יום ראשון, 28 במאי 2023

The Gallery by IDI: לראשונה בישראל: מכון היהלומים הישראלי מקים גלריה לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים ישירות לצרכנים

מכון היהלומים הישראלי, חברה ממשלתית מעורבת הפועלת לקידום המסחר וייצוא יהלומים מישראל, משיק לראשונה בישראל, גלריה ייחודית לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים היישר לצרכן. הגלריה שתושק תחת השם "The Gallery by IDI" היא מבית תעשיית היהלומים הישראלית, ותהווה מתחם חדשני ויוקרתי בו יציגו חברות יהלומים ותכשיטים מבורסת היהלומים הישראלית.

קרדיט צילום: שני רייך

הגלריה, הממוקמת בבורסה ברמת גן, תהווה כמרכז המבקרים הרשמי של ענף היהלומים הישראלי, מתפרסת על פני שטח של כ-500 מ"ר, ותכיל 15 עמדות מכירה בגדלים שונים, בעיצוב יוקרתי אשר יושכרו לחברות שונות המתמחות בתכשיטי יהלומים שונים ומיוחדים ועלות הקמתה נעמדת במיליוני שקלים. בנוסף, בכניסה יוצבו כ- 10 חלונות תצוגה בהם יוצגו תכשיטים וחפצי אומנות מיוחדים כמו רפליקות, יהלומים נדירים ויקרים במיוחד, תכשיטים בעיצובים מיוחדים ועוד. כמו כן, ניתן יהיה לצפות בעבודתם של צורף ומשבץ שיהיו במקום. בנוסף, למי שחפץ לקנות יהלומים בפרטיות, קיים חדר פרטי במתחם.

אני הגעתי לאירוע ההשקה של הגלריה הייחודית הזו, מעבר לך שהרעיון מקסים ומיוחד, המבקרים במקום יכולים להנות מהיצע רחב ומשובח, מתכשיטים ממש ייחודים ויוקרתיים במתחם אחד, ובכך להתרשם ולהנות מחווית קנייה ייחודית, וזה בהחלט יוצר שינוי בכך שהאפשרויות מגוונות והתכשיטים מוצגים ונגישים ובכך הבחירה נעשית מתוך נוחות ועדיין יחס אישי, הסתובבתי במרכז מבקרים וממש התרשמתי מההיצע הרחב והמשובח, ומיופי תכשיטי היהלומים, מגוון רחב וגם איכותי ומיוחד.

מעבר לחוויית הקנייה היוקרתית, בגלריה ניתן למצוא מעין מרכז מבקרים שיכלול סרטון על היסטוריית הענף וסקירה עכשווית שלו (מהמכרה-לתכשיט). כמו כן, ברחבי הגלריה ניתן יהיה למצוא עמדות למידה אינטראקטיביות אשר יאפשרו למבקרים לקבל הדרכה על רכישת יהלומים, ובנוסף, מכשיר שיאפשר לבדוק האם היהלומים אמיתיים או סינטטיים. במקום תהיה גם עמדת קיטלוג דיגיטלית של מוצרי הגלריה.

הסוחרים שייקחו חלק בגלריה הם כולם חברות יהלומים אשר הקימו אופרציות של מכירת תכשיטים ללקוח הסופי, ביניהם ניתן למצוא את: IDC (Israel Diamond Center), חברה שמנוהלת על  ידי משפחת טביסל, יציעו מגוון תכשיטים; Maymond, מותג שהוקם על ידי הגמולוגית ארכיטקטית ומעצבת מאי אהרון ומציע עיצוב מותאם אישית בתהליך יצירת התכשיט; Protea Collection, המתמחה בעיצוב, יצור ומכירה של תכשיטי זהב ופלטינה משובצים ביהלומים; Be Diamonds, היהלומן מאחורי המותג הזה הוא Blankitny, מייצרים יהלומים ותכשיטים, ומציעים לייצר תכשיטים לפי הזמנה; Ben & Guy חברה משפחתית, 2 דורות של יהלומנים, מתמחה במכירת יהלומים איכותיים בליטושים מיוחדים, Moti Ganz, שהקים את החברה לפני מעל 55 שנה, וצמח מיצרן יהלומים ל-One Stop Shop המציע מגוון תכשיטים בהתאמה אישית, ועוד.

קרדיט צילום: שני רייך

"אנחנו שמחים להשיק את הגלריה ולהנגיש את שוק היהלומים לקהל הרחב", אומר אביאל אליה, מנכ"ל המכון הישראלי להלומים. "מכון היהלומים פועל מעל ל-50 שנה בקידום ענף היהלומים הישראלי בעיקר בתמיכה בענף הייצור וייצוא של יהלומים ישראלים בעולם בשוק ה- B2B. פרויקט זה הוא צעד חדש ומרגש בו לראשונה מכון היהלומים הישראלי מקדם מסחר של חברות יהלומים ללקוחות הקצה בישראל. החברות שלוקחות חלק בגלריה הן מהטובות ביותר בארץ ובעולם ואנו מקווים שזהו תחילתו של פרויקט מוצלח וייחודי. אני שמח שסוף סוף נוכל להנגיש את חברות היהלומים הישראליות גם לקהל הישראלי שיזכה לרכוש ישירות מסוחרי הבורסה".

יחד עם זאת וכדי להשלים את האווירה הייחודית, המבקרים יוכלו ליהנות מבית קפה שיציע משקאות ומאפים עם מספר מקומות ישיבה.

אודות מכון היהלומים הישראלי

מכון היהלומים הינו גוף כלל ענפי במעורבות ממשלתית, הפועל לחיזוק וקידום ענף היהלומים הישראלי, ומיצובו כאחד ממרכזי היהלומים המובילים בעולם. המכון פועל כארגון שלא למטרת רווח, בתמיכה ממשלתית, המאגד את הארגונים והמוסדות של הענף המקומי, ומקדם את המסחר וייצוא היהלומים מישראל במגוון

דרכים: שיווק, קידום עסקי, יחסי ציבור, הכשרות מקצועיות, מסחר אונליין, רגולציה, אבטחה, ייעוץ מקצועי, ועוד. מכון היהלומים מוביל ומנהל שורה של יוזמות לחיזוק הענף, כולל אתר אינטרנט בעברית ואנגלית, שיתוף פעולה עם אתרי מסחר מהמובילים בעולם, אירוח ביתן ישראלי בתערוכות החשובות של הענף, , מתחם מפואר למכירת תכשיטים לצרכן הסופי, ועוד. יו"ר המכון הינו ארנון יובל, ומנכ"ל המכון הינו אביאל אליה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה