יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

"להרוג את הסבתא " - סדרה מקורית חדשה ביס......

ביס חושבים כל פעם על סדרות מפתיעות שממש כיף לצפות בהן, ובקרוב עולה סדרה חדשה שנקראת "להרוג את הסבתא", בכיכובם של מירי אלוני,אלי פיניש,רמי הויברגר,גל תורן,מאור שוויצר,ליהי קורנובסקי,רותי ברונשטיין ועוד.
זוהי סדרת הוייט טראש הישראלית הראשונה,קומדיה שחורה וגם סאטירה חברתית פרועה על ישראל 2015,חברה שבה הכל עומד למכירה,חושבים רק איך להתעשר מקרקעות פנויות ורווחיות במקומות שווים בארץ.
כשראיתי את הפרק הראשון הרגשתי איך הסיפוק המהיר,הרצון לעשות כסף מהיר מעוור את ערכי המשפחה,שום דבר כבר לא חשוב רק הכסף וכמה יותר,ובעיקר החלום לחיות בשפע כספי ולצאת מהשכונה העלובה.
על מה מסופר בסדרה המיוחדת "להרוג את סבתא":
כבר בשנות החמישים, כשהגיעו מרומניה, תפסו הזליגים חזקה על כמה דונמים אי שם בגוש דן. היום כבר מקיפות את המתחם שלהם  אוטוסטראדות ושכונות יוקרה של רבי קומות. אבל את הזליגים אין דרך להוציא. חוקי המדינה לא חלים עליהם. הם גרים שם ומנהלים את העסק שלהם לשטיפת מכוניות על אפם וחמתם של העירייה וכל היזמים.
 סבתא עליזה (מירי אלוני) חולשת על אדמה ששווה מיליונים,וזוהי הממלכה שלה,היא מעדיפה לחיות בפחונים עלובים,ביוב שעולה על גדותיו,בלי חיבור חוקי לחשמל או ביוב,והעיקר שהיא שומרת על אדמתה.
מנגד ילדיה מחכים לרגע שהיא תמכור את האדמות,אפילו הציעו לה 20 מליון דולר והיא בשלה,אף אחד לא ישבור אותה,למה הסבתא לא מוכרת?כי העונג שלה לראות את צאצאיה מסתובבים סביבה כמו ג'וקים בבקבוק.
הפרק הראשון היה ממש כיפי,אהבתי לראות את ההומור,ואת המאמץ של ילדיה של הסבתא לעשות הכל,כדי שהיא תמכור,ואז יוכלו להגשים את חלומותיהם ולעזוב את הפחונים העלובים.
יופי של שחקנים והפרק הראשון בבכורה ביס החל מה-16.12,פרק חדש מידי יום ראשון ובחינם ב-yesvod.
יוצרי הסדרה: יוסי מדמוני, דוד אופק, ליאור שפר
תסריטאי ראשי: יוסי מדמוני
במאים: דוד אופק, ליאור שפר
בית הפקה: אנדמול שיין ישראל
צלם ראשי: אסף סודרי
עורך: אריק להב לייבוביץ'
שחקנים: מירי אלוני, רמי הויברגר, גל תורן, אלי פיניש, מאור שוויצר, ליהי קורנובסקי, סופי אוסטריצקי, רותי בורנשטיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה