יום ראשון, 27 בפברואר 2022

חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של מותג הבית האיכותי UNIQUE

למה שלא תעשירו את משלוח המנות בפורים עם מטעמים מיוחדים, שכולם ישמחו לקבל? חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של קו הפרימיום של מותג הבית UNIQUE. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.



חג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק, ואיתו מגיע מנהג שאני כל כך אוהבת משלוח מנות, כיף להעניק משלוח מנות מפנק וצבעוני, וכיף לקבל משלוח מנות, ומומלץ להכין משלוח שונה ולהתאמץ ולהכין אוזני המן ועוגיות מיוחדות ולצרף בנתינה ואהבה, אין כמו מאפה ביתי לשמח את האחר, אז כדאי ממש להכיר ולהתנסות בקרמים ובציפוי המיוחדים כל כך של חברת UNIQUE , ברגע שתאכלו מהם ותשימו אותם כמילויים לאוזני ההמן, רולדות, עוגיות ועוד, הטעם יהיה שונה לחלוטין ואיכותי ביותר, כי על איכות לא מתפשרים.

אפשר למלא, לצפות או גם וגם - אוזני המן, עוגיות רולדה, ריבועיות, סהרונים, מאפי שמרים או כל מטעם אחר שאוהבים - עם קרם בואנו, ציפוי קרמל מלוח, ציפוי לבן או קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות. בסוד נגלה לכם שקרם בואנו אוהב ציפוי קרמל מלוח, ומילוי שוקולד לבן ועוגיות שחורות - אוהב ציפוי לבן. במילים אחרות, משניים יוצאים שלושה כי אפשר להכין רק עם מילוי, רק עם ציפוי או גם וגם. נכון נחמד?

אני הכנתי עוגיות מדהימות עם מילוי קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות, והטעם וואו, מומלץ להכין ולצרף למשלוח מנות, לקראת פורים אני אכין גם אוזני המן ובקלי קלות אמלא עם הקרמים הנהדרים של חברת UNIQUE .



מצרפת לכם את המתכון, 120 גרם חמאה מומסת, 150 גרם שוקולד מריר, 3/4 כוס סוכר, חצי כפית מלח, 1 ורבע כוסות קמח לבן, חצי כוס קקאו, חצי כפית סודה לשתיה, 2 ביצים, ולמילוי העוגיות איזה קרם שאתם רוצים ממגוון הקרמים הנהדרים של UNIQUE.

אופן ההכנה: ממיסים בקערה את השוקולד המריר והחמאה,מוסיפים סוכר ומלח וטורפים היטב, מוסיפים את הביצים וטורפים עד שמתאחדים עם התערובת, מנפים מעל את הקמח, הקקאו והסודה לשתייה ומקפלים עד שמתאחד, מכסים את הקערה בניילון נצמד ושמים במקרר כשעה,מחממים תנור 180 מעלות, יוצרים כדורים גדולים, משטחים ושמים את הקרם של UNIQUE בטעם שאתם אוהבים, יוטפים עם קצות הבצק, מכדררים, מועכים מעט ומניחים על תבנית מרופדת, אופים כ-12 דקות ומוציאים אפילו שהעוגיות נראות רכות, ונהנים.

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

ואין ספק שהמגוון ממש מיוחד וטעים,

קרם בואנו:



במרקם רך בטעם שוקולד חלב-נוגט נימוח. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP קרמל מלוח:



לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. במרקם שמתקשה לאחר הצינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות:



במרקם קרמי ובטעם עשיר. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP לבן:



לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. אפשר להוסיף לציפוי טעם וצבע שרוצים,הציפוי מתקשה לאחר צינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

את הציפוי יש לחמם טרם השימוש במיקרו (בפולסים עד שנהיה נוזלי), או בבאן מארי, לצפות ואז לצנן.

כשר בהשגחת חוג חתם סופר/ לנדא, והרבנות מטה יהודה.

להשיג באתר: https://www.mayster-shop.co.il/  , ברשתות ובחנויות מתמחות.

קרדיט צילומים: אנטולי קרינציקי

יום רביעי, 23 בפברואר 2022

FUN EXPO השלישי – הפנינג יריד אומנים ססגוני ומקורי, יתקיים ב- 6-11.3.2022 בגני התערוכה בתל אביב. הכניסה חינם ביריד משתתפים לראשונה גם ילדים-אומנים ואומנית ציורי גוף

FUN EXPO השלישי – הפנינג יריד אומנים ויוצרים ססגוני ומקורי, בהשתתפות עשרות אומנים מרחבי הארץ, יתקיים בגני התערוכה ב- 6-11.3.2022 ביוזמת איגוד Unity Art לקידום אומנים ויוצרים ועמותת ARSWI בתמיכת הקרן הבינלאומית "יד עוזרת לישראל". לראשונה ישתתפו ביריד גם ילדים-אומנים ואומנית ציורי גוף. הכניסה חינם.



במסגרת ששת ימי היריד יתקיימו גם תצוגות אופנה, תחרות תחפושות נושאת פרסים, סדנאות יצירה ואווירה למבוגרים ולילדים, מוזיקת רחוב, טיפוח גוף ונפש ועוד ובקיצור, הפנינג נהדר שיכול להתאים גם כיום כיף לציון יום האישה הבינלאומי.



אני מכירה את איגוד Unity Art, ואין מילים לתאר את היצירות הקסומות של האומנים שנמצאים באיגוד הזה, אומנות שמגיעה מהלב, עם כשרון יוצא דופן, אני כבר מתרגשת להגיע ליריד האומנים שיערך בגני התערוכה, וממליצה מכל הלב להגיע עם כל המשפחה ופשוט להנות מאומנות מדהימה, צבעונית ומרגשת.



כל היצירות ביריד הן עבודת יד, במגוון תחומי היצירה: תכשיטים, ציורים, פסלים, פריטי נוי, יצירות מברזל, עץ, פימו, אמאייל, זכוכית וקרמיקה, סבון, בובות, דובונים, נרות, תיקים ואפילו שוקולד. ביריד יוצגו גם ציורי גוף על שתי דוגמניות מקובה ומספרד, ולראשונה יוצגו יצירות של ילדים-אומנים ובהן עבודות שהוצגו במוזיאון הלובר בפריז, במסגרת פעילות האיגוד הבינלאומי לדיפלומטיה תרבותית  We are the world.

"אחרי שנתיים של הפסקה, היריד חוזר ואנחנו נרגשים", אומרת מריה פרייגר, מייסדת איגוד יוניטי ארט ומארגנת היריד, "בחרנו להציג בגני התערוכה כדי לאפשר גישה נוחה גם בתחבורה הציבורית לכל חובבי האומנות והיצירה בארץ, בכל הגילים. אחרי תקופת קורונה מטלטלת, כולנו זכאים ליהנות מיריד שמח של יצירה, אומנות ויופי".



בין משתתפי היריד:

  • בית האופנה IMG STYLE של המעצבת והסטייליסטית אירה מזור-גאלץ, המציג בגדים מעוצבים בסטייל לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה
  • תערוכת אומנות גוף ובגדי ים של Lora swimwear, של האומנית והמעצבת לורה טולצ'ינסקי
  • אוסף יחודי של תכשיטי זכוכית של סטודיו חוחלוב לאמנות - טוביה חוחלוב וקטי פינצ'וק
  • מאסטר שואו של אמנים ויוצרים ובהם דיאנה ינווארב ואלנה פלקובסקי, במסגרתו תראו כיצד נוצרים ציורים, תכשיטים ויצירות שונות, ואולי אפילו תיצרו בעצמכם
  • גלריות ציורים של האומניות ניקיטה בן עמי, אירנה טברסקוי, ג'וליה דיבגני, אלנה פלקובסקי, ילנה גינזבורג, ללה מיגירוב, ריטה גי ועוד
  • תערוכת בובות בעבודת יד של אולגה ביסטרוב, וסילינה קובלב, טטיאנה אוברמייסטר, נטלי סלוצקר, אלנה פושין וז'ניה ליבנזון
  • ארמון הזכוכית – יצירות מרהיבות מזכוכית של אינה קלטר
  • פרחי ענק דקורטיביים של אנה נסטרנקו
  • תכשיטים, בגדים, מוצרי הום סטיילינג מעוצבים ומתנות
  • פינות רוגע: ארומתרפיה, רפלקסולוגיה, נומרולוגיה, עיסוי
  • שוקולד בעבודת יד של נטלי לזר
  • גלויות ואלבומים של אנה נוישטדט
  • תחרות תחפושות פורים נושאת פרסים ב- 11.3.2022

יריד 2022 FUN EXPO יתקיים בגני התערוכה, ביתן 12, בימים א'-ו' בתאריכים 6-11.3.2022.

בימים א'-ה' בשעות 11:00 – 20:30, ביום ו' בשעות 11:00 – 20:00.

לפרטים: https://www.facebook.com/unityartproject/

 

יום שני, 21 בפברואר 2022

תערוכה חדשה בגלריה בבית יד-לבנים ברחובות: שמלה שמלה אגרצ'ין, ירוסלם דהנה

החברה העירונית רחובות ממשיכה לפעול למען שימור המסורת והתרבות הייחודית של עולי אתיופיה המתגוררים בעיר – תערוכה חדשה בגלריה שבבית יד-לבנים בעיר "שמלה שמלה אגרצ'ין, ירוסלם דהנה" עוסקת בכמיהה של יהודי אתיופיה כבר אלפי שנים לירושלים. התערוכה תכלול 28 עבודות אמנות – ציורים, צילומים, רקמה ופיסול ועבודת וידאו אחת. עבודת הוידאו של האמנית אסתר היילה היא מסמך תיעודי שאורכו 8 דקות, בו מצולמות ומרואיינות משפחות באתיופיה שממתינות לעלות לישראל, ומשפחות בישראל שמחכות בקוצר רוח להתאחד עם יקיריהם.



האמנים שיציגו בתערוכה: אהרון קריצר, אילנה פרדה, אירית הכהן, אסתר היילה, דויד היילו, דינה ספרשטיין, דסטה איילין, טספאי טגניה, כלנית מלקו, נדב טייטלבוים, עדן דסטה רוחמה ארנהלט, רחלי רוגל והרוקמות מהעיר שדרות.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אנו מקפידים לשמר ולהעלות על נס את המורשת הייחודית של יהודי אתיופיה, ואני שמח וגאה על התערוכה הייחודית הזו. זוהי דרך נפלאה לחשוף את תושבי העיר לתרבות ולמסורת מיוחדת, מזווית שונה ומרתקת ".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, שאול צגהון: "יש אמנות בעיר רחובות – 'שמלה שמלה אגרצ'ין ירוסלם דהנה'. שיר ילדות של ילד יהודי בגולה באתיופיה, שמדבר על כמיהה וחלום לשוב לארץ ציון ירושלים. זהו הסוד הגדול לציונות של יהודי אתיופיה - שכל ילד היה מתבונן השמימה, רואה את הציפורים נודדות, ושר את השיר הציוני. תודה למארגנים, למנהלים, לאוצר גדעון אגז'ה, ליוצרים ולכלל השותפים. הקהל מוזמן ליהנות".

מחזיק תיק התרבות בעירייה, עודד עמרם: "תושבי העיר מוזמנים להגיע לתערוכה ולהיחשף לעושר וליופי התרבותי שהביאו עימם אלינו עולי אתיופיה ".

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "אמנות היא שפה בינלאומית פורצת גבולות ומשנה תודעה חברתית. אנו שמחים להמשיך ולפעול למען חיזוק קיבוץ הגלויות בעיר בה רבים מתושביה הם בני העדה האתיופית. אני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות מתערוכה חשובה זו".

אוצר התערוכה גדעון אגז'ה: "התערוכה מציגה עבודות אמנות של אמנים מכלל החברה הישראלית, מה שיוצר כור היתוך היסטוריוגרפי רוחני של היהדות ליחידה אורגנית אחת שאינה ניתנת להפרדה. העבודה על התערוכה הזו היא מבחינתי סגירת מעגל. לאחר שסיימתי את לימודיי בבצלאל, בשנת 2012 הדלת הראשונה שנפתחה בפניי הייתה בעיר רחובות, וכאן הצגתי תערוכת יחיד בבית יד לבנים. כעת אני חוזר לאצור תערוכה באותו המקום.

"שיר שגדלתי עליו בתקופת ילדותי באתיופיה ומדבר על כמיהה וחלום לשוב לארץ ציון ירושלים, הוא מבחינתי פס הקול של התערוכה. 'עיר הקודש' הייתה ועודנה מוקד האמונה והגעגועים של העם היהודי בכל תהפוכות גורלו. ירושלים תופסת מקום מרכזי בהבנת הזהות היהודית ובהכרה הקולקטיבית היסטורית של היהדות. במרוצת הדורות בגלות הוכתרה ירושלים בכינוייה, המבטאים את רגשות העם ואת ערגתו אליה. שלם, ציון, עיר דוד, קריה נאמנה, קריית מועדנו, עיר הצדק, עיר האמת, עיר הקודש, עיר האלוהים - כל אלו הם רק דוגמאות מעטות לעושר התיאור המטאפורי של ירושלים בקרב יהודי אתיופיה".

התערוכה תיפתח ביום חמישי, 17.2.22, בשעה 19:00, בבית יד לבנים בעיר. נעילה: 13.4.22

שעות ביקור בתערוכה:

ימי א': 15:30-11:00, ימים ב', ד', ה': 15:30-12:30, ימי ג': 11:00-8:30, 18:30-13:00.

בחג הפורים, 17.3.22: סגור.

 

 

מזרון הקפיצים, יש דבר כזה?

בצעירותי ידעתי שהמזרון היוקרתי ביותר הוא מזרון קפיצים. אני זכיתי שהורי יקנו לי אחד כזה. עברו שנים ורציתי להתחדש עם מזרון איכותי, שישפר לי את השינה ויעניק לי הרגשה שאני במלון 5 כוכבים, כמו בחופשה האחרונה. נזכרתי במזרון הקפיצים של ילדותי, והבנתי שעולם המזרונים עשה דרך ארוכה בטכנולוגיות, בחומרים מהם עשוי המזרונים, עליית מדרגה באיכות המזרונים והבדים האנטי בקטריאליים שעוטפים אותו, בדים אנטי סטרס, ובדים איכותיים בלעדיים המפיצים ריח לבנדר בחדר עם כל תזוזה שלנו על המזרון. יש מה ללמוד.

פניתי לאליקו שטרקר בעל רשת מזרוני "סיאסטה" שנמצא שנים בתחום ויודע דבר או שניים על מזרונים.



מאילו חומרים מייצרים מזרונים

כל המזרונים עשויים רק משני חומרים עיקריים, מספוג משולב "לטקס" LATEX שהוא גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה במיוחד והוא אינו משנה את צורתו. ולכן הוא מעולה לאדם עם משקל עודף. והחומר השני הוא הויסקו VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס"א. שלפי חום הגוף בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות. ככל שיש יותר ויסקו במזרון, התמיכה לאזורי הגוף גדולה יותר.

מהו מזרון אורטופדי

"מזרון אורטופדי הוא המצאה שיווקית ישראלית" אומר אליקו ”אין שום אורטופד בעולם שנמצא בליין ייצור ומתאים מזרון באופן אישי".

איזה מזרון מתאים לכבדי משקל?

להם מומלץ לרכוש את המזרון הקשה ביותר, דגם "אקספלורר", עם ספוג משולב בויסקו נוקשה כדי שלמשקל לא תהייה השפעה על צורת המזרון.

מה מתאים לאלה שסובלים מכאבי גב?

מזרון עם מקסימום תמיכה. מזרון עם "ויסקו" דגם "נפולי", העשוי משתי שכבות ספוג, ומעל 6 ס"מ של חומר הויסקו ונותן תמיכה מושלמת לגוף.

מהו הדגם היוקרתי ביותר ב"סיאסטה" ומדוע?

דגם "סאן רייז" הוא היוקרתי ביותר ומוביל באיכותו בגלל שילוב החומרים שלו. דגם דו צדדי, המזרון היחיד עם שני החומרים "ויסקו" ו"לטקס" ומותאם לעונות השנה, צד אחד עם לטקס הקשיח לקיץ, והשני עם ה"ויסקו" הרך, המחמם, והמפנק מבניהם, לחורף. הדגם מגיע עם הבד היוקרתי ביותר, אנטי בקטריאלי, עם כדוריות שמן זית בבד לחידוש תאי האפידרמיס והמרצת הדם בגוף.

ומה עם מזרון קפיצים?

כיום עדיין עושים מזרוני קפיצים. בסיאסטה תמצאו את מזרון דגם "מילנו" והוא המזרון הרך ביותר, עשוי "קפיצי כיס" בו כל קפיץ ארוז בתוך שרוול, ומעל הקפיצים חומרי הספוג, או "ויסקו" או "לטקס". תתפלאו אבל הצעירים מעדיפים אותו.

היכן מיוצרים המזרונים?

במפעלי Gold Flex  בנפולי הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים, ואת הבדים האיכותיים, במפעל בפירנצה. המזרונים מאושרים מכון התקנים הישראלי ובעל תקן אירופאי , עם 10 שנות אחריות.



מזרון לא קונים סתם, אומר אליקו, מזרון מותאם לכל אחד לפי צרכיו ובעיותיו, ולכן מומלץ לרכוש אצל מקצוענים שיבחרו עבורכם את האחד שהוא "בול בפוני".

סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070

 

יום רביעי, 16 בפברואר 2022

פורים שמח עם חברת "אחוה" חברת "אחוה" משווקת לרגל פורים מבחר אוזני המן במחיר ללא תחרות: אוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד, במילוי מלית פרג ובמילוי מלית תמרים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים ופריכים במגוון טעמים: אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד. אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני המן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא.



חברת אחוה המעולה מזכירה לנו שחג פורים, חג שאהוב עליי במיוחד, מתקרב בצעדי ענק, ומביא עימו את אוזני המן, משלוחי מנות, ושלל תחפושות מרהיבות וחייכניות, אני מאוד אוהבת את אוזני המן של חברת אחוה בשלל המילויים, אוזני המן של חברת אחוה, טעימים, טריים, ומרקם נהדר ומילויים איכותיים,



השנה קיבלתי להתנסות את אוזני ההמן של אחוה במילוי ממרח בטעם שוקולד, מאוד טעימים, ופשוט אי אפשר להפסיק לאכול, וגם המחיר פשוט מצויין ונגיש לקהל הצרכנים, בהחלט הולך להיות טעים בחג פורים.



אוזני המן של "אחוה" משווקים באריזת נוחות שומרת טריות של 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה, וכן באריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם. בנוסף, משווקת אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה, במחיר של 1 שקל בלבד!



אחוה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים בהם עוגיות מרוקאיות, רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון וסדרת מאפים ללא סוכר.

קרדיט צילום: יעל האן

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם.  

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות מלבד שופרסל ורמי לוי.

עמוד אחוה בפייסבוק: https://www.facebook.com/achvafood/

ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/achvafood/

יום שלישי, 15 בפברואר 2022

מותג דגני הבוקר החדש שרוצה לחולל מהפיכה חברתית חברת Monday משיקה סדרת דגני בוקר חדשה ברמת פרמיום:Bon&Bon

מותג דגני הבוקר Monday משיק סדרת דגני בוקר חדשה, באיכות פרמיום: Bon&Bon. הסדרה כוללת דגני בוקר בארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. הדגנים איכותיים ביותר, טעימים להפליא, עם מילוי עשיר במיוחד (51% מילוי נטו), בשילוב טעמים חדשים ומיוחדים שחייבים לטעום. ולראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.



לאחר שהתנסתי במוצרי סדרת דגני הבוקר בטעמי נוגט וקרמל מלוח,



אני חייבת לציין שמדובר בדגני בוקר איכותיים וטעימים ביותר, ממש פריכים, והטעם אין מה להגיד טעם של עוד, מילוי הנוגט פשוט מדהים, ואני בטוחה שדגני הבוקר הללו הופכים להיות להיט בקרב הרבה משפחות, אני התפנקתי עם קערת דגנים בטעם נוגט, טעם חלומי, ופתרון נהדר שמים בקערה, עם חלב, בלי חלב ופשוט נהנים.



סדרת דגני הבוקר החדשה של חברת Monday מיוצרת על ידי ענקית המזון ראלקורפ. החברה נחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם, כשבין מותגיה דגני הבוקר Post, המשווקים בישראל באמצעות חברת "ר.ב.דגנים", בעלת מותג מאנדיי. בכוונת החברה להביא בשורה חדשה, צרכנית וחברתית, בשוק דגני הבוקר הנשלט בעיקר על ידי ענקיות כיוניליוור, קלוגס ונסטלה-אסם. דגני הבוקר החדשים ישווקו לרשתות המזון ברחבי הארץ על ידי ר.ב.דגנים, וילוו במבצעי השקה מיוחדים.

לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "בבון-בון הושקעו משאבים ומאמצים רבים כדי לייצר דגנים יותר איכותיים, יותר טעימים ועם יותר מילוי לעומת האחרים והכי חשוב, טעמים חדשים ומדליקים ומילוי שהוא 51% מילוי נטו. בנוסף, בון-בון חרתה על דגלה להעביר את הטוב הלאה! אלו לא רק דגנים טעימים להפליא, אלא גם ממולאים בכוונות טובות, וחוץ משמחה בפה, תהיה לצרכנים גם שמחה בלב באמצעות תרומה של 20% מהרווחים חזרה לקהילה".

סדרת המוצרים החדשה כוללת דגני בוקר ב-4 טעמים:

Bon&Bon בטעם נוגט



דגנים במילוי קרם בטעם נוגט. אגוזי הלוז שנבחרו בקפידה יוצרים מילוי מפנק של נוגט אהוב שמלטף את הלשון.

Bon&Bon בטעם שוקולד



דגנים במילוי קרם בטעם שוקולד. הרבה קקאו ונגיעות וניל מולידים עבור אוהבי השוקולד, דגני שוקולד הממלאים באנרגיות וכיף להמשך היום.

Bon&Bon בטעם בראוניז



דגנים במילוי קרם בטעם בראוניז. לראשונה שילוב של בראוניז עטופים בדגנים, טעם ושילוב פשוט לעוף עליו.

Bon&Bon בטעם קרמל מלוח



דגנים במילוי קרם בטעם קרמל מלוח. הרבה דמיון ואהבה הושקעו בטעם הזה. כל טעימה בשילוב הזה מעניקה חוויה מפתיעה ומפנקת.

חברת Monday הנה חלק מיבואנית מותגי המזון העולמיים "ר.ב.דגנים", בבעלות רחל ברודנו. החברה הנה המשווקת הבלעדית בישראל של מותג דגני הבוקר אוראו ומגוון דגני Post, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד. מוצרי החברה משווקים בכל רשתות השיווק בישראל ובחנויות מובחרות.

קרדיט צילום: ברייט מיתוג ושיווק

כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 – 22.90 ₪ לאריזת 480 גרם.

להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. פרטים גם באתר האינטרנט של החברה: www.bonbon-cereals.co.il

עמוד בון-בון בפייסבוק: https://www.facebook.com/Bon-Bon-103392268909202

 

הסדרה הבשרית של פסטה ריקו "פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו

חברת פסטה ריקו, החברה המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית ומשווקת מוצרי המזון מאיטליה, משיקה לראשונה סדרת פסטה פרמיום טרייה בשרית.



קרדיט צילום: אימג'ארט

סדרת המוצרים החדשה כוללת פסטה טרייה בשלושה טעמים: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו.הפסטה עשויה מ- 100% קמח דורום איכותי עשיר בחלבון (13 גר' חלבון ב- 100 גר' קמח), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח. מילוי הבשר מנתחי בקר ועוף משובחים, בשילוב רכיבים טבעיים כירקות שורש ותבלינים. סדרת הפסטה הטרייה החדשה של פסטה ריקו תשווק במקפיאים של רשתות המזון ברחבי הארץ באמצעות חברת "תנובה" ותלווה במבצעי השקה מיוחדים.

קיבלתי להתנסות את חלק מסגרת הפסטה הבשרית הנהדרת של פסטה ריקו, ובמילה אחת וואו, הטורטליני ראגו והטורטליני עוף מצויינים וקלים מאוד להכנה, כך שהכי נוח להכין ארוחת צהריים מהירה לכל המשפחה, ארוחה מהירה ומזינה, מומלץ לשמור בהקפאה קבוע, כך שתהיה ארוחה זמינה בכל עת.



אני הכנתי ארוחת צהריים נהדרת עם הטורטליני עוף, ומצרפת לכם את המתכון, יצא מדהים, הרתחתי מים והוספתי את הטורטליני עוף לפי הוראות ההכנה,



לאחר מכן סננתי והוספתי למים הרותחים ברוקולי חתוך עד שנהייה מוכן, במחבת הקפצתי בצל, שום, פטריות חתוכות לקוביות, עם שמן זית, , עד שנהייה שחום יפה, הוספתי את הברוקולי המוכן, הוספתי פלפל גרוס ומלח גרוס וטימין, לאחר בישול של 5 דקות, הוספתי את הטורטליני, מעל פזרתי שקדים מולבנים קלויים, יצא מושלם.





סדרת הפסטה הבשרית החדשה של "פסטה ריקו" הנה פסטה פרמיום, נגיסה וטעימה להפליא ברמה עולמית של פסטה איטלקית, עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. הפסטה עשויה מ-100% קמח חיטת דורום איכותי, עם אחוז גבוה של חלבון בקמח. הפסטה הטרייה אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, היא משביעה ואיכותית, קלה ומהירה להכנה בזמינות ושימושיות ישירות מהמקפיא.

לדברי שי אלון, מנכ"ל חברת פסטה ריקו, "לאחר השקות מוצלחות של מוצרי פסטה טרייה ורביולי, אנו שמחים להרחיב את ליין המוצרים עם מוצרי פסטה במילוי מכסה אנטריקוט ועוף. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל טורטליני בשרי ברמת פרמיום,  המוכן לאכילה באמצעות הכנה מהירה ישירות מהמקפיא". לדבריו, פסטה ריקו שמה לה למטרה לחולל מהפיכה במדף הפסטה ולהכניס אל המשפחה הישראלית שימוש בפסטה טרייה בדומה לאיטליה.

סדרת המעדנייה הבשרית כוללת פסטה פרמיום טרייה ב-3 טעמים:

טורטליני ראגו



פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד..

טורטליני עוף



פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי עוף. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ישר מהמקפיא ונהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.

אניולוטי ראגו





פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בצורת טורטליני במילוי בשר בקר מכסה אנטריקוט וירקות שורש. הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

קרדיט צילום: Gs1

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה ועוד.

כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית.

עמוד פסטה ריקו בפייסבוק: https://www.facebook.com/PastaRiccoisarel ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/pastariccoisrael

יום שני, 14 בפברואר 2022

אלף נשיקות חברת "אחוה" משיקה סדרת מיני קצפיות חדשה:מרנג בטעם תות, וניל, ענבים ופירות יער

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה סדרת מוצרים חדשה ומיוחדת: מיני קצפיות.



הסדרה החדשה כוללת ארבעה טעמים בהם מיני קצפיות בטעם תות, בטעם וניל, בטעם ענבים ובטעם פירות יער. הקצפיות החדשות, בצבעים מקסימים מעוררי תיאבון, משווקות באריזות נוחות מיוחדות, צנצנות עגולות עם פתיחה וסגירה לשימוש נוח ולשמירת הטריות.



נשיקות מרנג עשויות מתערובת מתוקה של קצף, חלבונים וסוכר הנוצרת על ידי הקצפה ואפייה ארוכה בחום נמוך. המרנג משמש כבסיס לעוגיות מקצפת אפויות, לעיטור מאפים מתוקים, כבסיס להכנת מוסים או כממתק בפני עצמו. מיני קצפיות של "אחוה" דלות מאוד בנתרן, ללא שומן, והן נהדרות לשימוש בקינוחים מתוקים ולקישוט עוגות, עוגיות ומאפים.

הרעיון של הסדרה החדשה מיני קצפיות בטעמים נהדרים, בהחלט נהדר לצרכנים, איכות וטעם נהדר, וגם מחיר מצויין, אני מאוד אהבתי וממליצה מאוד לשמור קבוע במזווה את כל הטעמים,כיף להכין עוגיות מקושטות עם הילדים, לקשט את השוקו, וגם לאכול כפינוק, ולפנק את האהובים בנשיקות מרנג בשלל צבעים וטעמים, כל הכבוד לחברת אחוה שממשיכה לפנק את הצרכנים ולחדש כל הזמן.



לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנחנו שמחים לחדש בסדרת מוצרים מיוחדת, המתאימה לכל המשפחה, גם כקינוח מתוק וכן לקישוט ואפייה. נדאג להביא גם את המוצרים הללו במחיר הנוח ביותר לצרכן".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 – 10.90 ₪ למיני קצפיות באריזת 140 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.

קרדיט צילומים: יעל האן

עמוד אחוה בפייסבוק: https://www.facebook.com/achvafood/

ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/achvafood

מוצר חדש בליין הנקניקים היבשים של "מעדני יחיעם" חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסגנון איטלקי:סלמי פפרוני

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת הנקניקים היבשים: סלמי פפרוני. נקניק מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק החדש מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי, ישווק באריזת 300 גרם ויימכר בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.



הנקניק החדש של מעדני יחיעם, סלמי פפרוני, בהחלט מעדן, ממש ממש טעים ומוצלח, מאוד אהבתי את הנקניק המעושן הזה, ואת המרקם שלו, והכנתי עם הסלמי פפרוני מאפה עם רוטב עגבניות ומעליו פזרתי את הסלמי פפרוני המדהים, לקישוט הוספתי עלי בזיליקום ואורגנו לאחר האפייה בתנור ויצא מושלם, למאפה עצמו השתמשתי בפיתה עירקאית והרוטב עגבניות מאוד קל להכנה, עגבניה , אורגנו, 3 כפות רסק עגבניות, כפית שמן זית, שן קטנה של שום,מעט סוכר, פלפל מלח אפשר להוסיף צ'ילי טחון ,את הכל לטחון ולשים מעל הפיתה, ממליצה ממש להכין ולהנות.



סדרת הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות הכוללת נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי ונקניקיות בקר בסגנון אמריקאי הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים לרענן את קטגוריית הנקניקים היבשים ולצרף נקניק חדש, סלמי פפרוני. טעמו של המוצר משובח ביותר ואנו בטוחים שקהל לקוחותינו ייהנה ממנו מאוד".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

עמוד מעדני יחיעם בפייסבוק: https://www.facebook.com/Maadaney.yehiam/ ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/yehiam_il

יום ראשון, 13 בפברואר 2022

אסם משיקה חדשנות פורצת דרך בבמבה במילוי: במבה-INSIDE OUT לראשונה – הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים!

אסם יוצאת בבשורה חדשנית ופורצת דרך בבמבה במילוי, ומשיקה במהדורה מוגבלת את במבה INSIDE OUT – לראשונה הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים. הטעם הייחודי והשילוב האהוב בין נוגט לחמאת בוטנים מעניק חוויה כפולה ומפנקת לאוהבי הבמבה במילוי מכל הגילאים.



במבה נוגט הינו אחד החטיפים האהובים ביותר בקרב הצרכן הישראלי, המלווה אותם בתחנות חייהם המרכזיות והמהותיות. בשל כך באסם חשבו על דרך ייחודית לצאת מהקופסא ולייצר גרסה הפוכה של במבה נוגט, כאשר לראשונה הנוגט יהיה בחוץ והבוטנים בפנים –שילוב מבוקש ואהוב במיוחד.

לאחר שטעמתי את הבמבה נוגט החדשה של אסם, במילה אחת וואו, השילוב של הנוגט בחוץ והבוטנים בפנים, עושה את הטעם ממש מפתיע ומיוחד, לא סתם אומרים אין כמו במבה, ועכשיו חדש על המדף במבה INSIDE OUT מומלצת , טעימה במיוחד ואתם חייבים לטעום...

במבה INSIDE OUT זכתה בציון הגבוה ביותר מהשנים האחרונות במבחני טעימה של בני נוער כמוצר אהוד במיוחד (בהשוואה לציוני התקבלות כללית במבחני מהדורות במבה במילוי קודמים, מבחנים מונדיים בקרב נוער בגילאי 13-17, KANTAR. מבחן הטעימה לבמבה במילוי INSIDE OUT בוצע ב- 2021). מדובר בהשקה ייחודית עבור מוצר נחשק שמושק בעקבות אהדת צרכנים לבמבה נוגט המוכר ואהוב.

במבה INSIDE OUT יימכר באריזות 60 גרם ו-130 גרם.

כשרות –בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות. 

לקראת שנת 2022: אסם משיקה מגוון חטיפים ושילובים חדשים

לכבוד שנת 2022, אסם מביאה הזדמנויות חדשניות ומשיקה מגוון חטיפים ומיקסים חדשים אשר יוצעו לצרכן במהדורה מוגבלת החל מינואר 2022. בנוסף לבמבה INSIDE OUT, משיקה אסם שני מיקסים חדשים: ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס וכן, אפרופו בטעם לחם שום.



אחת המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים הם שילוב בין מרקמים, טעמים וחוויות אכילה שונות ומפתיעות. מותגי אסם ממשיכים לרגש ולחדש, וגם הפעם מוצרי החדשנות של המותגים השונים מצליחים לתת מענה לחוויית האכילה הן באופן אמוציונלי והן באופן סנסורי.

בהחלט מגוון נהדר של חטיפים לתחילת שנת 2022, אין כמו חטיפים מפנקים וטעימים, אני מאוד אוהבת את מגוון המוצרים הנהדרים של אסם, והחטיפים והמיקסים החדשים פשוט נהדרים, בהחלט חגיגה לכל המשפחה, אהבנו מאוד את המגוון החדש ואסם ממשיכה להוכיח שהיא מחדשת כל הזמן ודואגת להביא מוצרים מנצחים עם טעם נהדר ומרקם טוב, וביחד זה יוצא מוצלח, ממליצה מאוד.

בין שלל החטיפים החדשים ניתן למצוא במהדורה מוגבלת את:



במבה נוגט INSIDE OUT, לראשונה הנוגט בחוץ וחמאת הבוטנים בפנים. השקה חדשנית, ייחודית ופורצת דרך אשר התקבלה בהתלהבות גבוהה בקרב בני נוער וזכתה בציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה, בשורה חדשה בסגמנט הבמבה במילוי.

בנוסף, בעולמות ביסלי, משיקה אסם שני מיקסים חדשים:



מהדורה מוגבלת של ביסלי קראנצ' מיקס  - ביסלי בצל, שטוחים ואפרופו, ומהדורה מוגבלת נוספת של ביסלי בלאגן מיקס ביסלי ברביקיו, דובונים ופיצוחים. מיקסים אלו נבחרו על ידי הצרכנים בסקר שנערך ברשת. מדובר בשילוב מרגש של טעמים ומרקמים ובהזדמנות צריכה חברתית נהדרת. המיקסים נמכרים במהדורה מוגבלת במשקל 150 גרם,  כאשר כל צרכן אוכל את המיקס בצורה שהוא אוהב.

חטיף נוסף המושק בינואר 2022 במהדורה מוגבלת הוא אפרופו לחם שום -



טעם בועט אבל אלגנטי. במבחני טעימה אפרופו בטעם לחם שום השיג תוצאות מצוינות, המוצר נתפס כטעים, אטרקטיבי מבחינה ויזואלית, בעל טעם מעניין שמתאים מאוד למותג ומשתלב היטב עם המרקם המוכר והאהוב של האפרופו (תירס) וחווית אכילה מהנה.

החטיפים יימכרו בגדלים הבאים:
במבה נוגט אינסייד אאוט נמכר ב-2 גדלים: 60 גרם ו-130 גרם
ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס נמכרים ב-150 גרם
אפרופו לחם שום נמכר ב-50 גרם.

כשרות: כל המוצרים כשר פרווה  – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית
למעט ביסלי בלאגן מיקס (מכיל דובונים) - כשרות פרווה- חתם סופר ורבנות מקומית.

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה שמכניסה פיקנטיות לשגרה: בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי

אסם משיקה מהדורה מיוחדת - בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי. בסדרת בייגלה כפיות האהובה קיימים כיום שני טעמים: בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה זמינה על המדפים החל מחודש ינואר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש - פיקנטי, עוצמתי ומתובל.



בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי מאוד טעים, נהדר כנשנוש לצד בירה, מתאים לאירוח ובהחלט הצ'ילי הפיקנטי מאוד מוסיף ומפתיע, אני מאוד אוהבת את הטעמים הקיימים והטעם החדש בהחלט מוסיף ומגוון, ממליצה לטעום ולהתנסות...

סדרת בייגלה כפיות הושקה לראשונה במאי 2019 ויצרה חווית צריכה חדשנית בעולמות הבייגלה. ממחקר שערכה אסם-נסטלה, עולה כי 40 אחוז מצרכני הבייגלה נוהגים לטבול בייגלה בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה וחומוס.

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, והצ'ילי על גבי האריזה ממחיש את הפיקנטיות שבמוצר.

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית יקנעם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

יום שני, 7 בפברואר 2022

יום הפיצה הבינלאומי עם "פסטה ריקו" חברת "פסטה ריקו" מגישה מתכון מיוחד לפיצה לבנה וחגיגית: פיצה לבנה עם פטריות, צ'ילי ורוטב שמנת

חברת "פסטה ריקו", החברה הישראלית המתמחה בייצור פסטה טרייה איכותית בשיטה איטלקית מסורתית, מגישה לרגל יום הפיצה הבינלאומי מתכון לפיצה לבנה, חגיגית ומיוחדת, עם רוטב שמנת ופטריות עשיר, פרוסות צ'ילי ופטריות. השימוש במתכון בקמח לפיצה ורוטב שמנת ופטריות של "פסטה ריקו", הוא קל הכנה וניתן להכין יחד עם הילדים וליהנות מארוחה משפחתית עשירה וטעימה.



קרדיט צילום: נמרוד סונדרס

יום פיצה בינלאומי שמח!

מצרכים (ל- 2 פיצות בינוניות):

לבצק:

500 גרם קמח לפיצה של פסטה ריקו

2 כפיות שמרים יבשים

1 כפית סוכר

1 כפית מלח

3-4 כפות של שמן זית

1 ו-1/2 כוסות מים פושרים

לטופינג:

1 מיכל (200 גרם) רוטב שמנת ופטריות של פסטה ריקו

1 שקית (300 גרם) טריו פתיתים "השף הלבן"

1 כוס פטריות שמפיניון פרוסות

1 פלפל צ'ילי אדום פרוס לטבעות דקות

3-4 גבעולי טימין טרי

1 פטה עיזים 16% "פיראוס" (250 גרם) מפוררת

אופן ההכנה:

  1. בקערת מיקסר מערבבים קמח, שמרים יבשים וסוכר. יוצרים גומה בקערה ושופכים לתוכה כוס מים, שמן ומלח. מתחילים ללוש בעזרת וו לישה ומוסיפים בהדרגה את חצי כוס המים הנוספת עד שנוצר בצק גמיש. יוצרים עיגול מהבצק, מקמחים קלות ועוטפים את הקערה בניילון נצמד. מתפיחים כ-1/2 שעה.
  2. מוציאים את כדור הבצק, לשים אותו מעט בעזרת הידיים ומחלקים לשניים. מרדדים כל כדור לעיגול בעובי 1-2 ס"מ על נייר אפייה מקומח.
  3. מעבירים את הבצק עם נייר האפייה לתבנית ובעזרת לחיצות קלות יוצרים מעין מסגרת קרוב לשולי הבצק.
  4. מורחים על הבצק רוטב שמנת פטריות, מפזרים פתיתי טריו, פרוסות פטריות וצ'ילי וטימין. מתפיחים את הפיצות כ-20 דקות לפניי האפייה.
  5. אופים את הפיצות בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות למשך כ-25 דקות עד להזהבה.

 

 

זמן קריאה - "פנגיאה" מאת גילה ג.שחר...

הספר "פנגיאה" מאת גילה ג.שחר, מבוסס על תחקיר משפחתי, חומרי ארכיון, עדויות של אביה של המחברת במשפטו של הקצין הנאצי ויסמן שהתקיים בגרמניה, זכרון השואה צרוב וכואב, וכל ספר על אירוע  הסטוריה של העם היהודי ואירועי השואה מבורך,ובמבחינתי מחייב קריאה.



יותר מכל הסיפורים שנהג מרקוס לספר לשלושת בניו, הלהיב את דמיונם הסיפור על פנגיאה, אותה יבשת קדומה, שלמה ורבת הוד, שרעש גדול, עלה לפתע יום אחד מתוך קרביה, ביתר את חלקיה, והרחיק אותם זה מזה.

מרקוס ובניו הם חלק ממשפחה יהודית שאחר תהליכי בנייתה והתפרקותה עוקב הספר שראשיתו בשלהי המאה ה 19, וסופו במחצית הראשונה של המאה ה 20. על רקע אירועים היסטוריים משתנים (ביניהם מלחמות העולם הראשונה והשנייה), בתיאורים קצרים ונוקבים, פורש הספר תמונה אחר תמונה, את עולמם האישי והאינטימי של גיבוריו שמרחב חייהם נע מוונציה עד זקופנה, מפראג עד פרוג'ה, מנובי-טארג עד פלאשוב ומאוטהאוזן וממונטה קסינו עד ברגן בלזן.

מי יחיה, מי ימות, מי בקיצו ,ומי לא בקיצו.

הספר מבוסס על תחקיר משפחתי, חומרי ארכיון, ספרים, עדויות, כתבות ומחקרים ועל עדותו של אביה במשפטו של הקצין הנאצי ויסמן שהתקיים בגרמניה, בעיר פרייברג בשנת 1965.

סבה וסבתה של גילה ג. שחר, מרקוס וג'יזה גינסברג, היו בין 111 האנשים שנרצחו בבית הקברות היהודי בנובי-טארג ע"י אותו קצין נאצי.

את האירועים, התאריכים, המקומות והדמויות הראשיות שהן אמת היסטורית וביוגרפית, תיבלה גילה ג. שחר בדיאלוגים, ברחשי לב ובדמויות משניות פרי דמיונה.

פנגיאה הוא ספר הפרוזה הראשון של גילה ג. שחר, קדמו לו שני ספרי עיון:

שעור קולנוע, האגדה הקולנועית, היבט עיוני-חינוכי-טיפולי, הוצאת אח בע"מ. (1996)

מילים מתכוונות: תבניות כתיבה ככלי לפיתוח חשיבה יצירתית, מכון מופת, בית ספר למחקר ופיתוח תכניות בהכשרת עובדי חינוך והוראה במכללות. (2005)

וספר שירה לילדים, דֹם שתיקה, הוצאת עקד. (1977)

"אני קוראת בהתפעלות את ספרך. איך שאת מערבלת ראייה אפית וקולנועית עם התקרבות לפרטים

ואבחנות דקות...נפלא."

מתוך האפילוג

"השאלות ששאלתי את אבי נותרו ללא מענה, כמו אמהות ואבות אחרים שבאו לכאן אחרי "המלחמה ההיא", בחר גם אבי בשתיקה ודבק בה עד יומו האחרון.

את מה שאבי לא סיפר, סיפרה סטשה אמי, ואת מה שאמי לא סיפרה, סיפרו דודות ודודים, בני עיר וחברים. הסיפורים הולידו געגועים, והגעגועים חיפשו כתובת, סימן, רמז.

בתוך ערימות של דפי עדות, ספרי זיכרון, פנקסי קהילות, ספרי היסטוריה וסרטים דוקומנטריים, חיפשתי את אשר אבד, את קורות בתיהם של בני משפחתי – גינסברג, דוידוביץ, דמייני וזילברינג. ככל שהרחקתי לכת, כך הם התקרבו אליי, וככל שהעמקתי חקור, כך התרחבו בתוכי סיפורי חייהם, עד שהתערבבה שמחתם בשמחתי, וצערם בצערי, ומחשבותיהם במחשבתי, וקולם בקולי, וכתבתי."

רחל חלפי

חדש בהוצאת כרמל

פנגיאה

מאת: גילה ג. שחר

198 עמודים,  79 ש"ח

 

 

 

 

 

 

 

משלוח מנות עם ערך מוסף - "גל הליצן" מהדורה חדשה לפורים בסדרת "הבלגן של סיון"

חג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק, וזוהי הזדמנות מצויינית להעניק לילדים משלוח מנות עם ערך מוסף, "גל הליצן", מהדורה חדשה בסדרת "הבלגן של סיוון", מאת סיון גולדשטיין הסופרת המוכשרת, בת 11 בלבד, אבל עם כשרון ענק.

כדאי ומומלץ להחליף את משלוח המנות המתוק והלא בריא במשלוח הספרון החמוד "גל הליצן", ובמקום לזלול ממתקים יקבלו ילדיכם טעימה מעולם הדמיון והקריאה, הספר נהדר גם לגנים ובתי הספר.

כל ספרון מגיע במארז יפה הכולל חבילת צבעים, כך שבנוסף לספר קריאה הוא משמש גם כחוברת צביעה מהנה!



הסופרת הצעירה כבר פרסמה 10 ספרים שכולם עוסקים באותו נושא, ילדים קטנים ומה הם יעשו כשיגדלו, הספרים בעלי ערך חינוכי, ומעצימים את הילדים וגם נוגעים בתרומה לקהילה, "גל הליצן" חולם להיות ליצן מצליח שיופיע וימלא אולמות בכל רחבי הארץ, אך בנוסף למופעים הוא רוצה להצחיק ולשמח ילדים ומבוגרים בכל הארץ, במיוחד את אלה שהכי זקוקים לזה.



כל ספרי "הבלגן של סיון" ובהם "גל הליצן", משעשים, מנוקדים, ומודפסים באותיות גדולות ונוחות לקריאה, מומלצים לילדים מגיל 3 ועד לילדי גן חובה וכיתה א', העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקריאה, כל ספרון מגיע במארז יפה הכולל חבילת צבעים, והסיפורים על ילדים אמיתיים.

המארז עולה 15 ש"ח כולל חבילת הצבעים  ו-6 ש"ח דמי משלוח,

מצרפת קישורים לרכישה,

https://sivan-balagan.co.il/purim2022/

https://www.facebook.com/sivan.balagan

 

פשוט תענוג! "בית השקד" מכפר תבור משיק את סדרת "מרציפן מההר" – קוביות מרציפן פרימיום במגוון מילויים מפנקים וטעימים במגוון הטעמים: קרם פיסטוק, קרם שוקולד, קרם אגוזים ומרציפן נטו. חגיגה אמיתית לאוהבי מרציפן!

פשוט תענוג! "בית השקד" מכפר תבור משיק את סדרת "מרציפן מההר" – מארזים מפנקים של קוביות מרציפן פרימיום, ממולאות בקרמים איכותיים וטבעיים במגוון טעמים נהדר: קרם פיסטוק, קרם שוקולד, קרם אגוזים ומרציפן נטו. חגיגה אמיתית לאוהבי מרציפן. באיזה תענוג תבחר?



קרדיט צילום: גיא זיידל

מרציפן מבחינתי זה בהחלט תענוג צרוף, אני מאוד אוהבת לאכול מרציפן איכותי ולהרגיש את טעם השקדים, קיבלתי להתנסות את "מרציפן מההר" ישירות מכפר תבור,



ובהחלט מדובר במרציפן פרימיום, כל ביס פשוט תענוג לחיך, מאוד מאוד טעים ואיכותי, ואחרי שטעמתי עם המילוי של הקרם האגוזים הטבעי,במילה אחת וואו, הקרם אגוזים הטבעי ממש הופך את המרציפן הטעים הזה למיוחד,



ממליצה מאוד על סדרת מרציפן מההר של בית השקד, מדובר בהנאה צרופה, ופינוק לכם ולאהובים שלכם....

כל מארז מכיל ארבע יחידות של קוביית מרציפן נימוחה, כדי לשמור על הטריות וההיגיינה, כל יחידה ארוזה בנפרד.



הסדרה פרווה, טבעונית, ללא גלוטן ובטעם מעודן של מרציפן. היא טעימה מאוד ומתאימה כקינוח יוקרתי וככיבוד עשיר ליד הקפה או התה, או כנשנוש כיפי...

שורשי המתכון האיכותי נטועים במרכז החברה בכפר תבור - לשעבר מוזיאון המרציפן - שאת טעמיו הקסומים מקפידה החברה לשמר ולהפיץ בכל רחבי הארץ. בחברה עמלים בימים אלה על הרחבת הסדרה ופיתוח טעמים נוספים.

בסדרה:

מרציפן נטו: מרציפן פרימיום בטעם טבעי ומעודן

מרציפן במילוי קרם פיסטוק: קרם פיסטוק קטיפתי המעניק למרציפן טוויסט וטעם מיוחד במינו

מרציפן במילוי קרם אגוזים:קרם אגוזי לוז 100% טבעי, המוסיף למרציפן טעם עמוק וייחודי

מרציפן במילוי קרם שוקולד: קרם שוקולד איכותי המיוצר מקקאו משובח, מעניק טעם מעולה ומעט מריר

כשר פרווה, בהשגחת הרבנות כפר תבור.

מחיר: כ-22 ש"ח למארז במשקל 120 גרם (ארבע יחידות, כל אחת במשקל 30 גרם).

להשיג ברשתות גרין – שופרסל, סטופ מרקט, טיב טעם, אניס, בבתי טבע מובחרים ובאתר  https://nuthouse.co.il