יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

זמן קריאה - ספר מתח "כוונה זדונית" זוכה פרס DIVA לספרות מתח 2017 מאת ואל מקדרמיד...

יש משהו בספר מתח טוב שסוחף אותי לקריאה עוצמתית שגורמת לי לקריאה מסקרנת במיוחד, ספר המתח החדש שקיבלתי לסקירה "כוונה זדונית"  מאת ואל מקדרמיד, בהחלט עונה מבחינתי על הסקרנות והעניין, הספר מייצר מתח מתחילתו ועד לסופו, מבלי יכולת לחזות מה יקרה, עד לסוף המפתיע, בהחלט מגיעה לו הזכייה בפרס DIVA לספרות מתח לשנת 2017.


"אילו ידעה קתרין מקוֹרְמיק שנותרו לה פחות משלושה שבועות לחיות, ייתכן שהייתה משתדלת יותר ליהנות מחתונתה של סוזן..."
לילה שקט, כביש כפרי בצפון אנגליה. מכונית חונה עולה בלהבות וגופת אישה שרופה מתגלה במושב הנהג, פקדת בילוש קרול ג'ורדן וחברהּ הפרופיילר המשטרתי, הפסיכולוג טוני היל, מבינים כבר בהתחלה שזו אינה תאונה טרגית, כך מתחיל המצוד אחר רוצח מחושב ואכזרי, שמאמין שהוא בלתי נראה וחושב שיצליח לחמוק ללא עונש.
מסע הרציחות אינו מסתיים, ובעוד נשים צעירות נוספות פוגשות גורל דומה, קרול וטוני נמשכים אל תוך רשת אפלה של פחד ונקמה ונאלצים לבחון מחדש את תפישת הצדק שלהם.

הרוצח בהחלט מאוד מחושב וחושב על צעדיו עד הפרט האחרון, רוצח מתעתע ומאוד מתוחכם, שצד את קורבונתיו מתוך תכנון מאוד מדוייק, אהבתי שמעבר לסיפור המתח יש גם חיים של אנשים וכל אחד עם הסיפור שלו וחיי היום יום, מאנשי המשטרה ועד הקורבנות, וככל שהתקדמתי בקריאה כך התגבר המתח עוד ועוד, הספר כתוב בצורה נהדרת, שילוב של מתח עם חיים שגרתיים של אנשים, מותחן משטרתי קצבי ומעמיק, חוצה קווים אדומים רבים ומסתיים בטוויסט מדהים בעלילה, כשתקראו תבינו אני משתדלת לשמור לכם על המתח שבקריאה.
ואל מקדרמיד היא אחת הכותבות המובילות והפורות ביותר בבריטניה בתחום ספרות הפשע, המותחנים שכתבה תורגמו לארבעים שפות ונמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם וספרי העיון שלה בתחום הרפואה המשפטית זכו בפרסים בינלאומיים רבים. סדרת הטלוויזיה מחשבות רצחניות מבית הבי.בי.סי.מבוססת על אחד מספריה.
"מפחיד ומעולה, פרי עטה של מאסטרית בכתיבת מותחנים." הסקוטסמן
"ואל מקדרמיד מתעלה כאן על עצמה, ומגישה את אחד מפיתולי העלילה המפתיעים ביותר שתקראו השנה. יוצא מן הכלל." איירישאינדיפדנט.

ספר המתח: "כוונה זדונית",  מאת: ואל מקדריד
94 ש"ח,  365 עמודים
תרגום מאנגלית: שרית פרקול
הוצאת קוראים

זמן קריאה - "המדריך למודע העצמי " מודעות עצמית לחיים טובים מאת אילת פורת...

קיבלתי את הספר המדריך למודע עצמי שכתבה אילת פורת לסקירה, ומאוד התחברתי לתוכן של הספר שעוזר לנו להגיע לחיים טובים יותר בעזרת מודעות עצמית, הנושא באופן אישי מאוד מתחבר להשקפת עולמי, וכשקראתי את הספר מאוד אהבתי את הכתיבה הקולחת והבהירה של אילת פורת, מאוד קל להבין וליישם כי היא מנגישה את הנושא בצורה מאוד מעניינת ובכך התעוררה בי סקרנות להבין יותר ויותר לגבי הגעה למודעות עצמית גבוהה יותר, שבהחלט יכולה לעזור מאוד בחיי היום יום עם כל הלחצים , הרבה פעמים אנחנו מאוד רוצים שינוי אך אין לנו את הכלים המתאימים לעשות אותו, וידע זה בהחלט כח, וגם תרגול זה כח, והספר המדריך למודע העצמי משלב ביניהם , הספר בהחלט תרם לי מאוד מאוד..


״מודעות עצמית הינה דרך חיים השואפת, קודם כל, להביא את האדם ההולך בה להכיר, לקבל ולאהוב את עצמו. העניין הזה חשוב מאין כמותו, כי כשטוב לנו עם עצמנו אנחנו הרבה יותר חזקים, ומסוגלים לתפקד באופן הרבה יותר יעיל ומועיל בחברה בה אנו חיים. בנוסף לכך, יש לנו יכולת מועצמת ליצור לעצמנו חיים טובים, בהם יש לנו מלאי בלתי נדלה של אנרגיה ושמחת חיים, ואנו יודעים לאן פנינו מועדות. אנחנו יכולים לברוא לעצמנו מציאות שבה אנחנו מבטאים את היכולות ואת הרצונות שלנו, מגשימים את החלומות שלנו, ומממשים את היעוד שלנו. בקיצור: מודעות עצמית היא דרך חיים בה אנחנו יותר ויותר מאושרים!
״מודעות עצמית היא בעיקרה עבודת שיפור ושינוי של עצמנו. מדובר בשינויים מעשיים ביותר של הרגלי חשיבה, רגש והתנהגות שטבעו בנו החיים, ואשר אינם משרתים אותנו לטובה. אנחנו רוצים לקחת פיקוד על הדפוסים שלנו כדי שהם לא ימשיכו לנהל אותנו באופן אוטומטי, וכדי שתהיה לנו יכולת בחירה לגבי האופן שבו אנחנו חווים, מפרשים ומתנהלים במציאות היום־יומית שלנו. אם כן, מדובר במודעות עצמית מעשית ביותר.״
בספר משולבים תרגילים ליישום, הפרקים במדריך פונים לקוראים בלשון נקבה ובלשון זכר לסירוגין, מתוך רצון לא לקפח אף אחד משני המינים, לכן מומלץ לקרוא את הספר ללא התייחסות ללשון המגדרית, הספר נהדר לכל אדם ובהחלט עוזר ומקדם למודעות עצמית גבוהה יותר שיכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש, בדידות, ומצבים שאנו פועלים מתוך אוטומט.
אילת פורת  בעלת תואר שני בפסיכולוגיה מחקרית מאוניברסיטת בר-אילן ומנחת סדנאות מוסמכת מטעם מכון "מעגלים". עוסקת במודעות עצמית ובהתפתחות רוחנית. שישה מספריה יצאו לאור בעברית עד כה?,? ביניהם ״אם אין אני לי מי לי???״ ו״הכל צפוי והרשות נתונה״?,? רבי מכר שפתחו לקוראים את הדלת לעידן הניו אייג׳?.?
הספר: "המדריך למודע העצמי" מודעות עצמית לחיים טובים
מאת: אילת פורת
208 עמודים, 88 ש"ח
הוצאת אסטרולוג

מעות 'פלפוט'- מתנות והפתעות לילדים לקראת חג חנוכה

חג חנוכה מתקרב ואיתו מנהגי החג  הדלקת נרות, אכילת סופגניות ,סביבונים ועוד, אבל אחד מהפינוקים הכי כיפיים לילדים הינו דמי חנוכה, שאני באופן אישי זוכרת עוד מילדותי, כשסבא היה מחלק לכל הנכדים, אני מאוד אוהבת את חג האורות שבעיניי הוא גם חגיגה שלמה לילדים שמקבלים מתנות מפנקות, שמשאירות זכרונות נעימים.
לקראת חג החנוכה חברת פלפוט משיקה לכבוד החג 2 מוצרים חדשים שכל ילד ישתוקק אליהן:
הלהיט החדש בשוק הצעצועים:
Smooshy Mushy – דמויות רכות שיטריפו את ילדיכם
ואוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19
סמושי מושי: ליין של דמויות רכות הכוללות אוספים של חיות מחמד שונות, לפי נושאים, פריטי מזון ואביזרים עבורן והכל ריחני ומבושם.  סמושי, מבית REDWOOD האמריקאי, הוא אחד ממותגי האיסוף הנמכרים ביותר בעולם שהפך במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה ועכשיו מגיע לראשונה לישראל.

הסמושים הן דמויות רכות שניתן למעוך אותן וללחוץ עליהן, וכשעוזבים הן חוזרות מיד לצורתן המקורית באופן מהפנט. דמויות הבסטיז והסמושי שואבות את השראתן  מעולם האוכל והקינוחים, הופכות למחזיק מפתחות מדליק ומגיעות בריחות מתוקים ש"בא רק לאכול אותן". הן מגיעות באריזות הפתעה מיוחדות המכילות דמויות חיות כגון יוניקורן, חתלתול, דב קואלה ועוד. יחד עם דמות החיה מגיעה הפתעה נוספת – דמות "בסטיז", המתכתבת עם הסמושי שבאריזה, הסמושי מגיעים בדמויות בנפרד, או במארז מיוחד ובו פריטים בלעדיים, המארז מגיע בקופסת בנטו, קופסת אוכל יפנית ובו מדבקות, תגי שם וכן דמויות סמושי ייחודיות אך ורק למארז זה, שהופכים את החוויה למושלמת.
מחירים: 14.9-89 ₪
"חולה על כדורגל" - אוסף קלפי ליגת האלופות לעונה 2018/19
קולקציית האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל, מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה מופיעים כוכבי הכדורגל של הקבוצות הטובות ביבשת המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול, שינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות שייערך ב-1.6.2019 במדריד.

במסגרת תקופת ההשקה ברכישת מעטפה (6 קלפים) קבל מעטפה (3 קלפים) מתנה (עד גמר המלאי). כמו כן, גם השנה תינתן הזדמנות להשתתף במשחק Online, במסגרתו יוכלו רוכשי הקלפים לשחק אל מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. הזוכים במשחקים יזכו באחד הקלפים ממהדורת פרו-11, סדרה ייחודית לשחקני ה- Online שאינה בחנויות.
קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות הכולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את 26 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן וליברפול. ניתן לאסוף את הקלפים  לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, מבקיעים שלושער, ההחתמות הגדולות, מכונות השערים, השחקנים המהירים ועוד.  
משחק הקלפים MATCH ATTAX מגיע במארז וכולל בתוכו מגוון פעילויות לילדים – איסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי על לוח משחק ומשחק Online מול ילדים בכל העולם
מחירים: 6-74.90 ₪
את סמושי מושי ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:
 http://www.palphot.co.il

תכירו את מסיכת השיער המצויינת של מורז – מסיכת פוליגונום לטיפול ושיקום שיער פגום ויבש...

מנוי במסרים

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת המסרים בתפוז

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל

החורף בפתח ושינויי מזג האוויר בעונות המעבר והחורף הישראלי  פוגעים במראה השיער שלנו, השיער נוטה יותר להתייבש, חסר ברק, ופחות מסתדר, אני צובעת את השיער באופן קבוע ומרגישה שהשיער נפגם כתוצאה מהצבע, בעיקר מפריע לי החוסר ברק, והתייבשות בקצוות, לכן מאוד שמחתי להכיר את המסיכה הטיפולית הנפלאה לשיער של חברת מורז, חברה מאוד ותיקה ואיכותית, שאני מכירה שנים ומאוד מרוצה מהמוצרים האיכותיים שלה.


המסיכה לשיער של מורז מבוססת על בסיס צמח הפוליגונום, והינה דור חדש לטיפול, שיקום ובריאות השיער.
מסיכת השיער של מורז מיועדת במיוחד לטיפול בשיער יבש עד יבש מאד ולאחר טיפולי שיער (הבהרה, צביעה, סלסול או החלקה) מבוססת על צמח הארכובית - פוליגונום בלועזית, צמח גלילי המוכר בספרות העממית והמחקרית כבעל סגולות נפלאות לעור ולשיער.
המסיכה מבוססת על 65% מיצוי צמח הפוליגונום, בשילוב חומצות אמיניות ותערובת שמנים המתהדקים על השערה ובכך תומכים בשיקום וריכוך השערה והזנה של השיער מהקרקפת עד לקצוות.
כבר לאחר השימוש הראשון במסיכת פוליגונום, הרגשתי בהבדל משמעותי ברכות השיער שלי ובברק שהיה עליו לאחר השימוש, שימוש במסיכת פוליגונום, פעמיים עד שלוש בשבוע ישקם את מבנה השערה ויקנה מראה שיער בריא, רך ומלא ברק, לאורך זמן, אהבתי גם שהשיער הסתדר מצויין לאחר החפיפה והיה מאוד רך ונעים למגע והריח פשוט ריח משגע, אני ממש ממליצה בחום על המסיכה לשיער של מורז על בסיס צמח הפוליגונום.

לדברי שמחה דגן עזריאל, נטורופתית ויועצת "מורז"  - "יתרונה של מסיכת הפוליגונום, בהגנה "מצטברת" על מבנה השערה בעיקר למי שנחשפת לטיפולי שיער חוזרים. כמו כן, מותירה המסיכה מרקם הגנה דקיק על השיער והקרקפת, המגן עליהם מפני פגעי מזג האוויר, קרינת השמש והרס שמקורו ברדיקליים חופשיים".
מסיכת פוליגונום מתאימה מאוד לשיער שעבר החלקה. אינה מכילה SLS ,שמנים מינראליים ופרבנים וככל מוצרי מורז לא נוסתה על בעלי חיים.
המלצת שימוש: לאחר החפיפה, יש למרוח בנדיבות את המסכה על השיער והקרקפת, תוך כדי תנועות עיסוי. יש להשאיר כ 10-15 דקות ולשטוף במים פושרים. לשיקום שיער יבש ופגום במיוחד מומלץ שימוש במסכה פעמיים עד שלוש בשבוע. עם שיפור מצב השיער, ניתן להפחית את השימוש בהדרגה לפעם בשבוע. מומלץ לשלב בשמפו טיפולי של מורז להחייאת השיער.
את מסיכת השיער "פוליגונום" של מורז כשאר מוצרי "מורז" ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית, במחיר של   69.90 ש"ח, ל 350 מ"ל / גרם. 
לפרטים נוספים: moraz.co.il.
חברת מורז נוסדה בשנת 1984 והינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במחקר, פיתוח וייצור מוצרים לטיפול, טיפוח ושיקום העור והגוף, על טהרת צמחי מרפא שמקורם בגליל ובעמקי הצפון. מורז מתמקדת בחקר סגולותיהם הרפואיים של צמחים אילו ובשילובם בתכשיריה, בריכוזים פעילים גבוהים, לכדי יעילות מוכחת.

יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

חדש מאסם עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות פריכות וטעימות...

החורף מתקרב אלינו ואיתו כיף לשתות משקאות מחממים כמו, קפה, תה, שוקו, וכשנהנים ממשקה כזה, אני בכל אופן חייבת עוגייה פריכה וטעימה לצדו, לאפות  עוגיות ממש אין לי חשק, ושמחתי להתפנק עם העוגיות החדשות של אסם שמצטרפות לסדרת עוגיות השוקולד צ'יפס, עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות, פריכות וטעימות במיוחד.

בנגיסה הראשונה הרגשתי את השילוב המושלם בין הפריכות והמתיקות, מתיקות מפנקת בהחלט לא עוגיה מתוקה מאוד, ובשילוב החמוציות  עם הצ'יפס  שוקולד לבן בהחלט נוצר איזון טעמים כלבבי,

העוגיה עשוייה מחומרי גלם איכותיים ולי היא הרגישה כמו עוגייה שנאפתה בבית, ומאוד אהבתי את המרקם והטעם, מיותר לציין שהחבילה התחסלה במהירות וכל בני הבית בקשו שאקנה את העוגיות החדשות בקנייה השבועית בסופר, אין ספק שהעוגייה החדשה מהווה פתרון מפנק בהפסקת הקפה היומית שלי, וגם לאירוח, וגם לנשנוש לילדים.

עונה חדשה של הסדרה המצליחה 'מיכל הקטנה והמפלצות' רק בערוץ הופ! עם מסר לילדים וגם להורים – הגיע הזמן

הסדרה האהובה של ערוץ הופ! תעודד את הצופים לנוע ולזוז יחד עם מיכל והחברים מהיער הקסום.
כל פרק יעסוק בפעילות פשוטה אחרת, מספורט, משחקי דמיון וחיקויי חיות ועד משחקי ילדות כמו קלאס או תופסת, שהצופים יכולים לעשות בבית מול המסך או בחוץ עם החברים.


בעונה החדשה 18 פרקים אשר ישודרו  בשעות 07:00 בבוקר וב – 17:00 אחר הצהריים, הפרק הראשון ישודר ב- 28 באוקטובר.
וואו  לאחר שצפיתי עם האחיינית המתוקה שלי בשני הפרקים הראשונים, אני בהחלט שמחה מאוד על המסרים החדשים שפונים למשפחות, סוף סוף מסר חזק שמקדם פעילות מדהימה שיכולה לקרב בין ההורים לילדים ולגרום לכולם להנות מרגעים קסומים של ביחד, נזכרתי במשחקי הילדות שלי בנוסטלגיה של געגועים רבים לתקופה זו, ובזכות המסר של מיכל והחברים מהיער הקסום, כולם יכולים להנות מחוויות הילדות של פעם, שהייתה תקופה כזו ללא פלאפונים, ויצאנו עם החברים לשחק מתחת לבית, בקלאס, גומי, ג'ולות, חמש אבנים, תקופה מדהימה.
האחיינית שלי ממש התלהבה מאוד ממיכל והחברים ביער ומכל הפעילות שלהם עם המשחקים והתחילה להתעניין בקופסת המשחקים של פעם, והתלהבה מאוד מהחבל, שמשמש למשחק קפיצה בחבל,


ובקשה כבר  להתחיל להתאמן בלסובב את החבל,

משחק קפיצה בחבל שאהבתי כל כך בתור ילדה, ואני זוכרת שעות שלמות של בילוי מהנה עם החברות, כל הכבוד לערוץ הופ! על היוזמה המבורכת, אל תפסידו את הפרקים, תצפו עם הילדים ותצאו החוצה בהחלט הגיע הזמן לזוז, הרווח יהיה של כל המשפחה...
כוכבת הילדים מיכל הקטנה חוזרת בעונה חדשה של הסדרה האהובה 'מיכל הקטנה והמפלצות' בערוץ הופ!,העונה החדשה תתמקד בשמחה שבתנועה ותעודד את הצופים לקום מהספה, לנוע, לזוז, לרקוד ולשחק יחד עם מיכל והחברים על המסך. זאת, גם בעזרת הפעילויות עצמן, שיהיו רעיונות פשוטים ומזמינים וגם בעזרת השירים, שיהיו קליטים, קצביים ומעודדי תנועה. הצופים הצעירים יכירו את השירים ואת תנועות הריקוד ויוכלו להצטרף בקלות ואף ללמוד פעילויות ומשחקים חדשים לשחק עם בני המשפחה והחברים.

במהלך כל פרק מיכל, פוגו, טריק והמכשפה בו (בגילומו של יובל סגל הנפלא) נפגשים במועדון המשחקים של היער הקסום כדי לבלות יחד, תוך כדי שהם מתלבטים מה לעשות היום, הזוזו-פלצת, גאג'ט קסום שנמצא במועדון המשחקים, קורא שבדיוק עכשיו הגיע הזמן לזוז!. החברים נרגשים ושרים את השיר הקבוע "זמן לזוז!" בסוף השיר מכריז הזוזו-פלצת על הנושא והפעילות היומיים. לדוגמה: הנושא הוא 'זמן משחק' והפעילות היא קלאס או תופסת או הנושא הוא 'זמן חיות' והפעילות היא לקופים וכו'. הפעילויות הן פשוטות, כאלו שגם הצופים יכולים לעשות אותן בבית מול המסך.

בכל פרק מיכל נרגשת להתחיל בפעילות אך המפלצות או המכשפה בו לא תמיד משתפות פעולה. מיכל מסבירה לחבריה איך לבצע את הפעילות ומראה להם שלנוע ולזוז זה כיף גדול. בסופו של דבר החברים משתכנעים, ויחד כולם עושים את הפעילות ונהנים מאוד.
בעונה החדשה 18 פרקים אשר ישודרו  בשעות 07:00 בבוקר וב – 17:00 אחר הצהריים. הפרק הראשון ישודר ב- 28 באוקטובר.
אודות קבוצת מדיה הופ!

קבוצת מדיה הופ! היא גוף התקשורת הדומיננטי והמוביל בישראל בעולמות התוכן לילדים עד גיל 12. הקבוצה יוצרת ואוצרת תוכן איכותי לילדים ומפעילה בישראל את הערוצים הופ!, לולי, הופ! ילדות ישראלית ו- WIZ.
ערוצי הקבוצה משודרים באמצעות Hot ו- yes לכ- 1.5 מיליון משקי בית, והקבוצה מחזיקה בכ- 50% מנתח הצפייה של קהל היעד. הקבוצה מובילה גם בזירות הדיגיטל ובמדיה החברתית ומתפעלת באופן שוטף – אתרים, אפליקציות, ערוצי YouTube ועמודי Facebook, תוך שמירה קפדנית על סביבה בטוחה המציעה תוכן איכותי, חינוכי ומעשיר לילדים. בנוסף, לקבוצה גם פעילות נרחבת בשטח, המאפשרת מפגש עם למעלה מ- 250,000 ילדים בשנה באמצעות מופעי בידור, סדנאות, הפעלות, פעולות חינוכיות, סרטים, הצגות ופסטיבלים.
הקבוצה יוצרת תוכן מקורי המותאם במיוחד לילדים בישראל ומשתפת פעולה עם כוכבי הילדים האהובים ביותר תוך עיסוק מעמיק בנושאים המתאימים מבחינה רגשית, פדגוגית וקוגניטיבית לקהל היעד.
הסלוגן "לגדול בידיים טובות" עומד במרכזה של העשייה של הקבוצה בכל תוכן מקורי או רכש ובכל עשייה נשארים נאמנים לאחריות הנובעת מיצירת חוויות לילדים.

יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

קולקציית חורף 2018-19 עם שיק מיוחד של - FIVE US

השבוע הגעתי לשואו רום של מותג האופנה FIVE US והתרשמתי מאוד מקולקציית חורף 2018-19, בעיצובו של שלומי רחימי המוכשר המעצב הראשי והבעלים של המותג.

הקולקצייה מושפעת מהכפר הגלובלי ומשדרת טרנדים, שיק וסטייל מוקפד, בינלאומיות אורבניות ונשיות במראה הקז'ואל היומיומי שמתאים גם לכל שעות היום, לנשים עסקיות, עובדות, יוצרות שמחפשות מענה אופנתי ומדויק,הדגמים מאוד ייחודיים מצד אחד עם מגוון צבעים, אפור,צהוב, ירוק, שחור, אדום לבן ועוד,

ומצד שני מאוד נוחים להתאמות, כל פריט יכול להשתלב מצויין עם חצאית, ג'קט מכנסיים ועוד, וממש אופנה שיקית ששמים אליה לב, ומקבלים עליה הרבה מחמאות.

פייב אס חרטה על דגלה מראה של אישה ללא גיל, מבחורה צעירה בשנות העשרים ועד אישה בוגרת ובשלה, כל פריט שהבטתי בו ממש אהבתי, וזה נדיר שאני רואה מגוון של פריטים וממש מתחברת לרובם, וזה סוד הקסם של אופנתFIVE  US  שהיא מביאה איתה משהו שונה בעולם האופנתי.

קרדיט צילום: חלי פרידמן
קולקציית המותג מאופיינת בבדים איכותיים במיוחד בשילוב אלמנטים בעבודת יד, המקנים לה טאץ' ייחודי ואישי, וצביעת הבדים נעשית בשיטה חדשנית למראה מיוחד ותוסס, לכל פריט יש את הרקמה המיוחדת של המותג, ואחד מהדברים שמאוד אהבתי שהמותג כחול לבן לגמרי, מהבדים ועד המוצר הסופי, הכל נעשה במתפרה ובפיקוח קפדני של המעצב הראשי שלומי רחימי שעוסק בתחום כבר 25 שנים,

ובעל נסיון רב מאוד בתחום האופנה, שלומי מגיע מאהבה לעיצוב ולכל פריט הוא מקדיש את מירב תשומת הלב, והתוצאה הסופית פריטי אופנה ייחודיים ושיקים עם הרבה סטייל ונוכחות.

הצבעים המובילים הם נייבי, אפור, בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, פודרה, ירקרק, אפרפר ולבן מטאלי

קרדיט צילום: חלי פרידמן
והם משתלבים נהדר עם משחקים צבע מיוחדים של פסים, תפרים, שפשופים, אפליקציות והסמל המסחרי של המותג.

קרדיט צילום:חלי פרידמן
בנוסף ניתן לראות בקולקציה של FIVE US דפוסים גאומטריים אבסטרקטים, משבצות ופסים, שהופכים את האאוטפיטס לעכשוויים ותואמים את האופנות והטרנדים ברחבי העולם.

הקולקציה הוצגה בשואו רום בבית פנורמה בן צבי 84 ת"א , שואו רום מרווח עם חנייה חינם ליד, ושם ניתן לקנות גם ליחידים, FIVE US משווקת גם בחנויות ובבוטיקים ברחבי הארץ.

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל.
פייסבוק: Five us - פייב אס
https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/
אינסטגרם:
@fiveus.fashion
טל: 03-6825575
בית פנורמה,דרך בן צבי 84 תל אביב

יום שני, 22 באוקטובר 2018

חדש מפיטנס קרקרים בטעמים של חיטה מלאה ודבש, באריזות אישיות ....

פיטנס מחדשת עם קרקרים בטעמים של חיטה מלאה ודבש, לנוחות מירבית בזכות האריזות האישיות, כך שנשמרת הטריות וגם ניתן לקחת, לבית הספר, ללימודים, לעבודה, לחוג ועוד... מעבר לכך שהטעם נהדר, גם הפריכות ממש טובה, קרקר פיטנס החדש אוורירי ובהחלט מפתיע.



בפתיחת הבוקר אני אוהבת לנשנש משהו קל לצד הקפה, פחות מתאימה לי ארוחת בוקר עשירה ולאחר שטעמתי את שני סוגי הקרקר מאוד אהבתי את הטעם, אני חייבת לציין שהם מאוד מוצלחים, ואצלנו בבית אהבו מאוד, הקרקר בטעם דבש פשוט נפלא ,לצד הקפה ממש נהניתי לנגוס בו ולאכול אותו, הרגשתי כאילו אני אוכלת קרקר מרוח בחמאה עם דבש. 


קרקר פיטנס חיטה מלאה וקרקר פיטנס בטעם דבש מאוד נוחים לשימוש, כל חבילה מכילה 9 אריזות אישיות ששומרות על הטריות וניתן לקחת בתיק, 


הקרקרים נותנים מענה לנשנוש טעים בין הארוחות עם שליטה על הצריכה הקלורית, אין ספק שהמותג פיטנס מחדש בעוד מוצרים נהדרים שמשמשים לתחליפי לחם, עם מרקם וטעם מופלאים.

יום שבת, 20 באוקטובר 2018

פסטיבל ימי הזית ה-24, נופים, טעמים, ומקומות מיוחדים בכפרים הדרוזים....

הוזמנתי לסיור מרתק במיוחד מטעם משרד התיירות לקראת פסטיבל ימי הזית ה-24 וחזרתי עם הרבה רשמים מהיום המיוחד הזה.

כבר מהאוטובוס בדרכנו לבית ג'אן וחורפיש, קיבלנו הרבה רקע והבנה על הדרוזים בישראל ועל התרבות שלהם ,
ממורה הדרך המעולה והמקצועי אבו ריש מופיד, יש משהו מאוד כובש אצל הדרוזים, הרצון והגאווה שלהם להיות ישראלים לכל דבר, עם שירות סופר קרבי, הם אנשים עם לב חם אוהבי אדם, שעזרה לאחר נמצאת במקום גבוה, הם מאמינים בגלגול נשמות, חיים בצפון הארץ לצד מטעי הזיתים ומכינים שמן זית נהדר, הדתיים שבינהם שומרי דת אדוקים מאוד, שאסור להם לעשן ולשתות משקאות עם אלכוהול, למדתי שהם מכבדים מאוד את הנשים שלהם , ובהקשר לנשים הן צנועות, לכן נמנעות מענידת כל תכשיט.
במסגרת פסטיבל ימי ענף הזית ה-24 , יוכלו המבקרים להנות מסיורים מודרכים, לבקר במטעי הזיתים, לקבל הדרכה על הכנת שמן זית בבתי הבד, לקנות שמן זית משובח וזיתים, לאכול אוכל דרוזי טעים, ולהנות מהנוף הירוק והתרבות הדרוזית, יש הרבה מאוד מה לעשות בכפרים הדרוזים, ובהחלט להנות מיום חוויתי ומסקרן.

אז גם אנחנו התחלנו את הסיור שלנו כמטיילים מן המניין, והגענו לבית ג'אן, כפר דרוזי מקסים שופע ירוק,

בגינת המעבדות של ד"ר דבור, אכלנו ארוחת בוקר דרוזית עשירה פיתות דרוזיות נהדרות במגוון סוגים, שקשוקה,לאבנה,לביבות מיוחדות ועוד, שהכינה תגריד מקייטרינג SAJTAG, אני ממש ממליצה על הארוחה הנהדרת,



בתוך גינה שופעת צמחים ותבלינים, שקט, שלווה, מה צריך יותר, לאחר הארוחה הכרנו את מרכז המבקרים של מעבדות ד"ר דבור,

אני מכירה מקרוב את מוצרי הקוסמטיקה המופלאים שלהם, שנרקחים ומבוססים על צמחי מרפא ועלי זית, וסחלבים, מקום שווה ביקור בהחלט.

מעבדות ד"ר דבור –זיאד, בן למשפחה דרוזית נולד וגדל בכפר בית ג'אן בלב שמורת הר מירון, שמורת הטבע הגדולה והעשירה בצמחיית מרפא בארץ, את שנות הילדות בילה זיאד בצמוד לסבא שלו. הסב והנכד עבדו זה לצד זה בכרמי הענבים, הפלחה ורעיית העזים. כך התוודע דבור למגוון צמחי הגליל השונים, שמע ואסף את סיפורי הצמחים הפיקנטיים והעסיסיים של ה"סבתות" וזקני העדה. אוצרות הידע המסורתי שעבר מפה לאוזן במשך מאות שנים, בתוך העדה הדרוזית ותושבי הגליל, עברו גם אל זיאד, שגילה כבר בילדותו, סקרנות עזה לחקר השפעות הצמחים על גוף האדם. לאחר שנים מימש זיאד את סקרנותו בלימודי פרמקולוגיה וצמחי מרפא עד לקבלת תואר ד"ר במדעי הרפואה מהטכניון, היום, הוא מימש חלום ילדות לשלב ולמזג את הניסיון והידע המקצועי העשיר שלו עם אוצרות הטבע הגליליים וסיפורי המסורת ארוכת השנים עליה גדל,  יינתן גם הסבר על מיזם נשי בן לאומי סביב נושא הזית.
המשך הסיור היה לכיוון הבית העתיק ביותר בבית ג'אן והמערה הביזנטית,
בית ג'אן ממוקם בגליל העליון וקיים מהמאה ה-17 , מקום שופע נופים ירוקים ומשקיף על הר מירון, הבית העתיק ממוקם בין הסמטאות,

ובדרכנו אליו התרשמתי מהנקיון ומהציורים המקסימים שניבטו אליי ,


כשאתם מגיעים לבית ג'אן אל תפספסו את הבית העתיק , ואת סיפורה של משפחת חלבי שגילתה את הבית העתיק, של שורשי משפחתה, ומאוד מעניין לראות איך הבית נשמר כבר מאות שנים, ואיך היו החיים באותה תקופה, אחת מאותן עדויות להיסטוריה המקומית ולמורשת הדרוזית, הבית הבנוי צורת קשתות ובתוכו בור מים צורת פעמון הנקיים לשתייה, מציע חוויה יחודית וסיורים מעניינים מלאי סיפורים בגרעין הישן של הכפר הדרוזי בית ג׳אן ,ובסוף אירוח קל בדיוואן.


ואת המערה הביזנטית מערת אג'יאל ששימשה כמקור מסתור מים של התושבים, וגם כמקום מפלט לקבלת קרירות טבעית בימי הקיץ החמים, מערה שגודלה כשלוש-מאות מ”ר ששימשה לצורכי תפילה בכנסייה סודית של הנוצרים הראשונים בגליל, למקור מים של תושבי הכפר ולמקום מסתורם של תושבי הכפר.

חוות הר הארי : 
חווה הממוקמת בפסגתו של הר הארי, חווה שבה תוכלו ליהנות מתצפית על הרי הלבנון והרי הירדן, מטיולי ג’יפים, מרכיבה סוסים, מרכיבה על חמורים ועוד.
בהמשך הסיור המהנה נסענו לחורפיש כדי להתרשם משמן הזית האיכותי של אבו עפיף, במרכז מבקרים מאוד יפה ומרשים, טעמנו את השמן זית, למדנו שמפיקים שם שמנים מיוחדים כמו שמן קצח, שמן שומשום, שיש להם תועלות מיוחדות לגוף האדם, במיוחד לשמן הקצח, וגם למדתי ששמן זית גם מאוד בריא לשתייה כל בוקר על בטן ריקה,

נהניתי מעוגות טעימות וקפה שחור אורגינל,

ובכלל מרכז המבקרים של בית הבד אבו עפיף, פועל לפי איכות מאוד גבוהה ובפיקוח של ענף הזית, בהחלט מקום שווה ביקור, לצפייה בהכנת שמנים, ובמדפים מלאים בכל טוב, סבונים, שמנים, זיתים ועוד ועוד...


חורפיש בית בד אבו עפיף - מרכז מבקרים וסיור במטע
מרכז המבקרים של שמן זית אבו עפיף, מזמן חוויה של טעימות שמן זית, למידה על הפקת שמן הזית המסורתית העוברת במשפחת עפיף מאב לבן וחנות מוצרים ומפגש עם משפחה דרוזית ששמן הזית הוא שמה השני.


מרכז המבקרים החדיש והמודרני הוא המשך ישיר לבית הבד הראשון של המשפחה שהוקם על ידי אבו עפיף  בשנת 1952, אז היה זה בית בד מסורתי, אמנם האובניים לא הונעו על ידי חמורים, אך מכיוון שחורפיש טרם חוברה לרשת החשמל, הונעו האובניים באמצעות כבל שחובר לגנרטור. כיום יש בבית הבד שלושה קווי יצור מודרניים ואת בית הבד ומרכז המבקרים מנהל לוטפי, בנו של אבו עפיף.
המשכנו לארוחת צהריים דרוזית מסורתית ומדהימה אצל אבתסאם פארס בחורפיש,שמכינה מאכלים על בסיס שמן הזית,
התארחנו אצלה בחצר הבית עם מזרקה והרבה ירוק מסביבנו,
ובעיקר נהנינו מאוכל טעים טעים, ואירוח מכל הלב הכנסת אורחים מדהימה, אבתסאם פארס אישה חייכנית ולבבית שמדהים לראות שגם אחרי שעמלה וטרחה שעות היא מתקתקת הכל במהירות ומאוד מסבירת פנים, בהחלט שבתה אותי בקסמה המיוחד, ובמאכליה הטעימים והמיוחדים, עלי גפן ממולאים,
ירקות ממולאים,
כרוב ממולא ,
מנסף עוף חלומי,
ועוד ועוד...
חווית אירוח דרוזי בבית משפחה דרוזית בלב הכפר הדרוזי, איבתיסאם פארס מזמינה להתארח בביתה הפרטי, ללמוד על המסורת ההיסטוריה והבית הדרוזי ולהנות מחווית אירוח דרוזי בלתי נשכחת בבית משפחה דרוזי
האוכל שאיבתיסאם מבשלת ומגישה לאורחיה הוא  דרוזי מסורתי,  שהיא למדה לבשל מאמא שלה ומסבתא שלה, כשישבה לידן בהיותה ילדה עם עיניים פעורות והתאהבה. אחרי שנישאה הבינה שהיא נמשכת לאוכל יותר משהיא נמשכת ללימודים, לקחה קורסים לבישול והפכה את הבישול למקצוע.
בסיום הסיור הגענו בהליכה קצרה לרוקמות התחרה, מיזם תעסקותי מדהים של נשים דרוזיות שנפגשות במרכז ורוקמות, סורגות ומכינות פריטים מיוחדים של סגנון מסורתי,
המקום צבעוני, ומכיל מגוון עבודות אומנות של נשות הכפר שאינן יכולות לעבוד מחוץ לכפר וכך הן יכולות להתפרנס ולעזור בפרנסת הבית, למדתי שלכל פריט מוצמד תג מחיר שמי שהכינה אותו החליטה שהיא רוצה לקבל על העבודה, בהחלט מיזם מאוד יפה ומיוחד.
רוקמות התחרה:
מיזם תעסוקה לנשים שהוקם בלב היישוב הדרוזי חורפיש שבגליל העליון. פעם בשבוע מתכנסות נשות הכפר בבית אבן גדול, לומדות את מלאכת הסריגה והרקמה ויוצרות פרטי נוי ואופנה בסגנון מסורתי. ביקור במקום כולל הסבר על המיזם, מעמד האישה הדרוזית בעבר ובהווה ולבסוף סיור קצר בגרעין הכפר. כמיטב מסורת האירוח המבקרים כאן יתקבלו במאור פנים, קפה ועוגה. הביקור בתיאום מראש. למעוניינים קיימת אפשרות לסדנת סריגה או רקמה.
מידע נוסף:
דף נחיתה בכפרים הדרוזים:
כפר ביקרתם: