יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

"לוטוס" שלא הכרתם! עוגיות "דינוזאורים" לילדים בטעם פריך של דגנים

קיבלתי להתנסות את עוגיות הדינוזאורים לילדים של חברת לוטוס,העוגיות ממש חמודות ומושכות את העין של הילדים,והטעם ממש משובח,הילדים אצלי ממש התלהבו,וגם אני טעמתי ונהניתי מאוד.
עוגיות לוטוס מוכרות בעיקר בטעם הקרמל שלהן,והפעם חברת לוטוס מפתיעה עם עוגיות דגנים בטעם שילדים אוהבים,והינן בעלות מרקם פריך ובכל ביס מרגישים את הדגנים ואת הקריספיות המצויינת.
אני חייבת לציין ששני הטעמים של העוגיות מצויינים,ובשונה מעוגיות רגילות יש את הערך המוסף של הדגנים,אני כבר חושבת על משלוח של העוגיות מידי פעם לבית הספר לבתי.
לדברי לילה אלפר, מנהלת מותג לוטוס בישראל: "חברת "לוטוס" מרחיבה את מגוון העוגיות דינוזאורים הינו מותג עוגיות ותיק ומצליח באירופה בזכות הטעם, האיכות ודמויות הדינוזאורים, החביבות על הילדים. בכל מקום בעולם בו הושקו עוגיות הדינוזאורים של לוטוס הן הוכתרו כהצלחה גדולה, ואנו בטוחים שכך יהיה גם בשוק הישראלי".
עוגיות "דינוזאורים" ישווקו ב- 2 טעמים:

דגנים (63% דגנים)
דגנים בציפוי שוקולד מריר (49% דגנים)
כל אריזה מכילה 4 אריזות פנימיות לשמירה על הטריות ונוחות השימוש בבית ומחוצה לו ומהווה פתרון לארוחת ביניים משמחת בבית הספר, בגן המשחקים או בחוגים אחר הצהריים. 
העוגיות משווקות באריזה צבעונית וכייפית כשבכל אריזה 6 דמויות שונות של דינוזאורים המספקים לילדים כייף והנאה לצד עוגייה טעימה. "דינוזאורים" הינן עוגיות פרווה ואפשר לסיים איתן בכיף ארוחה בשרית או חלבית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה