יום שלישי, 27 בנובמבר 2018

חופשה זוגית חלומית במלון מדיטרה בנתניה....

מלון "מדיטרה" ( (MEDI TERRE) הינו מלון בוטיק אקסקלוסיבי חדש בנתניה,

שממש כדאי לכם להכיר במיוחד אם את מתכננים חופשה זוגית של שקט ושלווה, לאחר שהתארחתי שם ממש התפעלתי וחזרתי עם הרבה רשמים,  בין אם אתם מתכננים חופשה זוגית רומנטית או חופשה משפחתית, חשוב שתדעו שהמלון שוכן קרוב לשפת הים,

רק לחצות את הכביש  ותמצאו את עצמכם בחוף ים מקסים ובו בתי קפה נעימים, שמשיות וכסאות נוח, אין כמו לראות את הים ולהנות משקט, מרחש הגלים, לי באופן אישי החופשה במלון מדיטרה פשוט נתנה לי כח ושלווה פנימית אחרי שבועות של עומס.
כבר מהכניסה למלון הבוטיק מדיטרה הבחנתי שמדובר במלון  אשר נבנה על פי סטנדרטים בינלאומיים קפדניים ביותר,

הקפדה על כל הפרטים הקטנים כדי שלאורח תהייה שהות נעימה ורגועה,

60 חדרים הפרוסים על פני  שבע קומות ובחלקם מרפסת ממנה ניתן ליהנות מנופו המשכר של הים, פשוט לשבת ולהיות במנוחה, מאוד חשוב לקחת פסק זמן מעת לעת ולהנות מהרוגע והשלווה.

החדרים, אשר מחולקים לקטגוריות שונות, מפנקים ומרווחים מאד,  בין היתר מציע המלון  חדרי משפחה, חדרים זוגיים,

יחיד ,ביזנס ועוד, כמו כן נבנו בו גם ארבע סוויטות מפוארות עם ספא פרטי בכל אחת, בהזמנת שני חדרי אירוח סמוכים,הופכות הסוויטות למתחם פרטי שבנוסף לספא יכלול גם חדר אוכל פרטי, תקשיבו סוויטת הספא הפרטי זה גולת הכותרת מבחינתי במלון הזה, אני באופן אישי לא נתקלתי בספא פרטי בחדר,וואו זה פשוט חלום.
כשנכנסתי לסוויטת הספא, תחשבו על זה ספא פרטי משלכם עם כל הפינוק האפשרי גקוזי גדול רק לכם,

וסאונה מדהימה,

חלוקי רחצה, מגבות, טלויזיה בספא, מקום פשוט ענק, אין לתאר את הכיף שחווינו בספא הפרטי הזה,

במיוחד שהגענו ביום גשום וחורפי, פשוט מרגישים חופשי אין עוד אנשים בספא, אפשר להרגיש בנוח, ופשוט להנות מהחלום הזה,אין מילה פשוט חלום, אם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג, אני מבטיחה לכם שזו שתהייה הפתעה שהם לא ישכחו לעולם, פשוט חוויה אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים.
בנוסף העיצוב המהודר של החדרים מהווה קבלת פנים המשרה נינוחות, בעיצובם בוצע שימוש אך ורק בחומרים ידידותיים לסביבה, את הריהוט לחדרים, המספק נוחות מקסימלית, עיצבה החברה האיטלקית GERVASONI .

החדרים מאובזרים היטב: מערכת מיזוג אוויר אישית שחוסכת באנרגיה, כספת בילט-אין, טלפון, טלוויזיית LED, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה, מיני-בר, מצעים מעוצבים ומוצרי טיפוח יוקרתיים.

בנוסף, בכל חדר נמצאים מייבשי שיער, מגבות, חלוקי רחצה וכל מה שדרוש כדי להפוך את החופשה לחוויית אירוח ייחודית.


המלון עוצב על ידי מומחים בינלאומיים מובילים  בשיתוף פעולה עם מומחים ישראלים בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים. הקרבה לים מלווה את האורחים לאורך כל שהותם במלון.

מלבד הנופים המשכרים, בכל שטחי המלון פזורים ויטראז'ים מרהיבים,

מוטיבים ואלמנטים נוספים הקשורים לים, כשגם העיצוב והשימוש בצבעי הכחול והצהוב על שלל גווניהם, לא מותיר ספק - אתם בחופשה על שפת הים. 
האירוח במלון הנו על בסיס BB במהלך השבוע ובימי שישי על בסיס HB, בקרוב מאוד ייפתח בקומת הלובי בראסרי ובתפריט ישולבו מנות מהמטבח הצרפתי והמטבח האיטלקי-ים תיכוני, אנחנו נהנינו מארוחת בוקר של בופה שהיה בו הכל, ומעיצוב מקסים.






הבראסרי יהיה פתוח הן עבור אורחי המלון והן עבור הקהל הרחב, אורחי המלון ייהנו מכניסה חופשית לחוף תמנון, שנמצא מספר צעדים מפתח המלון, הכניסה לחוף כוללת גם שמשייה וכיסא ללא עלות, למלון תעודת כשרות מטעם הרבנות נתניה.
ממש ממליצה ואני בטוח אחזור למלון המפנק הזה, אין ספק שזו הייתה חופשה כלבבי, בהחלט מלון נהדר...

מלון מדיטרה
כתובת: שד' ניצה 20 נתניה
www.mediterrehotel.com
Reservations1@mediterrehotel.com
09-9737333

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה