יום שלישי, 27 ביוני 2017

B*56 לופט אירועים מול הים לאירוע חוויתי במיוחד...

השבוע הגעתי לקניון ארנה כדי להכיר מקרוב את האח התאום של מסעדת ביסטרו 56, שמציע לכם את כל האפשרויות בפורמט של לופט אירועים מודרני עם מטבח פתוח, חומרי גלם משובחים, שירות ללא פשרות לאווירה אינטימית של עד 150 איש,B*56  לופט ארנה הרצליה - במבט ישיר לגלי הים התיכון.





התרשמתי מהנוף הפתוח לים התיכון, לשבת באולם אירועים ופשוט להנות ממקום עם אוירה מיוחדת ונוף מהמם, ולהנות מאירוע עם סטייל,



בהרצליה כבר יודעים שאירועים עושים רק ב לופט האירועים 56 * B– האח התאום של מסעדת ביסטרו 56 (הכשרה) הוותיקה והמפורסמת. ואכן, המסעדה שנבחרה על ידי גולשי Rest כאחת מעשרת המסעדות הכשרות והאהובות בישראל, מהווה מודל מדויק לחוויה גסטרונומית ותרבותית שמצפה לכם בלופט... תוך התאמת התפריט לדופק של האירוע שלכם.
במקום מציעים לארח אירועים ייחודיים שייהנו ממטבח פתוח לעיניי הסועדים, נוף יאכטות קסום, תפריט המורכב מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר, שירות ללא פשרות ואווירה אינטימית למול הגלים, עם אירועים לעד-150 איש בלבד, שזה מאפשר הנאה גדולה מאירוע עם מעט אנשים,  ואם זה לא מספיק, במטבח מחכה חלון פנורמי ענק הצופה אל המרינה ואל הים התיכון ומוסיף את אוושת הגלים לתפריט.

 ב- לופט B*56 מציעים אירוח מושקע לכל סוגי האירועים: החל מאירועים פרטיים כמו חתונות, ימי הולדת,  בר\ת מצווה, בריתות, ימי נישואין ועד לאירועים עסקיים – שמוסיפים את הארומה הנכונה לעסקים. מי שמסתקרן לגבי מה שקורה במטבח הפתוח, ישמח לשמוע כי בחללים המופרדים מנשבות רוחות ים תיכוניות בנגיעות צרפתיות, כשהשף גבי אוחנה מתבל את התפריט בשפע בשרים, דגים, תוספות, סלטים וקינוחים המוגשים ישירות לאורחים מהמטבח הפתוח לצד מזיגה אישית של יינות הבית הנבחרים.

באירוע התרשמתי לטובה  מהיופי של הלופט,


אהבתי מאוד את המנות שהוגשו את הטעם ואת השילובים המיוחדים, המנות ברמה גבוהה טעימות מאוד ונהניתי מכל ביס,המנות מאוד מוקפדות מבחינת ההגשה והשילוב של הלופט המיוחד עושה את ההבדל.
אז מה טעמתי ב: B*56  לופט אירועים מול הים,
המנות הראשונות שהוגשו לשולחן,
לחם הבית ורוטב סלסה פיקנטי, סלט הבית,


פטריית פורטובלו: פטרייה גדולה ננולאת בבשר בקר עם בצל מטוגן וחצילים שרופים, מצופה בקראסט של פירורי לחם בזיגוג יין אדום ופטריות שמפניון, הטעם חלומי תענוג של מנה שעשוייה בצורה מושלמת ממש אהבתי,שילוב הטעמים מאוד מיוחד ומפתיע.

חציל הפתעות: חציל שרוף ומעליו בשר אנטריקוט טחון טרי עם צנוברים קלויים,סלסלת עגבניות הבית וטחינה ירוקה, מנה מפתיעה בטעמים של החציל עם האנטריקוט, חגיגה של טעמים , ממש אהבתי את המנה.

סלמון צרוב בנגיעות טריאקי, על מצע עלים ירוקים, הסלומון עשוי בצורה מושלמת עם מרקם נהדר לאחר הצריבה.

פסטייה 56 , עלי פילו ממולאים בבשר ופירות יבשים ומתובלים בהל וקינמון, מנה שמשלבת גם את המזרח עשוייה בצורה מדוייקת מבחינת בצק הפילו והתבלינים.

המנות העיקריות שהוגשו לשולחן:


חגיגה אמיתית של בשר עשוי היטב שאתה לא רוצה להפסיק לאכול, נתחים משובחים של צלעות טלה, אנטריקוט, נתח קצבים מדהים בטעמו, המנות העיקריות מוגשות עם מבחר תוספות, סירות תפוחי אדמה בתיבול טוסקני,סלט ירוק עם ויניגרט בלסמי, שעועית ירוקה מוקפצת עם שומשום, והנתח קצבים הוגש עם פטריות ותפוחי אדמה ברוטב מיוחד.


קינוחים:


לסיום הקינוחים הכשרים היו מיוחדים מאוד, לקחתי מכל קינוח ביס וכל ביס היה פשוט חלום, מבחר קינוחים מאוד מגוון, פילו תפוחים,סופלה שוקולד, מאפה אגסים טעים במיוחד, פבלובה, קינוח שוקולדי עם מצע מאפה שומשום, קינוח עם טעמים של לימונצלו, קינוחים מאוד מיוחדים.


דוגמאות מתפריט הזהב של לופט B*56:

מתאבנים קבבוני טלה בטחינה, שיפודי סאטה עוף ברוטב צילי ופטריות טריות. מנות ראשונות למרכז השולחן עם פטריית פורטובלו – ממולאת בבשר בקר עם רוטב פטריות ויין אדום, Buffallo Wings - כנפיים פריכות ברוטב צ'ילי מתוק, אנטיפסטי-ירקות קלויים חצילים קלויים, בטטות, עגבניות שרי, סלק, בצלים אפויים בחום בבסיס של סוכר חום, עיקריות של נתח קצבים- על הגריל עם רוטב ציר בקר ויין אדום, פילה סלמון טרי- בציפוי שומשום וקצח בליווי רוטב צ'ימיצ'ורי ואנטריקוט"56" בלאק אנגוס משובח (כ-300 גר') ברוטב יין אדום עם תוספות כיד המלך כמו תפו"א אפויים, אורז עם בטטה, שעועית מוקפצת בניחוח אסייתי ומתוקים נפלאים עם סופלה שוקולד עשיר, פבלובה ווניל בליווי פירות יער, פילו תפוחים טריים ועוד.

אין ספק שהלופט המיוחד לאירועים B*56  השאיר לי טעם לעוד, אני חושבת שהו מקום מדהים לכל אירוע שחשקה נפשכם,מסיבת יום הולדת, מסיבה לרגל יום נישואים, בריתות,בר מצווה, בת מצווה, חתונות אינטימיות, מקום מדהים ומיוחד.
לופט B*56  קניון ארנה, השונית 2, הרצליה
http://www.b56.co.il טלפון:09-956-5181 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה