יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

חדש מסבוקלם cc cream קרם מייק אפ מאחד גוון....

אני מאוד מאוד אוהבת את מוצרי הטיפוח לפנים של סבוקלם, מעולים לעור הפנים שלי ואינם גורמים לי לגירויים,עקצוצים או אדמומיות,ובעיקר נמרחים נהדר על פניי.
הפעם קיבלתי להתנסות את קרם המייק אפ החדש של סבוקלם שנקרא cc cream,קרם שמאחד גוון.


חקרתי וניסיתי להבין מה ההבדל בין BB קרם ל-CC קרם סבוקלם.
שניהם משמשים כמייק אפ ה-BB קרם מטשטש קמטים למראה מושלם,מייק אפ עם כיסוי מלא ואנטי אייג'נג,מתאים לעור רגיל עד יבש, SPF 35 מתאים לנשים בגילאי 35 ומעלה.
CC קרם  קרם מייק אפ,קליל יותר,בעל רמת כיסוי בינוני גבוה,מונע פיגמנטציה בזכות UVA מסנני קרינה גבוהים במיוחד,הקרם מעניק מראה חלק ואחיד,מיועד לנשים בגילאי 18-45 המעוניינות במראה זוהר וחלק,ובטיפוח למניעת פיגמנטציה עתידית, מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור שמן ומעורב,SPF 30.
הקרם מוצע ב-3 גוונים שונים להתאמה מקסימלית,לעור בהיר,בינוני,ושזוף.
לי באופן אישי עדיף קרם מייק אפ CC בגלל שאני פחות אוהבת את הכובד של המייק אפ,אני מעדיפה קרם קליל שמונע פיגמנטציה,נותן לי הגנה מהשמש,ומראה פנים אחיד וזוהר.
מרחתי את הקרם מייק-אפ CC,ומאוד נהניתי הקרם קליל ונעים,המרקם מרגיש טוב על עור הפנים,לאחר המריחה לא הרגשתי הזעה בעור הפנים,והתקבל מראה מטופח וחלק, מוצר נהדר נוסף של סבוקלם.
מצרפת תמונה שלי לאחר השימוש בקרם מייק אפ CC,אני בת 48 ומתוך בחירה מעדיפה תמיד למרוח מייק אפ קליל,אני לא אוהבת איפור כבד,מסתפקת בקרם פנים,קרם עיניים,עפרון שחור לעיניים,מייק אפ cc,ואודם.
תודה לסבוקלם על המוצר הנהדר.



ממש כדאי לנסות ועכשיו יש מבצע מצויין בסופר-פארם עד ה-12.11.15, על כל קנייה בחנות מקבלים קרם בגודל 10 מ"ל, בצירוף הקופון הבא,ממש כדאי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה