יום רביעי, 3 במאי 2023

זמן קריאה – "מהממת" מאת ישראל מליחי

הרומן "מהממת" מאת ישראל מליחי, נוגע ומשקף אירועים ומחשבות של כל אחת ואחד מאיתנו, ועשוי לקרות ביום מן הימים, זהו מותחן פסיכולוגי שברגע שמתחילים לקרוא, מנסים להבין מה קורה פה, וממשיכים לקרוא כי הסקרנות משתלטת וגם הנסיון לקרוא את התמונה הכוללת של הסיפור, סיפור שיכול לגרום הזדהות מחיי היום יום של כל אחד מאיתנו והבנות לגבי החיים, הקלישאה של המציאות עולה על כל דמיון לעיתים נכונה…

דנית, חיה את החיים הכי רגילים ובנאליים, נשואה, ואם לשני ילדים מקסימים, מקבלת ערב אחד הודעה מאדם לא מוכר. למרות התנגדותה, אט-אט היא נכנעת בצורה לא מובנת ונסחפת להתכתבות סוערת עימו, שמביאה אותה לכמה גילויים מסעירים: גילוי עמוק בנוגע לעצמה, גילוי מפתיע ודרמטי שנוגע לדמות שעימה היא מתכתבת, והבנה מרחיקת לכת על החיים שהיו לה עד כה ועל החיים שמצפים לה בהמשך. "מהממת", מותחן פסיכולוגי מתעתע וסוחף, מעורר בקוראיו חוויה עזה של הזדהות ואולי גם הזדמנות להציץ לחיים, שאפשר שקיימים, לצד המציאות היום-יומית של כולנו.

ישראל מליחי, 51, נשוי לאיילת. אבא שאין גאה ממנו לנתנאל ולליאל. אקדמאי, יועץ זוגי ומגשר, מרצה ועוסק בתחום ההתנהגותי-העסקי. קריאה מהנה!

קישור לרכישת הספר

הספר: "מהממת"

מאת: ישראל מליחי

צמרת הוצאה לאור

178 עמודים, 78 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה