יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

VALLEY מתחם האירועים החדש לאירוע מושלם...

בימים אלו נפתח אחד ממתחמי האירועים והכנסים הגדולים והמעוצבים שנראו עד כה בישראל – מתחם ה VALLEY, עלות ההשקעה בו נאמדת בכ-100 מיליון ₪!!, אני הגעתי לערב השקה מדהים במתחם ה- VALLEY ובהחלט המקום וואו.
כבר מהכניסה ראיתי שמדובר במתחם מרהיב ביופיו, וממש חלמתי להתחתן שוב במקום יפה כזה, שיכול להגשים חלומות לכל אחד, מהאוכל הטעים והנראות שלו, ועד לשולחן קינוחים מהסרטים,יופי כזה כבר הרבה זמן לא ראיתי, בהחלט ניכר שחשבו על כל הפרטים כדי שיהיה אירוע מהסרטים.

המתחם המצוי בעמק התעשייה של העיר כפר סבא והמתפרש על פני 17 דונם, הוקם על ידי איש העסקים דודי אלקיים, מבעלי לרן השקעות ויזמות, שהחליט להגשים חלום לצד יצירת חווית לקוח יוצאת דופן, במתחם החדש  חללי ענק מעוצבים בסגנון מודרני-אבסטרקטי, עם מסכי לד ומקרנים בכל אולם, מחיצות אקוסטיות, תקרה בגובה 9 מטר המעניקה לאורחים תחושה של גודל, חופש, זרימה וייחודיות.
את מטבח המתחם מוביל השף קולין גילון, החושף במתחם קונספט ייחודי של שווקי עולם לאחר שרקח אינספור מתכונים אניני הטעם בהשראת המטבח העולמי, המבוסס על חומרי גלם טריים וטכנולוגיות קצה היוצרות את חוויית הטעם האולטימטיבית.
הסתובבתי במתחם הקונספט המיוחד, וכל עמדה יותר טעימה ויותר מדליקה מהשנייה, הבחירה הייתה קשה במה להתחיל לאכול, בכניסה שולחנות עמוסים בירקות כל הסוגים שרק תרצו,



הקונספט של המתחם הינו עמדות של מגוון מאכלים לפי נושאים, לדוגמא טרי מהים, נתחי דגים טריים בסגנונות שונים כמו קרפציו דניס, סביצה דניס, טונה צרובה, סביצה טונה, ועוד, הדגים טריים ביותר ומתקבלות מנות טעימות במיוחד.


עמדה נוספת היא עמדת המרקים, מרק יפני ומרק חרירה, חומרי גלם טריים ומגישים לך את המרק טרי טרי במקום, שכל חומרי הגלם מולך, ואתה יכול לבחור מה לשים במרק לפי העדפה אישית.

אהבתי מאוד את עמדת הפריקסה, לחמניות מטוגנות עם טונה אדומה, טונה כבושה, סלט תפוחי אדמה, בצלים בכמה צבעים,אריסה ואיולי לימון, אין לתאר את הטריות ואת הטעם של הביס, פשוט חלום, לא יכולתי להפסיק לאכול.

ועמדת המעדנייה, מבחר עשיר של בשרים מעושנים וכבושים, מכינים שם כריכים דשנים וטעימים.

עמדת חומוס מסביב לעולם, חומוס מצרי, חומוס אבו גוש, חומוס עדשים והכל מוגש עם פיתות ולחמים מהעולם.
עמדת בשרים וירקות מעושנים, שלמים ומפורקים עם עצם ובלי עצם על מתקני עישון.

עמדת הפסטה עם רטבים נפלאים,

כמו שהבנתם הרבה אוכל עם מגוון טעמים וריחות ומראות משגעים, היה עוד מבחר רב של עמדות, והנאה צרופה.
האוירה הייתה מאוד נעימה, המקום מרווח ומאפשר הרבה פינות נעימות ,

מה שנשאר זה רק להנות מהרגע הקסום של בילוי במתחם כל כך מדהים, לאחר שנהניתי מהאוכל חייבים לקנח במתוק, אז מה שציפה לנו זה שולחן אבירים שעליו היו כל מה שאתם חולמים, מגוון קינוחים מכל הסוגים, ואין כמו מראה עיניים, חגיגה מתוקה משגעת...






בנוסף, נמצא גם 2 מתחמים  מקורים (joy & sweet), מסעדת שף פרטית המשמשת כחדר טעימות וחדר ישיבות, 4 סוויטות עבור מארחי האירוע, חופות צפות על גבי בריכות מוארות,

מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בארץ, מגרש חנייה פרטי ומטבח שף מפואר שמעניק תפריט מגוון המתבסס על 70 מטבחים שונים בעולם.
מתחם הכנסים העסקי של VALLEY, הינו מהגדולים בארץ גם בתחום העסקי ומציע לחברות ולארגונים אפשרות לשימוש מודולרי בחללי המקום הן ביחידה אחת לאירוע של אלפי אנשים או כחללים מפוצילם עם חלוקות אטומות לרעשים, עזרים טכניים ושיא הטכנולוגיה המיועדים לתת מענה מקצועי לועידות, כנסים, ימי עיון, תערוכות, השקות, מסיבות חברה וקוקטלים.

המתחם מציע אירועים פרטיים ועסקיים החל מ-300 איש ועד-2000 מוזמנים בישיבה, מזנון, קוקטייל או אירוע משולב לפי הצורך.

לפרטים נוספים: http://www.valley-events.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה