יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי 'Nature Valley' משיק חטיף חדשני חטיפי פופקורן .....

אני מאוד אוהבת פופקורן ועכשיו חדש חדש ממותג החטיפים Nature Valley  , חטיף חדשני ביותר חטיף פופקורן.
הוזמנתי להשקה כדי להכיר מקרוב את החטיף החדש,לאחר שטעמתי את החטיף ממש התמוגגתי,לראשונה בישראל חטיף המאפשר לשמור על המשקל עד 92 קלוריות בלבד,והטעם חלום.


החטיף בעל מרקם אוורירי של פופקורן,עם פריכות שנשמרת,בשלב ההשקה ישווקו חטיפי פופקורן בשני טעמים:
חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט.


בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים.


החטיפים ימכרו במארזים של חמישה חטיפים,בכל רשתות השיווק,החטיפים עשויים מדגנים מלאים ומכילים ויטמנים,מינרלים וסיבים תזונתיים כאשר הפופקורן מהווה מרכיב עיקרי ומשמעותי,והמחיר 19.90 ש"ח למארז.
אני מאוד אוהבת לאכול חטיפי דגנים ומקפידה שיהיו עד 100 קלוריות,החטיף החדש של  מוצר חדשני ביותר,שמשלב בתוכו את הערכים שקשורים לפוקורן,קליל,בריא,מפנק,טעים וכיפי.


ישראל היא המדינה השנייה בעולם אחרי אנגליה שמשיקה את החטיף הזה,אחרי תהליכי פיתוח ארוכים ומורכבים.
חברת ג'נרל מילס ישראל אחראית על הבאת המוצר החדשני לישראל,החברה ערכה מבחן טעימה לחטיף החדש בקרב 160 מבוגרים בגילאי 20 עד 40,צרכנים של חטיפי גרנולה.
ממצאי המחקר עולה כי 93% אהבו מאוד את החטיף,במיוחד את הטעם,שילוב הרכיבים,קלוריות נמוכות וייחודיות.
אין ספק שמדובר בחטיף חדשני ופורץ דרך בתחום חטיפי הדגנים.
אודות
Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.
חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.
ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה