יום חמישי, 15 בפברואר 2024

זמן קריאה לילדים – "יוני הארנב מבקר כוכב" מאת נצר מוריה…

הספר המקסים "יוני הארנב מבקר כוכב", מאת נצר מוריה, מאויר באיורים מיוחדים של רות אריאל, מתאים גם לפעוטות עם כריכה קשה שאינה נקרעת, הסיפור מאוד מסקרן ומעניין, ומעבר למסע לחלל של הארנב יוני, מעשירים את הילדים במידע על הכוכבים והירח, וגם מפתחים שיחה על תכונות חשובות גם להמשך הדרך, בהחלט סיפור עם ערך מוסף.

זֶה סִפּוּרוֹ שֶׁל אַרְנָב וּשְׁמוֹ יוֹנִי, הַיּוֹצֵא לֶחָצֵר בְּעֶרֶב קַיִץ נָעִים וְרוֹאֶה מֵעָלָיו כּוֹכָב. הוּא מַחְלִיט לַחְקֹר אֶת הַכּוֹכָב בְּעֶזְרַת טֵלֶסְקוֹפּ שֶׁקִּבֵּל מִדּוֹדוֹ כְּמַתְּנַת יוֹמוּלֶדֶת. מִבַּעַד לַטֵּלֶסְקוֹפּ יוֹנִי רוֹאֶה אֶת הַכּוֹכָבִים וְאֶת הַיָּרֵחַ הַזּוֹרֵחַ בַּשָּׁמַיִם, וּמַחְלִיט לָצֵאת לְמַסָּע בֶּחָלָל וּלְחַפֵּשׂ לוֹ חֲבֵרִים שָׁם. לְשֵׁם כָּךְ הוּא בּוֹנֶה לוֹ חֲלָלִית וְטָס גָּבוֹהַּ לָעֲנָנִים.
הַסִּפּוּר הַהוּמוֹרִיסְטִי וְהַמְּחֹרָז לְהַפְלִיא מַעֲשִׁיר אֶת הַקּוֹרְאִים הַצְּעִירִים בְּמֻשָּׂגִים הַקְּשׁוּרִים לֶחָלָל וְאַף מֵצִיף שְׁאֵלוֹת מְעַנְיְנוֹת. בְּמֶרְכָּזוֹ מֻבְלָטוֹת תְּכוּנוֹת כְּמוֹ חָרִיצוּת, הַתְמָדָה, יָזְמָה וְסַקְרָנוּת –שֶׁבִּזְכוּתָן גַּם הַשָּׁמַיִם אֵינָם הַגְּבוּל.

הספר: "יוני הארנב מבקר כוכב"
מאת: נצר מוריה
איורים: רות אריאל
צמרת הוצאה לאור
78 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה