יום שישי, 24 בפברואר 2023

זמן קריאה – "מחיר של אמונה" מאת רמי מספין דסטה…

הספר "מחיר של אמונה", מאת רמי מספין דסטה, מביא את מסעם של עולי אתיופיה לארץ ישראל, יש הבדל בין לשמוע על עלייה לארץ, לבין לקרוא מהאנשים שעברו את המסע, איך היה בדרך לארץ המקודשת, וכל תלאות המסע, לעזוב את המוכר והידוע, את הבית שהכירו, ויצאו למסע קשה ומתיש עם הרבה אומץ ותקווה, נהדר שמתעדים את סיפורם האותנטי למען הדורות הבאים וגם למען כולנו, כדי שנלמד על אומץ  אמונה ודבקות במטרה.

בדפי הספר שאתם מחזיקים בידכם תגלו פרק עלום ולא ידוע (למעט אולי לבני “ביתא ישראל“) שנכתב ומתייחס לתולדות מדינת ישראל המתחדשת. בפרק זה, מאות ואלפי יהודים יצאו לדרך לא נודעת, לאחר שעזבו את מקום הולדתם הנוח והנעים, במטרה אחת ויחידה – להגיע לירושלים, “ירוסלם“, עליה חלמו כל חייהם.בכנות נדירה, חושפים כמה מגיבורי המסע הנדיר הזה את סגור ליבם. גברים ונשים – שאם תיפגשו בהם סתם כך ברחוב, לבטח לא תעלו על דעתכם מה חוו הם או הוריהם אך לפני כמה עשרות שנים – והספר מתאר את סיפורם המצמרר; את המסע והדרך העקלקלה הקשה עד בלתי אפשרית מביתם באתיופיה, דרך סודן ועד להגעתם ארצה.

זהו סיפור ציוני המשלב גבורה, אומץ, נחישות, הרואיות ודבקות במטרה וראייה קדימה – ההגעה לארץ.לקרוא ולהאמין.

רמי מספין דסטה אבא לשישה, בעל תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה, סטודנט למשפטים, חוקר בכיר במשטרה. שימש כאיש צוות פשעים חוקר אלימות במשפחה. תפקידו הנוכחי ראש צוות חקירות נוער.

הספר: מחיר של אמונה

מאת: רמי מספין דסטה

צמרת הוצאה לאור

78 ש"ח, 190 עמודים

קישור לרכישת הספר

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה