יום רביעי, 17 במאי 2023

חדש בבתי הקולנוע – הסרט "מהיר ועצבני 10"….

אתמול בערב , ביס פלנט ראשון לציון, התקיימה פרמיירה חגיגית ומאוד מיוחדת לסרט "מהיר ועצבני 10", סרט עם קצב ופעולה מסחררים במיוחד, אין רגע דל ובכל רגעי הצפייה שלי, נשארתי מתוחה ומוקסמת מהפעלולים והרגעים המיוחדים שהסרט הביא עימו, 140 דקות נהדרות, ואין פלא שזהו הסרט העשירי בסדרת הסרטים המצליחה מהיר ועצבני, בהחלט מגיע שאפו ענק לשחקנים המצויינים וליוצרי הסרט.

הפרק העשירי והאחרון בסדרת הסרטים המצליחה ביותר בישראל ובעולם מתחיל עם "מהיר ועצבני 10". הסרטים הקודמים בסדרה מחזיקים בשיא המכירות לסרט בסוף שבוע בודד בישראל. עם כוכבי האקשן הגדולים ביותר בהובלת וין דיזל, ולצידו: ג'ייסון סטאת'ם, מישל רודריגז, ג'ון סינה, , ברי לארסון, שרליז ת'רון ולראשונה בסדרה ג'ייסון מומואה.

במהלך משימות רבות וכנגד כל הסיכויים, דום טורטו (וין דיזל) ומשפחתו ניצחו והתגברו על כל האויבים והמכשולים בדרכם. כעת, בפרק העשירי בסדרה, הם מתעמתים עם היריב הקטלני ביותר שאי פעם התמודדו מולו.

דאנטה (ג'ייסון מומואה) העביר את 12 השנים האחרונות בתכנון הנקמה המושלמת והוא נחוש לנפץ את משפחת מהיר ועצבני אחת ולתמיד, ובהחלט יש למה לצפות, כי הנקמה ממש קטלנית ומפתיעה, הצופה לא יודע למה לצפות, ונשאר מרותק לאורך כל הצפייה במהיר ועצבני 10, ממש התרשמתי, ואני ממליצה לכולם לצפות בסרט הזה.

טוליפ אנטרטיינמנט ישראל גאים להציג

בהפצה עולמית של חברת Universal Pictures©

FAST X

ארה"ב 2023 , 140 דקות

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=cO1phpikIdI

קרדיט צילומים באדיבות: Tulip Entertainment

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה