יום ראשון, 18 בפברואר 2024

זמן קריאה – "עטופה בסיליקון" מאת רונה חיה מרגלית ז"ל בעריכת סיון קיש….

קיבלתי לסקירה את הספר "עטופה בסיליקון" מאת רונה חיה מרגלית ז"ל, חברתה הטובה הסופרת המוכשרת סיון קיש, ערכה את הספר, והוציאה אותו לאור, זכרון שישאר אחרי מותה, והגשמת חלומה לכתיבת ספרים, הסיפור יכול להיות חיים של כל אחד מאיתנו, וגיבורת הסיפור ניחנה בהרבה אומץ תושיה ומבעד לחומה שהיא עטפה את עצמה הסתתר סיפור שונה ממה שהכירו אותה, וחיים כפולים, ומעניינים, ממליצה לקרוא את הספר "עטופה בסיליקון", ולהכיר את החיים הנסתרים של נטלי.

לנטלי מנור, עורכת דין ואשת חברה עשירה ויפהפייה, יש הכול בחיים: משרה נחשקת, בעל נפלא ובית לתפארת.

איש אינו יודע שמתחת לכל שכבות המגן והחומות שבנתה לעצמה מסתתרת עדיין הנשמה העדינה והרכה של האישה שהייתה בעבר – ינטל, בתו טובת הלב השמנה והכעורה של האדמו"ר הנודע חיים בן־דוֹסָא, המשתוקקת נואשות לחום ואהבה.
נטלי מנהלת במשך שנים רבות חיים כפולים ונסחפת למחוזות רחוקים של משחקי שליטה ואהבות אסורות, שסופן ידוע מראש.
היא לומדת, כמו כולם, שלבחירות שגויות יש מחיר כבד. אך האם תוכל לרדת בזמן מרכבת התשוקות האסורות המסחררת שעליה עלתה, מבלי לאבד את כל מה שיקר לה בדרך?

סיון קיש עורכת הספר: "אני שמחה שניתנה לי הזכות הגדולה להגשים את החלום שלה – לערוך את הספר המרגש הזה ולהוציא אותו לאור.
במהלך המסע המופלא הזה רונה חיה ממש יצאה אליי מבין המילים והדפים וליוותה אותי לאורך כל שעות היום והליל. הרגשתי אותה איתי כאן, כאילו לא עזבה מעולם; המילים כמו החזירו אותה לחיים, דבר שיש בכוחן של מילים לעשות, יותר מכל דבר אחר. אין דבר שיכול לשמר את זכרו של אדם לנצח יותר מהמילים שהוא כתב במהלך חייו, ולכן אם אתה רוצה להרגיש שהמחבר של הספר קרוב אליך, אתה פשוט צריך לקרוא היטב את מה שהוא כתב: זה מחזיר אותו לתחייה, שוב ושוב ושוב, בכל פעם שאתה קורא מחדש.
ואני מתגעגעת אליה כל כך ואוהבת אותה כל כך.
היא הייתה אחות וחברה אמיתית, אחת כזו שלא תחשוב פעמיים ותכתת את רגליה לכל מקום כדי להיות לצידך בשעת צרה תמיד: ביום ובלילה, באש ובמים.
עטופה בסיליקון הוא ספרה של רונה חיה מרגלית זיכרונה לברכה, שרואה אור לראשונה לאחר מותה.

עותקים מודפסים אפשר לרכוש ישירות מבנה של המחברת,

לידור, בוואטסאפ: 0547662183

לרכישה בסטימצקי דיגיטל:
באינדיבוק:
בביבוקס:
בחנות עברית:

הספר: עטופה בסיליקון

עריכת הספר:סיון קיש

מאת רונה חיה מרגלית ז"ל

186 עמודים, 88 ש"ח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה