יום חמישי, 22 ביוני 2017

Remelis הופכים את הלבשת הבית לאמנות....

השבוע הוזמנתי לסדנת עיצוב וסטיילינג ביוזמת לוטן תדמיות, שהועברה ע"י רוחה תורג'מן, בעלת 'Remelis – הבית להלבשת הבית', Remelis הוא מרכז המספק ללקוחותיו ייעוץ מקיף ומקצועי בתחומי עיצוב הפנים וההום סטיילינג, ובו מעצבי הבית בונים קונספט עיצובי שלם עבור כל הבית במקום אחד.



כבר מהכניסה הרגשתי בבית, יופי שמשתקף מכל פינה בחנות המהממת הזו להלבשת הבית כסאות מעוצבים,כריות ססגוניות,שידות מקסימות,מנורות מיוחדות,וילונות ,טפטים מרהיבים ועוד...




בשבועות האחרונים אני נמצאת בעיצומם של שיפוצים בסלון ובמטבח, הבית צבוע בלבן ויש תקרת גבס מהממת, אך בכל מה שקשור להלבשת הבית בסטייל, כריות, כסאות, אביזרי נוי, תמונות, וילונות אני מרגישה שאין לי מספיק ידע ואני פוחדת לפספס מבחינה עיצובית, וכשהגעתי  ל- Remelis  הרגשתי שזה המקום הנכון עבורי בעזרה בהלבשת הבית.
רוחה הבעלים של Remelis היא פשוט אישה מקסימה שאוהבת את עבודתה בצורה יוצאת דופן ומשמשת כהשראה עבור הלקוחות שבאים להתייעץ איתה, 



בסדנה שהיא העבירה מכל הלב למדתי כמה חשוב לשלב צבעים בצורה חכמה והגיונית,להתחיל מהקטן לגדול, לדוגמה לבחור כרית שאוהבים, ולבחון את הצבעים בכרית, הצבע שמופיע הכי קטן איתו להמשיך בבחירת הספה, לבחון את הספה והכרית ולהסתכל על שילוב הצבעים ומשם להמשיך לפי הצבעים שמופיעים בכרית,לא תאמינו איזה שילובים מדהימים יוצאים.
מה הדבר שהכי מפחיד בלעצב מחדש את הבית?
כאב הראש כולנו מוצפים במידע  אינסופי בנושא עד שלא יודעים מאיפה להתחיל. כמות השלבים שנצטרך לעבור, חנויות העיצוב שאיתם נצטרך לעבוד ובעיקר אינסוף התרוצצויות ומפחי הנפש, אלו מוציאים את הרוח מהמפרשים עוד לפני שהתחלנו. אז מתברר שאפשר גם אחרת....



 Remelis הבית להלבשת הבית מכיל תחת קורת גג אחת את כל תחומי הלבשת הבית, ומציע ללקוחותיו מגוון רחב ביותר של מוצרי טקסטיל, פריטי עיצוב ייחודיים ואביזרים משלימים, המותאמים באופן אישי לצרכיו ולחלומותיו של הלקוח,  Remelis הוא הרבה מעבר לחנות פריטי עיצוב, הוא מרכז המספק ללקוחותיו ייעוץ מקיף בתחום עיצוב הפנים וההום סטיילינג,  ומציע קונספט עיצובי כולל עבור כל הבית במקום אחד, על ידי מעצבים מיומנים שהאהבה לתחום העיצוב והלבשת הבית זורמת בדמם. 


תהליך עיצוב הבית מתבצע תוך התאמה מדויקת לאופיו של החלל (כולל ביקור בבית הלקוח ועבודה על פי סקיצות ושרטוטים מדויקים של חלל הבית) ובהתאמה לעיצוב הבית כולו,  מתוך חשיבה קונספטואלית כוללת של צבעים, טקסטורות וחומרים.  הספה, הווילון, הטפט, כרית הנוי ואף צבע הקירות, מותאמים זה לזה ויוצרים הרמוניה עיצובית המתאימה לצרכיו ולחלומו של כל לקוח, באופן חכם ויצירתי ותוך חשיבה מחוץ לקופסא.




'מלבישת הבתים' רוחה תורג'מן היא מעצבת פנים מובילה, מאחוריה ניסיון עשיר ורב שנים בעיצוב פנים ובהום סטיילינג, כמרצה בתחום העיצוב בשנקר ובאוניברסיטה הפתוחה, המשמשת כמעצבת הבית של חברת Remelis, המתמחה בהלבשת בתים, עיצוב פנים והום סטיילינג. רוחה מעניקה ללקוחותיה ייעוץ והכוונה מקצועיים, ומלווה אותם יד ביד לאורך כל הפרויקט, כמעצבת מובילה הבקיאה בחידושים, בטרנדים ובאסכולות עיצוביות אותם ספגה באקדמיה כמרצה, ודרך ביקוריה התכופים בכנסים ותערוכות בארץ ובעולם. לאורך השנים משמשת רוחה ת'ורגמן ככתובת מקצועית עבור מאות אדריכלים ומעצבי פנים הפוקדים את Remelis, להרצאות, הדרכות וסדנאות המועברות על ידה, כדי לחוות באופן מעשי את תחום ההום סטיילינג והלבשת הבית. בנוסף, מקיימת תורג'מן הרצאות והדרכות מגוונות לסטודנטים מבתי הספר לעיצוב המובילים בארץ. בימים אלו החלה לגבש סדנא נוספת לעיצוב פנים והום סטיילינג המיועדת לקהל הרחב.
אתר החברה :
http://www.remelis.co.il/
https://www.facebook.com/ בית-רמליס-250482348702918
רח' ידידה פרנקל 44
תל אביב
טלפון 03-6812045
remelis@walla.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה