יום שלישי, 8 בדצמבר 2015

"ביס ביס" מגשי אירוח מופלאים....

כאישה עצמאית שעובדת ועסוקה במהלך השבוע חשוב לי מאוד למצוא פתרונות קלים,וכשמגיעים אורחים לחגיגת יום הולדת אין לי את הזמן להערך ולהכין ולאפות,וגם לקנות את כל המצרכים.
לכן כדאי להכיר את ביס ביס",מגשי אירוח מופלאים,לאירוח קל ומזמין.


התנסיתי במגשי אירוח ואני רוצה לשתף בחוייה,המגשים הגיעו ארוזים בתוך קופסאות גדולות,אסתטיים למראה,כריכים טעימים ביותר במגוון מילויים שונים,גבינה בולגרית,סלט טונה,גבינה צפתית,צהובה,אבוקדו בטטה ועוד.
כל הכריכים עם רוטב מיוחד ובליווי ירקות,אהבתי מאוד את הקוראסונים שהיו עם נקניק דג וגבינת שמנת ,הנאה מכל ביס מובטחת,הלחמניות היו טריות ומיוחדות במגוון סוגים.





בנוסף נהנינו מסלטים קטנים ומיוחדים,במגוון טעמים,הסלטים מגיעים עם כפיות קטנות,סלט עדשים שחורות,סלט חמוציות ואגוזים ברוטב מתקתק,סלט בריאות עם מבחר עשבי תיבול בליווי חמוציות וקשיו,סלט בטטה,סלט בורגול ועוד,חגיגה של טעמים,והכל מוגש כל כך יפה,כך שממש כיף לארח.
הגיע גם מגש מדליק של פשטידות ביס,פטריות ובטטה,


נהנינו מפלטת גבינות מיוחדת ולידה בגטונים חתוכים, הגבינות היו טריות ומאוד מיוחדות וטעימות,גבינה צפתית עם קצח,גבינת קממבר עם אגוזים,פטה בולגרית,גבינה צהובה מגולגלת,גבינת קצ'קבל,גבינת עיזים,גבינת רוקפור,כיף לארח עם מגש כל כך מושקע,על המגש מפוזרים אגוזים,זיתים וחמוציות,והכל כל כך אסתטי.



ואיך אפשר ללא קינוחים,מקרונים טעימים טעימים שאי אפשר להפסיק לאכול,ומגש עמוס בקינוחים קטנים ומגוונים,באמת הכל ממש טעים,חבל לטרוח לאפות לעמול ולעבוד קשה,המגש פשוט מושלם,מתוק וכיפי,כיף להפתיע אדם אהוב עם מגש כזה,וכיף לארח יהיה ממש טעים לאורחים.




המגשים המופלאים של "ביס ביס" באמת עזרו לי אין ספק שאני אזמין אותם בכיף לחגיגות משפחתיות,וממש תודה ל"ביס ביס" על ההתנסות.
יש מגוון מגשי אירוח,פירות, נשנושי ירקות חתוכים,אנטיפסטי,שיפודי סלומון,ועוד...



מצרפת לכם קישור לאתר להתרשמות,

http://www.bisbis.co.il/catalog.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה