יום ראשון, 28 במאי 2023

זמן קריאה – "להצליח בניהול השקעות" מאת ד"ר גדעון בן נון

הספר "להצליח בניהול השקעות" מאת ד"ר גדעון בן נון, מומלץ לכל אחד מאיתנו, כבר מגיל צעיר צריך ללמוד איך לנהל את הכספים שלנו ולחיות בתודעה של חסכון, וניהול כספים באופן מיטבי, הספר מנגיש לקורא בצורה ברורה ובהירה, כלים מעשיים בעולם ההשקעות, נכון שאת רובנו מרתיע מאוד להתעסק בנושאים כלכליים בגלל חוסר הבנה וידע, אך עם תשומת לב נכונה בהחלט אפשר ללמוד מהספר הזה המון, ולקבל כלים לחיים.

על כולנו לדאוג לעתידנו הכלכלי, לחסוך כסף ולהשקיע אותו בתבונה ובהצלחה.

ספר זה יסייע לכם בכך באמצעות תובנות וכלים לקבלת החלטות בעולם ניירות הערך וההשקעות הפרטיות, כללי התנהגות בדמות “עשה", כמו גם “אל תעשה", כדי לשמור ולהשקיע את חסכונותיכם בתבונה ובהצלחה.

הכותב, ד"ר גדעון בן נון, עושה זאת באמצעות הצגה ודיון בסוגיות, טבלאות, גרפים ודוגמאות רבות, ניתוח מצבים ואירועים והשפעתם על עולם ההשקעות, נקודות מבט להחלטה ולפעולה היכולות לסייע לנו להחליט "מה טוב לנו", כיצד לפעול בהצלחה ולהימנע מטעויות.

הספר מיועד לכל אחת ואחד מאיתנו, לציבור הרחב אשר מעוניין לקחת אחריות על עתידו הפיננסי, גם אם אינו מהתחום המקצועי של עולם ההשקעות. כמו כן, הספר יוסיף ידע ותובנות לאנשי השקעות, מנהלים מתחומים שונים, מנהלי ויועצי השקעות, לחברים וחברות בוועדות השקעה, לאנשי ביטוח וסוכנים פיננסיים ולרבים אחרים.

ד"ר גדעון בן נון הוא מנהל השקעות, מהוותיקים והמוכרים בישראל, עם יותר משלושה עשורים של פעילות וניסיון בשוקי ההון בישראל ובעולם. ד"ר בן נון הקים ומנהל את חברת ייעוץ ההשקעות הוותיקה "אג'יו" – ניהול סיכונים והחלטות פיננסיות בע"מ, העוסקת בייעוץ השקעות ("פמילי אופיס") ללקוחות פרטיים ולארגונים רבים במשק הישראלי, מפרסם ניתוחים וסקירות על עולם ההשקעות ובעל טור חודשי בגלובס. במסגרת לימודי הדוקטורט שלו, ד"ר בן נון כתב עבודת מחקר גדולה המנתחת את מרכיבי הסיכון בהחלטות הפיננסיות. המבוא לעבודה ומסקנותיה מוצגים בחלק האחרון בספר זה.

הספר: "להצליח בניהול השקעות"
מאת: ד"ר גדעון בן נון
צמרת הוצאה לאור
363 עמודים, 98 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה