יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

"תבואות" מציעה לחגים תערובת מיוחדת אורגנית: "מג'דרה קינואה אורגנית" להכנת מנה חגיגית, צבעונית ומזינה

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחגי תשרי  "מג'דרה קינואה אורגנית" – תערובת מיוחדת ואורגנית של קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול, להכנת תבשיל חגיגי, צבעוני ועשיר בערכים בריאותיים.
חגי תשרי מתקרבים ואפשר לגוון בשולחן החג עם תבשיל מיוחד של "מג'דרה קינואה אורגנית", ובכך להנות גם מתבשיל טעים ומזין וגם בערכים תזונתיים נפלאים, הרעיון של שילוב קינואה עם עדשים כתומות ובורגול ממש נהדר ויוצר גיוון נפלא מבחינת המתכונים לערב החג ובכלל לכל השנה.
אופן ההכנה פשוט וקל: מוסיפים לתערובת 2 כוסות מים, 2 כפות שמן ותבלינים, ומבשלים על אש קטנה כ-20 דקות בסיר מכוסה, לפני הוספת התערובת, אפשר לטגן בצל עד להזהבה ואז להוסיף את התערובת ואת המים, כמו כן אפשר לתבל במגוון תבלינים שאוהבים: שום, כמון, כורכום, פפריקה, מלח ופלפל.   
את התבשיל אפשר להגיש כמו שהוא, ואפשר גם לשלב אותו במגוון מתכונים – פלפל או כרוב ממולא, כיסוני בצק ממולאים (אפשר לשלב גם בשר טחון מבושל), להכין בורקס פילו, להכין סלט קר עשיר (להוסיף חמוציות, פטרוזיליה, בצל ירוק וגרעיני חמנייה).
הנטורופתית טל בן דוד, מציינת כי המג'דרה בה משולבים קטניות ודגנים באותה מנה מספקת לגוף את כל חומצות האמינו הדרושות. כמו כן, מרכיבי המג'דרה עשירים בערכים תזונתיים: הקינואה עשירה בחלבון, ברזל, סידן, ויטמין E, סיבים תזונתיים וויטמיני B,עדשים כתומות עשירות בחלבון, ויטמיני B, סידן, ברזל, נוגדי חמצון וחומצה פולית, ובורגול – הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים, מגנזיום ואשלגן, תערובת המג'דרה מצוינת לטבעונים ולצמחונים לקבלת חלבון מלא מהצומח.
בנוסף, הקטניות והדגנים גודלו באופן אורגני, כך שהם נקיים מכימיקליים וחומרי הדברה המזיקים לבריאות.
כשרות: בהשגחת הרבנות ובד"צ בעל"ז.
מחיר לצרכן: 19.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il.
קרדיט  צילום – אנטולי מיכאלו            

יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

זמן קריאה - מלאכיות בלבן ללא גבולות מאת קציעה אלדר....

איך שהתחלתי לקרוא את הספר "מלאכיות בלבן ללא גבולות" מאת קציעה אלדר , לא הפסקתי לקרוא עד שסיימתי אותו, קראתי ללא הפסקה ונכנסתי לעולמן של המלאכיות בלבן שלוש חברות אסתר,ראנין,וקארין, שסיימו בית ספר לסיעוד, הפכו לאחיות כל אחת בתחומה, אסתר אחות בפנימית ב', קארין אחות בחדר מיון, וראנין מיילדת.

שלוש חברות שנפגשות באקראי לאחר שהיו מאוד מחוברות אחת לשנייה בבית ספר לסיעוד, כל אחת מהן עוברת מסע שונה בחייה, ומתמודדת עם קשיים וקונפליקטים והספר מעורר תחושות ומחשבות ולוקח את הקורא להרפתקאה של קריאה מאוד מעניינת ומיוחדת.
בחווית הקריאה הבנתי מה המשמעות של עבודת האחיות הן לא סתן נקראות מלאכיות בלבן,להיות אחות צעירה במחלקה ותיקה, זה מצד אחד מרענן, ומצד שני, מתיש ומייגע,התעודות לא מביאות את הניסיון בחיים ועם זה אי אפשר להתווכח. אבל מצד שני, החומר הטרי בראש, והראש הרענן מביא איתו זווית אחרת. שמונה שעות ביום שמתחלפות בשמונה שעות בלילה, ומי שמתחלף, וגם לא תמיד, אלו רק המטופלים.
כל אחת מגיבורות הספר מתמודדת עם האופי המיוחד שלה ועם הרצונות והתשוקות ,תשוקה למין, לסמים,לחיים סוערים של קארין, מול תחושת הביתיות וההשלמה עם חוסר תשוקה בנישואים של אסתר, עם נישואים שאינם פשוטים, וראנין שמגיעה מבית מסורתי עם חוקים נוקשים ומגבלות, איזה בחירות הן תבחרנה? , מתי הזמן המתאים לעשות שינוי? תוך כדי קריאה מתבהרת התמונה וסוחפת את הקורא לרגעים של להט, תשוקה, והבנה שכדאי להנות מן החיים ולצאת מהשגרה.
קציעה אלדר, נשואה ואם לתאומים, מאמנת ומנחה פרטים וקבוצות בנושא זוגיות ותקשורת מינית בריאה, מתורגמנית לשפת סימנים ועובדת עם הקהילה במיוחד בנושא המיניות. היא בעלת תואר שני בסיעוד, שימשה כאחות חדר מיון נשים בבית החולים במרכז הארץ במשך 20 שנה וכיום משמשת כאחראית מרפאה ברחובות.
הספר "מלאכיות בלבן ללא גבולות" הינו ספר המשך של "מלאכיות בלבן",הספר השני מביא משהו אחר הרבה יותר עוצמתי ובוגר, מבחינת החוויות המיניות והשינוי שהדמויות עוברות, בחירת המילים הייתה חלק מהשיקול, לתת לקוראים שקשה להם לקרוא מילים נועזות, להתחבר לאירוטיקה ולפורנוגרפיה שיש בספר במילים עדינות יותר, אבל עדיין לגרום לדימיון שלהם להיפתח ולהעז." מוסיפה קציעה.
פרטים נוספים בדף הבית של קציעה : http://ktziah.co.il/DEFAULT.asp

ניתן להשיג את "מלאכיות בלבן-ללא גבולות" בחנויות הספרים המובחרות או באתר האינטרנט של ההוצאה בכתובת http://www.ofir.org.il, מחיר מומלץ לצרכן 69  ₪, 264 עמודים, ( הספר מיועד לקריאה מעל גיל 18 )

יום שני, 28 באוגוסט 2017

מותג השיער Mon Platin Professional משיק 3 קיטים חדשים לשיער יבש ופגום, מוחלק, ובלונדיני...

החגים מתקרבים וכולנו נערכים לקנות מתנות למשפחה האהובה, ועכשיו אפשר להיות יצירתיים ולשמח את המארחת שטורחת רבות לקראת החג בפינוק שונה ולהביא לה במתנה קיט משגע ואיכותי לשיער של מותג השיער Mon Platin Professional שישמח אותה במיוחד,מבטיחה לכם.

קרדיט צילום:ארקדי בורשטיין
מותג השיער Mon Platin Professional משיק 3 קיטים חדשים  לשיער יבש ופגום, מוחלק, ובלונדיני. מסכת קאוויר שמפו קאוויר, מולטי אקשן תחליב הגנה לשיער מפני חום (מחליק, פאן)  ותיק רחצה מפנק במקום 399 שקל ב- 269 שקל.  
אני משתמשת כבר שנים במוצרים של מון פלטין לשיער צבוע יבש ופגום, ואני מאוד מרוצה מהתוצאות, השיער נראה בוהק ומבריק והכי חשוב מסתדר נהדר אחרי חפיפה ושימוש במסיכה, אני מסתרקת מייבשת עם פן קלות ונראית נהדר, הקיטים החדשים של מון פלטין נותנים מענה לכל סוג שיער והמבצע מאוד מאוד כדאי אני משלמת הרבה יותר שאני קונה את המוצרים.
שמפו קאוויר: נוסחה מדויקת המעניקה נפח ויכולת שליטה בשיער. משאירה את השיער בריא מלא נפח ועתיר לחות. מעושר בתמציות קוויאר שחור, ויטמין B3 וחומצות אמינו מתקדמות  המסייעים בשמירת הברק והגוון של צבע השיער. בעל חומציות מאוזנת. מכיל חלבוני נבט חיטה המזינים את השיער, ופרוטאין  משי שעבר הידרוליזה מותרים אותו רך נעים למגע ובעל נפח מגודר.
מסכת קאוויר: מסיכת לחות טיפולית אינטנסיבית  במיוחד המזינה את השיער במרכיבים חיוניים ומסייעת בשימור חוזקו של השיער. לא מכילה מלחים ואיננה נוגדת את טיפולים כימיים כגון החלקה. מסייעת באיזון רמת ה-ph בשיער ומעניקה לשיער ברק לחות גמישות וחיוניות. פורמולה המונעת חשמל סטטי בשיער ומבוססת על מגוון מרכיבים חדשניים המועשרים בתמציות קוויאר שחור ובשמן זית. מזון מלכות ותמציות צמחים למניעת חימצון (תמצית אובליפיחה רימונים ותה ירוק).
מולטי אקשן - תחליב אולטימטיבי לשמירה על גמישותו וחיוניותו של סיב השיער: מגוון טיפולים חיוניים בפעולה אחת המשלבים 4 מימדים, טיפול, הגנה, תחושה, מראה. מראה: מעניק ברק מרהיב ושליטה. עיצוב מושלם לזמן ממושך. מעניק מבנה ואחיזה לשיער. טיפול: מתקן ומשקם שיער יבש ופגום. מתיר קשרים. משקם קצוות מפוצלים. הגנה: מגן על צבע השיער ובעל מסנני קרינה UVA ,UVB. הגנה מפני חום: טיפול מגן לפני ואחרי טיפולי החלקה לסוגיהם (יפנית /ברזילאית /אמריקאית /צרפתית). תחושה: מעניק לשיער רכות ומגע משי. מקל על הסירוק ועל השימוש במחליק ופאן. בעל ניחוח משכר המתפקד גם כבושם לשיער.
להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ.

מותג השיער Mon Platin Professional משיק צבע שיער מהפכני ומתקדם אנטי ברייק - הייר קולור...

חברת Mon Platin Professional  העוסקת בפיתוח ופתרונות למגוון סוגי שיער בארץ ובעולם  משיקה לאחר כעשרים ואחת חודשי מחקר  את הפיתוח האחרון אנטי ברייק הייר קולור – צבע חדשני ומתקדם המהווה פריצת דרך עולמית בתחום חיזוק השיער הודות למערכת ניאוזומית מתקדמת המחזקת את הקשרים הדיסולפדים הקיימים בסיב השיער בתהליך הצבע.
השבוע הגעתי לביקור במפעל של מון פלטין וקיבלתי הסבר על הצבע החדשני שלדעתי האישית הרבה יהנו ממנו, במיוחד שמון פלטין ,חברה כל כך מוערכת ומקצועית שאני מעריכה מאוד באופן אישי מחדשת בתחום צביעת השיער, אני באופן אישי משתמשת שנים במוצרים לשיער של מון פלטין לשיער צבוע ורואה תוצאות מופלאות מבחינת הברק וטיפוח שיער צבוע.
כל תהליך צביעת השיער מאוד מעניין אותי באופן אישי לאור העובדה שאני צובעת את שערי מגיל צעיר בגלל ריבוי של שיער לבן, כל חידוש בתחום נתקבל בברכה והחידוש של מון פלטין בתחום צבעי השיער הולך להיות חידוש עולמי, והכי חשוב גאוה כחול לבן.
אין כמו מראה עיניים, צפיתי בתהליך הצביעה של אישה שחלק מהשיער שלה עם שורשים שחורים, וחלק בלונדיני, בדרך כלל אני יודעת שבמקרה כמו שלה השיער עובר תהליך של הבהרה, לכן נדהמתי שמרחו לה את הצבע על כל השיער והתוצאה הייתה מדהימה כל השיער בגוון בהיר אחיד, אין מה להגיד Mon Platin Professional בהחלט פריצת דרך בתחום צביעת השיער,מדהים.
המערכת המהפכנית מעבה ומחזקת את סיב השיער ובמקביל  מעדנת את מרקם השיער ללא כול  הפרעה לתהליך צביעת השיער  כך שלבסוף הצבע- מושלם  והמרקם -  חזק עדין ומלא ברק !
יתרונות ייחודים של צבעי אנטי ברייק:
עתיר פיגמנט - זמני דהיית הצבע מתארכים משמעותית (כמעט כפול זמן עם צבע בעל גוון נפלא )
אנטי ברייק כבר בפנים – השיער חזק ובריא יותר, הגנה מלאה לאורך הצביעה
ללא PPD – משאיר את השיער רך ונעים למגע ומלא ברק
פרומולציה מדויקת – מבטיחה כיסוי לבן  של 100% גם בשיער לבן קשה ועבה
בעל ניחוח טבעי – משרה אווירה וריח נעים במהלך השימוש
מערכת הצבע החדשנית מכילה את הטריו קומפלקס הייחודי
הטריו קומפלקס הינו מרכב של 3 טכנולוגית חדשניות ופרצות דרך אשר נרקמו במיטב המעבדות המתקדמות בעולם הודות לטריו קומפלקס האנטי ברייק הייר קולר יכול להתרחב לגוונים וצבעים אשר תרם נראו תוך הקפדה על ברק עמוק ושמירה מקסימלית על סיב השיער בתהליך הצביעה.  
אנטי ברייק סייף גארד:
מערכת ההגנה המשוכללת של האנטי ברייק סייף גארד מכילה שילוב של חומצות אמינו בעלות השפעה אנטי בקטריאלית וחומצות אמינו בעלות אפקט אנטי אייגינג'.   
פיטו- סרמידים - מולקולת שומן צמחי אשר מגבירה את פעילות ההתבצרות והחיזוק של השיער ומשפרת באופן ניקר את מבנה השיער ומראהו.
איזופלבון סויה – חומצת אמינו טבעית המשלבת אסטרוגנים צמחיים ומעודדת תחלופת תאים והתחדשות הקרטין הטבעית בסיב השיער.
אצטיל ציסטאין – מתפקד כאמצעי הגנה על סיב השיער מפני נזקי אקלים ונזקי מזג האוויר ומשפר את חיזוק שורשי השיער בתהליך הצביעה.
המרכיב השני מתוך מערכת הטריו: קרם המוליך בצבע הינו תחליב מדויק המאפשר פיזור אחיד של יותר מיקרו פיגמנט בכול נקודה בסיב השיער ובמקביל בנוי בצורה מולקולרית יעילה החודרת לסיב השיער במהירות ובעדינות הודות לטכנולוגיה המדויקת תוצאות  הצבע העזות נשמרות לאורך זמן ומנפיקות אפקט מבריק במיוחד.
המרכיב השלישי: המרכיב החושב ביותר - בחירת פיגמנט הננו הטהור. לתוך מערכת הצבע נכנס הפיגמנט לאחר בדיקה מקיפה של התנהגות הפיגמנט בתוך הקרם המוליך הצליחו  במעבדות החברה לרכז כ פי 4  יותר פיגמנט בכול צבע זאת לאחר שבחרו בפיגמנט הטהור ביותר והמוקטן ביותר.  שיטת סידור הפיגמנטים בדיוק מולקולרי עם הקרם המוליך יוצרת תוצאה תלת ממדית המבטיחה כיסוי שיער שיבה מקסימלית ( בדרגה של 100% ) יציבות הגוון  לאורך זמן ותוצאה אופטימלית למראה שיער טבעי יותר ומלא ברק.  
הסינרגיה בין שלושת האלמנטים החדשניים הללו מאפשרות שיער חזק יותר בריא יותר מוגן יותר וזוהר הרבה יותר  - לכזה צבע אנחנו קוראים אנטי ברייק הייר קולר.
            טכנולוגית העתיד אנטי ברייק סייף גארד כבר בפנים !
קולקציה רחבה של 61 גווני צבע ומתוכם  9 צבעי יסוד המאפשרת להעניק לך כל צבע שרק תבחרי. 
9 בסיסים  ו 52 גוונים בעלי ברק בוהק ייחודי המעושרים בטכנולוגית הטריו קומפלקס ומחדשים את הגוון  הצבע הטבעי הקר של השיער התוצאה צבע עשיר ומלא ברק  עם אפקט הזוהר התלת ממדי.
צבעי הבסיס :
טון טבעי ומדיוק אשר מדמה את כלל צבעי השיער המצווים בעולם תוך הקפדה על צבע אמצע ( לא קר ולא חם )  
קבוצות הגוונים :
אפור, מוזהב, בז, חום שוקולד, סגלגל, נחושת, מהגוני, אדום וטרנד קולשיין  
 מחירי הצבע נעים בין 120- 350 ₪ ( תלוי באורך השיער)
צביעת השיער במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ
קרדיט צילום:דביר כחלון.

יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

'הטחנות הגדולות של א"י' משיקה "סמולינה דורום איטלקית" ומתאימה במיוחד להכנת מתכוני פסטה...

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' בחיפה משיקה "סמולינה דורום איטלקית", המיוצרת מחיטת דורום איכותית מסוג צהוב מעולה (Top Gialla), ומתאימה להכנת מתכוני פסטה מעולים!
אצלנו בבית מאוד אוהבים פסטות, רביולי, ואנחנו מכינים לעיתים קרובות, הקמח החדש סמולינה דורום איטלקית של הטחנות הגדולות של א"י, בהחלט מהווה חידוש משמעותי לאוהבי הפסטה כי אין כמו פסטה טרייה שמכינים בבית עם רוטב בהכנה ביתית ופרמז'ן מגורד מעל, ומהכרות מוקדמת עם הקמחים האיכותיים של הטחנות הגדולות של א"י אני בהחלט מכריזה עליהם כמומחים בקמחים.
וגם כשרואים את האריזה היפה של הקמח החדש ואת המתכון שכתוב עליה זה בהחלט נהדר לכל חובבי המטבח ומקל על החיים גם מבחינת איכות הקמח וגם שילוב המתכון על האריזה.
הדורום היא חיטה קשה, עשירה בחלבון ובגלוטן. גרעיני הדורום נטחנים בטחינה גסה לסמולינה. לדורום עמידות גבוהה בבישול ולכן היא מתאימה במיוחד להכנת מנות פסטה: פסטה רגילה במגוון צורות, רביולי, טורטליני, לזניה ועוד.  הדורום בעלת צבע צהוב חזק המקנה לפסטה את צבעה.
כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לאריזת "סמולינה דורום איטלקית": 14-10 ש״ח (לאריזה של 1 ק"ג).
להשיג ברשתות ובחנויות: רשת לגעת באוכל, סופר ספיר, ל.א.ב.ל, לחם ברויטמן אילת, לחמון, שהרבני (כפר סבא), הארץ הטובה בהרצליה,  בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לקבל בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.
'הטחנות הגדולות של א"י' מגישה מתכון מעולה להכנת "בצק פסטה בטעמים עם ביצה עלומה":
 באדיבות השף רמי סויסה
200 גרם בצק, 5 מנות
אפייה בתנור מחומם ל-180 מעלות, במשך 5 דקות
חומרים לבצק:
200 גרם סמולינה דורום מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י 
40 גרם בטטה צלויה ומעוכה או תרד מאודה וטחון ללא נוזלים
קורט מלח
2 ביצים שלמות בגודל L
למילוי
250 גרם פטריות שמפיניון או פורטבלו
1 בצל בינוני קצוץ
50 גרם פטרוזיליה קצוצה
3 עלי בזיליקום קצוצים
80 גרם גבינת מסקרפונה
50 גרם גבינת פרמזן מגוררת
50 גרם שקדים קלויים וקצוצים
מלח, פלפל שחור גרוס דק
אגוז מוסקט
3 כפות שמן זית
אופן ההכנה:
שמים את כל החומרים במעבד מזון ויוצרים כדורי בצק דביקים בלחיצות קצרות. מוציאים את הבצק למשטח מקומח קלות ולשים ידנית עד לקבלת מרקם חלק ולא גרגירי. מרדדים במכונת פסטה לעובי מספר 6 וחותכים לרצועות ברוחב 4-3 ס"מ ובאורך 30 ס"מ. מבשלים במים רותחים ומעט שמן במשך 2 דקות ומסננים. מניחים בצד לצינון.
מחממים את השמן במחבת בחום גבוה, ומטגנים את הבצל להזהבה. קוצצים את הפטריות ומוסיפים לבצל. ממשיכים בטיגון עד לאידוי הנוזלים ולקבלת תערובת יבשה. מוסיפים את הפטרוזיליה והבזיליקום, מערבבים ומניחים במסננת. לאחר שהתערובת התקררה מעט, מוסיפים את שאר החומרים, מתבלים ומתקנים טעם לפי הצורך. מניחים רצועת בצק על משטח יבש ומורחים עליה את המילוי. מגלגלים ויוצרים מעין שבלול ממולא, מניחים בתבנית מרופדת בנייר אפייה. מחממים תנור ל-180 מעלות ואופים במשך 5-3 דקות. מחממים 1/2 ליטר מים עם 1/4 כוס חומץ. מכניסים את הביצה השלמה ללא הקליפה אל המים, להכנת ביצה עלומה. לאחר 3 דקות מוציאים בזהירות ומניחים בצד.
מוציאים את שבלול הפסטה מהתנור, מניחים עליו את הביצה ומגישים.
למידע ולמתכונים נוספים:
http://www.hagdolot.co.il/
https://www.facebook.com/hagdolot.co.il
קרדיט צילומים: מנחם גרייבסקי

יום שבת, 26 באוגוסט 2017

"פרימור" משיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר ונקטרים בבקבוקי 1 ליטר

"פרימור" מותג המיצים הסחוטים והנקטרים בבעלות תשלובת הקיבוצים גן-שמואל, בית ניר וגת, חודרת לראשונה לשוק המשקאות הקלים מבוססי פרי ומשיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר ונקטרים בבקבוקי ליטר. 
סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו, ובתחום הנקטרים יש חידוש נוסף מפרימור בשורה מרעננת בקבוק איכותי וחדשני בנראות פרמיום.
קיבלתי להתנסות את המשקאות הקלים החדשים של פרימור ובקבוק של נקטר תפוזים, מאוד אהבתי את העיצוב החדש ואת הטעם של המשקאות, אני מאוד אוהבת את האיכות של פרימור וכבר שנים שותה את המיצים שלהם ועכשיו ממש משמח שפרימור מחדשת עם משקאות קלים בהחלט בשורה טובה לצרכנים.
במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם  השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, שיכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.
לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאות בחברת "גניר-פרימור", פרימור נכנסת לתחום המשקאות הקלים מבוססי פרי בצורה מסודרת ומרחיבה את מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת. "פרימור הינו מותג חזק ואהוב  עם מיצוב של איכות הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזקות המותג לעולם המשקאות הקלים מבוססי פרי. בתחום הנקטרים, אנו מביאים בשורה מרעננת וממצבים את הקטגוריה מחדש, על ידי החלפת הקרטוניות בבקבוק פרמיום איכותי וחדשני, הניתן גם למיחזור".
"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים: גן-שמואל, גת, בית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של פרימור. החברה, המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.
כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה  נקטר 1 ליטר
קרדיט צילום:עמית שטראוס.

יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

חוות גרוס-אורגניקה משיקה שני משקאות תה צמחים קר אורגני: לואיזה לימונית ולמון גראס נענע

חוות גרוס-אורגניקה ממושב חמרה, המתמחה בגידול צמחי תה ותבלין אורגניים משנת 1993, השיקה באמצעות מחלקת הפיתוח והייצור שלה FUNTASTEA המתמחה במשקאות האורגניים, את BEST TEA , שני משקאות תה צמחים קר אורגני המיוצרים מחליטות של הצמחים לואיזה, למון גראס (לימונית) ונענע, בשני שילובים מרעננים: למון גראס נענע ולואיזה לימונית.

לירון גרוס, חקלאי ובעלים של חוות גרוס אורגניקה, מציין כי משקאות התה החדשים BEST TEA משלבים איכות ללא פשרות, טעם מעולה ובריאות,המשקאות מיוצרים אך ורק בחווה האורגנית – החל משלב השתילה של הצמחים, גידולם וטיפוחם, ועד לקטיפתם, ייבושם בתהליך טבעי בשמש, והכנת החליטות במחלקת ייצור המשקאות FUNTASTEA במושב. הצמחים בחווה, מציין גרוס, גדלים בשיטת גידול אורגנית בלבד, באופן טבעי ללא התערבות וללא שימוש בחומרי ריסוס ודשנים. כמו כן, תהליך הייבוש של הצמחים הוא טבעי – בשמש – ושומר על הערכים התזונתיים שלהם. המוטו של החווה, מציין גרוס, הוא לגדל ולייצר תוצרת מעולה ללא פשרות! עוד מסר כי החווה שוקדת בימים אלה על פיתוח סדרת משקאות תה צמחים קר אורגניים הממותקים בצמח הסטיביה.
קיבלתי להתנסות את BEST TEA ,משקאות תה הצמחים הקר אורגני , וטעמתי את הלואיזה לימונית לאחר שחזרתי מסידורים והיה לי ממש חם, המשקה מרווה,טעים, טעם מאוד ייחודי שבהחליט השאיר לי רצון לשתות עוד ועוד...

אהבתי מאוד שהמשקאות טבעיים ואורגניים, ומבוססים על צמחים שגדלים ללא ריסוס, בהחלט מרגישים את ההבדלים בטעם הנהדר, יותר טעם של צמחים ופחות מרגישים רק מתיקות, יש שילוב נהדר של צמחים ומתיקות טבעית של סוכר הקנים האורגני, משקאות תה פשוט נפלאים שאני בהחלט אאמץ אצלי בבית באופן קבוע.

משקאות BEST TEA הם טבעיים ואורגניים, ומיוצרים מחליטות צמחי החווה  בתוספת סוכר קנים אורגני, ללא שימוש בחומרים משמרים ובתמציות טעם וריח.
בנוסף לכך, לחליטות הצמחים השונים יתרונות בריאותיים רבים לפי הרפואה הטבעית והעממית, הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי חליטה של צמח הלואיזה מסייעת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, היא מיטיבה במצבים של דלקות גרון והצטננויות, ומסייעת להרגעה ולהשראת שינה.
למון גראס, מציינת בן דוד, עשיר בנוגדי חמצון הנלחמים בזיהומים, מסייע להרגעת מערכת העיכול, לשיכוך כאבים, להשראת שינה, ולהפחתת לחץ דם. לצמח הנענע שימוש נרחב ברפואת צמחי מרפא,הוא מסייע בין היתר להקלה בדלקות גרון ובעיות במערכת הנשימה, להורדת חום, ולפינוי ליחה ונזלת.
המשקאות כשרים פרווה בהשגחת הרבנות.
מחיר:  9.90 – 11.90 ₪ לבקבוק של 1 ליטר.
להשיג בחנויות טבע וברשתות מובחרות.
חוות גרוס אורגניקה" מגדלת ומייצרת מגוון רחב של מוצרים 100% אורגניים,  בהם: חליטות צמחים, תיונים, תערובות צמחים וצמחי תבלין ומשקאות חליטה אורגניים. המוצרים מיוצרים בהתאמה לצרכי הלקוחות, גם במותג פרטי, ומשווקים בשוק הישראלי ולחו"ל.
למידע נוסף: http://www.funtastea.com


יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

לאונרדו קוסמטיקה מביאה מהפך בתחום טיפולי היופי...

השבוע הוזמנתי לחברת לאונרדו קוסמטיקה והתרשמתי מקמפיין צילומים לקראת סתיו- חורף 2017-2018 עם הפרזנטורית לי לוי, ובהחלט יש למה לצפות בתחום הקוסמטיקה מחברת לאונרדו.
הקונספט של הקמפיין שנבנה ע"י הצוות המקצועי, במיוחד עבור הדוגמנית, משלב אמירה אישית תוך הפגנת יכולותיה המקצועיות כפי שלא נראו מעולם.
קמפיין הצילומים יעסוק במראות החורף בסגנונות שונים, החל בסגנון רומנטי נשי, רך ועדין, סגנון קליל המשדר רכות ויופי. המשך בסגנון הבוהו שיק- הצבעוני, המשוחרר, היצירתי והמוחצן. סגנון שבו שילובי הצבעים מפתיעים ומושכי עין, בשילוב בדים אתניים, פרנזים, שיפון ועור. ולסיום סגנון הגלאם והיוקרה- דרמטי, משלב תחרה, לורקס, כסף, זהב ושילובי שחור ולבן, סגנון המעיד על נועזות והכרה בערך, בסגנון זה נעשה שימוש במחשופים, פריטי עור, הדפסים גדולים ואביזרים מרשימים.
חברת לאונרדו קוסמטיקה עוסקת בפיתוח, יבוא ושיווק של מכשור מתקדם משולב עם תכשירים ננו- טכנולוגיים המיועדים למגוון טיפולי קוסמטיקה רפואית וטיפוח העור,חברה שחרטה על דגלה מקצועיות בלתי מתפשרת ומחקר מקיף בתחום הטיפוח והיופי,הרי כולנו רוצות להיות יפות ולשמור על עור הפנים והגוף, לאונרדו עוזרת לנשים לשמור על טיפוח ויופי ועל מראה עור צעיר במינימום כאב ועם מכשור חדיש ביותר שמקצר את התהליכים.
מייסד החברה, רוני בר, הקים את החברה לאחר שצבר ניסיון רב בתחום המכשור הקוסמטי- רפואי, צוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים וצוותי הדרכה מהטובים בתחומם, החברה שוקדת על פיתוח ומחקר תוך בחינה ולימוד מתמיד של צרכי קהל היעד ומתוך רצון להביא לתוצאה הטובה ביותר, תוך העצמת חווית הטיפול.
לאונרדו קוסמטיקה מצליחה לשלב בין טכנולוגיה, חדשנות ואסתטיקה ולפתח פתרונות חדשים בתחום היופי, מוצרי החברה הם המתקדמים ביותר בשוק ומביאים לתוצאות מצוינות בצורה יעילה ומהירה.
ללאונרדו קוסמטיקה מגוון מכשירים המיועדים לשימוש ע"י קוסמטיקאיות, מכוני יופי ואף רופאים, בין מוצריה ניתן למצוא:
היפר פולס להסרת שיער וטיפולי פנים וגוף.
מניקל- להקפאת שומנים.
סופר לרי- להסרת שיער ומגוון פעילויות נוספות.
המגוון הרחב של המכשירים מאפשר לתת מענה מושלם למגוון רחב של בעיות כמו:
צלוליט, אקנה, חידוש ומתיחת העור, הצרת היקפים, העלמת קמטים, אנטי אייג'ינג ועוד.
פריצת דרך בתחום טיפולי הפנים והסרת שיער הושגה תודות למכשיר החדשני HYPER PULSE:
מכשיר בעל הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום הסרת השיער וטיפולי הפנים, מדובר בהסרת שיער לגוף שלם תוך 20 דקות בלבד, ללא כאבים וללא תופעות לוואי,המכשיר משווק בארץ ובמדינות רבות בעולם בהצלחה רבה והתוצאות מדהימות כבר מהטיפול הראשון, אני התנסתי בטיפולים של הסרת שיער שארכו הרבה מאוד זמן, ובעיניי זה חידוש מהפכני שהשאיר אותי ממש מופתעת לטובה, והתהליך יחסוך לנשים סבל והרבה כסף.
המכשיר יעיל לטיפולים הבאים: הסרת שיער ללא כאבים, הצערת העור, מתיחת תווי פנים, טיפולי אקנה, טיפולי פטרת הציפורן, טיפולי הבהרה וטיפולים וסקולריים.
בתחום תכשירי הקוסמטיקה מפתחת החברה תכשירים מעולים מהחומרים האיכותיים ביותר, מיטב מכוני היופי משתמשים בתכשירי חברת לאונרדו קוסמטיקה באופן קבוע תוך שביעות רצון רבה והישגים מצוינים.
קרדיט צילום: דביר כחלון
לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care

לקראת החזרה לבית הספר: חברת ''עוף טוב'' משיקה אפליקציה יחודית...

חברת ''עוף טוב'' שהינה יצרנית מוצרי המזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל  משיקה בימים אלו לקראת החזרה ללימודים  אפליקציה וובית שמאפשרת להורים יצירת תוויות לכריכים שבתיק  התלמיד שעליהן ניתן להדפיס הקדשות אישיות והודעות מיוחדות לילדים בימים הראשונים של בי"ס ובכלל.
ענבל טרופ קירש סמנכ''לית השיווק בחב' ''עוף טוב'' מציינת, שהתוויות המעוצבות נועדו להעצים את חוויית הימים הראשונים והמרגשים של הלימודים ולחזק את הקשר בין ההורה לילד באמצעות ריטואל הכנת הכריך.
כמו כן, יוכלו ההורים להדפיס על התוויות מידע מה כולל הכריך ולאיזה שעה הוא מיועד (ארוחת עשר, ארוחת צהריים, וכ''ו).
החופש הגדול עומד להסתיים, ואיתו המחשבות שחוזרים לשגרה וחלק מכך זה הכנת הכריכים, ואין כמו התייחסות אישית כריך טעים עם פסטרמה איכותית של עוף טוב בלחמניה, אני מאוד אוהבת לגוון את הכריכים ומידי יום לשים משהו שונה בכריך, מאוד אהבתי את המדבקות שמדפיסים בבית דרך האפליקציה רעיון מקסים לתשומת לב אישית לילדים האהובים שלנו.
''עוף טוב'' מציעה מגוון גדול של מוצרי פסטרמות עסיסיות ומפנקות לכריך הפסקת האוכל.
הפסטרמות הן  שדרוג מפנק לכל כריך, עסיסיות, ובעיקר משביעות ולכן כריכי הפסטרמות יכולים לשמש ממש כארוחה.
כל הפסטרמות של ''עוף טוב'' עשויות מבשר הודו, בשר ההודו ידוע כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון ומצד שני דל יחסית בשומן. יש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.
כמובן שהכנתי שני כריכים טעימים ביותר, אחד פסטרמה עם לחמניה וירקות, וכריך נוסף מלחם דגנים מיוחד, יצא ממש טעים ממש אהבנו את הפסטרמה של עוף טוב עסיסית ומפנקת, ועם המדבקות גם אני הייתי שמחה לקבל כהפתעה ממש רעיון נפלא עם תשומת לב אישית להתחלת יום נהדר.
קבוצת ''עוף טוב'' שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, הינה יצרנית מוצרי המזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל.
"עוף טוב" מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן הגידול.
הלינק לפעילות:
ניתן גם לחפש בגוגל: ''חוזרים לבי''ס עם עוף טוב''
את התוויות מדפיסים על נייר מדפסת רגיל אך ממומלץ לשדרג את ההדפסה על נייר מדבקה או נייר קשיח.


יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

ישראטויס בסדרת משחקים חדשה למידה ותרגול מיומניות חברתיות בטבעיות באמצעות חווית המשחק...

חברת ישראטויס משיקה סדרה של משחקים חדשים לתרגול מיומניות חברתיות ולמידה באמצעות חווית המשחק, סדרת המשחקים מאפשרת להשיג מטרות רגשיות, חברתיות ולימודיות תוך שמירה על חוויית המשחק וההנאה של המשתתפים.

שבוע שעבר הגעתי לתערוכת צעצועים גדולה במלון השרון בהרצליה, והתרשמתי מאוד מהמשחקים של חברת ישראטויס, חברה ותיקה עם משחקים מאוד איכותיים לילדים, ומאוד התפעלתי ממשחקי הרגשות, הפאזלים ומשחקים למוטוריקה עדינה שממש חשובים להתפתחות הילדים.
המשמעות של משחקי רגשות בעיניי מאוד חשובה, נהדר שמגיל צעיר חושפים את הילדים להתמודדות עם רגשות, משוחחים על רגשות ולא מדחיקים בהחלט בכך נוצר שיח חיובי ביותר עם הילדים שמאפשר להם להתמודד עם רגשות שונים שהם חווים וזה מהמם בעיניי.
משחקי רגשות: משחק זכרון, משחק לוטו, משחק התאמה

סדרת משחקים העוסקת ברגשות, מעודדת שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעת לנו להבין את עולמם הפנימי. מסייעת לכל משתתף להבין ולגלות את רגשות האחר. המשחק הוא הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים. במה נפלאה לשיפור ההבעה והתקשורת.
הכרטיסים  בנויים משני חלקים. באחד תמונה של רגש ובחלקו השני שם הרגש.

בסדרה 3 משחקים קלאסיים שונים: לוטו, זכרון והתאמה

מפתחים את התפיסה החזותית, מעשירים את השפה, מרחיבים את אוצר המילים הרגשי, ומשפרים את יכולת הבעת הרגשות.
מחיר כל אחד ממשחקי הסדרה: 39.90 ₪
צורות בכמויות-  משחק לפיתוח התפיסה החזותית והמרחבית, קורדינאציה ומוטוריקה עדינה

משחילים צורות הנדסיות בצבעים שונים על מעמד פלסטיק איכותי הכולל מספר קנים צבעוניים, הערכה כולל ת 20 כרטיסי דגם ו- 64 צורות הנדסיות בצבעים שונים. הילדים מוזמנים ליצור בהתאמה לדוגמאות על הכרטיסיות או כיד הדמיון , כך הם לומדים כמויות צבעים וצורות, בחוויה נעימה וצבעונית.
מעולה לילדים כמשחק שמשלב חשיבה ומוטוריקה עדינה, יכולת הפרדה של צורות, צבעים, וסידור לפי כרטיסיות,משחק נפלא.
 המשחק מפתח את התפיסה החזותית והמרחבית ומפתח את המוטוריקה העדינה. מפתח את היכולת של הפיכת תמונה דו מימדית לתל מימדית. מאפשר לימוד מערכת הצירים: קווי אורך וקווי רוחב.
מחיר: 49.90 ₪
סדרת פאזלים בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית

פאזל רצפה קלאסי ואיכותי, עם ציורים מקוריים בנושאים חוייתים ולימודיים. כל אחד מחלקי הפאזל עבה ומצופה למינציה . הילדים מוזמנים ללמוד כבר עם הפאזל הראשון שלהם, נושאים מגוונים בינהם: המשפחה שלי, מפת העולם, זהירות בדרכים.

סדרה נוספת של פאזלים חוויתיים, בערכת מזוודה: בגן המשחקים, חוות החיות, הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים, ארמון הנסיכות.
מחיר 29.90 ₪
להשיג בחנויות וברשתות המשחקים
המשחקים מתאימים למתנות לגנים, לילדים, לסוף שנה, ליום הולדת , לחגים ולכל מטרה, בעיקר בגלל המשמעות והערך המוסף, הנאה מובטחת וגם חשיבה מחוץ לקופסה ושיחה על רגשות שזה תמיד חשוב.


מה קונים לילדים לכבוד השנה החדשה?

חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם JADA, Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ואחרים, משיקה מגוון צעצועים חדשים לכבוד חגי תשרי שהילדים ישמחו לקבל! ביניהם צעצועים ממותגים של סרטי הקולנוע הפופולריים "מהיר ועצבני 8" ו-""CARS 3, מטבחים מקסימים, עגלת ניקיון, חניונים מרשימים ועוד.
יובל ביבי, מנכ"ל חברת "טופ פליי ישראל", מציין כי לקראת ראש השנה קיים גידול יפה במכירות צעצועים, במיוחד של צעצועים ממותגים וטרנדים. לראש השנה הביאה "טופ פליי" קולקציה רחבה של צעצועי מכוניות המבוססים על סרטי הקולנוע האהובים "מהיר ועצבני 8" ו-CARS 3; כמו כן היא משיקה לחגים מטבחים וחניונים מרשימים של חברת FARO האיטלקית, מסלולי מכוניות במותג CARS 3 מתוצרת חברת Carrera האוסטרית ועוד.
התרשמתי מאוד ממגוון הצעצועים בקולקצייה המרשימה של "טופ פליי", שהוצגה במלון השרון בהרצליה, חגיגה אמיתית לילדים,להורים, ובכלל לכל מי שמחפש מתנות לקראת חגי תשרי, הילדים יתרגשו לקבל את הצעצועים, הבנים יהנו מהמכוניות המשגעות המבוססות על סרטי קולונע, עיצוב המכוניות ממש מהסרטים מהיר ועצבני 8, ו-CARS 3, אני התרשמתי מאוד מהמגוון הרחב.
בנוסף אהבתי מאוד את תצוגת המטבחים, אני נזכרת איך ילדיי אהבו לשחק במטבח, לבשל, להאכיל את הבובות , הצעצועים כל כך מפתחים וגורמים לילדים לדמיין, להנות, וכך גם במקום להיות מול המסכים נגרום לילדינו לשחק, להתרגש ממשחקים וגם ניצור לנו ולהם זמן איכות ביחד, שעוד נתגעגע אליו בעתיד.
"טופ פליי ישראל" משיקה סדרות מרהיבות של צעצועי מכוניות תחת מותג סרט הקולנוע הפופולרי "מהיר ועצבני 8", מתוצרת חברת JADA האמריקנית.
צעצועי "מהיר ועצבני 8" כוללים סדרה רחבה של מכוניות על שלט בגדלים של 1:12, 1:16    ו-1:24, במגוון דגמים עתיקים וחדשים כפי שמוצגים בסרט. בין דגמי המכוניות – ניסן, מיצובישי, טויוטה, ראלי, קורבט ועוד. הצעצועים מגיעים עם מערכת שלט מתקדמת למינימום הפרעות שידור, המאפשרת הפעלה של כמה מכוניות במקביל כך שהילדים יכולים ליצור משחק אקשן ממש כמו בסרט.

כמו כן משווקת טופ פליי סדרת צעצועי מכוניות ממתכת במותג "מהיר ועצבני", הכוללת מגוון רחב של דגמים בגדלים של 1:24 ו-1:32. המכוניות מוצעות באריזות של מוצרים יחידים ובמארזים המכילים מגוון דגמים של מכוניות למשחק.
המוצרים מתאימים לילדים החל מגיל 6 (בהתאם לדגם).
מחירים: מכוניות דייקסט (מתכת): 49 – 149 ₪. מכוניות עם שלט: 129  - 590 ₪.
"טופ פליי" משיקה קולקציות מרהיבות של צעצועים של חברת FARO האיטלקית, הכוללות מטבחים מעוצבים ומאובזרים, חניונים במגוון דגמים וגדלים, עגלת מוצרי ניקיון מיוחדת ועגלת תה מלכותית. המוצרים מתאימים לילדים מגיל 3.

מטבחים: "טופ פליי" משווקת מגוון דגמים של מטבחים צבעוניים המכילים מכלול של מוצרים וכלים למטבח, בהם כיור, ברז, כיריים, קולט אדים, קומקום, סיר, צלחות, כוסות, סכו"ם ועוד; במגוון הדגמים: מטבח בעיצוב של נסיכות בגווני ורוד וטורקיז, המכיל כלי בישול וכלי אוכל בצורת לב. גובה המטבחים – 69–107 ס"מ. המטבחים מאפשרים לילדים לחוות את העבודה במטבח כמו המבוגרים. הם תורמים להקניית ביטחון בביצוע משימות במטבח, לרכישת מיומנויות מוטוריות, לפיתוח הדמיון ולהרבה הנאה וכיף.
מחירים: 99 – 249 ₪.
חניונים CITY GARAGE: מגוון דגמים של חניונים מרשימים להרכבה ולמשחק. החניונים מוצעים במגוון דגמים, ביניהם חניון בן 4-2 קומות, חניון משולב במסלול כביש, חניון משולב בפארק השכרת רכב, חניון עם מוסך ועוד. הערכות כוללות 2-1 מכוניות מתכת איכותיות למשחק. גובה החניונים: 47 ס"מ. מחירים: 79 – 229 ₪.

עגלת תה בעיצוב של נסיכות, בשם Sara My Princes ובה שתי קומות של מגשים וכלי הגשה מקסימים – קומקום, צלחות, כוסות ועוד, כולם בצבעי ורוד וטורקיז. גובה: 47 ס"מ. מחיר: 219 ש"ח.
עגלת ניקיוןVileda   מקסימה המכילה מגוון כלי ניקוי – מטאטא, יעה, דלי, מגב עם מטלית פרנזים, מטלית, חובט שטיחים ועוד. הילד יכול להסיע את העגלה לכל מקום בבית. עגלת הניקיון מאפשרת לילדים להכיר את מוצרי הניקיון, לפתח מיומנויות מוטוריות ולהשתתף במטלות ניקוי הבית עם כל המשפחה לקראת החג. גובה: 47 ס"מ. מחיר: 199 ₪.

חברת "טופ פליי ישראל" משיקה מסלול מכוניות חשמלי תחת מותג הסרט החדש של דיסני CARS 3, מתוצרת חברת Carrera האוסטרית.

המשחק כולל מסלול באורך של 4.9 מטרים, המכיל לופים וסיבובים, שני דגמי מכוניות תואמים לכוכבי הסרט – ספידי מקווין וג'קסון סטורם ושני שלטים.
הילדים מוזמנים להרכיב בעצמם את המסלול ולהתחיל במרוץ המותח – ספידי נגד סטורם. מנצח הילד שיפעיל את השלט במיומנות גבוהה יותר.
המשחק מפתח את הריכוז, הדמיון, וכן מוטוריקה וקואורדינציה של הילד. הילד נדרש להתאמן וללמוד תוך כדי משחק מתי ובאיזה מידה להאט או להגביר את המהירות של המכונית כדי שהיא תישאר על המסלול, במיוחד בקטעי נסיעה בלופים ובסיבובים חדים.
אפשר לרכוש בנפרד תוספות והרחבות של מסלולים למשחק ולהקים מערכת כבישים מסועפת.
מתאים לילדים מגיל 3.מחיר: 169 – 219 ₪.
להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, וחנויות צעצועים מובילות בארץ.


דיאמנט צעצועים - חידושים רבים לקראת חגי תשרי...

שבוע שעבר הוזמנתי לתערוכת הצעצועים של חברת דיאמנט הותיקה לקראת חגי תשרי, כדי להכיר את הצעצועים החדשים  ובהחלט יש הרבה הפתעות לילדים.
צעצועים לילדים תמיד הרשימו אותי, אהבתי לקנות לילדים שלי, כי אני מאמינה שצעצועים בהחלט מפתחים, ותורמים לתחושת יצירתיות,מגבירים את הדמיון, וילדים תמיד נקשרים לצעצועים שלהם, לקראת החגים שמתקרבים, אני רוצה להציג לכם את כל החידושים וכך יהיה קל יותר להורים, לסבים וסבתות להחליט מה לקנות מתנות לילדים, נכדים ועוד..לחוייה מעשירה וכיפית.
חיות מתוקות:
זוזו פטס:
אוגרי הזוזו פטס הינם אוגרים רובוטיים חמודים המכוסים בפרווה חלקה ונעימה מאוד, האוגרים הולכים וזזים בצורה חמודה עם מאפיינים דומים לאוגרים אמיתיים, הילדים מאוד אוהבים אותם, יש להם אביזרים נילווים שמעצימים את החוויה, בית מיוחד, כדור בו הם יכולים להסתובב ועוד בקרוב סדרת טלוויזיה שתשודר בערוץ זום,הם מפטפטים, מתרוצצים ומשמיעים צלילים שונים ומצחיקים.
הבאתי מתנה את הזוזו פטס לאחיינתי החמודה רומי בת השנתיים, שממש התלהבה מהאוגר החמוד ושיחקה איתו בהנאה למשך שעות רבות.
מחיר: אוגר 99.90 ₪, כדור הרפתקה 79.90 ₪, סט התחלה 199.90 ₪.
חיות המים הקסומות  ROBO ALIVE
מגוון חיות מים קסומות הפעילות במים בדומה לחיות האמיתיות. החיות מופעלות ע"י חיישנים מיוחדים, שמופעלים ע"י המים, הן שוחות וזזות בתוך המים ובקלות ניתן לחשוב כי מדובר בחיה אמיתית, הילדים מוזמנים לצלול לים של כיף.
דג קטן שוחה באקווריום וחוקר את הסביבה בדיוק כמו דג אמיתי,צב קטן שוחה כשאתה מכניס אותו לאקווריום,לכל אחד מחיות המים הקסומות מספר כיווני שחיה, את הצב החמוד הבאתי גם לרומי המתוקה שהכניסה אותו לתוך קופסה עם מים והתלהבה מהצב הקסום ששחה בתוך המים, צעצוע ממש חמוד שגורם להתלהבות רבה מצד הקטנים.
מחירים: דג 39.90 ₪, צב ים 39.90 ₪, סוס ים 39.90 ₪, בתולת הים 39.90 ₪. אקווריום +אי + צב ים 129.90 ₪.
"דיאמנט צעצועים" ליין משחקים חדש
ליין משחקים חדש מבית "דיאמנט צעצועים" המייצגת את חברת  ספין מאסטר העולמית, החברה הגדולה בתחומה.
הכלבלב המשפריץ:
מירוץ מסביב ללוח לרחיצת הכלב המשפריץ, יש לשים לב – הכלב אוהב להתנער כדי להתייבש, נער אותו ואז הוא חוזר להתחלה,היה השחקן הראשון שעושה את כל הדרך מסביב ועד לחזרה לסלסלת הכלב בכדי לנצח, המשחק זכה בפרסים בכל העולם ונחשב לאחד המשחקים המצליחים,הכלב המשפריץ - 149.90 ₪
טולי התולעת:
תפוח אדום וטעים נשר מהעץ והתגלגל מסביב על האדמה. ואז צצה התולעת וכל כולה מתפתלת.  תהיה הראשון להעביר את שלושת הטבעות מעל לראש התולעת – ותזכה במשחק. טולי התולעת - 149.90₪.
השפם המעוך: מטרת המשחק: להיות בעל הכי הרבה קלפים בסיום המשחק. איך משחקים: כשכל השחקנים אוחזים בשפמים מתחת לאף, המחלק הופך את הקלף העליון שבחפיסה ומניח אותו במרכז השולחן, ואז כולם משחקים בעת ובעונה אחת. אין תורות! אם קלף השפם תואם בצבעו לצבע או לצורה של השפם שלך, מעך אותו! שמור את הקלפים שחטפת בעזרת השפם שלך על השולחן שלפניך. ראה "איך למעוך" בהמשך ההוראות השפם המעוך - 79.90 ₪.     
בום בום בלון: כל שחקן בתורו זורק קוביה ודוחף בעדינות את המקל לעבר הבלון עד להישמע "קליק" קל. המספר שמראה הקוביה מציין את מספר הפעמים שעל השחקן לדחוף את המקל ולחוש את הקליק. אם הקוביה מראה 2 או 3, אתה יכול לבחור לדחוף את המקל מספר פעמים או לדחוף מספר מקלות פעם אחת בכל מקל. זאת כל עוד מספר הקליקים שווה למספר שעל הקוביה. מחיר לצרכן:  99.90 ₪
שיגעון הכרישים:
ספינת הפיראטים שלכם התנפצה על אי מסוכן! מטמון הזהב שלכם נזרק לתוך המשקה! עליכם לעקוף את הכריש ולתפוס כמה שיותר זהב מבלי להיתפס. הפיראט שמגיע לאי עם המספר הגדול ביותר של מטבעות זהב הוא המנצח!  שיגעון הכרישים - 149.90₪
האצ'ימל:
לאור ההצלחה הגדולה בכל העולם ליין עם דמויות חדשות, כולל תכונות נוספות של הבובות, האצ'ימל עם גליטרים ונצנצים, האצ'ימל הפתעה תאומים.
האצ'ימלים מבית "דיאמנט צעצועים" סוחפים ילדים ומבוגרים כאחד.
הילד מצפה לבקיעת הביצה, שמתוכה תיוולד בובת משחק קסומה.
הילד צריך להמתין לבקיעת הביצה, ממש כמו אפרוח שנולד.... מי בתוך הביצה – זו ההפתעה הגדולה....
בכל ביצה יש בובת האצי'מיילס קסומה אחרת. הילד צריך לדאוג ולטפל בביצה עד לבקיעתה.
כשהבובה בתוך הביצה, היא משמיעה קולות חמודים, ניתן לשמוע את הנשימות שלה, להקיש על הביצה, ולשמוע חזרה את הנקישה של ההצ'י שבתוך הביצה.
רק לאחר שהילד שיחק מספיק זמן עם הביצה עצמה, ונתן לה תשומת לב, אפשר יהיה לראות את האור מהעיניים של ההצ'י הקסומה כשהיא עדין בתוך הביצה .....  וזה אומר שהגיע הזמן של הביצה לבקוע.
הבובה לא יכולה לבקוע בכוחות עצמה, רק מגע הילד מעודד את בקיעת הביצה.
הילד צריך לטפל, לטפח ולדאוג לביצה על מנת שתבקע.
  • זו חוויה של פעם בחיים!!!!
  • חוויה מדהימה ומעצימה לילדים.
  • להצ'י יש מספר שלבים בהתפתחות, ממש כמו אפרוח.
  • ההצ'י לומדת ללכת, לרקוד, לשיר, לשחק....
מחיר:399.90 ₪
צ'ארמים – אספנות, כל אחת אוספת תליונים ויוצרת צמיד אישי עם דמיות מינאטוריות חביבות:
לעולם האופנה מצטרף להיט חדש, סדרת צ'ארמים , צמידי אספנות עם דמויות מינאטוריות קסומות שיהפכו לחברים הכי טובים של כל ילדה. בנות מוזמנות להוסיף לצמיד המתכת המותאם לידן, דמויות אהובות, להחליף בינהן דמויות או להעניק לחברה צמיד אופנתי "מדליק" וצבעוני. צ'ארמים עם דמויות מכל עולמות התוכן: חטיפים, חיות מחמד, חוף הים, גלישה ועוד. אוסף הקסם שלך עם שלל דמויות, לחיות באושר ועושר עם שלל דמויות קסומות.
בקולקציית הצ'ארמים מגוון רחב של מוצרים, הילדים מוזמנים להרחיב את אוסף הקסם שלהם עם מגוון ערכות:
  • סט התחלתי: המתנה המושלמת לכל אחת, ערכת אספנים עם צמיד הקסם, נרתיק לאיסוף הדמויות, 8 דמויות צבעוניות ועוד אחת בהפתעה. בנוסף מדבקות עבור כל אחת מדמויות האיסוף, מחיר מומלץ:59.90 ₪
  • בית ספר לצארמים סט גדול: ברוכים הבאים לכתה הכי מגניבה. 8 שולחנות בית ספר זעירים, צמיד קסם, נרתיק לאיסוף הדמויות ו-8 פריטים מהסדרה. כל כך הרבה כיף, הצ'ארמים שלך לעולם לא ירצו להפסיק את החויה המשותפת. מחיר מומלץ:119.90 ₪
כדור בתנועה:
מעודד זחילה, מעודד יצירה ודמיון, מותאם לאחיזת הילד, מפתח סקרנות ויצירה.
מחיר: 149.90 ₪
להשיג בחנויות הצעצועים והרשתות השונות.