יום ראשון, 25 בפברואר 2024

זמן קריאה – בין בחירה לקורבן מאת תפארה טירי…

הספר "בין בחירה לקורבן", מאת תפארה טירי, מסוג הספרים שאני מתחברת אליהם מאוד באופן אישי, גם כחלק מעבודתי כנומרולוגית, אני מאמינה שכל אדם צריך להתכוונן לחיים עם הרבה משמעות, ולהתבונן פנימה אל תוך עצמו, ולהבין מה הנקודות המאתגרות בחייו, ולצמוח ולהתפתח מהן, כולנו שואפים לחיים מספקים ומשמחים, הספר "בין בחירה לקורבן", מאוד מועיל בכך שהוא מחדד הרבה נקודות משמעותיות לפי פרשת השבוע, כל אחד יכול לבדוק איזו פרשת השבוע הוא נולד, ולהבין מהי ההתמודדות שלו, וההארות והתובנות מתבססות על פרשת השבוע, ובהחלט פותחות צוהר למחשבה, מאוד אהבתי את הספר.

מי אינו מאחל לעצמו חיים מלאי משמעות, שמחה, סיפוק והנאה?

אינספור מילים ותיאוריות נכתבו על המרדף הבלתי פוסק שלנו אחרי האושר

ועל השאיפה לחיות את החיים בטוב.

אז כיצד עושים את זה?

העולם המודרני מזמן לנו לא מעט התמודדויות ואתגרים רבים מתוך השפע האינסופי הקיים. אני גיליתי שדווקא בתורה הקדושה והנצחית שלנו אפשר למצוא את המענה לסוגיות ולנושאים מתקדמים בני זמננו. רק צריך להתעורר ולהאמין לתבונה הקדומה שלפיה כל רצונו של ה' הוא להיטיב עם ברואיו.

הַעִידֹתִי בָכֶם הַיּוֹם אֶת־הַשָּׁמַיִם וְאֶת־הָאָרֶץ, הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה והְקְַּללָהָ; וּבָחַרְתָּ בַּחַיּיִם…" (דברים ל', יט'). אני מאמינה שכבני אדם ניתנה לנו הזכות לבחירה. ייתכנו סיבות להתקרבן במציאות החיים, אך התורה מזמינה אותנו לבחור בחיים ואף מעניקה לנו את כל הכלים הנדרשים לחיים מלאי שפע וברכה.

"בין בחירה לקורבן" הוא ספר ייחודי שמביא זווית נוספת לסיפורים של החיים בהתבסס על 54 פרשות השבוע. הספר מכיל סיפורים מרתקים ומעוררי השראה, פרי יצירתי, שסוחפים את הקורא לטייל במחוזות ועומקים שירגשו את נפשכם ויפתיעו אתכם. הסיפורים תומכים ברעיון מרכזי מכל פרשה ואחרי כל אחד מופיעות תובנות והארות ליישום ביומיום.

אם כל מי שיקרא בספר יתחבר לסיפור אחד, לרעיון מרכזי או לתובנה וזה ישפיע עליו לטובה כך שתהיה לו זכות הבחירה לחיים מאושרים – עשיתי את שלי.

אני מזמינה אתכם לצלול לדפי הספר וליהנות מכל מה שעבר דרכי בשבילכם.

מקצת התובנות הנפלאות המופיעות בספר ויעשירו את חייכם:

כשמשחררים, מעבירים אנרגיה למקום אחר ומתמלאים באנרגיה חדשה, ואז אנו מרחיבים את עצמנו ואת יכולתנו להתברך בשפע האלוקי.
(מספר "בראשית")

הדברים מתרחשים בזמן שלהם, וכמה חשובה הנשימה הזאת שמאפשרת לנו עוד כמה רגעים של התבוננות לפני שאנו עונים, מתפרצים, שופטים, קובעים או מסיקים מסקנות.
(מספר "שמות")

להיות קורבן זו בחירה: בין אם זה אנחנו לעצמנו, בין אם נכפה עלינו ובין אם כפינו זאת על האחרים.(מספר "ויקרא")

כמו הנרות אנו מכילים פתיל שהוא כמו גופנו המהווה בסיס, להבה שהיא הנשמה שבקרבנו ותמיד שואפת גבוה והשמן שהוא האנרגיה שאנו מעצימים על מנת שהנר יפיץ את אור נשמתנו.
(מספר "במדבר")

עלינו להתנגד ליצר שמשבית אותנו מלפרוש את הכנפיים ולעוף כמו ציפור, להגשים חלומות גלובליים לקיום העולם והיקום ולממש את ייעוד הנשמה.
(מספר "דברים")

תפארה טירי לבית משפחת לדאני גדלה במושב צלפון וכיום מתגוררת ברחובות. היא ילידת מרץ 1973 וחוגגת יובל במעמד השקת הספר. נשואה לאורן ואמא ללינס. בוגרת תואר שני במשפטים ותואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה. קצינה בשירות מיל' פעיל שהשתחררה אחרי שירות קבע ארוך ומשמעותי.

כיום עוסקת בתחומי התודעה והנפש ליצירת חיים שמחים ומלאי סיפוק והנאה. היא מנטורית מאמנת מנטלית, מנחת קבוצות וסדנאות צחוק ושמחה וסדנאות מדיטציה, תוך מתן כלים מעשיים, עצות ותובנות משנות חיים.

הספר: ביו בחירה לקורבן

הסופרת: תפארה טירי.

עריכה ספרותית ולשונית: יהורם גלילי.

איורים בכריכה: תהילה נגר סעדיה.

עימוד גרפי ועיצוב כריכה: דיאנה שמעון.

הדפסה: פרינטיב, ירושלים.

ז'אנר: פרוזה.

כריכה: רכה.

הוצאה לאור: גלילי הוצאה לאור.

שנת הוצאה לאור: 2023.

מספר עמודים: 339, מחיר: 89 ש"ח

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה