יום שלישי, 10 בינואר 2023

השנה האזרחית החדשה החלה ואתם רוצים לפנק או להתפנק? "חווה חקלאית ירדן" מציעה מתנה ישראלית מקורית: "סבון ירדן" – סבון בריאות בשותפות עם הטבע סבון ישראלי עם שורשים עתיקים, טבעי, אמיתי ובניחוח אל-זמני משכר, בצבע לבן או ירוק פיסטוק

השנה האזרחית החלה ואתם רוצים לפנק או להתפנק? "חווה חקלאית ירדן" מציעה מתנה ישראלית מקורית שתלווה אתכם ואת יקיריכם כל היום: סבון "ירדן" – סבון בריאות בשותפות עם הטבע.

מדובר בסבון אמיתי ששורשיו עתיקים, בניחוח אל-זמני משכר ועוצמתי, המוצע בצבע לבן או ירוק פיסטוק. הסבון המיתולוגי מיוצר בחווה משנת 1966 בשיטה טבעית עתיקה, ואך ורק מחומרים טבעיים. במהלך השנים הסבון זכה בפרסים שונים ובאנגליה למשל, הוכתר בעיתונים מובילים מספר פעמים כסבון הטוב ביותר לניקוי / בריאות / טיפוח הגוף והעור! תתכוננו להתמכר…

בחודשים האחרונים ,אני משתמשת בסבון מוצק "ירדן", באופן קבוע, מאוד אוהבת את הניחוח שלו, את ההרגשה של הרעננות לאחר המקלחת, וטיפ נוסף לגבי הסבון הנהדר והמיוחד הזה, אני לא מתמרחת בקרם גוף לאחר שהשתמשתי בו, כי פשוט אין צורך, אין את היובש שאופייני לתקופת החורף, וכך בפעולה אחת אני משיגה תוצאה כפולה ונהדרת, אין ספק שמאז שאני משתמשת בסבון ירדן המופלא אני רואה תוצאות, ואני נהנית ממוצר איכותי ומיוחד, ממליצה לכם להתפנק עם סבון ירדן, ופשוט להנות , אחרי שתכירו לא תרצו להשתמש בסבון רחצה אחר, בהחלט פינוק לתחילת השנה.

המתכון למרקוחי הסבונים של החברה עובר במשפחת מלכי מאות שנים. בני המשפחה, שעסקו גם בצמחי מרפא, שילבו את הידע של שני התחומים – צמחי מרפא וסבון – ויצרו סבון בניחוח ייחודי. הסבון כחול לבן ומיוצר בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי. הוא לא נוסה על בעלי חיים והוא לא מכיל פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס והאריזות ניתנות למיחזור.

שורשי המשפחה באיטליה. עם השנים עלו והתגוררו בכפר יאסיף אך עם פרוץ הפרעות, ברחו לרודוס ולטורקיה. עם הקמת המדינה, שבו לארץ.

קרדיט צילום מקצועי: ורד מדמוני

מחיר: כ-50 ש"ח* לאריזת שלישייה (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם).

*תלוי רשת/חנות

כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ

ובאתר  https://jmalki.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה