יום חמישי, 16 בפברואר 2023

זמן קריאה לילדים – "המצלתים שחפשו צליל אחר" מאת דינה גרינברג

המלצה לספר ילדים נהדר, המצלתים שחפשו צליל אחר, מאת דינה גרינברג, מאוד חשוב כבר מגילאי הגן ללמד את הילדים על קבלה עצמית, ומה ההשלכות של קנאה, ודרך הספר המקסים הזה, הילדים למדים דרך כלי הנגינה השונים שכל כלי נגינה יש לו את הצליל השונה והייחודיות שלו, כך גם לכל ילד יש את העוצמות שלו ואת החוזקות שהן רק ייחודיות לו, ובנוסף יש גם הזדמנות ללמד על כלי נגינה ולחשוף את הילדים לייחודיות של כל כלי נגינה, הספר מנוקד, ומאויר על ידי בעז קריספין.

זֶהוּ סִפּוּרָן שֶׁל מְצִלְתַּיִם בְּתִזְמֹרֶת, שֶׁמְּקַנְּאוֹת בִּכְלֵי הַנְּגִינָה הָאֲחֵרִים עַל תְּכוּנוֹתֵיהֶם הַשּׁוֹנוֹת בְּשָׁעָה שֶׁלָּהֶן עַצְמָן יֵשׁ רַק צְלִיל נְקִישָׁה אֶחָד.
הֵן מְבַקְּשׁוֹת לְהִצְטָרֵף לְמִשְׁפְּחוֹת כְּלֵי הַנְּגִינָה, אוּלָם כְּלֵי הַנְּגִינָה מְסָרְבִים – לְכָל כְּלִי נְגִינָה תַּפְקִיד מִשֶּׁלּוֹ.
הַסֵּפֶר מַעֲלֶה רַעֲיוֹן חָשׁוּב שֶׁל קַבָּלָה עַצְמִית וְהִמָּנְעוּת מִקִּנְאָה. הוּא מַדְגִּישׁ אֶת הָעֻבְדָּה שֶׁלְּכָל אֶחָד יֵשׁ יִעוּד מִשֶּׁלּוֹ, וְכֻלָּם יַחְדָּיו תּוֹרְמִים לַהַרְמוֹנְיָה הַכְּלָלִית – וּבִלְעֲדֵיהֶם, אֵין מַנְגִּינָה.כְּמוֹ כֵן, הַיְּלָדִים לוֹמְדִים בִּזְכוּת הַסֵּפֶר מְעַט עַל הַתִּזְמֹרֶת, עַל כְּלֵי הַנְּגִינָה הַשּׁוֹנִים וְעַל מְאַפְיְנֵיהֶם.
הַסִּפּוּר, כְּמוֹ הַנּוֹשֵׂא שֶׁבּוֹ הוּא עוֹסֵק, מוּזִיקָלִי, מְחֹרָז לְהַפְלִיא וְסוֹחֵף. קְרִיאָה מְהַנָּה!

הספר: המצלתים שחפשו צליל אחר

מאת: דינה גרינברג,  איורים: בעז קריספין

23 עמודים, מחיר: 68 ש"ח

הוצאת צמרת

קישור לרכישת הספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה