יום שישי, 30 בנובמבר 2018

Feel Perfume Bar מציגים: Wear Your Feeling

מותג הבשמים Feel Perfume Bar, עם הקונספט החדשני של בר בשמים באווירה ייחודית ובהתאמה אישית, כבש את ישראל בסערה.
לאור ההצלחה המסחררת בישראל ,מתרחב המותג אל מעבר לים ומביא את הבשורה החדשנית והאופנתית של בשמים בהתאמה אישית אל מדינות נוספות.
אני באופן אישי חושבת שבר הבשמים של Feel Perfume  מאוד איכותי, ובצדק המותג מצליח מאוד ומתרחב לחו"ל, הריחות של הבשמים ברמה מאוד גבוהה ומאוד לא שונים מבשמים שעולים הרבה כסף, היכולת הייחודית בהנגשת בושם מדהים לפי בחירה והתאמה אישית של הלקוח, זו בהחלט בשורה, ואין ספק שההצלחה תמשיך כי מדובר בשילוב של איכות גבוהה ומחיר סביר, כדאי מאוד להגיע לנסות , להריח את הריחות המשגעים ולהנות מבושם ברמה גבוהה שבטוח תקבלו עליו הרבה מחמאות, ואת זה אני אומרת מנסיון.

במהלך החודשים הקרובים ייפתחו סניפים בינלאומיים של בר הבשמים הייחודי במדינות נוספות בעולם ולכבוד ההשקה צולמה סדרת סרטונים מרהיבים בקייב, המשקפים את האווירה הבלעדית למותג תחת הסלוגן Wear your feeling .

הסרטונים, הקראייטיב, המיתוג והקמפיין הנלווה להם יוצרו על-ידי סוכנות השיווק KISS המלווה את המותג בשלוש השנים האחרונות ויש לה חלק גדול בהתבססותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל.
הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין ממתג אותו כמוצר גלובאלי, צעיר, תוסס ועכשווי ומאפשר לו להיחשף אל קהלים חדשים ורלוונטיים על-ידי שיווק דיגיטלי מקצועי וחכם שמובילה KISS.

את הקריאטיב לקמפיין Wear your feeling הגתה סוכנות KISS, על ההפקה והבימוי אמונה סאשה פירלוצקי מחברת DVISON.

ניתן להשיג:
www.feelperfume.co.il
פייסבוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar
קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. . קניון הזהב-  דוד סחרוב 21, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2
ובקרוב ברחבי העולם.
תגיות

הגליל המערבי אטרקציות לבילוי לכל המשפחה...

השבוע יצאתי לסיור מעניין מאוד בגליל המערבי, בהחלט יש לנו ארץ יפה ומעניינת וממש כדאי לצאת לטייל עם כל המשפחה, אני חזרתי עם רשמים רבים וראיתי מקומות מאוד ייחודיים ומעניינים, יש הרבה מה לראות בגליל המערבי וחבל לפספס אותם, אנחנו מתקרבים לחג החנוכה וזוהי בהחלט הזדמנות מעניינת לנפוש ולטייל בגליל המערבי, ששטוף בעונה זו בהרבה ירוק, וגם מראה חוף הים לאורכו פשוט נותן רוגע ושלווה, 



חופש אמיתי עם הרבה כחול בעיניים, וחופים מרהיבים, אכזיב, בצת, ראש הנקרה, עכו, נהריה ועוד....
התחלנו את הסיור בארוחת בוקר מגוונת וטעימה מאוד,  בבית וקיט לוחמי הגטאות,כפר הנופש בית וקיט ממוקם בקיבוץ לוחמי הגטאות, הכפר מציע 19 חדרי גן וסוויטות מעוצבות בגדלים שונים ,

כל יחידות האירוח כוללות כניסה ומרפסת פרטית, מדשאה, מטבחון מאובזר ,חדר רחצה פרטי , טלוויזיה בעלת מסך שטוח בכבלים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

אורחי בית וקיט נהנים מארוחת בוקר גלילית עשירה, אחרי שטעמתי אותה אני חייבת לציין שהיה בה הרבה טריות איכות ושפע, כל אחד יכול למצוא מה לאכול והבופה מגוון ביותר,


ארוחות צהריים וערב מגוונות בהזמנה מראש,המסעדה כשרה בהשגחת מועצה אזורית מטה אשר , מסעדת בית וקיט פתוחה לקהל הרחב בימי שישי לארוחות ברנץ ומומלץ להזמין מקום מראש, ניתן לערוך בבית וקיט אירועים שונים ,שבתות חתן וכינוסים .
מצרפת את האתר של בית וקיט קיבוץ לוחמי הגטאות:
לאחר מכן המשכנו למבצר יחיעם , שם הכרנו את מבצר הבריחה ביחיעם ,


התקבלנו בקבלת פנים חגיגית,


במבצר הבריחה משחקים בקבוצות ופותרים חידות בחדרי בריחה שממוקמים בכל חלקי המבצר, חוויה שלא תמצאו בשום מקום, בעיקר בזכות יופי המקום והמסתורין ההסטורי שאופף אותו,

המשחק מתאים לקבוצות של עד 200 משתתפים, האתגר במבצר יחיעם שוכנת הרוח של דאהר אל עומר, שליט הגליל מהמאה ה-18 אשר נרצח באכזריות בידי שומריו. כשנכנסתם למבצר הערתם את הרוח וכעת היא מונעת מכם את היציאה.
על מנת לברוח עליכם לפתור סדרה של חידות מסתוריות תוך שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית.
המשחק
החידות מאתגרות ודורשות חשיבה יצירתית ושיתוף פעולה קבוצת.
כל חברי הקבוצה משתתפים ונחוצים להצלחת המשימה.
במהלך המשחק המון שימוש בטכנולוגיה וגדג'טים חדשניים שעוד לא ראיתם.
מדריך צמוד לכל צוות במשחק כדי לשמור על בטיחותכם ולהבטיח שכולם נהנים.
ביום במשחק
קבלת פנים - עם הגעתכם למבצר תתקבלו בקבלת פנים חמה הכוללת שתייה קרה/חמה וכיבוד קל.
המשחק - 60 דקות של משחק הרפתקה מותח ומאתגר שמטרתו בריחה מהמבצר תוך פתרון חידות מקוריות ושיתוף פעולה יצירתי של המשתתפים.
נופים ונהנים- לאחר המשחק נצא לסיור מעשיר ומהנה בכותלי המבצר ונכיר את היסטוריית המקום.
אתנחתא מפנקת - סיום מתוק עם פירות, יין ושוקולד על מרפסת המבצר אל מול נוף עוצר נשימה.
קבלת פנים כוללת :
עמדת יוגורט גלילית עשירה +תוספות מענגות
עמדת קפריניה ברזילאית מרעננת
שתייה חמה וקרה
עמדת קפה
חליטות תה
סיידר תפוחים
פירות
מגשי בריאות: אגוזים ותמרים
חטיף+משקה אנרגיה
בהמשך היום יהיה לנו גלידות מגנום , יין אדום +יין לבן ,קאווה + שוקולדים איכותיים ייחודיים.


משך זמן החוויה כולה - שעתיים ורבע.
אם אתם מגיעים לחוף אכזיב אל תפספסו את הפעילות בחוף אכזיב שכוללת -שייט בסירות טורנדו,
היציאה בסירות טורנדו המצוידות בזוג מנועים רבי עוצמה, המגיעים למהירות גבוהה, ממפרץ אכזיב דרך איי ראש הנקרה (עליהם מקננים עופות מים), לקו הגבול עם לבנון כולל תצפית לעבר העיר צור, מצוק ראש הנקרה אדיר הממדים ו"רגל הפיל", חזרה לאורך קו החוף המרהיב ביופיו. השייט נערך בסבבים כשבכל סבב 10 משייטים + משיט מצוות "טרק-ים", השייט מותנה בתנאי הים .
המשכנו לביקור בראש הנקרה שמשולב בטיול על החוף ברכבים חשמליים,
ירידה ברכבל – הרכבל התלול והקצר ביותר בעולם הוא אמצעי הגישה העיקרי אל תחילת הטיול במסתורי הנקרות. הרכבל יורד אל הנקרות מגובה 70-מטר מעל פני הים בזווית תלולה של 60 מעלות.
צפייה במייצג אור קולי - האולם חצוב בסלע ההר ובו תחוו את סיפור הנקרות .
סיור בנקרות - פלא טבעי המרתק במסתוריותו ועוצר נשימה ביופיו בכל שעות היממה ולאורך כל ימות השנה, וואו זה באמת עוצר נשימה הטבע במלוא הדרו, אין לתאר את היופי שניבט מהנקרות, והכל כחול לבן, ארץ ישראל היפה שלנו.


טיול רכוב לאורך טיילת חוף הים ע"ג אופניים/רכב חשמלי ,


מסלול - הקבוצה תצא מפתח שער המנהרה הדרומית לרכיבה חוויתית על רכבים חשמליים לאורך טיילת חוף אכזיב, חוף בצת, לאחר שנהגתי ברכב החשמלי, זו הייתה בהחלט חוויה יוצאת דופן, והמראה של הים בדרך פשוט חלום, מבחינתי יכולתי להיות שם שעתיים ופשוט להנות מהרוגע והשלווה .
אתר ראש הנקרה
את ארוחת הצהרים אכלנו בחוף בצת וערכנו סיור בחוף בצת וביקור באתר הקראוונים,

חוף בצת (חוף בננה ביץ' לשעבר) נמצא בין ראש הנקרה לנהריה, על רצועת חוף מסודר ומדהים ביופיו, החוף מוכרז עם שירותי הצלה, בחוף חניון קראוונים - חניית / השכרת קרוואן בחוף בצת - מינימום לילה אחד.
האוהלים - אוהלי קולמן משפחתיים גדולים, המתאימים לעד 7 נופשים.


בחוף הצפוני ביותר בישראל, בסמוך לראש הנקרה, מתפרש לו חוף בצת.
החוף מסודר ומעוצב והמים בו צלולים ונקיים.
בחוף נמצא מתחם קמפינג עם קרוואנים מפוארים, אוהלי קולמן חדשים ואוהלים ממוזגים, המתחם ממוקם על הים ומציע מגוון פעילויות כגון, סאפים, קייקים, רכבי גולף, טיול ג'יפים ועוד. המתחם קרוב מאוד לראש הנקרה ולרכבל.
לכל קרוואן יש נישה משלו שניתן לעשות בה 'על האש' ופינת ישיבה.
כל הקרוואנים מאובזרים במצעים נקיים, מגבות, כלי מטבח, קפה וסוכר.
לשוכנים באוהלים יש גישה למדשאה גדולה עם צליה ענקית, עליה ממוקמים האוהלים.
מזרונים ללנים, שולחן קק"ל צמוד לאוהל, פינת מנגלים מרכזית, מקררים מרכזיים נקודות חשמל מרכזיות, כיסא לחוף לכל נופש, שמשיה לכל משפחה, שירותים ומקלחות עם מים חמים ושירותי ניקיון במשך כל היום ותאורת לילה.
בחוף נפתח גם אולם אירועים חדש באווירת ים בלקנית. עם תפריט ברביקיו וסלטים עשיר.
ללנים במתחם ניתן להזמין ארוחות בוקר וארוחות צהריים, ברביקיו עם סלטים ומנות ילדים בהזמנה מראש.
במקום יש מזנון עם מנות שניתן להזמין במקום, חטיפים, שתייה וקפה וגם אביזרים לשחייה בים.
חוויה משפחתית מחוץ לכותלי העיר, לינה על חוף הים, חוויה מרגיעה ומגבשת להורים ולילדים.
מתאים גם לקבוצות, חברות, ואירועים.
ימי גיבוש
יום גיבוש לכמות גדולה של אנשים עם ארוחות בוקר, צהריים וערב לבחירתכם ופעילויות על חוף הים, יכול לכלול גם מסיבה על החוף.
החוף שייך ל 'קבוצת סער חי' המתמחה בהפקת אירועים, שירותי הסעדה, שירותי הצלה והפעלה לבריכות שחייה ועוד הרבה תחומים נוספים.
שעות פעילות: 08:00- 19:00
טלפון: 0509550232
מייל: hofbetzet18@gmail.com
אתר:  http://www.inbalpool.co.il/
לסיום הסיור המרתק בגליל המערבי נסענו  לפארק האקסטרים בעכו ,


חוות אקסטרים ענקית שהושקעו בה מליונים רבים, שכוללת  פארק שעשועים

וקירות טיפוס ועד ל"באנג'י דרופ" ייחודי בארץ בגובה של 30 מטר למחפשי אקשן ואדרנלין, בהחלט הייתה לי חוויה אישית במקום הזה, בחנתי את האומץ שלי וגיליתי שאני מוכנה לנסות לפחות להתמודד עם קיר הטיפוס,

מאוד אהבתי את המתקנים ואני חושבת שמעבר לבילוי יש במקום הזה הרבה מעבר, גם אפשרות להתמודד עם קשיים ופחדים, אני בהחלט אהבתי מאוד...

מצרפת את האתר: https://www.pex.co.il/

יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

הקולקציה של דייויד ששון - מראה הטיילור מייד...

המעצב הישראלי דיוויד ששון חי את אופנת הגברים משנת 1993  ,

כאשר החליט בשנה זו להתמקד באהבתו הגדולה ופתח את חנות הדגל שלו בדיזינגוף, מאז ועד היום הוא מעצב אופנת גברים באהבה גדולה.

כיום הוא פועל בסטודיו אשר ממקום ברחוב מוהליבר ובו נעשית כל המלאכה ונבנות כל הקולקציות, זאת במקביל לחנות בדיזנגוף, ובזכות הכשרון שלו הוא מביא עיצובים יוצאי דופן בתחום אופנת הגברים,

עיצובים שבהם הוא שם את חותמו עם כשרונו הרב, ומה שיוצא בהחלט חגיגה לעיניים מבחינת הסטייל, איכות התפירה ומראה הטיילור מייד,

בהחלט ייחודי מאוד בתחום חליפות הגברים, לוק שונה ומעניין וכל גבר יראה בלוק הזה פשוט מושלם.

הקונספט המוביל בסטודיו הוא להעניק לכל גבר שנכנס לחנות את הטוטאל לוק המושלם עבורו, כאשר כל הפריטים מיוצרים בארץ תוך דגש חד משמעי על איכות התפירה ובחירת הבדים והחומרים בכל הפריטים – החל מחגורות, חליפות, חולצות, פפיונים, ג'קטים, עניבות,

גרביים, נעלים, מעילים, סריגים ועוד, כל גבר שיכנס לחנות ימצא לעצמו פריטים ממש שווים, שיכולים לשמש אותו לאירוע מיוחד, לחתונה, לעסקים, ולכל מטרה.
דייויד ששון שם לעצמו למטרה את החייאת תרבות הטיילור מייד, מראה הטיילור מייד, המראה המחוייט שמקושר לא מעט לעולם העסקים, עולם של תרבות וג'נטלמניות, כמעט ונעלם בישראל, בסטודיו ניתן למצוא טוטאל לוק לגבר שיעניק לו את אותו מראה מכובד ומחוייט, מצד אחד, אך מבלי לוותר לרגע על מראה מאוד אופנתי וטרנדי,במקביל לטיילור מייד מיוצרות בכל עונה קולקציות "סמי אלגנט" במראה קז'ואל יומיומי מכובד ויפה.
הקולקציות של ששון מתחלפות מדי עונה ובולטת בהן ההשראה והשימוש בטרנדים גלובאליים בינלאומיים,

הקולקציות עוקבות אחר השינויים והמגמות הרלוונטיות באופנת הגברים אך בד בבד, דיוויד נהנה גם להכתיב את האופנה ולא רק לעקוב אחריה. בקולקציות השונות ישנה הקפדה גדולה על רמת החומרים, הגזירה, התפירה והגימור - כולם נעשים ברמה גבוהה ביותר וכזו העומדת בסטנדרטים בינלאומיים.

הבדים העיקריים בהם נעשה שימוש הם צמר קר וכותנה, שמתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. העיצוב הוא על-זמני, מתאים לכל גיל ומלווה את הגבר לאורך זמן ובכל עיסוק. כל קולקצייה מהווה מראה שלם לגבר, ומאפשרת טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, כך שהכל נמצא בסטודיו.

הקולקציות משלבות באופן הרמוני את ההתנגשות הבלתי נמנעת בין הגבר הים תיכוני המחוספס לגבר המערבי האלגנטי, דיסוננס שמאפיין את התרבות הישראלית כולה.

את כל אלו מביא ששון לחליפות ולפריטים השונים שהוא מעצב כשההשראה לקולקציה מגיעה מהאווירה האורבנית הייחודית של תל אביב ובירות האופנה האירופאיות, תצוגות אופנה יוקרתיות, ספרות מקצועית וכמובן הלקוחות עצמם.

הקולקצייה שנוצרת היא טיילור מייד, מחוייטת ואלגנטית מצד אחד, מחוספסת, ייחודית ובולטת מצד שני.

ישנה קולקצייה מיוחדת שתופסת מיד את העין וזו קולקציית הנעליים, זו קולקצייה ייחודית ועשירה של נעלי נוחות יפיפיות אשר משדרגות כל מראה,

בין אם מראה יומיומי ועד ללבוש חתן יוקרתי, הנעלים כולם בעיצוב אישי של דייוויד ששון והן מיוצרות בעבודת יד בישראל, כשניכרת השקעה רבה בעיצוב האימום של כל נעל ונעל. הנעליים מגיעות בצבעוניות קלאסיים אך גם בצבעוניות לא שגרתית ומעניינת במיוחד – צהוב, ירוק ואף אדום. הנעליים גם הן מתאימות למראה השלם אותו מייצר ששון.

הן מותאמות ללוקים השונים של הקולקציות בסטודיו ומהוות פריט משלים מדוייק ויפיפה.

קרדיט צילום: חלי פרידמן
ניתן להשיג:
מוהליבר 37 ת"א- סטודיו
דיזינגוף 161 ת"א
אתר: www.david-sassoon.com
פייסבוק: David Sassoon
אינסטגרם: davidsassoon
טלפון: 03-5170337

זמן קריאה - ספר חדש: סלעים במים מאת: ורדה סמול...

בספר המקסים והחדש "סלעים במים"  כותבת  ורדה סמול את סיפור חייה של אחותה אורנה בלייר, אשר בשל החלטה גורלית אחת חייה נעצרים ומשתנים לבלי הכר, בשל החלטה אחת חייה של אורנה, נערה מלאת חיים ובשיא פריחתה, נעצרים ומשתנים לבלי הכר, אורנה קופצת ממזח למים הרדודים ונפצעת קשה, מאותו רגע עליה לוותר על חלומותיה ולהתמודד עם מציאות קשה, אורנה מחליטה  היא תחיה את החיים בכל מאודה, תרכוש עצמאות ותיצור לעצמה חלומות חדשים.


כנגד כל הסיכויים אורנה בוחרת לחיות את החיים במלואם וליצור לעצמה חלומות חדשים, הספר מלמד על אומץ, התמודדות מול קשיים גדולים, פתאום קורה שינוי שאין עליו שליטה, מציאות קשה של פציעה, ומפה אורנה חייבת להתמודד ולקבל החלטה שמתמודדים עם מה שיש ומוצאת כוחות ותעצומות נפש גדולות גם דרך כתיבת השירים, הספר סלעים במים נותן כוחות לכל אדם ופרופרציה לחיים והבנה מה באמת חשוב.
בספר שזורים שירים מפרי עטה של אורנה אשר כתבה לאורך תקופות חייה.
השירה של אורנה היא בבחינת קול חדש, צלול ומעניין על במת השירה הישראלית.
זוהי שירה אותנטית ואחרת שנתחברה לאורך שנים רבות ונטועה עמוק בנבכי הנפש ובארון הספרים היהודי.
"על החיים ועל המוות" היא מכריזה... וקופצת. 
"סלעים במים", מאפשר הצצה אמיתית אל נבכי נפשה של אישה צעירה יוצאת דופן ומעוררת השראה, ולדרך האמיצה בה היא בוחרת לעמוד מול האמת ולהתמודד עם אתגרי המציאות אליה נקלעה. זהו סיפור אמיתי על גדלות הנפש והרוח אל מול אובדן הגוף, על חוסן וכוח רצון, על תשוקה לחיות ואמונה ביכולת להגשים ולממש חלומות חיים כנגד כל הסיכויים.
"סלעים במים" הוא ספר שייגע בלב כל אחד שחווה טלטלה בחייו, יעצור את הנשימה, יעביר צמרמורת, תהייה והשתאות, ובסיומו יחדש את האמונה בעוצמתן של הנפש והאהבה.
ורדה סמול חיה בארה"ב, בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה, נשואה ואם לשלושה בנים,כותבת ומפרסמת מאמרים וסיפורים קצרים. שניים מהם פורסמו בספר אנתולוגיה "סיפורים מן המטבח", "סלעים במים" הוא סיפרה הראשון המבוסס על סיפור חייה של אחותה אורנה בלייר. 
חרוזים 
גַּם כְּאֵבִים גְּדוֹלִים
צְרִיכִים לְהִכָּתֵב
בַּחֲרוּזִים
מְדוּדִים בְּמִשְׁקָל
שָׁוֶה לְכָל נֶפֶשׁ
כּוֹאֶבֶת
לְכָל נֶפֶשׁ פְּרוּמָה
פְּרוּעָה, פְּרוּצָה
פְּרוּשָׁה    פְּרוּדָה
פְּרוּקָה וּמְפֹרֶקֶת
פְּרוּפַת כַּפְתּוּרִים
וְנִפְרֶדֶת
מִכָּל
מָה שֶׁהָיָה
מַמָּשׁ
עַד לְרֶגַע זֶה
מַמָּשׁ מוּבָן
 מֵאֵלָיו

הֵנֵף
חַנּוּן וְרַחוּם
הֵן הַיָּמִים יַמִּי בִּיכּוּרֵי עֲנָבִים
הַנִיחֵנִי (גַּם אֲנִי) עַל מְקוֹמִי
עֵינֵי מְאִירוֹת כְּשֶׁמֶשׁ
וּפֶאֶרֵי מַחְשְׁבוֹתַי
עָרוּכִים וְּצְרוּפִים
עַל אֲדְנֵי אֱמֶת
ועשתונותיי מְשׁוֹטְטִים
בִּשְׁמֵי שָׁמַיִם.

עַנֵנִי בַּמֶּרְחָב
הרהיבני בְּנַפְשִׁי עֹז
וַעָשֵּׂנִי (גַּם אֲנִי להרף)
כֹּהֶנֶת לְהָנִיף
אֶת עֹמֶר הַתְּנוּפָה
יָדִי פְּרוּשׂוֹת נשריי שָׁמַיִם

תְּנֵנִי גַּם אֲנִי
לזמור זְמוֹרָה וְאֶשְׁכּוֹל
לְהָבִיא מִן הָרִמּוֹנִים
וּמִן הַתְּאֵנִים
וְלֶאֱחֹז בְּחַיַּי הַחַיִּים
וּלְמָלֵא (מְעַט) חֲלָלוֹ שֶׁל מָקוֹם

רִפּוּי בָּעִסּוּק
 בַּבְּקָרִים הָאֵלּוּ,
זָרְזִיר לַהֲגָנִי
חָרוּץ כְּהֶרְגֵּלוֹ
שָׁב וּמַכְרִיז,
בְּדִיּוּק נִמְרָץ (נִמְרָץ כְּהֶרְגֵּלוֹ)
עַל הַבֹּקֶר
הַרְבֵּה לִפְנֵי שֶׁהוּא קוֹרֶה,
הַרְבֵּה לִפְנֵי שֶׁאֲנִי מוּכָן.
אֲנִי מְקַנֵּא
בִּידִיעָתוֹ הַבְּרוּרָה,
עַל הַבֹּקֶר וְעַל תַּפְקִידוֹ.
אֲנִי מְקַנֵּא
בְּקוֹלוֹ הַבָּרוּר.

בַּבְּקָרִים הָאֵלּוּ
יֵשׁ לִי יוֹתֵר פְּנַאי (יוֹתֵר מִידֵי פְּנַאי)
וְעָלַי לְמַהֵר וְלִמְצֹא
הֶכְרֵחַ מִיָּדִי
לְהַעֲסִיק בּוֹ אֶת הַדַּעַת
וּלְמָסֵךְ אֶת הַמַּבָּט
מֵהִתְבּוֹנְנוּת לְתוֹךְ עָמְקָּה
שֶׁל אִי-הֲנָחַת
לִפְנֵי שֶׁאֶצְטָרֵךְ לְהָשִׁיב
אֶל הַלֵּב
וְאֶל הַדַּעַת הַשּׁוֹאֶלֶת
תְּשׁוּבוֹת מַנִּיחוֹת

בַּבְּקָרִים הָאֵלּוּ,
אֲנִי קָם,
בָּאַחַת.
שׁוֹטֵף אֶת הַפָּנִים
מוּל הַמְרָאָה,
מְחַיֵּךְ אֶת הַשִּׁנַּיִם
וְיוֹצֵא אֶל הָרְחוֹב.
הספר: "סלעים במים", מאת: ורדה סמול
כריכה רכה, 224 עמ', מחיר: 94 ₪.
להשיג בחנויות סטימצקי.

יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

חופשה זוגית חלומית במלון מדיטרה בנתניה....

מלון "מדיטרה" ( (MEDI TERRE) הינו מלון בוטיק אקסקלוסיבי חדש בנתניה,

שממש כדאי לכם להכיר במיוחד אם את מתכננים חופשה זוגית של שקט ושלווה, לאחר שהתארחתי שם ממש התפעלתי וחזרתי עם הרבה רשמים,  בין אם אתם מתכננים חופשה זוגית רומנטית או חופשה משפחתית, חשוב שתדעו שהמלון שוכן קרוב לשפת הים,

רק לחצות את הכביש  ותמצאו את עצמכם בחוף ים מקסים ובו בתי קפה נעימים, שמשיות וכסאות נוח, אין כמו לראות את הים ולהנות משקט, מרחש הגלים, לי באופן אישי החופשה במלון מדיטרה פשוט נתנה לי כח ושלווה פנימית אחרי שבועות של עומס.
כבר מהכניסה למלון הבוטיק מדיטרה הבחנתי שמדובר במלון  אשר נבנה על פי סטנדרטים בינלאומיים קפדניים ביותר,

הקפדה על כל הפרטים הקטנים כדי שלאורח תהייה שהות נעימה ורגועה,

60 חדרים הפרוסים על פני  שבע קומות ובחלקם מרפסת ממנה ניתן ליהנות מנופו המשכר של הים, פשוט לשבת ולהיות במנוחה, מאוד חשוב לקחת פסק זמן מעת לעת ולהנות מהרוגע והשלווה.

החדרים, אשר מחולקים לקטגוריות שונות, מפנקים ומרווחים מאד,  בין היתר מציע המלון  חדרי משפחה, חדרים זוגיים,

יחיד ,ביזנס ועוד, כמו כן נבנו בו גם ארבע סוויטות מפוארות עם ספא פרטי בכל אחת, בהזמנת שני חדרי אירוח סמוכים,הופכות הסוויטות למתחם פרטי שבנוסף לספא יכלול גם חדר אוכל פרטי, תקשיבו סוויטת הספא הפרטי זה גולת הכותרת מבחינתי במלון הזה, אני באופן אישי לא נתקלתי בספא פרטי בחדר,וואו זה פשוט חלום.
כשנכנסתי לסוויטת הספא, תחשבו על זה ספא פרטי משלכם עם כל הפינוק האפשרי גקוזי גדול רק לכם,

וסאונה מדהימה,

חלוקי רחצה, מגבות, טלויזיה בספא, מקום פשוט ענק, אין לתאר את הכיף שחווינו בספא הפרטי הזה,

במיוחד שהגענו ביום גשום וחורפי, פשוט מרגישים חופשי אין עוד אנשים בספא, אפשר להרגיש בנוח, ופשוט להנות מהחלום הזה,אין מילה פשוט חלום, אם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג, אני מבטיחה לכם שזו שתהייה הפתעה שהם לא ישכחו לעולם, פשוט חוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים.
בנוסף העיצוב המהודר של החדרים מהווה קבלת פנים המשרה נינוחות, בעיצובם בוצע שימוש אך ורק בחומרים ידידותיים לסביבה, את הריהוט לחדרים, המספק נוחות מקסימלית, עיצבה החברה האיטלקית GERVASONI .

החדרים מאובזרים היטב: מערכת מיזוג אוויר אישית שחוסכת באנרגיה, כספת בילט-אין, טלפון, טלוויזיית LED, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה, מיני-בר, מצעים מעוצבים ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

בנוסף, בכל חדר נמצאים מייבשי שיער, מגבות, חלוקי רחצה וכל מה שדרוש כדי להפוך את החופשה לחוויית אירוח ייחודית.


המלון עוצב על ידי מומחים בינלאומיים מובילים  בשיתוף פעולה עם מומחים ישראלים בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים. הקרבה לים מלווה את האורחים לאורך כל שהותם במלון.

מלבד הנופים המשכרים, בכל שטחי המלון פזורים ויטראז'ים מרהיבים,

מוטיבים ואלמנטים נוספים הקשורים לים, כשגם העיצוב והשימוש בצבעי הכחול והצהוב על שלל גווניהם, לא מותיר ספק - אתם בחופשה על שפת הים. 
האירוח במלון הנו על בסיס BB במהלך השבוע ובימי שישי על בסיס HB, בקרוב מאוד ייפתח בקומת הלובי בראסרי ובתפריט ישולבו מנות מהמטבח הצרפתי והמטבח האיטלקי-ים תיכוני, אנחנו נהנינו מארוחת בוקר של בופה שהיה בו הכל, ומעיצוב מקסים.






הבראסרי יהיה פתוח הן עבור אורחי המלון והן עבור הקהל הרחב, אורחי המלון ייהנו מכניסה חופשית לחוף תמנון, שנמצא מספר צעדים מפתח המלון, הכניסה לחוף כוללת גם שמשייה וכיסא ללא עלות, למלון תעודת כשרות מטעם הרבנות נתניה.
ממש ממליצה ואני בטוח אחזור למלון המפנק הזה, אין ספק שזו הייתה חופשה כלבבי, בהחלט מלון נהדר...

מלון מדיטרה
כתובת: שד' ניצה 20 נתניה
www.mediterrehotel.com
Reservations1@mediterrehotel.com
09-9737333