יום שישי, 15 בינואר 2021

חברת תבואות מציעה לחורף "תערובת קטניות אורגנית למרק"....

חברת תבואות המצויינת מציעה לחורף "תערובת קטניות אורגנית למרק", הכוללת עדשים אדומות, גריסי פנינה, עדשים ירוקות, שעועית אזוקי, אפונה ירוקה וחיטת כוסמין, כל הרכיבים אורגניים, מוצר זה מצטרף למגוון הנהדר של מוצרי מזון אורגניים וטבעיים של חברת תבואות.



היות ואני מאוד אוהבת להכין מרקים ותבשילים במיוחד בתקופת החורף, תערובת הקטניות למרק הגיעה בזמן, סוף שבוע קריר וחורפי, והחלטתי להכין מרק מחמם לכל המשפחה, השילוב של הקטניות העשירות בסיבים תזונתיים, בוויטמינים ומינרלים, עם תחושת שובע לאורך זמן, נהדר לארוחות המשפחתיות, בעיקר לאור העובדה שאצלנו בבית משתדלים לאכול מאוזן ועם ערכים תזונתיים טובים.



מאוד קל להכין מרק טעים ומשביע עם תערובת קטניות אורגנית של חברת תבואות, משרים את התערובת לכמה שעות במים, לאחר מכן שוטפים היטב, מטגנים בצל גדול עם 3 כפות שמן זית, מוסיפים 3 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות, ומערבבים עד להשחמה קלה, מוסיפים את תערובת הקטניות, מערבבים, שופכים לתוך הסיר 5 כוסות מים רותחים עם 4 כפיות מרק עוף, ומבשלים כשעה, אם חסר מים מוסיפים בהמשך, מתבלים עם מלח ופלפל לפי הטעם, המרק יוצא נהדר.



התערובת מתאימה להכנת מרק, נזיד, תבשילים חמים, תוספת חמה וסלטים חמימים.

התערובת משלבת דגנים וקטניות ומספקת לגוף חלבון מלא מהצומח, ויטמינים ומינרלים ובהם ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום, הסיבים התזונתיים בתערובת תורמים  לתחושת שובע

מחיר: 16.90 ₪ (לאריזה של 500 גרם), כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז. להשיג ברשתות, חנויות ובתי טבע ברחבי הארץ

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה