יום שישי, 9 ביוני 2017

חדש מסנפרוסט סלק שלם קלוף ומבושל להכנת מגוון תבשילים בקלי קלות...

אצלנו בבית מאוד אוהבים סלק, ואנחנו אוכלים סלק על בסיס קבוע, אני מכינה איתו קובות, ובקיץ שחם הכי כיף להנות מהסלק במאכלים יותר קלילים, סלק מאוד מאוד בריא וכדאי לשלב אותו במגוון תבשילים וסלטים.


סנפרוסט מחדשת עם שקית של סלקים שלמים, קלופים ומבושלים, ובכך הרבה יותר קל להנות בכל עת מסלק מוכן שנמצא בהקפאה על בסיס קבוע, אין צורך לקלף, ולבשל זמן ארוך ובכך חוסכים את הטרחה במטבח מצויין מאוד, קיבלתי להתנסות את הסלק החדש של סנפרוסט ואני חייבת לציין שהסלק מאוד טעים ומתוק וקל מאוד להשתמש בו, 6 דקות הפשרה במיקרו והסלק מוכן, טעים מאוד גם לאכול אותו כסלק בלבד ללא תוספות.


הידעתם שהסלק הוגדר כ- Super Food ו-72% מבתי האב בישראל משלבים אותו בתפריט באופן קבוע?, 100 גרם מהסלק מספקים 10% מכמות הסיבים ורבע מכמות החומצה הפולית המומלצים ביום.


לאחרונה אכלתי במסעדה ברוסקטות עם סלק גבינה כחולה ואגוזי מלך, היה ממש טעים ויקר וביקשתי מבן זוגי היקר שינסה לשחזר את המנה המופלאה שבכל ביס אתה לא רוצה שיגמר באמת טעים, והוא הכין ויצא מדהים ואני מצרפת לכם את המתכון שבהחלט יקסים את האורחים ובזכות הסלק הטעים של סנפרוסט יצא עוד יותר משודרג וטעים,
ברוסקטות עם סלק גבינה כחולה ואגזוי מלך:


מצרכים:
בגט
סלק אדום קלוף ומבושל סנפרוסט
גבינה כחולה
אגוזי מלך
שמן זית
טימין
מלח
פלפל גרוס
לתחמיץ:
2 כפות דמן זית
כף לימון
כף חומץ תפוחים
כף חומץ בלסמי מצומצם
כף סילאן
מלח, פלפל
כפית וחצי סוכר
אופן ההכנה:
לפרוס פרוסות מהבגט למרוח בשמן זית, לפזר טימין, מלח, פלפל גרוס ולהכניס לתנור שחומם מראש להשחמה, 


בינתיים להכניס למיקרו 3 סלקים מהשקית של סנפרוסט למשך 6 דקות להפשרה, להוציא ולפרוס לפרוסות ולשים בתוך התחמיץ ולערבב,


להניח את הפרוסות סלק על פרוסות הבגט הקלוי, מעל לפזר חתיכות גבינה כחולה, ואגוזי מלך מרוסקים, להגיש ולהנות ממעדן, טעים ביותר וגם בריא.


הכנו גם מהסלק לאחר הפשרה סלט  סלק עם תפוחים מדהים ,


פורסים את הסלק לגפרורים, פורסים סלרי לגפרורים, ותפוח עץ ירוק, 


מפזרים את התחמיץ שנשאר לאחר שהשתמשנו בפרוסות הסלק על הסלט המוכן, מפזרים גבינה כחולה ואגוזי מלך ונהנים מסלט נהדר, קל להכנה וטעים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה