יום חמישי, 14 בינואר 2021

מהפכה בתחום מוצרי הצריכה לניקיון והיגיינה: BIG BRANDS פותחת חנות ראשונה ברח' תובל 15 ר"ג, וצפויה להשיק עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה. החנות מציעה תמהיל ייחודי של מוצרי היגיינה, ניקיון וכביסה, לצד בשמים ואלכוהול, המוצעים במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים

לאחרונה נפתחה חנות ראשונה של Big Brands וכיף לההכיר את השחקן החדש בתחום הקמעונאות , תחום שנדרשת בו תחרות לטובת הצרכן, אני באופן אישי חושבת שחייבים לבדוק ולהשוות מחירים, במיוחד בתקופה האחרונה בה כולנו עוברים את משבר הקורונה שמשפיע גם על הכיס, מבחינתי אין צורך במבצעים, יש צורך במחיר זול אחיד וברור לאורך כל השנה ואת זה מצאתי בחנות  Big Brands המגוונת  ברח' תובל 15 רמת גן.



Big Brands מתמחה ביבוא המותגים המובילים לניקיון והיגייני, בשמים ואלכוהול - ביניהם קולגייט, אירוייק, ג'ילט פיניש, סיליט בנג פיירי, לנור, אריאל, אג'אקס אולוויז, קרפרי ספיר סטיק, ליידי ספיד סטיק אריאל ועוד ,ומציעה אותם במחירים נמוכים במיוחד.



אחרי שהגעתי לחנות והתרשמתי מההיצע הגדול ובייחוד מהמחירים, ממש מצאתי פערי מחירים רציניים בהרבה מוצרים שאני קונה אותם קבוע לבית, תחתוניות קרפרי, נייר סופג, 



משחת שיניים של קולגייט, מי פה ליסטרין, 



חומרי ניקוי, ויט רצועות שעווה ועוד, שמחתי שאני לא צריכה לחפש מבצעים הנחות וקופונים, המחיר נמוך מהתחלה, ומגוון המוצרים ענק, כולל בשמים ומשקאות חריפים במחירים יותר זולים מהדיוטיפרי בלי לצאת מהארץ, אני ממש התרשמתי ובהחלט אגיע שוב ושוב לקניות חוזרות, בלי לחכות למבצעים של רשתות אחרות בשוק.














החנות מציעה תמהיל ייחודי המשלב מוצרי צריכה כמו חומרי ניקיון, כביסה והיגיינה אישית למבחר בשמים ומוצרי אלכוהול מובחרים – במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים, התרשמתי גם מהמוצרים הייחודים של החנות שלא תמצאו בשום מקום בארץ, מרכך כביסה בינגו שמגיע מאירופה, מרכך מספר 1 באירופה, במחיר מצויין ובאיכות וניחוח נהדרים.



החנות בר"ג משתרעת על שטח של 400 מ"ר, המבטיחה חוויית קנייה מרווחת, החנות נגישה לבעלי מוגבלויות ולקונים מעל 300 ש"ח תינתן הטבה בחנייה בחניון הסמוך ב-10 ש"ח בלבד.

Big Brands צפויה לפתוח עוד 10 סניפים בשנה הקרובה בכל רחבי הארץ.

מחירים ללא תחרות: מחירים מדהימים בחנות הראשונה של Big Brands ברח' תובל 15 רמת גן: ספיד סטיק בביג ברנדס רק 9.90 ש"ח (מתחרים 19.90 ש"ח),



תחתוניות קרפרי רק 12.90 ש"ח (מתחרים 16.90), אבקת כביסה אריאל 6 ק"ג רק 29.90 ₪ (מתחרים 49.90 ש"ח), ויסקי בלביני רק 75 ₪ (מתחרים 140 ש"ח).

 


Importeam  שיווק בע"מ נחשבת לחברה המובילה בתחום היבוא המקבילה עם מחזור מכירות של כ-100,000,000 ש"ח בשנה. מאחורי המותג עומדים מיכאל פינטו וישי דיאמנט, שכבשו את השוק לפני 6 ששנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוב. כיום החברה מרחיב את פעילותה גם למשקאות חריפים, בירות ובשמים ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל. במקביל לפעילות בר"ג ניתן ליהנות מהמחירים של Big Brands 



באתר אונליין: https://www.uniclick.co.il/ עם משלוחים חינם.

מיכאל פינטו – הבעלים של Big Brands מוסר: "הקמנו את Big Brands מתוך הבנה שאין הצדקה למחירי השוק הגבוהים על מוצרי צריכה בסיסיים בישראל. לקראת השקת האתר יצאנו אל רחבי העולם כדי לאתר סל קניות בסיסי, המעניק מענה מלא למותגים המוכרים במחיר שפוי ואטרקטיבי לצרכן הישראלי, תוך הקפדה על אמינות, שירות ללא פשרות וקנייה בטוחה. החנות הראשון ברח' תובל 15 ר"ג היא סנונית ראשונה של כניסת החברה לרחוב הישראל ואנו מתכננים לפתוח עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה ברחבי הארץ".



אונליין:   www.uniclick.co.ilומחכים לכם ברח' תובל 15, רמת גן.

טלפון: 078-796-7936 פייסבוק:BIG BRANDS





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה