יום שישי, 30 בנובמבר 2018

Feel Perfume Bar מציגים: Wear Your Feeling

מותג הבשמים Feel Perfume Bar, עם הקונספט החדשני של בר בשמים באווירה ייחודית ובהתאמה אישית, כבש את ישראל בסערה.
לאור ההצלחה המסחררת בישראל ,מתרחב המותג אל מעבר לים ומביא את הבשורה החדשנית והאופנתית של בשמים בהתאמה אישית אל מדינות נוספות.
אני באופן אישי חושבת שבר הבשמים של Feel Perfume  מאוד איכותי, ובצדק המותג מצליח מאוד ומתרחב לחו"ל, הריחות של הבשמים ברמה מאוד גבוהה ומאוד לא שונים מבשמים שעולים הרבה כסף, היכולת הייחודית בהנגשת בושם מדהים לפי בחירה והתאמה אישית של הלקוח, זו בהחלט בשורה, ואין ספק שההצלחה תמשיך כי מדובר בשילוב של איכות גבוהה ומחיר סביר, כדאי מאוד להגיע לנסות , להריח את הריחות המשגעים ולהנות מבושם ברמה גבוהה שבטוח תקבלו עליו הרבה מחמאות, ואת זה אני אומרת מנסיון.

במהלך החודשים הקרובים ייפתחו סניפים בינלאומיים של בר הבשמים הייחודי במדינות נוספות בעולם ולכבוד ההשקה צולמה סדרת סרטונים מרהיבים בקייב, המשקפים את האווירה הבלעדית למותג תחת הסלוגן Wear your feeling .

הסרטונים, הקראייטיב, המיתוג והקמפיין הנלווה להם יוצרו על-ידי סוכנות השיווק KISS המלווה את המותג בשלוש השנים האחרונות ויש לה חלק גדול בהתבססותו כאוטוריטה בתחום הבישום בישראל.
הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין ממתג אותו כמוצר גלובאלי, צעיר, תוסס ועכשווי ומאפשר לו להיחשף אל קהלים חדשים ורלוונטיים על-ידי שיווק דיגיטלי מקצועי וחכם שמובילה KISS.

את הקריאטיב לקמפיין Wear your feeling הגתה סוכנות KISS, על ההפקה והבימוי אמונה סאשה פירלוצקי מחברת DVISON.

ניתן להשיג:
www.feelperfume.co.il
פייסבוק: Feel Perfume Bar - בר בשמים
אינסטגרם: feelbar
קניון עזריאלי- דרך מנחם בגין 132, ת"א. קניון מלחה- דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים. קניון עופר הקריון- דרך עכו 192, קריית ביאליק. . קניון הזהב-  דוד סחרוב 21, ראשל"צ. גראנד קניון חיפה- דרך שמחה גולן 54 חיפה. קומה 2
ובקרוב ברחבי העולם.
תגיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה