יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

בטיסט - שמפו יבש לשיער ,לחפוף את השיער בקלות.....

אין אישה שלא אוהבת ששיער ראשה יהיה זוהר ומוקפד, השיער שלנו הוא כרטיס הביקור של הפנים,אך לעיתים מכורח הנסיבות לא מסתדר לחפוף את השיער,חבל להרוס את הפן המקסים,נגמרו המים החמים,קר,אני נמצאת בטיול בשטח ועוד סיבות וגורמים שפשוט אין מצב שנחפוף היום את השיער.
והפתרון החדש שמגיע לארץ תכירו את בטיסט,שמפו יבש לשיער,מוצר חדש בישראל,וחובה בכל תיק לאישה העסוקה,לרענון מראה השיער,להענקת מראה זוהר,הוספת לחות נפח וברק לשיער והכל בהתזה פשוטה וסירוק.


איך זה עובד?
בטיסט שמפו יבש לשיער,ללא חפיפה עם מים,מכיל תמהיל ייחודי של קראטין מחזק ושמן אינקה א'ינצ'י מזין לטיפוח השיער,מבוסס על תרסיס במרקם אבקתי,מרססים על השיער במרק 20 ס"מ משורשי השיער ומעסים בעזרת קצות האצבעות משורש השיער לכיוון הקצוות במשך שתי דקות,בינתיים האבקה סופחת אליה את כל שיירי השומן והלכלוך שהצטברו על השיער ועל הקרקפת,והתוצאה מדהימה כמו לאחר חפיפה,השיער מרגיש נקי יותר,קליל ונוח לעיצוב.
לשמפו לשיער יבש יש הרבה יתרונות לאישה העסוקה שרוצה לפנק את עצמה גם במצבי לחץ,מרענן את מראה השיער בקלות,מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ובכך שומר על השומן הטבעי של השיער ומונע ממנו להתייבש,מאריך את חיי הפן ומשמר את הפן המהמם לעוד כמה ימים,והכי כיף מנטרל ריחות רעים,סיגריות,עשן ,טיגון ומעניק ניחוח רענן.
כשראיתי את הדגמה של בטיסט על אחת הבלוגריות,ממש התרשמתי השיער התמלא בברק וחיוניות,וקיבל נפח יפה וזוהר,אין ספק שהוא הולך להיות להיט בארץ.
סדרת מוצרי בטיסט כוללת:

  • שמפו יבש בטיסט  original - בניחוח קלאסי, לעיצוב נוח קל ורענן
  • שמפו יבש בטיסט Cherry - לעיצוב קל ונוח בניחוח דובדבן
  • שמפו יבש בטיסט Blush -לעיצוב קל ונוח בניחוח פריחה רעננה
  • שמפו יבש בטיסט Tropical -  לעיצוב קל ונוח בניחוח טרופי אקזוטי
  • שמפו יבש בטיסט לשיער חזק ומבריק- Strength & shine - מצטיין בברק ויעיל בעיצוב
  • שמפו יבש בטיסט לשיער לנפח מושלם Volume XXL - לעיצוב בעל נפח גבוה ויציב.
מחיר השקה: 25.90 ₪
מחיר לצרכן של כל הסדרה: 29.90
להשיג ברשת סופר-פארם

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה