יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

חורף בריא עם תערובת קטניות אורגנית של "תבואות"!

בחורף מאוד קר ויש לי חשק רוב הזמן לאכול מרקים חמים,אשר מחממים את כל הגוף,וגם נותנים אנרגיה,אחד מהמרקים האהובים עליי ביותר זה מרק קטניות,אני אוהבת את כל סוגי הקטניות שמאוד בריאים ומזינים.
חברת "תבואות" ידועה בייצור ושיווק מוצרי מזון אורגניים וטבעיים,מציעה במיוחד לחורף "תערובת קטניות אורגנית למרק",הכוללת מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים,כשפתחתי את השקית ראיתי מגוון רחב וצבעוני,עדשים ירוקות,עדשים אדומות,אפונה ירוקה,גריסי פנינה,פולי אזוקי וחיטת כוסמין,תערובת מיוחדת ביותר.

מאוד אהבתי את התערובת,כך שבעצם אפשר להכין מרק,נזיד,תוספת חמה וגם תבשיל וסלטים בריאים ומזינים,אני רגועה שכל מה שאני אוהבת נמצא בתערובת הקטניות המיוחדת הזו למרק,ואני בהחלט מאמצת את המוצר.
הנטורופתית ד"ר הילה גבע אבירם, מנהלת רשת מכללות "מדיטבע" ויועצת ל"תבואות", מציינת כי התערובת משלבת דגנים וקטניות להשלמת חלבון מלא מהצומח. הקטניות עשירות בסיבים תזונתיים, בוויטמינים ומינרלים, בהם גופרית (מינרל נוגד חמצון הידוע ב"ניקוי" כבד). התערובת תורמת לתחושת שובע לאורך זמן, ובעלת ערך גליקמי נמוך המאזן את רמות הסוכר בדם ומונע היפוגליקמיה.  מומלץ לשלב את התערובת, לאחר הכנתה, עם סלט של ירקות טריים, מתובל בשמן זית ולימון לקבלת כל אבות המזון בארוחה אחת - טעימה, משביעה ומזינה.
התערובת האורגנית חשובה מאוד לבריאות בהיותה נקייה מחומרי הדברה מזיקים. הגידולים הם טבעיים ללא שימוש בדשנים כימיים וללא הנדסה גנטית.  
כמובן שהכנתי מרק מחמם להנאת כל המשפחה,השתמשתי במתכון המצורף,והוספתי תפוחי אדמה חתוכים,ושתי כפיות מרק בצל,יצא מרק משגע בטעמו,מזין ביותר וכמובן שגם משביע,הקטניות והדגנים ידועים בכך שמרגישים שובע לזמן ארוך לאחר שאוכלים אותם.
הצעה למתכון להכנת מרק: משרים את התערובת כחצי שעה, שוטפים ומסננים. מטגנים בסיר 2 בצלים קצוצים עד להזהבה, מוסיפים את התערובת ותבלינים - כף אבקת מרק אורגנית, מלח ופלפל לפי הטעם ומערבבים. יוצקים מים עד הכיסוי ועוד 2 כוסות מים מעל גובה התערובת. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עם מכסה סגור עד לריכוך הקטניות. (אפשר לבשל בסיר לחץ 30-40 דקות).
מחיר לצרכן: 16.90 ₪ לאריזה של 500 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז"א.
להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה