יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

אירוע השקת הספר החדש: לילה במתנה מאת אבי ברססט

הוזמנתי להשקה מקסימה לרגל הוצאת ספרו החדש "לילה במתנה",של אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה.


אבי ברססט מומחה שינה בעל שם עולמי שחרט על דגלו,לחקור את עולם השינה,הספר נותן כלים לשינה יעילה,ויש בו הרבה טיפים מעניינים.
היה מרתק לשמוע את נאומו של אבי ברססט ולהבין ממנו כמה חשוב לו תחום השינה,ואיך הוא החליט להביא נוחות מירבית ללקוחותיו,ממש מרגישים שהוא אוהב את עבודתו והוא מרגיש שליחות גדולה בתפקידו.
הספר מאוד מעניין וממש מומלץ בכל בית,מתאים גם כקנייה כמתנה למעבר לדירה חדשה,לימי הולדת ועוד.
"שנת הלילה שלנו היא הגשר הבטוח ליום הנפלא שיבוא לאחריה,ואתם חייבים לעשות הכל כדי שהיא תהיה טובה במיוחד",ציטוט מהספר לילה במתנה.
האיורים בספר מקסימים,הנחתי את הספר בסלון ובתי בת ה-14 פתחה אותו,וממש קראה ממנו,ראיתי שהיא מדפדפת ופשוט קוראת בסקרנות,המון טיפים מצויינים של נסיון רב שנים בתחום השינה.
האירוע היה מקסים,והרבה ידוענים הגיעו להשקת הספר בינהם,השחקנית ההוליוודית מורן אטיאס, אחותה שני אטיאס, ענת הראל, גילי סער, השף ניר צוק, הראל מויאל, ג. יפית, המעצבת גלית לוי, אור לובושיץ הבעל של שרי גבעתי ועוד.
במסגרת ההשקה החגיגית התקיימה הופעה אינטימית ומיוחדת של הזמרת ריטה בליווי פסנתר,היה מאוד מיוחד.

הספר נמכר כעת ברשת סטימצקי,מחיר 99 ש"ח.
על רשת הולנדיה: הרשת הוקמה בשנת 1981 ומאז מייבאת, מייצרת ומוכרת את מערכות השינה היוקרתיות והאיכותיות ביותר בעולם. "הולנדיה" עידנה והביאה לכלל שלמות את שנת הלילה הטובה ביותר, תוך התחשבות בכל צרכי השינה, באמצעות מערכות מהונדסות חסרות תקדים בתעשיית מוצרי השינה.
הולנדיה הינה נציגה בלעדית בישראל של מותגי השינה הידועים בעולם כדוגמת Auping, Tempur, Elgante, Forms וRiflex.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה