שיתפתח במיוחד לקהל לצורך מכירה ישירה, שלם וקח.



לאחרונה השיקה סבח את קולקציית ארונות האמבט לסתיו-חורף 2021-22 בהשראת גווני הסתיו – מנטה, ורוד פודרה ותכלת. קולקציית הסתיו-חורף של סבח כוללת ארונות אמבט חדשים בסדרת ספיישל היוקרתית, בשני עיצובים מודרניים ובשלושה צבעים חדשים. ארון קורטני, ארונית אמבט בעלת 2 מגירות ודלת, גוף הארון עשוי עץ סנדוויץ' בגימור אפוקסי, חזית הארון מ-MDF שחור, עמיד במיוחד לחדרים רטובים, פרזול הצירים והמסילות עם מנגנון סגירה שקטה, ניתן להשיג במידות 60 ס"מ – 1.50 מטר וב-19 צבעי גוונים שונים. עוד בסדרה ארון קיילי עם 2 מגירות גדולות ומאפיינים דומים, בעיצוב דומה של חזית הארון.

על משטחי הארונות של סבח ניתן להתקין כיור אינטגרלי מבריק או מט, משטח אקרילי לבן מט או משטח עץ מלא וכן להוסיף כיורים מונחים, ברזים, ארונות שרות, מקלחוני זכוכית ועוד, להשלמת מראה האמבט המושלם.

חברת סבח הוקמה לפני כ- 50 שנה ומלווה את לקוחותיה בנאמנות כבר 3 דורות ע"י משפחת סבח. החברה משקיעה רבות במתן אפשרויות עיצוב מגוונות לפי טעמו האישי של הלקוח.

קרדיט צילום: שגיא מורן

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-400 ₪ לארון אמבט מעוצב.

המכירה תתקיים באולם התצוגה הראשי של חברת סבח, רחוב שדרות הרכס 35 מודיעין.

שעות פתיחה: יום ב' ו-ג', 6-7 בדצמבר 2021, בין השעות 08:30 בבוקר ל-17:00 אחה"צ.

https://www.sebach.co.il

עיר האומנים מגיעה לאשדוד: החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד ואיגוד האומנים Unity Art מזמינים לחווית יצירה, מוזיקה ויופי ב-9-10.12.21. הכניסה חינם!

עיר האומנים מגיעה לאשדוד: החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד ואיגוד האומנים Unity Art  נרגשים להזמין את תושבי העיר ואורחים לחווית יצירה, סטייל, מוזיקה ויופי ב-9-10.12.21. הכניסה חינם וההנאה מושלמת! חגיגת האומנות תתקיים בבית אריה קלנג בית לאמנות ותרבות באשדוד.



בין האומנים והאמנים המוכשרים שיציגו בפסטיבל ציירים, פסלים, אמני בובות וצעצועים, מעצבי בגדים, תכשיטים ותיקים, מוזיקאים, אמני זכוכית וקרמיקה,  יצרני ארומתרפיה, רפלקסולוגיה, פינת איפור מקצועית, קוראת בקלפי טארוט, כיתות אמן וסדנאות. וזה לא הכל!



במהלך הפסטיבל האומנותי תתקיים תצוגת אופנה של בית האופנה IMG Style שיציג – בנוסף לקולקציית ביגוד ותכשיטים חדשה - גם קו חדש של בשמים! בית האופנה, החוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו, מזמין את אורחות הפסטיבל להתנסות ב"אני החדשה" - חוויה חד פעמית במסגרתה יותאמו למשתתפות שלושה סטים של בגדים, אקססוריז וניחוחות חדשים.

חוויית עיר האומנים כוללת גם מופע יוצא דופן של שתי אמניות מדהימות: אירנה קוטביצק - זמרת עם קול מיוחד ואנרגטי, וניקיטה בן עמי – ציירת ואומנית רב תחומית בעלת שם בינלאומי, שעבודותיה נמצאות באוספים פרטיים ברחבי העולם.

הפסטיבל מארח גם את השוקולטייר נטלי לזר – המכינה שוקולד בעבודת יד, ציורים הרמוניים של הציירת ילנה בונק, תחרות סלפי במתחם הצילום המקסים של אנה נסטרנקו , כיתות אמן וסדנאות אינטימיות ליצירת תכשיטים , טיפול טאצ' בפינת הרפלקסולוגיה של לורה זדנפרובסקי, ועוד.



בפסטיבל נציגות יפה – תרתי משמע – של תושבות אשדוד: אירה מזור-גאלץ – סטייליסטית ומעצבת בגדים ותכשיטים,



בית האופנה *  IMG Style  אלה בריימן - דברי נוי לבית * אינה סמנצנקו - אמנית תיקים * וסילינה קובלב - יוצרת בובות * ילנה בונק – ציירת * אנה נסטרנקו – יוצרת מנורות דקורטיביות ואזורי צילום דקורטיביים * לורה זדנפרובסקי – רפלקסולוגיה וטיפולי טאצ' * אירנה קוטביצקי – זמרת.

היריד יתקיים בבית אריה קלנג, רחוב יאיר 2, אשדוד. יום חמישי, 9.12.21 בשעות 16:00 – 21:00, וביום ששי, 10.12.21 בשעות 10:00 – 14:00. הכניסה חופשית.

קרדיט צילומים: יונטי ארט

 

יום שני, 22 בנובמבר 2021

העונג שבכריך "מעדני יחיעם" מגישה: סנדוויץ' פסטרמה של פעם עם ירקות

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות הישראלית המובילה, מגישה מתכון לסנדוויץ' חלומי, עם נקניק פסטרמה של פעם תוצרת יחיעם, מיונז וירקות. הכריך פשוט וקל להכנה, יכול להתאים כתחליף לארוחת צהריים או ערב, ואף כארוחת ביניים מפנקת לשניים. כל מה שצריך זה לחם באגט טרי, פסטרמה משובחת, מיונז וירקות, ותוכלו להתענג על כל ביס.



קרדיט צילום: אנטולי מיכאלו

בתיאבון!

מצרכים (ל-2 כריכים):

1 לחם באגט חצוי וחתוך

8-10 פרוסות פסטרמה של פעם של "מעדני יחיעם"

1 כף חרדל

1 עגבנייה פרוסה

1/2 בצל סגול פרוס לעיגולים

1 כף מיונז מעורבב עם חצי כפית תבלין קארי 

צרור עלי חסה 

להגשה: 3-4 מלפפון חמוץ

אופן ההכנה:

  1. מורחים את שני חצאי הבאגט בחרדל. מניחים חסה, עגבנייה ופרוסות בצל.
  2. מסדרים פרוסות נקניק פסטרמה לכל אורך הבאגט.
  3. בקערית מערבבים מיונז עם קארי ומורחים בחלק השני של הבאגט.
  4. סוגרים את הכריך ומגישים עם מלפפון חמוץ וירקות.

 

 

 

BLACK FRIDAY מתכון מושלם לרגל חגיגות הבלאק פרידיי והוא כמתבקש מחומר גלם בצבע שחור

לכבוד חגיגת השופינג של ה-BLACK FRIAY שמצוין בעולם מידי שנה ביום שישי האחרון של נובמבר, סוגת מציעה מתכון המשתלב עם האווירה החורפית ובאופן טבעי משלב את הגוון השחור, של מרק עשיר עם עדשים שחורות וירקות

מרק עדשים שחורות עם ירקות וחומוס באדיבות סוגת



קרדיט צילום: שרון בנימין

מרכיבים:

1 כוס עדשים שחורות של סוגת

1 כוס חומוס של סוגת

3 כפות שמן זית

1 בצל חתוך לקוביות קטנות

3-4 שיני שום כתושות

3 מקלות סלרי חתוכים דק

2 גזרים בינוניים חתוכים לקוביות קטנות

1 פלפל גמבה אדום חתוך לקוביות קטנות

1 פלפל גמבה צהוב חתוך לקוביות קטנות

1 קישוא חתוך לקוביות קטנות

1 כפית מלח או לפי הטעם

1/2 כפית פלפל שחור או לפי הטעם

2 כפית כמון

1 כפית כורכום

1 כפית אבקת קארי

1 כף גדושה רסק עגבניות

2 עגבניות חתוכות לקוביות בינוניות

6 כוסות ציר ירקות או מים רותחים

להגשה:

כוסברה קצוצה

אופן הכנה:

מכינים את החומוס: לילה לפני בישול המרק משרים את החומוס בשפע מים. למחרת מסננים, מביאים לרתיחה בסיר עם שפע מים ומבשלים בין שעתיים לשלוש עד שהגרגרים מתרככים. מוסיפים לסיר מים רותחים במידת הצורך ומקפים בעזרת כף את הקצף הלבן שנוצר על פני המים.

מכינים את העדשים: מכסים את העדשים השחורות במים ומשרים כ-20 דקות.

מבשלים את המרק: מחממים את השמן בסיר ומאדים את הבצל, השום והסלרי תוך כדי ערבוב עד הזהבה קלה. מוסיפים את הגזרים, הפלפלים והקישוא וממשיכים לטגן תוך כדי ערבוב כ-5 דקות עד שהפלפלים מתחילים להתרכך. מתבלים ומערבבים. מוסיפים את רסק העגבניות והעגבניות, מערבבים ומטגנים עוד דקה. מוסיפים את המים, החומוס המבושל והעדשים המסוננות, מערבבים, מכסים ומביאים לרתיחה.

מנמיכים את הלהבה ומבשלים את המרק כ-30 דקות או עד שכל הירקות מתרככים. טועמים ומתקנים את התיבול.

מפזרים כוסברה ומגישים מיד.

בלאק פריידי שמח- ובתאבון!

יום ראשון, 21 בנובמבר 2021

גג מלון הבוטיק בת שבע ירושלים מרשת JACOB שופץ במאות אלפי שקלים

שבוע שעבר הגעתי לירושלים במסגרת סיור עיתונאים ובלוגרים, ירושלים עיר בירתנו היפה מאוד מעניינת במשך כל השנה, ותמיד כיף לסייר בה, כחלק מהסיור המקסים הגענו לביקור וארוחת בוקר במלון הבוטיק בת שבע, השייך לרשת מלונות JACOB, המלון עבר לאחרונה שיפוץ במאות אלפי שקלים,  שיפוץ גג המלון, המשקיף לקו רקיע ונוף ירושלמי ייחודי ועוצר נשימה ונוספו לו 2 ג'קוזי עם ריצוף דק עץ, סאונה יבשה, אזור שיזוף ומקלחת וגם בר אלכוהול לחוויית חופשה אולטימטיבית,בגג פינות ישיבה שמאפשרות ליהנות מאווירה קסומה עם נוף עוצר נשימה.








האוירה במלון מאוד כיפית, ולדעתי האישית כדאי להגיע ולהתארח בו, בתקופה הקרובה חג חנוכה מתקרב ויש הרבה מבצעים טובים ומשתלמים, המלון ממוקם במקום מרכזי ואפשר להגיע בקלות לממילא, לשוק מחנה יהודה, ולהמון אזורים מקסימים ומיוחדים בירושלים, נהנתי מאוד מהבופה העשיר של ארוחת הבוקר, ארוחה מאוד מגוונת ומושקעת, מאוד אדיבים, וההרגשה של מלון בוטיק איכותי ומזמין, במיוחד לאחר השיפוץ המקיף שהמלון עבר.



קרדיט צילום: אורי אקרמן

בתקופת הקורונה שופצו מלונות רשת ג'ייקוב בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל וברשת ממשיכים לעשות הכל כדי להביא את המלונות לאיכות לה הם שואפים.

מלון הבוטיק בת שבע ירושלים הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות הממוקם בלב מרכז העיר וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.

במלון הבוטיק בת שבע ירושלים 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית:



קרדיט צילום: אורי אקרמן

כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים. מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש ואוירה מיוחדת וקסומה.

רשת מלונות  JACOB כוללת  5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 430 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ28,000 מ"ר, הממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה.

כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו. כל מלון הוא עולם ומלואו, בעל אישיות מיוחדת משלו ומושך קהלים מגוונים כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים. במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת כשצוות המלון האדיב מבטיח ששהות  האורחים תישאר לעד כזיכרון בלתי נשכח.

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים.

לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר

 

 

 

חנוכה בגן הבוטני בירושלים: מסע של יצירה לכל המשפחה בעקבות האמנות שבטבע

לכבוד החנוכה, הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את ההורים והילדים וכל המשפחה לצאת למסע של חקר, גילוי ויצירה בתערוכת האמנות "לראות את הבלתי נראה", שבוע שעבר הגעתי לסיור מיוחד ומקסים בירושלים, וחלק מהסיור היה ביקור בגן הבוטני המדהים,



ממליצה להגיע לירושלים עיר בירתנו היפה, ופשוט לא לוותר על הסיור בגן הבוטני ועל תערוכת האמנות "לראות את הבלתי נראה", חוויה מדהימה לכל המשפחה, הנאה מובטחת, ואומנות מדהימה, ממש התפעלתי מהתערוכה הזו, וממה שיש לגן הבוטני להציע, ולכבוד חג החנוכה יש מגוון פעילויות לכל המשפחה, בהחלט שווה להתארח בירושלים ולהנות.



התערוכה הגדולה ביותר של עבודות אמנות עכשווית שנוצרו בטכנולוגית מציאות רבודה (AR) שנראתה בישראל מציגה 13 יצירות של אמנים ואמניות בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ברחבי העולם, שיתוף פעולה בינלאומי ראשון מסוגו שכולו פרי יוזמה של הגן הבוטני ירושלים, קרן אאוטסט ובתמיכת הקרן לירושלים.



הצפייה בעבודות היא באמצעות אפליקציה ייעודית לתערוכה 'SEEING THE INVISIBLE' תוך שיטוט במרחבי הגן הבוטני היפהפה. את האפליקציה מומלץ להוריד למכשיר הנייד או לאייפד לפני ההגעה לגן. רוב העבודות בתערוכה גדולות מימדים ועוסקות בנושאים הקשורים לטבע, סביבה, קיימות, והמפגש בין העולם הפיזי והדיגיטלי.



המבקרים יצפו בתערוכה, אותה ניתן לראות רק דרך המסך, ויגלו עולם של טבע מתעורר וגם הם חלק ממנה ויכולים להצטלם עם היצירות ברחבי הגן.



הפן החינוכי בתערוכה מפגיש את המבקרים עם הפעולות האישיות שלנו שיכולות להשפיע על מצב החירום האקלימי ואובדן המגוון הביולוגי. דרך המדיום האמנותי והטכנולוגי, יוכלו המשתתפים לקבל נקודת מבט חדשה שדרכה יסתכלו על הסביבה שלהם ויתחברו בדרכים חדשות אחד לשני ולעולם שסביבם.

ולכן לצד התערוכה יתקיימו מידי יום בחנוכה מגוון פעילויות לילדים : הסיורים בתערוכה מלווים בחוברת משימות בנושאי אקולוגיה וסביבה.

בנוסף, במתחם הסדנאות יוכלו הילדים ליהנות מ-3 סדנאות חוויתיות: הילדים יהפכו לאמנים ויפסלו יצירה אחת מתוך התערוכה לפסל אמיתי מחימר, יכינו עציצים מנייר ממוחזר ויזרעו פרחי בר מאוסף הזרעים של הגן אותו יוכלו לקחת הביתה ויוסיפו "רובד חדש למציאות" - פעילות מיוחדת בה מוזמנים הילדים לצייר על שקף ולמקם אותו בפינות הגן ממש כמו האמנים בתערוכה.

להעצמת החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

במהלך ימי החג (לא בשבת) תפעל בגן גם רכבת הפרחים.

מתי? חנוכה 30.11-6.12.2021. א'-ה' 14:00-10:00 שישי 14:00-10:00 שבת 14:00-10:00

איפה? הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים

גילאים: לכל המשפחה

עלות: התערוכה והפעילות לילדים כלולים בכרטיס הכניסה: מבוגר/ילד  40 ש”ח, מחזיקי כרטיס ירושלמי: 28 ₪ חייל / סטודנט / גמלאי: 25 ₪ הכניסה חינם לילדים ירושלמים עד גיל 18 בהצגת תעודת זהות או בליווי אחד ההורים. מנויים: ללא תשלום בהצגת תעודת מנוי

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 ובאתר
להעצמת החוויה יש להגיע עם מכשיר נייד או אייפד טעון במלואו כולל אוזניות.

הפעילות הינה בהרשמה מראש ותתקיים בהתאם למזג האוויר. יש להתעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי, גנני ומחקרי ובו אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הוא מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות ואומנות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

חנוכה לכל המשפחה במוזיאון חצר הישוב הישן 30.11-6.12.2021

אוהבים לשחק בסביבונים? רוצים לצאת לסיור חנוכיות מסקרן? מוזיאון חצר הישוב הישן ברובע היהודי בירושלים מזמין את הקהל הרחב מידי יום במהלך חופשת החנוכה למגוון פעילויות מיוחדות מותאמות לכל המשפחה.



קרדיט צילום אורה פיקל

שבוע שעבר הגעתי לסיור מקסים בירושלים וביקרתי במוזאון חצר הישוב הישן, תמיד כיף לבקר בירושלים ולהנות מהניחוח והייחודיות של העיר הזו, ולהגיע למקומות קסומים, חג חנוכה בפתח ואני מאוד ממליצה להגיע לפעילויות המקסימות שיהיו במוזאון חצר הישוב הישן, יש שם הרבה מה לעשות עם הילדים, וגם למבוגרים שיזכרו בנוסטלגיה בחיים של פעם, איך כיבסו?, באיזה כלים השתמשו הסנדלר, הספר, חנות המכולת של פעם, עריסות לתינוקות, משחקי ילדות ועוד ועוד, בהחלט נוסטלגיה במיטבה, מאוד אהבתי לראות את המקום הייחודי הזה שהצליחו לשמר בו המון דברים של פעם.







המוזיאון הייחודי הממוקם במבנה היסטורי בן 500 שנה ברובע היהודי בירושלים מתעד את הווי החיים של אנשי הישוב הירושלמי הישן ובו תצוגה ייחודית של אוסף חנוכיות מקוריות, סביבונים ועוד. כמו כן נפתחה השבוע במוזיאון תערוכה חדשה - סיפורם של זקני ירושלים בין 1840-1948.

בין הפעילויות:

סיור מודרך בתצוגת החנוכיות המקוריות במוזיאון ביניהם:

מנורת חנוכה "בצלאל" שניתנה ליחיא יהוד שעבד כסופר סת"ם ב'בצלאל' על ידי זאב רבן וגור אריה אמני בצלאל; מנורה עשויה קופסה שהכילה סיגריות למכירה,מנורה עשויה חרוזים משנת 1896 שהכינה כלה לחתנה,מנורה עשויה מקופסת קק"ל,מנורת חנוכה של יהושע כהן שהיה בשבי הירדני עם אביו במלחמת העצמאות ועוד.

אלוף הסביבונים

משחק אינטראקטיבי בסביבונים - חיים כמו פעם בירושלים.

סדנת יצירה

הכנת קופה אישית לדמי חנוכה שאותה לוקחים הילדים כמתנה לאחר הסדנה.

להיות ילד בארץ ישראל

משחקי ילדות משנות הארבעים מאוסף המוזיאון:



דומינו, תוצרת הארץ, למך והדב השחור, לטייל בארץ, פנס הקסם ועוד.

נס חנוכה של שלוימלה השדכן



הצגה  משעשעת לכל המשפחה.. ולאחר שראיתי אותה היא ממש מומלצת ומצחיקה, וגם נותנת מבט נוסף על החיים של פעם, תמיד כיף להתבונן וללמוד על אותה תקופה.

תלאותיו של שלומ'ל השדכן הירושלמי הוותיק בדרך לשידוך האחרון... מבוסס על סודות משפחתיים שהירושלמים לא רוצים לגלות .   שחקנים: איה לופט ואדוארד שפרוכמן     כלול במחיר הכניסה למוזיאון בתמיכת עיריית ירושלים

חמישי 2.12.21 בשעה 13:00 - מפגש והדגמה לחנוכה עם אמן מגזרות הנייר נפתלי מזעקי במסגרת התערוכה "קהלת" בה מוצגות מגזרות נייר שיצר מזעקי ממגילת קהלת. בתערוכה מוזמן הקהל למסע בסיפור המגילה, לעקוב אחר האותיות, החי, הצומח והדומם.

בעקבות האור - סיור חנוכיות תיאטרלי

תאריכים: נר ראשון 28.11.21, 30.11.21, 2.12.21 – בשעה 16:00

סיור תיאטרלי לעת ערב בסמטאות הרובע היהודי בעקבות האור. על מאבק בין קנאים ומתונים בימים ההם ובזמן הזה, על גבורת האזרחים והלוחמים במלחמת העצמאות, על חנוכיות מיוחדות, ועוד.

מי השחקן?

עלות: 50 ₪ למשתתף (משך הסיור כשעתיים. מותנה בהנחיות משרד הבריאות. על בסיס מקום פנוי)

סיורים מודרכים בתצוגות המוזיאון כל יום בחנוכה בשעה 11:00

מוזיאון חצר הישוב הישן -  שעות הפתיחה א-ה' 10:00-15:00

אור החיים 6 הרובע היהודי ירושלים

https://www.oyc.co.il/

לפרטים והרשמה מראש בלבד באתר או בטל' 02-6276319, 052-4002478

הכניסה למוזיאון ולפעילויות מותנות בהצגת תו ירוק וחבישת מסכה ובהנחיית משרד הבריאות

עלות כניסה: ילד/אזרח ותיק 10 ₪ מבוגר 20 ₪ סטודנט/בעלי כרטיס ירושלמי 15 ₪ כרטיס משפחתי 50 ₪

יום שישי, 19 בנובמבר 2021

חדש על המדף: "שוקו על קרם קוקוס" - משקה קקאו עשיר על בסיס קוקוס, פרווה, נהדר לילדים, צמחונים, טבעונים ולכל מי שנמנע ממוצרי חלב

חדש על המדף: שוקו חדש – משקה קקאו עשיר על בסיס קוקוס. "שקוף שזה טבעי" משיקים "שוקו על קרם קוקוס", שוקו עשיר וטעים טעים מקקאו וקרם קוקוס. המשקה משווק בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.



אני שמחה להציג לפניכם את החידוש האחרון לרגישים ללקטוז, טבעוניים ועוד, שוקו על קרם קוקוס, בהחלט אפשר להנות משוקו טעים ועשיר גם ללא תוספת חלב, קרם הקוקוס מעשיר מאוד את הקקאו ובהחלט שוקו על קרם קוקוס מהווה תחליף מצויין לנמנעים מחלב, ממש נהדר שיש כל הזמן חידושים מפתיעים בתחום, ובהחלט יש למה לצפות בהמשך.



קרדיט: חברת רוצים את הטבע

השוקו מזין, נהדר לילדים, צמחונים, טבעונים, שומרי כשרות ולכל מי שנמנע ממוצרי חלב. אפשר ליהנות ממנו בבוקר ובמהלך היום, בבית ובחוץ. השוקו עשוי מקקאו משובח ומקוקוס טרי (94%) ומכיל רק 3.5% סוכר. ללא גלוטן, צבעי מאכל, כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

כשר פרווה בהשגחת בית דין לונדון והרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 11.90 ש"ח לאריזה במשקל 330 מ"ל.

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני  וחנויות הטבע.

 

יום רביעי, 17 בנובמבר 2021

המעצב שרון זילברצויג עיצב חדר בריחה יצירתי בטירוף , GAME OVER – שמכניס אותך ישר לתוך משחק קופסה!

השבוע הגעתי לבלאק ליסט חדר בריחה מקסים בנס ציונה, ובהחלט עברתי חוויה מדהימה עם הרבה אתגר וחשיבה, הנושא המרכזי הצלת עולם משחקי הקופסה , מדובר במשחקי קופסה שכולנו מכירים מהילדות, משחקים שהתערבבו, ועלינו להציל אותם , בעזרת פיצוח חידות ועזרה מהרמזים המוחבאים בחדר בפריטים שונים וצבעוניים.



את חדר הבריחה הגאוני והיצירתי והיפה הזה, תכנן ועיצב מעצב הפנים שרון זילברצויג המוכשר, בכל פינה רואים את העיצוב שלו ופשוט מתפעלים, מאוד אהבתי את החשיבה שלו על כל פרט ופרט בחדר הבריחה, והוא הצליח לייצר חדר בריחה קסום ומיוחד שהחזיר אותי שנים אחרונית, לזמן בילוי משפחתי עם משחקי קופסה.



החדר בריחה הזה בעיניי מאוד מוצלח כי הוקדשה לו מחשבה בין הנושא שהינו משחקי קופסה לבין הסיפור החידות והעיצוב, שרון זילברצויג לקח חזון ועיצב אותו באופן מוחשי, ומורגש שהוא עשה את זה מעומק ליבו, ופשוט נהנה מאוד משלבי העיצוב המדהימים, וגם התפעלתי לראות את התוצאה הסופית, ואני בטוחה שכל מי שיגיע לחדר בריחה הזה, פשוט יהנה ויופתע, כמה כשרון ומחשבה יש בעיצוב חדר הבריחה הזה, הייתי בחדרי בריחה וזה ממש ייחודי ומפתיע ומהנה, הזמן טס שם .



מדובר בבנייה פיזית של משחק וחידות בתלת ממד. לשם כך, צריך למקסם חלל נתון (העיצוב המדהים והמקצועי הכפיל את שטח החדר!), וממש לנצל כל ס"מ וכל פינה - להרפתקה חדשה, כל זאת, תוך מציאת פתרונות חזותיים יצירתיים, מרגשים וחווייתיים, שיתרמו להנאה מהמשחק.

חלקים שונים בחדר הודפסו במדפסות תלת ממד שעבדו 10 חודשים רצופים,העיצוב היצירתי והמורכב כולל גם תכנון מדויק של כל הפריטים והמיקומים ובהם חוטי חשמל, ידיות הפעלה, מצלמות (שמסייעות למפעיל המשחק לכוון את השחקנים לרמזים), ועוד..





באמצעות פתרונות הנדסיים יצירתיים, תוכנן החדר כך שהוא מכיל מסלול נוסף, המתאים לקשישים או בעלי מוגבלות פיזית

תסריט החדר, הנחשב לאחד הטובים בארץ, נכתב בידי גיא בוסקו

שרון זילברצויג, מעצב פנים ואמן רב תחומי,



קרדיט צילום: אור פרבוזניק

בעל הסטודיו On Point. בוגר תואר ראשון DESIGN (משנת 2009) מהמכון הטכנולוגי חולון (H.I.T),מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים, דירות יוקרה, חדרי בריחה, חללים מסחריים, עיצוב וייצור רהיטים בהתאמה אישית ועיצוב ותכנון בתלת ממד.

ממליצה בחום להגיע לחדר הבריחה הזה, להנות ולחוות את הרפתקאת משחקי הקופסה, וגם לראות עיצובים מדהימים שנעשו בכשרון רב ובמחשבה יצירתית במיוחד.


מעצב פנים ואמן רב תחומי שרון זילברצויג

אתר:

https://onpoint.co.il/

פייסבוק:

https://www.facebook.com/id.designlab/

אינסטגרם:

https://www.instagram.com/on_point_il/

האתר של חדר הבריחה – GAME OVER

https://www.escape-rooms.co.il/rooms/game-over/

 

יום שלישי, 16 בנובמבר 2021

Dorco מותג סכיני הגילוח הטוב והמשתלם בעולם משיק סכין לנשים וגם ידית חדשנית 3D לגבר, והמחיר? לא תאמינו...

דורקו, מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם, משיק סכין מותאמת לנשים לאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי. המותג הקוריאני, שמביא את סכיני הגילוח האיכותיים והמשתלמים (כ-30% יותר זול) עד אליכם הביתה,משקיע בחידושים ושיפורים טכנולוגיים אך שומר על המחיר המשתלם.



בתקופה האחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על העלאות מחירים בהרבה מוצרים, סכין גילוח היא מוצר חובה בכל בית בישראל גם לאישה וגם לגבר, ומאוד משמח לשמוע שחברת דורקו מביאה  חידושים ואיכות מעולה, במחיר נהדר לצרכנים, בעוד כל החברות במשק מעלות מחירים, לדורקו ישראל חשוב לשמור על מחיר אטרקטיבי ולכן החברה ממשיכה למכור את הסכינים האיכותיים שלה באותו מחיר, שהוא לפחות ב – 30% זול יותר מהמתחרה המוביל.



עדיין לא ברור איך לסכיני דורקו יש רק 5% משוק גילוח הגברים בארץ. מדובר בסכינים שלא נופלות באיכות מהמתחרה המוביל אך מחירן משמעותית נמוך יותר, כנראה שהצרכן הישראלי עדיין פראייר ונכנע בקלות לפרסומות.

חדש מדורקו – DORCO FOR HER

החברה הדרום קוריאנית מיישמת את הניסיון שצברה בסכיני הגילוח המוצלחים לגבר, ולאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, משיקה סכין נשית איכותית ומשתלמת לא פחות. Dorco For Her מורכבת מ- 6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד.



עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.



כמעט 85% מהנשים שניסו את הסכין, הכריזו כי הן מתכננות להחליף את הסכין הנוכחית שלהן בזו של דורקו, גם אני התנסתי בסכין החדשה והיא מאוד נוחה לאחיזה, וגם מאוד איכותית ויעילה, מאוד חשוב לי להשתמש בסכין עמידה ועדינה לשימוש, והסכין הזו בהחלט עושה את העבודה והמחיר ממש מצויין שזה חשוב מאוד, כמו הסכין לגבר כך גם הסכין הנשית מוצעת במחיר משתלם הזול יותר בלפחות - 30% ממותגים איכותיים אחרים וכמו תמיד – במשלוח חינם עד הבית.

ידית + סכין 29 ש״ח

רביעיית סכינים 38 ש״ח

ידית + 12 סכינים 125 ש״ח

סכין הדגל של דורקו Pace 6 Plus, זוכה לחידוש מעניין גם כן בדמותה של ידית חדשה. ידית D3 שהושקה השנה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.



בנוסף, נמסר מהחברה שכ-80% ממי שמנסה את המוצר פעם אחת הופך ללקוח קבוע.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! (כולל משלוח חינם עד הבית) להשיג ב - MyDorco.co.il

אודות Dorco

דורקו, שהוקמה בשנת 1955 בקרום קוריאה, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה מסחררת בארה"ב, אסיה ואירופה והשתלטו במהרה על נתח רציני מהשוק. רומן שבצ'וק, מבעלי החברה אומר כי - "זה מטורף בעיניי שאנשים יעדיפו להוציא סכום אסטרונומי על הסכין המתחרה רק כי רונאלדו הצטלם איתה. מקווה שהצרכן הישראלי ילמד קצת מהצרכן האירופאי לדוגמא, שם אין היתכנות למחירים כה גבוהים למוצר שכזה. זו אחת הסיבות ללמה באירופה מוצרים זולים יותר, הצרכן האירופאי פשוט לא קונה מוצר במחיר מוגזם".

וי.אנד.אר, המשווקת הבלעדית של דורקו בישראל, טוענת שהמוצרים כל כך טובים שכמעט ללא פירסום, המוצר שלהם לגבר תופס היום כבר כ-5% מהשוק. כמו כן נמסר מהחברה כי - "אנו כל כך בטוחים במוצר שלנו שאנו מבטיחים ללקוחות החזר כספי מלא במקרה של חוסר שביעות רצון".

הסכינים של דורקו משווקים באתר החברה ונשלחים חינם עד לבית הלקוח.

למידע נוסף על דורקו ישראל- mydorco.co.il.

סל הקניות הזול ביותר של מוצרי הפארם ב- Pharmup-הרשת החדשה בישראל

בימים אלה נכנסת לישראל רשת פארם חדשה ומהפכנית - Pharmup, שתעניק לקהל לקוחותיה את סל הקניות הזול ביותר בתחום, הגעתי לחנות הרשת בפתח תקווה, 



כדי להתרשם ממה שהמקום מציע, ויש הרבה, מחירים זולים, מגוון רחב של מוצרים ושילוב של אפשרות להגיע גם להנות מטיפולי יופי שונים במתחם, זהו קונספט שונה וייחודי שעד היום לא הכרנו ברשתות פארם, מאוד התרשמתי מחנות הקונספט , ובהחלט יש למה לצפות, במיוחד בימים אלו שיש העלאות מחירים בכל מקום, כיף לשמוע שנכנס שחקן חדש לשוק, וכך יש אפשרות להנות ממוצרים מנצחים במחיר מנצח.



לרשת אתר אונליין Pharmup Online בו ניתן לרכוש מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים, שעד היום נמכרו רק במספרות, אצל הקוסמטיקאיות, ובמכונים מקצועיים, לצד מוצרי פארם לצריכה משפחתית בשוטף. חנות הקונספט הראשונה של Pharmup תיפתח בפתח תקוה, שתהייה המבשרת הראשונה לרשת מרכזי טיפוח ויופי עם חווית קניה ותמהיל טיפולים השונים מכל מה שהיכרנו עד כה. בכל סניף תמצאו מתחמי עבודה מקצועיים לטיפולים קוסמטיים, למניקור לק וג'ל, וגם עמדת שיזוף. מרכזי היופי יהיו בפריסה ארצית, ומעבר לרכישת המוצרים, ינגישו לכל אישה את כל מה שהיא צריכה כדי להיות יפה ומטופחת תמיד.



מי עומד מאחורי המיזם החדש הזה?

אביאל עמר, איש עסקים ירושלמי, וזכיין של 4 חנויות "זול סטוק" 3 מתוכן בירושלים.

אילו מוצרים נמכרים באתר ובחנויות?



5000 מוצרי פארם לצריכה שוטפת לכל המשפחה. לנשים, גברים, ילדים, ותינוקות, וזה כולל קוסמטיקה, בישום, טואלטיקה, חומרי צריכה וניקיון, עם דגש על מוצרי תינוקות וחיתולים. בעצם הכול. אפילו מוצרים לגיל השלישי. החברה מבטיחה כי מגוון המוצרים רק ילך ויגדל עם הזמן.



לאחרונה אנו עדים לכניסתן של כמה רשתות פארם חדשות המכריזות שהן הזולות ביותר. במה Pharmup שונה מהמתחרים?

Pharmup  אינה עוד רשת למכירת מוצרי פארם, ו- Pharmup Online אינו עוד אתר מכירתי, כי אם ביחד הם מייצרים קונספט חדש המהווה מהפכה בתחום. קונספט ייחודי שסובב כולו סביב הלקוח.

המטרה אינה להתחרות ברשתות הפארם הקיימות כי אם להביא חווית קניה חדשה ובמחירים הזולים ביותר. זאת בנוסף למבצעים נקודתיים והטבות ללקוחות VIP.

התחייבות הרשת היא לסל המוצרים הזול ביותר לא בכל רגע נתון, כי אם באופן קבוע ולאורך כל השנה. לא להתחרות ברשתות האחרות במבצעים נקודתיים, אלא רכישה קבועה של משפחה לאורך זמן תוכיח כי סל המוצרים של Pharmup הוא הזול ביותר.

אילו מוצרים לדוגמה הם במחירים זולים במיוחד?

משחת שיניים "קולגט" עולה רק 5 ₪. בקבוקים לתינוק של המותג "מאם" עולה 26.90 ₪ לעומת 39.90 ₪ אצל המתחרים. הבשמים המובילים והנחשקים ביותר כמו הבושם של המעצב נרקסיסו רודריגז, ב- Pharmupעולה 230 ₪ לעומת 400 ₪ ברשתות האחרות ואף יותר, וכמובן ישנם עוד דוגמאות רבות.

איך מתבצע תהליך הרכישה באונליין

תהליך הרכישה באונליין https://bit.ly/3cyJNyA הוא קל ויעיל. אין צורך להירשם, אין תנאים מקדימים כלשהם, כל שצריך לעשות הן 3 פעולות וזהו: כניסה לאתר, הזמנה, וקבלת המוצרים כמה שיותר מהר.

תוך כמה זמן המוצרים מגיעים לפתח הבית?

לרוכשים 2 אפשרויות:

האם המשלוח חינם?

רכישה של מוצרים בסך כולל של 299.90 ₪ מעניקה משלוח חינם. במקרה ולא הגענו לסכום, המשלוח יעלה רק 19 ₪ בלבד, שהינו מחיר זול במיוחד עבור שליחות עד פתח הבית.

האם אפשר יהיה להחזיר מוצרים שנקנו באתר?

מוצרי פארם הינם שונים מהזמנות של נעלים או ביגוד למשל, בהם יכולות להיות בעיות של גדלים או סוגי בד. אנשים מכירים ויודעים בדיוק אילו מוצרים הם מזמינים. ועדיין - אם תהיה בעיה, היא תיפתר לשביעות רצונו של הלקוח.

האתר הוא שילוב מנצח של מחיר אטרקטיבי, שירות אדיב, וקבלה מהירה של המוצרים.

מה מיוחד בחנויות הקונספט החדשות? האם ניתן יהיה למצוא שם פעילויות נוספות מעבר לרכישת מוצרים בזול?

תמהיל המוצרים מקורו מעולם הפארם. אולם רשת Pharmup שונה מהרשתות האחרות בשלוש נקודות מרכזיות:

בניגוד לרשתות הקיימות בשוק, ב-Pharmup, בנוסף למוצרים השוטפים, ניתן לרכוש מוצרים מקצועיים שבד"כ ניתן היה להשיגם רק אצל קוסמטיקאיות, מעצבי שיער ואנשי מקצוע. מוצרי שיער מקצועיים שנמכרים רק במספרות, מוצרי טיפוח, וקרמים איכותיים שנמכרים אצל הקוסמטיקאיות ועוד. אפילו מוצרי לק וג'ל לציפורניים, שבנוסף ללקים הסטנדרטיים, נשים תוכלנה לרכוש מוצרים איכותיים הנמצאים שבשימוש בסלונים המקצועיים לטיפוח הציפורנים. ליבת החנות הם המוצרים המקצועיים, בנוסף לאלה הנרכשים בשוטף.

וזה לא הכול, החניות הן למעשה "מרכזי טיפוח לאישה", כל אחת תימצא את כל שהיא צריכה לשגרת הטיפוח שלה, עם עמדות עבודה מקצועיות. המרכז הראשון יפתח בקרוב מאד בפתח תקווה, ובו ניתן יהיה לקבל מגוון רחב של טיפולים. החל מעמדות שיזוף הגוף בעזרת מכונות מקצועיות עם נורות לד, עמדות מיוחדות לטיפוח הידיים וסידור ציפורניים כולל לק וג'ל מקצועי, ועמדות לרפואה אסתטית שתכלול מגוון רחב של טיפולים כולל הזרקות בוטוקס ועוד.

Pharmup נבדלת גם בשרות הלקוחות האדיב שעומד לרשות הצרכנים, ומטרתו לעשות את המקסימום עבור הלקוח. הלקוחות נהנים ממועדון לקוחות וכל לקוח חדש מקבל 10% הנחה בקניה הבאה. מתנות לימי הולדת, הטבות באירועים מיוחדים כמו יום האהבה או יום האישה ועוד. לרשת קו פתוח וישיר ללקוחות והם קשובים לצרכים ולרצונות שלהם ומשתדלים למלא כל בקשה.

האם ניתן יהיה למצוא גם מוצרים אורגניים ברשת?

הרשת מוכרת את המוצרים האיכותיים של חברת "אלטמן" שהינם מהמובילים בשוק. תוספי מזון ומוצרים אורגניים כולל ייעוץ מדיילות מקצועיות. שימו לב! ברשת יהיה מסך לבדיקה של מרכיבים עבור חלק גדול מהמוצרים. כל שצריך יהיה לעשות הוא להקיש את קוד המוצר ולקבל הסבר על המוצר ומרכיביו.

ומה השלב הבא?

האתר היה השלב הראשון, ועכשיו Pharmup מתמקדת בפתיחת מרכזי היופי לנשים בפריסה ארצית. המטרה להגדיל את מנעד המוצרים, להיות המובילים בתחום, ותמיד להישאר עם סל המוצרים הזול והידידותי ביותר ללקוחותינו.

 יש למה לצפות, חכו בסבלנות ותופתעו לטובה.



Pharmup   אתר https://bit.ly/3cyJNyA

 

רשת קפה גרג מציעה מתכון תאילנדי טבעוני של פאד קפאו – להכנה בייתית

לרגל יום הטבעונות, השף הראשי של רשת קפה גרג, חושף מתכון להכנת תבשיל תאילנדי:  הפאד קפאו. מדובר במנה טבעונית,  קלילה וטעימה מהמטבח האסייתי.



מרכיבים:
250 גרם אורז מבושל
2
כפות שמן
60
גרם בצל סגול
2
סלייסים של צילי ירוק חריף
113
גרם בשר טבעוני
60
גרם טריאקי
חופן כוסברה קצוצה
1
ביצה
קורט פלפל שחור גרוס
קורט מלח גס
20
גרם בצל ירוק קצוץ

אופן הכנה:

יוצקים שמן על מחבת חמה
מטגנים במחבת 60 גרם בצל סגול
מטגנים במחבת 2 סלייסים של צ'ילי ירוק חריף
מטגנים במחבת 113 גרם בשר טבעוני טחון
מקפיצים הכל יחד במחבת לקראת סוף ההקפצה מוסיפים 60 גרם טריאקי וחופן של כוסברה קצוצה.

מטגנים ביצת עין.

סידור המנה:

מסדרים על צלחת הגשה צד אחד אורז חם, ובצד השני את הבשר הטבעוני המתובל ובאמצע מעל הכל מניחים ביצת עין אחת שלמה.
סגירה מעל ביצת העין של פלפל שחור גרוס, מלח גס, ובצל ירוק קצוץ.

בתיאבון....