יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

חדש מ"בר-אל": סדרת עוגיות ללא גלוטן....

גם חולי צליאק ורגישים לגלוטן יכולים להתפנק בעוגיות טעימות ופריכות,והעוגיות החדשות של חברת "בר-אל",בהחלט טעימות ,ומתקרבות מאוד למקור ,לעוגיות עם גלוטן.
טעמתי את העוגיות בטעם חלבה,עוגיות ללא גלוטן וטבעוניות,העוגיות פריכות ונימוחות,אני לא אוהבת מתיקות יתר ועוגיות החלבה פשוט נפלאות,ומאוד קשה להאמין שאין בהן גלוטן.

סדרת העוגיות כוללת 4 טעמים מעולים:

עוגיות בטעם חלבה -ללא גלוטן וטבעוניות, עוגיות מלוחות - ללא גלוטן וללא תוספת סוכר (וללא תחליפי סוכר), עוגיות וניל שוקולד צ'יפס - ללא גלוטן, ועוגיות שוקו - שוקולד צ'יפס - ללא גלוטן.
כל העוגיות בסדרה הן ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא לקטוז וקזאין.
העוגיות פריכות וטעימות במיוחד, ומאפשרות לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן ליהנות מנשנוש טעים וכיפי בין הארוחות, ומקינוח טעים לצד הקפה/התה.
עפרי בר-מאיר, מנהלת השיווק של "בר-אל", מציינת כי סדרת העוגיות החדשה הנה חלק מהמאמץ הנרחב של "בר-אל" לפתח מוצרים חדשים ללא גלוטן שיהיו טעימים ודומים כמה שאפשר למקור - עם גלוטן, ועם זאת גם משלבים אלמנטים בריאותיים נוספים, העונים על צרכים של אוכלוסיות נוספות, כמו - מוצרים ללא תוספת סוכר, טבעונים, ללא לקטוז וקזאין ועוד. העוגיות גם מהוות פתרון נהדר לנשנוש במשרד, בטיולים ולקחת לנסיעה לחו"ל.
כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא.
מחיר לאריזת עוגיות: 19-20 ש"ח (לאריזה במשקל 200 גרם).
להשיג ברשת יינות ביתן, שופרסל (מחלקות GREEN), אושר עד ובבתי טבע ברחבי הארץ.
פרטים נוספים באתר הבית: www.BarelLife.co.il
חברת "בר-אל" מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן במגוון קטגוריות, כגון - לחמים ומאפים, עוגות, עוגיות, קמחים, תערובות להכנה בבית (פנקייק, פסטה, עוגות ועוד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה